PUBLICITATE GOOGLE ADWORDS & REMARKETING Google Ads 0725 763 311

PUBLICITATEA GOOGLE ADWORDS - Campaniile Google Adwords oferă o prezență de căutare vizibilă și eficientă, care duce la o creștere semnificativă a vânzărilor, rentabilității și eficienței costurilor pentru clienții noștri. Foloseste Campanii Remarketing Google Adwords si poti avea profit de 400%. 

Setari Campanii Google Ads Remarketing

Atrageți mai mulți clienți prin activități publicitare Gogole Adwords

 PPC Google Adwords

Obiective  PPC Google Adwords

  1.  
  2.  

Contact online : 0725 763 311

Campanii Google Ads - Promovare Google Adwords - Servicii Google Adwords Pret

Afișați anunțul Gogole Adwords atunci când utilizatorii caută ceea ce oferiți

Google este platforma unde utilizatorii caută ce să facă, unde să meargă și ce să cumpere. Anunțul dvs. se poate afișa oricând pe Google, chiar în momentul în care un utilizator caută produse sau servicii similare celor pe care le oferiți.

Cat Costa Publicitatea Google AdWords 

Publicitate Google Adwords Pret:

Fiind vorba de PPC (cost per click / sau per vizita) bugetul unei astfel de campanii trebuie calculat in functie de numarul de vizitatori pe care vrei sa-i aduci pe site, numarul de cuvinte cheie pentru care doresti ca reclama ta sa fie afisata si costul pe click platit spre Google.

Mergand mai departe cu strategia pentru promovare, ajungi la previziuni legate de trafic si vanzari, care in mod normal se calculeaza in % (procente). Asadar, acum se vede clar faptul ca, in primul rand, avem nevoie de vizite pentru a genera vanzari si a trage concluzii pentru rapoarte.

100 – este numarul minim la care te poti raporta in astfel de cazuri, desi in majoritatea cazurilor este un numar prea mic pentru a trage cele mai corecte concluzii.

Rata de conversie, rata de abandon, procentul vizitelor noi, a vizitatorilor reveniti in site, abonarea la newsletter, totul se raporteaza la 100 de vizite.

Acum, cand stii ca in majoritatea cazurilor pentru a genera o vanzare este nevoie de minim 100 de vizitatori pe site, cand mai stii ca vrei un numar de X vanzari / zi / luna, ai mai stabilit cuvintele cheie de baza pentru campania ta, cunosti CPC-ul maxim pentru fiecare, poti calcula imediat bugetul minim necesar pentru campaniile de publicitate prin Google AdWords.

Serviciile Google Adwords pentru optimizarea motorului de căutare includ: Căutare organică, SEO pe pagină, Link Building, Cercetare / Strategie de cuvinte cheie și Raport de activitate.

Remarketing PPC Google Adwords

Remarketing PPC Google Adwords

Obiective de Remarketing PPC Google Adwords

  1. Campanii de remarketing destinate persoanelor care nu au întreprins o anumită acțiune într-o pagină - de exemplu, generarea de clienți de la cei care nu au participat la paginile dvs. de destinație.
  2. Campaniile de remarketing vizate persoanelor care au ajuns la o anumită pagină în cadrul procesului dvs. de finalizare, dar nu au finalizat achiziția lor - de exemplu, conversia persoanelor care abandonează căruțele.
  3. Campanii de remarketing pentru persoanele care nu au văzut o pagină pe care doriți să le vadă- de ex. Promovarea conținutului sau a altor pagini de pe site-ul dvs.
  • Deciderea ce pagini trebuie să conțină etichetele de remarketing.
  • Alegerea unei rețele și decizia modului de a ajunge la publicul țintă din rețeaua respectivă.
  • Înțelegerea modului de a crea anunțuri adaptate publicului țintă.
  • Crearea de pagini personalizate dedicate publicului la care faceți remarketing.

Contact online : 0725 763 311

Google Adwords Shopping

Campanii de cumpărături Google Ads

Construiți campanii, grupuri de anunțuri, anunțuri, cuvinte cheie și cuvinte cheie negative cu instrumentul Anunțuri Google Chanable
Instrumentul Google Ads vă permite să filtrați produsele și să generați campanii de Cumpărături comerciale cu grupuri de anunțuri dinamice. În cadrul instrumentului Google Ads, selectați pur și simplu produsele pentru campania specifică, nivelul la care ar trebui generat grupul de anunțuri și puteți adăuga cuvinte cheie negative dinamice sau statice pentru a elimina costurile inutile. Utilizați câmpuri dinamice sau o valoare fixă ​​pentru a configura CPC Max implicit.

Maximizarea conversiilor

Optimizarea bazată pe performanță

eCommerce Analytics vă oferă datele necesare pentru a vă optimiza eficient anunțurile Google.

Actualizarea programată a datelor în fiecare zi

Actualizarea zilnică a informațiilor despre produs vă asigură că datele despre produse sunt actualizate și exacte pentru campaniile dvs. Google Ads. 

Suma CPA vizată

Aceasta este suma medie pe care doriți să o plătiți pentru o conversie. Suma CPA vizată setată poate influența numărul de conversii obținute. De exemplu, dacă setați o sumă vizată prea mică, este posibil să pierdeți anumite clicuri care ar putea genera conversii, ceea ce va duce la scăderea numărului total de conversii.

În cazul în care campania conține date statistice despre conversii, Google Ads vă va recomanda o sumă CPA vizată. Această recomandare se calculează pe baza performanței reale a sumei CPA din ultimele câteva săptămâni. Atunci când creați o campanie, Google Ads vă va recomanda o sumă CPA vizată pe baza datelor statistice despre conversii din cont.

Atunci când se calculează suma CPA vizată recomandată, sunt excluse performanțele din ultimele câteva zile, pentru a evita conversiile a căror finalizare poate dura mai mult de o zi după o interacțiune cu anunțul. Puteți alege să folosiți această sumă CPA vizată recomandată sau să introduceți manual o sumă.

Optimizarea Ratei de conversie. Strategiile noastre SEO vor câștiga site-ul dvs. într-un clasament superior în rezultatele căutării. 

Rata de Conversie

83%

Organic Traffic - Increase

42%

Bounce Rate - Decrease

38%

Average Visit Duration - Increase

21%

Pages Per Session - Increase

Keyword Research / Strategy

Unul dintre cele mai importante elemente SEO este cuvintele cheie. Permiteți echipei noastre să determine cea mai bună strategie pentru toate activitățile dvs. de construire a link-urilor pentru a crește clasarea motorului dvs. de căutare și traficul ecologic.

Optimizare Campanii Google Ads

Optimizare costuri in Google AdWords ?

Pentru a estima un cost sunt 2 variabile principale:

  1. cat de multi oameni cauta in google acele expresii pentru care vrei sa platesti (ca sa te afisezi).
  2. cat de mult dau concurentii tai ca sa se afiseze ei – nu tu – pe acele expresii.
  3. Cauti cuvintele pentru care vrei sa atragi trafic, si vezi cam cate cautari sunt.

    Orice ai face, oricat ai plati, nu toti vor da click pe tine. Doar o mica parte. Incepe estimarea de la 5%. E o estimare foarte foarte aproximativa, dar rezonabila.

    Exemplu: daca cuvintele tale au in fiecare luna cam 10 000 (zece mii) de cautari, e rezonabil sa aproximezi ca o sa atragi cam 5% din ele. Adica, undeva in jur de 500 de click-uri.

    Cifra poate creste sau scadea mult, insa intram intr-un alt topic complet: optimizarea unei campanii. Nu e scopul acestui articol.

    Acum, mai e o variabila. CAT platesti per click.

    Aici, aproximarea incepe de la 1 ron (1 leu).  Sunt domenii in care un click costa mai putin (0.2 – 0.3) dar si domenii unde un click costa semnificativ mai mult (10-20 ron).

    Conteaza foarte mult cat de multi bani se invart in acel domeniu si cat de multi concurenti sunt. Si aici poate fi povestit mult, insa cel mai simplu e sa mergi pe 3 scenarii:

    • estimare de costuri mici – cam 0.4 ron / click
    • estimare medie / generala – cam 1 ron/ click
    • estimare mare – 7 ron / click.

    Marea majoritate a afacerilor din Romania se incadreaza undeva intre 0.4 si 7 ron.

    Adica, daca pentru afacerea ta sunt 10 000 cautari pe luna, o campanie pe Google ads ar putea sa te coste undeva intre 200 lei (500 x 0.4) si 3500 lei (500 x 7).

Optimizare Campanii Google Ads

Campanii Google Ads - Promovare Google Adwords 

Activity Reports

Furnizăm un raport detaliat al evaluării performanței dvs. de SEO, precum și a datelor privind traficul dvs., cuvinte cheie de referință de top și o explicație completă a activității motorului dvs. de căutare.

Optimizare Google Adwords: metode

10 elemente de care poti sa tii cont atunci cand iti optimizezi campaniile AdWords

  1. targetare locala vs nationala (local e mai ieftin + ai sanse mai mari de vanzari)
  2. utilizare de extensii (site links, adresa fizica & numar de telefon)
  3. rularea reclamelor pe intervale orare (cand ai magazinul deschis, cand ai om la suport, cand raspunzi la telefon)
  4. rulare campanii remarketing pentru recuperare cos
  5. rulare campanii pe YouTube, daca clientii tai sa informeaza si acolo
  6. adaugare cuvinte cheie negative la nivel de campanie sau grup
  7. analiza cuvinte cheie care au declansat reclamele tale, dar nu sunt ok pentru tine si trebuie sa le treci la negative
  8. utilizare cuvinte cheie long tail
  9. A/B testing la reclame
  10. optimizare landing page

In final, de cele mai multe ori, costurile unei campanii eficiente prin google ads sunt semnificativ mai mici decat costurile de inceput. De cele mai multe ori mai mici decat 1/3 din costul de plecare.

De ce atat de putin? Pentru ca PROFITABIL pe Google Ads nu este sa vinzi orice oricuui. Asta e imposibil. PROFITABIL inseamna sa identifici foarte exact cei carora le poti vinde anumite produse ale tale si sa te focusezi DOAR pe acele produse si acele cautari.

Daca este de interes subiectul optimizarii Google Ads, avem pe tema asta un ghid»  si o categorie de articole dedicate»

Optimizare Google Adwords: metode

 Servicii Google Adwords Pret

Our case studies

See all projects

Tell us about your project

Let us help you get your business online and grow it with passion

Our team of professional SEO experts is the perfect partner for a successful business partnership.

Testimonials

See all testimonials

SERVICII GOOGLE ADWORDS & Publicitate Google AdwordsREMARKETING Google Ads 0725 763 311

  1. Cercetarea cuvintelor cheie – acest serviciu presupune colectarea majoritatii expresiilor cautate de potentialii tai clienti si gruparea lor in categorii distincte. Daca nu stii exact ce se cauta nu ai cum sa oferi produsul dorit exact persoanei care il doreste.
  2. Realizarea si implementarea planului de Ads – presupune realizarea planului de promovare si a logicii intregii campanii. Scopul este ca fiecare utilizator sa fie directionat la locatia cea mai potrivita in functie de cautarea pe care a efectuat-o in Google.
  3. Administrarea si optimizarea efectiva a campaniilor Ads – acest serviciu presupune crearea efectiva a reclamelor in meniul de administrare si eficientizarea periodica a campaniilor derulate.
  4. Optimizarea paginilor de destinatie – acest serviciu presupune oferirea de consultanta pentru catre administratorul site-ului tau cu scopul de a imbunatati continutul din paginele promovate. Degeaba oferim mesajul potrivit clientului potrivit daca el nu gaseste ce cauta pe site-ul unde a fost trimis
  5. Solicita o oferta completa de servicii de administrare Google Ads

    Iti oferim o solutie completa si personalizata pe nevoile tale incepand de la 200 Euro + 10% din bugetul administrat lunar.