PIMIZARE_SEO_https://www.seoadwords.ro/optimizare-seo

Optimizare SEO Timisoara

OPTIMIZARE SEO (Search engine optimization)

 ( SEO ) este procesul de afectare a vizibilității online a unui site web sau a unei pagini web într-un rezultat neplătit al motorului de căutare web – deseori denumit “natural”, ” organic ” sau “câștigat”. În general, în lista cu rezultatele căutării, mai devreme (sau mai bine clasat pe pagina cu rezultatele căutării) și, mai frecvent, un site web, cu atât mai mulți vizitatori vor primi de la utilizatorii motorului de căutare; acești vizitatori pot fi apoi transformați în clienți. [1] SEO poate viza diferite tipuri de căutare, inclusiv căutare de imagini , căutare video , căutare academică ,[2] căutare de știri șimotoare de căutare verticale specifice industriei. SEO diferă de optimizarea motorului de căutare local, în sensul că acesta din urmă se concentrează pe optimizarea prezenței online a unei companii, astfel încât paginile sale web să fie afișate de motoarele de căutare atunci când un utilizator intră în căutarea locală a produselor sau serviciilor sale. În schimb, fostul se concentrează mai mult pe căutări naționale sau internaționale.

Ca o strategie de marketing pe Internet , SEO analizează modul în care funcționează motoarele de căutare, algoritmii programați de calculator care dictează comportamentul motorului de căutare, ceea ce caută oamenii, termenii de căutare efectivi sau cuvintele cheie introduse în motoarele de căutare și care motoare de căutare sunt preferate de publicul țintă. Optimizarea unui site web poate implica editarea conținutului acestuia, adăugarea de conținut, realizarea de cod HTML și codarea asociată, pentru a crește relevanța acestuia pentru anumite cuvinte cheie și pentru a elimina barierele din calea activităților de indexare ale motoarelor de căutare. Promovarea unui site pentru a crește numărul de backlink sau link-uri de intrare este o altă tactică SEO. Până în 2015, căutare mobilăa depășit căutarea pe desktop. [3] În 2015, sa raportat că Google dezvoltă și promovează căutarea mobilă ca element cheie în cadrul produselor viitoare. Ca răspuns, multe branduri încep să adopte o abordare diferită față de strategiile de marketing pe Internet. [4]

Obținerea indexării

Motoarele de căutare folosesc algoritmi matematici complexi pentru a ghici care site-uri web le caută. În această diagramă, dacă fiecare bule reprezintă un site web, programele denumite uneori păianjeni examinează site-urile care se leagă de alte site-uri, cu săgeți care reprezintă aceste linkuri. Site-urile web care primesc mai multe linkuri de intrare sau link-uri mai puternice sunt considerate a fi mai importante și ce căutăm utilizatorul. În acest exemplu, din moment ce site-ul B este destinatarul numeroaselor linkuri inbound, acesta se clasează mai mult într-o căutare web. Și legăturile “efectuează”, astfel încât site-ul C, chiar dacă are doar un singur link de intrare, are un link de intrare de pe un site foarte popular (B), în timp ce site-ul E nu are. Notă: Procentajele sunt rotunjite.

Motoarele de căutare de frunte, cum ar fi Google , Bing și Yahoo! , folosiți crawlere pentru a găsi pagini pentru rezultatele căutării algoritmice. Paginile care sunt legate de alte pagini indexate de motoare de căutare nu trebuie trimise deoarece sunt găsite automat. Yahoo! Director și DMOZ , două directoare majore care au fost închise în 2014 și, respectiv, 2017, ambele au solicitat prezentarea manuală și revizuirea editoriale umane. [39] Google oferă Google Search Console , pentru care este inclus un Sitemap XMLfeed-ul poate fi creat și trimis gratuit, pentru a se asigura că toate paginile sunt găsite, în special paginile care nu pot fi descoperite prin link-uri automate [40] în plus față de consolă de expediere a adreselor URL. [41] Yahoo! a funcționat anterior un serviciu de plată cu plată care garanta accesarea cu crawlere pentru un cost pe clic ; [42] Cu toate acestea, această practică a fost întrerupt în 2009.

Motoarele de căutare pot căuta un număr de factori diferiți atunci când accesează cu crawlere un site. Nu fiecare pagină este indexată de motoarele de căutare. Distanța de pagini din directorul rădăcină al unui site poate fi, de asemenea, un factor pentru a determina dacă paginile sunt sau nu accesate cu crawlere. [43]

Astăzi, majoritatea oamenilor căută pe Google utilizând un dispozitiv mobil. [44] În noiembrie 2016, Google a anunțat o schimbare majoră a modului de accesare a site-urilor cu crawlere și a început să-și facă primul index mobil, ceea ce înseamnă că versiunea mobilă a site-ului dvs. devine punctul de plecare pentru ceea ce Google include în indexul lor. [45]

Prevenirea accesării cu crawlere

Articolul principal: Standardul de excludere a roboților

Pentru a evita conținutul nedorit în indexele de căutare, webmasterii pot instrui păianjenii să nu acceseze cu crawlere anumite fișiere sau directoare prin fișierul robots.txt standard din directorul rădăcină al domeniului. În plus, o pagină poate fi exclusă în mod explicit dintr-o bază de date a unui motor de căutare utilizând o etichetă meta specifică robotilor (de obicei <meta name = “robots” content = “noindex”>). Când un motor de căutare vizitează un site, fișierul robots.txt este localizat în directorul rădăcinăeste primul fișier accesat cu crawlere. Fișierul robots.txt este apoi analizat și va instrui robotul cu privire la paginile care nu trebuie să fie accesate cu crawlere. Întrucât crawlerul unui motor de căutare poate să păstreze o copie în memoria cache a acestui fișier, acesta poate accesa cu crawlere ocazional pagini pe care un webmaster nu dorește să le acceseze cu crawlere. Paginile de obicei împiedicate accesării cu crawlere includ pagini specifice pentru conectare, cum ar fi căruțele de cumpărături și conținutul specific pentru utilizatori, cum ar fi rezultatele căutării din căutările interne. În martie 2007, Google a avertizat webmasterii că ar trebui să împiedice indexarea rezultatelor căutării interne, deoarece aceste pagini sunt considerate spam. [46]

Creșterea proeminenței

O varietate de metode pot crește importanța unei pagini Web în cadrul rezultatelor căutării. Legătura între paginile aceluiași site pentru a oferi mai multe linkuri către pagini importante poate îmbunătăți vizibilitatea acestuia. [47] Scrierea de conținut care include expresia de cuvinte cheie frecvent căutată, astfel încât să fie relevantă pentru o mare varietate de interogări de căutare va avea tendința de a crește traficul. [47] Actualizarea conținutului astfel încât motoarele de căutare să poată fi accesate în mod frecvent înapoi, poate da un plus de greutate unui site. Adăugarea cuvintelor cheie relevante în datele meta de pe o pagină web, inclusiv în eticheta de titlu și în descrierea meta-ului , va avea tendința de a îmbunătăți relevanța înregistrărilor de căutare ale unui site, crescând astfel traficul. URL canonicalizationa paginilor web accesibile prin urlări multiple, utilizând elementul link canonic [48] sau prin intermediul redirecțiilor 301, vă poate ajuta să vă asigurați că linkurile către diferite versiuni ale urlului se iau în considerare pentru scorul de popularitate al link-ului paginii.

Pălăria albă față de tehnicile de pălărie negre

Tehnicile SEO pot fi clasificate în două mari categorii: tehnicile pe care companiile de căutare le recomandă ca parte a unui design bun (“pălăria albă”) și acele tehnici pe care motoarele de căutare nu le aprobă (“pălărie neagră”). Motoarele de căutare încearcă să reducă la minimum efectul acestora, printre care spamdexing . Comentatori din industrie au clasificat aceste metode, și practicienii care îi angajează, fie ca pălărie albă SEO, sau pălărie neagră SEO. [49] Pălăriile albe au tendința de a produce rezultate care durează mult timp, în timp ce pălăriile negre anticipează că site-urile lor pot fi eventual interzise fie temporar, fie definitiv, odată ce motoarele de căutare descoperă ce fac. [50]

O tehnică SEO este considerată pălărie albă dacă respectă liniile directoare ale motoarelor de căutare și nu implică înșelăciune. Deoarece orientările pentru motoarele de căutare [18] [19] [51] nu sunt scrise ca o serie de reguli sau porunci, este o deosebire importantă. White pălăria SEO nu este doar despre urmarea liniilor directoare, ci este vorba despre asigurarea că conținutul pe care îl indexează un motor de căutare și pe care îl ocupă ulterior este același conținut pe care un utilizator îl va vedea. Sfatul despre pălăriile de culoare albă este, în general, rezumat ca fiind crearea de conținut pentru utilizatori, nu pentru motoarele de căutare, și apoi ca acel conținut să fie ușor accesibil algoritmilor “spider” online, în loc să încerce să înșele algoritmul de scopul propus. White pălăria SEO este în multe privințe similară dezvoltării web care promovează accesibilitatea, [52] deși cele două nu sunt identice.

Pălăria SEO încearcă să îmbunătățească clasamentul în moduri care sunt respinse de motoarele de căutare sau implică înșelăciune. O tehnică de pălărie neagră folosește un text care este ascuns, fie ca un text colorat similar cu fundalul, într-un div de invizibil sau poziționat în afara ecranului. O altă metodă oferă o pagină diferită, în funcție de faptul că pagina este solicitată de un vizitator uman sau de un motor de căutare, o tehnică cunoscută sub numele de cloaking . O altă categorie folosită uneori este SEO pălăria gri . Aceasta se întâmplă între pălăriile negre și pălăriile de culoare albă, unde metodele folosite evită penalizarea site-ului, dar nu acționează în producerea celui mai bun conținut pentru utilizatori. Grey SEO pălărie este în întregime concentrat pe îmbunătățirea motorului de căutare Topul.

Motoarele de căutare pot penaliza site – uri le – au descoperit , folosind metode de pălărie neagră, fie prin reducerea sau eliminarea locul lor în clasament cataloagele lor de la bazele lor de date cu totul. Astfel de sancțiuni pot fi aplicate fie automat prin algoritmii motoarelor de căutare, fie printr-o revizuire manuală a site-ului. Un exemplu a fost eliminarea de către Google din februarie 2006 atât a BMWGermania, cât și a lui Ricoh, Germania, pentru folosirea unor practici înșelătoare. [53] Ambele companii, totuși, și-au cerut scuze repede, au stabilit paginile contravenționale și au fost restabilite pe lista Google. [54]

Strategie de marketing

SEO nu este o strategie adecvată pentru fiecare site web, iar alte strategii de marketing pe Internet pot fi mai eficiente, cum ar fi publicitatea plătită prin campanii pay per click (PPC) , în funcție de obiectivele operatorului site-ului. Search Engine Marketing (SEM) este o practică de proiectare, rulare și optimizare a campaniilor de anunțuri pentru motoarele de căutare. [55] Diferența sa față de SEO este cel mai simplu descrisă ca fiind diferența dintre clasarea priorităților plătite și neplatite în rezultatele căutării. Scopul său se referă mai mult la relevanță decât la relevanță; dezvoltatorii site-urilor Web ar trebui să considere SEM cu importanță deosebită, având în vedere vizibilitatea, deoarece majoritatea navighează către listele principale ale căutării lor. [56]O campanie de marketing de succes pe Internet poate, de asemenea, să depindă de crearea unor pagini web de înaltă calitate, care să se angajeze și să convingă, să stabilească programe de analiză pentru a permite proprietarilor de site-uri să măsoare rezultatele și să îmbunătățească rata de conversie a unui site . [57] În noiembrie 2015, Google a publicat publicului o versiune completă de 160 de pagini din Ghidul de evaluare a calității căutării [58], care arată acum o schimbare în orientarea către “utilitate” și căutare mobilă . În ultimii ani piața telefoniei mobile a explodat, depășind utilizarea desktop-urilor, așa cum au arătat StatCounter în octombrie 2016, unde au analizat 2,5 milioane de site-uri web și 51,3% din pagini au fost încărcate de un dispozitiv mobil [59]Google a fost una dintre companiile care au folosit popularitatea utilizării mobilei prin încurajarea site-urilor Web să utilizeze Consola de căutare Google , Testul prietenos cu dispozitivele mobile , care permite companiilor să își mărească site-ul cu rezultatele motorului de căutare și cu cât este ușor de utilizat este.

SEO poate genera o rentabilitate adecvată a investiției . Cu toate acestea, motoarele de căutare nu sunt plătite pentru traficul de căutări organice, algoritmii lor se modifică și nu există garanții pentru trimiteri continue. Datorită acestei lipse de garanții și certitudine, o afacere care se bazează în mare măsură pe traficul motorului de căutare poate suferi pierderi majore dacă motoarele de căutare nu mai trimit vizitatori. [60] Motoarele de căutare își pot schimba algoritmii, impactând poziționarea site-ului, ceea ce ar putea duce la o pierdere gravă a traficului. Potrivit CEO-ului Google, Eric Schmidt, în 2010, Google a făcut peste 500 de modificări ale algoritmului – aproape 1,5 pe zi. [61] Este considerată o practică înțeleaptă de afaceri pentru ca operatorii de pe site să se elibereze de dependența de traficul motorului de căutare. [62]În plus față de accesibilitatea în ceea ce privește crawlerele web (abordate mai sus), accesibilitatea web a utilizatorilor a devenit din ce în ce mai importantă pentru SEO.

Optimizare SEO pe Piețele internaționale

Tehnicile de optimizare sunt foarte adaptate la motoarele de căutare dominante de pe piața țintă. Cotele de piață ale motoarelor de căutare variază de la piață la piață, la fel ca și concurența. În 2003, Danny Sullivan a declarat că Google a reprezentat aproximativ 75% din toate căutările. [63] Pe piețele din afara Statelor Unite, cota Google este adesea mai mare, iar Google rămâne motorul dominant de căutare la nivel mondial începând din 2007. [64] Începând cu 2006, Google avea o cotă de piață de 85-90% în Germania. [65] În timp ce în acele timpuri erau sute de firme SEO în SUA, în Germania erau doar aproximativ cinci. [65] În iunie 2008, cota de piață a Google în Marea Britanie a fost aproape de 90%, potrivit lui Hitwise . [66] Această cotă de piață este atinsă în mai multe țări.

Începând cu 2009, există doar câteva piețe mari, în care Google nu este motorul de căutare principal. În cele mai multe cazuri, atunci când Google nu conduce pe o anumită piață, acesta rămâne în urma unui jucător local. Cele mai notabile piețe de exemplu sunt China, Japonia, Coreea de Sud, Rusia și Republica Cehă, unde Baidu , Yahoo! Japonia , Naver , Yandex și Lista sunt lideri de piață.

Optimizarea optimizată a căutării pe piețele internaționale poate necesita traducerea profesională a paginilor web, înregistrarea unui nume de domeniu cu un domeniu de nivel superior pe piața țintă și găzduirea web care oferă o adresă IP locală . În caz contrar, elementele fundamentale ale optimizării căutării sunt în esență aceleași, indiferent de limbă. 

Servicii SEO


Îmbunătățiți rezultatele căutării cu SEO local
Obțineți mai mulți clienți și clienți locali!
Marketing, Copywriting, Branding, Content Strategy, Social Media

Cea mai buna campanie de SEO organică


Aceste servicii și pachete sunt concepute pentru a spori vizibilitatea afacerii, fie la nivel local sau organic, fie la nivel national sau international. Creșterea bazei de clienți devine din ce în ce mai atractivă pentru peisajul de site-uri.
• împreună cu o echipă de experți care vă va ghida prin întreaga optimizare a procesului site-ului web.

Procesul SEO


• EVALUAREA ȘI INTRAREA SITE – ULUI
Noi audităm prezența dvs. online, colectăm informații despre obiectivele dvs.

• CUVINTE CHEIE CERCETARE & CREATIA PATRIMONIULUI
Noi cercetăm cele mai bune cuvinte cheie pentru a vă aduce cele mai rapide și mai eficiente rezultate. V-ați aprobat recomandările pentru cuvinte cheie care vizează publicul dvs. și conduc la venituri

ON-PAGE SEO
O extensie optimizată pe pagină, incluzând instrumente Google, copywriting, etichete, antete, meta date și adrese URL.

OFF-PAGE SEO
Articole de blog, comunicate de presă și articole offline pentru construirea de legături scrise în stilul dvs. și pentru aprobarea dvs.

RAPORTAREA ȘI CONSTRUCȚIA LINKULUI SEO
Rapoartele lunare de rezumat executiv și continuarea construirii de link-uri prin trimiterea de articole în afara paginii.

SERVICII SEO LOCAL 1 Luna:

LUNA 1
CONTROL CERCETARE & PREP
• Auditul site-ului
• Pagini optimizate
• Cercetarea cuvintelor cheie
• Gruparea cuvintelor cheie
• Cartografierea cuvintelor cheie

SISTEMUL LOCAL DE AFACERI
• Crearea Google+ locală
• Crearea listei Yelp
• Yahoo! Crearea locală
• Bing Local Creation
• Crearea paginilor galbene
• Afacerea suplimentară / dezvoltarea citatelor de legătură

ON OPTIMIZATION PAGINA
• Harta rutieră SEO
• Website copywriting
• Optimizarea etichetelor de titlu
• Meta Descriere Optimizare
• Meta Optimizarea cuvintelor cheie
• Optimizarea redirecționării domeniului
• .xml Sitemap Optimization
• Robots.txt Verificați
• Rescrierea URL-urilor
• Raport rupt de legătură
• Verificarea și instalarea Google Analytics
• Verificarea și instalarea Google Webmaster

RICH SNIPPETS
• Autoritatea marchează
• Organizarea mărcii
• Revizie sau marcare de produs

INITIAL OFF-PAGE SEO

https://www.seoadwords.ro/optimizare-seo
• Vizitator Blog Outreach

LUNAR
TOTAL CREAȚIE ȘI PUBLICAȚII ALE CONȚINUTULUI
• Conținutul postării blogului pe site
• Vizitator Blog Outreach
• Crearea și prezentarea PDF-urilor
• Crearea și prezentarea video

Procesul
EVALUAREA ȘI INTRAREA SITE – ULUI
Noi audităm prezența dvs. online, colectăm informații despre obiectivele dvs.

CUVINTE CHEIE CERCETARE & CREATIA PATRIMONIULUI
Noi cercetăm cele mai bune cuvinte cheie pentru a vă aduce cele mai rapide și mai eficiente rezultate. V-ați aprobat recomandările pentru cuvinte cheie care vizează publicul dvs. și conduc la venituri

OPTIMIZAREA CONȚINUTULUI
Din cercetarea noastră și cercetarea cu cuvinte cheie, implementăm optimizarea conținutului de înaltă calitate pe site-ul dvs. pentru a implica vizitatorii.

OPTIMIZAREA LOCALĂ
Odată ce optimizarea conținutului este în vigoare, ne vom concentra pe construirea aspectului afacerii dvs.

CONSTRUIRE LUNARĂ
Clasați pentru cuvinte cheie competitive cu un portofoliu de backlink autoritar.

De ce aveți nevoie de o optimizare locală pentru motoarele de căutare?
Atunci când potențialii clienți caută pe web pentru un produs sau serviciu, există o șansă bună să fie gata să cumpere. Când concurenții dvs. sunt primul lucru pe care îl văd, ghici cine primește vânzarea? Obținerea acestor clienți potențiali prin ușa din față a clădirii începe cu a vă face descoperite pe web. Realizăm acest lucru prin construirea citatelor, stabilind backlink de înaltă calitate și creând o reputație locală online, care conduce traficul piciorului

Servicii SEO LUNA 1

  • CONTROL CERCETARE & PREP
  • Auditul site-ului
  • Pagini optimizate
  • Cercetarea cuvintelor cheie
  • Gruparea cuvintelor cheie
  • Cartografierea cuvintelor cheie
  • ON OPTIMIZATION PAGINA
  • Harta rutieră SEO
  • Crearea de bloguri
  • Webpage Copywriting
  • Optimizarea etichetelor de titlu
  • Meta Descriere Optimizare
  • Meta Optimizarea cuvintelor cheie
  • Optimizarea redirecționării domeniului
  • .xml Sitemap Optimization
  • Robots.txt Verificați
  • Rescrierea URL-urilor
  • Raport rupt de legătură
  • Verificarea și instalarea Google Analytics
  • Instalare Google Search and Console
  • RECOMANDĂRI IMPORTANTE SNIPPET
  • Firimituri de pâine
  • INITIAL OFF-PAGE SEO
  • Vizitator Blog Outreach
  • Crearea și prezentarea comunicatului de presă

LUNAR

  • TOTAL CREAȚIE ȘI PUBLICAȚII ALE CONȚINUTULUI
  • Conținutul postării blogului pe site
  • Vizitator Blog Outreach
  • Crearea și prezentarea PDF-urilor
  • Crearea și prezentarea video

Responsabilitati oferite:

• Promovarea imaginii companiei in mediul online;
• Intretinere si actualizare site;
• Identificarea noilor oportunitati de dezvoltare a companiei/ produselor/promotiilor in mediul online;
• Optimizare site pentru o mai buna vizibilitate in motoarele de cautare;
• Administrare conturi retele sociale;
• Analiza trafic si rezultate pentru campaniile desfasurate online;
• Dezvoltarea bazei de date utilizatori si campanii de comunicare/ fidelizare cu acestia;
• Mentinerea legaturii cu clientii;
• Redactare de newsletter;
• Cresterea traficului si ratelor de conversie;
• Negocieri cu furnizorii de servicii din media on-line.