Trotinete Electrice – Scuter Electric

No Comments

Trotinete Electrice Trendul anului 2021

Trotinetele Electrice si Scuterul Electric au câștigat enorm în popularitate în ultimul an.

Cam peste tot în lume, vezi adulți, uneori chiar la costum, cu cască regulamentară, ținându-și demn echilibrul pe o trotinetă electrică.

Bineînțeles că pot fi folosite și de către copii, dar nu sunt exclusiv destinate acestora. Trotinetele electrice vin în toate formele și dimensiunile și devin un mijloc de deplasare eficient chiar și în zone mai aglomerate.

Datorită dezvoltării tehnologiei de realizare a bateriilor și, fără îndoială, dorinței tot mai mari a oamenilor de a folosi un mijloc individual de transport, de la scooterele electrice ale anilor 90 a fost doar un pas și ceva creativitate pentru a dezvolta aceste trotinete electrice. Și, cum spuneam, au tot mai mulți fani, așadar putem vorbi nestingheriți despre viitorul lor și nu despre încă o bizarerie a inventatorilor.

De altfel, într-o lume în care ești nu doar cool, ci și eco-friendly folosind sisteme de propulsare electrice, dar teribil de scumpe unele, cum ar fi noua serie de Segways sau alte monocicluri electrice, este revigorant să dai peste o ”jucărie” electrică simplă și simpatică, așa cum sunt trotinetele.

În funcție de greutatea personală, poți alege chiar și un model destinat copiilor, dar sunt astfel de trotinete care suportă lejer o greutate de până la 100 de kg. Dacă deja te gândești la o trotinetă electrică, trebuie să iei în considerare și înălțimea, pentru a nu sta aplecat pe ghidon.

Înainte de a porni spre magazine, e bine de știut că, din punct de vedere legal, trotineta electrică se încadrează la categoria mopedelor, astfel cu permis categoria B poți să o conduci liniștit. Atât pentru siguranța ta, cât și a celorlalți din jur, trebuie respectate regulile de circulație. Fiind vorba de un moped, imaginați-vă că sunteți cu bicicleta. Tot ce ați face sau nu ați face pe bicicletă, se aplică și trotinetei electrice. Iar în zonele unde este interzis accesul cu mopede, este interzis și accesul cu trotineta.

Aceste lucruri fiind spuse, să vedem, totuși ce ”poate” o astfel de trotinetă electrică.Modelul disponibil pe site-ul Arsis, trotineta electrică Xiaomi, te va ajuta să te deplasezi într-un mod distractiv, practic și silențios, în parc sau prin oraș.

Producătorul oferă utilizatorilor o autonomie de până la 30 de km (calculul este făcut pentru o persoană de 75 kg). Pentru că toată lumea se gândește la greutate, nu doar cea personală, ci și a dispozitivului de cărat, la un moment dat chiar în mână, pe scări sau la birou, constructorul l-a realizat din aluminiu, așadar are o greutate de 12.5 kg şi atinge o viteză maxima de 25 km / h. Vieza poate fi urmărită și printr-o aplicație mobilă.

Mai sunt câteva caracteristici interesante, mai ales echiparea roților cu tehnologia E-ABS (electronic anti-lock braking system) ce împiedică blocarea completă la frânare şi sistem de frânare pe disc ce opreşte scuterul în maximum 4 m.

Gadget-ul conţine acumulatori LG despre care utilizatorul primeşte informaţii în timp real atât în bord, prin intermediul unor LED-uri, cât şi pe aplicaţia de smartphone dedicată. Aici mai apar detalii legate de distanţa parcursă, viteza medie sau câţi km mai are de parcurs.

Scutere electrice

Scuterele electrice sunt ecologice!

Sunt scuterele electrice ecologice? Care este impactul asupra mediului al scuterelor electrice comparativ cu alte mijloace de transport? Pot face parte dintr-un sistem de transport durabil ? Să aruncăm o privire la ceea ce spun studii recente.

În ultimele luni, scuterele electrice partajate prin aplicații au înflorit în multe dintre cele mai mari orașe din lume. În teorie, acestea oferă un transport convenabil, la cerere, accesibil tuturor pentru a se deplasa cu electricitate, care, după cum știm, este în mod normal mai puțin poluant decât benzina sau alți combustibili fosili.

Da, este adevărat – dar nu este atât de simplu! Ca întotdeauna, când vine vorba de impactul asupra mediului, înainte de a spune că o tehnologie este mai ecologică decât alta, trebuie răspuns la câteva întrebări.

Ce generează scuterele electrice cu poluare ascunsă (de exemplu, în timpul fabricației lor sau în timp ce sunt alimentate cu energie electrică? Care sunt beneficiile reale suplimentare care vin împreună cu acesta în comparație cu alte tehnologii deja existente? Cât durează durata sa de viață, adică pentru cât timp cum este reciclat la sfârșitul ciclului său de viață ? În comparație cu alte mijloace de transport care erau deja aici, scuterele electrice sunt mai ecologice?

Pentru scuterele electrice, seamănă puțin cu vehiculele electrice. În faza de producție, trebuie să ținem cont de toată energia consumată pentru a extrage materii prime, a le transforma, a le asambla … Această etapă este importantă pentru toate dispozitivele electronice, deoarece acolo este considerată bateria (care este foarte poluantă).

În ceea ce privește producția fazei energetice, din nou, scuterele electrice au probleme similare cu cele ale mașinilor electrice. Dacă energia electrică este produsă într-un mod ecologic (energie regenerabilă sau decarbonată), atunci impactul acestei faze asupra mediului va fi mai mic. Pe de altă parte, dacă este produs din combustibilii fosili arși (cum ar fi cărbunele, petrolul sau gazul), impactul ecologic, și mai ales cantitatea de gaze cu efect de seră eliberate , crește.

De ce avem o relație de iubire-ură cu scuterele electrice

ar putea să fi început să vedeți mai multe dintre ele pe străzi și în parcuri, alunecând pe lângă dvs. cu un zumzet electric slab. Pe măsură ce blocajele se ridică și oamenii evită transportul public, scuterele electronice – scutere stand-up, alimentate electric – devin din ce în ce mai populare.

Ușurarea blocajelor a evidențiat importanța transportului individual, fără emisii, la distanță socială, în timp ce guvernele încearcă să prevină creșterile în utilizarea mașinii și poluarea . Dar povestea e-scuterelor este una dintre cele mai populare gadget-uri tehnologice și o formă controversată de transport. În timp ce oferă o opțiune aparent distractivă și ecologică pentru călătorii scurte, o serie de întrebări despre siguranța și durabilitatea lor au apărut în ultimii doi ani.

Deci, cum au trecut scuterele electronice de la o noutate tehnologică riscantă la o soluție de călătorie ecologică pentru recuperarea coronavirusului? Și sunt chiar atât de bune pentru planetă?

E-scuterele sunt disponibile pentru cumpărare privată de peste un deceniu, dar multe rămân prohibitive. A fost nevoie de opțiunea accesibilă și accesibilă a modelelor partajate, fără docuri – care pot fi închiriate cu minutul folosind o aplicație pentru smartphone – pentru ca popularitatea lor să crească. În 2018, start-up-urile partajate de scutere electronice Bird și Lime le-au introdus rapid în orașele SUA (uneori fără permisiune). La scurt timp, companiile – împreună cu o proliferare de alte start-up-uri, inclusiv Voi și Tier cu sediul în Europa – au început să se extindă rapid în orașe la nivel internațional.

Acum, schemele de partajare a scuterelor electronice sunt disponibile în peste 100 de orașe, în cel puțin 20 de țări, din Chile până în Coreea de Sud până în Noua Zeelandă – deși Europa și SUA continuă să domine în ceea ce privește utilizarea. Cercetările sugerează că până în 2024, 4,6 milioane de e-scootere comune vor fi în funcțiune la nivel mondial, în creștere de la 774.000 în 2019.

Dar odată cu creșterea e-scuterelor a fost creșterea accidentelor conexe – unele dintre ele letale . Pe trotuare, scuterele electronice prezintă pericole pentru pietoni și utilizatorii de scaune cu rotile – și în special pentru persoanele care sunt nevăzătoare și cu vedere parțială . Dar utilizarea scuterelor pe drumuri fără infrastructură suficientă, cum ar fi benzile pentru biciclete, este, de asemenea, riscantă, în special din cauza lipsei de reglementări. Chiar și atunci când nu sunt utilizate, e-scuterele pot fi periculoase: majoritatea serviciilor de partajare sunt fără docuri, ducând la scuturarea scuterelor pe poteci, provocând obstrucții.

Măsurile de reglementare și legislație variază la nivel internațional. În multe țări, sunt ilegale din punct de vedere tehnic . Până de curând au fost și în Marea Britanie, dar în luna mai,  guvernul a anunțat  că testele partajate cu e-scuter vor fi avansate cu un an și vor fi lansate la nivel național. Începând cu 4 iulie, scuterele închiriate sunt legale pe străzile Regatului Unit. Între timp, în Jakarta , Singapore și Shanghai , e-scuterele sunt încă interzise pe drumuri și trotuare în întregime, în timp ce Parisul a interzis călăria și parcarea lor pe trotuare . Alte orașe au limite de viteză, restricții privind numerele de scutere sau reguli privind locul în care pot fi utilizate și parcate.

Acreditări verzi

Siguranța nu este singura problemă, totuși: scuterele electronice au fost supuse unui control crescut pentru impactul lor asupra mediului. Deși modelele comune nu au emisii la momentul utilizării, procesul de fabricație, mutare și gestionare a acestora are ca rezultat emisiile de gaze cu efect de seră – care cresc dacă au o durată de viață scurtă. Cele mai multe scutere electronice comune trebuie colectate, încărcate și redistribuite în mod regulat, folosind adesea vehicule cu combustibil fosil.

Un studiu din 2019 realizat de cercetători de la Universitatea de Stat din Carolina de Nord, luând în considerare emisiile produse prin fabricarea și mișcarea de scutere electronice, a sugerat că acestea produc de obicei mai multe emisii pe pasageri decât un autobuz standard cu pasager ridicat, un moped electric, o bicicletă electrică sau o bicicletă obișnuită. Astfel de constatări sunt evocate de cercetările din Lufthansa Innovation Hub care clasifică emisiile de carbon estimate de diferite tipuri de transport, ceea ce sugerează că emisiile medii ale scuterelor fără docuri sunt mai mari decât cele ale trenurilor, autobuzelor, bicicletelor electrice, mașinilor electrice și hibride și chiar benzinei. scutere cu motor.

Astfel de emisii pot fi reduse prin reducerea numărului de deplasări ale vehiculelor operaționale la transportul scuterelor în jurul orașelor, folosind vehicule fără emisii atunci când fac acest lucru și creșterea duratei de viață a scuterelor. În prezent, e-scuterele partajate sunt menite să dureze între un an și doi ani, dar din cauza daunelor accidentale și deliberate , multe durează mult mai puțin timp decât atât. Privind spre Louisville, Kentucky, Quartz a estimat că durata medie de viață a unui scuter electric Bird a fost de aproximativ 29 de zile. Mulți cred că vina este instalarea fără docuri. Schemele de partajare a bicicletelor fără docuri au fost puternic criticate atunci când au apărut „cimitirele în masă” ale bicicletelor redundante – ar putea scuterele electrice să se îndrepte în același mod?

„Aceste companii de biciclete au adoptat abordarea creșterii cu orice preț, dar nu asta facem noi”, spune Patrick Studener, vicepreședinte Bird. „În fiecare oraș începem cu 100 sau 200 de scutere, apoi ne extindem la cererea pe care o vedem. Zi de zi, ne ridicăm în sus și în jos cu cererea. ”

Scooterele electronice sunt promovate ca o alternativă ecologică la călătoriile scurte cu mașina, dar îngrijorarea este că înlocuiesc călătoriile pe jos, cu bicicleta sau cu transportul public. Datele colectate din orașele franceze arată că 44% dintre utilizatorii locali de scutere electronice ar fi mers pe jos dacă scuterele nu ar fi disponibile și 30% ar fi folosit transportul public. Doar 8% ar fi folosit o mașină personală, un serviciu de partajare a vehiculelor, un taxi sau un serviciu de călătorie.

Dar obiceiurile de călătorie variază în întreaga lume. În Wellington, Noua Zeelandă , 21% din călătoriile cu scuterele electrice ar fi fost altfel făcute cu mașina, 39% dintre oameni folosind o mașină mai puțin ca urmare a schemei de scuter electric. În Chicago , 43% dintre utilizatori ar fi călătorit cu mașina dacă scuterele nu ar fi disponibile (30% ar fi mers pe jos). În Portland, Oregon , 36% dintre utilizatorii locali ar fi călătorit cu mașina, deși un procent și mai mare (45%) ar fi mers pe jos sau ar fi folosit o bicicletă – ambele moduri de transport cu emisii mai mici. Cu toate acestea, 39% au spus că au condus mai puțin de când au început să folosească scuterele electronice, sugerând o schimbare pozitivă a comportamentului.

Aparent, companiile partajate de e-scutere acordă atenție preocupărilor legate de sustenabilitate, unele introducând utilizarea energiei regenerabile în operațiuni, baterii schimbabile care reduc nevoia de a muta scuterele la încărcare, precum și vehiculele cu funcționare electrică și durata de viață extinsă a scuterului proiectare și reparații.

Bird susține că cel mai recent model de e-scooter durează până la doi ani, reducând astfel impactul asupra mediului. Prin propria sa admitere, primele scutere ale Bird au durat aproximativ trei sau patru luni. Lime a promis recent să-și schimbe vehiculele în funcțiune la 100% electrice până în 2030 și a semnat un angajament cu 75 de companii internaționale pentru a promova lansarea vehiculelor electrice. „Dar ne așteptăm să ajungem acolo mult mai repede”, spune Andrew Savage, șeful pentru sustenabilitate al lui Lime. La Paris, compania și-a mutat deja întreaga flotă de vehicule la electrică, precum și pilotarea bateriilor schimbabile pentru a evalua economiile de carbon.

1. Pe unde pot să circul cu trotineta electrică?

  • Pe pista de biciclete dacă aceasta există.
  • Pe orice drum public care are viteza maximă de 50km/h. (Adică în localități, orașe, etc)

2. Viteza maximă cu care pot circula legal

Cu trotineta electrică o să poți circula legal dacă aceasta este limitată la 25 km/h. Toate modelele noastre de trotinete electrice îndeplinesc această condiție.

3. Ce condiții trebuie să îndeplinesc eu ca și conducător de trotinetă?

  • Vârsta minimă împlinită trebuie să fie de 14 ani.
  • Dacă ai sub 16 ani, trebuie să porți și cască de protecție.
  • Nu ai voie să transporți pasageri.

4. Ce condiții trebuie să îndeplinească trotineta?

  • Trotineta electrică trebuie să fie dotată cu lumini si cu elemente refrectorizante;
  • Să aibă viteza maximă de 25 km/h dar nu mai mică de 6km/h.

5. Ce sancțiuni se prevăd?

  • Sancțiunile prevăzute sunt între 6 și 8 puncte de amendă.
  • Punctul de amendă este acum de 145 lei, deci sancțiunile vor fi între 870 lei și 1160 lei.

Denumrie proiect: ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ pentru modificarea și completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice

Prin urmare, condițiile nu sunt de speriat, noi tot timpul am considerat că viteza de 25km/h este suficientă pentru trotinete sau biciclete electrice, atunci când circulăm pe drumurile publice întrucât în ultimul timp, au crescut enorm numărul de accidente.

Toate aceste date de mai sus se vor regăsi în noul Cod Rutier 2020 care include și categoria de vehicule: trotineta electrică.

Trotineta electrica
Trotineta electrica

Start-up-ul Voi susține că serviciul său este acum complet neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon, realizat prin măsuri care includ baterii schimbabile, design de scuter de durată mai lungă și electrificarea flotelor de servicii. Voi a implementat aceste măsuri pentru prima dată la Paris, unde s-a constatat că reduc emisiile cu 71%, potrivit unui raport al EY . Tier lucrează pentru a-și muta toate depozitele pentru a funcționa cu energie electrică verde până la sfârșitul anului 2020, precum și pentru a înlocui toate camionetele diesel și pentru a avea toate scuterele electronice care folosesc baterii schimbabile până în 2021. Operațiunile Tier din Austria, Elveția, Suedia și Franța deja rulează în întregime pe vehicule electronice.

„Nou normal”

Un astfel de angajament aparent pentru sustenabilitate apelează fără îndoială la guverne în recuperarea coronavirusului, deoarece încearcă să susțină nevoile de transport care aderă la distanțarea socială, evitând în același timp creșterea consumului de mașini poluante.

Deși multe scutere electronice comune au fost scoase din serviciu în timpul blocării, ele se întorc încet în orașe, cu măsuri de curățare accelerate. Între timp, comercianții cu amănuntul au raportat creșterea vânzărilor de scuterele private în locuri, inclusiv în Finlanda , Irlanda și Marea Britanie , în ciuda faptului că utilizarea lor pe străzile publice este încă ilegală în aceste două țări. Totuși, lucrurile urmează să se schimbe destul de mult în Marea Britanie. În 2021, au fost planificate încercări comune de trotinete electronice în patru zone selectate, dar ca răspuns la capacitatea recent limitată de transport public, au fost aduse în această vară și oferite la nivel național.

Dar Marea Britanie nu este singura care acceptă e-scuterele ca parte a strategiilor de transport post-Covid. În Australia, Brisbane a decis recent să-și extindă procesul de e-scuter cu un an, extinzând oferta în suburbii ca parte a eforturilor de creștere a transportului activ în recuperarea coronavirusului. În Columbia, Bogota și-a modificat reglementările privind e-scuterele pentru a permite mai multor furnizori să ofere serviciile lor post-blocare, fără plată către oraș. În Argentina, Buenos Aires încurajează activ călătoriile scurte care trebuie efectuate de biciclete și scutere, despre care spune că „joacă un rol fundamental în mobilitatea rezidenților în acest nou scenariu”.

Roma și-a salutat primele scutere electronice comune în luna mai. „Roma începe din nou sub stindardul mobilității durabile”, a declarat primarul Virginia Raggi din noua schemă. „În aceste vremuri fără precedent, obiceiurile noastre s-au schimbat și, ca administrație, promovăm noi opțiuni de mobilitate.”

Grupul de lucru Covid-19 al guvernului italian a colaborat cu compania de scutere electronice Helbiz pentru a sprijini mobilitatea la distanță socială în întreaga țară. „Este necesar să schimbăm paradigma și să facem o revoluție copernicană în industria mobilității”, spune Filomena Maggino, șeful delegației de mobilitate a grupului de lucru. „Prioritizăm bunăstarea cetățenilor noștri și alegem opțiunile care permit tuturor să se deplaseze fără a compromite sustenabilitatea. Soluțiile de micro-mobilitate întruchipează nevoile unei mobilități corecte și durabile. ” Guvernul oferă, de asemenea , locuitorilor orașului subvenții pentru cumpărarea unui scuter electronic.

Acces pentru toți?

Cercetările sugerează că scuterele electronice au o problemă cu incluzivitatea – și dacă un mod de transport nu este inclus, nu poate fi cu adevărat durabil. Un total de 65% dintre utilizatorii de scutere electrice din Chicago erau bărbați, 72% erau albi și 79% aveau între 25 și 44 de ani. Majoritatea piloților au câștigat peste 75.000 de dolari (59.000 de lire sterline) – mai mult decât dublu față de ultimul venit mediu raportat în SUA de 31.000 de dolari (25.000 de lire sterline). În orașele franceze Paris, Lyon și Marsilia, 66% dintre utilizatorii locali erau bărbați și, în general, utilizatorii erau „semnificativ mai înstăriți” decât populația generală.

Scuterele pot fi neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, dar dacă nu înlocuiesc modurile mai consumatoare de carbon, vor avea un impact pozitiv redus

Dominarea utilizatorilor de sex masculin ar putea rezulta din imaginea „tech bro” , scuterele electronice au fost inițial îmbrăcate. Alte deficiențe ale diversității se pot datora răspândirii geografice a disponibilității scuterelor, a costurilor și a cerințelor de smartphone. „Orașele ar trebui să elibereze permise numai operatorilor de scuteri care urmăresc să deservească și zonele din afara orașului care sunt deservite prost de transportul public, precum și comunitățile cu venituri mai mici”, spune Lucy Mahoney, care gestionează rețeaua de mers pe jos și ciclism la C40 . În orientările sale pentru micro-mobilitate partajată , alianța americană de transport Nacto afirmă că populațiile dezavantajate ar trebui considerate prima prioritate pentru a aborda inechitățile structurale de lungă durată.

Unele companii de scutere încearcă să abordeze acest lucru. „Lucrăm pentru a identifica o anumită comunitate care ar putea beneficia de un transport mai ieftin – de obicei zone care sunt deservite în prezent de transport”, spune directorul de politici din Marea Britanie, Alan Clarke. În SUA, programele Lime Access și Bird Access oferă tarife reduse celor care depind de sprijin financiar guvernamental și permit persoanelor fără smartphone să folosească e-scuterele.

În ceea ce privește accesibilitatea fizică, totuși, e-scuterele pot fi mai cuprinzătoare decât bicicletele sau e-bicicletele, deoarece nu necesită nici o pedalare. Rezultatele din Wellington , Noua Zeelandă, sugerează că e-scuterele au crescut mobilitatea persoanelor cu dizabilități: 13% dintre utilizatorii cu nevoi de accesibilitate au declarat că nu și-ar fi făcut cea mai recentă călătorie fără e-scutere și 91% dintre utilizatorii cu nevoi de accesibilitate puternice a sprijinit schema e-scooter pentru a continua.

Deci, e-scuterele sunt călătoriile durabile de care avem nevoie? „Cheia este ca scuterele să fie încă o parte a unui sistem de transport flexibil, multimodal, care să ofere oamenilor opțiuni de mobilitate mai accesibile și mai durabile”, spune Maruxa Cardama, secretar general al Parteneriatului Slocat pentru un mediu durabil, cu emisii reduse de carbon Transport.

„Scuterele electrice pot fi neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, dar dacă nu înlocuiesc modurile care consumă mai mult consum de carbon, vor avea un impact pozitiv mic asupra decarbonizării transportului urban”, explică liderul de sustenabilitate al lui Voi, Sarah Badoux. Pentru a viza o schimbare modală de la mașini, prezența pe scară largă – acces convenabil – este esențială. De exemplu, Lime este partener cu Uber și Google Maps, astfel încât atunci când oamenii planifică călătorii, scuterele electronice să apară ca o alternativă viabilă la utilizarea mașinii.

Legătura cu transportul public este, de asemenea, vitală. „Cercetările arată că cel mai bun mod de a determina oamenii să-și lase mașinile acasă nu este îmbunătățirea transportului public, ci accesul îmbunătățit la transportul public”, spune Badoux de la Voi, a cărui companie are parteneriate cu autoritățile de transport public din Europa. Marion Lagadic, manager de proiect la 6t, care a efectuat sondajele franceze despre e-scuter, este de acord. „S-ar putea face ipoteza că e-scuterele nu numai că fac posibila prima milă sau ultima milă pentru acei utilizatori care locuiesc departe de stații, ci oferă și acel pic de distracție care face atractivă o călătorie intermodală”, spune ea.

În raportul său despre scuterele electronice și acțiunile climatice , Mahoney din C40 recomandă „orașele ar trebui să acorde prioritate cerințelor persoanelor care merg, merg cu bicicleta sau folosesc transportul public în masă, față de cerințele scuterelor electronice”. Cu toate acestea, unii cred că îmbrățișarea e-scuterelor poate contribui la creșterea presiunii pentru infrastructura de ciclism. „Când zeci de mii de scutere electrice au fost aruncate pe străzile noastre și li s-a interzis să circule pe trotuar, această nevoie de spațiu alternativ dedicat pentru mobilitate a devenit brusc vizibilă pentru toată lumea”, spune Lagadic din 6t. „Scuterele electrice oferă o masă critică suplimentară care justifică dezvoltarea în continuare a rețelei de piste pentru ciclism.”

Aimee Gauthier, ofițer șef de cunoștințe la Institutul pentru dezvoltare și politici în domeniul transporturilor, este de acord. „Dacă acceptarea publicului este mai mare pentru scuterele electronice, aceasta ar putea fi, de asemenea, o cale pentru obținerea unor piste de biciclete dedicate construite pe stradă pentru aceste moduri.” E-scuterele ar putea chiar ajuta oamenii să meargă la biciclete, sugerează Gauthier. „Sperăm să fie o poartă către ciclism. Am văzut că o mulțime de oameni care nu se simt confortabil pe biciclete au încercat scuterele electronice, așa că există un sentiment că, pentru unii, bariera la intrare poate fi mai mică decât mersul pe bicicletă și o alternativă atractivă la mașini. ”

E-scuterele sunt încă relativ noi pe stradă, dar povestea lor a evoluat rapid. Prin utilizarea mai largă, angajamentele și reglementările de durabilitate, au început să scuture de noutatea gadgetului tehnologic și să fie tratați ca un mod de transport mai serios și unul cu beneficii suplimentare într-o eră de distanțare socială. Dar asigurarea faptului că utilizarea scuterelor electrice este incluzivă, sigură și durabilă – și completează, dacă nu susține în mod activ, alte forme ecologice de călătorie – necesită multă muncă, atât de la companii private, cât și de la guverne. O mare parte din acea lucrare trebuie să vină.

Fiind conduse de tehnologie, e-scuterele sunt considerate o formă de transport perturbatoare – genul de „inovație” care împarte în mod necesar opinia. Dar este demn de remarcat faptul că, chiar și atunci când bicicleta a izbucnit pe scenă la sfârșitul secolului al XIX-lea, a fost considerată „imorală” . Peste o sută de ani mai târziu, nu ne mai confruntăm cu moralitatea ciclismului, ci încă ne străduim să asigurăm medii și infrastructuri care să o susțină în mod înțelept și durabil. Să sperăm că nu va dura atât de mult pentru alte forme de micro-mobilitate nou apărute – toate acestea joacă un rol dacă vrem să demontăm dominanța mașinilor cu combustibil fosil.

Emisiile de călătorie necesare pentru a raporta această poveste au fost 0 kg CO2: scriitorul a intervievat surse de la distanță. Emisiile digitale din această poveste sunt estimate la 1,2g – 3,6g CO2 pe pagină vizualizată. Aflați mai multe despre modul în care am calculat această cifră aici .

Ccumpara Scuter

În timp ce orașele din Marea Britanie desfășoară primele probe de scutere, susținute ca o alternativă socială la transportul public, firmele de închiriere și comercianții cu amănuntul privesc o nouă piață potențial mare.

  • Începând cu 4 iulie, orașele din Marea Britanie au putut testa servicii de închiriere de scutere electrice precum Bird, dar utilizarea privată rămâne ilegală pe drumuri și trotuare. 
  • Susținătorii e-scuterelor spun că vor contribui la reducerea consumului de mașini, oferind orașelor străzi mai curate, mai liniștite și mai sigure
  • Alții susțin că oferă beneficii limitate pentru sănătate și prezintă un potențial pericol pentru siguranță, în special dacă sunt utilizate ca parte a unui sistem de închiriere fără docuri 
  • La nivel global, se așteaptă ca piața să atingă vârful în 2025, cu o valoare de aproximativ 20 miliarde de lire sterline

În ultimii ani, scuterele electrice au cunoscut o creștere remarcabilă a popularității și sunt acum o vedere obișnuită pe străzile și pavajele orașelor de la Lima la Paris până la Bangkok. Împreună cu schemele de închiriere de biciclete, acestea se adaugă la numărul tot mai mare de opțiuni de „micromobilitate”, care sunt văzute ca oferind un mod de transport alternativ, ecologic, în primul rând pentru utilizarea pe termen scurt a autoservirii.

În întreaga lume, firmele de închiriere de scutere, alimentate cu capital de risc, concurează pentru cota de piață. Investitorii urmăresc lucruri precum Lime and Bird (din SUA) și Voi, Circ, Flash și Tier (din Europa) pentru a vedea dacă un alt Uber este pe cale să se întâmple. 

Guvernul britanic a încetinit reglementarea, dar acest lucru nu a împiedicat oamenii să folosească scutere, iar vânzările private sunt susținute. Începând cu 4 iulie, orașele din Marea Britanie au putut efectua servicii de închiriere. Pe măsură ce locuitorii din mediul urban se luptă cu pandemia și cu noile moduri de lucru, scuterul electronic va evolua de la rădăcinile sale hipster pentru a deveni un mod popular de a face naveta și de a circula prin oraș?

Cât de mare este piața britanică in vanzarea trotinetelor electrice?

La nivel global – cel puțin conform analizelor pre-coronavirus – se preconizează că vânzările de scutere electrice vor atinge maximul în 2025, în principal în regiunea Asia-Pacific, cu o valoare de aproximativ 20 miliarde GBP. 

„Este dificil de prezis ce se va întâmpla în Marea Britanie, în special cu elementul Covid în joc”, spune Nick Davies, cercetător în domeniul ecologiei urbane la Universitatea din Salford. 

„Din aprilie, vânzările private au crescut cu 134%, dar sunt vânzări private. În Greater Manchester, studiul nostru privind schema Mobike a arătat că doar un procent mic din eșantion (aproximativ 2%) utilizează regulat bicicletele. Marea întrebare este dacă oamenii văd scuterele ca pe o opțiune mai sigură sau mai accesibilă. ”

Asia de Est domină producția de scutere, deși firmele din Marea Britanie încep să se implice în design. Sunt înființate noi lanțuri de vânzare cu amănuntul, care vând mărci precum Xiaomi și Inokim, pe baza faptului că piața se va deschide în curând. Modelul cel mai bine vândut al lui Xiaomi M365 se vinde de la aproximativ 380 de lire sterline.

Unde suntem cu reglementarea utilizării scuterelor electrice? 

Până de curând, Parcul Olimpic Regina Elisabeta din Stratford, Londra, era singurul loc din Marea Britanie unde un scuter electronic de închiriat putea fi utilizat legal. Dar la sfârșitul lunii iunie, guvernul britanic a anunțat că lansează procese planificate inițial pentru 2021 ca răspuns la nevoia ca navetiștii să se distanțeze social în timp ce călătoresc. 

Începând cu 4 iulie, orașele ar putea aplica scutere cu baterie de probă limitate la 15,5 mph pe drumuri, piste de biciclete și piste, dar nu și pe trotuare. Căștile sunt recomandate, dar nu obligatorii.

Primul proces de 12 luni, din Middlesbrough, folosește 50 de scutere electrice furnizate de Ginger, un nou start-up din Marea Britanie. În cele din urmă, 500 vor fi disponibile în Valea Tees. Multe e-scutere sunt fără docuri, dar Ginger va folosi docuri, astfel încât scuterele să nu fie lăsate în jur. Pilotii de ghimbir Jacob Goonetillake spun că piața țintă sunt navetiștii locali.

„Este clar din implementările din Europa și SUA că companiile de tip Silicon Valley se concentrează foarte mult pe piața turistică și adesea prețul închirierii la un nivel care împiedică comunitățile locale să acceseze schemele. Vrem să ne asigurăm că scuterele sunt desfășurate pentru a deservi rutele de transport locale din Marea Britanie și sunt accesibile utilizatorilor pentru a se integra în rutina lor zilnică de călătorie. ” „Trotinetele electronice nu sunt soluția de aur pentru reducerea emisiilor de CO2, dar dacă pot reduce călătoriile scurte cu mașina în orașe, pot face parte dintr-un amestec modal durabil cu ciclismul și mersul pe jos”

Nick Davies, cercetător în ecologie urbană, Universitatea din Salford

Dar numai aceste trotinete închiriate pot fi utilizate în aceste probe, folosind ilegal un scuter privat.

„Legea privind utilizarea scuterelor este o mizerie și are nevoie de o revizuire completă, motiv pentru care încercările scuterelor sunt atât de importante”, spune Tom McPhail, director de afaceri publice la Pure Electric, una dintre cele mai mari biciclete electrice și e-scooter din Marea Britanie. comercianții cu amănuntul.

„Vindem câteva mii de scutere pe lună, chiar dacă în prezent nu este legal să circulăm cu ele pe drumul public. Știm, de asemenea, că situația juridică este cea mai importantă preocupare a oamenilor atunci când analizează dacă cumpără un scuter. 

„Avem nevoie și de o infrastructură mult mai bună și acest lucru va dura ani de zile pentru a fi implementat.”

Sunt scuterele cele mai potrivite pentru navetiști sau pentru agrement?

Pentru navetiști, scuterele pot fi cele mai utile atunci când sunt combinate cu o călătorie cu transportul public, de obicei pentru „ultima milă”.

„Întreprinderile explorează utilizarea flotelor de scutere ca parte a strategiei lor de decarbonizare, alături de biciclete electrice, mașini electrice, abonamente de transport public”, spune McPhail. „Odată legal, este rezonabil să ne așteptăm ca scuterele să fie acoperite de schema Cycle to Work, care ar fi populară pentru întreprinderi și angajații lor.”

În orașe precum Lisabona și Paris, există mari piețe de agrement și turistice. Lisabona a avut anul trecut scutere de la nouă operatori diferiți în zona centrală, care au fost utilizate în principal de turiști. 

Este pandemia o oportunitate sau un obstacol?

Deși ar putea exista mai multe lucrări la domiciliu în viitor și, prin urmare, mai puține navete, a existat deja o schimbare înapoi spre munca de birou. Dar scuterele electronice servesc, fără îndoială, unei cereri mai largi pentru a reduce utilizarea mașinii și pentru a se asigura că orașele au străzi mai curate, mai liniștite și mai sigure.

„Imaginea post-Covid este complexă și dificil de prezis”, spune Davies. „Creșterea numărului de lucrări la domiciliu de la blocare, dacă ar continua pe o perioadă mai lungă de timp, ar modifica tiparele de călătorie pe drumurile noastre cu mai puține călătorii de transport public din cauza temerilor de distanțare socială și potențial mai puține călătorii cu mașina. 

„Teoretic, acest lucru se joacă în mâinile celor care promovează mersul pe jos și cu bicicleta și, în cazul noilor mobilități, cum ar fi scuterele electronice, ar putea exista mai mult spațiu mai sigur.

„Principalul obstacol ar fi utilizarea sporită a călătoriilor cu mașina, odată cu dispariția tuturor măsurilor de blocare.”

E-scuterele sunt sigure – și sănătoase?

Au existat accidente grave, inclusiv fatale, care implică scuterele electronice din întreaga lume. Un sondaj global a înregistrat 29 de decese în 2019, inclusiv unul în Londra. Acest lucru este tragic, dar se compară favorabil cu multe mii care mor în timp ce conduc mașini și motociclete. 

„Odată cu creșterea vânzărilor și a utilizării scuterelor electrice în Marea Britanie, Sustrans salută decizia Departamentului pentru Transport de a lansa un proces de închiriere și de a continua să își revizuiască statutul juridic”, spune Daniel Gillett, ofițer politic în cadrul organizațiilor caritabile de mers pe jos și ciclism Sustrans.

„Scuterele electrice au potențialul de a oferi un plus util alegerii călătorilor și ar putea contribui la reducerea aglomerației și la îmbunătățirea calității aerului în zonele urbane, dacă sunt utilizate pentru a înlocui călătoriile care altfel ar putea fi efectuate cu mașina. 

„Cu toate acestea, scuterele electronice oferă beneficii limitate pentru activitatea fizică, astfel încât este esențial să nu înlocuiască călătoriile care altfel ar fi mers pe jos, cu bicicleta, luate cu scutere sau cu transportul public. Creșterea numărului de călătorii active are potențialul de a preveni și gestiona peste 20 de afecțiuni cronice de sănătate prin încorporarea activității fizice în activitatea zilnică. ”

Între timp, RNIB (Royal National Institute of Blind People) și-a exprimat îngrijorarea cu privire la impactul e-scuterelor asupra siguranței celor cu deficiențe de vedere, cărora le pot fi greu de văzut și de auzit, în timp ce scheme similare de biciclete fără docuri au condus la biciclete. fiind lăsat abandonat pe trotuar, creând pericole de călătorie. 

Cât de verzi sunt scuterele electrice?

Cu toate acestea, evangheliștii de la scuterele electrice le consideră o parte integrantă a unui viitor oraș „inteligent” de vehicule electrice interconectate, disponibil pentru utilizare pe termen scurt, ușor de reîncărcat și bun pentru mediu. 

„Sunt un pas incremental către orașe mai curate”, spune Davies. „Nu sunt soluția de aur pentru reducerea emisiilor de CO2, dar dacă pot reduce călătoriile scurte cu mașina în orașe, pot face parte dintr-un mix modal durabil cu ciclismul și mersul pe jos, făcând străzi mai sigure și mai atrăgătoare pentru rezidenți și vizitatori. 

„Succesul lor se va baza pe schimbările de infrastructură”, adaugă el. „Ceva ca 50% din spațiul din orașe este dedicat mașinilor și acest lucru trebuie redistribuit pentru a încorpora în siguranță mai multe ciclism, mers pe jos și alte moduri noi – cum ar fi scuterele.”

Cele mai bune 7 scutere electrice pentru naveta în 2021

Un mod ecologic de a călători la serviciu

Ne angajăm să cercetăm, să testăm și să recomandăm cele mai bune produse. Este posibil să primim comisioane din achizițiile efectuate după ce am accesat linkurile din conținutul nostru. Aflați mai multe despre procesul nostru de examinare .

În zilele noastre, este obișnuit să vezi scutere electrice în timpul navetei la serviciu, la școală sau doar într-o excursie în oraș. Fără ulei și benzină, scuterele electrice oferă o opțiune curată și silențioasă pentru naveta locală și nu suportă aceleași costuri de întreținere pentru mașini sau alte vehicule mai mari. În mediile urbane, scuterele electrice nu sunt doar o modalitate ecologică de a călători, ci sunt o soluție mai eficientă pentru orașele aglomerate. Dacă doriți să intrați în lumea scuterelor, există o mulțime de opțiuni pentru diferite nevoi – indiferent dacă aveți nevoie de o plimbare rapidă la serviciu sau doar de ceva de mers pe jos în bloc pentru aer curat și plăcere.

Scooterele electrice sunt, de asemenea, disponibile în diferite forme și dimensiuni, cu unele opțiuni care prezintă o scândură în picioare, în timp ce altele includ un scaun complet și un pic de spațiu de încărcare (doar în cazul în care trebuie să ridicați niște alimente după muncă). Indiferent de nevoile dumneavoastră de navetă, avem un scuter electric pentru dvs.

Aveți nevoie de o plimbare accesibilă prin oraș, care să nu se defecteze? Glion Dolly este o mare valoare. Dispunând de o baterie de 238 Wh care poate împinge scuterul până la 15 mph cu o autonomie de 15 mile, Dolly nu te va duce prea departe, dar este totuși un partener excelent pentru călătoriile urbane. Pe de altă parte, acest scuter de navetă nu se zgârie la construcția Dolly, deoarece folosește un cadru din aliaj de aluminiu de calitate aeronavă și anvelope cu fagure de 8 inci care nu sunt niciodată decolate.

Pentru persoanele care ar putea dori să își desfășoare călătoria, acest scuter cântărește doar 28 de kilograme și poate fi pliat și împins cu un mâner retractabil. Caracteristicile suplimentare cu Glion Dolly includ un far încorporat și un clopot pietonal. Vine în negru și are o greutate maximă de 255 de lire sterline.

Cunoscut pentru smartphone-urile și ofertele sale electronice pentru consumatori, Xiaomi poartă și propriile lor scutere electrice. Scooterul Mi Electric aduce un design modern uimitor, cu un cadru negru din aluminiu de calitate aerospațială și accente roșii. Dispune de un motor capabil de 500W, care poate parcurge până la 15 mph și o distanță de 18,6 mile. Când este încărcat, acest scuter de navetă va dura aproximativ cinci ore pentru a se încărca de la o baterie descărcată. De asemenea, unitatea este rezistentă la murdărie, praf și stropire IP54 pentru călătoriile dvs.

Venind de la Xiaomi, Mi Electric include o colecție de tehnologie suplimentară, de la protecție la scurtcircuit până la protecție sub tensiune, dar și mai multe caracteristici orientate către călăreți, cum ar fi o baterie regenerativă, lumini de notificare cu LED-uri, faruri față și lumini de frână spate. . O aplicație pentru smartphone vă permite, de asemenea, să controlați și să vizualizați statistici despre călătorie.

Cea mai buna trotineta electrica pentru navete scurte.

Dacă căutați un scuter de navetă confortabil, cu depozitare, dar trebuie doar să parcurgeți distanțe scurte la un moment dat, atunci scuterul EcoSmart Metro Razor’s este o alegere excelentă. Cu o viteză maximă de 18 mph, acest scuter poate călători până la 40 de minute cu o singură încărcare (cu o rază de acțiune de aproximativ 12 mile).

Un coș din spate de dimensiuni decente poate transporta și mărfuri mici, dacă este necesar. Dincolo de gama EcoSmart Metro, celălalt dezavantaj al scuterului Razor este greutatea maximă a călărețului. În timp ce unitatea este suficient de mare pentru un adult, călărețul nu poate cântări mai mult de 220 de lire sterline. Pe lângă raza de acțiune mai mică și limita de greutate redusă, acest scuter este excelent pentru acele deplasări rapide. Puntea din lemn de bambus este un detaliu frumos, dar nu veți găsi alte facilități, deoarece Metro EcoSmart nu are atât semnalizatoare, cât și faruri.

Trotinetele electrice sunt, de asemenea, o modalitate excelentă pentru adolescenți de a se deplasa în oraș sau la primul loc de muncă cu jumătate de normă fără permis sau mașină. Cu un design standard, barebone (deși destul de accesibil), Razor E200 nu va câștiga niciun premiu, dar ar putea câștiga inimile părinților care își pot limita copiii la viteze de deplasare de 12 mph.

Motorul de 200 de wați de sub punte este acționat de un mâner de răsucire și poate transporta până la 154 de lire sterline; astfel, este esențial să vă asigurați că adolescentul dvs. se încadrează în aceste limite. Razor citează distanța de deplasare E200 la 12 mph pentru până la 40 de minute, ceea ce echivalează cu aproximativ 8 mile cu o încărcare. Dincolo de suportul retractabil inclus, nu sunt incluse alte facilități, astfel încât, cu designul ușor al unității, se recomandă să obțineți o încuietoare pentru bicicletă pentru a o menține în siguranță împotriva furtului.

Pentru cei cu deplasări mai lungi la lucru, Segway Ninebot ES4 are un pumn cu baterii duale, până la 800 de wați de putere, o viteză maximă de 19 mph și o autonomie de deplasare de până la 28 de mile. Scuterul puternic de navetă poate găzdui, de asemenea, utilizatorii de până la 220 de lire sterline. Totuși, este ușor și portabil, datorită unui sistem de pliere într-un singur pas, care vă permite să stocați și să călătoriți oriunde cu scuterul. Amortizoarele roților din față și spate, împreună cu frânele antiblocare mecanice și electrice, asigură și o călătorie sigură și confortabilă. Deși scuterul Segway vine cu o etichetă de preț puternică, veți obține, de asemenea, funcții tehnologice avansate, inclusiv un afișaj LED, capabilități Bluetooth, cruise control, lumini personalizabile și conectivitate la propria aplicație Segway pentru a vă ajuta să vă gestionați plimbările.

Cele mai multe scutere electrice pot fi costisitoare, dar Gotrax GXL V2 este o alternativă practică la un preț redus. Ideal pentru călătorii mai scurte, acest motor scuter de 250 de wați are o viteză maximă de 25 km și o limită de greutate de până la 220 de kilograme. Bateria sa de 36 de tensiuni permite scuterului să parcurgă până la 12 mile cu o singură încărcare, cu un timp de reîncărcare de patru ore. Pentru siguranță, anvelopele umflate de 8,5 inci sunt absorbante de șocuri pentru a face față drumurilor accidentate. Pliați și blocați ușor scuterul de navetă când ajungeți la destinație.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment