Publicitatea Facebook Ads | Publicitatea Google Ads și ofertele

Îmbunătățirea ofertelor și a publicității pentru a răspunde stării actuale poate salva afacerea dvs. sau chiar vă poate ajuta să creșteți. Aflați cum se poate face în acest articol.

Linkuri rapide

Doriți să știți cum să pivotați publicitatea și ofertele dvs. pentru a funcționa în timpul coronavirusului?

În momentul de față, majoritatea oamenilor lucrează de acasă și stau în interior. Ca proprietar de afaceri, trebuie să reglați și să vă ajustați pentru a răspunde acestor noi cerințe ale consumatorilor.

În acest articol, îți voi arăta câteva modalități creative de a-ți schimba oferta pentru a-ți păstra, a atrage și a-ți ajuta afacerea să supraviețuiască, dacă nu, să prospere!

Înțelegerea audienței și a nevoilor lor

Înainte să intru în exemple de oferte, vreau să defalc un mod de a gândi cine este publicul tău și cum să le găsești nevoile.

Clădirea audienței

Când construim campanii PPC pentru clienți, petrecem mult timp înțelegând publicul și peisajul competitiv înainte de a construi o ofertă.

Înțelegerea publicului tău este TOTUL!

Acesta va determina modul în care le vorbiți, conținutul pe care îl creați, copia pe care o scrieți, designul pe care îl faceți, tipurile de oferte, punctele de preț…. Tot!

Acestea sunt întrebări pe care ar trebui să le pui și tu:

  • Cine este clientul tău ideal?
  • Ce le pasă?
  • Care este situația lor actuală?
  • Care este evenimentul motivant care se întâmplă înainte să vină la tine?
  • Ce tip de obiective caută să atingă?

Înțelegerea cu adevărat a publicului tău este primul pas.

Înțelegeți ce vor oamenii acum

Cu această situație actuală, aceleași mesaje care au fost importante doar cu câteva săptămâni sau luni în urmă nu vor reveni la fel:

  • „10X afacerea ta” – Oamenii nu se gândesc la creștere, ci sunt concentrați asupra supraviețuirii
  • “Călători în lume!” – Întreaga lume este blocată.
  • „Alăturați-vă 10.000 de oameni la această conferință” – Vrem să rămânem liber de la oameni.

Aceste mesaje pur și simplu nu vor funcționa chiar acum, deoarece situația este total diferită. Toată lumea este acasă și nu le mai pasă de asta.

În schimb, lumea se schimbă și oamenii vor:

  • Siguranță – Cum vă puteți asigura că produsele dvs. sunt în siguranță?
  • Securitate – Cum puteți oferi securității oamenilor?
  • Alternative gratuite sau cu costuri reduse – Cum puteți ajuta oamenii să economisească bani sau să elimine costurile?
  • Diversitate – Vă puteți ajuta clienții să se diversifice?
  • Educație – Oamenii sunt acasă și vor să învețe, îi puteți oferi o pregătire gratuită sau plătită?
  • Do-it-yourself sau acasă – Cum pot oamenii să creeze ceea ce faci acasă?
  • Livrare – Puteți să trimiteți lucrurile în casele lor și să le faceți să intre?
  • Distragere – Le puteți oferi ceva distractiv care să le distragă de la acest lucru?

Cum puteți încorpora și accentua aceste teme în ofertele și publicitatea dvs.?

Nu uitați, trebuie să comunicați aceste lucruri!

Dacă ești deschis – TELL ‘EM
Dacă livrezi – TELL’ EM
Dacă te concentrezi pe curățenie și siguranță – Arată-i ce faci

Să vorbim despre modificarea ofertelor noastre pentru a se potrivi cu aceste circumstanțe actuale

Aducându-ți ofertele pentru audiența ta

În această secțiune următoare, am alăturat o listă de oferte tipice și cum poți deveni creativ cu ele într-o perioadă ca acum.

Atenţie

BIG DISCLAIMER: Nu sunt atât de naiv să cred că schimbarea este ușoară sau că doar modificarea ofertei tale va exploda în mod magic afacerea ta. Treaba mea în acest articol este să-ți scurg sucurile creative și să-ți arate cum să fii strategic având în vedere circumstanțele actuale – în cele din urmă piața îți va spune dacă ideea ta este bună sau nu. Îmi dau seama că unele dintre acestea pot fi posibile pe baza stării actuale sau a reglementărilor locale. Dar dacă vă concentrați pe ceea ce doriți și mergeți după el, se pot întâmpla lucruri nebunești.

IndustrieScenariu tipicSoluții creative 
Coaching / ConsultantaAntrenamentul se face personalDu-te virtual.

Nu vă concentrați pe „afaceri ca de obicei” – clienții se vor anula dacă sunt văzuți ca o cheltuială suplimentară.

Dezvoltați un PLAN pentru ceea ce ar trebui să schimbe / să se adapteze.
Servicii de marketingÎntâlniri în persoană sau la distanțăAjutați clienții să găsească modalități de a supraviețui în acest timp și să își adapteze ofertele.

Lansați alternative low-cost.

Ajutați oamenii gratuit acum să dezvolte relații.
Servicii la domiciliuInspecții sau estimări gratuiteCereți proprietarului casei să facă o fotografie, un videoclip sau un aspect fațet al zonei cu probleme.

După ce ați ajuns să rezolvați problema, aveți un plan pentru a menține distanța socială.

Reclamați-vă măsurile de siguranță.
RestaurantCina în interiorOfertă preluare sau livrare.

Oferă mese congelate pe care oamenii le pot umple în congelator.

Oferiți rețete pe care clienții le pot face acasă.

Vinde ingrediente și consumabile neutilizate.
Salon de infrumusetareÎn persoanăOferiți tunsori mobile în casele clientului.

Oferiți-vă să vă plimbați pas cu pas clienții tăindu-și părul practic prin skype.

Dublă-ți curățenia și promovează-o.

Creați videoclipuri despre tăierea propriului păr pe care clienții le pot cumpăra.
FitnessÎntr-o sală de gimnasticăAccesați virtual

Creați planuri pe care clienții le pot face acasă.

Oferiți antrenamente sau sesiuni virtuale.

Oferiți rețete pe care le pot face acasă pentru a rămâne pe urmele nutriției.

Concentrați-vă pe nutriția și exercițiile fizice „stimulând sistemul imunitar”.

Postați antrenamente la domiciliu sau beneficiați de un membru plătit pentru a face un antrenament 1 la 1.

Permiteți-le clienților plătitori să ia echipament de gimnastică acasă, cum ar fi ganterele / kettlebells etc.
Proprietate imobiliaraPrezentare casă în persoanăOferiți afișări virtuale în timp de predispoziție, hangouturi Google, Zoom etc.

Concentrați-vă pe afișarea oportunităților clienților de a economisi într-o economie în jos

.
Servicii de sanatateÎn persoanăMergeți mobil și mergeți la casele individuale.

Oferiți consultări virtuale pe Facetime.
TransportConducerea cuiva dintr-o locație în altaAsigurați-vă că vă curățați vehiculele deseori și le comercializați către clienți.
Reparatii auto / vehiculeLa un magazinMergeți mobil cu serviciile dvs. – reparați mașinile în casa proprietarului.

Oferiți să ridicați mașinile clientului dvs. pentru acestea.
BaruriÎn barCreați pachete de cocktail-uri pentru a merge.

Vindeți pachete mix-at-home.
E-commercePe netAsigurați-vă că oamenii știu ce este în stoc, termenele de livrare și dacă este făcut în SUA promovați asta!

Aceste exemple ating doar o fracțiune minusculă a pieței, dar sperăm să oferim câteva exemple pentru a obține sucurile creative. Există întotdeauna o modalitate de a fi creativ pentru afacerea dvs. particulară.

Crearea a ceva total diferit

Vă puteți găsi într-o situație în care „reglarea” ofertei dvs. pur și simplu nu va funcționa.

În acest caz, s-ar putea să vă puteți muta întregul produs către ceva diferit sau mai relevant.

De exemplu – Elon Musk din Tesla s-a oferit să fabrice ventilatoare, chiar dacă nu-și puteau fabrica mașinile.

Această companie de produse cosmetice și -a schimbat oferta pentru a începe să producă dezinfectant de mână.

Dacă nu puteți vinde ceea ce faceți în mod normal, cum puteți utiliza resursele pentru a crea o nouă ofertă mai relevantă?

Alternativă: Utilizarea acestui timp pentru ajutor

În prezent există și o oportunitate masivă de a ajuta pur și simplu oamenii.

Toată lumea este online acum în căutare de ajutor și oportunități – așa că acum este un moment minunat pentru a trece la acest lucru dacă sunteți în măsură să.

Concentrați-vă să oferiți lucrurile gratuit. Creați tone de conținut. Deschideți ce costă bani și folosește acest timp pentru a construi un public care te iubește, chiar dacă nu cumpără … (încă!).

Piața va reveni și oamenii își vor aminti ce ai făcut.

Desfășurarea noii tale oferte

Pentru a implementa noua ofertă, trebuie să ne lovim de publicul nostru în orice fel putem face pentru a ne asigura că câștigăm cota de piață.

Pasul 1 – Pagina de destinație

Utilizați o pagină de destinație pentru a implementa noua dvs. ofertă.

Pe pagina dvs. de destinație, veți dori să vă prezentați oferta, beneficiile și un formular de înscriere și o modalitate prin care aceștia vă pot suna.

Iată un exemplu excelent de pagină de destinație pe care am construit-o pentru un client local. Îi ajutăm să obțină mai multe afaceri prin preluare.

Pasul 2 – Conectează-te cu publicul tău

Într-un moment ca acesta, trebuie să ne concentrăm pe domenii în care vom reuși să obținem cea mai rapidă tracțiune posibilă, dar să avem și o șansă solidă de a ajunge la publicul nostru, pe care l-am prezentat mai sus.

Soluția A: Urmarea ta organică

Dacă aveți o rețea de socializare, aceasta ar fi metoda „Pot implementa astăzi”.

Nu aș recomanda doar să faci o postare pe social media. Actualitatea de știri a audienței dvs. este actualmente cuprinsă de știri, oferte noi și pisoi.

Va fi foarte greu să treci peste zgomot.

Pentru a obține aproape un set garantat de ochi noi în oferta dvs., trebuie să puneți niște combustibil în rezervor.

Soluția B: Publicitate plătită

Dacă doriți ca oamenii să vadă oferta dvs. cât mai curând, trebuie să faceți publicitate.

Și chiar acum este un moment minunat, pentru că publicitatea este temporar mai ieftină decât în ​​mod normal. Există mai multe persoane online, ceea ce înseamnă mai multe inventare de anunțuri!

Cu Google Ads, puteți ajunge la mii din zona dvs. în căutarea ofertei.

Ați licitat pe cuvinte cheie sau termeni pentru afișarea anunțurilor dvs. sau chiar puteți orienta către utilizatori în anumite zone.

Vrei să ajungi la vizitatorii din trecut? Puteți face asta și prin retargeting !

Când vine vorba de publicitate plătită, nu sperați că cineva va plăcea, comenta sau împărtăși postarea dvs.

În mod literal, îți injectezi afacerea și oferi o ofertă cu vederi noi în fiecare zi.

Încă o dată, cererea este acolo pentru aceste oferte, iar afacerea dvs. furnizează acum această cerere.

Când cineva tipează termenul de căutare „reducere la livrarea produselor alimentare”, vei vedea că unele dintre cele mai importante mărci își ajustează deja ofertele pentru a răspunde cererii.

Concluzie

În perioade ca aceasta pentru ca afacerea dvs. să supraviețuiască, trebuie să vă ajustați strategia rapid.

Identificați-vă publicul și înțelegeți de ce au nevoie acum. Apoi creați o nouă ofertă relevantă și executați-o cât mai curând posibil!

Dacă doriți să aveți o echipă care să vă ajute să vă ajustați oferta și să ajungeți în fața a mii de clienți locali sau naționali, contactați astăzi echipa HOTH PPC .

În prezent, ne ajutăm clienții să își modifice mesajul, să se adapteze la noile cerințe și să ajutăm întreprinderile să supraviețuiască în acest timp.

Ce faci pentru a regla ofertele tale? Ce ai văzut lucrând? Ne-ar plăcea să știm în comentarii!

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment