Remarketing

Remarketing Google Adwords

Remarketing Google Adwords Strategii de licitare

Remarketingul în anunțurile Google constă în imagini statice, imagini animate, videoclipuri, anunțuri receptive și anunțuri text care sunt plasate în Rețeaua de display Google și în Rețeaua de căutare Google. Ceea ce face ca remarketingul să difere de publicitatea standard în Rețeaua de display și în Rețeaua de căutare este direcționarea. Remarketingul constă în folosirea unui cod de urmărire special pentru a plasa cookie-urile în browserele persoanelor care vizitează site-ul dvs. web și apoi la difuzarea anunțurilor celor care au acest modul cookie, în special în Rețeaua de display și de căutare. Poate fi o componentă foarte puternică a unei campanii PPC .

Punctul principal cu remarketingul este că doriți să găsiți persoanele care au manifestat suficient interes pentru produsele sau serviciile dvs. pentru a vizita site-ul dvs. web. Este mai probabil ca acești oameni să efectueze orice activitate doriți să faceți o conversie în comparație cu persoanele care nu au fost încă prezente pe site-ul dvs. Web.

Strategia de remarketing poate fi împărțită în următoarele:

  • Tip de remarketing căutare, afișare, video, dinamic, etc
  • Cum puteți segmenta vizitatorii site-ului în segmente de public separate
  • Ce trebuie să testați atunci când efectuați remarketing
  • Cum puteți optimiza aceste campanii de remarketing.

În acest ghid, vom aborda aceste subiecte și vom oferi cele mai bune practici bazate pe experiență și recomandări Google.

Opțiunile de remarketing Google Ads

  • Remarketingul standard – Această caracteristică a anunțurilor Google vă permite să afișați anunțuri vizitatorilor dvs. din trecut în timp ce răsfoiesc site-uri Web și aplicații din Rețeaua de display.
  • Remarketingul dinamic – O caracteristică a anunțurilor Google care vă permite să afișați anunțuri, vizitatorilor din trecut, despre orice produse sau servicii pe care le-au vizualizat pe site-ul dvs.
  • Remarketingul pentru aplicațiile mobile – dacă cineva ți-a folosit aplicația mobilă sau site-ul mobil, anunțurile Google îți vor permite să le afișezi anunțuri când utilizează alte aplicații mobile sau se află pe alte site-uri mobile.
  • Liste de remarketing pentru anunțurile afișate în rețeaua de căutare – Această funcție Google Ads este de asemenea cunoscută sub numele de RLSA. Vă permite să vizați vizitatorii din trecut în Rețeaua de căutare. Puteți direcționa și personaliza anunțurile afișate în rețeaua de căutare pentru acești vizitatori din trecut în timp ce aceștia caută pe site-urile partenerilor de căutare Google și Google.
  • Remarketingul video – anunțurile Google vă vor permite să difuzați anunțuri persoanelor care au interacționat cu canalul dvs. YouTube sau alte videoclipuri. Puteți să le difuzați anunțuri pe YouTube sau prin intermediul videoclipurilor și site-urilor din Rețeaua de display.
  • Remarketingul listei de e-mail – De asemenea, cunoscut sub numele de Match Customer, dacă aveți o listă de e-mailuri de la clienții dvs., le puteți încărca în anunțurile Google. Această caracteristică vă permite să le difuzați anunțuri dacă aceștia sunt conectați la Căutarea Google, Gmail sau YouTube.

Ghidul final pentru Remarketingul anunțurilor Google este produs 
de Hanapin Marketing, agenția care produce PPC HERO.

Răsfoiți mai multe resurse gratuite în Biblioteca Digitală de Marketing Hanapin


Selectarea segmentelor dvs. de public

Primul pas către remarketing, ca și cele mai multe lucruri în publicitatea plătită, este de a analiza datele și de a dezvolta o strategie. Va trebui să decideți ce vizitatori de site doriți să retrimiteți cu anunțuri. Aceste grupuri, cele pe care doriți să le vizați separat și cele pe care nu doriți să le vizați, sunt publicul. Există un număr infinit de moduri de a viza aceste segmente de public, inclusiv:

  • Pe baza paginii de produs vizitate
  • Bazându-vă pe vizitarea unei anumite pagini a procesului dvs. de plată
  • Pe baza  faptului că nu  vizitați o anumită pagină (cum ar fi o pagină de confirmare sau de mulțumire)
  • Ora pe site
  • Numărul de pagini vizitate
  • Direcționare demografică
  • Direcționarea geografică

Există, de asemenea, combinații personalizate, pe care le vom descrie mai detaliat mai târziu, care vă permit să vizați persoane care au vizitat o pagină fără a vizita altul. Strategia de aici ar fi, de exemplu, să vizeze persoanele care au vizitat prima pagină a procesului dvs. de plată fără să atingă pagina de mulțumire. Acest lucru ar însemna orientarea utilizatorilor interesați suficient de produsul dvs. pentru a adăuga un articol în coșul de cumpărături, dar din orice motiv nu a finalizat procesul.

Puteți viza orice public pe baza adreselor URL. Dacă aveți o pagină de mulțumire după ce utilizatorii își trimit adresa de e-mail pentru a vă înscrie pentru a obține mai multe informații sau a vă înregistra pentru a vedea o afacere specială, puteți utiliza adresa URL a paginii de mulțumire pentru o listă de remarketing.

Iată câteva etape posibile pe care le puteți utiliza pe măsură ce începeți:

  • Gândiți-vă la toate adresele URL pe care doriți să le vizați pe site-ul dvs. și faceți o listă în Excel. Denumiți publicul și listați ulterior adresa URL pentru trimitere.
  • Includeți toate ideile pe care le veniți pentru combinații personalizate de public
  • Dacă aveți setări pentru canalele de direcționare Google Analytics, utilizați datele colectate pentru a analiza și a găsi puncte în canalul de consum către remarketing
  • Dacă nu aveți încă setări pentru canalele Google Analytics, iată un articol despre blog pe care l-am scris despre cum să faceți acest lucru  aici .

Modul de configurare a codurilor de remarketing

Dacă aveți un cont Google Analytics, nu trebuie să actualizați codul deloc! Trebuie doar să schimbați o setare în secțiunea Admin din GA. Accesați Administrator> Informații privind urmărirea> Colectarea datelor. Comutați butonul Remarketing.

Dacă nu aveți una, vă sugerăm să obțineți una, dar vom descrie modul în care puteți genera în continuare un cod de urmărire în anunțurile Google. Motivul pentru care doriți să aveți un cod de remarketing din Google Analytics este funcția grozavă de a putea configura liste de remarketing în funcție de obiective, în loc de paginile vizitate. Puteți seta una pentru persoane care au vizitat cel puțin 4 pagini, au petrecut cel puțin 5 minute pe site-ul dvs. etc.

Creați liste de remarketing în Google Analytics

Dacă utilizați Google Analytics pentru remarketing, iată cum să configurați acel cod. După ce vă aflați în contul dvs. Google Analytics, faceți clic pe secțiunea “admin”.

Secțiunea de administrare Google Analytics

Faceți clic pe legătura numită “definiții ale publicului”. Dacă nu vedeți nimic care să afirme definițiile audienței, există șansa să nu vă conectați la un utilizator care a acordat acces de administrator la contul Google Analytics în care vă aflați. Dacă este cazul, accesați și verificați aici.

Definițiile publicului Google Analytics

Faceți clic pe butonul care citește “segmentele de public”.

Segmentele de public Google Analytics

Faceți clic pe butonul “noul public”.

Google Analytics public nou

Aceste opțiuni includ denumirea listei dvs., alegerea unui profil Google Analytics și a unui cont Google Ads pentru a fi utilizat împreună cu lista dvs., specificând tipul de remarketing pe care doriți să vă înscrieți (toți vizitatorii sau cei care vizitează anumite pagini) și capacitatea de a modifica durata de apartenență .

crearea de publicații Google Analytics

Veți dori să vă numiți lista, indiferent de intenția voastră. Vom ajunge mai târziu în combinații personalizate mai târziu, dar ați putea să-i numiți “Toți vizitatorii site-ului”, “abandonați cărțile” etc.

După ce ați făcut audiențele, va trebui să aveți și alte câteva elemente suplimentare.

Acum, dacă nu aveți Google Analytics, nu aveți acces la administrator și / sau nu doriți să acceptați termenii și condițiile, puteți crea și gestiona liste de remarketing direct în anunțurile Google.

Creați direct liste de remarketing în anunțurile Google

Pentru a face acest lucru, veți dori să accesați “Biblioteca comună” din contul dvs. Google Ads. Faceți clic pe “Managerul de public”.

segmente de public bibliotec

În secțiunea liste de public, asigurați-vă că vă uitați la fila Remarketing.

fișele de remarketing Google

Apoi, dați clic pe butonul “+” și alegeți “Vizitatori de site”.

vizitatorii site-urilor de remarketing
setarea nouă pentru publicul pentru remarketing Google

Cum să alegeți durata de membru

Durata de membru este perioada de timp în care doriți să stocați un modul cookie în browserul cuiva. Există numeroase strategii diferite pentru selectarea duratei de membru. Vreți să vă gândiți la afacerea dvs. și la obiectivele dvs. atunci când selectați durata de membru. Pot dura până la 540 de zile.

  • Aveți un site de comerț electronic pe care oamenii îl cumpără doar o dată la trei luni? Ar trebui să vă prelungiți durata de apartenență la 90 de zile.
  • Aveți un serviciu care cere oamenilor să se înscrie din nou după 30 de zile? Încercați o aderare de 60 de zile, astfel încât să știți că devin foarte vizați dacă uită să reînnoiască direct după 30 de zile.

Un alt element pe care trebuie să-l rețineți este că sunteți mereu în pericol să enervați oamenii dacă le afișați prea des anunțul dvs.

Limitarea frecvenței

O altă caracteristică, într-o direcție similară cu durata de membru, este limitarea frecvenței. Această caracteristică poate fi găsită în Setările unei anumite campanii.

setările de limitare a frecvenței

This feature allows you to limit how often an individual user can be shown your ad during a specified period. Keep in mind that if you show your ad too often to users, there is a possibility that you will cross the line and they will become annoyed by your product or service. You don’t want this to happen with your ads and your remarketing audiences, so pick a frequency cap that seems appropriate for your goals. If your typical customers have a long time between conversions, you’ll need fewer impressions to gently remind them of your brand again from time to time.

If your business is built for repeat customers, you may want to focus on impressing as much as possible. For instance, restaurants like Jimmy John’s ideally want people to order their sandwiches every single day. They’re not going to care about burning someone out, as it’s feasible that someone could order from them multiple times in a week. Repeat business is important to them, so they show ads to users constantly.

The main point is to pick a frequency cap that makes sense for your business goals.

How To Set-Up Custom Combinations

You can set-up custom combinations in the Shared Library in your Google Ads account, via the Remarketing tab where you set up your Google Ads-based remarketing.

Create a new audience, but this time it will be a Custom Combination.

setarea combinațiilor personalizate

Dacă doriți să vizați utilizatorii care au lovit prima pagină a procesului dvs. de plată fără a ajunge la pagina de confirmare a comenzii, atunci doriți să configurați o combinație personalizată.

Selectați publicul de remarketing pe care l-ați configurat pentru persoanele care au lovit prima pagină a procesului dvs. de plată. Puteți face acest lucru creând un nou segment de public de remarketing și utilizând adresa URL a acelei pagini. Apoi, selectați “niciunul din acest public” și selectați publicul de remarketing pe care l-ați configurat pentru persoanele care au intrat pe pagina de mulțumire. De asemenea, puteți selecta pe oricine care a făcut conversia. Salvați acest lucru, apoi selectați această combinație personalizată ca public în grupul de anunțuri pe care l-ați creat pentru acest public.

combinații personalizate și sau nu

De asemenea, puteți crea segmente personalizate de combinații personalizate cu următoarele tipuri de segmente de public:

  • Liste de clienți (potrivire pentru clienți)
  • Utilizatorii de aplicații
  • Utilizatori video
  • Audiențe similare

Takeaway-ul principal este să te gândești la ce ar putea funcționa pentru site-ul tău și să testezi toate opțiunile viabile!

Când se întâlnesc combinațiile personalizate și durata de membru

O strategie care poate funcționa bine pentru agenții de publicitate este ceea ce se numește direcționare întârziată.

Vom începe cu un exemplu. Acesta este un client care este un serviciu bazat pe abonament. Unii membri aleg să plătească de la o lună la alta. Așadar, am decis să realizăm o audiență care vizează oameni care s-au transformat cu o durată de 30 de zile. Am făcut o altă audiență identică, dar timp de 90 de zile. Apoi am realizat o combinație personalizată, făcând ținta țintă de 90 de zile ținta noastră și eliminând audiența timp de 30 de zile. Aceasta înseamnă că direcționăm persoanele care s-au convertit, la 30-90 de zile după conversie.

Durata participării se va intersecta și cu mesajele din anunțurile dvs. Dacă aveți oferte care oferă utilizatorilor o încercare gratuită de șapte zile, ați putea viza convertoarele începând cu șapte zile de la conversia lor inițială.

Cunoașteți ciclul vânzărilor mai bine decât oricine, deci gândiți-vă la moduri creative, puteți profita la maximum de direcționarea pe care remarketingul o oferă. Utilizatorii se gândesc la marca dvs. 30, 90 sau chiar 180 de zile după ce au fost introduși inițial. Ajustați mesageria în consecință.

Cum să optimizați campaniile de remarketing

Optimizarea în remarketing are câteva forme diferite:

  • Testarea anunțurilor
    • Un brand puternic poate funcționa bine în anunțurile dvs. Începeți aici ca un control, dar experimentați cu alte mesaje. Tratează anunțurile de remarketing în mod similar cu modul în care tratați alte anunțuri, doar țineți minte publicul. Acești utilizatori sunt deja familiarizați cu marca dvs., deci este posibil să trebuiască să mergeți mai departe pentru a le câștiga înapoi pe site-ul dvs. Experimentați cu oferte diferite, apeluri la acțiune, imagini și tot ce vă puteți gândi.
  • Testarea combinațiilor personalizate
    • Am menționat mai devreme că puteți găsi rezultate diferite atunci când combinați diferite categorii de remarketing și segmente de public similare. Testați și aflați ce funcționează cel mai bine pentru contul dvs. Experimentați cu diferite combinații de lungimi de cookie. Mesageria pentru vizitatorii care au vizitat între 7 și 30 de zile în urmă poate foarte bine să nu mai funcționeze pentru utilizatorii care au vizitat între 30 și 60 de zile în urmă.
  • Frecvență de testare
    • Nu doriți să fiți prea enervant, dar doriți, de asemenea, să maximizați numărul de vizitatori interesați care vizitează site-ul dvs. Monitorizați dimensiunea publicului în combinație cu numărul de afișări obținute de grupurile dvs. de anunțuri de remarketing. Poate că capacul tău este prea înalt și nu limitezi deloc nimic. Poate că o setați prea mult și limitați grav expunerea anunțurilor.
  • Testare ofertă
    • Cota de afișare este ceva care merită monitorizat într-o campanie de remarketing. Urmăriți utilizatorii și nu site-urile, astfel încât, dacă ajungeți la IS de 100%, este posibil să fiți supărați pe unii dintre acei utilizatori. Monitorizați-vă sumele licitate atât pentru rentabilitate, cât și pentru rentabilitatea investiției, dar și pentru cota de afișare.
  • Testarea paginii de destinație
    • Utilizatorul pe care îl aduceți înapoi pe site-ul dvs. are deja un anumit nivel de familiaritate. Ar trebui să experimentați trimiterea lor pe aceeași pagină și undeva complet nou. Mesajul dvs. este furnizat unei persoane care a mai fost acolo? Puneți întrebări pe pagina de destinație la care un vizitator anterior al site-ului ar ști deja răspunsul? Testați pentru a afla ce tip de conținut se conectează cel mai puternic cu vizitatorii anteriori.

În timp ce rezultatele dvs. pot varia, am găsit cele mai mari succese cu anunțurile de remarketing atunci când acestea sunt concentrate pe marcă. Acest lucru se datorează faptului că persoanele pe care le vizați sunt familiarizate cu site-ul dvs. Web. Este posibil ca aceștia să nu plătească nicio minte unei reclame aleatorii, dar ar putea fi mult mai probabil să observe un anunț care promovează o marcă pe care o cunosc. Acest lucru este valabil mai ales dacă intenționați să testați oferte speciale pentru vizitatorii de remarketing. Este posibil ca aceștia să nu observe o reducere sau o vânzare dacă nu observă că este vorba despre un site pe care l-au vizitat deja. Sfatul nostru cel mai bun este să începeți cu anunțurile care se potrivesc cu site-ul dvs. web și cu marca dvs. ca un set de anunțuri de control și de testare de acolo. Remarketing – Remarketing Google Adwords – SeoAdwords.ro 0725 763 311

În cea mai mare parte, probabil că puteți direcționa vizitatorii de remarketing către oriunde vin. Dacă au un modul cookie de remarketing de pe o pagină de produs, este probabil sigur să le aducem înapoi pe acea pagină de produs. Cu toate acestea, dacă intenționați să oferiți specialități acestora, veți dori să creați o pagină de destinație personalizată care să reflecte acea afacere. Dacă se întorc pe site și nu văd nimic despre afacerea în care au fost promise în anunț, probabil că vor sări. Remarketing – Remarketing Google Adwords – SeoAdwords.ro 0725 763 311

Este puțin dificil să faceți excluderi de destinații de plasare pentru remarketing. Dacă nu sunteți familiarizat cu ceea ce înțelegem, excluderile de destinații de plasare se întâmplă atunci când descărcați un raport de destinație de plasare și decideți site-urile pe care anunțurile dvs. nu funcționează corect pe care ar trebui să le împiedicați să vă afișeze anunțurile. Aceasta este o sarcină foarte ușoară atunci când aveți de-a face cu subiecte sau cu marketing contextual în Rețeaua de display. Apoi, vă puteți uita la performanță și relevanță la valoarea nominală. Cu toate acestea, cu direcționarea către public, cum ar fi remarketingul sau marketingul de categorii de interese, atunci direcționați persoana care se întâmplă să se afle pe acel site web. Este posibil ca relevanța conținutului paginii să nu fie la fel de importantă într-o campanie de remarketing, așa cum se va întâmpla în alte campanii în Rețeaua de display.

Deci ce faci? Încă veți avea site-uri web care nu funcționează corect și ar trebui să le excludeți. Chiar dacă vizăm persoane care au vizitat site-ul dvs. web, unele site-uri cu destinații de plasare a anunțurilor atrag persoanele greșite (adică persoane care nu doresc să vă ofere bani) mai mult decât alte site-uri, afișați anunțurile astfel încât să invitați clicuri accidentale , etc. Vă recomandăm să fiți mai toleranți cu performanța dvs. de plasare în remarketing. Dați acestor site-uri cât mai multă toleranță în limitele marjei de țintă. Remarketing – Remarketing Google Adwords – SeoAdwords.ro 0725 763 311

Remarketingul este o metodă puternică de direcționare în Rețeaua Google. Prin adaptarea copiei dvs. de anunțuri și a sumelor licitate către publicul foarte precis pe care îl urmați, acesta poate afișa o întoarcere extraordinară în conturile dvs. Remarketing – Remarketing Google Adwords – SeoAdwords.ro 0725 763 311

Recomandări inteligente pentru a face reclamele Google profitabile