Scor de Calitate SEO

Scor de Calitate SEO: Optimizați cuvintele cheie pentru competitori

Optimizați cuvintele cheie pentru competitori – gânduri de vineri ale tabloului de bord

de Joe Robison | 17 februarie 2016 | Direcționarea în funcție de cuvinte cheie , gândurile de vineri ale tabloului de bord

Această nouă serie de postări pe blog include gândurile mele despre episoadele serii populare Whiteboard creată de Rand Fishkin la Moz.

Gândurile din această săptămână se află pe acest episod din Whiteboard Vineri:  Cum să optimizați cuvintele cheie ale concurenților

Notele mele inițiale:

  • Rand continuă pe seria sa concentrată de cuvinte din seria Whiteboard Friday, care este binevenită de mulți SEO-uri care sunt obosiți să audă doar despre marketingul de conținut
  • Strategie: trebuie să vă asigurați că cuvintele cheie de marcă au un volum suficient pentru a viza efectiv. Adesea nu este cazul
  • Tactică: Utilizați AdWords pentru a licita pe cuvinte cheie concurente
  • Licitarea pe AdWords este cea mai rapidă modalitate de a afla dacă în cazul cuvintelor cheie în care merită să licitați
    • Din experiența mea, licitarea pe AdWords a termenilor competitorilor poate funcționa într-o anumită măsură, dar nu este garantată
    • Adesea, rata de clic va fi mult mai mică decât media
  • Asigurați-vă că faceți cercetări cu ajutorul unor instrumente precum KeywordTool.io, Planificatorul de cuvinte cheie Google etc.
  • Uitați-vă la ceea ce spun oamenii despre concurenți pe forumuri, bloguri etc.
  • De asemenea, puteți utiliza instrumentul Survey Monkey sau instrumentul Google Insights Consumer
  • Asigurați-vă că alegeți locul dulce. Nu treceți la înălțime sau prea joasă în pâlnie. “Revizuirea Evernote” și “Alternativa Evernote” sunt bune, dar “Descărcarea Evernote” este prea mică în canal. “Ce este Evernote” este probabil prea mare în pâlnie.
    • Iubește diferite defalcări ale analizei fiecărui cuvânt cheie pentru intenția utilizatorului
  • Gândește-te la ce nivel de pâlnie sunt în căutare de cuvinte cheie este foarte important
  • Ar trebui să creați o pagină care să citească ca un editorial terță parte. Sau, de fapt, să angajeze o terță parte să o scrie.
  • Gândiți-vă la diferențieri cheie, recenzii ale utilizatorilor, etc. Copiați recenziile utilizatorilor și sincronizați-le pentru a le compara.
  • Ar trebui să facă o defalcare completă. Utilizați o mulțime de termeni și fraze despre ce este în interiorul produsului.
  • Conținutul terță parte pe un alt site este o opțiune
  • Uneori puteți să cereți revizitorilor externi să vă revizuiască produsul, adesea oamenii vor spune doar da
  • Poate contribui la posturile oaspete sau poate contribui și la un forum de discuții
  • Promovarea și amplificarea sunt mai dificile deoarece sunt contradictorii, așa că se concentrează pe suporteri

Utilizarea programului AdWords pentru a testa cuvintele cheie

Rand recomandă să utilizați AdWords pentru a testa cuvintele cheie pentru mărcile concurente. Aceasta este strategia cu siguranță și adesea recomandată, mai ales dacă începeți și nu știți ce cuvinte cheie vor funcționa și nu vor funcționa. Este în special adevărat dacă nu aveți aproape nici un trafic și date pentru a merge după. Este greu de știut la început unde să vă concentrați efortul atunci când aveți cincizeci de opțiuni diferite.

Din experiența mea de a lucra cu clienții, licitarea cuvintelor concurente este puțin dificilă. Provocarea este 1) că s-ar putea să nu existe suficient volum 2) dacă oamenii caută concurentul dvs., cel mai probabil se concentrează foarte mult pe accesarea acelui site și 3) dacă pagina dvs. de destinație nu se aliniază cu anunțurile dvs. direcționarea în funcție de cuvinte cheie, nu veți obține un scor bun de calitate în AdWords.

Din acest motiv, dacă încercați să încercați această tactică, începeți cu siguranță prima dată, creând o pagină de destinație foarte bună pe site-ul dvs., care compară caracteristicile dvs. cu concurenții. Ar trebui să vă concentrați asupra unui mic subset de cuvinte cheie pentru marca concurenților dvs. și să le testați pe acestea. În acest exemplu, ați crea o pagină Evernote Alternatives care se concentrează cu adevărat asupra opțiunilor utilizatorilor.

Randul a acoperit o mare parte din acest lucru, dar a lipsit un lucru în ideea că în AdWords este necesar să trimiteți vizitatorii la pagina care se potrivește perfect cu grupul dvs. de anunțuri sau altfel veți plăti în plus pentru clicuri dintr-un scor de calitate inferior.

Alegerea nivelului corespunzător al canalului

Una dintre cele mai consumatoare de timp și cele necesare muncii pentru cercetarea și țintirea cuvintelor cheie este procesul de clasificare și etichetare a diferitelor intenții de cuvinte cheie. Uneori, un utilizator încearcă doar să acceseze site-ul web al căutării. Dacă un utilizator tip în “Evernote” în motorul de căutare, 99% din timp sunt prea leneși pentru a merge la evernote.com sau doar nu sunt 100% siguri că este adresa URL a site-ului. Acest lucru este mai frecvent pentru brandurile cu domenii mai puțin confuze, cum ar fi “getdropbox.com”.

SEMrush oferă o defalcare bună a diferitelor tipuri de intenții de cuvinte cheie. Acestea sunt: ​​navigație, informativă, comercială și tranzacțională. Navigația înseamnă că doresc doar să ajungă pe site și nu caută alte tipuri. Un alt exemplu ar fi “Descărcarea Evernote” dacă doresc doar să ajungă la pagina de descărcare. Celelalte tipuri sunt părți importante ale călătoriei utilizatorului, tranzacția fiind cea mai scăzută în pâlnie cu persoana gata să cumpere.

Acest lucru necesită atât de mult efort uman pentru a se distinge, deoarece variațiile ușoare ale cuvintelor cheie pot avea un impact mare asupra rezultatelor căutării. Dacă căutați ” rio de janeiro”  este posibil să căutați o istorie a orașului, câteva fotografii și poate site-ul oficial al orașului. Dacă căutați ” pachete de călătorie rio de janeiro” pe de altă parte, sunteți destul de stabilit pentru a cumpăra un  pachet de călătorie Rio și doriți doar cea mai bună reducere. Clasificarea mâinilor durează destul timp, dar există modalități automate de a face acest lucru. SEONick oferă un ghid minunat în acest sens în Excel utilizând etichetarea automată.

Poate fi greu să știți când să vă concentrați asupra cuvintelor cheie din care nivel al canalului. Dacă tocmai începeți, probabil că este bine să începeți cu intenția comercială ca linia de bază și să vă deplasați. Este ușor să vă concentrați pe coada lungă, în partea de sus a cuvintelor cheie din funie, dar de la început, doriți să stabiliți ce funcționează și ce nu este înainte de a investi mult timp în procesul de optimizare a canalului.

Alte idei tip de pagină

Ceea ce am văzut foarte bine în lucrul meu cu SERP este tipul de mărci de cuvinte cheie împotriva mărcilor. Începeți să tastați marca dvs. sau marca concurentului dvs. pe Google și veți vedea instantaneu cât de populare sunt aceste căutări:

Screenshot 2016-02-19 16.02.21

Puteți construi o serie întreagă de pagini de destinație bine lucrate, pe baza a ceea ce găsiți. Acestea sunt și tipurile de căutări în care utilizatorul este în modul complet de cercetare și va deschide o tona de pagini pentru a compara și a cerceta.

Deci, dacă clasificați # 9 pentru una dintre aceste fraze, este mult mai probabil să obțineți un clic pe acest SERP decât pentru un SERP orientat mai puțin spre cercetare.

Pro-tip:  Consolidarea mărcilor pe tipuri de mărci și mărci.

O altă idee este de a face o pagină de tip roundup în care să citezi recenzii ale unor terțe părți care sunt deja acolo. Du-te găsi 5 recenzii editoriale pozitive despre produsul dvs. și rezuma că pe o singură pagină. Chiar mai bine dacă puteți să citez acei comentatori care evidențiază cele mai bune caracteristici ale dvs. față de concurenți.

Optimizați termenii concurenților, dar faceți-o cu o strategie bună în minte. Probabil că nu ar trebui să fie primul lucru pe care îl faceți și este cel mai potrivit pentru o companie în mijlocul căreia se caută un trafic incrementat și zone de optimizare. Știți cine sunteți mai întâi înainte de a vă compara cu ceilalți