Nouă tactici pentru îmbunătățirea performanței campaniei PPC în 2020

No Comments

În 2020, cu atât de multe schimbări, cum vă asigurați că campania dvs. PPC funcționează conform planului? Sfaturi pentru experți pentru a executa cu succes marketingul PPC. 

În ultimii ani, publicitatea PPC sau Pay-per-Click s-a dovedit a fi o soluție promițătoare de publicitate online pentru companii de toate tipurile. 

În era digitală, acest tip de publicitate are un impact semnificativ asupra succesului unei afaceri online. Nu numai anunțurile PPC îmbunătățesc conștientizarea mărcii, dar stimulează și vânzările. Chiar și Google confirmă că anunțurile de căutare pot crește conștientizarea mărcii cu 80% .

Dacă sunteți responsabil pentru succesul campaniilor PPC cu o organizație, dar nu scoateți suficient din această platformă publicitară, această postare este pentru dvs. 

Vom împărtăși câteva sfaturi fantastice care vor îmbunătăți în mod semnificativ performanța campaniei dvs., dar înainte de aceasta, să aruncăm o privire rapidă despre ce este un PPC. Dacă știți deja, puteți sări peste această secțiune. 

Spre deosebire de majoritatea platformelor de publicitate online, PPC este cunoscut pentru a oferi un control mai bun asupra costurilor dvs. de publicitate, deoarece vă permite să analizați performanța anunțului în timp real.

Nouă tactici pentru a supraîncărca performanța campaniei PPC

1. Au un obiectiv bine definit

Până nu aveți un obiectiv clar și măsurabil, nu puteți optimiza în mod corespunzător campania PPC. Nu uitați, obiectivul dvs. este baza de bază a procesului de optimizare. Dacă nu aveți o foaie de parcurs adecvată, nu veți ajunge nicăieri. În primul rând, trebuie să determinați ce doriți să obțineți din anunțurile dvs. de căutare plătite. În funcție de nevoile afacerii tale, obiectivul tău ar putea fi:

  • Obținerea traficului către site-ul dvs. web
  • Îmbunătățirea vânzărilor
  • Obținerea abonaților sau descărcări

Stabiliți întotdeauna obiective clare și realiste. Ei ar trebui să inspire întreaga ta echipă să lucreze pentru îndeplinirea obiectivelor companiei tale.

2. Utilizați cuvântul cheie de înaltă performanță

În orice campanie PPC, este crucial să alegeți cuvintele cheie potrivite. Deși Google vă oferă un instrument pentru a crea o listă de cuvinte cheie bazată pe analiza site-ului dvs. web, pentru a asigura succesul campaniei dvs., trebuie să alegeți cuvintele cheie care au un CTR ridicat.

Verificați performanța cuvintelor cheie înainte de a le include în copia dvs. publicitară. Alegeți-le pe cele cu performanțe supreme.

Dacă publicul dvs. se află într-o locație geografică diferită, este recomandat să utilizați un serviciu VPN pentru a afla ce cuvinte cheie se clasează pe teritoriul lor. Un VPN vă poate ajuta să adoptați o adresă IP a unei anumite locații și să navigați pe internet ca un local. Deși există o mulțime de opțiuni VPN disponibile, alegeți-l cu înțelepciune, deoarece nu toate sunt la fel în ceea ce privește calitatea. Puteți citi recenzia Kodi dacă doriți să investiți într-un serviciu VPN accesibil.

3. Optimizați calitatea cuvântului cheie (punctaj pentru cuvinte cheie)

Unul dintre motivele principale pentru care majoritatea campaniilor PPC nu obține dorința Unul dintre motivele principale pentru care majoritatea campaniilor PPC nu obțin rezultatele dorite este faptul că au prea multe cuvinte cheie. Potrivit Institutului de Marketing Digital, o campanie medie de PPC produce toate vânzările sale din doar 12% din cuvintele cheie. Așadar, evitați suprasolicitarea cuvintelor cheie. În schimb, obiectivul dvs. ar trebui să fie îmbunătățirea scorului de calitate a cuvintelor cheie. Trei dintre factorii primari care determină calitatea cuvintelor dvs. cheie includ:

  • Relevanța cuvintelor dvs. cheie în copia dvs. publicitară
  • Rata de clic (CTR)
  • Experiență în pagina de destinație

Iată câteva sfaturi pentru a îmbunătăți scorul de calitate al cuvintelor dvs. cheie

  • În primul rând, verificați dacă copia dvs. publicitară este sau nu aliniată corect obiectivului de căutare al cuvântului dvs. cheie. Ar trebui să vă concentrați pe crearea titlurilor care sunt relevante și care pot atinge punctele de durere ale publicului dvs. țintă.
  • Figurați numărul de clicuri pe care le primiți cuvintele cheie selectate. Cuvintele cheie cu CTR ridicat vă vor ajuta să generați trafic, ceea ce vă poate îmbunătăți ratele de conversie.
  • Puteți utiliza funcția DTR (înlocuire dinamică a textului) pentru a potrivi cuvântul cheie al anunțului dvs. cu conținutul paginii de destinație. Acesta vă va ajuta să afișați conținut personalizat publicului dvs. pentru fiecare anunț.

4. Creați o listă de cuvinte cheie negative

Cuvintele cheie negative pot economisi bugetul campaniei într-o mare măsură, deoarece împiedică declanșarea anunțurilor dvs. de căutări necorespunzătoare. Aceste cuvinte cheie vă ajută să evitați traficul nedorit care vă lovește banca. De exemplu, dacă aveți de-a face doar cu iPhone, dar anunțurile dvs. sunt afișate pe iPod, iWatch și multe altele pe care le puteți adăuga pe acele cuvinte cheie în lista dvs. de cuvinte cheie negative.

5. Scrieți o copie publicitară atractivă

Copia publicitară joacă un rol important în determinarea succesului campaniei dvs. Așadar, depune-ți toate eforturile pentru a face reclame atractive. 

Consultați câteva sfaturi rapide pentru a scrie reclame PPC restante:

  • Deoarece sunteți restricționat cu o limită de caractere, trebuie să scrieți o copie convingătoare de anunțuri în timp ce rămâneți în limita de caractere. Copia dvs. publicitară ar trebui să indice clar USP și de ce oamenii ar trebui să vă aleagă în fața concurenților
  • Încercați să fiți cât mai relevanți. Așa cum am menționat mai sus, aliniați toate anunțurile cu paginile de destinație și cuvintele cheie respective
  • Creați titluri care atrag atenția
  • Nu uitați să adăugați un apel de acțiune convingător
  • Luați în considerare utilizarea cuvintelor power, cum ar fi Instant, Hurry, Exclusive, Free, Today Only și multe altele

6. Utilizați remarketingul

O rată ridicată de respingere este o scenă comună în marketingul PPC. Ei bine, remarketingul este un mod ideal de a surprinde acele oportunități ratate. Puteți să îl utilizați pentru a capta atenția potențialilor care sunt încă în faza de conștientizare. Remarketing vă permite să afișați anunțuri direcționate utilizatorilor care v-au vizualizat deja produsele sau serviciile. Există o mulțime de modalități prin care puteți spori performanța remarketingului pentru a vă crește ratele de conversie și a rentabilitatea investițiilor. De exemplu, puteți încerca diferiți magneți de plumb, lucrați cu influenți celebri în nișa dvs. specifică și multe altele. 

7. Folosiți extensii de anunțuri

Adăugarea extensiilor este un mod ideal de a dezvălui informații suplimentare despre produsul sau serviciul dvs. Există două tipuri de extensii de anunțuri: 1. Extensie publicitară manuală și 2. Extensie automată de anunțuri

O extensie manuală de anunțuri este o extensie personalizabilă care are în continuare multe tipuri de extensii, cum ar fi link site, locație, apel, revizuire, apel, etc. Pe de altă parte, extensia de anunțuri funcționează automat. Similar cu extensia manuală a anunțurilor, aceasta are, de asemenea, mai multe tipuri, cum ar fi ratingul clienților, vizita anterioară, link-ul dinamic pe site și multe altele.

8. Optimizează-ți campaniile pentru utilizatorii de telefonie mobilă

Astăzi, când aproximativ 45,12% din populația globală folosește un smartphone, nu puteți neglija utilizatorii de telefonie mobilă atunci când creați campania dvs. PPC. Asigurați-vă că paginile dvs. de destinație sunt prietenoase pentru mobil, astfel încât să puteți obține beneficiile maxime din campanie. Acordați mai multă atenție cuvintelor cheie cu cheie scurtă, deoarece utilizatorii de telefonie mobilă nu preferă să tasteze interogări de căutare îndelungate. De asemenea, ar trebui să căutați modalități de a reduce tastarea.

9. Urmăriți campania dvs. PPC

Pentru a asigura succesul campaniei dvs., trebuie să o monitorizați în mod regulat. Unii noi marketeri nu petrec timp adecvat pentru a-și urmări campania, acesta fiind un alt motiv principal pentru care unele campanii PPC nu reușesc. 

Nu uitați importanța monitorizării constante, deoarece vă va ajuta să obțineți informații valoroase cu privire la performanța campaniei dvs. Dacă utilizați Google Ads, analizele Google ar trebui să fie un instrument convenabil pentru dvs. 

Cu toate acestea, dacă doriți să-i îmbunătățiți eficiența, puteți investi într-o soluție de automatizare care este capabilă să ofere raportări în buclă închisă. Dacă puteți automatiza raportarea Google Ads, puteți afla rapid informații cruciale pe care le puteți utiliza pentru a crea strategii de marketing solide și pentru a îmbunătăți performanța campaniei PPC. 

Indiferent de forma și dimensiunea afacerii dvs., publicitatea PPC vă poate ajuta să obțineți o vizibilitate mai mare pe motoarele de căutare și să stimulați conversia. Cu toate acestea, pentru a vă asigura că campania dvs. funcționează conform planului, trebuie să urmați pași specifici. În această postare, v-am făcut cunoștință cu sfaturi despre experți care cu siguranță vă vor duce campania de marketing la nivelul următor. 

Nouă tactici pentru îmbunătățirea performanței campaniei PPC în 2020

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment