Remarketingul de anunțuri Google Adwords

No Comments

Tot ceea ce trebuie să știți despre remarketingul de anunțuri Google

Unul dintre cele mai critice tipuri de campanie pentru strategia dvs. de marketing eCommerce este remarketingul Google Ads. Remarketing Google preia puterea de căutare a Google și vă permite să ajungeți la cumpărătorii vizați – cei care sunt deja familiarizați cu marca și produsele dvs. – cu mult după ce au părăsit magazinul. 

Campaniile de remarketing Google Ads au ca rezultat statistic CPC-uri mai mici, dar acesta nu este avantajul lor. Deoarece există deja conștientizare asupra mărcii, există șanse mari ca remarcarea CTR-urilor să fie mai mare, ceea ce la rândul său înseamnă mai mult potențial de conversie. Cine nu ar dori mai multe clicuri și conversii pentru cheltuieli mai mici? 

În această postare, ne uităm la tot ceea ce vânzătorii de comerț electronic trebuie să știe despre remarketing-ul Google Ads: de la configurarea începătorilor până la strategii de retargeting de experți și sfaturi de optimizare de top, astfel încât să puteți valorifica acest puternic instrument de marketing pentru a conduce vânzările. 

Cum funcționează campaniile de remarketing Google Ads?

Diagrama de remakering Google

Folosind cookie-urile browser-ului generate de o etichetă de remarketing Google plasată pe site-ul, categoriile și paginile dvs., Google permite agenților de publicitate să-și retragereze vizitatorii precedenți ai site-ului, în funcție de comportamentul lor în timp ce navighează în magazin. Acest lucru vă permite să afișați anunțuri potențialilor cumpărători care vă cunosc deja marca în timp ce navighează pe Google sau pe site-uri partenere, utilizând liste de remarketing. 

Sfat pentru începători: Cum să configurați codurile de remarketing 

Pasul 1: asigurați-vă că ați avut cel puțin 1.000 de vizitatori activi sau utilizatori în ultimele 30 de zile pentru remarketingul de căutare sau 100 de vizitatori activi sau utilizatori în ultimele 30 de zile.

Pasul 2: Adăugați eticheta site-ului dvs. global și fragmentul de eveniment opțional. 

cum să setați etichete globale pentru remarketing Google

În mod alternativ, acest lucru se poate face cu un cod de urmărire Google Analytics – dar mai multe despre asta mai târziu!

Opțiuni de remarketing Google Ads pentru comerț electronic 

Opțiunile de remarketing Google Ads includ standarde de remarketing, liste de remarketing pentru Google Shopping, remarketing dinamic, liste de remarketing pentru anunțuri de căutare, remarketing video și remarketing pentru clienți. Să aruncăm o privire asupra fiecăruia. 

1. Remarketing afișaj 

Anunțurile de remarketing din Rețeaua de display Google (GDN) vă permit să afișați anunțuri vizitatorilor magazinelor anterioare în timp ce navighează pe alte site-uri și aplicații. Unele avantaje ale remarketingului din Rețeaua de display includ: 

  • Posibilitatea de a crea campanii segmentate extrem de direcționate, care îmbunătățesc mesageria de campanii care vă crește șansa de rezultate
  • Păstrați-vă brandul în fața și centrul în mintea potențialilor dvs. cumpărători, expunerea constantă a mărcii AKA
  • CPC mai scăzute și un control bugetar mai bun
  • O acoperire largă, cu acces la peste 2 milioane de site-uri web și 90% din utilizatorii de internet

Iată exemple din doi dintre comercianții noștri de top Traffic Booster , Beautiful Disaster și One Kid: 

Afișați exemplul de comerț electronic de remarketing
exemplu de afișare Google

2. Liste de remarketing pentru cumpărături Google

exemplu bun de reclame la cumpărături Google

După cum sugerează și numele, acestea sunt liste de remarketing utilizate pentru anunțurile dvs. Google Shopping. Combinarea campaniilor Google Shopping cu listele de remarketing poate fi extrem de puternică, deoarece sunteți capabil să segmentați mai multe segmente de public și să vă perfecționați mesajele către căutătorii care caută în mod activ produsele pe care le vindeți. 

Iată instrucțiunile Google despre cum să adăugați liste de remarketing la campaniile Cumpărături: 

Instrucțiuni

  1. Creați o nouă campanie „Cumpărături” sau selectați o campanie Cumpărături și un grup de anunțuri existente.
  2. Din meniul paginii de pe stânga, faceți clic pe  Audiențe .
  3. Faceți clic pe pictograma creion  .
  4. În „Adaugă la” selectați „Campanie” sau „Grup de anunțuri”, în funcție de nivelul la care doriți să aplicați publicul.
  5. Selectați o listă de remarketing bifând caseta de lângă ea. Pentru a selecta toate listele de remarketing, faceți clic pe caseta de lângă antetul coloanei „Public”.
  6. Lângă „Adăugați” selectați „Selectați o campanie” sau „Selectați un grup de anunțuri”, în funcție de opțiunea „Adăugare la” pe care ați selectat-o ​​anterior.
  7. Pentru opțiunea de adăugare la o campanie:
    1. Selectați campania către care doriți să vizați lista dvs.
    2. Alegeți metoda de direcționare fie „Direcționare” sau „Observație”. Pentru a afla mai multe despre aceste opțiuni de direcționare, citiți  Despre direcționare și observații pentru campaniile din Rețeaua de display.
    3. (Opțional) Adăugați liste de remarketing suplimentare sau audiențe pe piață în campania dvs.
  8. Pentru opțiunea de adăugare la un grup de anunțuri:
    1. Selectați o campanie și apoi un grup de anunțuri ..
    2. Alegeți metoda de direcționare fie „Direcționare”, fie „Observare”.
    3. (Opțional) Adăugați liste de remarketing suplimentare sau audiențe pe piață grupului dvs. de anunțuri.
  9. Faceți clic pe  Salvați.
  10. Adăugați fragmente de eveniment de remarketing pe întregul site.

3. Remarketing dinamic 

Următoarea opțiune de retargeting Google este remarketingul dinamic, care duce remarketingul Google la nivelul următor. Prin remarketingul dinamic, agenții de publicitate sunt capabili să afișeze vizitatorilor anterioare magazinele care conțin mesaje și produse personalizate. Beneficiile sale includ: 

  • Dispunerea dinamică a anunțurilor, care asigură că anunțul se potrivește cu persoana vizionată sau cu platforma pe care o vizualizează 
  • Feed de produse împerecheat cu anunțuri dinamice, ceea ce înseamnă o scalare automată a anunțurilor care acoperă întregul inventar
  • Optimizarea automată a ofertelor în timp real pentru CPC-uri îmbunătățite 
cât funcționează remarketingul dinamic Google

Sfat pentru începători: înainte de a începe cu reclame dinamice, va trebui să creați un feed de produse, să adăugați o etichetă de remarketing dinamică și să creați anunțuri responsive în galeria de anunțuri. Accesați Ghidul de anunțuri dinamice pentru căutare (DSA) pentru începători pentru pași detaliate.

4. Liste de remarketing pentru anunțuri de căutare 

Exemplu de anunț de căutare Google

Listele de remarketing pentru anunțurile Căutare permit proprietarilor magazinelor de comerț electronic să reargileze cumpărătorii potențiali sau anteriori în paginile SERP. Ca și în cazul tuturor campaniilor de remarketing, utilizarea listelor de remarketing pentru anunțurile Căutare poate produce rate de clic mai mari pentru CPC-uri mai mici. 

Conținut bonus: 11 strategii RLSA care stimulează vânzările 

5. Remarketing video 

O altă oportunitate de remarketing pe care Google o oferă este remarketingul video. Aici, puteți retargeta potențiali cumpărători care au interacționat cu videoclipurile sau canalul dvs. YouTube într-un fel sau puteți utiliza liste de remarketing pentru campaniile dvs. video. Acesta din urmă înseamnă că puteți crea anunțuri personalizate, personalizate, care sunt văzute pe YouTube, pe site-urile partenere video Google și în Căutare. Una dintre aceste strategii de campanie care s-a dovedit de succes este folosirea YouTube pentru a face remarket-uri pentru abandonatorii de coșuri; puteți învăța cum să faceți asta aici .  

Sunteți nou la remarketing video? Iată instrucțiunile Google despre crearea listelor de remarketing video: 

Cum se creează o listă de remarketing video

6. Remarketing cu lista de clienți 

Ultima opțiune de retargeting Google care merită testată este remarketing-ul pe lista dvs. de clienți. După cum sugerează și numele, este o modalitate pentru dvs. de a încărca liste de informații de contact, astfel încât să vadă anunțurile dvs. atunci când se conectează la diverse produse Google. Folosit cu funcția de anunțuri pentru potrivirea clienților, acesta este disponibil în prezent numai pe Căutare, Cumpărături, YouTube, Gmail și Display. Iată cum funcționează Client Match : 

modul în care funcționează potrivirea clientului cu Google

Etichete de listă de remarketing Google Analytics vs. Google Ads 

Înainte de a crea campaniile de remarketing Google, va trebui să vă creați listele de remarketing – de care veți avea nevoie de o etichetă de site web. Vă amintiți eticheta de remarketing Google Ads și codul de urmărire Analytics pe care l- am menționat anterior? 

Prin generarea etichetei dvs. în Analytics, veți putea crea audiențe de remarketing din oricare dintre datele pe care le aveți în Analytics; în timp ce utilizând Google Ads pentru a crea etichete și liste, sunteți capabil să construiți doar liste de remarketing din datele colectate de eticheta de remarketing. Iată o defalcare a diferențelor dintre crearea listelor de remarketing în Google Ads și Analytics : 

Sfaturi pentru crearea publicului dvs. de remarketing 

După ce etichetele dvs. sunt plasate, va trebui să vă creați publicul. Aici vă veți numi publicul, veți stabili regulile pe care vizitatorii site-ului trebuie să le includă în audiență, vă setați limitele inițiale de dimensiune și alegeți durata de membru. 

cum să configurați audiența de remarketing Google 2

Să vorbim un pic despre o funcție importantă de creare a audienței – durata de membru. Aceasta este perioada de timp pe care doriți să stocați un cookie în browserul unui utilizator și nu poate depăși 540 de zile. 

Alegerea duratei de membru va depinde de afacerea și obiectivele dvs. Să spunem că aveți un magazin care vinde produse de lux sau scumpe, în care cumpărătorii dvs. petrec în general doar o dată la șase luni. În acest caz, este posibil să doriți să aveți un membru mai extins. În timp ce un magazin online cu produse care sunt achiziționate mai des ar trebui să ia în considerare un membru de 90 de zile.  

membru membru 90 de zile de remarketing Google

Pe scurt, uită-te la propriul model de afaceri, la datele clienților și la produsele pe care le vindeți și testează variațiile de apartenență până când găsești ceea ce se potrivește magazinului tău. 

Cele mai importante 12 reclame de remarketing Google Publicități și tipuri de campanii 

Acum, că sunteți cu toții la curent cu etichetele, listele și opțiunile de remarketing, este timpul să vă creați campaniile de remarketing Google. Iată care sunt principalele strategii de remarketing Google pe care ar trebui să le testeze orice vânzător online. 

Strategia de remarketing # 1: Campanii cu coșul abandonat 

Una dintre cele mai importante strategii de remarketing pe care trebuie să le utilizeze antreprenorii de comerț electronic este campaniile abandonate de remarketing. 

După cum știți, renunțarea la coșuri este comună cu mărcile de comerț electronic – chiar dacă ați optimizat împotriva principalelor motive pentru care cumpărătorii abandonează coșurile online . Prin urmare, dacă aveți un magazin cu un trafic și o implicare bună, chiar dacă ați făcut totul bine, veți avea parte de look-uri care vin în magazinul dvs. pentru a răsfoi, ducând la abandonarea coșului. Derularea campaniilor de remarketing vă va ajuta să-i readuceți pe acești cumpărători pe site-ul dvs. Iată două audiențe pe care le puteți încerca: 

  • Cumpărători potențiali care au făcut clic pe pagina coșului: pagina categoriei> pagina produsului> pagina coșului 
  • Utilizatorii care au făcut clic pe pagina de checkout: pagina de categorii> pagina de produse> pagina de coș> pagina de finalizare
Utilizatorii care au abandonat articolele din coșurile de cumpărături Google

Pentru fiecare, puteți crea separat și segmenta publicul dvs. chiar și mai mult pentru a viza anumite persoane care abandonează coșurile care au abandonat anumite produse. 

Strategia de remarketing # 2: reangajează-ți cei mai buni clienți 

Știm că, în general, campaniile de remarketing au un CPC mai mic. Știm, de asemenea, că clienții repetiți nu numai că sunt mai ieftini, dar mai ușor de convertit. Prin urmare, preluarea puterii campaniilor de remarketing Google și utilizarea acesteia pentru a-ți viza cei mai buni clienți poate stimula vânzările într-un mod semnificativ. Utilizați campaniile de remarketing Google pentru a afișa consumatorilor mari linii noi de produse, produse care se potrivesc cu achiziția anterioară în termeni de valoare sau stil, sau pur și simplu creați scurte promoții VIP. 

Sfat Pro: Când creați liste de remarketing ale clienților precedenți, segmentați-le nu numai cât de mult sau cât de des cheltuiesc, ci și perioada de timp a ultimei achiziții. 

Strategia de remarketing # 3: Trimiteți trafic către pagina dvs. de comentarii 

După cum vă va spune orice proprietar de magazin care a fost în joc de ceva vreme, recenziile sunt un instrument puternic de conversie. Nu numai că constituie fundamentul strategiei dvs. de comerț cu cuvânt e-commerce și creează încredere în branduri și produse, dar atunci când sunt utilizate cu remarketing-ul pot oferi acele browsere doar apăsarea de care au nevoie pentru a face cumpărături. 

Există un alt mod de a folosi recenziile de produse în campaniile de remarketing care merită testate și asta este să iei cele mai bune recenzii ale produselor și să le folosești în campaniile de remarketing ca copie și opera de artă. 

Sfat pentru începători: Aveți nevoie de ajutor pentru colectarea recenziilor de produse și a altor UGC? Apoi, aceste 5 Instrumente pentru Creșterea postării UGC vă vor ajuta. 

Strategia de remarketing # 4: Campanii de remarketing de vânzare încrucișată 

Următoarea strategie de retargeting pe care ar trebui să o testeze orice vânzător online este folosirea campaniilor dvs. de remarketing Google pentru a vinde produse încrucișate cumpărătorilor care au cumpărat ceva de la dvs. recent. Aici, doriți să creați o listă de remarketing a cumpărătorilor care au achiziționat recent un anumit tip de produs într-o anumită perioadă de timp. Puteți crea apoi campanii extrem de personalizate, destinate acelor cumpărători, care oferă un produs gratuit. 

Sfat Pro: După încheierea perioadei de timp, puteți apoi să mutați ne-convertorii într-un alt grup, unde puteți oferi o reducere pentru a asigura vânzarea încrucișată. Posibilitățile sunt nesfârșite. 

Strategia de remarketing # 5: Campanii sezoniere de remarketing Google 

Această strategie de remarketing implică crearea unui public de cumpărători sau vizitatori ai site-ului anterioare care s-au angajat cu magazinul dvs. într-un anumit interval de timp. Să spunem că ați efectuat o vânzare de Ziua Recunoștinței pentru anumite produse. Acum să spunem că doriți să vizați din nou traficul, pentru a le informa despre o nouă vânzare sau pentru a le aminti de produsele de care au fost interesați. Apoi, veți crea o audiență de „vizitatori care au vizualizat o anumită pagină de produs în anumite date”. 

listă de remarketing a vizorilor unei pagini în timpul anumitor date 2

Strategia de remarketing # 6: Remarketing de produse de sezon 

Turnând strategia de remarketing de mai sus, această tactică vă permite să remarkați produsele sezoniere către clienții anteriori sau traficul atunci când revin în sezon. Câteva exemple sunt produse legate de nuntă pentru sezonul de nuntă, echipament de grădină pentru jachete de primăvară sau de iarnă la începutul sezonului rece. 

Conținut bonus: 49 de produse în tendință și cele mai vândute pentru a vinde online 2020

Strategia de remarketing # 7: Vizitatorii blogului 

Dacă aveți un blog de comerț electronic – una dintre cele mai importante modalități de a genera trafic de comerț electronic – atunci această strategie de remarketing este pentru dvs. Dacă lucrați pe blogul dvs. pentru a obține un trafic organic bun, atunci remarketing-ul că traficul îl poate aduce în pâlnia dvs. de vânzări, cu bonusul suplimentar al acestora fiind deja familiarizați cu marca dvs. Mai multă conștientizare a mărcii = mai multă încredere! 

Exemplu de eCommerce blog

Conținut bonus: Creșteți traficul organic în 8 pași [Sfaturi și Hacks SEO DIY]

Strategia de remarketing # 8: Excluderi de pagini 

Un alt mod de a crea audiențe de remarketing segmentate este de a crea un grup de cumpărători care nu au vizitat o anumită pagină, dar au vizitat o altă pagină. 

vizitatori care nu au vizitat o pagină, dar au vizitat-o ​​pe alta

Un exemplu simplu de utilizare a acestei strategii ar fi dacă doriți să vizați abandonatorii de coșuri. Veți crea acest lucru vizând cei care au vizitat pagina coșului, dar nu pagina de checkout. Sau cei care au vizitat pagina de checkout, dar nu au vizitat pagina de mulțumire după o achiziție. 

O modalitate mai creativă de a utiliza această strategie ar fi dacă doriți să vă adresați potențialilor cumpărători care încă mai aveau întrebări despre marca dvs. Apoi, puteți viza clienții care au vizitat paginile dvs. cu întrebări frecvente, dar îi puteți exclude pe cei care au vizitat pagina cu coșul. 

Strategia de remarketing # 9: reclame dinamice 

Dacă nu utilizați liste de remarketing cu anunțuri dinamice, pierdeți mult potențial de conversie! După cum sugerează și numele, anunțurile dinamice vă permit să creați în mod dinamic mesagerie specială și oferte în funcție de produsele care sunt interesate de potențialii dvs. clienți. Și cea mai bună parte este că Google face cea mai mare parte din activitățile de ridicare grele pentru dvs.  

Sfat pentru începători: dacă sunteți un magazin nou cu mai puține produse și foarte puțin conținut, atunci anunțurile dinamice nu vor fi pentru dvs. Puteți citi mai multe despre cerințe și despre cum puteți configura reclame dinamice de căutare aici . 

Avantajele reclamelor dinamice sunt puternice. Acestea includ actualizări automate bazate pe modificări ale fluxurilor de produse, acoperire suplimentară de cuvinte cheie, eficiență în timp, titluri extinse și, cel mai important, anunțuri mai direcționate. Toate acestea cresc șansele de conversie. Într-un studiu de caz , o marcă de îmbrăcăminte în aer liber și articole de îmbrăcăminte exterioară a generat o rată de conversie mai mare de 5 ori din utilizarea campaniilor de remarketing dinamic. 

Sfat Pro: mențineți-vă campaniile dinamice de remarketing concentrate asupra produselor dvs. utilizând imagini de înaltă calitate pentru produse specifice. Accesați ghidul nostru final pentru fotografie de produs pentru comerț electronic pentru mai multe informații despre cum să duceți fotografia dvs. de produs la nivel profesional. 

Strategia de remarketing # 10: Recomandări de vânzări sau memento-uri de produse 

Dacă vindeți produse care trebuie completate în mod regulat, atunci poate doriți să luați în considerare derularea unei campanii de remarketing obișnuite care vizează traficul anterior cu vânzări recurente. Cu aceste campanii, poate doriți să le amintiți clienților că este timpul să se aprovizioneze din nou sau că, dacă cumpără în vrac, vor primi o reducere. Puteți potrivi acestea cu listele de remarketing segmentate pe baza interesului pentru acele produse, reprezentate în vânzările sau în mementouri.

Strategia de remarketing # 11: Vizualizări ale produsului  

O altă strategie de testare pentru planul dvs. de remarketing este vizarea anumitor utilizatori care au interesat pentru anumite produse. În această strategie, ați crea o audiență de cumpărători potențiali care nu s-au convertit încă, toți care au vizualizat aceleași pagini de produse. Apoi, veți folosi campanii de remarketing pentru a le reaminti acestor cumpărători produsele pe care le vizionau pentru a le aduce înapoi la magazin pentru a face cumpărături. Însă nu uitați, veți dori să utilizați din nou acele excluderi (din paginile de coș sau de checkout) pentru a vă asigura că publicul dvs. exclude abandonatorii de coșuri, pe care le-ați viza într-o campanie diferită.

Conținut bonus: Cum să construiți pagini grozave de produse care se convertesc

Strategia de remarketing # 12: Istoricul achizițiilor 

După cum știm, este mai ieftin să construiești clienți fideli pe termen lung decât să achiziționezi noi. Există mai multe modalități prin care puteți remarketifica clienții în funcție de istoricul achizițiilor, cu funcția de remarketing a listelor de clienți Google. Cu listele de clienți, puteți crea audiențe ale cumpărătorilor precedenți pe baza unor lucruri cum ar fi produsele pe care le-au achiziționat, a numărului de ori în care au cumpărat la magazinul dvs. sau a valorii totale de achiziție – doar pentru a numi câteva! 

Să spunem că sunteți un magazin online de jambiere care vinde o varietate de jambiere și sutiene sportive. Ați putea viza toți cumpărătorii care au achiziționat un anumit design de legare cu un sutien sport sau alte produse care se potrivesc în materie de design. Sau puteți viza cumpărătorii dvs. obișnuiți de mare valoare, cu campanii de remarketing, axate pe design-urile recent lansate. În plus, să spunem că doriți să readuceți cumpărătorii dintr-o promoție anterioară pentru Halloween; ai putea remarka cumpărătorii anterioare de Halloween cu noua ta colecție sezonieră.

Îmbrăcăminte de colecție de leggings de Halloween

Sfat pentru începători: pentru a putea încărca listele de clienți pe Google, va trebui să aveți o istorie de anunțuri de cel puțin 90 de zile, să cheltuiți peste 50.000 de dolari cheltuiți pe viață totală și un istoric de plată puternic cu Google unde ați respectat Politicile Google Ads. 

11 Sfaturi și Hacks pentru optimizarea remarketingului de anunțuri Google 

Nu trebuie să vă spunem că, la fel ca în orice campanie Google Ads, nu este suficient să mergeți live – trebuie să monitorizați, să urmăriți, să modificați și să optimizați pentru a vă asigura că obțineți rezultatele pe care le doriți pentru cheltuielile pe care le aveți. De asemenea, doriți să testați înainte de a arunca tot bugetul în orice campanie și asigurați-vă că aveți o bază puternică pentru a simplifica optimizarea. Iată care sunt sfaturile noastre de optimizare pentru remarketing Google Ads pentru a vă începe! 

1. Segment, Segment, Segment 

Prima regulă a oricărei strategii de campanie PPC de succes este segmentarea publicului dvs. astfel încât să puteți regla mesajele către cumpărători anumiți și, prin urmare, să creșteți șansele de conversie. Campaniile de remarketing Google nu sunt diferite – și pentru a reuși cu adevărat, doriți să vă segmentați publicul în grupuri mai mici pe baza unor interacțiuni specifice. 

De exemplu, un utilizator care a vizualizat rapid pagina dvs. de pornire ar trebui să fie abordat diferit de potențialii cumpărători care au petrecut mult timp în considerarea paginilor dvs. de produs, întrucât se află în diferite etape ale pâlniei dvs. de vânzări. În acest caz, puteți crea anunțuri personalizate despre vânzările de reducere a prețurilor pentru cumpărătorii care au vizitat paginile de produse, dar nu au mers mai departe. Sau pentru utilizatorii de pagini de pornire, anunțurile dvs. ar putea fi mai concentrate pe conștientizarea în continuare a mărcii. 

Pe scurt, segmentarea publicului este, așadar, cheia pentru a asigura campaniile dvs. de remarketing Google să fie extrem de implicante, deoarece permite anunțuri specifice mesajelor care vorbesc direct cu un grup mic de potențiali cumpărători, mutându-le în pâlnia de vânzări. 

2. Împărțiți campaniile 

Nu este suficient să vă împărțiți doar listele de remarketing; doriți să vă împărțiți campaniile. Pe scurt, doriți să creați o campanie pentru fiecare dintre segmentele dvs. de public segmentate, apoi să testați și să difuzați diverse reclame în campaniile dvs. – toate destinate acelui grup de cumpărători potențiali. De ce este cea mai bună această structură? Deoarece înseamnă că fiecare dintre segmentele dvs. de public îi sunt alocate propriile bugete, oferindu-vă un control mai detaliat asupra bugetelor, sumelor licitate și optimizării dvs. pentru anumite categorii de public. 

3. Filtrați și editați listele de remarketing pentru a elimina șaibele de timp 

Listele dvs. de remarketing trebuie alimentate, gestionate și optimizate pentru a vă asigura că nu pierdeți bugetul pe trafic, probabil că nu se va converti vreodată. Unul dintre lucrurile de top pe care le puteți face pentru a economisi timp de optimizare atunci când vă creați listele este să vă asigurați că nu includeți traficul care a petrecut timp superficial pe site. De ce? Deoarece navigarea cu mai puțin timp este un indicator de mai puțin interes. În mod alternativ, puteți pune acele spălătorii de timp în propriul segment și să le vizați cu campanii de sensibilizare a mărcii, mutându-le în alte segmente atunci când petrec suficient timp pe site pentru a le face să merite să cheltuiască bani. 

4. Concentrați-vă pe clienții dvs. de mare valoare 

Un alt mod prin care puteți obține mai mult din buget și pentru a preveni risipa este să introduceți mai mult buget în campanii care vizează clienții dvs. de mare valoare. Prin comercializarea către clienții anteriori care nu vă cunosc doar brandul, dar au devenit clienți fideli și cheltuiesc mult cu magazinul dvs., înseamnă că șansele dvs. de succes cu aceste campanii sunt mari; în plus, vă vor costa mai puțin – adică ROI-uri minunate. Puteți continua această segmentare a campaniei de remarketing și puteți împărți aceste segmente în funcție de vârstă, cheltuieli pentru produse, interese etc., pe baza datelor Google Analytics. Ceea ce ne aduce la următorul punct …

5. Urmăriți-vă atent analiza 

Google Analytics este cea mai bună sursă de direcție de optimizare a unui agent de publicitate online. Știm că campaniile Google Ads – remarketing și altfel – trebuie monitorizate și ajustate constant pentru a vă asigura că funcționează pentru dvs. Prin urmare, datele dvs. de analiză și de campanie sunt esențiale pentru a vă asigura că campaniile dvs. de remarketing au cel mai bun ROI posibil. 

Sfat pentru începători: Iată două postări care trebuie să fie citite pentru cei care sunteți noi în Anunțurile Google și Google Analytics:   un Ghid complet pentru începători pentru Google Analytics pentru comerț electronic și Utilizarea Google Analytics pentru a pune întrebări corecte .

Este sigur să spunem că datele dvs. Google Ads nu sunt suficiente; aveți nevoie de datele pe care le are Google Analytics. Ceea ce doriți să faceți este să importați datele Google Analytics în anunțurile dvs. Google pentru a urmări mai bine interacțiunile dvs. de trafic și comportamentul clienților – date valoroase pe care le puteți utiliza pentru a crea campanii de remarketing Google Ads. Avantajele importului Google Analytics în Anunțurile Google înseamnă că veți: 

  1. Utilizați date de remarketing și remarketing dinamic din Analytics pentru a îmbunătăți Anunțurile Google 
  2. Aveți acces la valorile esențiale ale Analytics în contul dvs. Google Ads, cum ar fi rata de respingere și durata sesiunii 
  3. Vedeți datele complete de performanță în rapoartele dvs. Google Ads 
  4. Includeți obiectivele privind tranzacțiile de comerț electronic și Analytics în contul și rapoartele dvs. Google Ads 

6. Luați în considerare programarea anunțurilor 

Iată un hack-ul de anunțuri de remarketing Google de luat în considerare. În primul rând, doriți să studiați datele despre clienți și trafic, pentru a vedea când traficul dvs., potențiali cumpărători și / sau clienți – în funcție de publicul pe care îl utilizați – sunt cel mai probabil să fie online. Apoi, puteți utiliza programarea anunțurilor pentru a vă asigura că anunțurile dvs. sunt afișate doar în acele perioade în care este mai probabil ca publicul țintă să fie online. Acest lucru nu numai că mărește șansele ca publicul țintă să vă vadă anunțul de remarketing, dar îmbunătățește rentabilitatea investiției la bugetul campaniei dvs. 

7. Strategii de licitare a testelor 

De regulă generală, campaniile de remarketing au șanse mai mari de succes, deoarece publicul este deja familiarizat cu marca dvs. Dar acest lucru nu înseamnă că ar trebui să aruncați bani în campaniile voastre, prostești; în schimb, doriți să testați strategiile de licitare pentru fiecare dintre publicurile dvs. De exemplu, doriți să licitați mai mult pentru clienții cu valoare înaltă sau traficul care a vizitat paginile cheie, în timp ce veți licita mai puțin pentru audiențe care petrec mai puțin timp pe site-ul dvs. Vă sugerăm, de asemenea, să testați strategiile automate de licitare inteligentă Google . Acestea vă vor economisi timp de optimizare și vă vor îmbunătăți șansele de conversie. În ceea ce privește conversiile de remarketing Google, există două strategii pe care ar trebui să le testați mai întâi pentru a ajuta la creșterea vânzărilor: 

  1. ROAS țintă: Această strategie de licitare va fi optimizată automat pe baza conversiilor pentru a vă asigura că veți obține cel mai bun randament posibil pentru cheltuielile publicitare pentru campaniile dvs.   
  2. CPA țintă: Această strategie inteligentă de licitare asigură că campaniile dvs. vor fi optimizate automat pentru a vă asigura că nu depășiți obiectivele dvs. cost-pe-vânzare 

8. Mențineți campaniile de remarketing de produse la punct 

De regulă, vrei să fii strategic cu produsele pe care le împingi în campaniile de remarketing. Da, comercializarea unor produse similare cu clienții precedenți este o strategie obligatorie, dar doriți să strategizați produsele pe care doriți să le trimiteți către acel grup. 

Să zicem că vindeți produse cu cel mai bine vândut tehnologie și un client a cumpărat recent un smartwatch. Anunțurile de remarketing de produse care afișează accesorii smartwatch pentru modelul pe care l-au achiziționat v-ar putea stimula jocul vândut. Anunțurile de remarketing de produse care evidențiază un alt (mai bun) smartwatch decât cel pe care tocmai l-au cumpărat ar putea fi eficiente în readucerea cumpărătorilor în magazinul tău, dar ar putea de fapt oferi clienților sentimente negative despre produsul sau marca ta. 

Acest lucru nu se aplică doar clienților. Să spunem că sunteți clienți retargeting care au vizualizat paginile de produse cu o valoare medie de 25 USD; nu ați dori să împingeți un produs similar care costă 150 USD acestui grup de trafic. Nu este suficient să ții cont de ce tip de produs se uită, ci de valoarea produselor pe care le-au vizitat. 

9. Nu-i irita cumpărătorii recente 

Un alt sfat valoros de remarketing Google Ads este acela că nu doriți să vă inundați clienții. Ar trebui să setați limite de timp pentru campaniile dvs. de remarketing, în special pentru cumpărătorii recente. Făcând acest lucru, vă va preveni cumpărătorii iritanți. De asemenea, veți dori să vă asigurați că listele dvs. de remarketing au fost concepute în mod inteligent pentru a exclude cumpărătorii care s-au convertit din campaniile dvs. de remarketing. Nu numai că acest lucru evită oboseala publicitară la cumpărătorii care au cumpărat deja, dar vă ajută să economisiți bugetul care trimite reclame către persoanele care s-au angajat deja cu anunțul dvs. 

Nu doriți doar cumpărătorii convertiți să vă protejați de reclame care i-ar enerva … 

10. Combateți oboseala cu copia dvs. de anunțuri de remarketing 

Pentru toate campaniile de remarketing, ar trebui să vă actualizați frecvent anunțurile pentru a combate oboseala. Dacă doriți să vă păstrați anunțurile în mod actual, îmbunătățind astfel valorile CTR, ar trebui să modificați produsele, copia anunțurilor și / sau fotografiile. Câteva lucruri rapide de testat includ: 

  • Schimbă, schimbă și testează CTA-urile 
  • Modificați fotografiile produsului, imaginile publicitare sau reclamele video
  • Setați capacele de frecvență pentru anunțurile dvs. 

Conținut bonus: 9 sfaturi CTA Facebook și Hacks pentru a conduce conversii de comerț electronic [cu exemple]

11. Testează totul regulat 

Acest ultim sfat și optimizare de remarketing Google Ads este probabil cel mai important. Oricare ar fi segmentarea listei de remarketing, tipul campaniei, strategia de remarketing sau anunțul Google pe care îl implementați, doriți să testați, testați, testați. Rulați cu bugete mici, monitorizați continuu și urmăriți-vă aceste valori. Chiar și acele reclame performante nu trebuie lăsate singure; doriți să testați frecvent modificările și modificările pentru a vă îmbunătăți continuu rezultatele și utilizarea bugetului. 

– 

Acolo îl ai, absolut tot ce trebuie să știi despre remarketingul Google Ads pentru a-ți duce strategia de retargeting eCommerce la nivel pro. Dacă aveți mai multe întrebări cu privire la strategiile de remarketing Google Ads, publicați-le în comentariile de mai jos – gurusii noștri Google stau să vă ajute în orice fel. 

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment