PROMOVARE GOOGLE ADWORDS

Cum să vă promovați site-ul cu ajutorul anunțurilor Google ads

Ce este SEM?

SEM înseamnă Marketingul motoarelor de căutare . Este modul în care te găsești pe Google, Bing și alte motoare de căutare. SEM este divizat în reclame SEO și PPC.

SEO (optimizarea motorului de căutare)

SEO este practica de a optimiza site-ul dvs. web, astfel încât să se situeze la nivel înalt în căutările online. Dacă ați terminat corect, veți fi în partea de sus a paginii fără a fi nevoiți să plătiți niciun ban.

PPC (Pay Per Click)

Anunțurile PPC vă pot duce, de asemenea, în partea de sus a rezultatelor motorului de căutare. Dar spre deosebire de SEO, va trebui să plătiți pentru reclame PPC. (Este chiar acolo, în nume.) Anunțurile PPC sunt cele pe care ne vom concentra în acest articol.

Utilizați anunțuri PPC pentru evenimente pentru a conduce oamenii pe site-ul dvs. de evenimente.
Fiecare clic vă va costa bani cu Google AdWords, de aceea este important să înțelegeți cum funcționează.

Cum funcționează anunțurile SEM și PPC?

Este destul de simplu să configurați o campanie publicitară PPC. Dar este atât o artă, cât și o știință pentru a o stăpâni.

Procesul se întâmplă așa:

  • Alegeți câteva cuvinte cheie pe care să le vizați (adică „evenimente de muzică live la Londra”)
  • Sume licitate pentru cuvintele cheie (cei mai mari ofertanți își văd anunțurile)
  • Creați anunțuri care să apară atunci când oamenii introduc textul dvs. cheie
  • Includeți un link către site-ul dvs. web, pagina de destinație sau listarea evenimentelor
  • Urmărește-ți oamenii care se întâlnesc la evenimentul tău

Asta e pe scurt. Desigur, există mai multe, așa că haideți să intrăm în unele dintre specificații.

Cum să înțelegeți valorile SEM

Dacă credeți că am terminat cu prescurtări, nu vă faceți griji: petrecerea nici măcar nu a început.

Este timpul să parcurgi câteva dintre valorile importante din SEM.

Cost pe mile (CPM)

CPM măsoară de obicei numărul de afișări pe care le face anunțul dvs. Asta înseamnă cât plătiți pentru o mie de mile pentru a vă vedea anunțul. Nu include angajamente sau clicuri.

Rata de clic (CTR)

CTR reprezintă o măsură a câtorva dintre persoanele care văd anunțul ajung să facă clic pe el. Dacă o mulțime de oameni văd anunțul, dar nu îl fac clic, înseamnă că trebuie să revizuiți ce cuvinte cheie utilizați.

Cost-pe-clic (CPC)

CPC reprezintă suma de bani pe care o plătiți de fiecare dată când cineva face clic pe anunțul dvs. Prețul pentru un clic este determinat de ofertele oferite de agenții de publicitate și de Scorul de calitate al anunțului dvs. (consultați mai jos).

Scorul de calitate (QS)

QS este un algoritm folosit de Google pentru a afla când și unde să plasați anunțul. Un QS mai mare înseamnă că veți plăti mai puțin pe clic. Cuvintele cheie trebuie să fie cât mai relevante pentru anunțul și pagina dvs. de destinație.

Cercetarea cu cuvinte cheie este primul pas pentru stăpânirea anunțurilor PPC pentru evenimente.
Cercetarea cu cuvinte cheie este un prim pas important în PPC pentru evenimente.

Care este cel mai puternic cuvânt cheie pentru evenimentul dvs.?

Este important să alegeți cuvintele cheie potrivite. Acest lucru va determina succesul anunțului dvs. și cât de mult plătiți pentru aceasta. Deci, cum vă asigurați că alegeți cele mai relevante cuvinte cheie?

1. Relevantă campanii google adwords

Pune-te în pantofii participanților tăi. Gândiți-vă la ce ar căuta pentru a găsi evenimente precum a ta.

Dacă faci un concert rock la Londra, atunci „concertul de Londra” este un loc bun pentru a începe.

Puteți utiliza, de asemenea, „muzică de chitară”, dar apoi veți concura cu producătorii de chitare și artiști de muzică.

Este chiar mai bine să te specifici. Dacă antetul pentru concertul tău de rock este This Awesome Band, atunci cuvintele tale cheie ar putea fi „This Awesome Band live London”.

Notează cât mai multe cuvinte cheie. (Puteți selecta pe cele mai bune cele mai târziu.)

Sfat: puteți utiliza un instrument gratuit precum WordStream pentru a vă ajuta să găsiți cuvinte cheie.

2. Grupați-vă cuvintele cheie

După ce aveți o listă lungă de cuvinte cheie, este timpul să le segmentați în grupuri. Unele dintre ele vor avea teme comune, așadar pune-le în grupuri de 5-20 de cuvinte cheie.

3. Determinați traficul de căutare

Următorul pas este să aflați cât de des sunt utilizate cuvinte cheie. Este plăcut să ai cuvinte cheie specifice, dar accesul tău este limitat dacă sunt folosite doar de câteva persoane.

Pentru a folosi exemplul anterior, „concertul de la Londra” este o expresie mai specifică decât „rock concert UK”.

Cu toate acestea, ultima frază va arunca o plasă mai largă și va ajunge la mai multe persoane. Iar oamenii din afara Londrei sunt dispuși să călătorească în oraș pentru un concert rock.

Sfat: puteți utiliza instrumente precum Google Trends pentru a compara traficul pe care îl obțin diferite cuvinte cheie.

4. Privește concurența de publicitate google adwords

Cu cât cuvintele cheie sunt mai largi, cu atât sunt mai scumpe să liciteze. O frază-cheie specifică, precum „concertul de la Londra”, are o abordare mai restrânsă și este mai ieftină decât „rock concert UK”.

Multe instrumente de cuvinte cheie vă vor anunța cât de mult trafic primește o anumită frază cheie și care este intervalul de sume licitate.

Sfat: Ahrefs a reunit aici o listă de instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie online.

Un exemplu de reclame PPC pentru evenimente din Londra.
Acesta este un exemplu de anunț de concert pe Google.

Cum se creează un anunț PPC publicitate google adwords

Acum că aveți câteva cuvinte cheie grozave, este timpul să creați anunțul propriu-zis.

Iată câteva dintre cele mai bune practici de care trebuie să ții cont.

Includeți un contor de contorizare

Veți avea opțiunea să includeți un contor de contorizare în copia dvs. publicitară. Ați putea include doar data evenimentului, dar o numărătoare inversă adaugă un sentiment de urgență.

Sfat : vedeți cum puteți adăuga un contor de contorizare în Google Adwords aici .

Afișează câte bilete au rămas

Similar cu cronometrul înapoi, dar puțin mai complicat. Cu siguranță, va crea un sentiment de urgență dacă anunțul dvs. arată că mai sunt doar cinci bilete pentru a fi cumpărate.

Sfat : vedeți cum puteți afișa biletele rămase în Google Adwords aici .

Raportați-vă la abonații dvs. de liste de corespondență

Este mai ușor să vinzi bilete către persoane interesate deja de evenimentele tale decât să completezi persoane necunoscute. Google vă permite să încărcați lista de e-mail atunci când creați o campanie publicitară PPC.

Sfat : vedeți cum să vă orientați abonații dvs. în Google Adwords aici .

Nu uitați să setați o dată de încheiere

Evenimentul tău nu continuă pentru totdeauna. Nici anunțul dvs. nu ar trebui. Credeți sau nu, dar mulți organizatori de evenimente uită acest punct și fac reclamă pentru un eveniment care s-a încheiat.

Sfat : consultați aici cum puteți seta o dată de încheiere în Google Adwords.

Stabiliți-vă bugetul de promovare google ads

Bugetul dvs. publicitar va depinde de o serie de lucruri precum costul evenimentului și prețul biletelor. Dacă evenimentul dvs. nu are scop lucrativ, luați în considerare valorile care îi vor determina succesul. Acestea ar putea fi abonați de e-mail noi sau partaje de socializare, de exemplu.