Optimizare SEO Bucuresti – Servicii SEO Bucuresti

Optimizare SEO Bucuresti • Servicii SEO Bucuresti • Optimizare SEO Site • Agentie Servicii SEO Bucuresti • Promovare SEO • SEOAdwords.ro®

Tabelul periodic al motorului de căutare Tabelul periodic al factorilor de succes al SEO este conceput pentru a descrie factorii care vor ajuta site-ul dvs. să reușească să câștige mai mulți vizitatori din căutarea organică.

Mai jos este ghidul nostru de companion conceput pentru a explica Tabelul periodic al Factorilor de succes SEO în mai multe profunzime și oferă un tutorial de optimizare a motorului de căutare .

Urmați fiecare capitol pentru a afla mai multe despre acea secțiune a tabelului SEO.

Tipurile de factori de succes ai motorului de căutare

Există trei grupuri majore acoperite de Tabelul periodic al motorului de căutare al factorilor de succes ai SEO :

  • Pe-pagina SEO
  • Off-the-page SEO
  • încălcări

În cadrul fiecărui grup sunt subgrupe, așa cum explică fiecare capitol al acestui ghid SEO. Aceste subgrupuri conțin unul sau mai mulți factori SEO individuali cu o greutate sau importanță specifică.

Încălcările, în timp ce un grup pentru ei înșiși, sunt afișate sub grupul și subgrupa la care sunt asociate.


Aceste acronime din două litere pe care le vedeți în graficul de mai sus? Aceasta este piesa noastră pe tabela periodică a elementelor și reprezentările literelor sau simbolurile fiecărui element. S-ar putea să fi trebuit să vă amintiți că simbolul pentru aur a fost Au sau că fierul a fost Fe.

În tabelul periodic al SEO , am încercat să o facem puțin mai intuitivă. Prima literă a fiecărui element “SEO” vine din subgrupul în care se află, iar a doua literă reprezintă factorul individual.

Factorii SEO lucrează în combinație

Nici un singur factor SEO nu va garanta clasamentul motorului de căutare. Având un titlu HTML excelent nu va ajuta dacă o pagină are conținut de calitate scăzută. Având multe link-uri nu va ajuta în cazul în care acestea sunt toate cu o calitate scăzută. Având mai mulți factori pozitivi poate crește șansele de succes, în timp ce prezența factorilor negativi poate agrava aceste cote.

Factori de succes pe pagină

Factorii de căutare pe pagină sunt cei care se află aproape în întregime în controlul propriu-zis al editorului. Ce tip de conținut publicați? Furnizați indicii HTML importante care ajută motoarele de căutare (și utilizatorii) să determine relevanța? Cum ajută arhitectura site-ului dvs. sau împiedică motoarele de căutare?

Factorii de succes de pe pagina

Factorii de clasificare off-the-page sunt cei pe care editorii nu le controlează în mod direct. Motoarele de căutare le utilizează pentru că au învățat din timp că, bazându-se doar pe semnale controlate de editor, nu au dat întotdeauna cele mai bune rezultate. De exemplu, unii editori pot încerca să se facă mai relevanți decât în ​​realitate.

Cu miliarde de pagini web pentru a sorta prin, căutarea doar la indicii “pe-pagina” nu este suficient. Mai multe semnale sunt necesare pentru a returna cele mai bune pagini pentru o anumită căutare.

Încălcări SEO și sancțiuni în clasament

Nu faceți nici o greșeală – motoarele de căutare doresc ca utilizatorii să efectueze SEO deoarece pot ajuta la îmbunătățirea rezultatelor căutării. Motoarele de căutare oferă ajutor sub formă de linii directoare, postări pe blog și videoclipuri pentru a încuraja tehnicile SEO specifice.

Cu toate acestea, există câteva tehnici pe care motoarele de căutare le consideră “spam” sau “pălării negre”, ceea ce ar putea duce la faptul că paginile dvs. primesc o pedeapsă în clasament sau, mai rău, sunt interzise în întregime de motoarele de căutare.

Încălcările sunt, în general, tactici menite să înșele sau să manipuleze înțelegerea motorului de căutare cu privire la relevanța și autoritatea adevăratului site.

Ponderea factorilor de căutare

Toți factorii pe care îi arătăm sunt ponderați pe o scară de la 1 la 3, după cum se arată în colțul din dreapta sus al fiecărui factor, precum și reflectat în nuanța acelui factor. O ponderare de 3 este cea mai importantă și este ceva la care ar trebui să acordați o atenție deosebită, deoarece are un impact mai mare decât alți factori.

Aceasta nu înseamnă că factorii cu ponderi 2 sau 1 nu sunt importanți; sunt. Doar ele au o importanță mai mică, relativ vorbind, în ceea ce privește ceilalți factori din diagramă. Încălcările sunt, de asemenea, ponderate, dar în număr negativ, cu -3 fiind cel mai rău și potențial cel mai dăunător pentru succesul dvs. SEO.

Ponderea se bazează pe o combinație între ceea ce au spus motoarele de căutare, sondajele despre comunitatea SEO și expertiza și experiența noastră în privirea spațiului în timp. Nu ne așteptăm ca ei să fie perfecți. Nu toată lumea va fi de acord. Kilometrajul dvs. poate varia. Dar suntem încrezători că este un ghid general util.

“Missing” factori SEO și filosofia Ghidului

Experții SEO se întreabă de ce nu sunt afișați anumiți factori. De ce textul ALT și cuvintele bolding nu sunt incluse ca factori HTML, de exemplu?

Răspunsul? Nu credem că aceste lucruri sunt la fel de importante, relativ vorbind. Nu încercăm să cuprindem toate semnalele posibile ( Google are peste 200 de ele ) și sub-semnalele ( Google are peste 10.000 de astfel de semnale ).

În schimb, scopul Tabelului periodic al factorilor de succes SEO și acest ghid de companion online este de a ajuta pe cei noi să se concentreze SEO pe imaginea de ansamblu și, probabil, permite SEO cu experiență pentru a lovi butonul “reset”, dacă acestea au pierdut uitat la anumite copacii din pădurea SEO.

Acesta este motivul pentru care acest ghid SEO nu se adresează având cele mai importante cuvinte cheie de la începutul sau sfârșitul unei etichete de titlu HTML. Nici nu încercăm să evaluăm cât de mult mai mult o etichetă de antet H1 poartă decât o etichetă H2.

Evităm în mod intenționat să fim ultra-specifici, pentru că astfel de lucruri deseori ne distrag atenția și ne trag în jos prin gaura iepurilor. În schimb, sperăm că veți înțelege că paginile ar trebui să aibă titluri descriptive, indicând structura paginii cu etichete antet, care ar putea ajuta, iar topping-ul cu date structurate este o idee bună.

Faceți aceste lucruri bine și probabil că ați abordat 90% dintre cei mai importanți factori HTML.

În mod similar, nu este dacă o bună reputație pe Twitter merită mai mult decât pe Facebook. În schimb, încercăm să îi ajutăm pe oameni să înțeleagă că, în ultimă instanță, puteți avea succes în căutarea unor conturi sociale care să aibă reputație în general, care să atragă o bună urmărire și să genereze acțiuni sociale.

Vreți mai multe detalii despre factorii de succes?

Știm că unii dintre voi ar putea să dorească să detalieze specificul. În acest caz, sondajul Moz Search Engine Ranking Factors  merită o privire. La fiecare doi ani, sute de SEO-uri bine considerate sunt rugate să determine importanța anumitor factori de clasificare. Sperăm că veți păstra anumiți factori de clasificare în contextul fundamentelor acoperite de tabelul nostru.

În plus, mulți dintre factorii de succes nu sunt deloc adevărați factori algoritmi. Cercetarea conținutului (elementul Cr) este un factor foarte “ponderat” pe pagină, care descrie procesul de cercetare a cuvintelor pe care utilizatorii le folosesc pentru a-ți găsi conținutul. Înțelegerea utilizatorilor dvs. este importantă pentru succesul dvs. de SEO, chiar dacă nu este un factor “de clasificare”.

De asemenea, puteți verifica ce este SEO / Search Engine Optimization? care conține câteva ghiduri utile pentru elementele fundamentale (inclusiv una de la Google) împreună cu multe resurse SEO.

Desigur, ghidul pe care îl citești acum este o resursă excelentă pentru înțelegerea factorilor cheie SEO. Deci, utilizați link-urile de mai jos pentru a continua să citiți prin Ghidul Landului pentru motoarele de căutare pentru SEO.

Capitolele: Acasă – 1: Factori – 2: Conținut – 3: Arhitectura – 4: HTML – 5: Trust – 6: Link – uri – 7: Personalizare – 8: Social – 9: Încălcări

Factori de succes pentru motoarele de căutare și de căutare

Conținutul este rege. Veți auzi acea expresie de fiecare dată când vine vorba de succesul SEO. Într-adevăr, acesta este motivul pentru care tabelul periodic al factorilor de succes SEO începe cu conținutul de “elemente”, cu primul element fiind în legătură cu calitatea conținutului.

Obțineți conținutul corect și ați creat o fundație solidă pentru a vă susține toate eforturile dvs. de SEO.

Cq: Calitatea conținutului

Mai mult decât orice altceva, produceți conținut de calitate? Dacă vindeți ceva, treceți dincolo de a fi o broșură simplă cu aceleași informații care pot fi găsite pe sute de alte site-uri?

Oferiți un motiv oamenilor să petreacă mai mult de câteva secunde în citirea paginilor dvs.?

Oferiți o valoare reală , ceva de substanță vizitatorilor, care este unic, diferit și util, pe care nu îl vor găsi în altă parte?

Acestea sunt doar câteva din întrebările pe care le puteți întreba dacă evaluați dacă furnizați conținut de calitate. Acesta nu este locul de a schimba, deoarece este piatra de temelie pe care depind aproape toți ceilalți factori.

Puteți găsi mai multe informații în categoria SEO: Content and Writing în Search Engine Land  .

Cr: Cercetare de conținut / cercetare de cuvinte cheie

Poate cel mai important factor SEO după crearea conținutului bun este cercetarea bunelor cuvinte cheie. Doriți să creați conținut utilizând acele cuvinte cheie, termenii reali de căutare pe care oamenii le utilizează, astfel încât să puteți produce conținut care “răspunde” în mod efectiv respectivei interogări.

De exemplu, o pagină despre “Evitarea melanomului” ar putea folosi jargonul tehnic pentru a descrie modalitățile de prevenire a cancerului de piele. Dar un motor de căutare ar putea să renunțe la această pagină dacă nu caută “sfaturi de prevenire a cancerului de piele”. Conținutul dvs. trebuie scris în limba corectă – limba utilizată de client sau utilizator atunci când căutați.

Pentru mai multe sfaturi, consultați categoria noastră de  Cercetare în domeniul căutării în domeniul căutării  .

Cw: cuvinte de conținut / utilizarea cuvintelor cheie

După ce ați făcut cercetarea cuvintelor cheie (ați făcut-o, nu?), Ați folosit de fapt acele cuvinte în conținutul dvs.? Sau dacă ați creat deja un conținut de calitate înainte de a efectua cercetări, poate că este timpul să revedeți materialul respectiv și să efectuați unele editări.

Linia de fund, dacă doriți ca paginile dvs. să fie găsite pentru anumite cuvinte, este o idee bună să utilizați cu adevărat aceste cuvinte în copia dvs.

Cât de des? Repetați fiecare cuvânt pe care doriți să-l găsiți de cel puțin cinci ori sau căutați o densitate de cuvinte cheie de 2,45%, pentru rezultate optime.

Nu nu nu, a fost o glumă! Nu există un număr precis de ori. Chiar dacă “densitatea cuvintelor cheie” sună științifică, chiar dacă ați lovit un procentaj “ideal”, care ar garanta absolut nimic.

Doar folosiți bunul simț. Gândiți-vă la cuvintele pentru care doriți să găsiți o pagină, cuvintele pe care le considerați relevante din cercetarea dvs. de cuvinte cheie. Apoi le folosiți în mod natural pe pagină. Dacă în mod obișnuit treci la pronume pe referiri secundare și ulterioare, poate folosiți substantivul actual din nou aici și acolo, mai degrabă decât un pronume.

Pentru mai multe detalii, consultați categoria SEO: Content and Writing .

Cf: Conținutul de prospețime

Motoarele de căutare iubesc conținutul nou. De obicei, asta inseamna atunci cand spunem “proaspat”.

Nu puteți să vă actualizați paginile (sau data publicării) în fiecare zi, gândindu-vă că le va face “proaspete” și mai susceptibile de a fi clasate. Nu puteți adăuga mereu pagini noi în mod constant, doar pentru a avea pagini noi și credeți că vă oferă un impuls de prospețime.

Cu toate acestea, Google are ceva ce se numește ” Query Deserved Freshness (QDF)”. Dacă există o căutare care este brusc foarte populară în comparație cu activitatea normală, Google va aplica QDF termenului respectiv și va verifica dacă există conținut proaspăt pe această temă . Dacă există, acel conținut nou sau proaspăt este dat un impuls în rezultatele căutării.

Cea mai bună modalitate de a gândi este în ceea ce privește un termen precum “uraganul”. Dacă nu există un uragan activ, atunci rezultatele căutării vor conține probabil liste către guverne și site-uri de referință. Dar dacă există un uragan activ, rezultatele se vor schimba și pot reflecta povești, știri și informații despre uraganul activ.

Dacă aveți conținutul potrivit, pe tema potrivită atunci când apare QDF, este posibil să vă bucurați de rezultatele de top pentru zile sau săptămâni. Trebuie doar să știți că după aceea, pagina dvs. ar putea fi amestecată înapoi în rezultatele căutării. Nu înseamnă că ai făcut ceva greșit. Doar că a crescut impulsul de prospețime.

Site-urile pot profita de acest impuls de prospețime prin producerea unui conținut relevant care să corespundă pulsului în timp real al industriei lor.

Cv: căutare verticală

Ceilalți factori din acest tabel acoperă succesul pentru conținutul paginilor web în motoarele de căutare. Dar, alături de aceste liste de pagini web sunt, de asemenea, adesea rezultate “verticale”. Acestea provin din motoarele de căutare “verticale” dedicate unor lucruri precum imagini, știri, video locale și locale. Dacă aveți conținut în aceste domenii, ar putea fi mai probabil să apară în secțiuni speciale ale paginii cu rezultatele căutării.

Nu este familiarizat cu “căutare verticală” versus “căutare orizontală?” Să luăm Google ca exemplu. Motorul său de căutare obișnuit colectează conținut de pe întregul web, în ​​speranța de a se potrivi cu multe întrebări generale dintr-o gamă largă de subiecte. Aceasta este o căutare orizontală, deoarece focalizarea se face pe o gamă largă de subiecte.

Google de asemenea rulează motoare de căutare specializate care se concentrează pe imagini sau știri sau conținut local. Acestea se numesc motoare de căutare pe verticală, deoarece, mai degrabă decât acoperind o gamă largă de interese, ele se concentrează pe un segment, o parte verticală a spectrului global de interese.

Când căutați pe Google, veți primi înregistrări pe web. Dar, de asemenea, veți obține adesea secțiuni speciale în rezultatele care pot afișa rezultate verticale considerate relevante.

Conținutul care funcționează bine în căutarea verticală vă poate ajuta să reușiți atunci când conținutul paginii dvs. web nu o face. Acesta vă poate ajuta, de asemenea, să reușiți în plus față de a avea o pagină web pentru a obține rezultatele de top. Asigurați-vă că produceți conținut în zonele verticale cheie relevante pentru dvs. Pentru mai multe informații, consultați câteva dintre categoriile noastre:

Ca: Răspunsuri directe

Motoarele de căutare în creștere încearcă să afișeze răspunsuri directe în rezultatele căutării. Întrebări precum “de ce este cerul albastru” sau “cât de vechi este președintele” vă pot da răspunsul fără a fi nevoie să faceți clic pe o pagină Web.

Unde primesc aceste răspunsuri motoarele de căutare? Uneori le acordă licență, cum ar fi cu meniuri sau versuri muzicale. Alteori, le trag direct de pe paginile web, oferind un link înapoi sub forma unui credit.

Există o dezbatere asupra faptului dacă utilizarea conținutului dvs. ca răspuns direct este un succes sau nu. La urma urmei, dacă cineva primește răspunsul de care au nevoie, s-ar putea să nu facă clic și care este succesul în asta?

În prezent, considerăm că site-urile care sunt utilizate ca surse de răspuns direct reprezintă un succes din două motive principale. În primul rând, este un semn de încredere, care poate ajuta un site pentru alte tipuri de interogări. În al doilea rând, în timp ce există îngrijorare, există, de asemenea, unele dovezi că faptul de a fi un răspuns direct poate trimite într-adevăr trafic.

Pentru mai multe informații despre răspunsurile directe, consultați categoriile următoare:

Arhitectura site-ului și factorii de succes ai motorului de căutare

Următorul mare grup On-The-Page din tabelul periodic al factorilor de succes ai SEO este arhitectura site-ului. Structura site-ului potrivit vă poate ajuta eforturile SEO să înflorească, în timp ce cea mai grea poate să le strică.

Ac: crawlabilitatea site-ului

Motoarele de căutare “accesează cu crawlere” site-urile web, mergând de la o pagină la alta incredibil de rapid, acționând ca cititoare de viteză hiperactive. Ele fac copii ale paginilor tale care se stochează în ceea ce se numește “index”, care este ca o carte masivă a web-ului.

Când cineva caută, motorul de căutare trece prin această carte mare, găsește toate paginile relevante și apoi precizează ce crede că sunt cele mai bune cele care trebuie arătate mai întâi. Pentru a fi găsit, trebuie să fii în carte. Pentru a fi în carte, trebuie să fiți târât.

Majoritatea site-urilor, în general, nu au probleme legate de accesarea cu crawlere, dar există lucruri care pot provoca probleme. De exemplu, JavaScript sau Flash pot ascunde eventual link-uri, făcând paginile acele link-uri să conducă la ascunderea de la motoarele de căutare. Și ambele pot provoca ascunderea cuvintelor reale din pagini.

Fiecare site are un buget de accesare cu crawlere, o cantitate aproximativă de timp sau pagini pe care un motor de căutare se va accesa cu crawlere în fiecare zi, pe baza încrederii și autorității relative a unui site. Site-urile mai mari pot încerca să îmbunătățească eficiența crawl-ului pentru a se asigura că paginile “dreapta” sunt accesate cu crawlere mai des. Utilizarea structurilor robots.txt, a structurilor de link-uri interne și, în mod special, să spună motoarelor de căutare să nu acceseze cu crawlere pagini cu anumiți parametri URL, poate îmbunătăți eficiența accesării cu crawlere.

Cu toate acestea, pentru majoritatea problemelor de accesare cu crawlere se poate evita cu ușurință. În plus, este o practică bună să utilizați sitemap-uri, atât HTML, cât și XML, pentru a facilita accesarea cu crawlere a site-ului de către motoarele de căutare. Veți găsi mai multe informații despre sitemap-uri și despre problemele potențiale legate de accesarea cu crawlere în categoriile Land Search Engine de mai jos:

Rețineți că “designul prietenos cu motoarele de căutare” este, de asemenea, “design prietenos pentru oameni!”

Am: Mobile-friendly

Mai multe căutări Google se întâmplă pe dispozitive mobile decât pe desktop . Având în vedere acest lucru, nu este de mirare că Google recompensează site-urile care sunt prietenoase cu dispozitivele mobile, cu o șansă de clasare mai bună în căutările pe mobil, în timp ce cele care nu sunt, ar putea avea un timp mai dificil să apară. Și Bing face același lucru.

Atrageți astfel site-ul dvs. pentru dispozitive mobile. Veți crește șansa de succes cu clasamentele de căutare, precum și pentru a vă face pe vizitatorii dvs. de pe mobil fericit. În plus, dacă aveți o aplicație, luați în considerare utilizarea indexării aplicațiilor și a legăturilor, pe care le oferă atât motoarele de căutare.

Pentru a afla mai multe despre indexarea mobilă și a aplicațiilor, consultați categoriile noastre de mai jos:

Anunț: duplicare / canonizare

Uneori acea carte mare, indicele de căutare, devine dezordonată. Dacă îl răsturnați, un motor de căutare ar putea găsi o pagină după pagină după o pagină care arată aproape același conținut, făcându-i mai greu să dau seama care dintre cele mai multe pagini ar trebui să revină pentru o anumită căutare. Acest lucru nu este bun.

Se agravează dacă oamenii se conectează activ la diferite versiuni ale aceleiași pagini. Aceste legături, un indicator al încrederii și autorității, sunt împărțite brusc între aceste versiuni. Rezultatul este o percepție distorsionată (și inferioară) a valorii reale pe care utilizatorii o atribuie acelei pagini. De aceea canonizarea este atât de importantă.

Doar doriți ca o versiune a unei pagini să fie disponibilă pentru motoarele de căutare.

Există multe modalități în care versiunile duplicate ale unei pagini pot intra în existență. Un site poate avea versiuni www și non-www ale site-ului în loc să redirecționeze unul către altul. Un site de comerț electronic poate permite motoarelor de căutare să indexeze paginile lor paginate. Dar nimeni nu va căuta “rochiile roșii de pe pagina 9”. Sau parametrii de filtrare ar putea fi atașați la o adresă URL, ceea ce face să pară (la un motor de căutare) o altă pagină.

Pentru cât de multe moduri există pentru a crea URL-ul bloat inadvertent, există modalități de a aborda. Implementarea corectă a redirecțiilor 301, utilizarea tagurilor rel = canonice, gestionarea parametrilor URL și strategiile eficiente de paginare vă pot ajuta să vă asigurați că conduceți o navă strânsă.

Pentru mai multe, consultați categoria noastră care discută problemele de duplicare și canonizare,  SEO: Continut duplicat .

Ca: Viteza site-ului

Google dorește să facă webul un loc mai rapid și a declarat că site-urile rapide obțin un avantaj mic în comparație cu site-urile mai lente.

Cu toate acestea, a face site-ul dvs. blisteringly rapid nu este o plimbare garantată expres la partea de sus a rezultatelor căutării. Viteza este un factor minor care afectează doar una din 100 de interogări, potrivit Google .

Dar viteza poate întări și alți factori și poate îmbunătăți de fapt alții. Suntem o mulțime de oameni nerăbdători în aceste zile, mai ales când suntem pe dispozitivele noastre mobile! Deci, implicarea (și conversia) pe un site se poate îmbunătăți pe baza unui timp de încărcare rapid.

Accelerați-vă site-ul! Motoarele de căutare și oamenii o vor aprecia.

Mai jos este o parte din acoperirea noastră din trecut a importanței vitezei site-ului:

Au: sunt adresele URL descriptive?

Da. Având cuvintele pe care doriți să le găsiți în numele dvs. de domeniu sau în paginile URL, puteți ajuta perspectivele dvs. de clasificare. Nu este un factor major, dar dacă este logic să existe cuvinte descriptive în adresele URL, faceți acest lucru. Articolele din categoria de mai jos explorează puterea URL-ului în profunzime:

Ah: HTTPS / site securizat

Google ar dori să vadă întreaga rețea care rulează servere HTTPS, pentru a oferi o securitate mai bună surferilor web. Pentru a contribui la acest lucru, acesta recompensează site-urile care utilizează HTTPS cu un mic rang în clasament.

Ca și în cazul creșterii vitezei site-ului, acesta este doar unul dintre numeroșii factori pe care Google le folosește atunci când decide dacă o pagină Web ar trebui să aibă o poziție bună. Numai ea nu garantează obținerea rezultatelor de top. Dar dacă vă gândiți să rulați un site securizat oricum, atunci acest lucru ar putea contribui la succesul dvs. general de căutare. Pentru a afla mai multe, consultați categoria noastră de mai jos:

Codul HTML și factorii de succes ai motoarelor de căutare

HTML este codul de bază folosit pentru a crea pagini web. Motoarele de căutare pot prelua semnale de clasificare de la anumite elemente HTML. Mai jos sunt câteva dintre cele mai importante elemente HTML pentru a obține succesul SEO.

Ht: etichetă de titlu HTML

Imaginați-vă că ați scris 100 de cărți diferite, dar le-ați dat același titlu exact. Cum ar înțelege cineva că sunt vorba de subiecte diferite?

Imaginați-vă că ați scris 100 de cărți diferite și, în timp ce aveau titluri diferite, titlurile nu erau foarte descriptive – poate doar un singur cuvânt sau două. Din nou, cum ar ști cineva dintr-o privire ce au fost cărțile?

Titlurile HTML au fost întotdeauna și rămân cel mai important semnal HTML pe care motoarele de căutare le utilizează pentru a înțelege ce reprezintă o pagină. Titlurile greșite de pe paginile dvs. sunt ca și cum ați avea titluri rău de cărți în exemplele de mai sus. De fapt, dacă titlurile dvs. HTML sunt considerate nepotrivite sau nu sunt descriptive, Google le modifică .

Deci, gândiți-vă la ceea ce sperați că fiecare pagină va fi găsită, bazându-vă pe cercetarea de cuvinte cheie pe care ați efectuat-o deja. Apoi creați titluri unice, descriptive pentru fiecare dintre paginile dvs. Pentru mai multe informații despre acest lucru, consultați postările noastre din categoria de mai jos:

Hd: eticheta pentru descrierea meta

Metadata descrierii meta, unul dintre cele mai vechi elemente HTML acceptate, vă permite să sugerați cum doriți ca paginile dvs. să fie descrise în listele de căutare. În cazul în care titlul HTML este echivalentul unui titlu de carte, descrierea meta este asemănătoare celei din spatele descrierii cărții.

Puristii SEO vor argumenta ca tag-ul meta description nu este un “factor de clasificare” si ca nu ajuta de fapt paginile dvs. sa fie mai inalte. Mai degrabă, este un “factor de afișare”, ceva care vă ajută să arătați dacă apar în rezultatele de top datorită altor factori.

Din punct de vedere tehnic, este corect. Și acesta este unul dintre motivele pentru care am decis să numim acești factori de “succes” în loc de factori de clasificare.

O descriere meta care conține cuvintele cheie căutate (cu caractere aldine) poate prinde ochiul utilizatorului. O descriere a meta-ului artizanat poate ajuta “să vândă” acest rezultat utilizatorului. Ambele pot genera clicuri suplimentare pe site-ul dvs. Ca atare, este logic ca eticheta meta descriptivă să fie considerată ca un factor de succes.

Fiți avertizat, având o etichetă de descriere a meta-ului nu garantează că descrierea dvs. va fi folosită. Motoarele de căutare pot crea descrieri diferite bazate pe ceea ce cred că este cel mai relevant pentru o anumită interogare. Dar având unul crește șansele ca ceea ce preferați să apară. Și este ușor de făcut. Atunci, fă-o.

Următoarea categorie se uită mai îndeaproape la eticheta meta descriptivă:

Hs: date structurate

Ce ar fi dacă ați putea spune motoarelor de căutare despre conținutul dvs. în propria lor “limbă”? În spatele scenei, site-urile pot utiliza un markup specific (cod) care ușurează înțelegerea de către motoarele de căutare a detaliilor privind conținutul și structura paginii.

Rezultatul datelor structurate se traduce adesea în ceea ce Google numește un “fragment îmbogățit”, o listă de căutare care are clopote și fluiere suplimentare care o fac mai atractivă și mai utilă pentru utilizatori. Cea mai obișnuită fragilă bogată pe care o veți întâlni este recenziile / evaluările, care includ, de obicei, vedete atrăgătoare.

În timp ce utilizarea datelor structurate poate să nu fie un factor direct de clasificare, este clar un factor de succes. Toate lucrurile fiind egale, o listă cu un fragment îmbogățit va primi probabil mai multe clicuri decât una fără.

Citiți mai multe despre datele structurate în categoriile de mai jos:

Hh: etichete cu antet

Vedeți titlul în partea de sus a acestei pagini? În spatele scenei, codul HTML este folosit pentru a face acest tag antet. În acest caz, o etichetă H1.

Vedeți subtitlurile din pagină? Acestea utilizează de asemenea etichetele antetului. Fiecare dintre ele este următorul “nivel” în jos, utilizând etichetele H2.

Anteturile pentru etichete reprezintă o modalitate formală de a identifica secțiunile cheie ale unei pagini web. Motoarele de căutare le-au folosit de mult ca indicii pentru ceea ce este o pagină. Dacă cuvintele pe care doriți să le găsiți sunt în etichetele antetului, aveți o șansă ușor mai mare de a apărea în căutările pentru acele cuvinte.

Firește, această cunoaștere a făcut ca unii oameni să treacă peste bord. Vor pune întreaga paragraf în etichetele antetului. Asta nu ajută. Anteturile pentru etichete sunt la fel de multe pentru a face conținutul ușor de citit pentru utilizatori, așa cum este și pentru motoarele de căutare.

Antetele etichetei sunt utile atunci când reflectă structura logică (sau schița) unei pagini. Dacă aveți un titlu principal, utilizați o etichetă H1. Subcaptilele relevante ar trebui să utilizeze o etichetă H2. Utilizați anteturile pe măsură ce acestea au sens și ele pot întări și alți factori de clasificare.

Capitolul 5: Clasamentul de încredere, autoritate și căutare

Dacă motoarele de căutare pot decide să aibă încredere în legături sau conturi sociale, pot învăța să aibă încredere în site-urile web? Absolut. Multe SEO cred că încrederea site-ului joacă un rol important în a stabili dacă un site va reuși sau va eșua din perspectiva căutării.

Autoritatea

Site-ul dvs. este o autoritate? Este un lider recunoscut pe scară largă în domeniul său, al domeniului, al afacerii sau într-un alt mod? Acesta este scopul.

Nimeni nu știe exact cum motoarele de căutare calculează autoritatea și, de fapt, există probabil mai multe semnale de “autoritate”. Tipurile de linkuri pe care le primește site-ul dvs. (link-uri de calitate sau “vecinătate”) sau referințe sociale (din conturile respectate?) Și metricile de implicare (clicuri lungi?) Pot juca un rol în autoritatea site-ului. Desigur, sentimentele și recenziile negative pot afecta autoritatea site-ului.

Google în sine a subliniat ideea că site-urile au multă autoritate, deși se spune că fac pagini. Consultați  modul în care Google măsoară autoritatea paginilor web pentru mai multe informații despre acest lucru.

Te: Angajament

Un site de calitate ar trebui să producă interacțiuni semnificative cu utilizatorii. Motoarele de căutare pot încerca să măsoare această interacțiune – implicare – într-o varietate de moduri.

De exemplu, cât timp stau utilizatorii pe pagina dvs.? Au căutat, dați clic pe lista dvs., dar apoi “săriți” imediat la rezultate pentru a încerca altceva? Acest comportament “pogosticking” poate fi măsurat de către motoarele de căutare și ar putea fi un semn că conținutul dvs. nu este angajat.

Dimpotrivă, oamenii trimit o perioadă relativ lungă de revizuire a conținutului dvs., în legătură cu conținut similar pe alte site-uri? Acea metrică “timp pe site” sau “clic lung” este un alt tip de implicare pe care motoarele de căutare le poate măsura și utiliza pentru a evalua valoarea relativă a conținutului.

Gesturile sociale, cum ar fi comentarii, acțiuni și “plăceri”, reprezintă un alt mod în care angajamentul ar putea fi măsurat. Vom acoperi aceste aspecte mai detaliat în secțiunea Socială a acestui ghid.

Motoarele de căutare sunt în mod obișnuit îngrijorate în ceea ce privește utilizarea măsurătorilor de implicare, cu atât mai puțin specificul acestor valori. Cu toate acestea, considerăm că angajarea este măsurată și utilizată pentru a informa rezultatele căutării.

Mai multe informații despre angajament sunt disponibile în următoarea categorie:

Th: Istorie

Din moment ce motoarele de căutare vizitează în mod constant site-ul dvs., ei pot obține un sentiment de ceea ce este “normal” sau cum te-ai comportat de-a lungul timpului.

Descoperă dintr-o dată ceea ce motoarele de căutare numesc eufemistic “cartierele rele”? Publicați conținut despre un subiect pe care nu l-ați acoperit de obicei? Asemenea lucruri ar putea ridica clopotele de alarmă.

Apoi, din nou, site-urile se schimba, la fel ca oamenii, și adesea spre bine. Modificările nu sunt luate în mod izolat. Alți factori sunt de asemenea evaluați pentru a determina dacă sa întâmplat ceva îngrijorător.

În mod similar, un site cu o istorie care încalcă regulamentul și care primește mai multe sancțiuni poate fi mai greu să-și facă drumul înapoi pentru a căuta o importanță deosebită.

În cele din urmă, o înregistrare generală bună vă poate ajuta. Un site mai vechi, mai bine stabilit, poate să-și păstreze navigația împreună cu succesul căutării, în timp ce un nou site ar putea să-și “plătească taxele”, ca să spunem așa, săptămâni, luni sau chiar mai mult pentru a obține respect.

De asemenea, puteți citi articole care privesc în mod specific problemele legate de înregistrarea domeniului:

Capitolul 6: Construirea și clasarea legăturilor în motoarele de căutare

Link-urile au fost primul factor de clasament “Off-the-page” folosit de motoarele de căutare. Google nu a fost primul motor de căutare care a numărat linkurile drept “voturi”, dar a fost primul motor de căutare care sa bazat foarte mult pe analiza link-urilor ca pe o modalitate de îmbunătățire a relevanței.

În ciuda discuțiilor despre alte semnale, legăturile, împreună cu conținutul, rămân cel mai important semnal extern pentru clasamentul Google în căutări . Dar, după cum veți găsi, unele legături sunt mai valoroase decât altele.

Lq: Calitatea link-ului

Dacă ați fost bolnav, în care ați avea mai multă încredere, sfatul a cinci medici sau 50 de persoane aleatorii care au oferit sfatul în timp ce ați urcat pe stradă?

Dacă nu ai avut o experiență foarte rea cu doctorii, probabil că ai încredere în sfaturile medicilor. Chiar dacă primiți mai puține opinii, obțineți aceste opinii de la experți. Calitatea opiniilor lor este mai bună, astfel încât acestea poartă mai multă greutate.

Funcționează la fel cu motoarele de căutare. Ei vor număra toate link-urile care arată pe site-uri web (cu excepția celor blocate folosind nofollow sau alte metode ), dar nu le numără pe toate în mod egal. Ele dau mai multă greutate legăturilor care sunt considerate a fi de o calitate mai bună.

Care este legătura de calitate? Este unul dintre acele tipuri de lucruri “veți ști când o veți vedea” în multe cazuri. Dar un link de la orice site mare, respectabil va fi mai mare pe scara de calitate decat un link pe care il puteti obtine de la comentarea unui blog. În plus, link-urile de la cele din “cartierul dvs.”, site-uri relevante din punct de vedere local pentru site-ul dvs., pot conta, de asemenea, mai mult.

Lt: Link text / ancora text

Amazon are milioane de linkuri care indică acest lucru. Cu toate acestea, nu se clasifică pentru “bărci”. Se clasifică pentru “cărți”. De ce? Multe dintre aceste link-uri care indică la Amazon spun cuvântul “cărți” în cadrul legăturilor, în timp ce relativ puține spun “ambarcațiuni”, deoarece Amazon nu vinde bărci.

Cuvintele dintr-o legătură – textul linkului sau “textul de ancorare” – sunt văzute de motoarele de căutare ca fiind modul în care un site web descrie altul. Este ca și cum cineva vă va arăta în viața reală și va spune “cărți” și vă va declara un expert pe acest subiect.

De multe ori nu puteți controla cuvintele pe care oamenii le folosesc pentru a vă lega, astfel încât să valorificați oportunitățile de a influența textul ancorat, în rațiune.

Ln: Numărul de linkuri

O mulțime de site-uri au descoperit că obținerea unui număr mare de link-uri se poate adăuga până la succesul SEO. Chiar mai mult, dacă primiți o mulțime de linkuri din multe site-uri diferite. Toate lucrurile fiind egale, 1.000 de linkuri de pe un site vor însemna mult mai puțin de 1000 de link-uri de la 1000 de site-uri.

Cu mult timp în urmă, numărul mare de link-uri a fost mult mai important, dar numărul a scăzut constant în importanță, pe măsură ce motoarele de căutare au învățat cum să evalueze mai bine calitatea legăturilor.

Tactici , cum ar fi virale Linkbaiting campanii, insigne și widget – uri pot fi toate eficiente la asigurarea unui număr mare de link – uri, și chiar de căutare reprezentanții motorului au sugerat aceste metode.

Dar în căutarea legăturilor, nu aprindeți software-ul automatizat și nu începeți blogurile spam. Acesta este un lucru rău, în multe feluri, așa cum vom explora mai târziu în acest ghid.

Pentru mai multe informații despre link-uri și construirea de link-uri, vă rugăm să consultați următoarele categorii:

Resurse SEO pentru optimizarea site-ului