2 Comments

SEO on-Page în 2020 – Ghidul SEO on-Page pentru începători

The practical guide to on-page SEO for beginners

SEO on-page sau SEO pe pagina aparține celor mai esențiale aspecte ale optimizării site-urilor. Întrebarea este: Cum să începeți cu optimizarea pe pagina?

 Și cum să continui? Vă vom ghida prin lucrurile cheie pe care trebuie să le analizați dacă doriți să vă optimizați site-ul.

Linkuri rapide 7700 key

Bazele SEO pe pagina

Înainte de a ne afunda în specificul optimizării de pe pagina, să răspundem la câteva întrebări de bază pe care le puteți avea atunci când începeți cu SEO.

CE este SEO pe pagina?

SEO în pagină se referă la optimizarea seo a structurii și conținutului site-ului web – orice este pe pagină (spre deosebire de SEO off-page).

Dacă vă imaginați SEO ca un castron de supă (metafora noastră preferată), SEO off-page acoperă în mare parte construirea de link-uri, iar SEO pe pagina acoperă aceste două aspecte:

  • conţinut
  • chestii tehnice
Supa SEO

CUM să faci SEO pe pagina?

Stăpânirea SEO pe pagină necesită cunoștințe ample, deoarece include multe aspecte. În acest ghid, vă vom prezenta pas cu pas prin cei mai importanți factori și tehnici de succes din pagină.

DE CE ar trebui să lucrați la SEO pe pagina?

Deoarece este o parte integrantă a SEO, care vă poate ajuta să obțineți un clasament mai ridicat, să ajungeți la o audiență mai mare și să obțineți mai mult trafic organic.

Spre deosebire de SEO off-page, SEO pe pagina este sub controlul tău.

CÂND ar trebui să faci SEO pe pagina?

Unele lucruri necesită o configurație unică atunci când începeți cu site-ul web (de exemplu, structura paginii, HTTPS, optimizarea vitezei site-ului), alte activități sunt necesare din când în când – trebuie să țineți cont de optimizarea pe pagina de fiecare dată când publicați un postare pe blog nou.

SEO pe pagina ar trebui făcută chiar dacă se situează locul 1 în rezultatele căutării, deoarece SEO este un proces continuu.

OMS ar trebui să facă SEO pe pagina?

Orice proprietar, blogger, marketer online sau specialist SEO. De fapt, oricine încearcă să plaseze un site web în motoarele de căutare.

CARE sunt factorii SEO de pe pagina?

Optimizarea pe pagina constă din mai mulți pași.

Iată o listă a celor 12 importanți factori SEO pe pagină care au o influență directă sau indirectă asupra succesului site-ului dvs. web.

Factorii SEO pe pagină

Lucruri precum HTTPS sau viteza paginii sunt factori de clasificare confirmați . Înseamnă că Google le folosește direct în algoritmul de clasare.

Dar multe dintre acestea nu sunt folosite de Google, sau cel puțin nu direct.

Există o dezbatere vie între SEO, dacă lucruri precum CTR sau legăturile de ieșire afectează clasamentele. Nu vom intra aici în această dezbatere.

Chestia este că indiferent dacă Google folosește acești factori ca un factor de clasare sau nu, aceștia sunt importanți pentru că îmbunătățesc experiența generală a utilizatorului și oferă valoare vizitatorului site-ului.

Notă: Există sute de semnale de clasament, dar nimeni nu știe cu 100% certitudine ce sunt și cum funcționează. Oamenii de la Google sunt foarte secrete cu privire la formula lor pentru a preveni eventualele utilizări necorespunzătoare. Ele dau declarații / confirmări oficiale doar despre unele aspecte parțiale ale algoritmului lor.

Deși nu toți factorii menționați în acest ghid sunt factori de clasare, toți sunt corelați cu clasamente superioare. Înseamnă că site-urile de rang înalt au de obicei rezultate foarte bune în aceste domenii de optimizare a paginilor.

Am verificat de două ori importanța tuturor factorilor cu această listă minunată de factori de succes SEO de către Cyrus Shepard, susținută de studii de caz, opinii ale experților și declarații de la Google.

În capitolele următoare, vom parcurge pas cu pas toți acești factori.

Să începem cu SEO tehnic.

capitolul 2

Lucruri tehnice

SEO pe pagina constă într-o mare măsură de optimizare tehnică. Pentru mulți, este doar un rău necesar, dar cunoașterea fundamentelor nu este chiar atât de dificilă.

Verificați accesibilitatea robotului și indexarea paginilor

Accesibilitatea site-ului dvs. este fundamentul SEO tehnic. Motoarele de căutare accesează paginile web și le indexează în baze de date pentru a afișa rezultatele cele mai relevante pentru utilizatorii lor.

Cum să aflați dacă paginile dvs. sunt indexate? Utilizând Google Search Console .CITIREA ULTERIOARĂGoogle Search Console: un ghid simplu pentru începătorii SEO

Dacă nu îl utilizați, setați-l chiar acum!

Cum configurați Search Console

Pentru a vă conecta la Search Console, trebuie să vă înscrieți cu un cont Google și să vă verificați domeniul.

Verificare Console Google Search Console

În trecut, trebuia să verificați toate versiunile (http: //, https: //, www, non-www), acum nu trebuie decât să vă verificați proprietatea prin înregistrarea DNS, care este destul de simplu de făcut. Puteți urma acest ghid pas cu pas .

Consola de căutare vă ajută să analizați clasamentele dvs. de cuvinte cheie, CTR-urile, posibilele penalizări Google și indexarea site-urilor.

Cum să verificați dacă paginile dvs. sunt pe Google?

Deschideți Google Search Console. În vizualizarea Acoperire , alegeți „Exclus” și verificați dacă există pagini care ar trebui indexate în acea listă.

Indexarea site-urilor Console de căutare - pagini excluse

Probabil veți vedea o mulțime de pagini excluse. Poate fi sau nu o problemă. Consola de căutare vă va arăta toate paginile excluse, iar dvs. trebuie să decideți dacă paginile enumerate trebuie sau nu să fie indexate de Google.

Puteți vedea pagini astfel:

  • URL-uri create automat în CMS-ul dvs. – / embed /, / feed /, / wp-admin /
  • URL-uri folosind parametrii -? Ref,? Tag-uri,? Utm
  • Pagini de paginare -? Page = 2, / page / 2 /

Nu-ți face griji. Nu aveți nevoie de aceste pagini pentru a fi indexate.

Dar dacă vedeți adrese URL importante ale paginilor de destinație, postări de blog, categorii sau produse, poate apărea o problemă.

Această problemă poate apărea din cauza unei mici greșeli pe site-ul web (un atribut „noindex” înlocuit) sau a unor probleme mai grave, cum ar fi conținut duplicat sau subțire.

Dacă aceasta pare a fi problema, încercați să găsiți motivul posibil (există un ghid excelent pentru problemele cu indexarea de către Agenția Hobo) sau angajați un profesionist care vă poate ajuta.

Sfat: Există un alt mod rapid de a vedea dacă site-ul dvs. este indexat. Utilizați acest operator de căutare în Google:

  • Pentru a vedea numărul aproximativ de pagini indexate: site: yourdomain.xy
  • Pentru a vedea dacă o anumită pagină este indexată: site: yourdomain.xy / page
Site: operator de căutare Google

Dacă vedeți un număr scăzut de pagini indexate sau nu vedeți deloc pagini, este posibil să aveți o problemă cu indexarea.

Toate paginile dvs. importante sunt indexate? Perfect, să mergem mai departe.

Construiți o structură perfectă a site-ului

Structura site-ului este unul dintre lucrurile la care ar trebui să vă gândiți chiar înainte de lansarea site-ului, deoarece poate fi dificil de editat ulterior.

Pentru a avea o structură bună, ușor de înțeles a paginii, este important din două motive principale:

  1. Vă ajută să faceți site-ul mai prietenos cu crawlerul
  2. Ajută la îmbunătățirea experienței utilizatorului

Să aruncăm o privire la pașii specifici pe care îi puteți face pentru a avea o arhitectură de site-uri web optimizată:

sitemapuri

Dacă aveți un site mare cu mii de pagini, puteți utiliza o hartă de sit.

Sitemap-ul este un fișier simplu (de obicei .xml) cu adresele URL ale tuturor paginilor tale. Vă ajută crawlerii să găsească toate paginile pe care doriți să le accesați și să le indexați într-un singur loc.

Iată un exemplu de sitemap generat de pluginul SEO Yoast pentru WordPress

Harta site-ului pluginului SEO Yoast

Există o mulțime de dezinformări atunci când vine vorba de sitemap-uri, așa că amintiți-vă aceste lucruri:

  • A avea o hartă nu este un factor de clasare și nu vă acordă „puncte suplimentare” de la Google
  • Dacă aveți un site web informațional simplu, nu aveți nevoie de sitemap. Google este capabil să se târască și să indice conținutul dvs. fără o hartă sitemap.

CITIREA ULTERIOARĂCe trebuie să țineți cont atunci când creați un sitemap

Adâncimea structurii

Structura site-ului nu trebuie să fie prea adâncă, astfel încât motoarele de căutare să poată accesa cu ușurință întregul conținut important și oamenii să poată găsi rapid conținutul dorit.

Când proiectați navigarea pe site, utilizați așa-numita regulă cu trei clicuri :

Un utilizator al site-ului dvs. web ar trebui să poată găsi orice informații cu cel mult trei clicuri de mouse de pe pagina de pornire.

Există două tipuri de linkuri pe care ar trebui să le utilizați pentru a realiza acest lucru:

  • Legături structurale (de exemplu, navigare în meniu și subsol, pesmet, apeluri către acțiuni) – merg într-un mod vertical bazat pe ierarhia paginilor
  • Legături contextuale (de exemplu, linkuri în text, citiți mai multe link-uri) – nu depind de ierarhie
Structura ideală a site-ului

Adâncimea structurii este strâns legată de legăturile interne.

Să aruncăm o privire mai atentă asupra importanței legăturilor interne.

Legături interne

Linkurile interne sunt o modalitate excelentă de a păstra cititorul pe site-ul dvs. Ele cresc interacțiunea utilizatorilor și aduc valoare adăugată oferind resurse sau pagini relevante.

Linkurile interne spun, de asemenea, motoarelor de căutare ce pagini sunt importante și cum să ajungi.

Notă: Există un alt aspect al legăturilor interne pe care ar trebui să le iei în considerare – text ancoră . Poartă informații importante despre conținutul paginii legate. Parcurgeți capitolul 3 pentru a afla mai multe despre textul de ancorare.

Când vine vorba de bloguri, o modalitate excelentă de a utiliza link-uri interne este de a urmări modelul de cluster cu subiecte . Ajută la „gruparea” postărilor relevante de actualitate și acordă importanță celor mai importante piese de conținut.

Există două tipuri principale de conținut în modelul clusterului de subiecte:

  • Conținut pilon – o postare cu o formă lungă sau o pagină care acoperă pe larg subiectul
  • Conținut cluster – susținerea postărilor de blog care explică în detaliu subtopicele

Iată un exemplu de schemă a unei legături interne în cadrul unui grup de subiecte:

legături interne într-un model de cluster cu subiecte

Câte legături interne ar trebui să folosești de fapt?

Aceasta depinde în mare parte de lungimea textului. Mai multe link-uri interne de pe aceeași pagină sunt foarte bune pentru SEO, doar face-l să pară natural și să nu intre în extreme.

Ca exemplu, consultați câte linkuri interne am folosit în acest ghid. Mult!

Atâta timp cât legăturile interne sunt relevante și oferă un UX bun cititorului, nu trebuie să vă faceți griji pentru numere.

Sfat Pro: Dacă rulați un blog, uitați-vă la cel mai recent articol și verificați câte linkuri se duc către alte pagini de pe site-ul dvs. web. Dacă nu există, verificați dacă există postări pe blogul dvs. care ar putea fi relevante pentru cititor. Dacă da, leagă-le! Faceți acest proces parte din rutina dvs. înainte de a publica un articol.

Acest lucru ne aduce la legături externe.

Mulți începători SEO ezită să se conecteze la alte site-uri web. Ei cred că „sucul lor de legătură” se va răspândi pe alte site-uri web și autoritatea lor va avea de suferit.

Adevărul este că legătura poate fi de fapt benefică pentru tine.

John Mueller de la Google a spus în hangoutul pentru webmaster :

„Punctul nostru de vedere, link-urile externe către alte site-uri, deci legăturile de pe site-ul dvs. către site-urile altor persoane nu sunt specific un factor de clasare. Dar poate aduce valoare conținutului dvs. și, la rândul său, poate fi relevant pentru noi în căutare. “

Studiu de caz

Acest mare studiu de caz realizat de Reboot Online arată că link-urile de ieșire pot fi utilizate ca un semnal de clasare de către Google.

Pe scurt, au creat 10 site-uri web axate pe un cuvânt cheie alcătuit. Cinci dintre ele s-au legat de alte site-uri web autoritare, în timp ce celelalte 5 nu au avut legături de ieșire.

După un timp, site-urile web care s-au conectat la alte site-uri s-au clasat mai sus când au căutat cuvântul format pe Google.

legături de ieșire studiu de caz

Desigur, conectarea ar trebui să îndeplinească anumite condiții:

  • Ar trebui făcută cu moderație
  • Ar trebui să faceți legături către site-uri web de calitate (nu coșuri de umbră, spammy, de calitate scăzută)
  • Ar trebui să fie natural și relevant

Există un alt beneficiu al legăturilor de ieșire: ceea ce faceți legătura este un semnal despre ce este pagina dvs.

Vă puteți întreba: câte linkuri de ieșire sunt OK?

Singurul nostru sfat în acest sens este – folosiți bunul simț și gândiți-vă la cititor. Un articol care arată ca acesta nu este cu siguranță un UX bun:

prea multe legături de ieșire

Un ultim lucru – fii atent cu cine faci legătura.

Site-urile Legit tind să se conecteze la alte site-uri web legitime, dar niciodată la site-uri web de calitate scăzută, spam. În acest fel, este destul de ușor să detectați rețeaua de site-uri web spam. Arată-i Google că aparții „rețelei” de site-uri legitime

Backlink-urile site-ului Spammy vs. legit

Îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginilor

Viteza paginii este un factor de clasare, iar motivul este clar. În această eră rapidă, nimeni nu este dispus să aștepte informații de pe un site dacă există alte opțiuni mai rapide.

Ce se întâmplă dacă deschideți o pagină și așteptați mai mult decât, să zicem 3 secunde? Probabil apăsați butonul din spate și căutați un alt rezultat.

Google colectează aceste semnale și le ia în considerare în algoritmul lor.

Pentru a testa viteza paginii, puteți utiliza PageSpeed ​​Insights de la Google. Pe lângă scorul de viteză, vei primi și sfaturi despre cum să îmbunătățești viteza site-ului.

Sfat: PageSpeed ​​Insights vă va afișa doar rezultatele pentru o singură pagină la un moment dat. Prin urmare, rezultatele se aplică numai acestei pagini. Alegeți mai multe tipuri de pagini (pagină de pornire, postare pe blog, pagina produsului) și testați-le pe toate.

Nu uitați că, odată cu prima indexare pentru mobil , Google se uită la web-ul dvs. „prin intermediul dispozitivului mobil”. Prin urmare, acordați o atenție deosebită vitezei paginii de pe telefoanele mobile.

Captura de ecran de PageSpeed ​​Insights

Notă: este aproape imposibil să marchezi 100 pe dispozitivele mobile (nu am putut găsi nicio pagină care să o facă), așa că nu-ți face griji prea mari. Încercați doar să rămâneți în afara zonei roșii.

Pentru a implementa perfect toate lucrurile tehnice, este posibil să aveți nevoie de un dezvoltator (cu excepția cazului în care știți ceva despre modificarea HTML / CSS sau despre elementele DOM).

Pe de altă parte, există lucruri pe care le poți face chiar dacă nu ești un dezvoltator web.

Pentru majoritatea utilizatorilor, respectarea acestor bune practici cheie va fi suficientă pentru a menține viteza site-ului web la un nivel satisfăcător:

Alegeți o găzduire web adecvată

Gazduirea are un impact semnificativ asupra vitezei paginii, deci asigurați-vă că alegeți un furnizor de încredere.

Nu trebuie să vă faceți griji pentru milisecunde, dar nu vă așteptați performanțe minunate din partea furnizorilor care oferă găzduire pentru 0,10 USD / lună.

Lucruri pe care ar trebui să le iei în considerare:

  • Viteză
  • Uptime
  • Locația serverului

Optimizați imaginile

Acesta este unul dintre cele mai importante lucruri atunci când vine vorba de viteza paginii.

Fișierele de imagine care sunt prea mari necesită vârste pentru a se încărca (asta poate însemna câteva secunde în lumea SEO). Prin urmare, ar trebui să optimizați dimensiunile imaginii și să găsiți echilibrul ideal între dimensiune și calitate.

De asemenea, nu uitați să comprimați fișierele imagine . Puteți încerca instrumentul TinyPNG (vine și ca un plugin WordPress).

TinyPNG

Fișierele cu imagini mari sunt cea mai frecventă problemă care provoacă încărcare lentă a paginilor. Asigurați-vă că nu este cazul dumneavoastră.

Sfat profesional: încercați să mențineți dimensiunea fișierului de imagine sub 200kB și utilizați încărcarea leneșă dacă există prea multe imagini pe pagină.

Activați memorarea în cache a browserului

Ce este cache?

De fiecare dată când cineva îți vizitează site-ul, toate elementele sunt încărcate. Aceste elemente sunt stocate într-un depozit temporar în browserul lor numit cache. Dacă vă vizitează site-ul din nou, site-ul poate fi încărcat din cache.

Caching-ul asigură că site-ul dvs. web va fi mult mai rapid pentru vizitatorii care se întorc.

Dacă utilizați WordPress, există multe plugin-uri excelente de memorie în cache pe care le puteți instala pentru a beneficia de avantajele oferite de cache-ul browserului și pentru a accelera site-ul.

Notă: Există alte tipuri de memorie în cache care ar putea reduce drastic timpul de încărcare a paginii dvs., de exemplu , memorie în cache a paginii din server .

Luați în considerare un CDN

Să zicem că aveți o găzduire din Germania, dar aveți și o mulțime de vizitatori din Statele Unite. Cum vă puteți asigura că pagina se va încărca rapid pentru toată lumea, chiar dacă serverul este bazat departe de locația lor?

Răspunsul este: Utilizați o rețea de livrare de conținut ( CDN ) pentru a vă găzdui imaginile sau chiar paginile.

Furnizorii CDN au servere pe fiecare continent și servesc imaginile sau paginile dvs. de pe serverul cel mai apropiat de vizitator, pentru a face încărcarea paginii cât mai repede posibil.

Faceți site-ul dvs. mobil-prietenos

Așa cum am menționat mai sus, în majoritatea cazurilor, primul index pentru Google favorizează site-urile optimizate pentru dispozitive mobile.

Există mai multe opțiuni pentru mobil: un site mobil separat sau un design receptiv . Fiecare are avantajele și dezavantajele sale, dar cea mai bună soluție pentru SEO și analitice în zilele noastre este versiunea receptivă.

Meme de prietenie mobilă

Dacă utilizați WordPress, rămâneți liniștiți, deoarece majoritatea temelor WP sunt construite în mod receptiv.

Doar pentru a fi sigur, testează-ți compatibilitatea cu mobilul într-un instrument de la Google sau verifică eventualele probleme din Search Console, secțiunea Utilizabilitate mobilă .

verificator de prietenie mobil

Dacă site-ul dvs. nu este mobil, există pași specifici pe care îi puteți face:

  • Instalați o temă receptivă – sau angajați un dezvoltator pentru a lucra la receptivitatea site-ului dvs. web
  • Simplificați meniul – faceți-l clar pe dispozitivele mobile
  • Compresează dimensiunile imaginii – aceasta poate îmbunătăți semnificativ viteza paginii
  • Eliminați ferestrele emergente agresive – auto-explicative
  • Optimizați textul – evitați blocurile lungi de text și asigurați-vă că fontul poate fi citit pe telefoane mobile
  • Luați în considerare AMP – AMP este o tehnologie care permite distribuirea mai rapidă a conținutului pe dispozitivele mobile; este util mai ales pentru bloguri mari sau știri și reviste. Asigurați-vă site-ul

Asigurați-vă site-ul

Site-ul dvs. este securizat și funcționează pe HTTPS? Dacă tot folosiți http: // (ceea ce nu ar trebui să faceți până acum), este posibil să aveți câteva probleme.

nesigur - http

În 2014, Google a anunțat că HTTPS a devenit un semnal (ușor) de clasare.

Cu alte cuvinte, existența unui site securizat vă poate ajuta să vă poziționați mai bine, mai ales dacă pagina dvs. este comparată cu o altă pagină de calitate similară, dar fără certificat SSL.

Pe lângă aceasta, un site web nesecurizat poate avea un impact negativ și asupra altor domenii:

  • Dați clic-prin-rata
  • Rata de respingere
  • Vânzări
  • Credibilitate
HTTP vs. HTTPS

Verdictul este clar – obțineți un certificat SSL . În aceste zile, nici măcar nu trebuie să plătiți pentru asta. Let’s Encrypt oferă un certificat SSL gratuit, care este oferit automat de către toți furnizorii majori de găzduire web.

Creați adrese URL scurte și simple

Cum arată URL-urile paginii dvs. în rezultatele căutării? Ajută ei să înțeleagă conținutul pe care îl conțin?

Iată câteva cele mai bune practici privind adresele URL:

  • Cu cât este mai scurt cu atât mai bine
  • Separați cuvintele cu o liniuță
  • În mod ideal, ar trebui să includă cuvântul cheie focus
  • Nu folosiți cifre sau alte caractere speciale

Adresa URL trebuie să fie scurtă și descriptivă

De ce?

În primul rând, arată mai bine și are mai mult sens pentru utilizatori.

Dacă am scrie o postare despre „10 Cele mai frecvente greșeli SEO pe pagină”, URL-ul ideal ar fi probabil:

  • mangools.com/blog/on-page-seo-mistakes

Pe de altă parte, ar trebui să evităm:

  • mangools.com/blog/on-page-seo → Postarea nu se ocupă cu SEO-ul de pe pagină în ansamblu, doar cu cele mai frecvente greșeli
  • mangools.com/blog/10-on-page-seo-mistakes → Dacă am decis să adăugăm încă o greșeală la postare, numărul din URL devine incorect
Adresa URL drăguță vs. urât

În al doilea rând, dacă URL-ul este bine structurat, Google va crea pesmet pentru a fi afișat în fragmentele SERP. Arată astfel:

URL pentru pesmet SERP

Aceasta arată mult mai bine decât o adresă URL urâtă și lungă, plină de simboluri și prescurtări, fără niciun sens clar, nu?

Sfat: În WordPress, șirurile URL sunt create automat din titlul unui articol. Aceasta este de obicei prea lungă, așa că asigurați-vă că scurtați adresa URL înainte de a apăsa pe butonul de publicare.

După ce stăpânești SEO pe pagina tehnică, haideți să ne cufundăm într-o altă parte importantă a SEO pe pagina – optimizarea conținutului.

capitolul 3

Optimizarea conținutului

Dacă nu optimizați conținutul dvs. pentru Google, este puțin probabil ca oamenii să îl găsească. Pe de altă parte, nu ar trebui să optimizați doar motoarele de căutare. Trebuie să vă concentrați atât pe cititori cât și pe motoarele de căutare în același timp.

Cercetează-ți cuvintele cheie

Deși majoritatea ghidurilor SEO de pe pagină nu se ocupă de cercetarea cuvintelor cheie, este un pas esențial atunci când creați conținut nou. Așadar, merită ceva spațiu aici.

De ce este importantă cercetarea în cuvinte cheie? Te ajută să:

  • găsiți idei de subiecte noi
  • găsiți fraze care sunt populare, relevante și ușor de clasat
  • înțelegeți ceea ce interesează oamenii

Ultimul punct este deosebit de important atunci când vine vorba de optimizarea pe pagina.

Sfat: dacă doriți să aflați mai multe, consultați ghidul nostru de cercetare cuvinte cheie pas cu pas . Nu veți mai avea nevoie de niciun alt ghid atunci când vine vorba de cercetarea cu cuvinte cheie 😉

Cercetarea cu cuvinte cheie vă va spune ce caută oamenii (și câți dintre ei). De asemenea, vă ajută să vedeți ce întrebări exacte au și ce expresii folosesc pentru a găsi răspunsurile.

Pe baza acestor informații, puteți începe să creați conținut care să fie perfect adaptat pentru vizitatorii dvs., atât Google cât și vizitatorii dvs. le vor plăcea.

evoluția cercetării prin cuvinte cheie

Pe măsură ce Google a evoluat de-a lungul anilor, la fel și cercetarea în cuvinte cheie. Astăzi, accentul se pune pe aceste lucruri:

  • Conținut de calitate – cercetarea cuvintelor cheie (și SEO în general) nu vă vor ajuta dacă conținutul dvs. este sinucis, conținutul excelent ar trebui să fie prioritatea dvs. nr
  • Cercetare de cuvinte cheie topice – cercetarea cuvintelor cheie nu mai înseamnă doar găsirea unui cuvânt cheie focalizat, ci și înțelegerea întregului subiect și a termenilor și subtopicelor aferente.
  • Intenție de căutare – volumul de căutare și dificultatea cuvintelor cheie nu sunt singurele lucruri pe care să vă concentrați atunci când căutați cuvintele cheie, fiți atenți și la intenția din spatele interogării

Ceea ce ne aduce la următorul punct …

Atingeți intenția de căutare

Google devine mai bun când înțelege ce fel de rezultate vor să vadă oamenii.

Utilizează un algoritm de învățare automată numit Google RankBrain care inspectează diverse căutări și învață să satisfacă intenția de căutare din spatele fiecărei interogări.

În mod tradițional, diferențiem între 4 categorii de bază ale intenției de căutare în funcție de comportamentul utilizatorului:

  • Navigational – interogări care servesc ca navigare către o anumită pagină pe care utilizatorul o are în minte
  • Informațional – întrebări generale în căutarea unor informații
  • Tranzacțional – întrebări care duc direct la achiziția online
  • Comercial – interogări care preced achiziția online
Aveți în vedere întotdeauna intenția de căutare care se află în spatele expresiei de căutare.

Deci, de unde știți dacă conținutul dvs. satisface intenția de căutare din spatele cuvântului cheie?

În cele mai multe cazuri, o modalitate foarte eficientă de a atinge intenția de căutare corectă este să accesați cuvântul cheie pe care doriți să îl clasificați și să verificați rezultatele.

Ce vezi? Există postări pe blog, produse din magazin, recenzii, răspunsuri pe forum, știri, interviuri, imagini sau videoclipuri?

De ce este important să cunoaștem intenția de căutare?

Să presupunem că dețineți un magazin online cu echipament de escaladă și doriți să clasificați pagina de produse a celor mai vândute încălțăminte de escaladă pentru cuvântul cheie „cei mai buni încălțăminte” .

Există o problemă – dacă te uiți la pagina de rezultate a motorului de căutare (SERP), vei vedea că nu există pagini de produse. În schimb, Google clasează recenzii cu privire la pantofii de cățărare de pe diverse site-uri web de afiliere.

intenție de căutare comercială SERP

Google consideră că intenția de căutare din spatele acestei interogări este comercială, nu tranzacțională, astfel încât acesta clasează pagini cu acest tip de conținut.

Așadar, chiar dacă optimizați perfect pagina dvs. de produs și creați un conținut excelent, cel mai probabil nu veți clasifica cuvântul cheie „cei mai buni pantofi de alpinism” .

Optimizați pentru cuvântul cheie focus

SEO nu înseamnă să găsești un cuvânt cheie și să îl umple peste tot posibil.

Cu toate acestea, este o practică obișnuită să alegeți un cuvânt cheie focus și să îl utilizați în elementele principale ale paginii, cum ar fi eticheta titlului, titlurile, textul corpului și textele de ancoră.

Nu înseamnă că nu ar trebui să folosești alte cuvinte cheie și că nu poți clasifica pentru alte cuvinte cheie cu materialul tău …

Cuvântul cheie Focus vă ajută doar să vă concentrați conținutul pe un anumit subiect.

optimizarea cuvintelor cheie pe pagina SEO

Când vine vorba de optimizarea cuvintelor cheie, există o regulă simplă: Nu vă forțați.

Dacă cuvântul cheie focalizat este „cea mai bună strategie de marketing de conținut pentru întreprinderile mici” , ar fi nebun să îl folosești în toate elementele de pe pagina menționate aici.

Același lucru se aplică cuvintelor cheie cu potrivire exactă. Google înțelege că „încălțăminte de alergare ieftină” , „încălțăminte de alergare ieftină” și „pantofi ieftine pentru alergare” înseamnă același lucru. Așadar, relaxați-vă și nu vă umpleți pagina cu aceeași frază de mai multe ori doar pentru că este cuvântul cheie focalizat.

Eticheta titlului și meta descrierea

Este cea mai bună practică să utilizați cuvântul cheie focus în eticheta de titlu a paginii dvs.

Gândiți-vă la potențialii dvs. vizitatori. Dacă caută „înghețată de casă” , probabil se așteaptă ca cuvântul cheie să apară în titlul site-ului.

Același lucru se aplică meta descrierii. Amintiți-vă doar că Google poate înlocui meta-descrierea dvs. cu text aleatoriu din pagina dvs., dacă consideră că este mai potrivit pentru utilizator.

Notă: Ambele elemente influențează foarte mult rata de clic, deci asigurați-vă că acestea apar iremediabil. (Mai multe despre acest lucru în capitolul următor )

URL-

Deși cel mai probabil cuvântul cheie din URL nu influențează în niciun fel clasamentul dvs., este un pas bun care poate îmbunătăți UX-ul general și CTR.

După cum am menționat anterior, adresele URL trebuie să fie simple și informative.

Există un alt motiv important pentru care să includeți cuvântul cheie focus în URL: dacă cineva se leagă cu adresa URL goală, cuvântul cheie va face parte, în mod natural, din textul ancoră:

cuvânt cheie în adresa URL

Titluri și subpoziții

Pentru titlul H1, puteți utiliza aceleași cuvinte ca în eticheta titlului (este de fapt o practică obișnuită), deși nu sunteți limitat la lungimea de aici.

Este bine să folosiți în mod strategic și alte cuvinte cheie, sinonime și fraze înrudite în alte rubrici (H2, H3,…), dar este în regulă dacă nu.

Corpul textului

Cuvântul cheie focus trebuie să apară în corpul textului. (Duh!)

Doar un sfat important: Uitați de densitatea cuvintelor cheie și scrieți cât mai natural posibil. (mai multe despre asta mai târziu …)

Nume fișier imagine și texte alt

Google Images reprezintă până la 23% din cota de piață a motorului de căutare (mai mult decât YouTube, Bing, Yahoo, Facebook și Amazon împreună). Asta înseamnă un potențial imens de trafic!

De aceea, trebuie să adăugați un text alt la fiecare imagine informativă de pe site-ul dvs. web.

alt text

Motoarele de căutare nu pot citi conținutul imaginii (cel puțin nu perfect), dar pot citi textul alt care descrie conținutul imaginii.

Dacă utilizați WordPress, puteți adăuga text alt la fiecare imagine direct în galeria media:

cum să adăugați text alt în WordPress

Sfat Pro: Pentru a afla cât de mult trafic obțineți din căutarea de imagini, schimbați „tipul de căutare” din Prezentarea generală a performanței din Consola de căutare.

Veți vedea din ce cuvinte cheie ați obținut cele mai multe clicuri în Google Images.

Performanța căutării de imagini în Google Search Console

Cum să scrii un text excelent?

Imaginează-ți că prietenul tău trebuie să-ți găsească mașina într-o parcare mare, plină, și îi vorbești la telefon.

Ar fi greu pentru el dacă folosiți cuvinte precum „o mașină albă” sau „un BMW” . Dar dacă spui „BMW M3 alb cu un autocolant galben pe luneta” , prietenul tău va ști exact despre ce mașină vorbești.

Fii specific și descriptiv.

Texte de ancorare

Vă amintiți ce am spus mai devreme despre legăturile interne? Că ajută foarte mult la navigarea site-ului?

Există un alt aspect care trebuie menționat – textele de ancorare .

Textul de ancorare este partea de text care se poate face clic pe link. Ajută atât Google, cât și utilizatorii să înțeleagă despre ce este vorba despre site-ul web conectat.

text ancorat

Așadar, dacă vă conectați la alte pagini de pe site-ul dvs. web folosind cuvintele cheie potrivite, poate fi un semnal pentru Google pentru a le clasifica mai sus pentru aceste cuvinte cheie.

Iată câteva dintre cele mai bune practici atunci când vine vorba de texte ancore interne:

  • Încercați să evitați textele de ancorare precum „această postare” sau „faceți clic aici ” dacă este posibil. Încercați să descrieți pagina linkată într-un mod mai specific.
  • Nu folosiți același text de ancorare din nou și din nou. Deși s-ar putea să fiți puțin mai slab cu legături interne, este bine să păstrați o anumită varietate în textele de ancoră.

Câteva observații importante …

Să revenim la ceea ce am vorbit la începutul acestui capitol: SEO nu este despre găsirea unui singur cuvânt cheie și umplerea acestuia peste tot posibil.

Deși cuvântul cheie focus este un instrument excelent care vă poate ajuta să urmați cele mai bune practici de optimizare a cuvintelor cheie, poate fi o sabie cu două tăișuri.

Dacă vă optimizați excesiv pagina, aceasta vă poate răni de fapt clasamentele.

Iată câteva sfaturi de reținut:

  • Utilizați bunul-simț: Dacă cuvântul dvs. cheie focus este „cea mai bună strategie de marketing de conținut pentru întreprinderile mici”, ar fi nebun să-l folosiți în toate elementele de pe pagina menționate mai sus.
  • Fiți firesc: Google înțelege că „încălțăminte de alergare ieftină”, „încălțăminte de alergare ieftină” și „pantofi ieftine pentru alergare” înseamnă același lucru, deci relaxați-vă și nu vă umpleți pagina cu aceeași frază din nou, doar pentru că este dvs. cuvânt cheie focus.
  • Nu vă gândiți prea mult la numere: dacă întrebați de câte ori ar trebui să utilizați cuvântul cheie, puneți o întrebare greșită. Nu există un răspuns specific. Când vine vorba de optimizarea cuvintelor cheie, există o regulă simplă: Nu vă forțați.

De fapt, dacă creați un conținut cuprinzător, bine scris, puteți clasifica fraze pe care nu le-ați folosit chiar în text.

Priviți exemplul de mai jos. Dacă căutați „cafea cu bere tare” , niciunul dintre rezultate nu include expresia exactă, totuși conținutul satisface intenția de căutare.

cuvânt cheie exact potrivire cu rezultate diferite în SERP

Ceea ce ne aduce la următorul punct …

Scrieți conținut de calitate și de citit

Oricât de bine optimizat este site-ul dvs., nu veți clasifica dacă conținutul dvs. nu îndeplinește criteriile de calitate.

Acesta este un lucru de care trebuie să țineți cont întotdeauna: Nu există SEO fără conținut de calitate.

John Mueller de la Google a rezumat-o destul de bine:

Am menționat deja că conținutul dvs. trebuie să atingă intenția de căutare corectă și să răspundă la întrebările utilizatorilor. Acum este timpul pentru doi factori mai importanți pe pagina:

  • Lungimea conținutului
  • Lizibilitatea conținutului

Lungimea conținutului

Da, ei bine, „cu cât conținutul este mai lung, cu atât mai bine sunt clasamentele tale” . O premisă pe care probabil ai dat-o de câteva ori.

Există un motiv: Există multe studii care sugerează că există o corelație între lungimea conținutului și clasament. Durata medie a unui post de clasament # 1 este de aproximativ 2000 de cuvinte .

durata medie a postării blogului pe primul SERP

Adevărul este că nu numărul de cuvinte aduce clasamente ridicate , ci faptul că postul lung acoperă de obicei subiectul în cel mai cuprinzător mod.

În loc de numărarea cuvintelor, ar trebui să vă concentrați pe furnizarea celui mai bun răspuns.

Să spunem că aveți un blog de fitness și cuvântul cheie focal pentru o nouă postare este „antrenament în piept” .

Șansele sunt ca cineva care caută un termen atât de larg să aștepte un răspuns larg. Probabil că nu veți ajunge în clasamentul nr. 1 cu o postare de 800 de cuvinte numită „5 sfaturi pentru a vă crește pieptul” . (De fapt, primul rezultat Google pentru acest cuvânt cheie are 2.700 de cuvinte.)

Pe de altă parte, o pagină de produs dintr-un magazin online nu necesită mii de cuvinte. Utilizatorul caută cele mai importante informații despre produs într-o formă simplă și scanabilă.

Acoperiți subiectul în cel mai bun mod posibil și gândiți-vă la utilizator. Dacă faceți asta, numărul de cuvinte va fi bine.

Diviziune

Citirea textului este unul dintre cei mai importanți factori care influențează UX-ul general al site-ului dvs. Majoritatea utilizatorilor de internet nu citesc textul pe o pagină cuvânt cu cuvânt. Doar scanează cele mai importante informații.

Gândiți-vă la asta când scrieți conținutul pentru site-ul dvs. web.

Să aruncăm o privire la lucrurile de bază care influențează lizibilitatea paginii.

Arhitectura de pagini

Structurați pagina în mod logic și folosiți rubrici adecvate.

Amintiți-vă că H1-H6 sunt etichete semantice. Acestea ajută motoarele de căutare să înțeleagă ierarhia conținutului. Nu trebuie utilizate în scopuri de styling.

Iată un exemplu de arhitectură corectă a rubricilor:

ierarhizarea rubricilor

Tipografie

În primul rând, ar trebui să alegeți un font adecvat .

Nu experimentați cu fontul principal al corpului și nu lipiți la fonturile Open Sans, Montserrat, Lato, Roboto sau alte tipuri similare utilizate frecvent.

Ce font este mai ușor de citit?

citit și font necitibil

În continuare, dimensiunea fontului . Nu ar trebui să parcurgeți mai puțin de 16 pixeli. (Dacă doriți să săpați motivele,  iată de ce ).

Există prea multe site-uri web care folosesc o dimensiune teribilă a caracterelor de 12 pixeli și-i obligă pe vizitatorii lor să mărească sau, mai probabil, să lovească butonul din spate.

Este ușor de citit acest text pentru tine fără să te apleci spre ecran? Nu credeți asta.

Fără pereți de text

Încercați să evitați paragrafe lungi și plictisitoare. Îmbogățiți textul cu diferite stiluri de formatare și diferite tipuri de conținut pentru a-l face mai distractiv.

  • pauze de paragraf
  • îndrăzneț și italic
  • puncte cheie
  • imagini / grafice / infographics
  • încorporați videoclipuri
  • citate
  • casete informative

Toate aceste elemente împiedică vizitatorii să părăsească site-ul prea curând și îi încurajează să citească pagina dvs.

Cum să îmbunătăți UX-ul general al unei pagini?

  • folosiți un design curat, neintruziv
  • evitați reclamele agresive
  • face ca pagina să fie ușor de navigat

Gramatica și stilistica

Nu subestimați puterea gramaticii și a stilisticii.

Dacă nu sunteți încrezător 100% în acest domeniu, utilizați instrumente online care vă pot ajuta să verificați gramatica și să corectați greșelile de bază ale stilisticii.

Unul dintre cele mai populare instrumente de pe piață este Grammarly (îl folosim și noi). Versiunea gratuită corectează toate erorile de gramatică, ortografie și punctuație. Iată cum arată:

corecția gramaticală a virgulelor

Hemingway Editor este un instrument online gratuit pentru verificarea stilisticii și lizibilității :

Hemingway Editor

El evidențiază toate propozițiile care sunt prea lungi, precum și utilizările de voce pasivă, adverbe și fraze cu alternative mai simple.

Puteți încerca, de asemenea, instrumente precum Slick Write sau Paper Rater .

capitolul 4

Optimizare CTR

Ați acoperit materialele și conținutul? Grozav. Dar nu se termină aici. Să vedem cum se mărește CTR-ul din căutarea organică.

Optimizați CTR

CTR sau rata de clic este un raport dintre utilizatorii care fac clic pe un fragment afișat în SERP și numărul total de utilizatori care văd linkul.

Cu cât paginile dvs. arată mai bine în motoarele de căutare, cu atât este mai mare posibilitatea de a genera trafic organic de calitate, cu potențialul de a face conversii.

Haideți să parcurgem câteva sfaturi pentru a face fragmentele dvs. să pară superbe și pentru a crește potențialul CTR. Dar mai întâi, ar trebui să verificați cum arată acum.

Utilizați operatorul Google: site: yourdomain.xy pentru a vedea toate paginile dvs. indexate sau pentru a obține datele de la o adresă URL specifică cu instrumentul nostru gratuit de simulare SERP .

  1. Căutați adresa URL pentru a vedea fragmentul dvs. SERP actual în panoul din dreapta
  2. Puteți ajusta eticheta de titlu și meta descrierea în panoul din stânga
  3. Inserați cuvântul cheie focalizat pentru a compara fragmentul cu alte pagini (și pentru a vă inspira)
Simulator SERP

Acum să aruncăm o privire la câteva sfaturi pentru îmbunătățirea CTR.

Scrie un titlu irezistibil

Primul lucru care joacă un rol imens este lungimea titlului. Dacă este prea lung, Google îl va trunchi.

Uitați-vă la aceste două fragmente SERP care apar pentru căutarea „cel mai bun camping din Wisconsin” :

fragment de titlu optimizat vs. unoptimizd

Primul este bine structurat și are o lungime optimă, în timp ce al doilea este trunchiat și nici măcar nu include cuvântul cheie „Wisconsin”.

Pe care ai prefera să dai clic pe?

Eticheta de titlu trebuie să aibă o lungime mai mică de 600 de pixeli pentru a se afișa complet.

Iată câteva modalități de a îmbunătăți CTR-ul etichetei tale:

  • Cuvinte emoționale – oamenii reacționează la emoții (pozitive sau negative), dacă este posibil, folosesc cuvinte precum „minunat”, „neașteptat”, „ciudat”, dar fiți atenți, deoarece oamenii pot fi hrăniți cu unele cuvinte de putere supra-utilizate ca acest studiu sugerează
  • Întrebări – folosiți cuvinte precum de ce, ce, cine, când, cum – oamenii caută răspunsuri, le arătați că puneți aceeași întrebare
  • Paranteze – rupeți modelul clasic cu simboluri precum [paranteze]
  • Numere – numerele din titluri atrag de obicei mai multă atenție
  • Apel la acțiune – cuvintele de acțiune îmbunătățesc valoarea CTR

CITIREA ULTERIOARĂTop 11 greșeli la crearea etichetelor de titlu

Îmbunătățește-ți descrierea meta

Ar trebui să fiți atenți la meta-descrieri?

Cu siguranță, da.

Descrierile meta pot crește rata de clic. S-a dovedit că paginile cu meta descriere obțin cu 5,8% mai multe clicuri decât cele fără descriere.

meta descriere grafic CTR

Dacă nu vă scrieți propria meta descriere, Google poate extrage textul din pagina dvs. și îl poate folosi ca meta descriere. Și, bineînțeles, acest lucru nu va arăta la fel de bine ca o descriere scrisă manual, bine optimizată. Acest lucru se poate întâmpla și dacă meta-descrierea dvs. nu este relevantă pentru fraza de căutare.

Scrieți o descriere unică pentru toate paginile principale, pagina principală, postările și categoriile.

Sfat: când vine vorba de pagini de produse, cel mai probabil veți obține descrierile generate automat. Ar fi un exces de a scrie descrieri unice pentru sute de produse.

Dar lungimea?

Meta description devine tăiată la ~ 960 pixeli pe desktop și la ~ 680 pixeli pe mobil. Folosiți instrumentul nostru de  fragmente SERP pentru a vă ajuta să vă încadrați în aceste dimensiuni.

Optimizarea fragmentelor SERP

Utilizați date structurate acolo unde este cazul

Sigur ați văzut date structurate în rezultatele căutării. Este un format pentru a marca informațiile despre pagina web, astfel încât motoarele de căutare să o înțeleagă mai bine. În SERPs, datele structurate îmbunătățesc vizual experiența utilizatorului și rata de clic.

Uită-te la acest fragment. Nu este absolut clic?

date structurate

Există zeci de fragmente bogate diferite care pot fi afișate pe Google. Unele dintre ele sunt adăugate de Google și nu le puteți influența. Există însă multe care pot fi realizate folosind datele structurate.

Puteți marca pagina produsului, carte, eveniment, articol, rețetă, pesmet, imagini, videoclipuri, rating de stele, carusel (în special pentru rezultatele mobile) și încă câteva.

Deși nu fiecare pagină este potrivită pentru a utiliza date structurate, asigurați-vă că vă impulsionați dacă site-ul dvs. web conține unele informații menționate mai sus.

Aflați mai multe despre cum să implementați date structurate .

Nu uitați de favicon

De când Google a început să prezinte preferințe în SERP-urile mobile, acestea au devenit un element care poate influența CTR.

SERP mobil

Este greu să estimați influența faviconilor, dar cel mai puțin puteți face este să aveți unul. Nu mai vorbim de faptul că favicon ajută la navigarea între mai multe file dintr-un browser pe dispozitivele desktop.

capitolul 5

Monitorizare și
analiză

Este important să vă monitorizați rezultatele SEO pe termen lung. În acest capitol, vom acoperi cele mai elementare moduri de a face acest lucru.

Monitorizează-ți rezultatele

Pentru a continua îmbunătățirea optimizării pe pagina dvs. a site-ului dvs. web, ar trebui să monitorizați rezultatele.

Urmăriți clasamentul de cuvinte cheie

Una dintre cele mai bune metode de a vedea impactul activităților dvs. SEO pe pagina este să urmăriți clasamentul pentru cele mai importante cuvinte cheie.

Puteți verifica pozițiile dvs. medii în Google Search Console, dar un instrument de urmărire a rangului (cum ar fi SERPWatcher ) are câteva avantaje suplimentare:

  • urmăriți doar cuvintele cheie care vă interesează, nu sute de cuvinte cheie neimportante din coada lungă
  • vă permite să vedeți clasamentele reale pentru o anumită locație
  • oferă alte informații valoroase, cum ar fi progresul general, clasificatorii de top / outrankers etc.
  • puteți configura alerte și descoperi eventualele scăderi bruște ale clasamentului
Captura de ecran SERPWatcher

Dacă efectuați modificări SEO specifice pe pagina, faceți o adnotare în urmărire pentru a vedea dacă are vreun impact asupra clasamentului.

În exemplul următor, am modificat titlul unei postări, astfel încât am făcut o adnotare în urmărire pentru a vedea dacă va exista vreo modificare în clasament:

Adnotarea SERPwatcher

Analizați-vă traficul

Una dintre cele mai frecvente metode de a măsura impactul optimizării dvs. de pe pagină (și a traficului și audienței în general) este utilizarea Google Analytics .

Sfat: sunteți nou la Google Analytics? Accesați elementele noastre de bază ale Google Analytics în SEOpedia.

Dacă vă concentrați asupra valorilor corecte, puteți vedea modul în care cititorii răspund la conținutul dvs.

Veți putea compara cât timp au petrecut vizitatorii pe fiecare pagină înainte și după optimizare, veți vedea ce linkuri interne au făcut clic pe ele și cum s-au comportat pe site-ul dvs. web în general. Toate aceste date vor fi un ajutor uriaș pentru eforturile dvs. de optimizare a paginii.

Trafic organic

Obținerea mai multor trafic organic este unul dintre obiectivele principale ale SEO. Așadar, urmărirea traficului care provine din motoarele de căutare este ceva ce ar trebui să faci tot timpul pentru a vedea progresul general al activităților tale SEO.

Pentru a vedea paginile cu cele mai performante, accesați Comportament > Conținut site > Pagini de destinație și selectați segmentul de trafic organic .

Trafic organic Google Analytics

Puteți crea o adnotare de fiecare dată când efectuați o modificare SEO semnificativă pe pagina:

Adnotări Google Analytics

Rata de respingere

Această valoare indică procentul de utilizatori care pleacă fără să se angajeze în niciun fel cu pagina dvs.

Rata de respingere poate varia de la pagină la pagină și nu este întotdeauna un semn rău. 

O rată mare de respingere a unui articol nu trebuie să fie un lucru rău – poate însemna că vizitatorul a fost mulțumit de conținutul dvs. și nu trebuie să răsfoiască mai departe. Pe de altă parte, implicarea cu o pagină de destinație a unui magazin online este ceea ce doriți să obțineți, astfel încât o rată mare de respingere este aproape întotdeauna un lucru rău.

Iată o prezentare generală a ratelor de respingere de referință în funcție de tipurile de site-uri de către ConversionXL .

rata de respingere a valorii de referință

Pentru a analiza datele, puteți compara:

  • rata de respingere a diferitelor pagini (pentru a face analiza relevantă, comparați tipuri similare de pagini (bloguri, pagini de produse etc.).
  • rata de respingere a unei pagini înainte și după optimizare

Sfat: Una dintre modalitățile avansate de a analiza comportamentul utilizatorilor site-ului web este să folosești un instrument de carte de căldură . Vă permite să vedeți exact unde fac clic pe vizitatori, cum interacționează cu pagina, dacă sunt confuzați despre anumite elemente etc.

Pagini pe sesiune

Această metrică vă arată cât de eficient este conținutul site-ului pentru păstrarea vizitatorilor pe site-ul dvs. Afișează numărul mediu de pagini pe care utilizatorii dvs. le-au vizitat într-o singură sesiune.

În general, cu cât este mai mare, cu atât mai bine. Puteți crește pagini medii pe sesiune cu legături interne relevante (de exemplu, link-uri / articole legate de produse), o copie convingătoare care menține cititorul angajat și UX în general.

pagini pe metrica sesiunii SEO on-Page în 2020
Ghidul practic pentru SEO în pagină pentru începători

Pot fi multe motive pentru rezultate proaste. De exemplu, pagina se încarcă prea încet, nu se potrivește cu intenția de căutare sau nu există legături relevante care ar trimite cititorul către o altă pagină.

Puteți compara rezultatele între diverse pagini și puteți căuta motivele pentru care unele pagini au un efect mai rău decât celelalte.

Și, bineînțeles, nu uitați de paginile / referințele generale ale sesiunii – se mută undeva  între 1,8 și 4,7 , cu media de 3,0 în conformitate cu acest studiu .

Capitolul 6

Test SEO SEO pe pagina

Există destul de multe de digerat când vine vorba de SEO pe pagina. Faceți acest test de testare pentru a vă testa cunoștințele.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts