Remarketing Google AdWords – Ghid de Creare Reclama Remarketing

No Comments

Ghidul de optimizare si creare a reclamei Google Adwords Remarketing

Un studiu realizat de Nielsen a arătat că majoritatea consumatorilor au nevoie de o medie de 6 vizite înainte de a face o achiziție. Acesta este motivul pentru care  este foarte important să aveți o strategie puternică de retargeting Google Ads în mixul dvs. de marketing.

Dacă oamenii nu se convertesc la prima lor vizită, retargeting-ul permite companiei dvs. să-i conducă pe clienții potențiali înapoi pe site-ul dvs. pentru a-i convinge să o facă în a doua, a treia, a patra, etc.

Clătiți și repetați până când veți obține ceea ce faceți. Iar retargetingul Google Ads este cel mai eficient mod de a face doar asta.

În acest ghid, vă voi parcurge toate diferitele opțiuni de retargeting pe Google Ads și cum să le implementați astăzi pentru a genera mai multe vânzări.

Faptul trist al derulării unei afaceri de comerț electronic este că 98% dintre persoanele care vizitează site-ul dvs. web merg chiar înapoi pe ușa din față, fără să vă ofere niciun ban. Este epuizant. Este frustrant. Și este inevitabil.

Ați plătit timp, energie și resurse pentru a-i aduce pe acești oameni pe site-ul dvs. web și nu este nimic mai frustrant decât să aruncați o privire spre tabloul de bord al analitice și să vă vedeți ratele de respingere.

Din fericire, există o strategie de a recaptura o parte din acel 98%. Retargeting.

Experiența din lume cel mai mare retailer online de genti si accesorii se dovedește a fi :

Larry Sweeney

Folosim căutarea plătită pentru a atrage cât mai mulți clienți și este o mare parte din bugetul nostru de marketing.
Dar remarketing-ul ne ajută să profităm din plin de cheltuielile de căutare și să recuperăm mai mult beneficii din aceasta. “

Larry Sweeney, manager de marketing al motoarelor de căutare la eBags

Iată ultimul ghid de retargeting Google Ads pentru a-ți readuce clienții pe site-ul tău și pentru a-ți crește vânzările.

Cum să configurați retargeting de anunțuri Google

Primul pas în orice campanie de remarketing bună este să scoateți din funcțiune plictisitorul de configurare. Este obositor, dar necesar.

Și primul pas este etichetarea.

Aceasta include orice, de la eticheta de retargeting de bază până la analiza aplicațiilor mobile, Google Analytics, YouTube și multe altele. În mod evident, acestea vor diferi în funcție de obiectivele afacerii dvs. și de campaniile de retargeting pe care doriți să le derulați.

Dacă planificați doar remarketingul general pentru vizitatorii site-urilor, tot ce trebuie să configurați este eticheta de bază pentru Google Ads.

Iată un pas cu pas pentru a începe cu retargeting Google Ads:

  • Pasul 1

Faceți clic pe pictograma instrumentului din bara de navigare Google Ads.

Apoi faceți clic pe „Manager de audiență” în „Biblioteca comună”

  • Pasul 2

Faceți clic pe „Surse de audiență” din meniul din stânga:

Aici puteți decide ce etichete doriți să configurați pentru obiectivele dvs. de remarketing:

  • Pasul 3

Faceți clic pe „Configurați eticheta” sub „Etichetă Google Ads”:

Când faceți clic pentru a configura eticheta Google Ads, puteți personaliza datele colectate în funcție de industria dvs. Dacă preferați să colectați doar date standard, selectați prima opțiune.

  • Pasul 4

Apăsați „Salvați” pentru a continua.

  • Pasul 5

Alegeți cum doriți să instalați eticheta:

Dacă aveți un dezvoltator web intern, puteți să le trimiteți prin e-mail eticheta pentru a le adăuga pe site-ul dvs. web, sau le puteți solicita să utilizeze Managerul de etichete Google (dacă urmăriți deja alte campanii sau utilizați Google Analytics).

Sau, fă-o singur (ca un badass).

Copiați și inserați scriptul de retargeting Google Ads pe fiecare pagină a site-ului dvs. web (între etichetele <head> </head>):

După ce ați făcut acest lucru, asigurați-vă că verificați de două ori că eticheta dvs. lucrează cu Asistentul de etichete Google :

Rulați pluginul pe fiecare pagină a site-ului dvs. pentru a vă asigura că eticheta este instalată corect.

Odată ce etichetele dvs. sunt configurate, sunteți gata să sări în lumea interesantă a retargeting-ului pe Google Ads.

Iată principalele moduri în care îl puteți utiliza pentru a conduce mai mulți clienți.

Dar mai intai…

Doriți să aflați cum să creați campanii publicitare Facebook și Google care să vizeze audiențe calde care vă oferă cel mai mare ROI și nu necesită o cheltuială publicitară imensă?

Apoi faceți clic pe imaginea de mai jos și solicitați înregistrarea dvs. GRATUITĂ a celor mai solicitate strategii avansate de retargeting webinar pentru anunțurile Facebook și Google

Faceți clic AICI sau pe imagine pentru a solicita înregistrarea GRATUITĂ

În această  clasă de master , specialistul nostru în Facebook Ads Paul Fairbrother va trece prin audiențele calde pe care trebuie să le folosești pentru a avea succes în 2019 . Vom acoperi, de asemenea, cele mai bune strategii de retargeting de conversie, inclusiv campanii Evergreen care vă permit să rulați retargeting-ul dvs. cu pilote automate.

Ne vom îndrepta apoi atenția către Google, unde specialistul nostru în anunțuri Google, Bruno Morris, va acoperi modul de configurare a retargetingului dvs. Google Ads pentru rentabilitate maximă.

Ce mai astepti? Descoperiți secretele experților AdEspresso în acest antrenament exclusiv de o oră! Este gratis.

Și acum, să ne scufundăm în Ultimate AdWords Ghid de retargeting

Anunțuri Google care retargetează vizitatorii site-ului

Retargeting-ul vizitatorilor site-urilor cu Google Ads nu a fost niciodată mai ușor.

În afară de retargeting-ul de bază al site-urilor web (doar afișarea anunțului către toți cei care au vizitat site-ul dvs. web), puteți să îi redați o notă.

De exemplu, puteți viza pe intervale de date specifice, dimensiuni de listă, vizite URL specifice și multe altele.

Înainte de a merge mai departe, trebuie să ne asigurăm 100% că etichetele dvs. sunt instalate corect. (Vezi ultima secțiune.)

Bun?

Bine, putem începe.

Iată o etapă pas cu pas pentru a te specifica cu campaniile de retargeting Google Ads:

  • Pasul 1

Reveniți la secțiunea de audiențe din biblioteca comună:

  • Pasul 2

De aici faceți clic pe butonul „+” albastru mare, atât de clic, „+”:

  • Pasul 3

Din lista verticală, selectați „Vizitatori ai site-ului web”:

  • Pasul 4

Numește-ți publicul. Bine, ești pe o listă.

Google vă oferă automat opțiunea implicită de a adăuga toți vizitatorii în audiența dvs. Dar puteți personaliza în mare măsură aceste liste dincolo de simpla retargeting de site-uri web.

  • Pasul 5

Faceți clic pe meniul derulant „Lista membrilor”:

Bine, aici ne oprim.

Ce fel de campanie de retargeting vrei să creezi?

Să ne specificăm cu asta.

Iată cum puteți configura câteva campanii și campanii de retargeting cu impact mare:

Campania # 1: Campania
Google de retargeting publicitar bazată pe vizitatori într-o anumită perioadă

Să presupunem că ați participat la o promoție din 4 iulie și doriți să reintegrați cu persoanele care au vizitat pagina promoției în timp ce promoția era în curs de desfășurare

Utilizați selecția „Vizitatori ai unei pagini în timpul anumitor date”:

Campania # 2:
Campania de retargeting publicitar Google bazată pe vizitatorii aflați într-o etapă a pâlniei dvs. de vânzări

Să zicem că observați că majoritatea clienților vă contactează de pe o pagină de funcții sau prețuri.

Acesta este un semn bun că vizitatorii acestor pagini se îndreaptă către partea inferioară a pâlniei tale.

Creați o nouă listă de retargeting bazată pe acele vizite de pagină pentru a surprinde o listă uriașă de utilizatori care se află la doar câțiva centimetri de conversie (dar nu au făcut-o).

Selectați „Vizitatori ai unei pagini care au vizitat și o altă pagină” și puteți adăuga mai multe adrese URL pentru a viza:

Aceasta înseamnă că vizitatorul site-ului dvs. web trebuie să aterizeze pe fiecare dintre aceste pagini înainte de a fi adăugate publicului dvs. de retargeting.

Puteți repeta acest proces pentru orice URL de pe site-ul dvs.

Campania # 3:
Campania de retargeting publicitar Google bazată pe vizita pe blog

Acestea sunt cel mai probabil vor fi vizitatori organici de intrare.

Acești oameni ar trebui să intre în lista de retargeting a celor mai bune pâlnii – o listă pe care probabil o veți folosi pentru a crește nivelul de conștientizare a mărcii și recunoașterea numelui, mai degrabă decât orice super vânzător.

Campania # 4:
Campania de retargeting publicitar Google care exclude persoanele care au vizitat o anumită pagină

Aceasta este probabil cea mai puternică campanie de retargeting existentă – vizând persoanele care au vizitat pagina dvs. de checkout (de exemplu), dar nu și pagina dvs. de mulțumire. Așa că au fost 95% din drum, dar au salvat în ultima secundă.

Acești oameni sunt fierbinți și au nevoie doar de o mică apăsare de retargeting.

Utilizați opțiunea „Vizitatori ai unei pagini care nu au vizitat o altă pagină”:

Sfat pentru retargeting de reclame Google:

În funcție de durata de membru, schimbați perioada standard de „30 de zile” la cel puțin 60 de zile și, în cele mai multe cazuri, 90 de zile.

De ce?

Unii vizitatori, în special dacă vindeți produse și servicii de bilete mai mari, nu se vor converti într-o singură lună.

Dacă vă limitați listele la 30 de zile, este posibil ca utilizatorii să nu se convertească, iar listele dvs. vor expira.

Extindeți durata de viață a listelor pentru mai multe conversii.

Bine, ești bine să mergi cu listele de creare pentru principalele campanii de retargeting Google Ads.

Sunteți gata să creați anunțuri pentru listele respective și să urmăriți conversiile cum se acumulează!

Anunțuri Google care își redargetează aplicația mobilă și canalul YouTube

Una dintre cele mai cool funcții de retargeting Google Ads implică aplicația dvs. mobilă și canalul YouTube.

Pentru a face acest lucru, va trebui să configurați analiza de aplicații și etichetarea YouTube (procesul este similar cu procesul de urmărire a site-ului web prin care am trecut mai sus):

Această secțiune vă va oferi un pas cu privire la modul de configurare a audiențelor retargeting atât pentru utilizatorii de aplicații mobile, cât și pentru spectatorii și membrii canalelor YouTube.

Campania nr. 1: Campania
Google de retargeting publicitar axată pe utilizatorii de aplicații mobile

Pentru a porni utilizatorii de aplicații mobile de retargeting, creați o nouă listă de retargeting de la managerul de audiență:

Când creați o listă de utilizatori de aplicații, aveți câteva opțiuni pentru retargeting:

Un mod interesant de a derula această campanie este de a retargeta utilizatorii de aplicații care nu au fost activi recent. Puteți personaliza acest câmp prin setarea punctului de oprire.

De exemplu, creați o audiență retargeting de persoane care nu au folosit aplicația dvs. în ultimele trei săptămâni:

Campania nr. 2: Campania
Google de retargeting publicitar axată pe canalul dvs. YouTube

Primul pas (este posibil să vedeți un model aici) este să selectați „Utilizatori YouTube” din lista verticală Public:

Conectați-vă canalul YouTube și sunteți bine să redați

Asigurați-vă că permiteți accesul la Anunțurile Google:

De asemenea, va trebui să faceți legătura și din partea YouTube, apropo. Trebuie doar să accesați „alte setări” sub Setări în YouTube Studio și să deschideți „Setări avansate”.

Apoi, îndreptați-vă la „conectarea contului AdWords” și urmați pasul lor rapid:

După ce ați configurat, aveți o gamă largă de opțiuni disponibile pentru persoanele pe care le puteți retargeta de pe YouTube:

Opțiunile de retargeting YouTube sunt unele dintre cele mai bune din jur, care rivalizează cu platforme precum Facebook și Twitter când vine vorba de specific.

Similar cu retargetingul vizitatorilor site-ului, puteți segmenta publicul cu aceste opțiuni.

De exemplu, alegând opțiunea „Vizualizate anumite videoclipuri”, puteți selecta videoclipuri pe anumite subiecte sau produse și puteți crea o nouă listă de retargeting cu anunțuri referitoare la aceste videoclipuri.

Acest lucru înseamnă că puteți obține ultra-specific în oferta dvs., deoarece se raportează la comportamentul utilizatorului.

De exemplu, să zicem că ați creat videoclipuri pe unul dintre produsele dvs.

  • Creați o listă de retargeting bazată pe utilizatorii care au vizionat acest videoclip.
  • Creați reclame retargeting cu acel produs și oferind o reducere de timp limitată la acesta.
  • Închide. A face bani. Victorie.

Retargeting Google Ads cu reclame dinamice

Retargeting-ul de bază vă permite să afișați anunțuri persoanelor care au vizitat site-ul dvs. sau au interacționat cu aplicația sau canalul YouTube.

Dar Listele dinamice fac un pas mai departe.

Acestea, printre alte posibilități, vă permit să afișați anunțuri persoanelor care au vizualizat un anumit produs pe site-ul dvs.

Asta înseamnă că puteți adapta mesaje și oferte specifice publicului dvs. pe baza intereselor lor reale. Nu mai există ipoteze de pierdere a bugetului de anunțuri despre ceea ce își doresc oamenii pe baza etapelor pâlniei de vânzare.

Listele dinamice de retargeting ajută afacerea dvs. să genereze oportunități, să stimuleze vânzările și să transforme acei vizitatori care își abandonează coșurile de cumpărături.

În plus, Google Ads realizează cea mai mare parte a activității pentru dvs., utilizând un algoritm pentru a determina care sunt destinațiile de plasare și stilurile de anunțuri cele mai potrivite pentru fiecare tip de audiență în funcție de obiectivele dvs. (ROAS)

În cuvintele Google :

ROAS vizat vă permite să licitați în funcție de o rentabilitate țintă a cheltuielilor publicitare (ROAS). Această strategie de licitare inteligentă a anunțurilor Google vă ajută să obțineți mai multă valoare de conversie sau venituri la returul-pe-publicitate-țintă (ROAS) pe care l-ați setat. Ofertele dvs. sunt optimizate automat la ora licitației, ceea ce vă permite să adaptați ofertele pentru fiecare licitație. ”

EBags , lider cu amănuntul pentru genți și accesorii de modă, a implementat reclame retargeting dinamice și a înregistrat o creștere de 20% a clicurilor publicitare .

În esență, atunci când adaug un produs în coșul de cumpărături eBags eCommerce (ca acesta):

EBag-urile mă vor retragea cu reclame afișate care arătau exact produsul pe care l-am adăugat în coș.

Prin utilizarea acestui tip de anunț, acestea au determinat o creștere totală a veniturilor cu 10-15% (nu este rău atunci când vindeți mai mult de un milion de saci pe an).

Dar nu sunt singurii.

Din păcate, retargeting-ul dinamic necesită un pic de lucru de configurare.

Sursa imaginii )

  • Trebuie să creați un feed de produs sau serviciu cu detalii despre fiecare produs pe care doriți să îl retargetați , inclusiv un ID unic, preț, imagine și multe altele.
  • Trebuie să etichetați fiecare pagină a site-ului dvs. web cu eticheta de parametri personalizați (care adaugă ID-ul produsului dvs. la profilul lor)
  • Va trebui să creați anunțuri responsive care se schimbă în funcție de produs (nu doriți să creați la fel de multe reclame unice pe care le aveți produse).

Adăugarea unui ghid pas cu pas pentru crearea unei campanii publicitare dinamice la această resursă ar face cu 10x mai lungă (și 10 ori mai plictisitoare) decât este deja.

În schimb (după ce terminați această postare), consultați instrucțiunile Google pentru un tutorial pas cu pas.

Anunțurile dinamice Google de retargeting sunt dificil de configurat, dar rezultatele merită mult efortul.

Retargeting Google Ads cu potrivire pentru clienți (Aspect public similar)

Dacă sunteți familiarizați cu direcționarea publicului de la Facebook , veți iubi retargeting-ul meciurilor clienților Google.

Este ca și cum arata publicul Facebook pe steroizi.

Din păcate, Google are anumite cerințe înainte de a putea utiliza potrivirea clienților:

Și anume,

  • O istorie bună a respectării politicilor.
  • Un istoric de plată bun.
  • Istoricul cel puțin 90 de zile în anunțurile Google.
  • Peste 50.000 USD cheltuiește viața totală. Pentru agenții de publicitate ale căror conturi sunt administrate în alte monede decât USD, suma dvs. de cheltuieli va fi convertită în USD utilizând rata medie de conversie lunară pentru moneda respectivă.

Cu toate acestea, după ce veți avea acces (va trebui să îl solicitați managerului de cont Google), nu vă veți mai întoarce niciodată.

Nu numai că potrivirea clienților vă permite să produceți o nouă listă de utilizatori similare cu clienții dvs. actuali (cum ar fi audiențele similare ale Facebook-ului), dar vă permite, de asemenea, să creați direcționare specifică listei existente.

În sensul că puteți ajunge cu ușurință la oportunități care v-au oferit informații – lovindu-le cu reclame la fiecare punct de atingere de-a lungul pâlniei dvs. de vânzare.

Pentru a începe cu potrivirea clientului, încărcați o listă de informații pentru clienți (sau pur și simplu copiați și inserați datele):

Folosind șablonul și instrucțiunile de formatare, puteți încărca o listă de informații curente despre clienți pe care Google Ads le va folosi pentru a genera o audiență potrivită.

Asta e tot ce trebuie.

Cum să creați un anunț nou pentru campania dvs. de retargeting de anunțuri Google

Bine, acum partea distractivă.

Este timpul să punem toate acestea în practică.

Haideți să lansăm un anunț live care readuce 98%. Hai să oferim vizitatorilor site-ului nostru o a doua șansă să cumpere produsul nostru minunat sau să se transforme în serviciul nostru uimitor.

Aceasta este partea ușoară.

Hai să te plimbăm prin ea.

  • Pasul 1:

Accesați secțiunea de campanie a contului dvs. Google Ads și creați o nouă campanie:

  • Pasul 2:

Selectați obiectivul campaniei dvs.:

  • Pasul 3:

Selectați tipul de campanie (de exemplu, Rețeaua de display):

  • Pasul 4:

Faceți clic pe Continuați și, în pagina următoare, derulați în jos pentru a alege bugetul campaniei:

  • Pasul 5:

Ignorați restul acestei pagini și derulați în jos în secțiunea „Public”. Alegeți publicul dvs. retargeting:

  • Pasul 6:

Creați anunțuri noi în funcție de fiecare listă și ofertă segmentată și faceți-le difuzate!

  • Pasul 7:

Stați pe spate și urmăriți conversiile pornite.

Și dacă ai nevoie de mai mult ajutor …

Dacă sunteți un pic blocat în etapa „creați anunțul meu” din acest proces, v-am acoperit.

Și nu uitați să solicitați înregistrarea dvs. GRATUITĂ exclusivă a celor mai solicitate strategii web de retargeting avansate pentru web și reclame Google

Faceți clic AICI sau pe imagine pentru a solicita înregistrarea GRATUITĂ

Concluzie

Anunțurile Google poate să nu fie cea mai plăcută platformă de pe internet.

Poate fi enervant. Poate fi redus de buget și complex. O, iar valorile și analizele pot fi infuretoare.

Și, ca să fiu sincer, anunțurile de afișare generice generează …

Dar, atunci când 98% din traficul site-ului dvs. nu se convertește, anunțurile retargeting sunt cel mai bun pariu.

Anunțurile Google oferă retargeting de site-uri diverse, permițându-vă să direcționați URL-uri specifice cu personalizare avansată.

Asta înseamnă că puteți segmenta cu ușurință publicul în funcție de etapele pâlniei și vizitele paginilor de destinație.

Puteți reîncărca rapid descărcătorii de aplicații mobile și implicările video YouTube. Puteți crea chiar audiențe dinamice ale persoanelor care au interacționat cu anumite produse de pe site-ul dvs. sau care v-au oferit în trecut adresa de e-mail și informațiile despre clienți.

Deci da. Anunțurile grafice generice sug.

Dar reclame retargeting, personalizate și adaptate pe baza conștientizării anterioare a vizitatorilor?

Nu-ți poți permite să nu le conduci.

fb-ads-costuri-17
adwords-retargeting-guide-update https://www.seoadwords.ro Remarketing Google Ads, Remarketing google adwords, Remarketing, Remaketing Google adwords 2019, gihd remarketing, ghid creare reclame remarketing google adwords

S-AR PUTEA SĂ VĂ PLACĂ ȘI CITIREA:

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment