Optimizare Rata de Conversie în 5 pasi

No Comments

Optimizați rata de conversie în 5 moduri ușoare.

În sensul cel mai simplu, rata de conversie este procentul de utilizatori care iau o acțiune dorită. Dacă nu ți-ai stabilit obiectivele pentru a-ți putea urmări conversia, acesta ar fi primul pas. 

În funcție de natura afacerii dvs. și de obiectivele site-ului dvs. web, ceea ce constituie o conversie poate varia enorm și nu se limitează la o vânzare sau tranzacție. 

Printre exemple obișnuite se numără un client care cumpără un produs, o înregistrare la un buletin sau o descărcare electronică. Înțelegerea și aplicarea principiilor de optimizare a ratei de conversie poate avea un impact semnificativ asupra generarii de plumb, a vânzărilor și a veniturilor, rezultând într-o afacere mai profitabilă – și, în final, să vă asigurați că eforturile dvs. de marketing merită investiții. În același timp, este important să aveți grijă extremă atunci când faceți schimbări, deoarece dacă acestea nu sunt testate, acestea pot avea un efect negativ asupra conversiilor.

1. Accelerați site-ul web pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului

Cât de rapidă încărcarea site-ului dvs. este unul dintre cele mai importante aspecte atunci când vine vorba atât de SEO, cât și de optimizarea ratei de conversie. Pentru algoritmi pentru motoarele de căutare, precum cele utilizate de Google, viteza de încărcare a paginii este unul dintre factorii care determină poziția dvs. în rezultatele căutării.

Iată câteva sfaturi care vă pot ajuta:

  • Alegeți un pachet de găzduire adecvat – Proprietarii de site-uri web aleg adesea cea mai ieftină opțiune posibilă pentru găzduire. Deși la început, aceasta nu este adesea o problemă, deoarece începeți să obțineți mai mult trafic, poate deveni necesar să faceți upgrade. Merită să investești într-o companie de găzduire de calitate în care poți avea încredere pentru a fi de încredere.
  • Minimizați dimensiunile imaginilor – Imaginile sunt un element cheie al site-ului dvs. web, dar pot avea, de asemenea, un impact mare asupra vitezei site-ului dvs. Fișierele mai mari decât cele necesare pot crește semnificativ timpul de încărcare a paginii.
  • Aveți grijă cu plugin-urile – Având prea multe plugin-uri instalate înseamnă că serverul dvs. trebuie să lucreze mai mult, ceea ce vă poate încetini site-ul. De asemenea, poate duce la vulnerabilități de securitate, poate reduce stabilitatea site-ului dvs. și poate provoca alte probleme tehnice.

Puteți rula un test de viteză a site-ului în câteva locuri diferite. Google oferă o platformă pentru testarea vitezei mobile și Pingdom este mai detaliat. Ambele oferă sfaturi acționabile pentru a îmbunătăți viteza de încărcare a paginii.

2. Folosiți mărturii

Chiar și în lumea digitală modernă, nu trebuie trecută cu vederea puterea de a recomanda cuvântul gură. Unul dintre cele mai eficiente moduri de a conduce conversii efective folosind acest principiu sunt mărturiile. 

Cercetările efectuate de o universitate americană au constatat că mărturiile reprezintă o creștere de 380% a ratei de conversie pentru produse mai scumpe, alături de o rată de conversie de 190% pentru produse mai puțin costisitoare.

Utilizarea locurilor pentru a aduna recenzii precum review.co.uk sau Trust Pilot sunt excelente, dar ia în considerare și mărturiile video și evaluările privind satisfacția clienților.

Puteți utiliza, de asemenea, „povești despre clienți” și studii de caz. Acestea pot acționa ca o copie de siguranță la mărturiile dvs. și pot fi foarte valoroase dacă marketingul dvs. este orientat geografic.

3. Păstrați elementele de conversie deasupra faldului

Termenul de deasupra faldului datează din zilele de aur ale ziarelor brosate, când hârtiile zilnice vor fi afișate împăturite la jumătate. Titlurile și imaginile imediat vizibile din jumătatea de sus au atras atenția cititorilor și i-au obligat să cumpere – în esență, o formă timpurie de optimizare a ratei de conversie.

În ceea ce privește site-urile web, același principiu rămâne valabil și astăzi – vizitatorul mediu va lua o decizie cu privire la faptul dacă dorește sau nu să interacționeze cu marca dvs. pe baza a ceea ce văd în portofoliul lor înainte de nevoia de a derula. În timp ce comportamentele s-au schimbat de-a lungul anilor, Neilsen , lider mondial în cercetarea experienței utilizatorilor, relatează că vizitatorii continuă să petreacă peste 50% din timpul lor deasupra ori.

Chrome are un plugin fantastic care vă ajută să vedeți unde se află pliul oricărui site web.

4. Oferiți diverse opțiuni de plată

Cei mai mulți ar fi de acord că, în general, în orice afacere este bună practica de a oferi opțiuni multiple pentru efectuarea plăților. Cu toate acestea, când vine vorba de lumea digitală în care numerarul fizic nu este o opțiune, aceasta devine substanțial mai importantă. Un sondaj YouGov realizat în 2017 evidențiază acest lucru, constatând că 50% dintre clienți și-au abandonat coșul atunci când metoda de plată preferată nu era disponibilă.

Deși comoditatea este un factor, încrederea joacă un rol mult mai mare atunci când vine vorba de plăți. De asemenea, YouGov a constatat că 40% dintre clienții online se simt mai confortabil să cumpere de la un retailer cu mai multe metode de plată care le-au permis să aleagă un furnizor familiar. S-a constatat, de asemenea, că este de preferat oferirea de opțiuni care nu necesită introducerea directă a contului bancar sau a detaliilor cărții de credit.

5. Folosiți un instrument de chat

Forrester Research a constatat că „44% dintre consumatorii online spun că răspunsurile la întrebări ale unei persoane în timp ce se află în mijlocul unei achiziții online sunt una dintre cele mai importante caracteristici pe care un site web le poate oferi”. Acest lucru a reiesit în cercetările realizate de American Marketing Association, care a găsit site-uri web cu un chat live care beneficiază de o creștere medie a ratei de conversie cu 20%.

În plus, un instrument de chat vă poate permite, de asemenea, să identificați și să rezolvați barierele pentru conversie în timp real – permițându-vă să vă monitorizați și să optimizați site-ul dvs. web în mod continuu, pe baza feedbackului real al clienților înainte sau în momentul tranzacției.

Concluzie

Dacă ați lucrat prin această listă și aveți nevoie de ajutor pentru conversiile dvs., este timpul să contactați echipa de la Push pentru a discuta cu echipa de optimizare a ratei de conversie.

9 scripturi Google Ads pentru începători

Când gestionau conturi Google Ads mai mici (sau Google Ad Words așa cum se știa atunci), cu doar câteva sute de anunțuri înapoi în ziua respectivă, am putut urmări testele mele împărțite în câteva minute. Când îți faci dimensiunea conturilor de anunțuri, începi să afli că chiar și unele dintre cele mai de bază sarcini încep să-ți preia mult timp.

Dar nu trebuie să fie așa.

Scripturile Google Ads oferă o metodă de control al contului dvs. Ads utilizând cod JavaScript. Codul poate fi copiat și lipit în contul dvs. fără nicio cunoștință prealabilă de codare.

Scripturile pot fi utilizate pentru a interacționa cu date externe și pentru a automatiza sarcinile. Acestea ajută la desfășurarea activităților cotidiene din contul dvs. și îmbunătățesc performanțele acestuia. Un script Ads este deosebit de eficient dacă aveți cunoștințe de codificare sau dacă gestionați un script relativ mare, dar multe sunt inteligibile chiar și pentru începători!

Azi am de gând să rupe în jos primele nouă anunțuri Google script – urile pe care le la  Push  pur și simplu nu ar putea trăi fără – toate acestea sunt total accesibile pentru începători.

1) Licitarea bazată pe vreme

Într-un număr semnificativ de industrii, inclusiv automobile, retail, călătorii și îmbunătățiri la domiciliu, performanțele Google Ads sunt afectate de  vreme . Pentru a obține un profit maxim, este esențial să modificați ofertele în conformitate cu ceea ce se întâmplă în afara ferestrei dvs.

Se știe că mai multe persoane caută cazane în timpul vânturilor reci. În acest caz, implementarea unui script de gestionare a campaniei bazat pe condițiile meteorologice ar fi un mod cu adevărat inovator de îmbunătățire a performanțelor anunțurilor. Vă permite să creșteți sau să reduceți sumele licitate pe baza datelor obținute dintr-o API a vremii cu care se confruntă în prezent utilizatorii în orice locație vizați. Atunci când mercurul începe să se diminueze, puteți începe să acumulați bugetul pe anunțul dvs. pe cazan!

2) „Split-test any”

Există o serie de limitări la utilizarea experimentelor Google Ads. Nu puteți testa întotdeauna setările campaniei folosind experimentele Google. Această problemă poate fi eliminată prin testare divizată.

Testarea prin divizare, denumită și testare A / B, este un experiment randomizat în care sunt comparate două versiuni ale unei variabile, de obicei prin testarea răspunsului unui individ la varianta A față de varianta B, determinând astfel care este mai eficientă. Pur și simplu creați două campanii identice și numiți un control, un test. Scriptul va alterna pe oră, apoi la sfârșitul zilei puteți vedea rezultatele!

3) Testarea automatizată a anunțurilor

Testarea divizată este foarte bună atunci când aveți de-a face doar cu câteva anunțuri – dar ce este de făcut când aveți 10.000 de care să urmăriți sau chiar 100.000? Acesta este un teritoriu periculos atunci când încercați să vă informați asupra anunțurilor. Din fericire, există un scenariu pentru asta.

Instrumentul automat de testare a reclamei de reclame îl face incredibil de simplu să urmărești toate testele despărțite. Face acest lucru analizând toate anunțurile dintr-un grup de anunțuri și calculând dacă într-adevăr există vreo semnificație statistică. Aceasta poate fi setată pentru a testa o serie de valori, inclusiv rata de conversie și rata de clic.

4) Urmărirea concurenților

Deși urmărirea concurenților dvs. este fundamentală pentru succesul oricărei campanii de anunțuri, aceasta poate necesita foarte mult timp în conturi mai mari. Soluția? Utilizați un script de urmărire a concurenților, care vă permite să faceți o hartă a împărtășirii impresiei concurenților în timp. Sortare!

5) Harta căldurii 24 de ore

O altă limitare a anunțurilor Google este că puteți utiliza doar șase găleți diferite de ofertă pe zi, dar este posibil să constatați că ratele de conversie se modifică orar. Nu conteaza!

Cu un script de hartă de căldură de 24 de ore, puteți seta diferite modificatoare de licitare pentru fiecare oră în API-ul Google Sheets. Importați folosind API-ul în Anunțuri, apoi urmăriți cum s-au modificat sumele licitate de 24 de ori pe zi! Aceasta generează o hartă a căldurii cu ce perioade din zi este cea mai bună performanță a campaniei dvs. publicitare.

6) rapoarte de interogare de căutare n-gram

Să zicem că vindeți jante din aliaj și doriți să acceptați performanța interogărilor de căutare care conțin argint. Aduceți analiza n-gram!

Analiza n-gram vă permite să vedeți performanța totală a cuvintelor cheie. Acest lucru este strălucitor deoarece, observând tendințele din rapoartele de interogare ale căutării dvs. este destul de simplu atunci când contul dvs. de anunțuri este destul de mic, devine mult mai complex atunci când aveți milioane de interogări de căutare diferite pentru a examina.

7) Tracker Scorul de calitate

Relevanța și calitatea atât a cuvintelor dvs.  cheie, cât  și a reclamelor în sine duc la un scor de calitate (QS) de la Google. QS-ul dvs. este apoi utilizat pentru a determina costul pe clic și înmulțit cu suma dvs. licitată maximă pentru a descoperi clasamentul anunțului dvs. în procesul de licitație publicitară. Având în vedere importanța QS pentru succesul anunțului dvs., este puțin exagerat să spunem că acest script este unul dintre cele mai bune scrise vreodată.

Scriptul înregistrează automat QS-ul o dată pe zi și ține evidența scorurilor istorice, fără a fi nevoie de software. Puteți crea, de asemenea, un tablou de bord în fișele Google pentru a afișa distribuția QS curentă și QS-ul ponderat pentru impresii

Și vorbim de Scorul de calitate …

8) Analizor de performanță pentru scorul de calitate Google Ads

Este un lucru să urmăriți Scorul de calitate, dar să aveți capacitatea de a interpreta rezultatele suficient de priceput încât să puteți continua să implementați învățările dvs. este cu totul altul. Acest script verifică performanța QS a contului dvs. și creează un tabel care arată rata de clic, conversiile și costurile pentru QS de distribuție. Acest lucru este extrem de util atunci când vine vorba de analizarea relației dintre aceste valori și strategia care va continua pentru îmbunătățirea scorului de calitate.

9) Dezactivați anunțurile pentru articole din stoc în căutare

Una dintre cele mai ușoare metode de a risipi bani pe Google Ads este să difuzați anunțuri pentru un produs care nu mai este pe stoc (în cuvintele lui Homer J. Simpson: D’oh!). Majoritatea fluxurilor de comercianți vă permit să vă întrerupeți anunțurile Google Shopping atunci când nu sunt disponibile.

Acest script scanează paginile de destinație pentru cuvintele din stoc (sau o permutare a acestora) și, dacă este descoperit în text, orice anunț cu o adresă URL care indică pagina respectivă este întrerupt. Este util în special pentru principalele site-uri de e-commerce care au produse care intră și ies din stoc în mod constant. Mai simplu spus, acest script este cu adevărat un element indispensabil atunci când vine vorba de economisirea costurilor.

Sunteți pe cale să vă economisiți timp și bani.

Unele sarcini de publicitate plătită în cadrul Anunțurilor Google sunt, sincer, plictisitoare, plictisitoare de minte dacă trebuie să le repetați din nou. Prin automatizarea acestor sarcini, vă eliberați timpul prețios, astfel încât să vă puteți concentra asupra lucrurilor bune.

Dacă eliminați chiar unul sau două dintre aceste scripturi și le implementați în campaniile dvs. publicitare, veți fi uimiți de rezultate. Automatizarea sarcinilor zilnice ajută la menținerea conturilor îngrijite și ordonate. Doar țineți file pe ele, asigurați-vă că funcționează fără probleme, apoi stați-vă pe spate, relaxați-vă și lăsați-le să facă munca grea pentru dvs.

Push  este un partener Google Premier și una dintre cele mai importante agenții de publicitate plătită din Europa. Dacă aveți o întrebare despre scripturi sau doriți sfaturi sau asistență pentru a vă propune, Push vă poate ajuta.

Strategie

  • Campaniile Anunțurilor Google (AdWords) supraviețuiesc sau mor prin strategia din spatele acesteia.
  • O strategie bună vă permite să faceți o scară.
  • Strategia necesită o înțelegere profundă a afacerii tale.
Tech

Tech

  • Ne-am dezvoltat propriile instrumente și software folosind procesul nostru unic de 11 ani
  • Tehnologia noastră înseamnă că putem analiza și optimiza rapid.
  • Peste 100 de scripturi de optimizări continue.
oameni

oameni

  • Comunicare de la oameni cunoscuți, dar prietenoși și deschiși.
  • Când lucrezi cu noi, ar trebui să se simtă în casă ca și când lucrăm în biroul tău.
  • Peste 100 de recenzii pozitive.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment