Promovare – Publicitate online Restaurant – Timisoara

Promovare Online Restaurant – Timisoara 0725 763 311
Promovare Online Restaurant – SeoAdWords

Publicitate Restaurant Timisoara

Promovarea se poate face cu plata sau cu Meniul zilei !
Unic in Romania ! Platesti Meniul zilei pentru Promovarea ta !

  • Cum faci Promovare pt Restaurant in mod eficient? Azi promovarea restaurantelor este mult ajutata de tehnologie.
  • 1. Creem o personalitate restaurantului tau.
  • Cea mai importanta reteta este chiar „reteta de restaurant”. Ce preparat este unic la tine in restaurant?
  • Ce inspira Logo-ul restaurantului si Sloganul?
  • Te asociezi cu un brand retro sau modern?

Specialist PPC – Servicii PPC Google AdWords:

  1. Planificare, optimizare, implementare și gestionare campaniile de căutare plătite pentru o varietate de clienți.
  2. Optimizarea Campaniilor PPC sunt perfecționate și optimizate în conformitate cu orientările succinte și cele mai bune.
  3. Dezvoltare strategii de căutare și campanii de căutare plătite pentru clienți, pe termen lung și lung.
  4. Analiza potențialilor clienți noi.
  5. Gestionare bugete PPC mici și mijlocii.
  6. Colaborare cu alte echipe pentru a vă asigura că paginile de destinație sunt optimizate în mod eficient pentru toate campaniile PPC pentru a vă asigura că ROI este maximă și că este posibilă conversia.
  7. Efectuați cercetarea cuvintelor cheie și gestionați toate gestiunea sumelor licitate pentru clienții dvs.
  8. Colaborați cu managerul PPC pentru a vă asigura că toate activitățile de căutare plătite sunt în conformitate cu strategia de marketing de căutare și de marketing digital.
  9. Fiți la curent cu cele mai recente tendințe din industrie.
  10. Analizați activitatea și performanța tuturor campaniilor de căutare plătite și raportați rezultatele înapoi către managerul PPC și clienții ulteriori.
  11. Ajutați la definirea strategiilor PPC pentru o serie de clienți.
  12. Experiența sau interesul pentru a afla anunțuri Facebook sau alte anunțuri sociale plătite 
  • 2. Corolar: fii sigur ca si retetele tale au personalitate.
  • Un specialist francez in turism a zis clar: invatati sa gatiti. Apoi chemati turistii in restaurant.
  • 3.Promovare restaurant pe google cu anunturi platite.
  • Tarife setare campanii specifice de anunturi google si remarketing, incepand cu 100 euro. Mentenanta si optimizarea campaniilor incepand cu 60 euro/luna.
  • Campanii facebook ads, foarte eficiente pentru restaurante daca sunt facute inteligent. Pret incepand cu 100 euro setarea initiala a campaniilor si 60 euro/luna mentenanta.

La aceste tarife se adauga bugete alocate direct catre Google Irlanda si Facebook Irlanda prin care platesti click-urile/traficul. In functie de oras si dimensiunea campaniei poti bugeta minim 300 euro/luna pentru achizitie trafic platit si plasare bannere pe internet.

Promovare Online Restaurant - Timisoara  https://www.seoadwords.ro/publicitate-google-adwords

4. Foloseste Remarketing inteligent.
Putem apela la metode de publicitate personalizate cum este Remarketingul. Adaugand si bannere dinamice cu multiple imagini si mesaje care sa comunice ofertele speciale.
5. Publicitate Restaurant Extinsa pe Facebook.

Putem profita de publicitate extinsa catre facebook prin remarketingului pe reteaua facebook.
Adaugarea unor bannere in remarketing care sa promoveze ideea de BONUS la comenzi multiple. a.i sa stimulezi recurenta comenzilor. Aceasta optiune vine in completarea strategiei de remarketing pe google.

6. Realizare aplicatie mobila pentru comenzi restaurant.
Poti creste brandul restaurantului si vanzarile daca oferi clientilor o aplicatie dedicata pentru android si iphone. O aplicatie dedicata pentru restaurante de genul celei de la Presto Pizza incepe de la 1500 EUR, dar merita.
7. Promovarea si publicitatea stradala optimizata pentru restaurantul tau.
Publicitatea stradala a restaurantului/ pizzerie este cea mai importanta metoda de promovare. Asadar sa ai un totem, o reclama cu led vizibila si care sa atraga atentia este extrem de important.
8. Foloseste Flyere Inteligente.

9 sfaturi rapide SEO. Optimizare SEO pentru a vă îmbunătăți vizibilitatea de căutare Google pentru restaurant in Timisoara

9 sfaturi rapide SEO SEO pentru a vă îmbunătăți vizibilitatea de căutare Google
Cele mai bune metode de promovare restaurant
Promovare Online Restaurant - Timisoara
agentie publicitate timisoara
https://www.seoadwords.ro
servicii de publicitate
restaurante timisoara
maldini timisoara
agentie publicitate timisoara
servicii de publicitate
restaurante timisoara
maldini timisoara
SeoAdwords Timisoara

Indiferent de modul în care site-ul dvs. de restaurant a efectuat în Google până în prezent, există întotdeauna oportunități de a îmbunătăți optimizarea motorului dvs. de căutare (SEO) și de a vă crește clasamentul Google.

Îmbunătățirea vizibilității căutării dvs. va atrage clienți mai înfometați în restaurantul dvs. sau va plasa comenzi on-go online.

Investiția în SEO este o necesitate pentru restaurantele de azi. Puteți utiliza localitatea, datele structurate, sentimentul clienților și multe altele în avantajul dvs. și puteți îmbunătăți clasamentul pentru lanțul dvs. de restaurante unic sau multi-locație.

Mai jos sunt nouă sfaturi rapide pentru a vă concentra timpul pentru a vă lărgi site-ul în rezultatele căutării prin SEO.

1. Definirea strategiilor dvs. de SEO și de conținut

Înainte de a sări într-o multitudine de instrumente, platforme și canale de angajament, definiți-vă strategia SEO . Acest lucru va ajuta foarte mult la restrângerea concurenței și vă va oferi un drum mai rapid spre conducerea traficului de calitate pe site-ul dvs.

Începeți prin definirea zonei geografice pe care doriți să o dețineți (în cazul în care trebuie să vină clienții dvs. deoarece aceștia trăiesc sau lucrează în apropiere sau care vizitează). Acest lucru va ajuta la formarea strategiilor dvs. de SEO și de conținut.

Apoi, explorați ce termeni și expresii ale cuvintelor cheie folosesc publicul dvs. prin Planificatorul de cuvinte cheie Google sau printr-un instrument de cercetare al unui terț de cuvinte cheie. (Pentru mai multe informații despre cum să realizați cercetarea cu cuvinte cheie, citiți ghidul de căutare pentru cuvinte cheie al SEJ .)

Există câteva grupări distincte de termeni pe care doriți să le grupați și să le clasificați în mod corespunzător, toate având niveluri diferite de concurență.

  •  Termeni de restaurant la nivel înalt: Termeni precum “restaurante” și “restaurante din Kansas City” sunt unele dintre cele mai generice variante pe care un căutător le-ar putea folosi. În Planificatorul de cuvinte cheie Google sau în alte instrumente de cercetare a cuvintelor cheie ale terților, puteți să vă setați focalizarea geografică pe zona pe care ați identificat-o și să utilizați termenul generic de la sine (“restaurante”) și cu modificatorul geografic (“restaurantele din Kansas City” precum și alte variații generale legate de ceea ce este restaurantul tău.
  • Termeni specifici nișelor: Următorul nivel în jos al termenilor se referă la categoriile specifice în care va cădea restaurantul în care ar putea fi căutat. Exemplele includ “restaurantele mexicane”, “pizza”, “restaurantele romantice” și alte caracteristici unice. Dacă vă confruntați cu ce categorii sau formulare specifice ar trebui să utilizați, aruncați o privire la Google Maps, Yelp și TripAdvisor și folosiți criteriile de filtrare din zona dvs. pentru a vedea categoriile generale pe care le utilizează.
  • Termeni de marcă: nu acceptați acest lucru și presupuneți că vă veți ridica automat la început în căutările de marcă. Aflați câte persoane caută restaurantul după nume și comparați-l cu volumul de căutare de nivel înalt și de nișă. Veți dori să vă asigurați că site-ul dvs. nu este suficient pentru a depăși directorul și site-urile sociale din spațiul dvs. pentru restaurantul dvs., deoarece valoarea persoanelor care vin pe site-ul dvs. este mai mare și mai ușor de urmărit.

Odată ce sunteți înarmați cu termeni de căutare și date de volum, vă puteți concentra atenția asupra termenilor specifici care se potrivesc restaurantului dvs. la niveluri ridicate, specifice categoriei și nivel de marcă. Acoperirea acestui spectru vă ajută să vă concentrați asupra măsurătorilor și definirii conținutului.

2. Dominate în Căutarea locală

Începeți prin revendicarea, standardizarea datelor și optimizarea înregistrărilor pentru restaurantul dvs. în toate proprietățile majore de căutare locale relevante. Aceasta include o combinație de directoare pentru motoarele de căutare, site-uri media sociale și site-uri de directoare specifice industriei.

Moz Local și Yext sunt două instrumente care vă pot ajuta să înțelegeți ce directoare și surse de date externe sunt acolo și apoi vă puteți asigura că acestea sunt actualizate.

Datele corecte NAP (nume, adresă, telefon) care sunt compatibile în toate sursele de date reprezintă un element fundamental al SEO-ului local.

Dincolo de asta, puteți lucra apoi la optimizarea câmpurilor de informații, cum ar fi descrierea afacerii și categoriile de afaceri, pentru a se alinia cu termenii dvs. de focalizare identificați în cercetarea dvs. de cuvinte cheie.

Puneți accentul pe directoarele care contează. Începeți cu Google My Business apoi deschideți-vă la Yelp, TripAdvisor, Foursquare, CitySearch, diverse pagini galbene și alte site-uri de revizuire a nișelor emergente  .

Toate acestea vor funcționa împreună pentru a vă crește vizibilitatea online.

3. Implicați-vă cu clienții în mass-media sociale

Chiar dacă impactul direct al mass-media sociale asupra SEO a fost mult timp dezbătut, știm că implicarea în social media poate conduce utilizatorii către site-ul dvs.

Social media poate fi un punct de contact puternic al călătoriei clientului, prezentând ceea ce clienții se pot aștepta să experimenteze la restaurantul dvs. O prezență socială puternică se corelează adesea cu o prezență puternică a căutării organice, deoarece conținutul, angajamentul și popularitatea se aliniază cu pilonii SEO importanți de relevanță și autoritate .

Dezvoltați o strategie de social media  și urmați-o cu implementarea. Asigurați-vă că vă angajați cu adepții și răspundeți la întrebări cu promptitudine. Modul în care comunicați on-line stabilește o percepție a serviciilor și abordării generale pentru clienți.

Găsiți publicul, angajați-i și influențați-i pe alții în numele dvs.

În cele din urmă, prin implicarea cu fanii și promovarea conținutului pe site-urile sociale, care face ca vizitatorii să acceseze site-ul principal, veți vedea o creștere a vizitelor din rețelele sociale. Acest lucru se va corela apoi cu beneficiile din restul eforturilor dvs. SEO.

4. Încurajați recenziile și mărturiile

Este aproape imposibil să faci o căutare pentru un restaurant și să nu vezi revizuirea și scorurile de rating în rezultatele căutării. Asta pentru că oamenii fac clic pe evaluări de stele mai mari.

Opiniile sunt adesea considerate ca făcând parte dintr-o strategie de social media și reprezintă o tactică de implicare, dar au un impact mai larg asupra traficului site-ului dvs. și prin paginile cu rezultatele căutării.

Prin utilizarea marcajului de date structurat, puteți avea evaluările dvs. de stele să apară în rezultatele căutării și să furnizeze un alt motiv convingător pentru ca un utilizator să facă clic pe site-ul dvs. în comparație cu site-ul concurentului dvs.

Dacă aveți evaluări online care nu reflectă calitatea restaurantului dvs., propuneți acum o strategie de revizuire pentru a obține cât mai multe comentarii posibil pentru a vă ajuta să vă aduceți scorul înainte de a pune în aplicare codul care va trage ratingurile în SERP.

Blocați clicurile frauduloase în anunțurile dvs. Google. 
Protejați automat anunțurile dvs. de concurenți, boturi, ferme de clicuri și alte forme de fraudă a clicurilor. Configurare simplă. Începeți încercarea gratuită astăzi.Incepe o probă gratuităPUBLICITATE

O evaluare mai mare a stelelor înseamnă probabil o rată mai mare a clicurilor pe site-ul dvs. și mai mult trafic pietonal.

5. Creați un conținut unic

Dacă aveți o singură locație, munca dvs. este mult mai ușoară decât lanțul local sau național cu mai multe locații. Cu toate acestea, trebuie să ieșiți din competiție asigurându-vă că aveți suficient conținut unic pe site-ul dvs. web.

Având o bogăție de conținut de angajare și de ajutor pe site-ul dvs. vă va servi bine dacă este valoroasă pentru clienții și clienții dvs. Construirea unui brand puternic se va traduce într-o clasificare mai bună, o rechemare mai mare a mărcii și o afinitate mai mare a mărcii.

Rețineți că nu trebuie să copiați conținutul și să aveți ocazia să prezentați conținut unic prin modurile în care vă prezentați meniurile, prin intermediul videoclipurilor, fotografiilor și graficelor. Motoarele de căutare se concentrează pe context și nu doar pe formulare pe site-ul dvs. Prin identificarea și generarea în mod regulat de conținut nou, puteți, de asemenea, să păstrați conducta plină de materiale și modalități de angajare pentru a vă distinge de competiția dvs.

De exemplu, dacă aveți un restaurant de nișă, îmbrățișați-o și separați-vă de lanțul generic de pe stradă.

Partajați informații despre fondatori, cultura și, cel mai important, despre produs. Dați detalii despre meniul dvs., inclusiv cum ați preparat ingrediente, cum ați dezvoltat rețete și motivul convingător că marsala dvs. de pui este cea mai bună din oraș.

6. Luați în considerare localizarea conținutului

Din nou, restaurantele cu o singură locație au un drum mai ușor aici. Pe baza deciziilor pe care le-ați luat cu privire la zona dvs. de piață, asigurați-vă că furnizați suficiente indicații și contexte utilizatorilor și motoarelor de căutare cu privire la locul în care este restaurantul dvs. și în ce zonă servește.

Uneori, motoarele de căutare și vizitatorii din oraș nu înțeleg pe deplin numele neoficiale ale cartierelor și zonelor. Oferind conținut care este legat de comunitate și nu presupune pur și simplu că toată lumea știe unde te afli, te poți ajuta pe toți.

Un mod în care am ajutat un lanț de 100 de locații să abordeze acest lucru în trecut a fost prin a începe mici, cu un singur paragraf pentru fiecare locație care a fost scrisă într-un mod care a fost adaptat la magazin, istorie locală, vecinătate și implicare în comunitate. De acolo am reușit apoi să găsim alte zone la scară după ce am luat acest pas inițial rapid și a funcționat bine pentru a diferenția magazinele unul de celălalt.

7. Aplicați cele mai bune practici de bază pe site-ul SEO

Fără a intra în detaliile tuturor tehnicilor de optimizare pe pagină și de optimizare a indexării , vreau să vă încurajez să nu ignorați sau să ignorați cele mai bune practici ale SEO-ului pe pagină. Aveți nevoie de indexare pentru a vă asigura că motoarele de căutare vă dau seama că există și pe pagina pentru a asigura clasificarea corespunzătoare a conținutului dvs. Puteți petrece o mulțime de timp pe o strategie completă SEO, dar vă recomandăm punerea restul deoparte și începând cu aceste două domenii.

Pentru a vă asigura că site-ul dvs. este indexat corect acum și în viitor, verificați  robots.txt și sitemap-ul XML și configurați Consola de căutare Google să caute erori.

Când este vorba despre pagina pe pagina, asigurați-vă că aveți adrese URLunice și de cuvinte cheie specifice pentru cuvinte cheie , etichete de titlu , etichetemeta descriptive , titluri, copii de pagină și atribute de imagine alt. Acest lucru pare a fi o mulțime, dar începeți cu cele mai importante pagini, cum ar fi casele, meniurile, paginile de contact și de contact și mergeți de acolo, pe măsură ce permiteți timpul.

8. Gândiți-vă la mobil

Conturile mobile înregistrează un procent ridicat de vizite la site-urile restaurantului. Datele de referință din iulie din Google Analytics arată că aproape două treimi din tot traficul provine de pe dispozitive mobile sau tablete.

În plus, motoarele de căutare s-au îndreptat către o experiență mobilă pentru utilizatori, inclusiv un bonus de clasament pentru a avea un site web mobil și pentru lansarea ulterioară a primului index mobil .

Sperăm că ați creat deja un site web receptiv .

Dar acesta este doar începutul când vine vorba de mobil. De asemenea, este important să vă gândiți la  viteza de încărcare a paginii , la randarea corectă și la o experiență excelentă pentru utilizatorii de dispozitive mobile .

9. Implementarea schemei de marcare “Restaurante”

Un alt domeniu în care putem construi contextul pentru motoarele de căutare și câștigăm expunerea la mai mulți utilizatori în rezultatele căutării este prin utilizarea datelor structurate .

În industria restaurantelor,  este o necesitate implementarea bibliotecii Schema.org pentru restaurante .

Această sarcină necesită un dezvoltator sau o platformă de site web sau un sistem de management al conținutului cu plugin-uri sau opțiuni încorporate.

rezumat

Dacă doriți să vă asigurați că restaurantul dvs. este plin de zi cu zi, oamenii trebuie să vă poată găsi online. Odată ce vă găsesc, trebuie să le câștigați rapid, cu o experiență extraordinară a site-ului și să-i conduceți la locația dvs. Aceste nouă sfaturi vă vor ajuta să realizați ambele obiective.

Odată ce acești clienți ajung la restaurant, totul este la dispoziția personalului. Amintiți-vă, nici o sumă de SEO nu poate salva un restaurant care lasă consistent gustul în gurile clienților săi.