Optimizarea Campaniei Google Ads

No Comments

Optimizarea Campaniei Google AdsGestionarea Campaniei Google Ads 0725 763 311

Cum să gestionați și să maximizați campaniile Google ads plătite

Fie că lucrați pentru clienți ca agenție, fie că vă propuneți să creați campanii PPC, este important să înțelegeți un singur lucru: anunțurile Google ads nu sunt un proces stabilit și uitat. Este nevoie de timp, management, cercetare și răbdare pentru a crea o campanie eficientă.

Deși ar putea fi ușor să răspundeți la întrebările dacă ar trebui să gestionați campaniile plătite – ar trebui să gestionați campaniile plătite – suntem aici pentru a vă arăta exact cum să obțineți cel mai bun bang pentru dolarul dvs.

Înțelegerea campaniei dvs. publicitare Google

Rețineți că vă petreceți timpul pentru a crea aceste campanii, energia pentru a le face cât mai antiglonț posibil și banii pentru a le oferi o șansă de luptă împotriva concurenților. V-ați face rău dacă nu ați analiza modalități noi, de bază și inovatoare de a face îmbunătățirile necesare, astfel încât să puteți începe să vedeți o anumită rentabilitate a muncii dvs. și serviciile excepționale.

Chiar dacă începeți să vedeți conversii realizate, treaba dvs. nu este terminată. De fapt, acesta este adesea cel mai important moment: șansa de a afla ce a funcționat, unde puteți face îmbunătățiri și cum vă puteți construi pe acel impuls.

În acest moment, probabil că aveți întrebări. Cum îmi pot maximiza anunțurile Google? Ce tipuri de îmbunătățiri ar trebui să fac? Ce ar trebui să caut? Ce optimizare google ads trebuie să evoc pentru a obține în cele din urmă mai multe conversii pe site? Hai să aruncăm o privire.

Indicatori cheie de performanță Google Ads

Utilizați aceste valori pentru a măsura elementele cheie și eforturile de îmbunătățire din cadrul campaniei dvs. Google Ads:

  • Scorul de optimizare
  • Scorul de calitate al anunțului
  • Rata de conversie
  • Rata de clic (CTR)
  • Cost pe clic (CPC)
  • Statistici pentru public
  • Rata medie de sus a paginii
  • Detalii apel

Cuvinte cheie -> Termeni de căutare

Optimizarea Campaniei Google Ads 0725 763 311
Optimizarea Campaniei Google Ads 0725 763 311

Deci, ați intrat în direct cu campania dvs. de căutare Google. Acum ce? Ei bine, dacă sunteți ceva de genul guruilor analitici de pe ForeFront Web , probabil că urmăriți campania ca un șoim în primele zile (dacă nu chiar în primele ore), așteptând doar să analizați statisticile. Primul lucru pe care vă sugerăm să îl monitorizați este Termenii de căutare Google, aflați sub fila Cuvinte cheie.

De fiecare dată când campania dvs. Google Ads primește un clic, această secțiune vă arată exact ce căuta persoana care face clicul. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a determina dacă cuvintele dvs. cheie și configurarea anunțurilor au ca rezultat clicuri optime și se afișează pentru tipurile potrivite de căutări.

Ipotetic: faceți publicitate pentru servicii de arborist / copac, dar vă uitați la termenii de căutare și vedeți că anunțurile dvs. primesc afișări și clicuri pentru „Cum să deveniți arborist” sau „Certificare pentru arborist” E timpul să faci o schimbare! În acest caz, adăugați „certificare” și „cum să deveniți” în lista de cuvinte cheie negative ale campaniei și renunțați la risipa cheltuielilor pentru acele clicuri nedorite și neprofitabile.

Monitorizarea destinației de plasare a anunțurilor

Campanii de căutare Google

Această secțiune vă va oferi valori diferite, în funcție de tipul de campanie pe care îl derulați. De exemplu, dacă utilizați o campanie de căutare Google pentru a comercializa la nivel național un produs sau serviciu, puteți obține informații despre locațiile (stat, oraș, cod poștal etc.) care generează cele mai multe clicuri și afișări pentru anunțul dvs. Dacă comercializați doar câteva orașe, puteți vedea care dintre ele ar fi cel mai bun candidat pentru un marketing mai concentrat.

Sau poate observați alternativa: o anumită locație generează o cantitate mare de trafic către site-ul dvs. din campania dvs. publicitară, dar vânzările sau conversiile din acea locație sunt, în general, reduse. Acum puteți lua în considerare excluderea acelei locații din cele în care apar anunțurile dvs. Ca să nu mai vorbim, puteți obține rapoarte geografice și stoca dacă difuzați anunțuri pentru mai multe locații și lanțuri.

Pentru a localiza aceste statistici, navigați la fila „Locații” din bara laterală din stânga.

Campanii Google Display

Dacă derulați o campanie de anunțuri grafice Google, aceasta este o filă critică la care să acordați atenție. Procesul de configurare a unei campanii de anunțuri grafice este adesea atât de exhaustiv încât – după încărcarea tuturor imaginilor publicitare, realizarea tuturor titlurilor și descrierilor și stabilirea unei afinități eficiente și / sau a unui public cu intenție personalizată – majoritatea managerilor de campanii uită adesea să monitorizați această filă. 

Dar merită să ne amintim, deoarece vă permite să aflați dacă publicurile pe care le-ați vizat prin cuvinte cheie și adrese URL afișează anunțurile dvs. pe platformele și site-urile web potrivite.

O lecție pe care am învățat-o, cel mai greu, este că un anunț grafic care arată o rată de clic pozitivă nu aduce neapărat clicuri favorabile conversiilor pe site. Aruncând o privire asupra porțiunii „unde s-au afișat anunțurile” din campania dvs., puteți vedea exact site-urile web, aplicațiile și canalele YouTube în care au apărut anunțurile dvs. S-ar putea să vedeți că majoritatea impresiilor dvs. provin din aplicații care nu au nimic de-a face cu afacerea dvs. Uneori, problema cu afișarea anunțurilor grafice în aplicațiile din rețeaua de afișare Google este că este foarte ușor pentru utilizatori să facă clic pe ele accidental. Acestea sunt clicuri nedorite pe site-ul dvs. și risipiți bani de marketing pentru campania dvs.

Utilizați acest instrument pentru a vă asigura că anunțurile dvs. sunt afișate pe site-uri web, videoclipuri și aplicații relevante și asigurați-vă că excludeți orice nu are sens. Pentru a localiza „Unde s-au afișat anunțurile” în campania dvs. de display, navigați la fila Destinație de plasare din bara laterală din stânga.

Speranța ratei de clic

Deci, ce se consideră a fi o rată de clic ridicată pentru o campanie publicitară Google? Datorită volumului incredibil de mare de afișări pe care le generează anunțurile grafice, o rată de clic ideală poate fi de 0,4% până la 1,5%. Pentru campaniile de căutare Google, întrucât este un public mai direcționat pe baza căutării utilizatorilor și a volumului de cuvinte cheie, am stabili o rată de clic adecvată între 2% și 6%.

NU ESTE Când vine vorba de gestionarea anunțurilor Google

Ian Malcom de la Jurassic Park (și, uh, de asemenea, marele șef de aici de pe ForeFront Web) a spus cel mai bine: „Oamenii de știință au fost atât de preocupați de faptul că au putut sau nu, încât nu s-au oprit să se gândească dacă ar trebui”. Același principiu se aplică și gestionării campaniei. Există o mulțime de lucruri pe care le puteți face pentru a vă îmbunătăți anunțurile, dar, în unele cazuri, le-ați putea suferi.

NU … uitați să vă monitorizați termenii de căutare și să eliminați cuvintele cheie nedorite. Lucruri precum „ieftin”, „gratuit” și „DIY” sunt toate exemple de cuvinte cheie negative obișnuite.

NU … piață pentru căutare de marcă. Cu excepția cazului în care marca sau compania dvs. nu se află în partea de sus a căutării Google, este posibil să vă irosiți banii în căutările clienților actuali.

NU … ignorați recomandările Google. Lord Google știe cel mai bine. Uitați-vă la îmbunătățirile sugerate pentru anunțurile dvs. și aplicați doar recomandări care au sens. Nu forțați cuvintele cheie sugerate de Google care nu se aplică.

NU … modificați în mod constant anunțurile dvs. reale. Știm că este tentant să aducem îmbunătățiri și modificări ori de câte ori te simte starea de spirit, dar prea mulți vor lăsa API-ul Google cu timp insuficient pentru a-ți învăța anunțurile și a face recomandări eficiente.

NU … gestionați greșit conversiile. Cum puteți măsura dacă campania dvs. are succes dacă nu măsoară obiectivele corecte?

NU … treceți cu vederea CPC maxim. În funcție de bugetul dvs., suma CPC maximă ar putea fie să depășească concurenții, fie să vă irosească bugetul zilnic până la prânz.

Cunoașterea este putere

Gestionarea campaniilor publicitare Google este o știință. Pentru a vă asigura că le configurați pentru cele mai bune rezultate este nevoie de dorința de a învăța. Explorează tactici inovatoare și asumă riscuri acolo unde este cazul. Urmăriți pe parcurs videoclipuri aplicabile de pe YouTube și construiți-vă autoritatea.

Nu știi niciodată când succesul tău ar putea deveni următorul studiu de caz pentru industria ta.

Summary

Optimizarea Campaniei Google Ads 0725 763 311

Sending
User Review
0 (0 votes)

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment