OPTIMIZARE SEO On-Page

17 Comments

OPTIMIZARE SEO On-Page: Anatomia unei pagini perfect optimizate 2019

SEO pe pagină: Anatomia unei pagini optimizate SEO (actualizare 2019)

de Mariann SEO  Ultima actualizare 09 ianuarie 2019

Când vine vorba de SEO pe pagina, sunt sigur că ați auzit destul despre meta-tag-uri și densitatea de cuvinte cheie pentru o singură viață.

Dacă sunteți în căutarea unor strategii practice pe care le puteți utiliza pe site-ul dvs. astăzi, atunci vă place acest infographic.

Este o listă simplă de verificare care va aduce mai mult trafic de motoare de căutare din fiecare bucată de conținut pe care o publicați:

Bonus: descărcați o listă de verificare gratuită care vă va arăta cum să utilizați rapid aceste strategii. Include 2 tehnici de SEO on-page pe care nu le găsiți în acest post.

https://www.seoadwords.ro/optimizare-seo-on-page/ - OPtimizare SEO on-page- SEO-optimizare seo

Iată cum mă iau pe statisticile SEO de pe pagina de pornire:

1. Utilizați URL-uri prietenoase pentru SEO

Google a declarat că primele 3-5 cuvinte dintr-un URL sunt date mai mult în greutate. Și nostru factori clasament studiu a constatat ca URL – uri scurte pot avea un avantaj în rezultatele de căutare.

URL Length_line

Deci, dacă doriți URL-uri prietenoase pentru SEO , faceți-le scurte și dulci.

Și includeți întotdeauna cuvântul cheie țintă în adresa dvs. URL.

Cu alte cuvinte:

  • Evitați adrese URL urâte:
    https://backlinko.com/p=123
  • Sau adrese URL lungi:
    https://backlinko.com/8/6/16/cat=SEO/pageid=890.html
Brian a luat

BRIAN A LUAT

Faceți clic pe “redare” pentru a vedea sfatul:

Miniatură video

2. Începeți titlul cu cuvântul cheie

Eticheta titlului este cel mai important factor de SEO pe pagină.

În general, cu cât este mai apropiat cuvântul cheie de la începutul etichetei de titlu, cu atât are mai multă greutate pe care o are cu motoarele de căutare. Iată un exemplu din lista mea mare de instrumente SEO .

Backlinko -
Brian a luat

BRIAN A LUAT

Nu trebuie întotdeauna să porniți eticheta titlului cu cuvântul cheie țintă. Dar dacă există un cuvânt cheie pe care îl trageți, încercați să îl puneți la începutul titlului.

3. Adăugați modificatori la titlul dvs.

Utilizarea unor modificatori precum “2019”, “cel mai bun”, “ghid”, “listă de verificare”, “rapidă” și “revizuire” vă poate ajuta să vă clasificați versiunile coadă lungă a cuvântului cheie țintă .

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Faceți clic pe “redare” pentru a vedea sfatul:

Miniatură video

4. Împachetați titlul blogului dvs. într-o etichetă H1

Eticheta H1 este “eticheta principală”. Cele mai multe CMS-uri (cum ar fi WordPress ) adaugă automat tag-ul H1 la titlul postului dvs. de blog. Dacă asta e situația, tu ești stabilit.

Dar unele teme suprascriu acestui cadru. Verificați codul site-ului dvs. pentru a vă asigura că titlul dvs. primește dragostea H1 pe care o merită.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Obișnuiam să presupun că WordPress mi-a cuplat titlul de post cu etichete H1 … până când m-am uitat la codul site-ului meu.

Apoi mi-am dat seama că temele WordPress folosesc uneori etichete H1 pentru a mări dimensiunea textului. De exemplu, zona de conectare prin e-mail a fost folosită pentru a fi înfășurată într-o etichetă H1:

H1 Tag

Merită să verificați codul site-ului dvs. pentru a vă asigura că aveți o singură etichetă H1 pe pagină. Și acea etichetă H1 ar trebui să conțină cuvântul cheie țintă.

5. Dazzle cu Multimedia

Textul îți poate lua conținutul până acum. Implicarea imaginilor, videoclipurilor și diagramelor poate reduce rata de respingere și poate crește timpul pe site: doi factori de clasificare a interacțiunii cu utilizatorii critici.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Probabil că observați că folosesc multe imagini, diagrame și capturi de ecran aici la Backlinko.

Brian folosește o mulțime de imagini, diagrame și capturi de ecran în postările din blog

Asta pentru că cred cu tărie că îmi face mai bine conținutul.

Dar are și un beneficiu SEO plăcut: multimedia-ul stimulează acele semnale de interacțiune cu utilizatorul pe care Google le acordă atenție.

Și sporește valoarea percepută a conținutului dvs. – ceea ce înseamnă că este mai probabil ca oamenii să se leagă de el.

6. Încărcați subtitlurile în etichetele H2

Includeți cuvântul dvs. cheie țintă cel puțin odată la subcapitolul … și îl înfășurați într-o etichetă H2.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Acest lucru cu siguranță nu va face sau rupe eforturile dvs. pe pagina SEO. Dar testele mele mi-au arătat că împachetarea cuvântului cheie țintă într-o etichetă H2 poate face o dentare.

Iată un exemplu al acestei strategii în acțiune (cuvântul cheie cheie = “strategia SEO”):

exemplu h2 tag

7. Puneți cuvântul cheie în primele 100 de cuvinte

Cuvântul dvs. cheie ar trebui să apară în primele 100-150 de cuvinte ale articolului dvs.

exemplu de utilizare a cuvintelor cheie în primele 100 de cuvinte
Brian a luat

BRIAN A LUAT

Aceasta este ceva ce probabil că faceți în mod natural.

Dar o mulțime de oameni încep posturile lor cu un intro lung , meandering … și să utilizeze cuvântul cheie pentru prima dată MAI mai târziu.

În schimb, renunțați la cuvântul dvs. cheie undeva în primele 100 de cuvinte sau cam asa ceva. Acest lucru ajută Google să înțeleagă ce este vorba despre pagină.

8. Utilizați Design Responsabil

Google a început să penalizeze site-urile mobile neprietenoase în 2015 . Și acum , cu live-indexarea mobilă, un site optimizat pentru dispozitive mobile este acum o necesitate absolută. Care este cel mai bun mod de a optimiza site-ul pentru dispozitive mobile ? Design Responsabil.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Aș fi surprins dacă site-ul dvs. nu este încă prietenos cu dispozitivele mobile. Dar dacă nu este, poate că stimularea traficului de motor de căutare vă va împinge să faceți saltul.

Și dacă veți face site-ul dvs. mobil pentru prietenos, am recomanda HIGHLY design receptiv. În opinia mea, este ideal pentru experiența utilizatorului. Plus Google o preferă .

Aceasta este o strategie SEO ușor de alb pălărie pentru a obține mai mult trafic.

Link-urile de ieșire către pagini similare îi ajută pe Google să descopere subiectul paginii dvs. De asemenea, Google arată că pagina dvs. este un centru de informații despre calitate.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Nu link-ul ar putea fi # 1 pe pagina SEO greseala pe care le vad oamenii fac. Încerc să folosesc linkuri de ieșire 2-4x pentru 1000 de cuvinte. Aceasta este o regulă bună pentru majoritatea site-urilor.

Rețineți că site-urile pe care le conectați pentru a reflecta asupra dvs. Asigurați-vă că vă conectați la site-urile de autoritate ori de câte ori este posibil.

Legătura internă este SO bani. Utilizați 2-3 în fiecare post.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Dacă doriți să vedeți un exemplu foarte bun de legătură internă pe site-ul dvs., consultați Wikipedia.

Ele adaugă linkuri interne bogate în cuvinte cheie la fiecare intrare:

wikipedia internă de legătură

Evident, ei pot scăpa cu 50+ link-uri interne pe pagină deoarece sunt Wikipedia. Vă recomandăm o abordare mai simplă (și mai sigură): conectați-vă la 2-5 postări mai vechi ori de câte ori publicați unul nou.

11. Sporiți viteza site-ului

Google a declarat pe înregistrare că viteza de încărcare a paginii este un semnal de SEO clasament (și au făcut recent PageSpeed chiar mai important ). Puteți crește viteza site-ului utilizând un CDN , comprimarea imaginilor și trecerea la o găzduire mai rapidă.

Asigurați-vă că site-ul dvs. nu durează mai mult de 4 secunde pentru a încărca: MunchWeb a constatat că 75% dintre utilizatori nu ar re-vizita un site care a durat mai mult de 4 secunde pentru a încărca.

Puteți verifica cu ușurință viteza de încărcare a site-ului dvs., utilizând excelentul GTMetrix.com :

raportul de încărcare a paginii
Brian a luat

BRIAN A LUAT

CDN-urile și plug-in-urile cache sunt plăcute, dar investiția în hosting premium este cel mai bun lucru pe care îl puteți face pentru a face site-ul dvs. mai rapid.

$ 5 / lună gazdele sunt decente pentru banii pe care îi plătiți. Dar ei nu vă conectează cu viteză mare.

Am scos literal timp de încărcare de la 6 secunde la mai puțin de 2 secunde, trecând de la un plan de gazduire comună de 5 dolari la o gazdă de top-notch (folosesc Synthesis Hosting aici la Backlinko).

Din punctul de vedere al conversiei și SEO, ROI-ul premium hosting nu poate fi bătut.

12. Sprinkle Cuvinte cheie LSI

Cuvintele cheie LSI sunt sinonime pe care Google le utilizează pentru a determina relevanța unei pagini (și, eventual, calitatea acesteia). Presărați-le în fiecare post.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Nu mă duc la cuvinte cheie pentru cuvinte cheie LSI, deoarece scriu de obicei conținut cu adevărat lung.

(Conținutul lung crește șansele pe care le veți folosi în mod natural cuvintele cheie LSI).

Dar dacă doriți să vă asigurați 100% că utilizați cuvinte cheie LSI, căutați cuvântul dvs. cheie în Google și derulați în jos în zona “Căutări corelate cu …” din partea de jos a paginii:

căutări legate de cuvinte cheie lsi

Aruncați unul sau două dintre acestea în postul dvs.

13. Optimizarea imaginilor

Asigurați-vă că cel puțin un nume de fișier imagine include cuvântul cheie țintă (de exemplu, on_page_SEO.png) și că cuvântul dvs. cheie țintă face parte din imaginea dvs. Alt text.

optimizarea imaginii
Brian a luat

BRIAN A LUAT

Un alt motiv pentru optimizarea imaginilor pentru SEO: oferă motoarelor de căutare un alt indiciu despre ceea ce este pagina dvs. … care îi poate ajuta să se poziționeze în căutarea organică.

Când Google vede imagini cu alt text “widgeturi albastre” și “miniaturi verzi”, le spune: “această pagină este despre widget-uri”.

14. Utilizați butoanele de distribuire socială

Semnalele sociale nu pot juca un rol direct în clasarea site-ului. Dar acțiunile sociale generează mai multe ochi pe conținutul tău.

Și cu cât sunt mai multe ochi, cu atât este mai probabil ca cineva să se lege de tine. Deci, nu fiți timid să plasați pe site-ul dvs. în mod proeminent butoanele de partajare socială.

De fapt, un studiu realizat de BrightEdge a constatat că butoanele proeminente de partajare socială pot spori distribuția socială cu 700%.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Semnalele sociale nu reprezintă o parte importantă a algoritmului Google. Dar acțiunile sociale pe site-uri precum Facebook, Twitter și LinkedIn vă pot oferi un impuls pozitiv indirect.

De aceea am pus butoanele de partajare socială în bara laterală a fiecărui post:

Backlinko - Bara de acțiuni socială

15. Postați un conținut de lungă durată

Indicația SEO “lungimea este forța” a fost susținută de studiul nostru din industrie, care a constatat că conținutul mai lung tinde să se situeze în mod semnificativ mai mare pe prima pagină a Google.

02_Content Total Word Count_line

Scopul pentru cel puțin 1900 de cuvinte pentru fiecare bucată de conținut pe care o publicați.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

De regulă, mă asigur că toate articolele mele au 1000 de cuvinte de conținut de carne și de utilitate. Și unii dintre ghizii mei finali cronometrează peste 5000 de cuvinte.

Un conținut mai lung vă ajută să vă poziționați mai bine pentru cuvântul dvs. cheie vizat. De asemenea, aduce mai mult trafic lung. O victorie câștigătoare!

16. Îmbunătățiți durata de viață

Dacă cineva își lovește butonul din spate imediat după aterizarea pe o pagină, el îi spune Google în alb-negru: aceasta este o pagină cu o calitate scăzută.

De aceea, Google folosește “timp de staționare” pentru a mări calitatea conținutului. Sporiți timpul mediu de petrecere, scriind conținut lung și angajat, care îi ține pe oameni să citească.

Brian a luat

BRIAN A LUAT

Doriți să vă îmbunătățiți timpul de trai (FAST)? Utilizați tactica din ghidul meu de copywriting SEO (în special brigade de găleți):

exemple de brigăzi de găleată

Iată câțiva mai importanți factori SEO pe pagina pe care nu am avut loc să-l includ pe infograf:

Conținut de calitate: Știu că sunteți bolnav și obosit să auziți despre “conținut de calitate”.

Chiar dacă motoarele de căutare nu au un mod direct de determinare a calității, au o mulțime de metode indirecte , cum ar fi:

  • Repetați vizitatorii
  • Marcaje marca Chrome
  • Ora pe site
  • Stai timpul
  • Google caută marca dvs.

Cu alte cuvinte, conținutul mare cu siguranță nu vă va face rău. Deci, nu există nici un motiv să nu publicați lucruri minunate de fiecare dată.

Încurajați comentariile din blog: Am suspectat de mult că site-urile cu multe comentarii de blog de înaltă calitate au o ușoară margine în rezultatele căutării Google.

De aceea nu am fost surprins când Google a spus că având o comunitate înfloritoare pe site-ul dvs. poate ajuta “mult” cu clasamentele:

Google tweet angajat

De aceea e încântat să încurajezi oamenii să comenteze postările de pe blog.

Maximizați CTR-ul organic: nu există nicio îndoială în mintea mea că Google utilizează rata de clic organică ca semnal de clasificare.

Și chiar dacă nu, încă doriți să vă optimizați înregistrarea Google pentru CTR.

(Mai multe clicuri = mai mult trafic)

Acest videoclip vă va arăta exact cum să procedați:

Intentul utilizatorului: Acesta este unul important.

Google RankBrain măsoară modul în care interogatorii interacționează cu conținutul dvs.

(De exemplu, RankBrain acordă o atenție deosebită CTR și Dwell Time … doi factori despre care am vorbit deja în acest ghid).

Scopul final al RankBrain este de a determina dacă utilizatorii sunt mulțumiți de conținutul dvs.

Cu alte cuvinte, conținutul dvs. corespunde intenției utilizatorului? Dacă nu, va fi foarte greu de clasat (chiar dacă pagina dvs. este optimizată cu ajutorul cuvintelor cheie).

Dar, dacă creați o pagină care îi face pe utilizatori fericiți, Google vă va racorda la partea de sus a SERP-urilor.

De exemplu, să presupunem că doriți să vă poziționați pentru cuvântul cheie: “Mic dejun dieta Paleo”. Efectuați o căutare Google pentru acest termen și citiți primele 5 rezultate:

Exemplul SERP

Ce observi?

Toate rezultatele sunt liste de rețete , cum ar fi:

conținutul intenției de utilizator

Cu alte cuvinte, persoanele care caută acel cuvânt cheie nu doresc să învețe de ce micul dejun este important (sau nu important) pe dieta Paleo. Ei nu vor să știe “5 elementele unui mic dejun Paleo”. Vreau doar o mare listă de rețete.

Deci, cu atât mai bine puteți satisface intenția utilizatorului, în general, cu atât mai bine vă veți clasifica.

Iată cum să utilizați aceste tehnici pentru site-ul dvs.

Am făcut o listă gratuită de verificare SEO pe pagina care vă va ajuta să puneți aceste strategii în acțiune pentru site-ul dvs.

Se schițează – pas cu pas – exact modul de utilizare a tehnicilor despre care am vorbit în acest post … inclusiv două strategii pe care nu le-am inclus în infographic.

Iată de unde puteți descărca lista de verificare:

descărcați lista de verificare on-page-seo pdf
OPTIMIZARE SEO On-Page,seo,optimizare seo,agentie seo, seo doctor, optimizare seo pret, keyword planner, google adwords, seo in romania, dwf blog, firme seo, seo freelancer romania, agentie seo bucuresti, expert seo, what is on page seo, on page seo tutorial, off page seo, types of seo on page optimization, what is on page seo checklist, on page seo an actionable guide,

OPTIMIZARE SEO On-Page,seo,optimizare seo,agentie seo, seo doctor, optimizare seo pret, keyword planner, google adwords, seo in romania, dwf blog, firme seo, seo freelancer romania, agentie seo bucuresti, expert seo, what is on page seo, on page seo tutorial, off page seo, types of seo on page optimization, what is on page seo checklist, on page seo an actionable guide,

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts
17 Comments
  1. sopsosyal hacklink satın al ve 1 numara ol google.https://www.seoadwords.ro/

  2. sopsosyal hacklink satın al ve 1 numara ol google.

  3. Reply

    Guestposting seems like the best recensioni when promoting your cdown blog

      • admins
      • 03/26/2020
      Reply

      tank you so much ! very nice
      i developer magento prestashop wordpress and content writter

      • admins
      • 03/26/2020
      Reply

      tank you so much !
      i developer magento prestashop wordpress and content writter

  4. Reply

    web site indexletme.

      • admins
      • 03/26/2020
      Reply

      tank you so much !
      i developer magento prestashop wordpress and content writter

  5. instagram takipçi satın almanın en doğru adresi.

  6. Reply

    web site indexletme işi.

  7. Reply

    viagra online canadian pharmacy [url=https://pharmacy-onlineasxs.com/]canadian pharmacy online[/url] online pharmacy school pharmacy pharmacy online

  8. Reply

    canada pharmacy online [url=https://canadian-pharmacyyhzg.com/]online canadian pharmacy[/url] canada drug pharmacy canadian drugs canada online pharmacy

  9. Reply

    precription drugs from canada [url=https://canadadrugslopl.com/]ordering drugs from canada[/url] canada drugs online canada drugs online reviews п»їcanada drugs

  10. Instagram support all Questions and all answers.

  11. Reply

    canada pharmacy [url=https://canadian-pharmacyonlineolys.com/]canadian pharmacy review[/url] best online pharmacy online canadian pharmacy canadian online pharmacy

  12. Reply

    viagra side effects [url=https://kunleolofin.org/]cialis vs viagra[/url] canadian viagra viagra canadian viagra

    • Marlin
    • 08/16/2020
    Reply
    • Arielle
    • 08/16/2020
    Reply

Leave a Comment