Publicitate Facebook Ads – Reclame Facebook Ads

No Comments

Publicitate Facebook – Anunțuri Facebook pentru companii

Publicitate FacebookAnunturi Facebook – Reclame Facebook Ads – Promovare Facebook & Instagram 0725763311

Publicitatea pe Facebook este disponibilă firmelor în mai multe formate. Anunțurile pot fi la fel de simple sau la fel de sofisticate pe care și le doresc. Indiferent de sfera de aplicare, amploarea este largă: întreprinderile au capacitatea de a comercializa pe două miliarde de persoane pe Facebook în fiecare lună.

Procesul este ușor.Facebook permite utilizatorilor să direcționeze publicul prin intermediul instrumentelor de autoservire și le oferă rapoarte analitice care urmăresc performanțele fiecărui anunț. Atingerea și vizibilitatea pot ajuta la nivelul de joc pentru o afacere independentă care dorește să concureze cu companii cu bugete mult mai mari.

Prin intermediul platformei Facebook Manager de afaceri, întreprinderile au un magazin unic pentru toate nevoile lor de marketing și publicitate. Resurse suplimentare precum accesul la Instagram și cataloagele de produse fac parte din combinație.

Pentru a cuceri pe deplin publicitatea Facebook necesită perseverență și o înțelegere profundă a modului în care platforma funcționează în toate dimensiunile sale. Norocos pentru tine, am creat ghidul final pentru a vă începe.

Facebook Ads: un ghid de publicitate Facebook pentru marketeri de Lisa D. Jenkins pe Social Media Examiner.

Cum să vă configurați contul de publicitate Facebook

Primul pas este unul ușor: configurați un cont Facebook Advertising. Acesta este un proces destul de simplu și implică următorii patru pași:

  • Configurați Facebook Business Manager . În primul rând, creați o pagină Facebook pentru afacerea dvs. De acolo puteți crea un cont Business Manager care vă permite să difuzați anunțuri pentru pagina respectivă. Pentru a începe accesați pagina de pornire pentru Business Manager și faceți clic pe „Creare cont” – Apoi conectați-vă utilizând e-mailul și parola pe care ați folosit-o pentru a configura contul paginii dvs. de afaceri.
  • Instalați Facebook Pixel . Accesați site-ul dvs. web și instalați pixelul Facebook care permite Facebook să identifice persoanele care au vizitat site-ul dvs. web, să creeze audiențe personalizate care să cuprindă acei vizitatori și apoi să le afișeze reclame.
  • Creați segmente de public pentru a viza utilizatorii . Acest instrument vă permite să creați și să salvați audiențe care sunt cele mai relevante pentru marca dvs. Accesați Business Manager și selectați opțiunea „Audiențe” din coloana de active.
  • Creați un anunț Facebook dintr-o postare pe Facebook . Acum puteți încerca. Mai întâi decideți ce doriți să realizați – doriți mai multe clicuri, vânzări, vizualizări video sau beneficii?
Creați anunțuri Facebook făcând clic pe Creare din profilul dvs. de Facebook.

Facebook Ads Manager este instrumentul principal pentru crearea și analizarea campaniilor dvs. publicitare Facebook. Crearea anunțului în sine implică doar selectarea „Creați anunțuri” din meniul derulant din partea dreaptă sus a paginii dvs. de afaceri.

Când deschideți meniul principal, veți vedea cinci secțiuni: Planificați, creați și gestionați, măsurați și raportați, active și setări. Cunoașterea funcționării fiecărui instrument este esențială pentru modelarea campaniei.

  • Planifică . Secțiunea Plan conține instrumente care vă ajută să aflați lucruri despre publicul dvs. și vă oferă idei creative pentru difuzarea anunțurilor. Cu instrumentul Audience Insights, puteți afla o mulțime de informații despre diferite audiențe pe Facebook.
  • Creați și gestionați . Aici găsiți instrumente pentru crearea anunțului și gestionarea campaniilor dvs.
  • Măsurați și raportați . Când doriți să analizați performanța anunțurilor dvs., consultați instrumentele din secțiunea Măsurare și raportare. De exemplu, aici puteți crea acele conversii personalizate pentru a urmări dacă anunțurile îndeplinesc obiectivele dvs. de afaceri.
  • Active . Această secțiune vă oferă acces rapid și ușor la elementele cheie pe care le-ați folosit pentru a crea anunțuri, inclusiv audiențe pe care le-ați salvat pentru direcționarea anunțurilor, imaginile pe care le-ați utilizat, pixelul dvs. Facebook și multe altele.
  • Setări . Zona de setări este locul în care sunt stocate toate informațiile contului. Accesați aici pentru a actualiza informațiile de plată, e-mailul dvs. etc.

Pixelul Facebook este un instrument care vă ajută să derulați campanii foarte direcționate , de aceea este important să îl instalați înainte de a difuza reclame Facebook. Fiecare cont de anunț primește un pixel implicit de utilizat. Codul este format din două părți principale: codul de bază al pixelilor și codul evenimentului. Codul de bază pentru pixeli urmărește tot traficul către site-ul dvs. Codurile de eveniment sunt bucăți suplimentare de cod pe care le puteți adăuga sub codul pixelului implicit la anumite pagini ale site-ului dvs. web care vă permit să urmăriți anumite acțiuni pe acele pagini.

Descoperiți cele mai bune strategii de marketing în social media de la experții de top din lume! Nu ratați acest eveniment!VÂNZAREA SE ÎNCHEIEpe 17 decembrie!CLICK PENTRU A SALVA!

Utilizați pixelul Facebook pentru a îmbunătăți direcționarea și analiza campaniei.

Pe măsură ce parcurgeți acest proces , este important să oferiți acces la partajare la Google Analytics, Facebook, ClickFunnels și alte active ale paginilor principale, deoarece fiecare platformă are propriile structuri de configurare a contului dvs. și implică uneori mai multe configurații. Motivul pentru care acest lucru este important este dublu:

  • Puteți elimina răspunderea în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), legea Uniunii Europene (UE) care oferă o protecție mai mare informațiilor personale ale unei persoane și modul în care sunt colectate, stocate și utilizate. Dacă colectați datele clienților clienților în contul propriu, vă puteți regăsi în poziția de a fi procesatorul de date sau controlorul de date și, prin urmare, răspundeți de GDPR.
  • Îți protejezi reputația. Este posibil ca clienții să nu înțeleagă în mod intim piulițele și șuruburile de date și canalele digitale atunci când încep să lucreze cu dvs., dar în cele din urmă vor înțelege. Dacă se simt profitați la sfârșitul relației, ei nu vor vorbi foarte mult despre colegii lor proprietari de afaceri.

Cum să începeți cu anunțurile Facebook

Înțelegerea algoritmului Facebook Ad este importantă deoarece identifică anunțuri care oferă o experiență bună pentru utilizatori .

Anunțurile Facebook trebuie să ofere o experiență bună utilizatorului.

În acest sens, setările potrivite vă pot ajuta la optimizarea bugetului. Există un motiv practic pentru care algoritmul există: Dacă agenții de publicitate monopolizează fluxul de știri, Instagram, coloana din dreapta sau orice folosiți pentru a face publicitate pe Facebook, oamenii nu vor reveni pe Facebook. Aceasta înseamnă că anunțurile dvs. trebuie să ofere valoare, deoarece Facebook dorește să creeze o experiență pozitivă pentru utilizatori cu interacțiuni semnificative.

Transparența publicitară este importantă pentru a descoperi algoritmul. Posibilitatea oricărui utilizator de a vedea exact ce reclame rulează o pagină Facebook sau un cont Twitter este deosebit de utilă pentru marketeri și companii . Există trei modalități cheie prin care marketerii pot folosi aceste informații în avantajul lor:

  • Campanii de concurenți de cercetare și piețele de consum . Consultarea tuturor campaniilor publicitare pe care concurenții dvs. le derulează este de neprețuit în timp ce considerați propria campanie. Vizitați paginile de destinație și evaluați apelul la acțiune. Ce oferte speciale aleargă? Cât timp sunt videoclipurile lor? Încearcă să atragă clicuri, să conducă cumpărături sau să creeze doar conștientizare?
  • Obțineți inspirație pentru utilizarea funcțiilor de anunțuri noi . Funcțiile de anunțuri noi se derulează tot timpul pe Facebook și Twitter. Uitați-vă la branduri importante precum Home Depot, Target sau Airbnb pentru a vedea cum utilizează funcții de anunțuri noi; este o modalitate bună de a vedea ce face fiecare caracteristică și cum funcționează fără a investi primul dolar.
  • Partajați campanii active cu clienții și potențialii . Deoarece utilizatorii se pot angaja cu anunțurile în același mod în care ar face-o în cazul în care anunțul ar apărea în fluxul lor de știri, clienții și potențialii au acum posibilitatea de a începe o achiziție sau o înregistrare pe care ar putea să o rateze.
Fila Informații și anunțuri Facebook vă arată anunțurile pe care rulează o pagină Facebook.

Deci cum creezi o campanie publicitară Facebook eficientă? În primul rând, trebuie să aveți un plan de acțiune . În caz contrar, veți zbura orb fără nici o idee clară de unde doriți să mergeți. Pentru a vedea rezultate consecvente, identificați unde în pâlnia dvs. de vânzări puteți utiliza anunțurile Facebook. Răspundeți la aceste patru întrebări pentru a vă ajuta să vă definiți strategia:

  • Care este obiectivul dvs. pentru publicitatea pe Facebook? De exemplu, doriți să generați noi oportunități pentru afacerea dvs. , vânzări pentru magazinul dvs. de comerț electronic sau abonați la blogul dvs.?
  • Aveți trafic web existent sau consistent?
  • Aveți o listă de e-mail? Dacă da, este activ și câți oameni sunt pe lista dvs.?
  • Puteți crea conținut unic despre afacerea / industria dvs.?

Pe baza răspunsurilor dvs., există trei strategii de publicitate Facebook pe care le puteți utiliza pentru a face următorul pas înainte:

  • Oferiți conținut gratuit pentru a vă încălzi publicul . Marketingul de conținut este unul dintre cele mai eficiente moduri de a-ți diferenția afacerea și de a încălzi publicul rece. Oferiți conținut valoros gratuit care vă distrează, educă sau inspiră clientul dvs. ideal. Puteți utiliza videoclipuri, magneți de plumb (ghiduri, liste de verificare, cupoane etc.) sau postări pe blog, de exemplu.
  • Implică persoane pe lista de e-mailuri . Livrarea mesajului prin anunțurile Facebook și marketingul prin e-mail este de două ori mai eficientă. Clienții vă vor vedea mesajul în căsuța de e-mail și când navighează pe Facebook.
  • Retarget vizitatori ai site-ului web . Dacă instalați pixelul Facebook pe site-ul dvs. web, puteți viza persoane care v-au vizitat recent site-ul.

Facebook Marketplace este locul în care poți ajunge la audiențe locale cu produsul și serviciile tale.

Pagini pot, de asemenea, să difuzeze reclame pe Facebook Marketplace.

Gândiți-vă la el ca la echivalentul Facebook al eBay și Craigslist – Iată unde oamenii de zi cu zi pot posta orice număr de articole sau servicii de vânzare. În prezent, Facebook spune că are peste 800 de milioane de utilizatori pe Marketplace. Avantajul Facebook Marketplace este că oamenii sunt în căutarea activă a unui bun specific, ceea ce înseamnă că ai acces imediat la o audiență care te caută.

  • Creați un obiectiv de campanie . Marketplace oferă cinci obiective: atingere, trafic, conversii, vânzări de cataloage și vizualizări video. După ce alegeți unul, puteți da numele campaniei dvs.
  • Alegeți plasarea . Unde vrei să apară anunțul? Derulați în jos la secțiunea Destinații de plasare și alegeți setările.
  • Creați un anunț video . În secțiunea Creare anunțuri puteți încărca imagini, precum și un videoclip. Videoclipurile tind să depășească imaginile statice în Marketplace, astfel încât aceasta ar putea fi cea mai bună opțiune.
  • Analizați rezultatele plasării . Vedeți performanța anunțului dvs. în comparație cu alte destinații de plasare. Puteți face acest lucru filtrând rapoartele de anunțuri selectând „Plasare” din meniul derulant Defalcare.

Cum să încorporați canalele publicitare Facebook

De asemenea, puteți crea o secvență de anunțuri Facebook pe baza pâlniei dvs. de marketing prin e-mail. Majoritatea canalelor de vânzare includ o secvență de urmărire prin e-mail, care este o serie de e-mailuri pre-scrise care sunt livrate automat în anumite zile în pâlnie. Fiecare pâlnie de vânzare este diferită și poate include o secvență de câteva e-mailuri la multe e-mailuri . Pentru a crea o secvență dinamică de anunțuri, înlocuiți e-mailurile cu anunțuri Facebook pentru fiecare subiect. O parte din acest proces este crearea tipului de anunț. Printre alegerile tale:

  • Anunțul cu cârlig . Scopul anunțului cu cârlig este de a atrage clientul ideal în comunitatea dvs. Gândiți-vă la ce puteți oferi gratuit pentru a oferi valoare acestui public. O listă de verificare, o serie video, o provocare, un cod cupon sau un webinar sunt toate piesele utile de conținut pe care le puteți promova pentru a vă ajuta să vă conectați clientul ideal în soluția pe care o oferiți.
Utilizați anunțuri Facebook pentru a atrage clientul ideal în comunitatea dvs.
  • Anunțul Nurture . Aici începe secvența dinamică. Singurele persoane care vor vedea acest anunț sunt cele care au optat pentru anunțul cu cârlig. Această audiență vă este încalzită acum, deoarece v-au primit freebie, antrenament sau provocare. Utilizați acest anunț pentru a oferi o valoare și mai mare pentru noile clienți.
  • Mărturie Ad . Aveți un client care a obținut ceva grozav cu soluția dvs.? Ați fost inclus într-o altă publicație autorizată sau podcast? Acum este momentul să povestești despre noua ta comunitate despre asta printr-o reclamă mărturie.
  • Anunțul Cere . Acum, când noile dvs. oportunități sunt pline de conținut valoros și un sentiment al expertizei dvs. în domeniu, este timpul să le faceți o ofertă. Această ofertă trebuie să fie următorul pas în rezolvarea problemei care i-a determinat pe aceștia să opteze în magnetul dvs. de plumb în primul rând. Această audiență este acum pregătită să profite de noile strategii plătite pe care le vei oferi.

Odată configurat, pâlnia dvs. publicitară poate viza persoane în fiecare etapă a călătoriei clientului. Este nevoie de un plan acționabil care să atragă persoane care s-au angajat cu postările dvs. de socializare în ultimele trei luni.

Primul pas este difuzarea unui anunț de conversie a site-urilor pentru persoane similare cu cele care au achiziționat deja din magazin în funcție de vârstă, demografie, interese, valori și multe altele. Acest lucru va necesita configurarea unui pixel Facebook pentru a urmări pe cei care au făcut o achiziție din magazinul dvs. online sau au vizitat site-ul dvs. web.

Serviți anunțuri de conversie a site-urilor pentru persoane similare cu altele care au achiziționat de la dvs. în trecut.

De acolo, creează conștientizarea mărcilor și a produselor prin intermediul anunțurilor difuzate persoanelor care s-au angajat în postările de socializare în ultimele trei luni. Apoi, trebuie să creați anunțuri pentru caruseli pentru a viza persoanele care au vizitat site-ul dvs. Web în ultimele 30 de zile.

Puteți utiliza, de asemenea, studii de caz și mărturii pentru a crea o campanie de pâlnie pe Facebook.

Motivul pentru care ambele sunt eficiente este pentru că nu doar construiesc conștientizare, ci creează încredere .

  • Studiile de caz se bazează pe povești personale și informații detaliate care îi conving pe oameni pe care produsul tău are valoare.
  • Mărturii sunt relatări de primă calitate ale unor persoane similare cu publicul dvs. vizat despre motivul pentru care produsul dvs. i-a ajutat să depășească o provocare.

După ce creezi audiențe care demonstrează un interes pentru studiile de caz și mărturiile tale, poți apoi oferi un proces, o demonstrație sau o reducere care să confirme că produsul sau serviciul funcționează pentru perspectivele tale și, astfel, să depășească îndoielile rămase.

Dacă aveți un Facebook important după care vă angajați și împărtășiți conținut valoros, puteți construi o pâlnie Facebook bazată pe studii de caz și mărturii cu trei campanii, fiecare dintre acestea vizând un public cald. Cu această pâlnie în loc, puteți maximiza rezultatele pe care le obțineți cu cheltuielile dvs. publicitare Facebook.

Cum să îmbunătățiți direcționarea pe anunțuri Facebook cu audiențe personalizate

Impactul real al fanilor Facebook pe afacerea dvs. nu este doar de dimensiunea publicului dvs.; este cât de logodnici sunt cu conținutul tău. Anterior, singurul mod în care îți putea direcționa publicul cu anunțuri era fie ca un întreg public sau prin crearea de segmente cu direcționare demografică și de interes de bază.

Întrucât nu existau opțiuni de direcționare dinamice, publicul țintă ar include un număr mare de persoane care-ți plac pagina ta, dar nu interacționează cu niciunul dintre postările sau anunțurile tale.

Odată cu introducerea audiențelor personalizate de implicare a paginilor, puteți acum să segmentați și să creați audiențe bazate pe interacțiunile pe care oamenii le au cu pagina dvs. de Facebook și anunțurile . Acest lucru vă permite să vă orientați doar către cei mai implicați care vor fi foarte sensibili la campaniile dvs. publicitare.

Evenimentele Facebook sunt, de asemenea, un instrument bun pentru a viza noile audiențe. Doriți să direcționați campaniile publicitare Facebook către persoanele care au participat efectiv la evenimentul dvs.? Dacă colectați informații de la oameni în timp ce sunt fizic la evenimentul dvs., puteți utiliza aceste date pentru a crea un public personalizat bazat pe activitatea offline. Pentru a obține un pic mai specific despre persoanele pe care doriți să le vizați, pe baza implicării lor cu evenimentul dvs. Facebook, puteți configura un public personalizat pentru implicarea în evenimente Facebook.

Ce se întâmplă dacă doriți să retargetați vizitatorii site-ului web cu anunțuri pentru produsele pe care le-au vizualizat, dar nu au achiziționat? Răspunsul: reclame dinamice pentru produse .

  • Anunțurile dinamice ale produselor vă permit să vizați clienții care au vizitat site-ul dvs. și au răsfoit o gamă de produse, dar au plecat înainte de a finaliza achiziția. Aceasta este o audiență foarte fierbinte, de aceea este important să le vizăm pentru a-i încuraja să se convertească.
  • Cu anunțuri dinamice de produse, puteți crea un anunț personalizat pentru fiecare persoană cu produsele pe care le-au vizualizat pe site-ul dvs. web și o gamă de alte produse. Vor vedea aceste reclame pe fluxurile lor de Facebook la următoarea conectare.
Utilizați anunțuri Facebook dinamice pentru a afișa mai multe produse, oferte și recenzii într-un singur anunț.

Avantajul anunțurilor dinamice de produse este că reduceți la minimum numărul de conversii pierdute în ultima etapă a procesului de vânzare. Anunțurile reamintesc clienții de produsele dvs. și cresc probabilitatea ca un vizitator al unui site să revină pe site-ul dvs. web să cumpere ceva. De asemenea, puteți oferi oferte reflectoare, afișa recenzii despre produse și informați utilizatorii despre termenul de livrare sau despre alte puncte cheie.

Facebook permite, de asemenea, întreprinderilor să retargeteze perspective pe baza activității lor cu site-ul, produsul sau pagina dvs. de destinație. Instrumentul Publicul personalizat vă permite să creați o listă a acestor contacte și să le vizați cu campanii publicitare extrem de relevante.

Utilizați audiențe personalizate pentru site-uri web pentru a viza persoane, pe baza acțiunilor pe care le întreprind pe site-ul dvs.

Iată șapte tipuri de publicuri pe care le puteți viza:

  • Toți cei care au vizitat site-ul dvs. web .
    Aceasta este opțiunea implicită și una bună pentru întreprinderile mai mici care nu au suficient trafic de site-uri pentru a viza oamenii după vizualizările pe pagini.
  • Oamenii care au vizitat o anumită pagină de produs, dar nu au cumpărat .
    Acesta este un public web avansat personalizat care combină o condiție URL cu o acțiune la eveniment.
  • Oamenii care au vizualizat pagina dvs. de destinație a magnetului de plumb, dar nu au optat .
    Similar cu audiența personalizată a site-ului web anterior, puteți utiliza această audiență următoare pentru a direcționa anunțuri pe Facebook persoanelor care au vizitat pagina dvs. de aterizare a magnetului principal, dar care nu au optat încă.
  • Oameni care au vizualizat pagina dvs. de contact .
    Acest public următor este ideal pentru întreprinderile de servicii care doresc să vizeze persoane care sunt interesate să lucreze cu ele. Această audiență grupează persoane care v-au vizitat pagina de contact, dar nu v-au completat formularul de contact.
  • Oameni care au început procesul de cumpărare, dar nu l-au finalizat .
    Acest public următor folosește acțiunile dvs. pentru evenimente și este foarte eficient pentru companiile de comerț electronic. Crearea acestui public vă permite să grupați persoane care au vizitat site-ul dvs. web și au început procesul de cumpărare, cum ar fi adăugarea unui produs în coș sau inițierea plății.
  • Persoanele care au achiziționat anterior de la tine .
    Una dintre cele mai bune metode de a-ți crește veniturile este de a conduce cumpărături repetate de la clienții existenți. Puteți introduce oferte de produse noi și reduceri exclusive pentru a încuraja achizițiile ulterioare.
  • Oameni care vă citesc blogul .
    Dacă aveți un blog, acest site personalizat de public este pentru dvs. Acesta este un public hiper-receptiv, la care puteți difuza oferte sau chiar să promovați mai mult conținut pentru a construi o mai bună conștientizare a mărcii și pentru a vă aprofunda relația.

Cum să controlați cheltuielile publicitare Facebook

Atunci când configurați aceste campanii, trebuie să aveți un buget. Dar cât de mult? Estimarea unui buget publicitar Facebook este importantă, deoarece ar trebui să se bazeze pe suma veniturilor pe care doriți să le generați. Pentru a face acest lucru este necesar următorii câțiva pași.

Bazați-vă bugetul de anunțuri Facebook pe veniturile pe care doriți să le generați.
  • Stabiliți un obiectiv de venit venit .
    Definirea unui obiectiv de venituri pentru campania dvs. pare o simplă mișcare pentru un profesionist de afaceri sau profesionist în marketing, dar ați fi surprins de cât de des sar oamenii acest pas. Nu este nimic în neregulă cu această abordare, atât timp cât partea „vezi cum merge” este strategizată, urmărită și optimizată.
  • Creați o cale de conversie personalizată în managerul de anunțuri .
    După ce aveți un obiectiv de venituri în loc, configurați Facebook Ads Manager pentru a vă afișa datele de care aveți nevoie.
  • Creați o campanie publicitară în două părți .
    Când calculați costul pe plumb, publicul dvs., reclama publicitară și strategia canalului pot avea un impact imens asupra rezultatelor.
  • Monitorizați-vă rezultatele și ajustați campania publicitară .
    După ce difuzați anunțurile pentru o perioadă și adunați datele despre conversie, accesați Administratorul de anunțuri pentru a analiza costurile. Pentru a vedea datele relevante, va trebui să configurați coloanele pentru a afișa conversii personalizate.

Instrumentul de optimizare a bugetului Facebook folosește un algoritm pentru a-ți optimiza automat distribuția bugetului pe seturile de anunțuri, astfel încât să găsești modalități de a economisi bani . Ca și în cazul celor mai multe aspecte ale publicității Facebook, cea mai eficientă metodă de a identifica ceea ce funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs. este prin testare.

Obțineți pregătire de marketing în domeniul social media!

Doriți să vă mențineți în fața concurenților dvs.? Trebuie să stăpânești o platformă socială? Descoperiți cum să vă îmbunătățiți marketingul social media la Social Media Marketing World 2020, oferit de prietenii dvs. de la Social Media Examiner. Vei freca umerii cu cele mai mari nume și mărci din social media, vei înmuia nenumărate sfaturi și strategii noi și te vei bucura de oportunități extinse de rețea. Nu ratați cea mai mare conferință din industrie. Obțineți mai devreme pentru reduceri mari.

Vânzarea se încheie marți, 17 decembrie 2019 .

 01Day19Hours18Minutes37SecondsAPASA AICI PENTRU A AFLA MAI MULTE

Același lucru este valabil și pentru identificarea publicului ideal pentru a economisi bani. Prin configurarea mai multor seturi de anunțuri, fiecare vizând un public diferit, puteți aduna date care vă vor ajuta să determinați care public are cele mai bune rezultate în cadrul campaniei curente.

Când executați seturi de anunțuri cu diferite dimensiuni de audiență, este recomandat să setați bugete proporțional în funcție de dimensiunile de audiență individuale. Acest lucru vă ajută să vă asigurați că bugetul dvs. are potențial egal cu fiecare public.

Trebuie să reduceți costurile în continuare?

Construirea de implicare pe postările dvs. trimite semnale pozitive către algoritmul Facebook, care vă poate îmbunătăți acoperirea, crește dimensiunea audienței dvs. calde și în cele din urmă reduce costurile de publicitate . Iată trei sfaturi pentru crearea de implicare care oferă rezultate mai bune la anunțuri.

  • Reutilizați tactici de succes din posturile cu rate mari de implicare .
    Rata de implicare este procentul de persoane care se bucură de conținutul dvs. atât de mult încât interacționează cu acesta (reacționează, comentează, împărtășește, faceți clic) după ce vă văd postările în fluxul lor de știri.
  • Creați conținut în conversație .
    Dacă doriți rezultate mai bune din campaniile dvs., construiți-vă autoritatea paginii de Facebook în timp ce creați comunitate. Învățați, puneți întrebări și implicați un dialog pe pagina dvs. Cu cât sunt mai mulți oameni care interacționează cu postările dvs. de pe Facebook, cu atât algoritmul va fi mai relevant va găsi conținutul, în final, îl va servi la mai multe persoane și va crește acele publicuri calde personalizate pentru retargeting.
  • Supraîncărcați conversia cu bucla de logodnă .
    Pentru a supraîncărca aceste sfaturi, încercați un mic truc numit „looping engagement”. Când răspundeți la comentarii la postările dvs., încurajați mai mult dialog cu publicul dvs. de pe pagina de Facebook. Când veți face acest lucru, Facebook va începe să afișeze conținutul paginii dvs. în mod organic prietenilor și familiei persoanelor care interacționează cu conținutul dvs.
Acordați atenție atunci când veți fi taxat pentru anunțurile dvs. Facebook.

O modalitate de a gestiona costurile este de a alege dacă veți fi taxat de costul pe clic (CPC) sau de costul pe milă (CPM).

Când optați pentru a fi taxat prin clic pe link, veți fi taxat de CPC. Aceasta înseamnă că veți fi taxat doar atunci când cineva face clic pe un link din anunțul dvs. Când optați pentru a fi taxat prin impresie, veți fi taxat de CPM. Aceasta înseamnă că veți fi taxat de fiecare dată când este afișată o impresie a anunțului dvs., cu prețul calculat la 1.000 de afișări.

Care este potrivit pentru tine?

  • Veți fi taxat doar atunci când cineva face clic pe anunțul dvs., astfel, teoretic, dacă anunțul dvs. nu primește multe clicuri, inițial veți primi mii de afișări gratuit. Acest tip de taxă acționează, de asemenea, ca garanție împotriva plății multor bani, dacă anunțul dvs. nu funcționează bine.
  • Dezavantajul este că, dacă anunțurile dvs. funcționează bine și obțineți o rată mare de clic, veți plăti pentru fiecare clic. CPM-ul dvs. va crește și veți plăti un preț ridicat pentru acea performanță excelentă.
  • Dacă nu cheltuiți mulți bani și nu executați experimente cu diferite audiențe, seturi și variații de anunțuri și depuneți mult efort în optimizare, alegerea Link-urilor clic este probabil o opțiune bună.

Funcția Reguli automate Facebook este un alt mod de a gestiona cheltuielile publicitare Facebook mai eficient.

Utilizați regulile de anunțuri automate Facebook pentru a gestiona cheltuielile dvs. publicitare.

Funcția de reguli automate Facebook este o bijuterie ascunsă pentru îmbunătățirea performanței anunțurilor Facebook fără a se baza pe optimizarea manuală. Poate economisi timp, energie și resurse publicitare ocupate pe Facebook.

Combinând diferite valori KPI la definirea condițiilor de regulă, puteți proiecta fluxul de lucru automatizat pe Facebook. Poate necesita o încercare și o eroare pentru a găsi regulile automate potrivite, dar merită investiția.

Cu reguli automate, stabiliți condiții predefinite pentru indicatorii cheie de performanță (KPI), cum ar fi aprecierile, atingerea și conducerea și elementele campaniei publicitare (campanii, seturi de anunțuri, anunțuri etc.) în conturile dvs. de anunțuri Facebook. Facebook va verifica starea setată la intervale de timp specifice, iar atunci când o campanie îndeplinește acel criteriu, va acționa acțiunea dvs. predefinită, în esență economisindu-vă timp și bani.

Cum se testează reclame Facebook

Instrumentul de reclame dinamice Facebook dinamic este un mod eficient de a testa automat variațiile de anunțuri Facebook.

Instrumentul oferă cele mai bune combinații de resurse ale reclamei dvs. publicitare. Acesta rulează diferite combinații de componente ale anunțurilor dvs., cum ar fi imagini, videoclipuri, titluri, descrieri și apeluri la acțiuni, de-a lungul publicului țintă pentru a determina care combinații produc cele mai bune rezultate.

Instrumentul Creative Dynamic rulează diferite combinații de componente ale anunțului dvs. pentru a determina ce combinații produc cele mai bune rezultate.

Înainte de introducerea acestei funcții, a trebuit să creați anunțuri complet formate individual și să le testați manual pentru a găsi cea mai eficientă reclamă publicitară și cea mai potrivită reclamă pentru public. Dynamic Creative automatizează automat variațiile de anunțuri pentru dvs., făcând ușor să afișați persoanele cu anunțuri potrivite. Facebook vă permite să utilizați până la 30 de active creative, inclusiv:

  • Cinci variante de titlu / titlu.
  • 10 imagini sau 10 videoclipuri.
  • Cinci variante de text.
  • Cinci descrieri.
  • Cinci variante de butoane CTA.

Uneori, îmbunătățirea performanței anunțurilor Facebook înseamnă a vă asigura că anunțurile dvs. nu se suprapun publicului.

Un produs secundar al acestui fenomen este oboseala publicității – Ce se întâmplă atunci când publicul dvs. a văzut anunțul dvs. de prea multe ori, ceea ce poate reduce eficacitatea acestuia. Unele reacții sunt la fel de inofensive precum orbirea anunțurilor, unde anunțul dvs. devine pur și simplu o constantă în fluxul lor de știri în continuă schimbare. Alteori, utilizatorii se enervează până la blocarea sau lăsând comentarii negative la reclame. Cele trei moduri în care se poate întâmpla oboseala publicitară sunt:

  • Când suprasaturați un public mic .
    Canalele sociale vă permit să construiți audiențe specializate în jurul anumitor demografii, interese și altele. Dar acest nivel de control poate afecta uneori performanța. Este mult mai ușor să suprasaturați o audiență de 2.000 de persoane decât un grup de 200.000 sau 2,1 milioane într-o audiență similară cu 1% din SUA. Nu înseamnă că ar trebui să vizați doar publicul cu sute de mii sau milioane de utilizatori. Uneori, publicul foarte țintit, publicul mai mic poate fi foarte valoros. Dar este important să vă măriți bugetul zilnic la dimensiunea relativă a audienței.
  • Când anunțurile dvs. nu sunt prea creative .
    Fără a reîncărca creativitatea este cea mai mare cauză de oboseală publicitară. Chiar dacă faceți marketing către aceeași audiență, faceți o rundă actualizată de reclame. Poate merge mult până la păstrarea răbdării audienței.
  • Când faci o treabă slabă de vizare a publicului .
    Este posibil ca o persoană să fi vizitat site-ul dvs., să aibă interesele pe care le vizați și să fi fost trimisă publicului dvs. de Facebook. Dacă nu întreprindeți nicio acțiune, această persoană ar putea să vă vadă anunțul de trei ori mai des decât cineva din doar unul dintre spectatori. Prevenirea suprapunerii publicului necesită o anumită planificare, câteva instrumente utile și răbdare, dar poate face o diferență mare în performanța campaniei.

Cum să stabiliți Facebook Messenger Ads

Aplicația de mesagerie Facebook permite realizarea de mesaje unu la unu între utilizatori. Este, de asemenea, o altă platformă potențială pentru publicitatea companiei tale. Anunțurile Facebook pot fi afișate în aplicația Messenger din fila Acasă , ceea ce crește probabilitatea ca oamenii să interacționeze cu marca sau compania dvs.

De asemenea, puteți exporta datele utilizatorilor de la abonații dvs. de aplicații Messenger pentru a crea audiențe personalizate și similare pe care le puteți folosi ulterior pentru a difuza anunțuri Facebook vizate. Acești utilizatori sunt de obicei extrem de implicați și super-familiarizați cu afacerea și conținutul dvs., ceea ce le face un public ideal pentru comercializarea produselor dvs. Când vizați un public mai cald, veți găsi că vă convertiți la un ritm mai mare, iar anunțurile dvs. costă mai puțin.

Puteți crea, de asemenea, un public similar pe baza audienței dvs. personalizate. În timp ce publicul personalizat este o replică aproape a abonaților dvs., publicul similar este format din persoane care sunt foarte asemănătoare cu abonații dvs. Direcționarea acestei audiențe similare vă poate ajuta să vă creșteți baza de abonați cu utilizatori similari.

Cum să combinați anunțurile Facebook cu Facebook Video

Cum ar fi Facebook Messenger, Facebook video este o altă platformă din cadrul Facebook pentru publicitate gazdă pentru compania dumneavoastră . Facebook Live permite utilizatorilor să difuzeze streaming video așa cum se întâmplă în timp real altor utilizatori din rețeaua lor. O strategie bună arată așa:

  • Începeți cu cel puțin patru videoclipuri Facebook Live .
    Aceste videoclipuri Facebook Live trebuie să ofere conținut prețios care vă ajută piața vizată. În primul rând, trebuie să cercetați ce vor oamenii să urmărească prin intermediul unui sondaj Facebook.
  • Dezvoltați o audiență caldă stimulând postările video live .
    Costă aproximativ 1 dolar pe zi. Rețineți că aceste anunțuri cu costuri reduse vă vor economisi și mai mulți bani atunci când atingerea videoclipurilor dvs. vă permite să reîncărcați oportunități calde mai târziu în acest proces.
  • Conduceți vizualizări video organice din alte canale pentru a vă crește audiența caldă .
    Promovarea unei postări vă ajută, dar ar trebui să vă extindeți atenția și prin metode organice. Extindeți acoperirea videoclipului dvs. live postându-l în grupuri Facebook și în alte rețele de socializare.
  • Creați o pagină de aterizare cu magnet de plumb .
    După ce publicați mai multe videoclipuri pe Facebook Live și urmați pașii pentru a promova acele videoclipuri pe Facebook și nu numai, ar trebui să aveți un public consacrat (sau cald). Următorul tău pas este să le convertiți.
  • Creați conținut gratuit, cum ar fi un ebook, un ghid, un webinar sau o altă piesă de garanție .
    Asigurați-vă că garanțiile pe care le creați se referă la videoclipurile Facebook Live. Făcând acest lucru, îți îmbunătățești șansele de a încerca să te intereseze oferta. Apoi, creați o pagină de destinație în care orice persoană interesată își introduce numele și adresa de e-mail pentru a primi un fișier, face clic pe un buton pentru a vă înscrie la un webinar sau, în alt mod, ia măsuri pentru a vă accepta gratuit.
  • Livrează-ți oferta printr-un anunț Facebook care îți reîncarcă audiența caldă .
    Ultimul pas este să creați un anunț Facebook retargetat care să conducă traficul către pagina dvs. de destinație. Persoanele pe care doriți să le retargetați sunt cele care au văzut videoclipurile dvs. anterioare pe Facebook Live.
„Deliver

Desigur, videoclipul dvs. nu are impact dacă spectatorii nu îl urmăresc până la capăt. Printre modalitățile de a vă asigura că vizionarea atinge finalizarea de fiecare dată este să optimizați textul și atributele de miniatură ale videoclipului dvs. și să determinați ziua și ora potrivită când eliberați videoclipul în public.

Anunțurile video in-Stream Facebook ar putea reprezenta doar cea mai impactantă formă de publicitate video. Acest tip de plasare a anunțurilor vă permite să afișați anunțuri video mid-roll pentru spectatorii care urmăresc conținut video de la creatori și editori selectați precum ESPN, VICE, CNN, The New York Times și altele. Anunțurile pot avea o lungime de 5-15 secunde și nu pot fi ignorate de spectatori.

Anunțurile dvs. sunt livrate către un public vizat care a vizionat un videoclip timp de cel puțin 60 de secunde, ceea ce înseamnă că sunt implicate și sunt mai susceptibile să acorde atenție mesajului dvs. Dacă combinați această caracteristică cu un public bine cercetat și vizat, acesta ar putea fi un tip de anunț eficient pentru dvs.

În plus față de fluxul de știri Facebook, puteți selecta destinația de plasare a rețelei de public pentru a ajunge la un public vizat în afara Facebook.

Cum să analizezi și să îmbunătățești publicitatea pe Facebook

Analytics este esențială pentru a înțelege ce reclame funcționează și care nu. Facebook Analytics este un instrument robust care le permite marketerilor să exploreze interacțiunea utilizatorilor cu căi avansate de obiective și canale de vânzare pentru anunțurile Facebook.

Facebook Analytics este un instrument gratuit , dar este proiectat să funcționeze cu Facebook Ads, care au un cost atașat acestora.

Facebook Analytics este un instrument gratuit pentru analiza performanței anunțurilor Facebook.

În trecut, Facebook v-a permis să vedeți doar ultimul punct de atingere din canalele dvs. De exemplu, dacă cineva a interacționat cu șapte dintre postările dvs., dar a cumpărat în cea de-a opta interacțiune, numai interacțiunea finală ar fi acordată credit pentru conversie. Acum puteți vedea calea de interacțiune completă către conversie, mai degrabă decât doar ultimul punct de atingere.

Google Analytics lucrează cu Facebook pentru a măsura conversiile din anunțurile dvs. Facebook. Cu alte cuvinte, urmărirea de unde provin oamenii înainte de a ateriza pe site-ul dvs. web. De asemenea, puteți utiliza Google Analytics pentru a urmări acțiunile pe care oamenii le iau în timp ce sunt pe site-ul dvs. web . Aceste acțiuni pot include:

  • Abonarea la o listă de e-mailuri.
  • Vizualizarea paginilor de produse.
  • Adăugarea în coșul de cumpărături.
  • Vizualizarea paginii dvs. de destinație.

Obiectivul este să aplicați aceste informații în publicitatea dvs. prin Facebook și să urmăriți rentabilitatea investițiilor pentru reclamele în sine.

Google Data Studio este o modalitate bună de a raporta și vizualiza campania dvs. de socializare. Puteți utiliza acest instrument pentru a crea rapoarte ușor de actualizat pe site-ul dvs. web, Facebook sau alte campanii de marketing pe rețele sociale. Google Data Studio este gratuit. Puteți partaja rapoarte cu clienții și membrii echipei și puteți importa date din mai multe surse pentru a obține o vizualizare holistică în 360 de grade a activităților dvs. digitale.

Pentru a începe cu Facebook Analytics în sine , tot ce trebuie să faceți este să selectați pixelul dvs. de Facebook, care va începe să vă furnizeze date. Apoi, trebuie să creați un grup sursă de evenimente, sau ESG, care conectează pagina dvs. de afaceri Facebook și pixelul Facebook, astfel încât să puteți extrage din mai multe surse de date, cum ar fi un bot Messenger. Tabloul de bord prezintă date agregate în timp real ale tuturor surselor dvs. și puteți vedea cum funcționează împreună.

Creați un grup sursă de evenimente pentru a atrage date de comportament din sursele de marketing.

În timpul acestui proces, este important să înțelegem cum funcționează Atribuirea Facebook. Atunci când oamenii interacționează cu anunțurile dvs. Facebook, sunt înregistrate acțiunile lor – vizionarea unui videoclip, vizitarea site-ului dvs. web etc. De fiecare dată când anunțul dvs. duce la o conversie, Facebook va credita sau va atribui anunțul în Managerul de anunțuri, astfel încât să puteți vedea cât de bine merge campania dvs. și să determinați dacă vă atingeți obiectivele.

Dacă aveți o campanie care funcționează bine, este timpul să vă extindeți până la net mai mulți clienți. Modul de a face acest lucru este să configurați tabloul de bord Ads Manager pentru a vă asigura că vizualizați cele mai actualizate date . Cea mai ideală fereastră de timp este în ultimele șapte zile. De acolo puteți vedea ce seturi de anunțuri au costuri mari de achiziție a clienților. Întrerupeți orice set de anunțuri cu un cost pe rezultat, care să fie cel puțin dublu cu costurile preconizate.

Cel mai bun mod de a monitoriza performanța anunțurilor dvs. Facebook este de a genera rapoarte prin intermediul Facebook Ads Manager. Rapoartele vor dezvălui care sunt anunțurile care funcționează cel mai bine pentru a vă atinge țintele și care dintre acestea se încadrează . Analizând performanța campaniei în mod consecvent, veți putea observa rapid fluctuațiile valorilor campaniei care semnalează nevoia de reîncărcare a testelor sau dezvăluirea anunțurilor Facebook câștigătoare pe care ar trebui să le extindeți.

Analizarea a patru valori de bază – cost, relevanță, frecvență și cost pe milă sau CPR – vă ajută să identificați și să evaluați performanța campaniilor dvs. și a reclamelor din cadrul acestora.

Cost pe rezultat

Această valoare a costurilor nu este cheltuiala dvs. generală sau suma cheltuită pentru fiecare dintre campaniile dvs.; este costul dvs. pe rezultat, în funcție de obiectivul campaniei și de optimizarea setului de anunțuri. Dacă ați stabilit un buget zilnic și nu vă reduceți campaniile și vedeți că costul pe rezultat scade, rezultatele campaniei dvs. vor crește.

Atunci când anunțurile dvs. pe Facebook Metrica costului pe rezultat scade, rezultatele campaniei dvs. vor crește.

Scor de relevanță

Următoarea valoare la care trebuie să analizăm este relevanța. Un scor de relevanță este un rating de la 1 la 10 pe care Facebook îl oferă fiecăreia dintre anunțurile dvs. Acest scor reflectă încadrarea dintre publicul public și cât de bine răspund oamenii la anunțul dvs. Această valoare poate fi vizualizată doar la nivelul anunțurilor din campaniile dvs.
Dacă scorul de relevanță crește de-a lungul timpului, veți vedea de obicei scăderea costului pe rezultat și a creșterii performanței campaniei. Pe flipside, când scorul de relevanță scade, veți găsi costul pe rezultat crescând, ceea ce indică performanța campaniei dvs. în scădere.

Frecvență

A treia metrică care trebuie analizată este frecvența. Frecvența este o valoare de livrare care vă indică de câte ori în medie cineva a văzut anunțul dvs. Frecvența dvs. va începe întotdeauna de la 1 și va crește în timp, pe măsură ce cheltuiți mai mult din bugetul campaniei dvs. și veți ajunge la mai mulți publici vizați.
Pe măsură ce frecvența dvs. crește la 2, 3, 4, 5 și așa mai departe, veți observa că aceasta are un impact pe costul dvs. și rezultatul relevanței. Cu cât frecvența dvs. este mai mare, cu atât mai mulți oameni văd aceleași anunțuri pe Facebook.

Cu cât este mai mare frecvența anunțurilor Facebook, cu atât mai mulți oameni văd un anunt Facebook special.

CPM

În cele din urmă, uitați-vă la CPM, care este un acronim pentru cost pe milă. Acesta este costul dvs. pentru 1.000 de afișări. Pe măsură ce frecvența dvs. crește și veți atinge mai mult publicul țintă, suma CPM va începe să crească. Aceasta înseamnă că acum te costă mai mult pentru 1.000 de impresii decât o făcuse anterior. Acest lucru va avea un efect asupra valorilor de cost, relevanță și frecvență.

Anunțurile Facebook Metrica CPM arată costul dvs. pentru 1.000 de afișări.
specialist marketing,specalist google ads,facebook ads Publicitate Facebook - Anunturi Facebook - Reclame Facebook Ads - Promovare Facebook & Instagram 0725763311 https://www.seoadwords.ro/social-media-marketing
specialist marketing,specalist google ads,facebook ads Publicitate Facebook – Anunturi Facebook – Reclame Facebook Ads – Promovare Facebook & Instagram 0725763311 https://www.seoadwords.ro/social-media-marketing

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment