Inbound Marketing

Magazinele online au nevoie de Inbound Marketing

Inbound Marketingul este viitorul marketingului în lumea digitală, iar viitorul este acum. 

Metodologia de intrare se concentrează pe a vă aduce clienții potențiali către dvs., mai degrabă decât să le căutați pe cont propriu, așa cum ați face în eforturile tradiționale de marketing; cum ar fi corespondența directă, publicitatea tipărită și marketingul comercial. Prin crearea de conținut special conceput pentru a atrage clienții dvs. ideali, inbound atrage perspective calificate pe site-ul dvs. și începe relația de construire a procesului.

Cele patru etape ale Inbound Marketingului

  1. Atrage trafic de vizitatori prin Inbound Marketing

Întreprinderile din mediul de afaceri nu doresc ca nimeni să lovească site-ul lor. Ei doresc ca potențialii clienți să beneficieze de produsele și serviciile lor. În ceea ce privește termenii de comercializare, doriți ca clienții dvs. potențiali ideali sau “persona cumpărătorilor”. Puteți citi mai mult despre importanța creării personajelor cumpărătorilor aici . După ce vă determinați personajele cumpărătorilor, trebuie să începeți să atrageți acești indivizi în compania dvs. prin intermediul conținutului originar și artizanal.

Tactica de atractie include:

Blog: Principalul element al marketingului inbound este blogging-ul. Un blog este cel mai bun mod de a atrage noi vizitatori pe site-ul dvs. web. Cum îți dai perspectivele ideale să te găsesc? Prin crearea de conținut educațional orientat, valoros, care rezonează și răspunde întrebărilor lor. Blogging-ul vă permite să vă poziționați ca un lider în industria dvs. și vă oferă posibilitatea de a vă prezenta expertiza. Blogul este esențial pentru a construi încrederea și respectul dintre dvs. și perspectiva dumneavoastră.

Optimizarea motorului de căutare (SEO): producătorii sunt în căutarea online pentru produsele și serviciile dvs. De fapt, studiile arata ca business-to-business factorii de decizie de achiziție sunt deja 57% din drum pe calea unei decizii înainte de a se vor efectua de fapt , o acțiune pe site – ul . Cercetarea cuvintelor cheie este esențială pentru a determina modul în care prospectele dvs. caută produsele și serviciile dvs. Apoi, optimizând site-ul dvs., creând conținut și construind link-uri în jurul acelor cuvinte cheie pe care perspectivele dvs. le caută, le puteți atrage pe site-ul dvs. web.

Pagini Web: Producătorii discreditează adesea puterea unui site web, adesea comentând “Nu cred că cumpărătorii mei sunt online” sau “Am doar un site web pentru că toată lumea face asta. Nu mă face să conduc. “Asta nu putea fi mai departe de adevăr. Paginile dvs. web sunt, în esență, magazinul dvs. digital. Acesta este unul dintre cele mai importante instrumente pentru a vă prezenta expertiza. Un site minunat evaluează câmpul de joc dintre dvs. și concurenții dvs. și arată perspectivele de ce ar trebui să cumpere de la dvs. în loc de concurența dumneavoastră. Ai doar o singură șansă pentru o primă impresie. Optimizați-vă paginile cu ajutorul cuvintelor cheie pentru a atrage persoane pe site-ul dvs. web, pentru a oferi conținut de valoare și pentru a urmări creșterea traficului pe site-ul dvs.

Social Networking: Social este un instrument important pentru a atrage cumpărătorii dvs. și pentru a construi relații. Furnizând conținut relevant, atât originale, cât și conținuturi curate (conținutul dintr-o altă sursă decât dvs.), puteți să vă implicați în perspectivele dvs. și să împărtășiți informații importante potențialilor cumpărători.

  1. Convertiti prin Inbound Marketing

Mulți producători înțeleg valoarea de urmărire a rentabilității investiției pe site-ul web. Aceștia se pot uita la Google Analytics și pot vedea traficul pe site și pe paginile individuale, însă lipsesc oportunități majore de a vinde. Fără abilitatea de a converti vizitatorii pe site-uri web sau de a le capta informațiile de contact, producătorii nu au posibilitatea de a determina dacă liderii calificați își vizitează site-ul web. Încă mai rău, își pierd capacitatea de a urmări acele conduceri. Pentru ca vizitatorii pe site-ul dvs. să vă ofere informații de contact, trebuie să oferiți ceva în schimb . Documente albe, cărți electronice sau o ofertă pentru o demonstrație gratuită sunt exemple de oferte pe care perspectivele le-ar putea vedea destul de valoroase pentru a-și schimba informațiile de contact. 

Este esențial să creați mai multe căi de conversie Inbound Marketing pe site pentru a colecta informații de la vizitatori care apasă pe site-ul dvs. Web.

Tactica de conversie include:

Formulare: modul în care vizitatorii site-ului dvs. devin trackable duce este prin completarea unui formular și transmiterea informațiilor. Optimizați formularele pentru a face procesul de conversie cât mai ușor posibil. Rețineți că lungimea unui formular de pe site-ul dvs. Web ar trebui să corespundă valorii conținutului furnizat. Dacă oferiți doar un abonament la newsletter-ul dvs., formularul trebuie să solicite numai e-mailul persoanei. Cu toate acestea, dacă oferiți o lucrare albă, solicitând informații mai detaliate; cum ar fi numele, adresa de e-mail, compania și titlul de locuri de muncă sunt acceptabile. Producătorii sunt reticenți în a-și da informațiile astfel încât să înceapă mici. Odată ce ați obținut o perspectivă de a obține o bază de date prin intermediul unui formular, puteți urmări comportamentul acestora. Miezul de a transforma perspectivele la potențialii clienți începe cu obținerea e-mailului lor.

Calls-To-Action (CTAs):  CTAs are essentially links or buttons that encourage your prospects to take an action. Examples include: “Download Our Free White Paper” or “Yes, I want to attend the Additive Manufacturing Seminar”. To generate leads, you must have multiple, enticing calls-to-action on your website to intrigue your prospects to take action and database themselves, in return for an offer they find valuable.

Pagini de destinație: Odată ce un vizitator de pe site-ul dvs. web face clic pe un apel de acțiune, acesta va fi direcționat către o pagină de destinație de coordonare. O pagină de destinație este, în esență, o pagină web unde este îndeplinită condiția de chemare la acțiune. Perspectiva va primi mai multe informații despre oferta dvs. și va avea apoi un formular încorporat în care își poate trimite informațiile pentru a primi oferta. Când vizitatorul completează formularul din pagina dvs. de destinație, acesta este acum un contact în baza de date.

Contacte: Urmărirea potențialilor clienți în baza dvs. de date este esențială pentru orientarea rapidă și eficientă a perspectivelor prin intermediul canalului de vânzări. Datele dvs. într-un singur loc central vă ajută să urmăriți fiecare interacțiune pe care ați avut-o cu persoanele dvs. de contact, fie că este vorba de o pagină de destinație, de e-mail, de social media sau de alte tactici. Apoi, puteți urmări ROI și puteți determina cel mai bun mod de a îmbunătăți interacțiunile viitoare și de a atrage, converti, închide și păstra personajele cumpărătorilor.

  1. Închide

“Nimic nu se întâmplă până când nu vinzi ceva”. Această afirmație veche este încă adevărată. Odată ce ați atras vizitatorii potriviți pe site-ul dvs., trebuie să vă depuneți efortul de a converti clienții potențiali către clienți. Cum puteți închide mai rapid vânzările? Folosind tactici de marketing de mai jos pentru a apropia clienții calificați în termenii lor, atunci când sunt gata să cumpere.

Tactica închiderii include:

Gestionarea relațiilor cu clienții (CRM) – Un CRM este esențial pentru a vă lega eforturile de vânzări și marketing împreună. Aveți posibilitatea să obțineți o vizualizare de 360 ​​a perspectivelor care vă interesează prin urmărirea interacțiunilor prin sincronizarea CRM cu o platformă de marketing inbound. Nu aveți un CRM? HubSpot oferă un CRM gratuit prin platforma lor . De câte ori se deschide prospectul dvs. și faceți clic pe e-mailurile dvs., ce pagini web le vizitează și multe altele. Veți obține mai multe informații despre această perspectivă, împuternicirea echipei dvs. de vânzări cu o perspectivă asupra nevoilor, dorințelor și obiectivelor conducerii acum calificate. Echipa dvs. de vânzări este acum pregătită să răspundă la întrebări și să ofere soluții.

Email: Care este următorul pas în cazul în care un vizitator se bazează pe site-urile dvs. de internet, dar încă nu este gata să devină client? E-mailul este cel mai bun mod de a crea o conexiune mai puternică cu potențialii clienți. Prin trimiterea de e-mail-uri direcționate, care împărtășesc conținut util pentru industria de cumpărători, creați încredere. Urmăriți comportamentul acestora cu marca dvs. și trimiteți conținut concentrându-se asupra paginilor și conținutului pe care l-ați vizionat.

Marketing Automation: Sunteți producător. Zilele tale sunt jam-packed între a răspunde la clienți, gestionarea inventarului, rezolvarea unei probleme tehnice și continuarea listei, și mai departe. Poate doriți să simplificați eforturile dvs. de marketing și doriți ca echipa dvs. de vânzări să fie mai angajată cu perspectivele care lovesc site-ul dvs., dar aveți mai multe proiecte decât timpul. Acolo unde automatizarea de marketing intră. Automatizarea de marketing permite producătorilor să creeze marketing prin e-mail și să cultive pe baza situațiilor în care perspectivele dvs. se află în ciclul vânzărilor. De exemplu, în cazul în care perspectiva dvs. descarcă o hârtie albă sau accesează anumite pagini de pe site-ul dvs. web, se trimite automat un e-mail pe baza paginilor sau a conținutului pe care îl consumă.

  1. Păstrați și împuterniciți-vă

Metodologia de intrare vizează furnizarea unui conținut remarcabil publicului dvs., indiferent dacă este vorba de vizitatori, de clienți potențiali sau de clienți actuali. Doar pentru că cineva este un client curent nu înseamnă că poți uita de ele. Gândiți-vă “mergeți larg și adânc” cu clienții existenți. Cu o strategie de marketing inbound, poti sa te angajezi cu clientii tai, sa construiesti relatii mai puternice si (speram) sa-ti faci clientii actuali ambasadorii brandului sau oamenii care vor participa la studii de caz sau te vor referi la alte companii.

Păstrați și împuterniciți tactica

Monitorizarea socială: Urmărirea angajamentelor media sociale ale clienților dvs. este o modalitate excelentă de a păstra filele clienților dvs. Urmăriți comentariile, aprecierile și dezacordurile clienților dvs. Apoi, puteți să le contactați cu conținut suplimentar relevant. De asemenea, este esențial să se angajeze cu clientul dvs. pe platformele sociale media. Vă place și comentați rețelele lor și arătați-le că vă pasă. Ce vă chemați toate acestea? Vanzarea sociala. Citiți despre cum să vă perfecționați Strategia de vânzare socială pe LinkedIn aici.

Sondaje: Cea mai bună modalitate de a determina dorințele, nevoile și obiectivele clienților noștri este prin a cere. Trimiteți sondaje de rutină și cereți feedback pentru a vă asigura că îndepliniți clienții și ajustați. Sondajele sunt o modalitate excelentă de a vă arăta că aveți grijă de clienții dvs. și de a le menține fericiți, oferindu-le exact ceea ce doresc de la compania dvs.

Conținutul “inteligent”: Conținutul inteligent vă oferă perspectivelor și clienților cu oferte care se schimbă în funcție de cine este cumpărătorul și de unde se află în ciclul vânzărilor. Da, întrebările cerute se schimbă de fapt pe baza comportamentului lor! Conținutul inteligent este un instrument valoros pentru a introduce produse și caracteristici noi sau corelate acestora care ar putea fi de interes. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă arăta valoarea în industrie. Uită-te la datele de vânzări. Dacă cineva are nevoie de produs X, au nevoie și de Y? Conținutul inteligent este, în esență, modul Amazon. Este vorba de urmărirea comportamentului și a datelor de vânzări și de obținerea de către clienții dvs. care doresc mai mult.