Online Marketing – SlimSpa
Permiteți-ne să vă ajutăm să vă dezvoltați afacerile prin intermediul web

SlimSpa Salon de Estetica




Provocare
Pentru a evita supra-vizarea vizitatorilor existenți.
Soluţie
O suită digitală inovatoare care permite utilizatorilor să fie retargetată pe baza turneului pe care l-au văzut ultima și a petrecut cel mai mult timp vizionând. Acest lucru a fost realizat prin introducerea unei campanii contextuale pentru creșterea acoperirii, arătând publicului potențial turul curent și cel mai popular. În plus, am aplicat capace de frecvență zilnică și de viață specifice fiecărui utilizator pentru a preveni supraexpunerea.
Rezultate
Am obținut o rată de clic (CTR) de 0,09%, care a generat o serie de vânzări noi. În luna inițială de activitate a campaniei, costul pe acțiune (CPA) a fost redus cu 20%, depășind ținta clientului. În februarie 2013 s-au înregistrat venituri post-clic - (generate atât de retargeting-ul dinamic, cât și de campania de prospectare) - produc un randament al investițiilor (ROI) de 272%.
Salonul Slim SPA Floreasca
20.09% CTR
70% less CPA
272% ROI
De la Client
„Acești tipi au construit o relație atât de puternică cu organizația noastră încât le considerăm o extensie a departamentului nostru IT. Știm întotdeauna că un serviciu excelent este doar un apel telefonic sau un e-mail și că vom primi același nivel de atenție pe care îl oferă întotdeauna, ceea ce ne face să simțim că suntem prioritatea lor. ”