Publicitate Google Ads – Campanii Google Ads – Agentie PPC

No Comments

 un grup de anunțuri. Cu toate acestea, conform politicilor noastre publicitar, anunțurile careutilizează inserarea cuvântului cheie nu pot promova conținut de natură sexuală sau materialepentru adulți. Aceste cerințe ne permit să oferim o experiență pozitivă pentru toți clienții șiagenții de publicitate AdWords. Rețineți Toate textele publicitare care apar în urma inserării unui cuvânt cheie se supunpoliticilor noastrepublicitare.  Anunț respins care utilizează inserarea cuvântului cheie Dacă utilizați inserarea cuvântului cheie în anunț și acesta este respins, este posibil ca textul standardsă nu respectepoliticile publicitaresau ca anunțul să utilizeze incorect fragmentul de cod. Mai jos,puteți consulta două exemple de situații frecvente în care inserarea cuvântului cheie poate determinarespingerea unui anunț. Text standard incorectSă presupunem că ați inserat fragmentul de cod în titlul anunțului, ca în următoarele exemple: Titlu: Cumpărați{Keyword:Text standard} delicioasă aici Titlu: Cumpărați{Keyword:Gol} delicioasă aici Textul standard utilizat în exemple nu are niciun sens pentru clienții potențiali. În schimb, textulstandard trebuie să descrie produsul sau serviciul furnizat. De exemplu, următorul text standard ar fiacceptat:Titlu: Cumpărați{Keyword:Ciocolată} delicioasă aici Eroare în adresa URL a paginii de destinație  Adresa URL a paginii de destinaţie a anunţului trebuie să funcţioneze în continuare în momentul încare se inserează textul standard în locul unui cuvânt cheie.Să presupunem că site-ul așteaptă numai o adresă URL care se încheie cu?kw=nul și că nu poaterecunoaște?kw=ciocolată. Ca atare, clienții potențiali vor ajunge într -o pagină de eroare, nu într -unafuncțională. Inserarea cuvântului cheie trebuie utilizată în adresa URL de destinaţie numai dacăadresa URL finală la care va fi dus clientul este asociată unei pagini web funcţionale. De exemplu,următoarea adresă URL de destinație ar fi acceptată: adresa URL de destinație: http://www.example.com/?kw={keyword:ciocolată} 

Elementele carecompun un anunţ text Toate anunțurile online sunt, în esență, mesaje pe care utilizatorii pot da clic pentru a fi direcționați laun site. Anunţurile text, cea mai simplă versiune a unui mesaj pe care se poate face clic, conţin treicomponente: un titlu, oadresă URL afişată şi o descriere. Să examinăm mai îndeaproapecomponentele unui anunţ exemplu: Faceți publicitate prin Googleadwords.google.roDoriţi rezultate rapide?Creaţi acum o campanie publicitară! Titlul   Adresa URL afişată Descrierea  Anunțurile text din programul Google AdWords trebuie să respecte următoarele cerințe privindlungimea:Exemplu de anunţLungimea maximă (majoritatea limbilor)Lungimea maximă (limbile cu lăţime dublă*)Titlul: Exemplu de site 25 de caractere 12 caractereRând descriptiv 1: Reducere de vară 35 de caractere 17 caractereRând descriptiv 2: Economisiţi 15% 35 de caractere 17 caractereAdresa URL afişată: www.example.com 35 de caractere 17 caractereNotă Puteți crea anunțuri text mai lungi dacă vizați anumite țări sau regiuni: Azerbaidjan, Belarus, China,Coreea de Sud, Federația Rusă, Hong Kong, Japonia, Kazahstan, Kârgâzstan, Taiwan, Tadjikistan,Turkmenistan, Ucraina și Uzbekistan. Aflați cum săcreați anunțuri mai lungi.Titlu Primul rând al anunţului dvs. este probabil primul care va atrage atenţia clienţilor. Dacă doriţi într -adevăr ca titlul anunţului dvs. să iasă în evidenţă, vă recomandăm includerea în acesta a unor cuvintecheie. Este mult mai probabil ca utilizatorii să observe titlurile care corespund lucrurilor pe care aceştiale caută. În exemplu nostru de anunţ, cuvântul cheie „faceţi publicitate” ar  trebui să atragă atenţiautilizatorilor care caută metode de a face publicitate online. Putem afişa maximum 25 de caractere întitlul anunţului dvs.  Adresa URL afişată  Acest rând al anunțului, care apare scris cu verde, afișează adresa site-ului promovat. AdWords văpermite să alegeți oadresă URL afișatăscurtă, dar relevantă, cu ajutorul căreia utilizatorii care vădanunțul să poată ști clar la ce pagină vor ajunge după ce dau clic pe acesta. În culise, puteți, deasemenea, să le alocați anunțurilor text o adresă URL de destinațiemai lungă, care o va direcționa pepersoana care dă clic pe anunț la o locație precisă de pe același site, care este relevantă pentruanunț. Utilizatorii pot vedea numai adresa URL afișată din anunțul dvs., nu și adresa URL dedestinație. Adrese URL afişate lungi Putem afişa maximum 35 de caractere din adresa URL afişată, din cauza spaţiului limitat. În cazullimbilor care utilizează caractere cu lăţime dublă, cum ar fi chineza (simplificată sau tradiţională), japoneza sau coreeana, putem afişa maximum 17 caractere din adresa URL afişată. Dacă adresaURL afişată este mai lungă decât limita maximă de caractere, o vom scurta atunci când afişămanunţul.  Adrese URL afişate îmbunătăţite cu linkuri web Descrierea Rândurile finale ale anunţului text sunt cele pe care le utilizaţi pentru a descrie produsul sau serviciulcăruia îi faceţi publicitate. Spaţiul este limitat, aşa că trebuie să vă alegeţi cuvintele cu atenţie pentru aevidenţia cele mai importante detalii şi avantaje. Putem afişa maximum 35 de caractere pentru fiecarerând descriptiv.Reţineţi că anunţurile text din Reţeaua de display Google pot arăta uşor diferit. Utilizarea caracterelor speciale în anunţuri Puteți redacta anunțurile în multe limbi acceptate. Majoritatea caracterelor care nu se folosesc în limbaengleză, inclusiv tilde, treme şi sedile, vor apărea corect în anunţuri, inclusiv în adresa URL afişată. Pentru limbile care utilizează caractere cu lăţime dublă, cum ar fi chineza (simplificată sautradiţională), japoneza sau coreeana, anunţurile dvs. text vor apărea în rezultatele căutării Google înacelaşi fel în care apar în contul dvs. Reţineţi că titlul anunţului, rândurile descriptive şi adresa URLafişată trebuie să respecte limita de caractere. Vă recomandăm să previzualizați anunțurile pentru avă asigura că sunteți mulțumit de felul în care acestea sunt afișate. Nu uitați să verificați anunțurileutilizândInstrumentul pentru previzualizarea și diagnosticarea anunțurilor , nu efectuând căutări peGoogle.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment