No Comments

Cele mai rapide 9 modalități de creare a conștientizării brandului online

Nu aveți nevoie de anunțuri TV sau panouri publicitare scumpe pentru a crea conștientizarea mărcii. Sigur, o mulțime de oameni ar vedea o reclamă pentru compania dvs. dacă ați provoca pentru plasarea anunțurilor Super Bowl, dar puține mărci își pot permite taxe. Unele dintre cele mai inteligente moduri de a construi valoarea brandului tău în mintea publicului tău sunt gratuite, aproape gratuite sau chiar ieftine. 

Dar ce este, totuși, conștientizarea mărcii?

HubSpot lui  Lisa Tonin oferă definiția simplă: Brand Awareness este nivelul de familiaritate pe care consumatorii o au cu o anumită marcă. 

Conștientizarea cuprinde mai mult decât doar serviciile sau produsele dvs. – puteți crea conștientizare în jurul logo-ului, culturii, numelui sau valorilor dvs. Conștientizarea brandului este motivul pentru care probabil aveți câteva asociații destul de puternice cu vizualul arcadelor aurii ale McDonald-ului, pinionului portocaliu al lui HubSpot sau cele cinci inele interblocante ale Olimpiadei . 

Conștientizarea se realizează atunci când clienții și potențialii dvs. au creat asociații instantanee cu marca dvs. Este un precursor al altor concepte cruciale, cum ar fi valoarea mărcii – atunci când clienții sunt dispuși să plătească mai mult pentru produsele sau serviciile dvs., deoarece au încredere în experiența dvs. de client.

9 modalități rapide de creare a conștientizării mărcii

Conștientizarea brandului este probabil chiar mai valoroasă decât era până acum. Până la 80% din valoarea unei mărci este acum intangibilă, potrivit Forbes. Conceptele precum conștientizarea mărcii, valoarea mărcii și capitalul intelectual sunt factori de succes cruciali în mediul de afaceri complicat de astăzi.  

Din fericire, nu aveți nevoie de anunțuri TV sau panouri publicitare costisitoare pentru a crea conștientizare. Citiți mai departe pentru a descoperi câteva tactici cu costuri reduse, cu un randament ridicat pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii dvs. folosind metode de marketing de intrare.

1. PORNIȚI UN CONT INSTAGRAM

Există 800 de milioane de utilizatori lunari de Instagram din septembrie 2017. Deși rețeaua poate fi cea mai populară printre milenii și membrii mai tineri ai Generației Z, nu ar trebui să o anulați doar pentru că sunteți B2B sau vizați cumpărătorii mai vechi. 59% dintre utilizatorii zilnici au 25 de ani sau mai mult.    

Creează conștientizarea mărcii pe Instagram prin:

  • Redactarea unui articol cu activitati ale unei zile din viață a angajaților tăi
  • Să fii copywritter și autentic – nu este nevoie să fie extrem de specializat sau expert atunci când vine vorba de conectarea cu o audiență pe Instagram.
  • Prezentarea de portofoliu sau clienți reali
  • Distracție: evidențierea evenimentelor angajaților, eforturi de voluntariat și realizări.
  • Postari dese: Cele mai bune practici dictează 1,5-3 postări pe zi pentru rezultate optime.  
FirstFed

Inspirați-vă de la First Federal, o bancă mică, locală din Pacificul de Nord-Vest, care oferă o experiență Instagram incredibil de orientată către oameni: 

2. RULAȚI FACEBOOK CA UN INFLUENCER

Da, Facebook este încă relevant în 2019. 1,32 miliarde de utilizatori activi zilnic și peste 2 miliarde de persoane care se conectează cel puțin o dată pe lună nu mint. Dacă sunteți concentrat pe distracție și crearea de conștientizare, pe lângă generarea de plumb și valorile de expunere, puteți utiliza apartenența masivă a acestei rețele pentru a câștiga expunerea organică la perspective de înaltă calificare.  

  • Sponsorizează concursuri de fotografii sau video pentru a colecta prezentări de conținut generate de utilizator, în timp ce obține recompense algoritmice ale unei expuneri mai mari prin conținut vizual.
  • Oferiți o recompensă pentru recenzii scrise sau video ale clienților în concursuri care oferă un premiu unui câștigător selectat la întâmplare.
  • Faceți implicarea ușoară folosind capacitatea Facebook de a posta sondaje și sondaje.
  • Au conversații reale. Clienții și publicul tău îi pasă la fel de mult despre ce urmează în industria ta!
  • Răspundeți în timp real, folosind o voce umană reală.
Wistia

Platforma video B2B Wistia oferă o experiență Facebook plină de distracție, încărcată de conținut multimedia, sfaturi de mare valoare și conversații autentice. 

Credit imagine: Wistia Facebook  

3. PORNIȚI UN SPECTACOL YOUTUBE

Oamenii urmăresc tot mai multe videoclipuri, iar YouTube este platforma aleasă. Am parcurs un drum lung de la adoptarea timpurie a YouTube pe această platformă ca un instrument pentru creșterea conștientizării mărcii prin conținut video ireverent și de formă scurtă. Amintiți-vă de serialul „Will it Blend” al lui Blendtec și cum ne-a arătat acum ani în urmă că videoclipul poate fi distractiv?   

În prezent, streamingul de conturi video pentru peste două treimi din traficul de internet. 80% dintre oameni urmăresc mai multe videoclipuri pe YouTube și social media decât au privit-o în 2015. Valorizați cererea consumatorilor de conținut video prin crearea unui show YouTube pentru conștientizarea brandului.  

  • Fii consecvent și angajează-te să livrezi un nou episod săptămânal, bi-săptămânal sau la alte intervale consistente.
  • Distrează-te și angajează-te să te distrezi mai ales dacă ești un brand cu produse sau servicii „plictisitoare”. Există un moment și un loc pentru conținut video axat pe vânzări, dar nu este prezentat în emisiunile YouTube de sensibilizare.
  • Fii distractiv și împingeți plicul prin colaborarea cu liderii gândirii industriei și alți invitați distractivi.

InVision se apropie rapid de 70 de episoade din emisiunea lor YouTube numită DesignTalk. Direcționate către publicul lor de designeri, aceste episoade acoperă informații despre necesități precum contractele freelanceri, inovația și relațiile de echipă. 

Credit de imagine: canalul YouTube al InVision 

4. EXECUTAȚI FACEBOOK ADS

Așteptați, publicitatea plătită este aprobată prin intrare? Răspunsul scurt este „da”, iar răspunsul mai lung este „este complicat”.

HubSpot a  recunoscut faptul că algoritmul rețelei de socializare se schimbă în 2016 până în prezent, au schimbat cu adevărat ceea ce este posibil cu marketingul organic (nu plătit) de social media. Pentru unele mărci, anunțurile plătite pot fi un instrument pentru creșterea gradului de conștientizare cu publicul potrivit.

Amintiți-vă declarației lui Seth Godin „Permisele de marketing sunt privilegiul (nu dreptul) de a transmite mesaje anticipate, personale și relevante pentru persoanele care doresc de fapt să le obțină.”

Nu folosiți anunțuri Facebook plătite pentru a vinde.  Nu o face. Folosiți anunțuri pentru a promova conținut, concurențe sau canale de socializare foarte relevante.

5. PARTENER CU UN ALT BRAND

Co-marketingul este în creștere. Probabil că ați intrat în marketing influencer pe Instagram, deoarece brandurile B2C realizează din ce în ce mai mult valoarea plății influențelor Instagram, persoane fizice cu urmăriri organice masive, pentru a-și promova produsele. Cu toate acestea, există multă valoare și în marketingul co-marketing și influencer pentru B2B. 73% din organizațiile B2B intenționează să investească în influenceri sau parteneriate de brand în 2018.  

  • Parteneri cu un alt brand cu produse gratuite, care nu concurează, pentru a oferi cercetări de colaborare, originale sau seminarii web.
  • Colaborează cu un influencer al industriei pentru a crea conținut care să lumineze expunerea organică a mărcii tale către publicul lor.
  • Investiți în cei mai buni purtători de cuvânt; clienții dvs. existenți pentru studii de caz video și scrise puternice.
  • Privește vocile angajaților tăi și susține eforturile lor pentru realizarea unui leadership de gândire prin crearea de bloguri, articole, vorbind la conferințe și folosind media socială.

Unele dintre cele mai eficiente exemple de brand-uri de conștientizare prin activități de parteneriat sunt incredibil de inovatoare. Brandul de modă japonez Uniqlo sponsorizează intrarea gratuită la Muzeul de Artă Modernă (MoMA) din New York între 16:00 și 20:00 în fiecare zi de vineri. Această activitate de parteneriat a oferit Uniqlo o expunere serioasă la marcă și bunăvoință în rândul potențialilor clienți.  

6. DRILL-DOWN LA RECOMANDĂRI

Recomandările s-ar putea să nu se numere printre activitățile de sensibilizare a mărcii care vă măresc publicul cu mii, dar sunt o modalitate extrem de eficientă de extindere a accesului dvs. către persoanele care au deja încredere în marca dvs.

74% dintre clienți  consideră recomandările cuvântului oral din partea prietenilor, familiei și colegilor profesioniști ca un influențator important în deciziile de cumpărare.

Cât de des ați profitat de recompense excelente de recomandare a clienților, cum ar fi creditul de 15 USD oferit de Uber dacă vă referiți la un prieten? Iată câteva modalități de a majora rata de trimitere:

  • Concursuri de sesizare. Într-un e-mail care promovează un concurs de recomandări, Huckleberry a oferit 1.000 de dolari numerar clientului care a generat cele mai multe sesizări!  
  • Recompense sezoniere: Oferirea unui bonus de recomandare cu dublă recompensă cu durată limitată poate trimite o creștere a clienților calificați.
  • Cadouri sociale: folosind tactici inspirate de serviciul de livrare a mesei BlueApron , permiteți clienților să „cadou” o probă gratuită sau o probă pentru mai mulți prieteni.  
  • Oferiți recompensă de mister: Toată lumea adoră surprizele, motiv pentru care „cadoul misterului” pentru programele de trimitere folosite de companii precum MeUndies poate avea profituri grozave.  

7. OFERTA ACCES EXCLUSIV

Accesul exclusiv poate fi un instrument puternic de marketing, mai ales dacă marca dvs. încearcă să creeze conștientizare cu privire la lansarea unui nou produs sau serviciu. Țineți minte în urmă cu un deceniu, când invitațiile la noua platformă de e-mail Gmail de la Google au fost foarte căutate și au fost rezervate în primul rând pentru persoanele cu un „in” sau pentru membrii mass-media? Sau când Facebook era limitată la studenți și absolvenți ai colegiilor de top?

Când nu toată lumea poate pune mâna pe un produs, poate crea foarte multă cerere.

Această tactică a fost folosită cu succes de Evernote . Aplicația a fost lansată inițial ca un beta închis timp de patru luni. Obținerea accesului a solicitat utilizatorilor să se înscrie și să trimită invitații prin intermediul rețelelor de socializare, creând o mulțime de sunete. Până la sfârșitul perioadei Beta de patru luni, au fost 125.000 de înscrieri. 

Crearea unei lansări cu invitație sau a unui eveniment live pentru promovarea unui nou produs poate genera zgomot, creșterea cererii și poate crea un aer de exclusivitate în jurul produsului sau serviciilor.

8. IA O POZIȚIE CU PRIVIRE LA CAUZELE IMPORTANTE

Brandul dvs. împarte valori cu clienții. Dacă sunteți REI sau Whole Foods, valorile mărcii includ durabilitatea și justiția mediului. Pantofii Toms au luat o poziție puternică în a ajuta copiii afectați de sărăcie din țările mai puțin dezvoltate economic cu modelul lor de cumpărare, donarea unei perechi.

Traducând valorile dvs. în cauze locale sau internaționale, marca dvs. are oportunitatea de a lua poziție și de a construi conștientizare prin activism. Recentul „ Worlds Apart ” al lui Heineken este un exemplu de clădire a conștientizării brandului, conștientizată social, făcută corect.

  • Creați conținut video sau multimedia pentru social media și site-ul dvs. web pentru a arăta implicarea angajatului dvs. în voluntariatul la sol sau activism.
  • Prezintă valorile mărcii tale în videoclipuri sau conținut web.
  • Implică-ți clienții în activism social prin donarea de venituri sau sponsorizarea inițiativelor.
  • Fii prudent – recenta recenzie Pepsi anunță ne-a învățat că marketingul conștient din punct de vedere social poate fi lipsit de gust.

9. UTILIZAȚI DATE ÎN MODURI INTELIGENTE

Fiecare clic, defilare și acțiuni întreprinse de vizitatorii site-ului dvs. web dezvăluie o urmă de cunoștință despre comportamentul lor. Din ce în ce, marketerii valorifică aceste „intenții” de a cumpăra „geekificarea” marketingului. Brandurile care utilizează informații din conținut web personalizat sau din experimente de marketing pot crea, de asemenea, o prezență online care sprijină activitățile de creare a conștientizării mărcii.

Un astfel de studiu de caz aparține Upworthy, un conținut de conținut și un site media lansat de un hacker pentru creștere. Co-fondatorii Eli Pariser din MoveOn, Peter Koechley din The Onion și Chris Hughes de Facebook  

Știam valoarea titlurilor când a fost vorba de crearea de conținut demn de clic. În consecință, participanții au fost obligați să creeze 25 de titluri, care au fost reduse în două opțiuni pentru testarea A / B. Acest experiment a redat site-ul 9 milioane de vizualizări lunare în doar 9 luni de la lansare.

A / B testând titlurile dvs. de e-mail, titlurile blogului și conținutul de social media vă pot permite să obțineți rezultate la fel de pozitive și să generați conștientizare asupra mărcii în timp ce spargeți codul ce rezonează cu publicul dvs.

CREȘTEREA CONȘTIENTIZĂRII PENTRU MARCA DVS.

Nu există o formulă unică, încercată și adevărată pentru creșterea conștientizării mărcii. Din fericire, de asemenea, nu trebuie să vă turnați întregul buget de marketing în metode de publicitate plătită cu costuri ridicate pentru a genera o mai bună conștientizare a mărcii, valorilor, produselor și serviciilor dvs. Multe dintre cele mai eficiente metode de creștere a gradului de conștientizare implică marketingul de intrare, social media, parteneriate de marcă și adoptarea inteligentă a valorilor site-ului dvs. web.

Acest angajament de a experimenta, de a eșua rapid și de a merge mai departe este motivul pentru care Lean Labs a devenit într-adevăr bun în creșterea traficului organic pentru clienții noștri – mai bine decât multe alte agenții cu care am vorbit. Am găsit 12 tactici care funcționează împreună pentru a observa creșterea lunară peste lună a traficului organic de la Google. Aflați detaliile din 12 Tactici pentru a exploda traficul organic al site-ului dvs. Web. 



This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment