Poate un link sa fie daunator pentru site

No Comments

Poate un link de intrare sa fie daunator pentru site?

Răspunsul este simplu – legăturile de intrare nu pot răni clasamentul dvs. de căutare. Cum este cunoscut acest lucru cu certitudine? Ei bine, pentru unul, în cazul în care intrarea ar răni rangul dvs., concurenții dvs. s-ar conecta continuu la site-ul dvs. din buchetele de legături. Un astfel de scenariu este în afara controlului tău. Din acest motiv, Google nu poate penaliza site-ul dvs. pentru nici o legătură de intrare.

Pe de altă parte, puteți fi sancționat pentru legături externe nelegitime. Este recomandat să nu vă conectați la niciun site web sau grup de site-uri care ar putea fi implicate în practici de căutare falsa, spamuri sau tool uri de trafic black-heat. Dacă faceți acest lucru, puteți ajunge la o listare neagră de către Google, în final să vă stricați strategia SEO. Evitați această situație cu orice preț și asigurați-vă că toate legăturile externe indică surse de încredere și de încredere.

Am fost implicată în industria internetului o mare parte a vieții mele profesionale, am petrecut mult timp cercetând și răsfoind internetul și citind site-uri web, în ​​principal pentru cercetarea proiectării clienților, dar și pentru utilizarea personală ocazională. Unul lucru pe care îl consider cel mai dezamăgitor este lipsa aparentă de gândire care intră în crearea site-ului și scopul său, ceea ce la rândul său creează o oportunitate ratată pentru multe companii electronice de a avea succes.

Perspectiva mea personală despre e-business și site-urile lor web este că, dacă nu se mândresc cu site-urile lor și le arată clienților o pasiune pentru ceea ce fac, șansele sunt, nu se vor mândri cu produsele lor și pasiunea pentru furnizarea unui serviciu bun pentru clienți nu va lipsi.

Ce trebuie să vă amintiți, este că site-ul dvs. web este o reflectare directă a dvs. și a afacerii dvs. Aspectul site-ului dvs. este cel mai important factor în determinarea ratei potențiale de succes. Pe scurt, dacă site-ul dvs. nu pare profesional sau plăcut pentru ochi la prima vedere, majoritatea oamenilor vor presupune că produsele și / sau serviciile dvs. sunt de un standard similar slab.

La celălalt capăt al scării, puteți cădea în capcana de a trece peste bord cu designul și de a complica lucrurile cu încorporarea graficelor scumpe costisitoare. Puteți ajunge cu un site web cu aspect deosebit și extrem de estetic, dar pericolul este că site-ul dvs. se poate dovedi a nu fi de încredere și uneori poate dura prea mult timp la încărcare. Nu este nimic mai rău pentru un client decât să încerce să viziteze un site de încărcare lentă, iar majoritatea vor închide fereastra browserului într-o frustrare completă. Deoarece sunt sigur că veți putea rezolva, acest lucru vă va costa afacerea.

Cealaltă considerație majoră (dacă nu cea mai importantă) atunci când proiectați un site web este conținutul dvs. Nu doar legături, ci conținut cu pasiune, relativitate și înțelegere pentru client. Când cineva caută ceva în special și vă vizitează site-ul dvs. web, acesta vizitează un motiv. Site-ul dvs. are ceva ce își doresc, indiferent dacă acesta este produsul, serviciul și / sau informațiile dvs. Dacă nu sunt în măsură să obțină ceea ce caută, trec pe site-ul următor și așa mai departe. Pentru a putea determina vizitatorii să rămână și să se uite în jurul site-ului dvs. web, trebuie să le oferiți un motiv. Oferirea acestora cu conținut de calitate va atinge acest obiectiv.

Au existat nenumărate alte liste și articole pe tema greșelilor de proiectare a site-urilor web, dar am compilat propria mea listă, din perspectiva unui proiectant, cu unele capcane de care ar trebui să mă uit atunci când aveți în vedere fie proiectarea unui site web sau achiziționarea unui șablon. Amintiți-vă că site-urile simple, clare, informative și bine proiectate sunt cele mai de succes. Dacă sunteți un e-business curent și vânzările dvs. nu sunt ceea ce ați sperat, luați în considerare cele de mai sus și luați ceva timp pentru a privi deschis și sincer site-ul dvs. A cheltui bani pentru îmbunătățirea site-ului dvs. web este o investiție mult mai bună decât aruncarea de bani pentru a încerca să faceți publicitate și să comercializați un site care pur și simplu nu este suficient de bun pentru a vinde produsul sau serviciile.

Dacă sunteți în căutarea unui șablon sau a unui site web personalizat, fiți conștienți de cele menționate mai sus și fiți pregătiți să puneți întrebări ale designerului sau furnizorului de șabloane alese pentru a vă asigura că banii câștigați greu nu vor risipi un design inferior, care conține oricare dintre cele anterioare. Pune întrebări nu vă va costa niciun ban și, în acest fel, vă puteți economisi mulți bani pe termen lung. Obținerea site-ului dvs. web prima dată este vitală în ceea ce privește economisirea de bani și timp. Cu cât site-ul dvs. web funcționează mai devreme, cu atât mai repede veți putea obține recompensele unei afaceri electronice de succes.

Principala greșeală pe care o fac Newbies este de a pune numele site-ului lor în Textul de ancorare. Cu excepția cazului în care site-ul dvs. web conține cuvintele dvs. cheie, aceasta este o pierdere a unui link perfect bun. Nu uitați că Google acordă o importanță foarte mare textelor Anchor și că ar trebui să folosească întotdeauna cuvintele cheie.

A doua greșeală este să încerci să introduci fiecare cuvânt cheie în textul tău de ancorare și să le dai tuturor. Există două greșeli cu această tehnică. 1.) Google atribuie greutate fiecărui cuvânt din textul ancor, astfel încât dacă există o mulțime de cuvinte de umplere (comune în propoziții lungi), acestea vă vor „dilua” cuvintele țintă.

Conform a două sondaje recente, realizate de Forrester Research și Gartner Group, site-urile de comerț electronic pierd venituri de 1,1 până la 1,3 miliarde de dolari în fiecare an din cauza clicurilor de la clienți cauzate de site-urile de încărcare lentă. Dacă o pagină durează prea mult pentru a încărca, potențialul dvs. client nu va aștepta. În cele din urmă te costă afacerea.

Asigurați-vă că includeți etichete META corespunzătoare în HTML-ul fiecărei pagini a site-ului dvs. web. Etichetele META sunt cod HTML care permit motoarelor de căutare să determine ce cuvinte cheie sunt relevante pentru un anumit site. Aproximativ 80% din totalul traficului de site-uri web provine din cele opt motoare de căutare majore. Ar fi o idee bună să vă asigurați că ați făcut temele și să înțelegeți complet cum să vă optimizați paginile web înainte de a vă proiecta site-ul. Acest lucru vă va salva o mulțime de dureri de cap pe termen lung. Pentru informații suplimentare despre etichetele META, citiți tutorialul intitulat „Construirea site-ului dvs.”.

Fii prudent atunci când selectezi culorile de fundal și text. Fundalurile ocupate îngreunează citirea textului și atrag atenția departe de text. Fii întotdeauna consecvent cu tema de fundal pe fiecare pagină a site-ului tău. Site-ul dvs. ar trebui să fie bine organizat și uniform pe tot parcursul. Rețineți, culorile îți afectează starea de spirit și vor afecta și vizitatorii. Culorile strălucitoare, cum ar fi galbenul și portocaliu, te determină să devii mai vesel sau mai fericit, în timp ce culori precum albastru și violet au un efect calmant. Culorile închise precum maro și negru au un efect deprimant. O regulă bună ar fi folosirea culorilor în funcție de tipul de efect pe care încercați să îl obțineți.

Pagina principală ar trebui să anunțe în mod specific vizitatorii dvs. exact ceea ce oferiți. De câte ori ați vizitat un site și nu v-ați gândit niciodată exact ce vindeau? Dacă potențialul dvs. client nu poate găsi produsul sau serviciul dvs., cu siguranță nu vor pierde mult timp în căutarea acestuia. Vor continua pe următorul site și probabil nu se vor mai întoarce niciodată. Îți vizitează site-ul pentru un anumit scop. Ei își doresc ceva oferit de site-ul tău. Fie că este vorba despre informații, despre un produs sau serviciu.

Proiectați-vă site-ul pentru a putea fi ușor navigat. Plasați legăturile de navigare împreună în partea de sus, jos, stânga sau dreapta a paginii. Folosiți tabele pentru alinierea perfectă a legăturilor dvs. Dacă intenționați să utilizați butoane grafice pentru a naviga pe site-ul dvs., rețineți că, cu fiecare grafic pe care îl adăugați pe pagina dvs., va dura mult mai mult până se va încărca pagina dvs. Dacă aveți doar o mână de link-uri de navigare, utilizarea butoanelor grafice va fi bine. Dacă aveți peste șase legături, ar fi înțelept să utilizați pur și simplu legături text pentru a reduce timpul de încărcare.

Dacă trebuie să utilizați rame, folosiți-le cu grijă. Cadrele, dacă nu sunt utilizate corect, pot face ca site-ul dvs. să pară neprofesional. Evitați să faceți că vizitatorii dvs. trebuie să deruleze dintr-o parte în alta pentru a vă vizualiza conținutul. Acest lucru poate fi foarte iritant și poate determina vizitatorii să plece. Dacă trebuie să utilizați cadre, oferiți-le vizitatorilor o alegere. Versuri cu cadre Nu există cadre. Încercați să mențineți numărul de clicuri necesare pentru a obține de la pagina principală la orice altă pagină a site-ului dvs. până la patru. Rețineți că vizitatorii dvs. pot intra pe site-ul dvs. din alte pagini decât cele principale. Aveți întotdeauna linkuri bune de navigare pe fiecare pagină și plasați logo-ul companiei pe fiecare pagină.

Proiectați o carte electronică de calitate pe care să o oferiți vizitatorilor dvs. Nu este atât de dificil pe cât sună. Dacă puteți crea o pagină web, puteți crea o carte electronică. E-book-ul dvs. ar trebui să complimenteze site-ul dvs. web. Pur și simplu scrie despre pasiunea ta. Dacă pasiunea dvs. este vânzările, atunci puteți împărtăși o parte din cunoștințele și experiența dvs. proiectând cartea electronică pentru a oferi un ghid complet de instruire în domeniul vânzărilor. Dacă pasiunea dvs. este afacerea bazată pe acasă, ați putea scrie o carte electronică despre cum să începeți propria afacere bazată pe acasă. Dacă scrii despre pasiunea ta adevărată, atunci nu ar trebui să ai probleme cu a scrie ceva despre care să scrii. Pentru informații suplimentare despre cărțile electronice, citiți articolul intitulat „Cum să creați o carte electronică și să conduceți traficul masiv pe site-ul dvs., oferind-o departe”.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment