Travel Marketing & SEO

27 Strategii SEO de călătorie, marketing de conținut și marketing

Travel Marketing & SEO

27 Strategii SEO de călătorie, marketing de conținut și marketing – SEOADWORDS.ro

Industria călătoriilor este plină de concurență – nu trebuie să vă spun asta. Cu toate acestea, cei care își pot comercializa compania de călătorii în mod corespunzător și pot aduce clienți noi la o rată de achiziție rezonabilă fac profituri uriașe.

OTA-uri imense (Expedia, Priceline, Kayak) cheltuiesc milioane de dolari pentru anunțurile de televiziune și de marketing online, în timp ce costumele mai mici se concentrează pe un serviciu clienți de calitate superioară. Sperăm că ați reușit să scoateți o nișă pentru a vă ieși din mulțime, dacă nu există câteva idei aici.

SEO strategia de grafica

Obiectivul meu este de a face o scurtă trecere în revistă a unor astfel de tactici majore pentru marketingul de călătorie și SEO și ce funcționează acum.

Marketingul călătoriilor si SEO

Există două categorii de marketing de căutare: căutare plătită prin intermediul anunțurilor Google AdWords sau Bing și optimizarea motorului de căutare (SEO). Ne concentrăm pe SEO, deci despre asta vom vorbi aici.

Ceea ce vreți să vă gândiți la marketingul călătoriilor de călătorie este ciclul de viață al unui vizitator. Când călătoriți în călătorie, călătoria este lungă și meanderingă. Vizitatorii verifică simultan multe site-uri, analizând prețurile, calitatea, încrederea, eficiența, distracția și mulți alți factori. Este foarte complexă.

Google a făcut un studiu exact pe această temă și a găsit:

“Călătoria modernă a clienților este complexă. Deci, este important să vă concentrați atenția asupra momentelor-cheie care pot ajuta pe oameni să cumpere produsul sau serviciul dvs. Am analizat milioane de interacțiuni ale consumatorilor prin intermediul Google Analytics pentru a arăta cât de diferite canale de marketing afectează deciziile de cumpărare online. Care sunt momentele cele mai importante pe parcursul călătoriei pentru clienții dvs.? “

Atunci când utilizează uimitorul instrument specific industriei, au găsit această călătorie comună a clienților pentru călătorii de călătorie:

Ceea ce înseamnă pentru dvs. este că trebuie să fii acolo la un pas întotdeauna și să ai o anumită formă de conținut pentru utilizator. Acest lucru se aplică la un nivel global de marketing digital, în care doriți să cartografiați diferite canale la diferite etape ale călătoriei clientului, dar și chiar mai adânc pe un nivel de căutare organică.

Nu toate cuvintele cheie sunt create egale. Deși diagrama de mai sus arată că clienții de călătorie încep de multe ori călătoria lor cu căutări organice, acestea sunt prezente în tot parcursul procesului.

Cum vă găsesc potențialii clienți în căutarea organică?

Dacă ne uităm la cuvintele cheie de călătorie, vedem că în spatele fiecăruia există înțelesuri ascunse. Fiecare cuvânt cheie are o intenție specifică. Google încearcă să afle ce înseamnă utilizatorul în spatele fiecărui cuvânt cheie, ce vrea să realizeze.

Atunci când un client potențial își începe căutarea unei companii de turism, începe să caute în termeni generali. Pe măsură ce își restrânge căutarea, cu toate acestea, ei devin mai specifici și mai aproape de momentul final de cumpărare.

Iată un exemplu rapid. Să spunem că vrei să mergi în vacanță în vara următoare. Iată o evoluție a căutărilor pe care s-ar putea să le folosiți în următoarele 3 luni pe măsură ce vă planificați și în cele din urmă să vă rezervați vacanța:

  1. “Cele mai bune locuri de vizitat în 2017”
  2. “Cele mai bune țări de vizitat în timpul verii”
  3. “Cele mai bune țări de vizitat în vara anului 2017”
  4. “Cele mai bune țări europene să viziteze vara anului 2017”
  5. “Itinerariu pentru cea mai bună vacanță de vară europeană”
  6. “Cele mai bune orașe din Europa pentru a vizita în vara anului 2017”
  7. “Cele mai bune companii de călătorie europene pentru cupluri”
  8. “Recenzii tururi goahead”
  9. “Recenzii turnee kensington”
  10. “Excursii goahead vs tururi kensington”
  11. “Excursii kensington italy comentarii”
  12. “Codul de reduceri kensington tours”
Căutați SEO de căutare

În acest exemplu rapid, putem vedea cum, pe parcursul a câtorva săptămâni sau luni, cineva ar începe cu idei ample și apoi își încetini încet căutarea prin decizia unei companii specifice și căutând codul final de reducere înainte de rezervare.

În realitate, utilizatorul poate face zeci sau sute de căutări, deschizând multe file simultan și făcând o scufundare profundă.

Există o cantitate de informații disponibile pentru călătorul modern, iar companiile de turism trebuie să asigure o sursă potrivită de conținut de calitate, optimizat și pentru motoarele de căutare și pentru oameni.

Cum ar arăta acest proces de la început până la sfârșit?

1) Iată un exemplu de cuvinte cheie pentru o companie de turism care vinde tururi în München, Germania:

München cuvinte cheie 1

După cum puteți vedea, există o mulțime de opțiuni de cuvinte cheie. Este greu să știi de unde să începi.

2) Care este cel mai bun cuvânt cheie? Putem vedea alți doi factori: volumul și costul-pe-clic (CPC). Volum înseamnă cantitatea de căutări pe lună, iar CPC înseamnă prețul cuvântului cheie sau ce ar plăti cineva pe clic în Google AdWords prin sistemul lor de licitație.

Cuvinte cheie din München 2

Acum începem să vedem unde ne putem concentra și ce cuvinte cheie sunt mai importante decât altele.

3) Dar mergem și mai departe și folosim aceste informații noi, putem acum să cartografice etapele de intenție ale clienților și de călătorii ale clienților la aceste cuvinte cheie.

Munchen Cuvinte cheie 3 - Călătorii SEO intenția de cumpărare

Acest exercițiu transformă o listă de 25 de cuvinte cheie dintr-o informație “bine-cunoscută” într-un raport real care se potrivește cu canalul dvs. de marketing.

4) Mergând mai adânc, putem crea idei acționabile bazate pe aceste cuvinte cheie. Folosind aceste informații, vom decide ce conținut să creăm.

Muntenegru cuvinte cheie 4 - cuvinte cheie de călătorie și hartă de conținut

Acest lucru este cu mult superior doar unei foi de calcul, cu o listă de cuvinte cheie și date despre puke. Ceea ce avem aici este o listă de lucruri de făcut în trimestrul următor. Conținutul pe care îl creați, cuvintele cheie pe care să le urmăriți și cum se încadrează în călătoria clientului.

Care este rentabilitatea investiției pentru clasarea acestor 25 de cuvinte cheie? Merită să trecem prin acest efort? Ei bine, dacă înmulțim căutările lunare cu ceea ce sunt dispuși să plătească agenții de publicitate, obținem următoarele:

Munchen cuvinte cheie 5 - călătorie valoare SEO cuvinte cheie lunar

Deci, pentru doar aceste 25 de cuvinte cheie, există peste 40.000 de dolari pe lună în trafic organic pentru a fi capturate.

Da, puteți trece mai adânc în acest lucru și puteți analiza:

  • Cuvinte cheie dificultate
  • Clicurile efectiv așteptate pentru fiecare cuvânt cheie și coș de cuvinte cheie asociate tematic
  • Total potențial de căutare
  • Costul pentru crearea fiecărui element
  • Resursele necesare pentru a învinge concurenții actuali pentru acești termeni
  • Etc.

Lista continuă, dar, sperăm, acest lucru vă oferă un gust al cercetării implicate, doar pentru a ști de unde să începeți.

SEO pentru industria călătoriilor este o provocare. Trebuie să vă gândiți cum ar fi consumatorul, oferindu-le ceea ce vor, integrați SEO cu conținutul dvs. global și echipele de marketing, arătați ROI și, de asemenea, să vă concentrați asupra factorilor tehnici și din spatele scenelor care pot face sau întrerupe strategia dvs. de căutare.

Este greu, dar cu planul de joc potrivit și strategia personalizată pentru site-ul dvs., este vorba despre urmărirea hărții și executarea ei bine. Și mai repede decât concurenții dumneavoastră.

Întreruperea SEO de călătorie în continuare, putem vorbi în general cu ea în două moduri: lucruri pe care le faceți pe site-ul dvs., și lucrurile pe care le face off site-ul dvs.

SEO de călătorie și factori locali

Dacă marca dvs. de călătorie a fost în jur de ceva vreme, a primit presă, mențiuni, legături și trafic decent, atunci probabil că veți dori să vă concentrați mult pe lucrurile pe care le puteți face pe site-ul dvs. pentru victorii rapide.

Majoritatea site-urilor au unele fructe SEO agățate, care pot fi culese pentru victorii rapide. Câteva exemple:

  • Luați cele mai importante 5 pagini de destinație de căutare organică, aflați ce le face să funcționeze și adăugați câteva îmbunătățiri SEO de bază pentru a le face mai bune
  • Găsiți cuvinte cheie pe care paginile dvs. de top sunt aproape de clasament (pozițiile 11-20) și optimizați pentru acele cuvinte cheie suplimentare
  • Adăugați legături interne mai bune pe întreg site-ul
  • Luați paginile dvs. concurente și configurați-le, astfel încât cea mai puternică și cea mai bună pagină de conversie este focalizarea
  • Aduceți împreună pagini similar tematice cu “hub-uri de conținut”
  • Testați etichetele de titlu ale paginilor bazate pe ce funcționează în campaniile dvs. de căutare plătită
  • Rescrieți etichetele de titlu pentru a evoca emoțiile pentru o mai bună rată a clicurilor
  • Optimizați paginile pentru fragmente de răspuns, incluzând întrebări și răspunsuri succinte pe pagini
  • Creați liste cu marcatori și numerotate pentru a încerca să clasați pentru poziția 0 în rezultatele căutării cu casetele de răspuns
  • Găsiți nu mai lucrați redirecționări și pagini moarte și le redirecționați către altele noi
  • Optimizați sitemapurile XML, robots.txt și multe altele
  • Îmbunătățiți paginile de încărcare a site-urilor pe cele mai importante pagini

Lista continuă și continuă și pentru fiecare site este diferită. Depinde de dimensiunea, adâncimea, vârsta și tema site-ului dvs. pentru a ști unde să vă concentrați mai întâi. Pentru marile branduri de călătorie care relansează designul site-ului și / sau platforma, vor exista sute sau mii de pagini vechi pentru redirecționare. În schimb, un site mai nou și mai concentrat va dori să se concentreze pe îmbunătățirea adâncimii și calității celor câteva pagini importante de trafic pe site.

Ceea ce face SEO pentru site-urile de călătorie atît de incitante și de descurajante este volumul pur de oportunități. Există atât de multe căutări pentru tot ce călătorește, că trecerea prin subiectele cele mai importante și cuvintele cheie poate fi o slujbă cu normă întreagă.

Cu expertiza și experiența potrivită, cu toate acestea, se poate observa rapid ceea ce merită optimizat și ce poate fi lăsat de-a lungul.

Travel SEO și Link Building

SEO nu este completă fără a vorbi despre construirea de legături.

Din păcate, construcția de legături este cu adevărat dificilă în industria călătoriilor, deoarece este atât de competitivă. (SEO pentru industria călătoriilor este greu sau ușor, în funcție de nișa mai restrânsă, dar construcția de link-uri este în general dificilă pentru toate părțile industriei.)

Ceea ce poate funcționa în alte industrii nu are aceleași rate de succes în industria călătoriilor.

Din propria mea testare, extinderea spre a călători pe bloggeri și alte site-uri cu ajutorul infografiei noastre bine concepute a primit un răspuns mult mai scăzut sau o cerere de plată în comparație cu aceeași abordare dintr-o altă industrie.

Ceea ce inseamna asta este ca va trebui sa lucrezi mai mult si sa devii mai creativ pentru a iesi cu adevarat in evidenta. Veți dori să împingeți limitele cu privire la ceea ce puteți crea, care merită să vorbim și să adăugați valoare.

Reîmprospătare rapidă: punctul de construire a link-urilor este acela de a obține alte site-uri web care să facă legătura cu site-ul dvs. Indiferent dacă vă menționează într-un post pe blog, în pagina cu resurse, vă prezintă într-un interviu, vă împărtășesc graficul sau videoclipul pe site-ul dvs. sau într-o serie de alte modalități, scopul este legăturile de înaltă calitate într-un volum mare.

Deci, care sunt câteva exemple de construire a legăturilor în industria călătoriilor?

  • CEO-ul dvs. primește interviuri de către New York Times, Condé Nast Traveler sau altă ieșire imensă (acesta este obiectivul final)
  • Un membru din echipa dvs. este intervievat pe un podcast și este legat de acesta în notele de podcast
  • Creați o informație uriașă bazată pe date și bloggeri doriți să o includeți într-unul din postările de pe blog
  • Creați un calculator de călătorie care este împărțit și legat
  • Creați ghidul final pentru un anumit eveniment, tipul de stil de călătorie sau o țară care devine resursă definitivă și este legată
  • Postați-vă oaspeții pentru alte site-uri web, conectându-vă la propriile dvs. site-uri
  • Accesați site-urile cu pagini de resurse pentru a include un link către cea mai bună resursă
  • Compania dvs. este listată pe site-urile partenerilor dvs.

Există sute de alte modalități de a obține legături. Lucrul cheie este să vă concentrați asupra calității, relevanței și să vă asigurați că obțineți suficient de multe dintre ele. Și tu, de asemenea, nu doriți să plătiți pentru legături organice sau să vă angajați în tactici împotriva politicilor Google. Dacă aveți un brand care vă interesează pe termen lung, doriți să rămâneți în siguranță doar cu practicile de alb-pălărie.

Ce este vorba despre marketingul conținutului de călătorie?

Marketingul de conținut este un termen mai nou, dar ideea a fost în jur pentru totdeauna. Poate că, mai mult decât orice altă industrie, industria călătoriilor a îmbrățișat complet marketingul de conținut mai devreme decât oricine altcineva.

Fără a repeta vechile povestiri, Michelin a vrut să vândă mai multe anvelope, astfel încât au mers în jurul restaurantelor de rating din Franța și au creat ghiduri Michelin. Ei au distribuit aceste ghiduri clienților, care au devenit familiarizați cu marca lor, ceea ce a dus în cele din urmă la mai multe vânzări de pneuri pentru Michelin. A mers.

În acest caz, ghidurile turistice și broșurile reprezintă un standard în industria călătoriilor.

Nu sunt întotdeauna standard în alte industrii, cum ar fi îmbrăcămintea pentru construcții sau pentru adolescenți. Dar în industria călătoriilor, marketingul de conținut este una dintre cele mai vechi și de încredere în timp tactici.

Deci știm că marketingul de conținut este în esență crearea unui conținut interesant legat de marca dvs. pe care îl puteți promova pentru expunerea și traficul înapoi pe site-ul dvs. Web.

Când vine vorba de marketingul conținutului online pentru companiile de turism, iată câteva exemple:

  • Postări de blog de înaltă calitate pe blogul companiei dvs.
  • Articole de pe alte bloguri de călătorie (greu de obținut, dar merită)
  • Infographics
  • Videoclipuri
  • Instructographics
  • Infografice interactive
  • Hărți
  • Date vizuale
  • Pagini de produse și servicii
  • Ghiduri de călătorie online pe termen lung
  • Ebooks descărcabile
  • Campaniile de e-mail
  • …și altele

Partea greu este să știți unde să vă investiți bugetul, când să faceți acest lucru, cum să executați, cum să analizați și cum să învățați din experiența dvs.

În plus, veți dori să legați marketingul de conținut cu ROI. Acest lucru a fost greu de făcut din punct de vedere istoric, dar există formule și modalități de a analiza piesa de marketing pentru conținut, pentru a le lega cu venituri reale.

Scopul marketingului de conținut este de a crea vizibilitatea, traficul și autoritatea site-ului dvs. Afectează în mod indirect veniturile, deoarece marketingul de conținut se concentrează, în general, pe partea superioară a canalului și mijlocul vizitatorilor de canal, cu o mică parte concentrată pe partea inferioară a vizitatorilor pâlniei înainte de a fi predată echipei de vânzări sau de service pentru clienți.

Deci, cum se referă marketingul de conținut la celelalte forme de marketing? Marketingul de conținut are o mulțime de suprapuneri cu marketingul de căutare, marketingul prin e-mail și marketingul plătit, și lucrează sinergic împreună. Toate acestea fac parte din strategia dvs. de marketing digital pentru călătorii, care face parte din strategia dvs. de marketing de călătorie. Sperăm că acest lucru are sens.

Travel Marketing prin e-mail

Dacă achiziționați e-mailuri ale clienților anteriori și potențiali, sunteți pe o mină de aur de valoare. Estimările cuprind valoarea fiecărei adrese de e-mail la 40 de dolari, dar dacă sunt hrăniți corespunzător, acestea pot fi mult mai valoroase în industria călătoriilor.

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am făcut pe site-urile de călătorie pe care am lucrat a fost implementarea unui program de marketing de la sfârșitul la sfârșit. Acest program a inclus atât emisiunile tradiționale de e-mail (unele numesc “exploziile”), cât și automatizarea marketingului prin e-mail.

Travel Email Marketing Automation

Una dintre cele mai bune moduri de a iesi in evidenta este sa fii in minte in mintea clientilor. E-mail marketing automatizarea face că mult mai ușor decât trecutul.

Automatizarea automată a marketingului prin e-mail vă permite să trimiteți e-mailul corect persoanei potrivite la momentul potrivit. Să formăm o listă ipotetică de persoane, precum și preferințele lor:

Numepreferinte de emailDestinații de călătorieFrecvența de călătorieBuget tipic
BobTrimestrialEuropaAnual$$
AshleySăptămânalLa nivel mondialLa fiecare 3 luni$$$
BrianLunarAfricaAnual$$$
AlexSăptămânalLa nivel mondialLa fiecare 6 luni$
TiffanyZilnicAmerica de SudLunar$$

După cum puteți vedea din mărimea foarte mică a eșantionului, fiecare persoană este diferită, dar cu instrumentul de marketing de e-mail potrivit, acestea pot fi grupate, etichetate, clasificate și trimise e-mailurile corecte la momentul potrivit.

Le-ați putea împărți pe toate în diferite liste în funcție de preferințele de localizare, frecvența călătoriilor, bugetele și preferințele dvs. de e-mail.

Când auziți termenul de “date mari” în știri, aceasta face parte din aceasta într-un mod redus. Este posibil să nu analizați miliarde de puncte de date, dar utilizați instrumentele disponibile acolo pentru a învăța cât mai multe despre clienții dvs., astfel încât să le puteți servi în cel mai bun mod.

Când vine vorba de marketingul prin e-mail pentru companiile de turism, focalizarea pe e-mailul corect către persoana potrivită la momentul potrivit este mai importantă decât orice altă industrie.

Marketing turistic al companiei de turism

Am vorbit în general despre marketingul de călătorii, dar care sunt unele aspecte care sunt mai importante pentru operatorii de turism de călătorie?

Dumneavoastră dețineți relația finală a clientului

Este atât o binecuvântare cât și un blestem că dețineți cea mai importantă parte a procesului de călătorie – asigurându-vă că clientul are cea mai bună călătorie posibilă.

Comparativ cu agenții de turism, site-urile de agregare a călătoriilor, motoarele de rezervare etc., cantitatea de contact și informațiile pe care o aveți pe un client este de aur. Aveți o relație de afaceri mult mai profundă și mai semnificativă și puteți folosi acest lucru în avantajul dvs.

Aveți adresa de e-mail, numărul de telefon, preferințele și conversațiile personale pe care le puteți utiliza pentru viitoarele eforturi de marketing și de reținere.

O analogie ar fi achiziționarea unui nou aparat de espresso online:

  1. Google este motorul de căutare care vă ajunge acolo.
  2. Verificați o grămadă de site-uri web, inclusiv site-uri de marcă, magazine de comerț electronic, etc.
  3. Ați citit părerile bloggerilor și ați început să vă reduceți lista opțiunilor.
  4. Revizuiți site-urile web construi în continuare caz și vă ajută să decideți, în cele din urmă împingându-vă la …
  5. Amazon, unde cumperi mașina de espresso.
  6. Bunurile sunt apoi livrate de UPS la ușa din față.

Dintre toate aceste companii care vă ajută să obțineți ceva, Amazon deține informații despre clientul final, ceea ce face ca datele clientului și păstrarea acestora să fie mult mai puternice. Ei au cea mai mare parte a relației și, poate, de ce atât de mulți dintre noi cumpărăm de la Amazon pe autopilot.

Ca companie de turism, aveți abilitatea de a interacționa cu și de a anticipa dorințele și dorințele clienților dvs. mai mult decât alte companii de turism. Utilizați acest lucru în avantajul dvs.

Operatorii de turism au cunoștințe profunde despre destinații

În calitate de operator de turism – fie că vă oferiți excursii de mers pe jos de la Coloseum din Roma, de mai multe săptămâni în Safari în Africa, fie călătorii de lux la Cupa Mondială la fiecare patru ani – aveți cunoștință profundă despre destinație.

Știi mai mult decât Wikipedia despre călătoria ta. Mai mult decât New York Times. Mai mult decât bloggeri de călătorie.

Acesta este avantajul dvs. numărul unu în ceea ce privește marketingul de conținut, SEO și încrederea pe care vizitatorii o vor plasa în dvs. Dacă nu transferați cunoștințele în capul dvs. și documentele interne pe site-ul dvs. public, veți pierde o oportunitate imensă.

Motorul de căutare Google exagerează în profunzime conținutul profund, aprofundat și în profunzime mai mult decât a avut vreodată. Cei care pot oferi ghidul final pentru călătoriile și destinațiile lor vor fi cu mult înaintea pachetului.

Operatorii de turism de călătorie de la orele de școală nu pot avea încredere în puterea internetului pentru a conduce vânzări. Dar tu, și poți folosi încrederea în rezervările online și conduce la împingerea expertizei tale on-line.

Consumatorii doresc să citească totul online înainte de a ridica telefonul. Asigurați-vă că eliminați cât mai multe informații pe care le puteți dezvălui, proiectați-le într-un mod atrăgător și urmăriți-i pe cei care vin.

Agentia de Marketing Marketing

Din ceea ce am citit online, agenții de turism s-au confruntat cu o tonalitate de concurență de la apariția OTA-urilor și a internetului în general. Ceea ce a fost cel mai bun mod de a rezerva călătoriile a devenit una dintre numeroasele alegeri. Acestea fiind spuse, agenții de voiaj încă trimit un număr semnificativ de călători la destinații din întreaga lume și vor fi în jur de ceva timp.

Pentru a fi complet sincer, nu m-aș înscrie ca expert în marketingul agențiilor de turism, dar din ceea ce știu din marketingul general de turism și turism există câteva sfaturi care cred că vor ajuta agenții de turism.

Concentrați-vă pe adâncime, nu pe lățime

Vorbind din perspectiva căutării organice și a clienților noștri care vă găsesc online, este foarte puțin probabil ca agenții de turism mici să poată concura cu băieții mari.

Va fi un drum lung pentru ca dvs. să câștigați vreodată trafic organic pentru “excursii în Italia” – este doar un astfel de termen competițional, iar orice Expedia și TripAdvisor din lume vă vor bate.

Deci, în loc să încercați să câștigați traficul pe o varietate largă de subiecte, alegeți câteva care aveți o mulțime de experiență

Refocalizați site-ul dvs. cu privire la conversie și design

Este mai ușor decât fiecare să aibă un site web bine conceput, de mare conversie construit pentru dvs., dar este încă un proces.

Din cercetarea mea, văd atât de multe site-uri mici ale agențiilor de turism, cu modele cu adevărat depășite.

În 2017, aceasta într-adevăr nu o va tăia:

agenție de turism rău

Înțeleg că costă bani, timp și expertiză pentru a construi și a menține un site. Dar care este alternativa ta?

Dacă depindeți de internet pentru a vă aduce vânzări, trebuie să vă concentrați pe site-ul dvs. web.

Asteptati-va sa cheltuiti cateva mii de dolari pentru ao face cu adevarat bine. Este o investiție, și nu ar trebui să scufundați designul.

Dacă nu faceți publicitate la radio sau în cărți de telefon (și probabil că nu ar trebui să fiți), asigurați-vă că direcționați acești bani spre construirea prezenței dvs. de web, pornind de la propriul dvs. site.

Scrieți un buletin informativ personal lunar

Dacă sunteți o agenție de turism de dimensiuni mici și mijlocii, punctul dvs. de vânzare unic este ajutorul și îndrumarea agenților de voiaj, precum și atenția personalizată pe care o oferiți.

Puteți să le extindeți la buletinele de știri lunare de e-mail care sunt de fapt utile.

Dacă pur și simplu ați ales unul dintre cele mai populare pachete în fiecare lună și ați scris o listă de întrebări și răspunsuri, ați fi mai bine decât 80% din buletinele de știri de e-mail. Prea des, acestea sunt e-mail-uri plictisitoare, care încurajează receptorul să cumpere ceva.

Asigurați-vă că vă oferim cunoștințele dvs. unice pe care nimeni nu le are.

Ce face industria de turism diferită de toate celelalte

  1. Marketingul turistic este sezonier

Indiferent dacă vă concentrați serviciile de călătorie în anumite evenimente sau destinații specifice, vor exista diferențe în funcție de ceea ce serviți. Când te uiți la traficul și pe site-urile tale de pe site-ul tău, trebuie să ții minte acest lucru și timpul să fie corect. Contează mai mult în această industrie – mai mult decât multe altele.

Puteți căuta estimări ale volumului căutării pentru un eveniment sau o destinație de călătorie în această lună și nu vă impresionați prin metrice, însă dacă vă uitați la el în decursul unui an, veți fi impresionați când vor veni piroane lunare. găsiți aceste date cu Google Trends și Planificatorul de cuvinte cheie Google.

Sfat Pro: Capturarea conduce în timpul acoperirii știrilor

Știrile și mass-media se concentrează asupra a ceea ce se întâmplă acum. Asta inseamna ca daca evenimentul sau calatoria se intampla in 6 luni, este putin probabil sa primiti o acoperire acum. Acoperirea se va întâmpla când evenimentul se desfășoară. Acest lucru se schimbă în funcție de natura ofertelor dvs. de afaceri, însă sezonalitatea este cu siguranță importantă.

De exemplu, am lucrat cu o companie care a oferit turneele Running the Bulls din Spania. Asta se întâmplă la începutul lunii iulie în fiecare an. Mai degrabă decât să vedeți un vârf de trafic cu 2-3 luni înainte, când este momentul potrivit pentru a rezerva, adesea se întâmplă piroane de trafic în timpul evenimentului. Cea mai mare parte a traficului este de la oameni care sunt amintiți de eveniment și doresc să meargă în anul următor, deci este un timp absolut PRIME pentru a le capta atenția. Dacă nu altceva, capturați adresa de e-mail pentru a le putea comercializa 6-9 luni mai târziu.

Inversarea : În timpul iernii, puteți să pariați că consumatorii se gândesc la planurile lor de vară calde, acesta este un moment dat. Deci, trebuie să țineți cont și de știrile și mass-media care acoperă subiecte în prezent pentru planificarea viitoarelor călătorii.

  1. Produsul este adesea scump

În ceea ce privește cheltuielile lunare standard, călătoriile sunt scumpe. Chiar dacă luați un avion într-un oraș din apropiere pentru câteva zile, vacanța va costa câteva sute de dolari. Ce inseamna acest lucru este un proces de vanzari cu atingeri ridicate. Majoritatea pasagerilor potențiali nu vor apela compania dvs. și nu vor face rezervări la fața locului. Se întâmplă, dar pe măsură ce lungimea și prețul pachetelor tale cresc, ar trebui să cheltuiți mai mult și mai mult cicluri de vânzări.

Lucrul cheie pe care trebuie să-l înțelegeți și mulți veterani de călătorie se pot răzgândi la această simplificare este faptul că vânzarea serviciilor de călătorie online este mult diferită de vânzarea unei cărți online. Nu vă puteți aștepta la o singură chemare și nu vă puteți aștepta ca majoritatea vizitatorilor să achiziționeze un pachet de 4.000 $ în coșul dvs. de cumpărături online.

Sfat Pro: Permiteți plățile lunare de plată

Dacă există un lucru pe care îl putem învăța de la infomerciali și dealeri de mașini, planurile lunare de plată funcționează ca niște ganglioni.

Mulți consumatori nu-i plac să facă matematică, astfel încât să fie ușor pentru ei. Arătați-le exact cât de mult vor plăti lunar, iar brusc că această excursie de vis este mult mai accesibilă.

Puteți extinde acest lucru și mai mult prin oferirea de calculatoare online, care să le arate instantaneu prețul și să permită efectuarea de depozite online.

  1. Consumatorii vă vor cerceta cu exactitate

Înarmat cu puterea internetului și o alegere nelimitată, consumatorii știu mai multe despre afacerea dvs. decât prietenul tău.

Aceasta înseamnă că echipele dvs. de vânzări nu mai sunt singura sursă de informații, așa cum a fost în trecut. Care este o veste bună, deoarece nu veți mai plăti vânzările și suportul clienților pentru a răspunde la întrebări simple. Dar este, de asemenea, o provocare pentru că trebuie să faci mai multă muncă pentru a educa clientul despre ofertele tale sau altcineva.

Sfat pentru Pro: răspundeți la toate întrebările cu o pagină de întrebări uriașe

Una dintre paginile cele mai mari traficate de pe site-ul unui client pentru o călătorie a fost pagina lor de întrebări frecvente. Acest lucru se datorează faptului că Google recompensează conținut lung și amplu, iar consumatorii iubesc acest lucru.

În acest moment, deschideți-vă e-mailul și găsiți cele mai frecvente 10 întrebări pe care potențialii clienți vă întreabă despre produsele dvs. de călătorie. Scrieți răspunsuri 2-5 propoziții utile pentru aceste întrebări și postați astăzi pe site-ul dvs. Urmăriți-l pentru următoarele 8 săptămâni și sunteți aproape garantat că veți primi trafic nou pe această pagină ca niciodată.

  1. Review-urile sunt extrem de puternice

Puneți-vă într-o clipă un pantof de călători – petreceți o grămadă de bani și timp, luând de lucru, rearanjând programul familiei și multe altele – pentru a vă distra puțin. Vreți să riscați toate acestea pentru o companie care are recenzii atât de / așa? Cel mai probabil nu.

Ce înseamnă pentru companie, trebuie să crezi în produsul tău și să ai grijă de clienții tăi la extrem. De asemenea, trebuie să implicați cât mai mult posibil loialistii și susținătorii brandului.

Există o provocare cu anumite platforme, cum ar fi Yelp, care ar putea ascunde cele mai bune recenzii și ar putea afișa numai comentarii negative. Aceasta este o provocare cu care se confruntă multe întreprinderi și trebuie să depunem eforturi mai mari pentru a depăși acest lucru.

Sfat Pro: efectuați revizuiri solicitante automate

Cereți automat recenzii după ce o călătorie este completă? Puteți face acest lucru cu sistemul de automatizare a marketingului. Va fi nevoie de o planificare și de configurare, dar puteți configura un sistem automat în care după două săptămâni după ce clientul dvs. se întoarce acasă de la călătoria dvs. și este soluționat, vor primi în mod automat un e-mail de la dvs., întrebând despre experiența lor și dacă ei pot lăsa o revizuire.

  1. Încrederea este cheia

Răspunzi la apeluri și e-mailuri cât mai repede posibil? Mergi pe clienți prin acest proces? Ești empatic față de nevoile lor?

Referitor la recenzii, clienții au, în esență, încredere în tine cu viața lor, în funcție de locație. Ei au încredere în tine să nu le înscrii pentru un tur periculos, un hotel plin de bătăi sau un restaurant netestat.

Ei au încredere în tine să-ți aducă în minte interesul. Este o mare responsabilitate și trebuie să ne amintim întotdeauna.

Sfat Pro: afișați simbolurile de încredere pe site-ul dvs.

Simbolurile Trust sunt premii, insigne sau chiar logo-uri pentru software-ul anti-virus care ajută consumatorii să aibă încredere în site-ul dvs. și în brandul dvs. un pic mai mult.

Acesta include, de asemenea, micro-copie: un text utilitar puțin informativ care îi ghidează prin procesul de rezervare și solicitarea de citate pe site-ul dvs.

  1. Aceasta este o achiziție discretă

Atunci când timpul este dificil, consumatorii își strânge cheltuielile. Deși am putea vedea călătoriile și vacanțele ca o parte necesară a vieții, mulți care urmăresc bugetul lor vor întrerupe călătoriile înainte de a tăia alcoolul sau jocurile de noroc, pentru mai bine sau pentru mai rău.

Deci, atunci când economia este bună, interesul pentru călătorii poate crește, dar când economia se află într-o scădere, aceasta poate afecta cu adevărat operatorii și agenții de turism.

Este important să planificați acest lucru, să fiți conștienți de condițiile economice și să adaptați marketingul și produsele pentru a reacționa la mediul macroeconomic global.

Sfat pentru Pro: utilizați instrumentele Google Analytics pentru a vă determina demografia

S-ar putea să aveți un bun simț al profilului demografic al clienților dvs. curenți, dar există un public ascuns care vizitează proprietățile pe care nu le cunoașteți?

Utilizând instrumente cum ar fi Google Analytics, Segment, Mixpanel, pixel de urmărire Facebook și altele, puteți obține informații bogate demografice care vă vor ajuta să înțelegeți nivelul de risc al turbulențelor economice și cum să planificați acest lucru.

  1. Există noi oportunități deschise anual

Ceea ce a fost popular atunci nu este atât de mult acum. În anii 1980, niciun american nu a îndrăznit să se aventureze în vacanță în Vietnam sau chiar în Thailanda, astăzi ambele locații cresc rapid.

Piețele mondiale se deschid anual. Cuba este deschisă astăzi, când a fost închisă cu aproape un an în urmă

Dincolo de deschiderea și închiderea binară a țărilor se iau decizii privind stilul de viață. Companiile de turism dedicate doar tururilor sportive sunt în creștere. Există companii de turism dedicate doar evenimentelor cu cele mai mari liste de găleți din întreaga lume, sau celebrări anuale obscure.

Puteți folosi principiul avantajului primului operator pentru a fi primul care să acționeze în legătură cu aceste oportunități și să profitați de cota de piață înaintea concurenților dvs.

Sfat pentru Pro: Utilizați Google Trends pentru a prezice Cererea

Google Trends este pulsul internetului. Acesta afișează grafic ceea ce este trending și ceea ce este în scădere în cererea de căutare de consum. Urmăriți spațiul dvs. și noile oportunități care apar cu acest instrument.

Când observi o oportunitate, poți testa răspunsul pieței prin aruncarea unei pagini de destinație sau a unui blog și ținând cont de traficul web.

  1. Consumatorii vă pot elimina

La fel cum agențiile de turism au înregistrat o scădere a numărului de la apariția discounterilor online, consumatorii vă pot întrerupe probabil serviciul în cele din urmă. Pe măsură ce țările străine devin din ce în ce mai industrializate și globalizate, consumatorii ar putea fi mai puțin frică să facă acest lucru pe cont propriu și își rezervă călătoria direct cu localnicii la o fracțiune din preț.

Contrabalansarea acestui lucru este de a oferi ceva pe care nu-l pot pune singuri. Este îndrumarea ta locală? Aveți conexiuni pe care nu le pot obține? Accesul pe care nu-l pot obține? Facilități suplimentare pentru a face totul un proces mai fără sudură?

Sfat Pro: utilizați sondaje pentru a determina avantajul real al serviciului dvs.

Ceea ce credeți că este cea mai importantă parte a serviciului dvs. poate fi extrem de diferită de ceea ce prețuiesc clienții dvs.

S-ar putea să vă gândiți că accesul dvs. la bilete dificil de achiziționat este diferențiatorul dvs. când, în realitate, clienții dvs. doresc doar să aibă un timp bun și să beneficieze de servicii perfecte. Sau poate fi invers – nu veti sti niciodata fara a va intelege clientii.

  1. Declanșatoarele emoționale sunt deosebit de importante

Am auzit rapoarte din partea participanților la concurs, spunând că vor plăti dublul prețului pentru ceea ce au primit în turneu. Ce-a fost asta? Comoditate și ego.

Un ghid turistic a făcut un videoclip al unui participant la turneu care se desfășura cu Bulls, iar participantul nu știa acest lucru. Apoi, când au văzut videoclipul, le-a răzgândit. Dacă conduceți turnee puteți face fotografii și videoclipuri care arată că membrii turului fac ceva ce doresc să posteze pe social media? Asta e dovada ultima.

În timpul aceluiași eveniment, am oferit accesul la partea din față a liniei pentru desfășurarea cursei. În timp ce ceilalți trebuiau să aștepte pe străzi timp de două ore, membrii noștri beau cafea și se bucură de vederea. Puteți oferi acel nivel de acces la ceva pe care clientul dvs. nu îl poate obține singur?

Sfat pentru Pro: surpriză și încântare

“Sub-promisiunea și supraviețuirea” poate fi o expresie supra-utilizată, dar are înrădăcinare în natura umană. Dacă vă puteți gândi la una sau două avantaje suplimentare pentru a le oferi clienților dvs. că nu se așteptau, ar putea fi kicker-ul care le va aduce înapoi anul viitor.

  1. Social Infiltrates Media

Social media a crescut rapid pentru câțiva ani acolo și a fost doar o noutate la început. Acum nu putem ignora. Pe măsură ce se maturizează, devine din ce în ce mai mult o parte din ciclurile de decizie ale consumatorilor, un alt punct de informare și cercetare. Este posibil ca aceștia să nu achiziționeze direct din social media, dar dacă puteți obține mai multă expunere prin faptul că vă aflați în mai multe locuri simultan, ceea ce contează pentru ceva.

Sfat pentru Pro: Nu încercați să utilizați toate canalele media sociale

Pentru organizațiile avansate de călătorie, da, sunteți așteptat să fiți mereu peste tot. Dar pentru organizațiile aflate în stadii în creștere, nu aveți expertiza sau lățimea de bandă pentru a aborda simultan toate platformele.

Mergeți acolo unde este publicul dvs. și concentrați-vă asupra acelei platforme sociale până când sunteți expert, apoi continuați. Dacă clienții dvs. sunt mai în vârstă, concentrați-vă pe Facebook. Dacă sunt mai tineri, concentrați-vă pe Instagram. Dacă sunt adolescenți, concentrează-te pe Snapchat.

Nu există un răspuns perfect pentru tot, dar gândiți-vă mai întâi la audiența dvs. și întâlniți-i acolo.

Cum pot concura companiile mici de turism cu băieții mari?

Legarea totul împreună: Travel Marketing Automation

Există atât de multe piese în mișcare, lucruri de reținut și detalii subtile necesare pentru a construi o campanie de marketing web de călătorie fără probleme de la început până la sfârșit, încât este aproape imposibilă din punct de vedere uman.

Din fericire, companiile de software ne-au ajutat să rezolvăm această durere cu ajutorul instrumentelor de automatizare a marketingului.

Notă: această secțiune poate fi puțin tehnică și avansată, așa că dacă începeți, puteți marca acest lucru pentru mai târziu, după ce ați aplicat toate noțiunile de bază despre marketingul călătoriilor online.

Dacă vă gândiți la asta, site-ul dvs. este ca un vânzător 24/7. Este întotdeauna de lucru, oferind întotdeauna informații, mereu gata să colecteze detalii de contact.

Dar există multe lucruri pe care site-ul web nu le poate face pentru care aveți nevoie de oameni. Nu poate trimite e-mailuri, nu poate continua cu mai multe informații, nu poate ajuta să califice un conducător pentru a determina dacă este potrivit, nu poate programa un apel în calendar.

Ce vă ajută să completați decalajele dintre personalul dvs. de marketing și vânzări umane și site-ul dvs. “prost” este o automatizare de marketing inteligentă.

Automatizarea de marketing pare a fi un cuvânt înfricoșător, dacă nu ați auzit de el, dar în realitate acestea sunt cele mai importante sarcini pe care le poate realiza:

  • După ce un plumb completează un formular, trebuie să trimită în mod automat un e-mail către aceștia adresându-i acelei persoane după nume, personalizat pentru călătoria pe care o interesează
  • Urmăriți automat cu un conducător în termen de 5 minute de la completarea unui formular, cerându-i să răspundă la câteva întrebări
  • Recunoscând când un client trecut revine site-ul dvs., echipa dvs. de vânzări știe când să trimită un e-mail de check-in prietenos
  • Furnizați broșuri și descărcări prin e-mail odată solicitate, apoi continuați după o întârziere de 2 zile, oferind mai multe informații
  • Conectați software-ul de marketing cu CRM-ul de vânzări, astfel încât echipele dvs. de marketing și vânzări să împărtășească detaliile clienților (nu au această greșeală de e-mail jenantă)
  • Planificați automat apelurile în calendarul dvs. cu automate follow-up-uri

Acest grafic din Pardot arată cum poate arăta această secvență:

Marketing Automatizare Infographic

După cum puteți vedea, software-ul de automatizare a marketingului ajută la eliminarea sarcinilor cele mai redundante, dar totuși importante. Dacă îți place să răspunzi la e-mailuri la ora 3 dimineața, în loc să ai software-ul pentru tine, atunci presupun că poți să faci fără ea, dar majoritatea comercianților au salutat acest avans tehnologic cu brațele deschise.

Există multe servicii software diferite pentru automatizarea marketingului, aici sunt câteva dintre serviciile de top:

  • Nivel intrare: ActiveCampaign, HubSpot Marketing gratuit
  • Mid-Level: HubSpot Pro, ActiveCampaign Enterprise, Center-LeadPages-Drip (o companie), Zoho
  • Nivelul întreprinderii: HubSpot Enterprise, Marketo, Pardot

Există nenumărați alți concurenți pe care îi puteți găsi cu unele cercetări, dar recomandarea mea de vârf dacă vă puteți permite este HubSpot sau ActiveCampaign.

Dacă aveți un buget și începeți imediat, ActiveCampaign sau Drip este cel mai bun mod de a începe, deși opțiunile de marketing gratuite ale HubSpot sunt excelente dacă intenționați să faceți upgrade la HubSpot în viitor.

Automatizarea de marketing este destul de nouă, dar este cu adevărat viitorul marketingului digital. Există un zăcământ de conținut care se produce zilnic pe care acum trebuie să concurăm, există mai multe oferte de tehnologie de marketing decât oricând, iar vizitatorii noștri au așteptări mai mari decât oricând. Fără o strategie mare în loc, vom pierde o mulțime de oportunități, iar software-ul dvs. de automatizare a marketingului este un punct central al acestei strategii (împreună cu creierul dvs.).

Doriți să aflați mai multe?

Dacă ați găsit acest ajutor, voi continua să scrie mai multe despre ideile și strategiile de marketing în turism.

De asemenea, sunt disponibil pentru a lua un număr limitat de clienți de marketing de călătorie lunar. În prezent, am două deschideri. Dacă doriți să aflați ce implică acest lucru, contactați-mă aici .


Obțineți un audit gratuit pe site-uri SEO de 2 minute:

[MySiteAuditor id = 1]