OPTIMIZARE SEO

What Is SEO / Search Engine Optimization?

Ce Este SEO / Search Engine Optimization ?

What Is SEO? | CE ESTE SEO?

SEO înseamnă “optimizarea motorului de căutare”. Este procesul de obținere a traficului din rezultatele căutării “gratuite”, “organice”, “editoriale” sau “naturale” în motoarele de căutare.

Ghidul începătorului pentru SEO

Veți obține cele mai multe din acest ghid dacă dorința dvs. de a învăța optimizarea motorului de căutare (SEO) este depășită numai de voința dumneavoastră de a executa și testa concepte.

Acest ghid este conceput pentru a descrie toate aspectele majore ale SEO, de la găsirea termenilor și expresiilor (cuvintelor cheie) care pot genera trafic calificat pe site-ul dvs. web, pentru a vă face site-ul prietenos cu motoarele de căutare, pentru a construi legături și a comercializa valoarea unică a site-ului dvs. .

Lumea optimizării motorului de căutare este complexă și se schimbă mereu, dar puteți înțelege cu ușurință elementele de bază și chiar o cantitate mică de cunoștințe poate avea o mare diferență. Educația gratuită SEO este, de asemenea, disponibilă pe web, inclusiv în ghiduri de genul asta! (Woo hoo!)

Combinați aceste informații cu unele practici și sunteți bine pe cale de a deveni un SEO savvy.

Iată ce veți găsi în ghid

Ai auzit vreodată de ierarhia nevoilor lui Maslow? Este o teorie a psihologiei care prioritizează cele mai importante nevoi umane (cum ar fi aerul, apa și siguranța fizică) față de nevoile mai avansate (cum ar fi stima și apartenența socială). Teoria este că nu puteți atinge nevoile de la început fără a vă asigura că mai întâi sunt îndeplinite nevoile fundamentale. Dragostea nu contează dacă nu ai mâncare.

Fondatorul nostru, Rand Fishkin, a făcut o piramidă similară pentru a explica modul în care oamenii ar trebui să meargă despre SEO, iar noi l-am denumit afectiv ” ierarhia lui Moz low” a nevoilor SEO.

Iata cum arata:

O ierarhie piramidală a necesităților SEO bazată pe teoria psihologiei lui Maslow.
  1. Accesați accesările cu crawlere, astfel încât motoarele să poată accesa și indexa conținutul
  2. Conținut convingător care răspunde interogării căutătorului
  3. Cuvânt cheie optimizat pentru a atrage utilizatorii și motoarele
  4. O experiență extraordinară a utilizatorilor, incluzând o viteză rapidă de încărcare, ușurință în utilizare și interfață uimitoare pe orice dispozitiv
  5. Beneficiați de conținut care câștigă legături, citate și amplificare
  6. Titlul, URL-ul și descrierea pentru a extrage CTR-ul ridicat în clasament
  7. Fragmentare / marcaj de schemă pentru a ieși în SERP

Vom petrece timp în fiecare dintre aceste zone în acest ghid, dar am vrut să-l prezentăm aici pentru că oferă o privire asupra modului în care am structurat ghidul în ansamblu:

CAPITOLUL 1: SEO 101

Ce este și de ce este important?

Pentru începători adevărați. Aflați ce optimizare pentru motoarele de căutare este, de ce contează, și toate elementele de bază necesare pentru a începe să vă deconectați.

CAPITOLUL 2: CUM FUNCȚIONEAZĂ MOTOARELE DE CĂUTARE – CRAWLING, INDEXAREA ȘI CLASAREA

În primul rând, trebuie să apară.

Dacă motoarele de căutare nu te pot găsi literalmente, nimic din restul muncii tale nu contează. Acest capitol vă arată cum roboții lor accesează cu crawlere Internetul pentru a găsi site-ul dvs. și pentru a-l adăuga la indexurile lor.

CAPITOLUL 3: CERCETAREA CUVINTELOR CHEIE

Înțelege ce vrea publicul tău să găsească.

Abordarea noastră se adresează utilizatorilor mai întâi pentru că asta e recompensarea motoarelor de căutare. Acest capitol acoperă cercetarea cuvintelor cheie și alte metode pentru a determina ce căuta audiența dvs.

CAPITOLUL 4: OPTIMIZAREA LA FAȚA LOCULUI

Folosiți-vă cercetarea pentru a vă crea mesajul.

Acesta este un capitol grav, care acoperă designul optimizat, experiența utilizatorilor, arhitectura informațiilor și toate modurile în care vă puteți adapta cum publicați conținutul pentru a maximiza vizibilitatea și rezonanța cu publicul.

CAPITOLUL 5: SEO TEHNIC

Cunoștințele tehnice de bază vă vor ajuta să vă optimizați site-ul pentru motoarele de căutare și să vă stabiliți credibilitatea cu dezvoltatorii.

Prin implementarea designului receptiv, a directivelor robotului și a altor elemente tehnice, cum ar fi datele structurate și meta-etichetele, puteți spune Google (un robot însuși) despre ce este vorba site-ul dvs. Acest lucru ajută la rang pentru lucrurile potrivite.

CAPITOLUL 6: CREAREA DE LEGĂTURI ȘI AUTORITATEA DE ÎNFIINȚARE

Da volumul mai tare.

Odată ce ați luat totul în loc, este timpul să vă extindeți influența câștigând atenție și legături de la alte site-uri și influențatori.

CAPITOLUL 7: MĂSURAREA, PRIORITIZAREA ȘI EXECUTAREA SEO

Stabilește-te pentru succes.

O parte esențială a oricărei strategii de SEO este cunoașterea a ceea ce funcționează (și ce nu este), ajustând abordarea pe măsură ce mergeți.

GLOSARUL SEO

Înțelege termeni și fraze cheie.

Învățarea SEO poate uneori să se simtă ca învățarea unei alte limbi, cu toți termenii de jargon și de industrie de care sunteți de așteptat să știți. Acest glosar capitol-cu-capitol vă va ajuta să obțineți o manevră asupra tuturor cuvintelor noi.

Cât de mult din acest ghid trebuie să citesc?

Dacă sunteți serios în ceea ce privește îmbunătățirea traficului de căutare și nu sunteți familiarizați cu SEO, vă recomandăm să citiți acest ghid din față-în-față. Am încercat să o facem cât mai concisă și mai ușor de înțeles, iar învățarea bazelor de SEO este un prim pas vital în atingerea obiectivelor dvs. de afaceri online.

Mergeți la ritmul care vă convine cel mai bine și asigurați-vă că luați notă de cele zeci de resurse pe care le facem legătura între ele în cadrul capitolelor – sunt, de asemenea, vrednice de atenția acordată.

Ești încântat încă? Ar trebui să fii! Search engine marketing este un câmp fascinant și poate fi o mulțime de distracție! Dacă vă confundați, nu renunțați; avem oameni care vă pot ajuta cu seminarii de instruire organizate de instructori .

Suntem încântați că sunteți aici! Luați o ceașcă de cafea și să ne aruncăm în capul capitolului 1 (SEO 101) .

Search engine optimization

Optimizarea motorului de căutare ( SEO ) este procesul de creștere a calității și cantității traficului de site web prin creșterea vizibilității unui site web sau a unei pagini web către utilizatorii unui motor de căutare web . [1]
SEO se referă la îmbunătățirea rezultatelor neplătite (cunoscute ca “naturale” sau ” organice “) și exclude cumpărarea de plasare plătită .

SEO pot viza diferite tipuri de căutare, inclusiv căutare de imagini , căutare film , căutare academică , [2] de căutare de știri, și specifice industriei de căutare pe verticală motoare.

Optimizarea unui site web poate implica editarea conținutului său, adăugarea de conținut, modificarea codului HTML și codarea asociată atât pentru a crește relevanța acestuia pentru anumite cuvinte cheie, cât și pentru a elimina barierele din calea activităților de indexare ale motoarelor de căutare. citare necesare ]Promovarea unui site pentru a crește numărul de backlink sau link-uri de intrare este o altă tactică SEO. Până în mai 2015, căutarea pe mobil a depășit căutarea pe desktop. [3]

Ca o strategie de marketing pe Internet , SEO analizează modul în care funcționează motoarele de căutare, algoritmii programați de calculator care dictează comportamentul motorului de căutare, ceea ce caută oamenii, termenii de căutare efectivi sau cuvintele cheie introduse în motoarele de căutare și care motoare de căutare sunt preferate de publicul țintă. SEO se efectuează deoarece un site web va primi mai mulți vizitatori de la un motor de căutare cu cât este mai mare site-ul pe site-ul cu rezultatele motorului de căutare (SERP) . Acești vizitatori pot fi apoi transformați în clienți. [4]

SEO diferă de optimizarea motorului de căutare local, în sensul că acesta din urmă se concentrează pe optimizarea prezenței online a unei companii, astfel încât paginile sale web să fie afișate de motoarele de căutare atunci când un utilizator intră în căutarea locală a produselor sau serviciilor sale. În schimb, fostul se concentrează mai mult pe căutări naționale sau internaționale.

Obținerea indexării

Motoarele de căutare folosesc algoritmi matematici complexe pentru a interpreta site-urile pe care le caută un utilizator. În această diagramă, dacă fiecare bule reprezintă un site web, programele denumite uneori păianjeni examinează site-urile care se leagă de alte site-uri, cu săgeți care reprezintă aceste linkuri. Site-urile web care primesc mai multe linkuri de intrare sau link-uri mai puternice sunt considerate a fi mai importante și ce căutăm utilizatorul. În acest exemplu, din moment ce site-ul B este destinatarul numeroaselor linkuri inbound, acesta se clasează mai mult într-o căutare web. Și legăturile “efectuează”, astfel încât site-ul C, chiar dacă are doar un singur link de intrare, are un link de intrare de pe un site extrem de popular (B), în timp ce site-ul E nu are. Notă: Procentajele sunt rotunjite.

Motoarele de căutare de frunte, cum ar fi Google , Bing și Yahoo! , folosiți crawlere pentru a găsi pagini pentru rezultatele căutării algoritmice. Paginile care sunt conectate de la alte pagini indexate de motoare de căutare nu trebuie trimise deoarece sunt găsite automat. Yahoo! Directorși DMOZ , două directoare majore care au fost închise în 2014 și, respectiv, 2017, ambele au solicitat prezentarea manuală și revizuirea editoriale umane. [40] Google oferă Google Search Console , pentru care este inclus un Sitemap XMLhrana poate fi creată și trimisă gratuit pentru a se asigura că toate paginile sunt găsite, în special paginile care nu pot fi descoperite prin urmărirea automată a link-urilor [41] în plus față de consola de trimitere a adreselor URL. [42] Yahoo! a funcționat anterior un serviciu de plată cu plată care garanta accesarea cu crawlere pentru un cost pe clic ; [43] Cu toate acestea, această practică a fost întreruptă în 2009.

Motoarele de căutare pot căuta un număr de factori diferiți atunci când accesează cu crawlere un site. Nu fiecare pagină este indexată de motoarele de căutare. Distanța de pagini din directorul rădăcină al unui site poate fi, de asemenea, un factor pentru a determina dacă paginile sunt sau nu accesate cu crawlere. [44]

Astăzi, majoritatea oamenilor căută pe Google utilizând un dispozitiv mobil. [45] În noiembrie 2016, Google a anunțat o schimbare majoră a modului de accesare a site-urilor cu crawlere și a început să-și facă indexul mobil pe primul loc, ceea ce înseamnă că versiunea mobilă a site-ului dvs. devine punctul de plecare pentru ceea ce Google include în indexul lor. [46]

Prevenirea accesării cu crawlere

Articolul principal: Standardul de excludere a roboților

Pentru a evita conținutul nedorit în indexele de căutare, webmasterii pot instrui păianjenii să nu acceseze cu crawlere anumite fișiere sau directoare prin fișierul robots.txt standard din directorul rădăcină al domeniului. În plus, o pagină poate fi exclusă în mod explicit dintr-o bază de date a unui motor de căutare utilizând o etichetă meta specifică robotilor (de obicei <meta name = “robots” content = “noindex”>). Când un motor de căutare vizitează un site, fișierul robots.txt este localizat în directorul rădăcinăeste primul fișier accesat cu crawlere. Fișierul robots.txt este apoi analizat și va instrui robotul cu privire la paginile care nu trebuie să fie accesate cu crawlere. Întrucât crawlerul pentru motoarele de căutare poate păstra o copie în memoria cache a acestui fișier, poate accesa cu crawlere ocazional pagini pe care un webmaster nu dorește să le acceseze cu crawlere. Paginile de obicei împiedicate accesării cu crawlere includ pagini specifice pentru conectare, cum ar fi coșurile de cumpărături și conținutul specific pentru utilizatori, cum ar fi rezultatele căutării din căutările interne. În martie 2007, Google a avertizat webmasterii că ar trebui să împiedice indexarea rezultatelor căutării interne deoarece aceste pagini sunt considerate spam. [47]

Creșterea proeminenței

O varietate de metode pot crește importanța unei pagini Web în cadrul rezultatelor căutării. Legătura între paginile aceluiași site pentru a oferi mai multe linkuri către pagini importante poate îmbunătăți vizibilitatea acestuia. [48] Scrierea de conținut care include fraza de cuvinte cheie căutată frecvent, astfel încât să fie relevantă pentru o mare varietate de interogări de căutare va avea tendința de a crește traficul. [48] Actualizarea conținutului, astfel încât motoarele de căutare să poată fi accesate frecvent de motoarele de căutare, poate da o pondere suplimentară unui site. Adăugarea de cuvinte cheie relevante în metadatele unei pagini web, inclusiv în eticheta titlului și în descrierea meta , va avea tendința de a îmbunătăți relevanța înregistrărilor de căutare ale unui site, crescând astfel traficul. URL canonicalizationa paginilor web accesibile prin intermediul mai multor adrese URL, folosind elementul de legătură canonic [49] sau prin redirecționările de 301, vă pot ajuta să vă asigurați că linkurile către diferite versiuni ale adresei URL se iau în considerare pentru scorul de popularitate al link-ului paginii.

Pălăria albă față de tehnicile de pălărie negre

Tehnicile SEO pot fi clasificate în două mari categorii: tehnicile pe care companiile de căutare le recomandă ca parte a unui design bun (“pălăria albă”) și acele tehnici pe care motoarele de căutare nu le aprobă (“pălărie neagră”). Motoarele de căutare încearcă să reducă la minimum efectul acestora, printre care spamdexing . Comentatori din industrie au clasificat aceste metode, și practicienii care îi angajează, fie ca pălărie albă SEO, sau pălărie neagră SEO. [50] Pălării albe au tendința de a produce rezultate care durează mult timp, în timp ce pălăriile negre anticipează că site-urile lor pot fi eventual interzise fie temporar, fie definitiv, odată ce motoarele de căutare descoperă ce fac. [51]

O tehnică SEO este considerată o pălărie albă dacă respectă liniile directoare ale motoarelor de căutare și nu implică nici o înșelăciune. Deoarece orientările pentru motoarele de căutare [18] [19] [52] nu sunt scrise ca o serie de reguli sau porunci, aceasta este o deosebire importantă de remarcat. White SEO pălăria nu este doar despre urmarea liniilor directoare, dar este despre asigurarea că conținutul pe care un motor de căutare îl indexează și ulterior se clasifică este același conținut pe care îl va vedea un utilizator. Sfatul despre pălăriile de culoare albă este, în general, rezumat ca fiind crearea de conținut pentru utilizatori, nu pentru motoarele de căutare, și apoi ca acest conținut să fie ușor accesibil algoritmilor “spider” online, în loc să încerce să înșele algoritmul de scopul propus. White pălăria SEO este, în multe privințe, similară dezvoltării web care promovează accesibilitatea, [53] deși cele două nu sunt identice.

Pălăria SEO încearcă să îmbunătățească clasamentul în moduri care sunt respinse de motoarele de căutare sau implică înșelăciune. O tehnică de pălărie neagră folosește textul ascuns, fie ca text colorat similar cu fundalul, într-un div de invizibil , fie poziționat în afara ecranului. O altă metodă oferă o pagină diferită, în funcție de faptul că pagina este solicitată de un vizitator uman sau de un motor de căutare, o tehnică cunoscută sub numele de cloaking . O altă categorie folosită uneori este SEO pălăria gri . Acest lucru se întâlnește între abordările pălăriilor negre și pălăriilor albe, unde metodele folosite evită penalizarea site-ului, dar nu acționează pentru a produce cele mai bune conținuturi pentru utilizatori. Grey SEO pălărie este în întregime concentrat pe îmbunătățirea motorului de căutare Topul.

Motoarele de căutare pot penaliza site-urile pe care le descoperă folosind metode de pălărie negre, fie prin reducerea clasamentelor, fie prin eliminarea totală a înregistrărilor din bazele lor de date. Astfel de sancțiuni pot fi aplicate fie automat prin algoritmii motoarelor de căutare, fie printr-o revizuire manuală a site-ului. Un exemplu a fost eliminarea de către Google din februarie 2006 atât a BMW Germania, cât și a lui Ricoh, Germania, pentru folosirea unor practici înșelătoare. [54] Ambele companii, totuși, și-au cerut scuze, au repus paginile contravenționale și au fost restabilite pe pagina cu rezultatele motorului de căutare Google. [55]

Ca strategie de marketing

SEO nu este o strategie adecvată pentru fiecare site web, iar alte strategii de marketing pe Internet pot fi mai eficiente, cum ar fi publicitatea plătită prin campanii pay per click (PPC) , în funcție de obiectivele operatorului site-ului. Search Engine Marketing (SEM) este practica de a proiecta, rula și optimiza campaniile de anunțuri pentru motoarele de căutare. [56] Diferența sa față de SEO este cel mai simplu reprezentată ca diferență între clasarea priorităților plătite și neplatite în rezultatele căutării. Scopul său se referă mai mult la relevanță decât la relevanță; dezvoltatorii site-urilor Web ar trebui să considere SEM cu importanță deosebită, având în vedere vizibilitatea, deoarece majoritatea navighează către listele principale ale căutării lor. [57]O campanie de marketing de succes pe Internet poate, de asemenea, să depindă de crearea unor pagini web de înaltă calitate care să se angajeze și să convingă, să stabilească programe de analiză pentru a permite proprietarilor de site-uri să măsoare rezultatele și să îmbunătățească rata de conversie a unui site . [58] În noiembrie 2015, Google a publicat publicului o versiune integrală de 160 de pagini din Ghidul său privind evaluarea calității căutării, [59] care a relevat o schimbare în orientarea către “utilitate” și căutare mobilă . În ultimii ani piața telefoniei mobile a explodat, depășind utilizarea desktop-urilor, așa cum au arătat StatCounter în octombrie 2016, unde au analizat 2,5 milioane de site-uri web și au constatat că 51,3% dintre pagini au fost încărcate de un dispozitiv mobil[60] . Google a fost una dintre companiile care utilizează popularitatea utilizării mobile prin încurajarea site-urilor web să utilizeze Consola de căutare Google , testul prietenos cu dispozitivele mobile , care permite companiilor să își mărească site-ul cu rezultatele motorului de căutare și cu cât este ușor de utilizat este. -search engine optimizatio,seo

SEO poate genera o rentabilitate adecvată a investiției . Cu toate acestea, motoarele de căutare nu sunt plătite pentru traficul de căutări organice, algoritmii lor se modifică și nu există garanții pentru trimiteri continue. Datorită acestei lipse de garanții și certitudine, o afacere care se bazează în mare măsură pe traficul motorului de căutare poate suferi pierderi majore dacă motoarele de căutare nu mai trimit vizitatori. [61] Motoarele de căutare își pot schimba algoritmii, influențând poziționarea unui site web, ceea ce ar putea duce la o pierdere gravă a traficului. Potrivit CEO-ului Google, Eric Schmidt, în 2010, Google a făcut peste 500 de modificări ale algoritmului – aproape 1,5 pe zi. [62] Se consideră o practică înțeleaptă de afaceri pentru ca operatorii de pe site să se elibereze de dependența de traficul motorului de căutare. [63]În plus față de accesibilitatea în ceea ce privește crawlerele web (abordate mai sus), accesibilitatea web a utilizatorilor a devenit din ce în ce mai importantă pentru SEO

Toate motoarele de căutare importante, cum ar fi Google , Bing  și  Yahoo,  au rezultate de căutare primare, unde paginile web și alte tipuri de conținut, cum ar fi videoclipuri sau înregistrări locale, sunt afișate și clasificate în funcție de ceea ce motorul de căutare consideră cel mai relevant utilizatorilor. Plata nu este implicată, la fel ca în cazul anunțurilor cu căutare plătită .

Image result for seo

VIDEO: SEO explicat

Nou pentru SEO? Începeți cu acest videoclip rapid și ușor de înțeles despre optimizarea motorului de căutare. Va acoperi repede elementele de bază:

Motorul de căutare a lucrat cu  Common Craft  pentru a produce videoclipul și au mult mai multe videoclipuri de interpretare excelente, cum ar fi acest lucru, în  biblioteca video comună Craft , așa că verificați asta.

Mai multe sfaturi SEO pentru incepatori

Tabel periodic de SEO

Pentru mai multe informații de bază dar și în profunzime, tabelul nostru  periodic de factori de succes SEO , prezentat mai jos, vă prezintă toate conceptele cheie pe care trebuie să le cunoașteți:

Puteți face clic pe tabel pentru a vedea o versiune mai mare a acesteia. Puteți  descărca o copie pentru tipărire pentru o referință ușoară!

Ghidul tării motorului de căutare pentru SEO

Ca un companion la masă, Ghidul motorului de căutare pentru SEO explică factorii de clasificare în profunzime, într-un tutorial care oferă sfaturi și sfaturi cu privire la punerea lor în aplicare.

Linkurile către întregul ghid sunt prezentate mai jos (începând de la început și fiecare pagină vă va duce la următoarea):

Mai multe ghiduri SEO și cărți

Un alt ghid excelent este “Ghidul de pornire pentru optimizarea motorului de căutare” al Google. Acesta este un descărcare PDF gratuită care acoperă sfaturile de bază pe care Google le oferă propriilor angajați cu privire la modul de listare. Veți găsi aici . De asemenea, merită verificat este Moz’s “Ghidul începătorului pentru SEO”, pe care îl veți găsi aici , și Piramida SEO de succes din Small Business Search Marketing.

Daily SEO Știri & Consultanță Expert SEO

În plus față de știrile zilnice de la personalul nostru editorial, Search Engine Land publică articole zilnice de la contribuabili care acoperă aspecte SEO, în principal, dintr-o perspectivă în tranșee. Răsfoiți canalul SEO pentru cele mai recente știri de știri SEO și coloane de experți sau înscrieți-vă pentru a primi toate conținuturile noastre legate de SEO prin e-mail .

Baza de căutare a motorului de căutare SEO

Biblioteca SEO  este un domeniu din cadrul Search Engine Land , care oferă o colecție de povestiri toate le – am scris pe tema SEO. De asemenea, avem subcategorii, printre care:

Vedeți, de asemenea, categoria noastră de Link Building și următoarele subcategorii:

În plus față de acoperirea SEO în general, Motorul de căutare Teren, de asemenea, are site-uri de optimizare a motorului de căutare în mod specific pentru fiecare dintre motoarele de căutare majore:

De asemenea, în cadrul bibliotecii noastre este secțiunea  Cum să: SEO  , care este dedicată sfaturilor practice și tacticii privind optimizarea motorului de căutare.

Obțineți Știri și sfaturi SEO livrate în căsuța poștală

Aboneaza-te la newsletter-urile noastre săptămânale SEO și zilnice  pentru o recapitulare a tuturor celor mai recente știri, sfaturi și tactici legate de SEO de la Search Engine Land și alte surse de pe tot globul.