Google Algorithm Update 2020

No Comments

Google Algorithm Update 2020: Poate fi actualizată core core

Care este cea mai recentă actualizare Google Algorithm, este o întrebare pe care SEO o caută cel mai mult în zilele noastre. Motivul principal pentru ca „Google Algorithm Update” să devină un astfel de cuvânt cheie în trend se datorează incertitudinii cauzate după lansarea fiecărei actualizări. Google lansează în fiecare an sute de actualizări principale ale algoritmului, iar gigantul motoarelor de căutare anunță câteva care au un impact de anvergură asupra SERP.

De fiecare dată când Google își actualizează algoritmul, avansează un pas înainte pentru a face experiența de căutare ușoară și mai relevantă pentru utilizatori. Cu toate acestea, în calitate de profesioniști SEO, suntem încurcați cu întrebări de la clienți cu privire la motivul pentru care actualizarea a provocat fluctuații în clasament. 

Cuprins

Google începe să apară actualizarea de bază a lunii mai 2020 – 05-04-2020

După două luni de recesiune, comunitatea SEO trebuie să pregătească încă o actualizare Google Algoritm de bază. Anunțând lansarea celei mai recente actualizări principale, a declarat oficialul de legătură oficială pentru căutarea Twitter, actualizarea a început să se difuzeze prin diferite centre de date.Google SearchLiaison@searchliaison

Later today, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the May 2020 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this blog post for more about that:https://webmasters.googleblog.com/2019/08/core-updates.html …What webmasters should know about Google’s core updatesOfficial news on crawling and indexing sites for the Google indexwebmasters.googleblog.com2,087Twitter Ads info and privacy1,860 people are talking about this

Dezvoltarea, la fel ca toate celelalte actualizări tipice ale algoritmului core general, va dura o săptămână până la final, iar impactul poate dura ceva timp pentru a reflecta asupra rezultatelor.

Consultare gratuită de recuperare

Google SearchLiaison@searchliaison · 

Later today, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the May 2020 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this blog post for more about that:https://webmasters.googleblog.com/2019/08/core-updates.html …What webmasters should know about Google’s core updatesOfficial news on crawling and indexing sites for the Google indexwebmasters.googleblog.comGoogle SearchLiaison@searchliaison

The May 2020 Core Update is now rolling out live. As is typical with these updates, it will typically take about one to two weeks to fully roll out.422Twitter Ads info and privacy280 people are talking about this

Spre deosebire de actualizările zilnice pe care Google le lansează, actualizarea algoritmului de bază generală are implicații vaste, deoarece este notoriu pentru modificarea rezultatelor organice, provocând fluctuații în clasamentul organic al site-urilor web. 

Cu toate acestea, nu există nicio soluție rapidă dacă te lovește o actualizare a algoritmului de bază,  spune Google . Motivul declinului clasamentului organic nu se datorează faptului că site-ul dvs. web are probleme serioase de SEO, ci este rezultatul că Google a găsit rezultate mai bune pentru interogarea de căutare.

Singura modalitate pentru site-urile web afectate de actualizarea principală este îmbunătățirea calității conținutului și a autorității sale.

Am făcut o analiză rapidă a următorilor algoritmi de urmărire, iar impactul actualizării core core pare semnificativ. Iată câteva capturi de ecran.

MozCast

mozcast

SERPMetrics

căutarea fluctuației de rang metric poate

Senzor SEMRush

Senzorul semrush poate actualiza 2020

RankRanger

Actualizarea algoritmului de clasificare poate 2020

AccuRanker

accuranker poate 2020 actualizare Google

Vă vom ține la curent cu toate informațiile despre Core Update de mai 2020 când se va stabili dansul SERP.

Modificări neobișnuite ale SERP în perioadele neobișnuite (martie – aprilie)

Săptămânile de după răspândirea COVID-19 au fost destul de zbuciumate, aproape toate verificatoarele Google Algorithm Update care afișează pic în activitatea algoritmului. Nu suntem siguri dacă acest lucru se datorează schimbării tendințelor globale după pandemia globală sau din cauza unor actualizări incrementale pe care Google le-a lansat.

Cu multe întreprinderi locale acum închise temporar, rezultatele căutării locale sunt martorii multor schimbări. Pachetul Google Map este în prezent supus unei volatilități mari din cauza circumstanțelor COVID-19.

Cu toate acestea, credem că aceasta este o fază trecătoare, iar lucrurile se vor normaliza odată ce amenințarea COVID-19 se va termina. Cu toții ne uităm până în acea zi și sperăm că tu și familia dvs. sunteți în siguranță în aceste momente dificile.

Google a făcut mai mulți pași pentru a se asigura că nici o știre falsă nu este publicată prin intermediul SERP-ului lor, iar acest lucru a dus la faptul că multe site-uri web pentru Sănătate și Wellness văd fluctuații masive. Dacă verificați pagina SERP pentru COVID-19, este evident că Google nu dorește să aibă vreo șansă prin listarea altor site-uri decât cele de înaltă autoritate.

Deoarece Google nu a prezentat niciun anunț privind actualizarea principală, aceste modificări trebuie descifrate ca urmare a modificării comportamentului de căutare a utilizatorilor.

Urmărind următorii algoritmi, există o fluctuație mare pe aproape fiecare zi. Ceea ce traversăm acum sunt circumstanțe neprevăzute și același lucru se întâmplă și în peisajul de căutare.

Un astfel de scenariu nu a avut loc niciodată în era internetului, iar schimbările și fluctuațiile actuale trebuie să fie analizate în profunzime înainte de a putea concluziona asupra factorilor care produc astfel de schimbări violente ale SERP.

Dacă observați că scăderea masivă a traficului sau pozițiile cuvintelor cheie scad, vă sugerez să nu faceți o serie de modificări în acest moment. Continuați să faceți munca minunată și așteptați până când se vor întoarce vremurile bune

Fluctuații SERP Prin Ochii Următorilor Algoritmi

AccuRanker

AccuRanker

Clasare web avansată

AdvancedWebRanker

Algoroo

AlgooRoo-aprilie

MozCast

MozCast-aprilie

RankRanger

RankRanger-aprilie

Senzor SEMRush

SEMRush Sensor April

SERPMetrics

SERPMetrics-aprilie

Actualizare neconfirmată a algoritmului – 8 – 13 februarie 2020

Înțelegem că există mii de modificări ale algoritmului care se întâmplă în fiecare an. Cu toate acestea, cea care a avut loc în ultima săptămână pare să fie la fel de semnificativă ca o actualizare generală a algoritmului de bază!

Anunțarea actualizărilor importante ale algoritmului înainte de lansarea sa este un obicei pe care Google îl urmărește încă din ultimii doi ani. Mulțumită lui Danny Sullivan, mânerul de pe SearchLiaison a făcut o treabă excelentă, menținând webmasterii informați despre actualizări iminente.

Cu toate acestea, se pare că o actualizare cu un impact la fel de mare sau chiar mai mare decât a fost actualizată săptămâna trecută o actualizare de bază a algoritmului general – neobservată.

Algoroo

Actualizare neconfirmată Algoritm Feb Algoroo

SERPMetrics

Actualizare neconfirmată Algoritm Feb SERPMetrics

MozCast

Actualizare neconfirmată Algoritm Feb

Senzor SEMRush

Actualizare neconfirmată Algoritm febră semrush feb

RankRanger

Actualizare neconfirmată Algoritmul Rang Ranger Feb

Am întrebat-o pe Danny dacă există o actualizare semnificativă. Cu toate acestea, răspunsul s-a dovedit a fi același șablon pe care îl oferă directorii Google atunci când ezită să dezvăluie detalii suplimentare despre actualizare.Dileep Thekkethil@dileepp89 · 

@searchliaison Was there a significant algorithm update that happened last week? Just curious because there is a lot of fluctuation over the last one week.Danny Sullivan@dannysullivan

We do updates all the time. I would suggest rereading our general advice about this: https://twitter.com/searchliaison/status/1194365014703923200 …Google SearchLiaison@searchliaisonSome have asked if we had an update to Google Search last week. We did, actually several updates, just as we have several updates in any given week on a regular basis. In this thread, a reminder of when and why we give specific guidance about particular updates….Twitter Ads info and privacySee Danny Sullivan’s other Tweets

Cu toate acestea, aș lua acest răspuns de la Danny ca „Da” la întrebarea mea. Vom face o analiză aprofundată a site-urilor web afectate de această actualizare în următoarele zile.

Actualizare a algoritmului Snippet prezentat – 23 ianuarie 2020

Oficialii Google au anunțat că a lansat o actualizare a algoritmului care va restricționa adresele URL care sunt afișate în fragmentul prezentat pentru a apărea din nou în primele zece rezultate ale căutării organice.

Danny Sullivan de la Google, în timp ce răspundea la o întrebare de pe Twitter, a confirmat că o pagină web care apare în poziția AKA # 0 de fragment, nu se va afișa din nou în listă.

Potrivit lui Danny, Google Searchliaison Public, noua modificare a algoritmului va asigura că pagina Rezultate de căutare nu este aglomerată și vor fi afișate doar informații relevante.

El a mai confirmat că, începând de astăzi, fragmentul prezentat va fi considerat ca unul dintre cele zece înregistrări de pe SERP.

„Dacă o listare de pagini web este ridicată în poziția de fragment prezentată, nu mai repetăm ​​înregistrarea în rezultatele căutării. Acest lucru declansează rezultatele și îi ajută pe utilizatori să localizeze mai ușor informațiile relevante. Fragmente prezentate contează ca una dintre cele zece înregistrări de pagini web pe care le afișăm ”, a replicat Danny.

Danny a confirmat, de asemenea, că noua actualizare a fost lansată 100% și acum este eficientă la nivel global.Mark Barrera@mark_barrera · Replying to @dannysullivan and 4 others

Thanks for the update! I assume this rolled out today or any more insights you can shed?Danny Sullivan@dannysullivan

It rolled out today 100% globally.35Twitter Ads info and privacySee Danny Sullivan’s other Tweets

Interesant, am prezis același lucru se va întâmpla săptămâna trecută și l-am întrebat pe John Mueller de la Google dacă Google testează noua actualizare a fragmentului. Răspunsul lui John la tweet-ul meu a fost suficient de convingător pentru a crede că într-adevăr testează noua actualizare, care este acum live.Dileep Thekkethil@dileepp89 · 

Has Google stopped listing the page on Featured Snippet again on SERP? I don’t see it in the #1 to #10 positions. Or is it testing the same? @JohnMu @dannysullivan

View image on Twitter

 John @JohnMu

These are organic search features, so they can change over time.2Twitter Ads info and privacySee  John ‘s other Tweets

Actualizare Google Algoritm de bază generală pentru ianuarie 2020

După cum a anunțat pe 13 ianuarie, Google a lansat prima Algorithm Update din 2020. Semnificația acestei actualizări a algoritmului crește pe măsură ce gigantul motorului de căutare a confirmat că noul Google Update este o actualizare a algoritmului de bază.Google SearchLiaison@searchliaison · 

Later today, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the January 2020 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this blog post for more about that:https://webmasters.googleblog.com/2019/08/core-updates.html …What webmasters should know about Google’s core updatesOfficial news on crawling and indexing sites for the Google indexwebmasters.googleblog.comGoogle SearchLiaison@searchliaison

The January 2020 Core Update is now live and will be rolling out to our various data centers over the coming days.492Twitter Ads info and privacy405 people are talking about this

Lansarea a fost anunțată în prealabil prin intermediul mânerului oficial de Twitter al legăturii de căutare Google. Tweetul a citit: „Mai târziu astăzi, lansăm o actualizare a algoritmului de bază generală, așa cum facem de mai multe ori pe an. Se numește actualizarea principală din ianuarie 2020. Îndrumările noastre cu privire la astfel de actualizări rămân așa cum am mai discutat anterior. “Google SearchLiaison@searchliaison

Later today, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the January 2020 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this blog post for more about that:https://webmasters.googleblog.com/2019/08/core-updates.html …What webmasters should know about Google’s core updatesOfficial news on crawling and indexing sites for the Google indexwebmasters.googleblog.com1,741Twitter Ads info and privacy1,524 people are talking about this

Google lansează aproape o mie de actualizări ale algoritmului în fiecare an. Cu toate acestea, doar câteva ori într-un an este lansată o actualizare a algoritmului de bază. Semnificația algoritmului de bază generală este strâns legată de impactul pe care îl are asupra site-urilor web.

Spre deosebire de actualizarea de bază, care, de obicei, trece neobservată din cauza numărului mai mic de tremururi pe care îl provoacă, Broad Core Algorithm Update face fluctuații semnificative ale SERP, ceea ce duce adesea la atacul de panică al webmasterilor.

Toate acestea au spus că Google le-a spus webmasterilor că singura modalitate de a recupera de la impactul unei actualizări de tip Core Core Algorithm este prin construirea de conținut excelent. De asemenea, se spune că aceste actualizări sunt axate pe îmbunătățirea calității căutării, oferind utilizatorilor rezultate de căutare mai bune.

În primele zile de la Actualizarea Algoritmului, mai mulți trackeri de Algoritm Update au început să prezinte fluctuații enorme. Acesta este un indiciu că o mulțime de site-uri web înregistrează, de fapt, o creștere sau o scădere a pozițiilor lor de rang organic.

Accuranker

Accuranker Imagine a fluctuației SERp

AlgorooAlgroo Imagine a fluctuației SERP

Moz Cast

Moz Cast Imagine a fluctuațiilor SERP

Ranger Rang

Ranger Rang Imaginea fluctuației SERP

SEMRush

Semrush Imaginea senzorului fluctuațiilor SERP

Metrici SERP

SERP Metrics Imagine a fluctuației SERP

Ce este o actualizare Google Core Core?

actualizare de bază generală este o actualizare a algoritmului care poate afecta vizibilitatea căutării unui număr mare de site-uri web. De fiecare dată când este actualizată o actualizare, Google ia în considerare faptul că Clasarea SERP a site-urilor web bazată pe expertiză, autoritate, încredere (EAT).

  • Spre deosebire de actualizarea de bază zilnică, actualizarea generală are un impact de anvergură.
  • Fluctuația pozițiilor de clasament poate fi detectată la interogări de căutare la nivel global.
  • Actualizarea îmbunătățește rezultatele contextuale pentru interogările de căutare.
  • Nu există nicio soluție pentru site-urile web care anterior au fost afectate de actualizarea Google.
  • Singura soluție este îmbunătățirea calității conținutului.
  • Concentrați-vă mai mult pe expertiză, autoritate și încredere (EAT)

Pentru a afla mai multe despre ce este o  actualizare a algoritmului de bază , consultați articolul nostru în detaliu despre același lucru. Vă vom oferi intrarea și ieșirea din noua actualizare într-un timp scurt. Vă rugăm să păstrați o filă pe acest blog. 

Algoritmii viitori vor fi Google, Google și Google

După cum știm cu toții, căutarea organică Google se bazează pe o otravă lentă indusă de sine! Câți dintre voi vă amintiți pagina veche de rezultate a căutării Google, în care toate rezultatele căutării organice au fost la stânga și reclame minime în dreapta? Nu vă deranjați, amintindu-vă că nu o va face să revină!

Dacă utilizați Google în ultimele două decenii, este posibil ca transformarea Google Search să vă fi uimit. Dacă nu credeți acest lucru, comparați aceste două capturi de ecran ale Google SERP din 2005 și 2019.

2005
2019

Google a început să facă modificări majore în algoritm, începând cu actualizarea Penguin din 2012. În timpul fiecărei actualizări Google Algorithm, webmasterii se concentrează pe factori precum construirea legăturilor, îmbunătățirea conținutului sau aspecte tehnice SEO.

Chiar dacă acești factori joacă un rol predominant în clasamentul site-urilor de pe Google SERP, un factor prea important este adesea trecut cu vederea!

A apărut o schimbare în modul în care Google își afișează rezultatele căutării, în special cu UI / UX. Acest lucru a afectat site-urile web mai drastic decât orice altă actualizare a algoritmului lansată până în prezent.

În ecranul de mai sus, prima pagină a întregului SERP este preluată de funcțiile Google. Rezultatul de top este un Google Ads, cel de lângă acesta este pachetul de hărți, iar în partea dreaptă, aveți Google Shopping Ads. 

Anunțurile și alte funcții deținute de Google care ocupau mai puțin de 20% din prima pagină a paginii SERP ocupă acum 80% din aceasta. Conform hartii noastre de căldură CTR, 80% dintre utilizatori tind să facă clic pe site-urile listate în prima pagină a paginii de rezultate a motorului de căutare. 

Acesta este un număr alarmant, deoarece clasamentul de pe Google SERP nu vă mai poate garanta un CTR mai mare, deoarece Google este dornic să conducă trafic către propriile sale entități, în special reclame. 

Întrucât acesta este un factor pe care webmasterii îl controlează foarte puțin, supraviețuirea site-urilor web din 2020 și nu va depinde de modul în care își strategizează eforturile SEO pentru a înțelege cursul viitor al gigantului motorului de căutare.

Când vorbim despre modul în care actualizările Google Algorithm ar putea funcționa în 2020, este imposibil să omite două tendințe – numărul tot mai mare de căutări vocale și mobile. Întreaga actualizare mobilă din aprilie 2015 nu a fost o farsă, ci un salt în fața gigantului motoarelor de căutare care, în cele din urmă, ar face din aceasta o entitate care se menține pe sine. 

Vom discuta căutarea vocală și mobilă în detaliu puțin după ce necesită multă concentrare.

Algoritmii vor transforma Google ca un curator de conținut

Dacă aruncați în istoria motoarelor de căutare un pic mai adânc, știți că Yahoo a început ca un director web care a necesitat introducerea detaliilor manual. Desigur, acesta nu a fost un model scalabil. Pe de altă parte, fondatorii Google au decis să creeze algoritmi care să poată prelua datele și să le stocheze pentru viitor. Cu toate acestea, Google a realizat mai târziu că modelul lor poate fi transformat într-unul dintre cele mai ROI generatoare. 

Google of 2019 este atât un curator de conținut, cât și un motor de căutare. Cu toate acestea, avansând, Google va fi mai puțin un motor de căutare și mai mult un curator de conținut. Vă întrebați în continuare modul în care Google asigură conținutul utilizatorilor săi? Iată câteva exemple: 

Doar Google „Hepatita B” și veți găsi un grafic de cunoaștere din dreapta care este autogenizat de Google. 

Această informație particulară despre Hepatita B este generată de algoritmul de învățare Google, prin asocierea datelor de pe site-urile web ale autorității. Potrivit Google, aceste informații medicale sunt colectate de pe site-uri web de înaltă calitate, profesioniști medicali și rezultate de căutare. 

Google fiind depozitul de pagini web importante pe care utilizatorii le prețuiesc, vă puteți aștepta la mai multe astfel de conținut autorecurate în căutarea Google. Este interesant faptul că chiar și reclama folosită în astfel de rezultate sunt create de Google. Un alt exemplu de Google care face auto-atribuire.

Iată un alt exemplu de conținut Google Curating

O căutare Google pentru „cât de înalt este turnul Eiffel?” va afișa o carte de cunoștințe cu răspunsul exact la întrebarea utilizatorului, fără nicio atribuție. 

Însă o examinare suplimentară a SERP, în special a graficului de cunoștințe din partea dreaptă, vă va ajuta să aflați cum a venit Google cu răspunsul. 

Aceasta indică cât de critice ar fi datele structurate în 2020 și anii următori. Cu toate acestea, datele structurate sunt o sabie cu două tăișuri, deoarece Google of 2020 îl poate folosi pe SERP (ca în acest caz), cu atribuție zero. 

Algoritmii Google se vor lipi de filozofia sa, dar cu un ochi lacom 

Dacă credeți că Google este corect și nu este lacom, iată ceva care poate ați ratat în imaginea anterioară. 

Modul în care Google avansează pare că algoritmii vor împrăștia reclame în mod clandestin în SERP pentru a direcționa mai mult trafic către conținut promovat / sponsorizat. 

Practic, Google preia date de pe site-ul dvs. web, repoziționându-le pentru graficul de cunoștințe și obține beneficii monetare, care până la urmă nu vă ating. Cu toate acestea, ținând cont de poziția actuală a Google, aceasta trebuie văzută ca o mișcare disperată!

Google a fost pietrificat de scăderea ratelor de clic primite pentru rezultatele de pe dispozitivele mobile și a făcut tot posibilul să obțină din nou veniturile publicitare de milioane de dolari. Și un astfel de pas a fost ceea ce noi numim acum Mobilegiddon. Abordarea mobilă pentru prima indexare, introdusă în 2015, a reprezentat o amenințare silențioasă pentru site-urile web care le solicita fie să depășească linia, fie să fie gata de a fi împins către cimitir (a doua și următoarele pagini ale căutării Google.)

Beneficiile pe care Google le-a câștigat în urma acestei strategii este că a economisit timp și eforturi pentru a-și actualiza algoritmul pentru a se accesa și a reda atât versiuni mobile cât și desktop ale site-urilor web. Așadar, odată cu prima indexare pentru mobil, Google a decis să utilizeze primul UI / UX pentru mobil. 

Iată cum

(Captura de ecran a primului design mobil pentru Google)

EAT (expertiză, autoritate, încredere)

Google a fost destul de vocal în ceea ce privește menținerea standardului EAT. Chiar dacă acest lucru este acum concentrat mai mult pe site-urile din categoriile YMYL, înaintând, Algoritmii vor deveni mai inteligenți și vor începe să-l folosească pentru toate nișele. 

Algoritmii Google vor continua să asigure că site-urile web care apar pe prima pagină a căutării sale oferă cele mai bune informații precise pentru utilizatori. Implementarea acestui lucru pe web va asigura că utilizatorii obțin doar cele mai bune rezultate pe SERP. 

Recenziile online, mențiunile sociale, mențiunile de marcă și sentimentele generale pe internet vor juca un rol esențial în clasarea site-urilor web pe Google. 

No-follow și Link-urile UGC vor trece suc de link

A trecut ceva timp de când Google a făcut orice anunț important cu privire la link-uri. Cu toate acestea, 2019 a văzut gigantul de căutare adăugând două noi atribute la link-uri, pe lângă do-follow și no-follow. 

UGC și Sponsored sunt cele două noi atribute de link care vor deveni în curând parte a factorilor de clasare Google. Majoritatea site-urilor utilizează no-follow-ul ca atribut implicit pentru legături externe. Acesta este un motiv pentru care Google a introdus cele două noi atribute de link. 

Avansând, no-follow și link-urile UGC vor începe trecerea sucului link-ului. Chiar dacă importanța acestor legături nu va fi la fel de semnificativă ca urmarea, acestea vor plăti cu siguranță un rol vital în viitor. 

Când vine vorba de link-urile promovate, Google se va asigura că algoritmul său ignoră complet trecerea sucului de link. Google le-a solicitat webmasterilor să înceapă să folosească aceste atribute cât mai curând posibil, deoarece acestea sunt programate să devină parte a factorilor de clasare Google în martie 2020. 

BERT Update Live pentru 70 de limbi – 9 decembrie 2019

Google a anunțat oficial lansarea BERT (Reprezentări ale codificatorilor bidirecționali de la Transformatori) în Căutarea Google în 70 de limbi.

La începutul lunii octombrie, Google a lansat BERT, considerându-l cel mai recent și mai fiabil algoritm de procesare a limbajului. OART își are originea în proiectul Transformers întreprins de inginerii Google.

În timpul anunțului BERT Algorithm Update, Google a confirmat că noul său algoritm de prelucrare a limbajului va încerca să înțeleagă cuvinte în raport cu toate celelalte cuvinte dintr-o interogare, mai degrabă decât în ​​ordine. Acest lucru oferă un impuls mai mare intenției și contextului interogării de căutare și oferă rezultatele căutate de utilizator.

Tweetul oficial Google SearchLiaison spune: „BERT, noua noastră modalitate pentru căutarea Google pentru a înțelege mai bine limba, acum se extinde în peste 70 de limbi din întreaga lume. A fost lansat inițial în octombrie pentru engleza americană

Iată lista limbilor care utilizează algoritmul de procesare a limbajului natural BERT pentru a afișa rezultatele căutării Google:

Africană, albaneză, amharică, arabă, armeneză, azerică, bască, belarusă, bulgară, catalană, chineză (simplificată și Taiwan), croată, cehă, daneză, olandeză, engleză, estonă, farsă, finlandeză, franceză, galiziană, georgiana, germană , Greacă, gujarati, ebraică, hindi, maghiară, islandeză, indoneziană, italiană, japoneză, javaneză, kannada, kazah, khmer, coreean, kurd, kirghiz, laos, leton, lituanian, macedonean malaezian (Brunei Darussalam și Malaezia), malajă, Malteză, maratonă, mongolă, nepaleză, norvegiană, poloneză, portugheză, punjabi, română, rusă, sârbă, sinhalese, slovacă, slovene, swahili, suedeză, tagalog, tajik, tamil, telugu, thailandez, turc, ucrainean, urdú, uzbek, Vietnameză și spaniolă.

Diferența dintre BERT și algoritmul de potrivire neurală

Anunțul recent despre lansarea actualizării algoritmului pentru căutarea locală din noiembrie de către Google a deschis un pandora de întrebări în comunitatea webmaster-ului. Întregul aspect despre actualizare provine de la termenul „potrivire neurală”.

Abia în septembrie, Google a anunțat lansarea actualizării BERT, despre care se spune că ar avea un impact de 10% din rezultatele căutării. Cu o altă actualizare a algoritmului de procesare a limbajului pusă acum în aplicare, comunitatea webmaster este confuză cu privire la ce diferență vor face ambele actualizări la rezultatele SERP.

Google a brevetat numeroși algoritmi de procesare a limbajului. Recența OART și Neural Matching sunt doar două dintre ele. Algoritmul de potrivire neurală a făcut parte din rezultatele căutării din 2018. Cu toate acestea, acest lucru a fost actualizat odată cu actualizarea BERT în septembrie 2019.

În prezent, Google nu a confirmat dacă algoritmul de potrivire neurală a fost înlocuit de OART sau dacă lucrează în tandem. Dar factorii pe care fiecare dintre acești algoritmi îi utilizează pentru clasarea site-urilor web sunt diferiți.

Algoritmul BERT este derivat din proiectul ambițiilor Google Transformers – o nouă arhitectură de rețea neuronală dezvoltată de inginerii Google. OARET încearcă să decodeze relația și contextul termenilor de căutare printr-un proces de mascare. Încearcă să găsească relația fiecărui cuvânt, luând în considerare predicțiile date de termenii de căutare mascați.

Vorbind despre potrivirea neurală, algoritmul este strâns legat de o cercetare pe care Google a făcut-o pe preluarea documentelor extrem de relevante pe web . Ideea de aici este de a înțelege în primul rând modul în care cuvintele sunt legate de concepte.

Algoritmul Neural Matching utilizează un sistem de super-sinonime pentru a înțelege ce a vrut să înțeleagă utilizatorul prin introducerea interogării de căutare. Aceasta permite utilizatorilor să obțină rezultate de căutare locale foarte relevante, chiar dacă termenii exacti nu apar în interogarea de căutare.

Când vine vorba de proprietarii de afaceri locale, algoritmul Neural Matching va clasifica mai bine întreprinderile, chiar dacă numele sau descrierea afacerii lor nu sunt optimizate în funcție de interogările utilizatorului. Algoritmul de potrivire neurală în rezultatele Căutării locale va reprezenta un aspect favorabil pentru întreprinderi, întrucât factorul principal de clasare va fi relația cuvintelor și a conceptului.

Practic, algoritmii BERT și Neural Matching au proceduri funcționale diferite și sunt folosiți în diferite verticale ale Google. Cu toate acestea, ambii algoritmi sunt instruiți pentru a îndeplini filozofia de bază a Google – pentru a face rezultatele căutării extrem de relevante.

Actualizarea algoritmului de căutare locală – noiembrie 2019

Google a confirmat că fluctuațiile din căutarea organică raportate pe parcursul lunii noiembrie au fost rezultatul extinderii actualizării pentru căutarea locală din noiembrie 2019 – numele oficial creat de Google. Au fost multe discuții despre posibile actualizări ale algoritmilor în prima săptămână a lunii noiembrie și săptămâna trecută. Cu toate acestea, Google nu a comentat acest lucru până la 2 decembrie.
Anunțul oficial despre actualizare a venit printr-un tweet de Danny Sullivan prin intermediul ghidului oficial Twitter SearchLiaison. Tweetul a citit:

De asemenea, Google a confirmat că lansarea, care a început mai devreme luna trecută, a fost finalizată. Cu toate acestea, Google a mai spus că webmasterii nu trebuie să efectueze nicio modificare a site-ului, deoarece această actualizare a algoritmului local se referă la îmbunătățirea relevanței căutării pe baza intenției utilizatorului.
Gigantul motorului de căutare a confirmat și faptul că actualizarea algoritmului local de căutare are un impact la nivel mondial în toate limbile.

Noua actualizare va ajuta utilizatorii să găsească cele mai relevante rezultate pentru căutarea locală care se potrivește cu intenția lor de căutare. Cu toate acestea, Google folosește acest lucru pentru afișarea rezultatelor căutării din 2018, în primul rând pentru a înțelege modul în care cuvintele sunt legate de concepte.

Noul algoritm va înțelege acum conceptul din spatele căutării, înțelegând cum cuvintele din interogarea de căutare sunt strâns legate între ele. Google spune că are un director masiv de sinonime care ajută algoritmul să facă acea potrivire neurală.

Începând din noiembrie 2019, Google va folosi sistemul său de potrivire Neural bazat pe AI pentru a clasifica întreprinderile în rezultatele Căutării locale. Până de curând, Google folosea cuvintele exacte găsite pe un nume sau o descriere a companiei pentru a clasifica site-urile în căutarea locală.

Actualizare Google Algoritm neconfirmată – 27 noiembrie 2019

Există un tremur major în unele trackere de algoritmi și aceasta ar putea fi o indicație a unei alte Core Core care ar putea fi la fel de semnificativă ca cea lansată la 8 noiembrie 2019. Există câțiva trackere de algoritmi care au luat caldura și unii sunt arătând doar un pic începând cu data de 27. Vom păstra o filă atentă asupra modului în care această nouă actualizare Google va afecta fluctuațiile clasamentului.

Vremea Moz

Noiembrie Google Algorithm Update - Moz Weather

Ranger Rang

Noiembrie Google Algorithm Update - Range Ranger

Actualizare neconfirmată Google Algoritm – 8 noiembrie 2019

Există o mulțime de discuții în arena SEO despre o schimbare majoră în clasamentul site-urilor în a doua săptămână din noiembrie. Cu toate acestea, nu există nicio confirmare oficială despre acest lucru de la Google, ceea ce înseamnă că ar putea fi o corecție de corecție semnificativă pe care Google a confirmat că se întâmplă de sute de ori pe an.

Chat-urile s-au concentrat mai mult pe site-uri web care intrau în categorii precum rețete, călătorii și design web. O examinare mai atentă a unora dintre aceste site-uri a relevat faptul că nu au existat probleme majore pe pagină . Acestea fiind spuse, o analiză de legătură mai profundă ne-a oferit o idee corectă despre întrebarea relevantă, „DE CE SUNTEM?”

Site-urile de rețete, blogurile de călătorie și companiile de web design primesc o mulțime de link-uri de subsol și, de cele mai multe ori, sunt fără context. Aceasta, conform documentului schemei de legături Google, este o practică spammy. Potrivit Google, „linkurile distribuite pe scară largă în subsolurile sau șabloanele de pe diverse site-uri” vor fi considerate linkuri nefirești. Este posibil să fi jucat spoilsport, rezultând o scădere a clasamentului.

După discuțiile online, Google a prezentat o confirmare oficială printr-un tweet de pe mânerul Twitter SearchLiason, care a precizat că nu au existat actualizări ample în săptămânile trecute. Cu toate acestea, tweet-ul reiterează din nou că există mai multe actualizări care se întâmplă în mod regulat.

În firul Twitter, Google a oferit, de asemenea, exemple despre tipul actualizărilor algoritmului care vor avea un impact de anvergură asupra căutării și a modului în care gigantul motorului de căutare informează administratorii web înainte de lansarea acestor actualizări pentru a se asigura că sunt pregătiți.

Doar câțiva urmăritori Algoritm au înregistrat impactul:

Analiza Web avansată

Noiembrie Google Algorithm - Advanced Web Analytics Algorithm Tracker

Vremea MOZ

Noiembrie Google Algoritm - Moz Weather Algorithm Tracker

RankRanger

Noiembrie Google Algorithm - Rank Rang Algorithm Tracker

Senzor SEMRush

Noiembrie Google Algorithm - SEMrush Algorithm Tracker

SERPMetrics

Noiembrie Google Algorithm - SERPMetrics Algorithm Tracker

Actualizarea algoritmului Google BERT – octombrie 2019

Au trecut aproape cinci ani de când Google a anunțat ceva la fel de semnificativ ca actualizarea BERT. Ultima dată când s-a lansat o actualizare de această magnitudine a fost din 2016 în momentul în care algoritmul RankBrain a fost lansat.

Conform anunțului oficial al Google, noua actualizare OART va avea un impact de 10% din rezultatele căutării globale în toate limbile. Declarația spune că OART este cel mai important salt în ultimii cinci ani și unul dintre cei mai mari salturi din istoria căutării.

Cu atât de mult accent acordat celei mai recente actualizări Google Algorithm – BERT, cel mai probabil va intra în cărțile de istorie SEO împreună cu predecesorii săi, Penguin, Panda, Hummingbird și RankBrian. Actualizarea va afecta 1 din 10 rezultate ale căutării organice pe căutarea Google, cu un impact major asupra fragmentelor de căutare, numite fragmentele recomandate.

Reprezentări ale codificatorului bidirecțional de la Transformers, denumit cod BERT, este un avans al învățării automate, realizat de Google, implicând eforturile sale de inovare a inteligenței artificiale. Modelul BERT prelucrează cuvintele în raport cu toate celelalte cuvinte dintr-o propoziție, mai degrabă decât în ​​ordine una câte una. Acest lucru oferă un impuls mai mare intenției și contextului interogării de căutare și oferă rezultatele căutate de utilizator.

Anunțul despre actualizarea BERT a fost făcut prin intermediul mânerului oficial Twitter al Google SearchLaison. Tweetul a citit: „Meet BERT, o nouă modalitate pentru căutarea Google de a înțelege mai bine limba și de a îmbunătăți rezultatele căutării noastre. Acum este folosit în SUA în engleză, ajutând cu una din zece căutări. Va veni în mai multe județe și limbi în viitor. ”

Noua actualizare BERT face Google un pas mai aproape de atingerea perfecțiunii în înțelegerea limbajului natural. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că rezultatele căutării vocale vor înregistra îmbunătățiri semnificative.

Pentru a afla mai multe despre actualizarea BERT Google, citiți acoperirea noastră extinsă asupra originii, conceptului și impactului asupra rezultatelor căutării Google.

Septembrie 2019 Core Algorithm Update actualizează începând

Google a confirmat că lansarea Core Update din septembrie 2019 a început oficial. Anunțul a fost făcut prin intermediul mânerului său Twitter SearchLaison. Tweetul a spus: „Core Update Update din septembrie 2019 este acum live și va fi difuzat în diferitele noastre centre de date în zilele următoare.”

Spre deosebire de celelalte actualizări core principale lansate de Google, Core Update Update din septembrie 2019 nu a avut un impact masiv asupra site-urilor web. Cu toate acestea, următorii algoritmi au înregistrat fluctuații în SERP.

Moz

Septembrie Google Algoritm - Moz Weather Algorithm Tracker

SERPMetrics

Septembrie Google Algoritm - SERPMetrics Algorithm Tracker

Algoroo

Septembrie Google Algoritm - Algoritm Algoritm Tracker

Accuranker

Google Algorithm septembrie - Accuranker Algorithm Tracker

RankRanger

Septembrie Google Algoritm - RankRanger Algorithm Tracker

Senzor SEMRush

Septembrie Google Algoritm - SEMRush Sensor Algorithm Tracker

Septembrie 2019 Core Algorithm Update Pre-anunț

Google a confirmat încă o dată, prin intermediul site-ului său oficial Twitter SearchLaison, că o nouă actualizare a algoritmului Broad Core va fi lansată mai târziu marți. Este a doua oară când Google anunță în prealabil lansarea unei actualizări a algoritmului. Ultima dată când au făcut-o a fost înainte de lansarea corecției din iunie 2019.

Actualizarea de bază din iunie 2019 a avut un impact major asupra site-urilor web care nu au reușit să pună în aplicare Orientările EAT. Cu toate acestea, urmând modelul actual, noua actualizare va avea un impact de anvergură asupra site-urilor care nu reușesc să furnizeze Google semnale de calitate. Pe lângă aceasta, noua actualizare este extinsă după ce Google a făcut trei anunțuri mari în ultima săptămână – Nofollow Link Update , Recenzii Google și Momentele cheie din videoclipuri .

Vă vom ține la curent cu privire la modul în care noua corecție generală afectează aspectul SERP al site-urilor web.

Recenzii ale căutării Google actualizate – 16 septembrie 2019

Au trecut aproape trei luni de când Google a dat un anunț oficial pentru Algorithm Update. Ultima dată când gigantul motorului de căutare a emis o declarație publică a fost pe 4 iunie 2019, când a lansat Actualitatea pentru diversitate pentru a reduce numărul de rezultate din aceleași site-uri din prima pagină a căutării Google.

Cu toate acestea, pe 16 septembrie, contul oficial Twitter de webmaster Google a anunțat că un nou algoritm este acum parte a procesului de crawling și de indexare a fragmentelor de revizuire / a rezultatelor bogate. Conform tweet-ului, noua actualizare va aduce modificări semnificative în modul în care sunt afișate fragmentele de revizuire Google Search Review.

Iată ce spune anunțul oficial Google despre actualizare:

„Astăzi, introducem o actualizare algoritmică pentru a revizui fragmentele pentru a ușura implementarea: – Un set clar de tipuri de scheme pentru fragmentele de recenzie – Recenziile cu autoservire nu sunt permise – Numele lucrului pe care îl examinați este necesar.”

Potrivit Google, rezultatele bogate ale Reviziei au ajutat utilizatorii să găsească cele mai bune afaceri / servicii. Din păcate, au existat foarte multe utilizări greșite ale recenziilor, deoarece au existat câteva actualizări despre aceasta din momentul în care Google a implementat-o. Impactul Google căutare Recenzii devine din ce în ce mai simțită în ultimul timp .

Blogul oficial care anunță extragerea noii actualizări a algoritmului Google Search Review spune că îi va ajuta pe webmasterii din cuvânt să-și optimizeze mai bine site-urile web pentru recenzii Google Search. Google a introdus 17 scheme standard pentru webmasteri, astfel încât implementările invalide sau înșelătoare să poată fi blocate.

Înainte de actualizare, webmasterii ar putea adăuga Recenzii de căutare Google la orice pagină web folosind marcajul de recenzie. Cu toate acestea, Google a identificat că unele dintre paginile web care au afișat fragmente de recenzie nu au adăugat valoare utilizatorilor. Câteva site-uri au folosit schema de revizuire pentru a le face să se distingă de restul concurenților.

Încetând abuzul, Google a limitat tipurile schemelor de revizuire pentru 17 nișe! Începând de astăzi, Recenziile de căutare Google vor fi afișate numai pentru site-urile web care se încadrează în cele 17 tipuri și subtipurile respective.

Lista tipurilor de scheme de revizuire acceptate pentru recenziile de căutare Google

Recenziile cu autoservire nu sunt permise pentru LocalBusiness și Organizare

Unul dintre cele mai mari sughițe cu care se confruntă Google în afișarea de recenzii autentice a fost entitățile care adaugă recenzii de la sine prin intermediul widget-urilor terțe și a codului de marcare. Începând de astăzi, Google a încetat să mai accepte Recenzii de căutare Google pentru tipurile de schemă LocalBusiness and Organization (și subtipurile lor) care folosesc widget-uri terțe și cod de marcare.

Adăugați numele articolului în curs de examinare

Noua revizuire a căutării Google Algoritm Actualizează mandatul proprietății numele pentru a face parte din schemă. Acest lucru va face obligatoriu ca întreprinderile să adauge numele articolului analizat. Acest lucru va oferi o experiență de recenzie mai semnificativă pentru utilizatori, spune Google.

Actualizarea Google Diversitate – 4 iunie 2019

La doar câteva zile după actualizarea de bază a lunii iunie 2019 , Google a confirmat oficial că o altă actualizare face parte acum din algoritmul său.

Noua actualizare a diversității este menită să reducă mai multe rezultate ale căutării de pe același site web de la apariția pe prima pagină a căutării Google. Prima noastră impresie despre această nouă modificare este că impactul acesteia a fost destul de minor.

Însă discuțiile se petrec în forumuri despre modul în care actualizarea va avea impact asupra interogărilor de marcă, ceea ce ar putea solicita Google listarea mai multor pagini de pe același site.

Anunțul despre lansare a fost făcut prin intermediul site-ului oficial de Twitter al Google Search Liaison. Tweetul a spus: „Ați făcut vreodată o căutare și ați obținut multe înregistrări de pe același site în rezultatele de top?

Am auzit feedback-ul dvs. despre acest lucru și am dorit mai multă varietate. O nouă modificare care se lansează acum în Căutarea Google este concepută pentru a oferi o mai mare diversitate a site-ului în rezultatele noastre. “

„Această modificare a diversității site-ului înseamnă că de obicei nu veți vedea mai mult de două înregistrări de pe același site în rezultatele noastre de top.

Cu toate acestea, putem arăta în continuare mai mult de două în cazurile în care sistemele noastre determină că este deosebit de relevant să facă acest lucru pentru o anumită căutare ”, se arată în declarația oficială de la Google.

Una dintre principalele schimbări de așteptat după actualizarea diversității este în ceea ce privește subdomeniile. Google a declarat categoric că subdomeniile vor fi tratate acum ca parte a domeniului rădăcină. Acest lucru va asigura că un singur rezultat de căutare apare pe fiecare domeniu.

Iată ce spune Google, „Diversitatea site-ului va trata, în general, subdomeniile ca parte a unui domeniu rădăcină. IE: listările din subdomenii și domeniul rădăcină vor fi luate în considerare din același site unic. Cu toate acestea, subdomeniile sunt tratate ca site-uri separate în scopuri de diversitate atunci când sunt considerate relevante pentru a face acest lucru. “

Iunie 2019 Core Algorithm Update Roll Out

După cum a fost avertizat, actualizarea de bază din iunie 2019 este extinsă încet din centrele de date ale Google, care sunt situate în diferite țări. Anunțul despre lansare a fost făcut din același cont de Twitter Google SearchLiaison care a făcut anunțul prealabil.

Următorii algoritmului au început să detecteze un vârf în graficul lor. Acest lucru indică faptul că impactul celei mai recente actualizări a algoritmului core general, care a fost numit oficial actualizarea de bază a lunii iunie 2019, începe să afecteze clasamentul SERP.

Întrucât Google și-a actualizat Ghidul de evaluare a calității cu câteva zile în urmă, cu mai mult accent pe clasarea site-urilor web de calitate în căutare, cea mai recentă actualizare poate fi o corecție de calitate pentru pagina rezultatelor căutării.

Vă vom oferi o statistică detaliată a impactului actualizării algoritmilor pe SERP imediat ce vom primi datele de la următorii algoritmi. De asemenea, va urma analiza noastră detaliată a site-urilor web afectate de actualizare și modalitatea posibilă de recuperare.

Iunie 2019 Pregătirea actualizării core Algoritm

Google Search Liaison a anunțat oficial că gigantul motorului de căutare va lansa o actualizare importantă a algoritmului pe 3 iunie.

Cea mai recentă actualizare a algoritmului Google , care va fi o actualizare generală a algoritmului de bază, precum cea lansată în martie, va fi oficial numită Core Update din iunie 2019 .

Este prima dată când Google anunță înainte lansarea unei actualizări Algoritm.

Iată anunțul oficial pe Twitter:Google SearchLiaison@searchliaison

Tomorrow, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the June 2019 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this tweet for more about that:https://twitter.com/searchliaison/status/1050447183260962816 …Google SearchLiaison@searchliaisonHere’s an update about updates — updates to our search algorithms. As explained before, each day, Google usually releases one or more changes designed to improve our results. Most have little noticeable change but help us continue to incrementally improve search….2,110Twitter Ads info and privacy2,111 people are talking about this

Actualizarea neoficială a algoritmului Google din 27 martie

Da, ai auzit corect. Google a făcut unele modificări semnificative ale algoritmului în ultimele zile ale lunii martie.

Am văzut Google făcând modificări după lansarea actualizărilor de la Broad Core Algorithm , dar cel la care asistăm acum este uriaș, iar unii senzori de algoritm au detectat fluctuații de rang mai semnificative decât cea care s-a întâmplat pe 12 martie când Google a lansat confirmarea Core Core Update din martie 2019.

Fluctuațiile care au început pe 27 martie trebuie să se stabilizeze și tot mai mulți webmasteri îl duc pe forumuri după ce traficul lor a fost lovit.

Ultima modificare a devenit o dublă lovitură pentru câteva site-uri web, deoarece au pierdut traficul și clasamentul organic de două ori în aceeași lună.

Senzor SEMRush

March Google Algorithm - SEMRush Sensor Algorithm Tracker
Date SERP

Algoroo

Google 1 aprilie actualizare - Algoroo
Google 1 aprilie actualizare

Grump

Actualizare Google 29 martie - Grump
29 martie actualizare

RankRanger

March Google Algorithm - RankRanger Algorithm Tracker
Google Desktop SERP

Google solicită oficial actualizarea algoritmului de bază generală martie ca „Actualizare de bază a lunii martie 2019”

Așa cum am menționat în actualizarea mea anterioară, reprezentanții Google au un istoric de snubbing numele date de SEO pentru actualizările lor de algoritm.

De obicei, criticile lor se termină fără a atribui nume la actualizare, dar se pare că Google își ușurează mușchii și dă nume oficiale actualizărilor lor.

Manipularea oficială Twitter SearchLiaison a anunțat joi că Google dorește să apeleze actualizarea de core core Algorithm Update din 12 martie ca „ Core Update de martie 2019. 

„Înțelegem că poate fi util pentru unii ca actualizările să aibă nume. Numele nostru pentru această actualizare este „Core Update Update din martie 2019”.

Credem că acest lucru ajută la evitarea confuziei; vă spune tipul de actualizare a fost și când s-a întâmplat. ” Citiți tweet-ul postat pe peretele Google SearchLiaison.

Cu aceasta, să punem capăt dezbaterii asupra nomenclaturii și să ne concentrăm mai mult asupra recuperării site-urilor afectate de Core Update Update din martie 2019.

Recuperarea site-urilor afectate până în martie 2019 Core Update AKA Florida 2

Ați fost lovit de Core Update pentru luna martie 2019? Există mai multe motive pentru care un site web poate pierde traficul și clasamentele după ce Google lansează o actualizare a algoritmului.

În cele mai multe cazuri, strategiile SEO pe care site-ul le utilizează pentru a se clasifica în cazurile de focare SERP, iar în alte cazuri, Google găsește un site mai bun care oferă conținut de calitate superioară ca înlocuitor.

În ambele cazuri, scufundarea cu care te confrunți poate fi inversată prin implementarea unei strategii SEO bine gândite, cu un accent puternic asupra calității EAT de Google .

actualizare algoritm google florida 2
Algoritmul Google actualizează Florida 2

Cu toate acestea, analiza inițială pe care am făcut-o are câteva vești bune pentru webmasteri. Impactul negativ al ultimei actualizări este mult mai mic decât ceea ce am crezut.

Interesant este că există mai multe rezultate pozitive, iar discuțiile despre același lucru sunt răspândite pe toate forumurile SEO majore .

Acest lucru ne face să credem că actualizarea Broad Core Algorithm din 12 martie este mai degrabă o revizuire a câtorva actualizări anterioare care ar fi putut acorda clasamente necuvenite pentru câteva site-uri web.

Este important de constatat că site-urile cu înaltă autoritate au primit din nou un impuls în traficul și clasamentul lor.

Am constatat, de asemenea, că site-urile web, care au avut un impuls de rang anul trecut, prin construirea de backlinkuri prin intermediul rețelelor de bloguri private, au fost lovite de Core Update actualizată în martie 2019, în timp ce cele care aveau backlinkuri naturale de înaltă calitate au primit un pic.

Dacă sunteți unul dintre numeroasele site-uri web care au fost afectate de corecția de actualizare Google din martie 2019, iată câteva informații despre daunele cauzate site-urilor din nișa de sănătate

site-uri web afectate de actualizarea florida 2
site-uri web afectate de actualizarea florida 2

Nișă de sănătate

Conform datelor furnizate de SEMRush, site-urile de asistență medicală au înregistrat o fluctuație masivă a traficului și a clasamentelor după recentul update de martie 2019.

De asemenea, site-ul web a enumerat câțiva învingători și câștigători de top. Am făcut o analiză a primilor 3 ratanți și iată ce am găsit:

mylvad site-uri analitice
Analiza site-ului Mylvad

MyLVAD

MyLVAD este listat ca unul dintre cei mai buni pierzători din categoria Sănătate, conform SEMRush. Actualizarea Medic a lovit acest site destul de prost în august 2018 și se pare că ultima actualizare core din martie 2019 a avut un efect semnificativ.

Conform datelor SEMRush, poziția cuvântului cheie a MyLVAD a scăzut cu 11 poziții pe 13 martie. MyLVAD este o comunitate și resursă pentru persoanele care suferă de insuficiență cardiacă congestivă avansată și se bazează pe un implant LVAD.

Am făcut o analiză aprofundată a site-ului și am constatat că acesta nu respectă calitatea Google EAT.

florida 2 actualizare cta
Florida-2-update-cta

Resursele furnizate pe site nu sunt creditate experților. În mod crucial, datele de contact lipsesc pe site.

Deoarece este mai mult ca un forum, site-ul web are mai mult conținut generat de utilizator. Deoarece acest site web se încadrează în categoria YMYL, este obligatoriu să oferiți autorului bio (desemnarea medicului în acest caz specific) pentru a crește ratingul EAT.

De asemenea, lipsesc detalii precum „contactați-ne” și persoanele responsabile pentru site-ul web.

analize de painscale semrush
Analiză dureroasă

PainScale

PainScale este un site web, care are și o aplicație care ajută la gestionarea durerii și a bolilor cronice. Site-ul a obținut un boost de rang după actualizarea din septembrie 2018 și până în decembrie acel an, totul a funcționat fără probleme.

Traficul și clasamentul au început să prezinte o tendință descendentă după ianuarie, iar actualizarea Florida 2 a redus-o în continuare.

La analiza site-ului, am constatat că oferă utilizatorilor informații despre gestionarea durerii. Încă o dată, autoritatea conținutului publicat pe acest site este discutabilă.

Deși site-ul a rescris câteva conținuturi din Clinica Mayo și alte site-uri de autoritate, agregarea este ceva care nu-i place Google.

Site-ul web are, de asemenea, o secțiune de testare care oferă instrumente pentru a gestiona durerea. Cu toate acestea, site-ul web încearcă să colecteze detaliile de sănătate ale utilizatorilor și apoi le cere să se înscrie GRATUIT la PainScale.

Google are o aversiune la această metodă specială, deoarece sunt preocupați de confidențialitatea utilizatorilor săi. Acesta ar putea fi unul dintre motivele scăderii traficului și a clasamentului PainScale după actualizarea de bază din martie 2019.

Pierdere de trafic Medbroadcast
Pierdere de trafic Medbroadcast

Medbroadcast

Acesta este încă un alt exemplu tipic al unui site web YMYL pe care Google îl examinează intens. Medbroadcast oferă o mulțime de informații cu privire la stările de sănătate și încearcă să ofere utilizatorilor opțiuni de tratament.

Aici, ca și alte site-uri web din această listă, nu există informații despre autor.

Mai mult, site-ul are o structură ciudată, cu câteva URL-uri care se deschid în subdomenii. Site-ul web a plasat, de asemenea, aproape 50 de adrese URL către subsolul paginii de pornire și alte pagini interioare, ceea ce face să pară foarte spammy.

Acest site a primit, de asemenea, creșteri nejustificate ale traficului după actualizarea Google Medic din august 2018. Statisticile arată că traficul a crescut după Actualizarea Medic și a început să scadă la începutul lunii ianuarie.

Încă o dată, impulsul este pe semnalele de calitate EAT. Cele trei exemple enumerate mai sus indică modul în care site-urile de asistență medicală care nu au reușit să urmeze practicile menționate în Ghidul de evaluare a calității Google au fost lovite de Florida 2 Update.  

Iată câteva sfaturi pentru a îmbunătăți evaluarea EAT a site-ului dvs. web:

1. Adăugați autor Byline la toate postările de pe blog

Google dorește să cunoască autenticitatea persoanei care furnizează informații utilizatorilor.

Dacă site-ul se încadrează în categoria YMYL, care include site-uri web în sectoarele de asistență medicală, wellness și finanțe, autorul ar trebui să fie cineva care este expert în acest domeniu. Google dorește să se asigure că autorii de încredere și autorizați redactează conținutul afișat utilizatorilor săi.

Obținerea conținutului scris de către scriitori de conținut este o tendință văzută în mare parte printre site-urile YMYL. Cu toate acestea, Google îl urăște și vrea doar să promoveze conținut de încredere de înaltă calitate.

2. Eliminați conținut razuit / duplicat

Google calculează scorul EAT al unui site web, analizând postări și pagini individuale. Dacă te angajezi, razuiești sau dublezi conținut de pe un alt site web, este posibil să fii lovit de o actualizare a algoritmului.

După cum se vede în unul dintre exemplele menționate mai sus, parafrazarea conținutului nu îl face unic, iar Google poate identifica foarte ușor aceste tipuri de conținut.

Așadar, dacă credeți că site-ul dvs. web are conținut subțire, șters sau rescris, ar fi ideal să îl eliminați. Pentru site-urile web YMYL, asigurați-vă că conținutul este scris de un expert în nișa dvs.

3. Investiți timp în branding personal

Asigurați-vă că site-ul dvs. web conține o pagină „Despre noi” și că furnizați contribuții valoroase Google sub forma marcării schemelor.

În plus, mărturii pozitive și recenzii ale clienților, atât în ​​cadrul site-ului, cât și în exterior, pot crește încrederea site-ului dvs. web.

Ghidurile de evaluare a calității Google cer, de asemenea, administratorilor web să afișeze informațiile de contact și detaliile de asistență pentru clienți pentru site-urile YMYL

4. Concentrați-vă asupra calității legăturilor înapoi decât cantității

Îndrumările privind calitatea căutării Google sugerează că site-urile web cu backlinks de înaltă calitate au un scor EAT superior.

Investiția de timp în crearea de link-uri de calitate scăzută prin PBN-uri și comentarii pe blog poate invita mânia Google și poate afecta negativ ratingul EAT al unui site web.

Este foarte recomandat să utilizați tehnici de pălărie albă, cum ar fi crearea de link-uri blogger și construirea de linkuri rupte, ca parte a strategiei SEO pentru a obține legături de înaltă calitate.

5. Asigurați-vă site-ul cu HTTPS

Securitatea utilizatorilor săi este o prioritate pentru Google și de aceea împinge site-urile să obțină certificarea SSL. HTTPS este acum unul dintre factorii de clasare și este, de asemenea, unul dintre modurile de a îmbunătăți ratingul EAT al site-urilor web.

De asemenea, trebuie menționat că Google Chrome arată acum toate site-urile care nu sunt HTTPS ca nesigure, ceea ce reprezintă o indicație clară a modului în care Google apreciază confidențialitatea utilizatorilor săi.

Pentru a afla mai multe despre factorii pe care Google îi utilizează pentru a clasifica site-urile de sănătate, citiți articolul nostru detaliat, „ SEO avansat pentru servicii de sănătate și site-uri medicale: sfaturi pentru îmbunătățirea evaluării calității căutării ”.

Iată câteva zvonuri de la Black Hat World despre cea mai recentă actualizare Google Core martie 2019 AKA Actualizarea Florida 2 „Există 5 proiecte ale mele care sunt foarte, foarte asemănătoare între ele. Toate vizează nișa Frumusețe / Sănătate, toate au un conținut foarte bun (10k + articole) și toate sunt construite pe domenii expirate cu un nume de brand frumos ”, spune un utilizator care poartă numele de yayapart.

„Actualizarea G Core a atins 4 dintre cele 5 proiecte ale mele. Unul dintre ei, de fapt cel mai vechi dintre ei, a avut o apăsare uriașă și a crescut traficul organic cu aproximativ 40%.

Celelalte 3 proiecte afectate și-au pierdut toate cele mai bune poziții. Încă nu văd niciun model, dar m-a lovit tare ”, a adăugat el

Un alt utilizator care poartă numele Jeepy spune: „Health Niche. Acest site a fost lovit de actualizarea medicamentelor și acum este în creștere fără să facă nimic. Dreapta…”

Black Hat World Chat
Black-hat-world-chat-

Confirmat: Google Update 2019 Core Update AKA Florida 2 Update – 12 martie 2019

Manipularea oficială Google SearchLiaison a Google a confirmat faptul că o actualizare a algoritmului de tip Core Core a început să se deruleze pe 12 martie.

Ca și alte actualizări ale algoritmului de bază generală, cea mai recentă va fi derulată în faze și nu suntem siguri când „dansul SERP” se va stabiliza. SEO-urile au început să-l numească Florida 2 Update.

„Săptămâna aceasta, am lansat o actualizare a algoritmului cu core core, așa cum facem de mai multe ori pe an. Îndrumările noastre cu privire la astfel de actualizări rămân așa cum am mai discutat până acum ”, citiți postarea de pe tweet pe mânerul oficial Google SearchLiaison.

Citiți blogul nostru pentru a afla mai multe despre cea mai recentă actualizare a algoritmului de bază generală .

Analiza noastră a constatat că Google Update 2019 Core Update a inversat clasamentele necuvenite pe care le-au obținut câteva site-uri după actualizarea Medic din august 2018.

În plus, majoritatea site-urilor lovite de actualizare au folosit link-uri de calitate scăzută pentru a-și spori autoritatea.

Vedeți modul în care senzorii de clasificare au detectat schimbarea:

MozCast

August Google Algorithm - Moz Weather Algorithm Tracker

Senzor SEMRush

August Google Algorithm - SEMRush Sensor Algorithm Tracker

AccuRanker

August Google Algorithm - AccuRanker Algorithm Tracker

Clasamente avansate de web

August Google Algorithm - Advanced Web Rankings Algorithm Tracker

RankRanger

August Google Algorithm - RankRanger Algorithm Tracker

Algoroo

August Google Algorithm - Algoroit Algorithm Tracker

Actualizare Google Algoritm – 1 martie 2019

În actualizarea mea anterioară , am prezis că Google se pregătește pentru câteva schimbări mari în zilele următoare. Acum, validând ESP-ul meu, ultima actualizare a algoritmului Google lansată pe 1 martie pare a fi mai mare decât ceea ce credeam inițial.

Există rapoarte conform cărora Google a afișat peste 19 rezultate de căutare pe o singură pagină pentru câțiva termeni de căutare în această perioadă.

Vom face o postare detaliată pe blog despre acest lucru în câteva zile. Există, de asemenea, murmuri despre Google, oferind mai multă preferință site-urilor web care au conținut aprofundat.

Interesant este că dr. Peter J. Meyers din Moz a descoperit că Google afișează articole bine cercetate în rezultate, chiar și pentru câteva cuvinte cheie despre intenția cumpărătorului.

Google dorește eventual un amestec de produse și informații care să fie prezentate în căutarea sa. În acest fel, utilizatorii confundați cu produsele pot citi și informați înainte de a lua decizia de cumpărare.

Există, de asemenea, discuții despre scăderea numărului de rezultate ale căutării de imagini după cea mai recentă actualizare Google din 1 martie.

O captură de ecran de analiză interesantă împărtășită de Marie Haynes prezintă modul în care una dintre clienții ei a obținut un impuls masiv în traficul organic în perioada 27 februarie și 1 martie.

Vedeți modul în care senzorii de clasificare au detectat schimbarea:

AccuRanker

Actualizare Google Algoritm martie - Tracker Algoritm AccuRanker

Clasamente avansate de web

Actualizare Google Algoritm din martie - Clasificări web avansate Algoritm Tracker

Algoroo

Actualizare Google Algoritm de martie - Algooro Algorithm Tracker

MozCast :

Actualizare Google Algoritm din martie - MozCast Algorithm Tracker

RankRanger

Actualizare Google Algoritm martie - Tracker Algorithm RankRanger

Senzor SEMRush

Actualizare Google Algoritm din martie - SEMrush Tracker Algorithm Sensor

SERPMetrics

Actualizare Google Algoritm martie - Tracker algoritm SERPmetrics

Actualizare Google Algoritm – 27 februarie 2019

Google pare să facă o mulțime de modificări la algoritmul său în această lună, deoarece există încă o dată un vârf în trackerele Algoritmului, ceea ce sugerează extragerea unei actualizări Algoritm.

Un pic similar a fost martor pe 22 din această lună, dar chat-urile au scăzut curând, probabil din cauza impactului mai puțin pe care l-a avut asupra site-urilor web.

Cu toate acestea, se pare că ceva important se produce pentru zilele următoare, care va aduce schimbări semnificative la rezultatele SERP în Google.

Accuranker

27 februarie 2019 Google Algorithm Update - Accuranker Algorithm Tracker

Clasare web avansată

27 februarie 2019 Google Algorithm Update - Advanced Webranking Algorithm Tracker

MozCast

27 februarie 2019 Google Algorithm Update - MozCast Algorithm Tracker

Ranger Rang

27 februarie 2019 Google Algorithm Update - RankRanger Algorithm Tracker

Senzor SEMRush

27 februarie 2019 Google Algorithm Update - SemRush Sensor Algorithm Tracker

SERPmetrics

27 februarie 2019 Google Algorithm Update - SERP Metrics Algorithm Tracker

Actualizarea Google Algoritm – 22 februarie 2019

Se vorbește despre o actualizare a algoritmului, dar de data aceasta, impactul nu este atât de mare. Toți principalii urmăritori de algoritmi au detectat o intensitate bruscă în senzorii de clasare, dar nu au susținut pentru o durată lungă.

Se pare că Google poate să fi făcut o mică modificare a algoritmului lor în weekend, mai ales vineri.

În afară de câțiva chat-uri pe ici și colo în ceea ce privește traficul pierdut, nu este nimic concret care să sublinieze acest lucru ca o actualizare semnificativă a algoritmului.

Deoarece se vorbește pe larg în bloguri și forumuri SEO, să analizăm câțiva trackeri care au sesizat actualizarea.

Clasare web avansată

22 februarie 2019 Google Algorithm Update - Advanced Web Ranking Algorithm Tracker

Algoroo

22 februarie 2019 Google Algorithm Update - Algoroo Algorithm Tracker

Accuranker

22 februarie 2019 Google Algorithm Update - Accuranker Algorithm Tracker

MozCast

22 februarie 2019 Google Algorithm Update - MozCast Algorithm Tracker

RankRanger

22 februarie 2019 Google Algorithm Update - RankRanger Algorithm Tracker

Senzor SemRush

22 februarie 2019 Google Algorithm Update - SemRush Sensor Algorithm Tracker

Metrici SERP

22 februarie 2019 Google Algorithm Update - SERP Metrics Algorithm Tracker

Actualizare Google Algoritm – 5 februarie 2019

Există multe discuții despre o actualizare a algoritmului de la Google, care a afectat multe site-uri web, mai ales cele care sunt în Marea Britanie.

Statisticile au fost mai mult sau mai puțin calme după 16 ianuarie, dar am observat o creștere bruscă a statisticilor pe toți principalii trackers de actualizare a algoritmilor.

Unii urmăritori de algoritmi sugerează că actualizarea lansată în perioada 5-6 februarie este mai devastatoare decât cea lansată în ianuarie.

Vă vom ține postat pe măsură ce vom sări mai adânc pe site-urile afectate de actualizarea algoritmului și vom diagnostica motivele scăderii clasamentului.

Iată câteva statistici:

SERPmetrics

5 februarie 2019 Google Algorithm Update - SERP Metrics Algorithm Tracker

AccuRanker

5 februarie 2019 Google Algorithm Update - AccuRanker Algorithm Tracker

Vremea Moz

5 februarie 2019 Google Algorithm Update - Moz Weather Algorithm Tracker

Ranger Rang

5 februarie 2019 Google Algorithm Update - RankRanger Algorithm Tracker

Senzor SEMRush

SEMrush Tracker 7 februarie

Actualizare Google Algoritm – 18 ianuarie 2019

Am anunțat la începutul acestei săptămâni că Google a lansat o actualizare progresivă a algoritmului – prima în 2019.

Impactul Algorithm Update a fost dur pe site-urile de știri și pe blogurile de diverse nișe. Acesta este motivul pentru care am numit cea mai recentă actualizare Google ca „Actualizare Algoritm de Newsgate”.

Un nou document lansat de Google pe 16 ianuarie 2019 coroborează constatările noastre, deoarece oferă sfaturi și sfaturi pentru editorii de știri pentru a avea mai mult succes în 2019.

Analiza noastră a găsit actualizarea algoritmului lansată în a doua săptămână a lunii ianuarie a afectat site-urile de știri care „rescrieu conținut” sau „conținut razuit de pe alte site-uri”.

Cel mai recent document lansat de Google dovedește că am avut dreptate. Există două secțiuni specifice în documentul intitulat „ Moduri de a reuși Google News ” , care recomandă editorilor de știri să rămână departe de publicarea de conținut rescris și rascris.

Actualizare Google Algoritm pentru conținut

Ce spune documentul Google:

  • Blocarea conținutului razuit: Răzuirea se referă în mod obișnuit la preluarea de materiale dintr-un alt site, adesea pe o bază automatizată. Site-urile care rascumpără conținut trebuie să blocheze conținut razuit de la Știri Google.
  • Blocați conținut rescris: rescrierea se referă la preluarea materialului de pe un site și apoi la rescrierea materialului astfel încât să nu fie identic. Site-urile care rescriu conținut într-un mod care nu oferă o valoare adăugată substanțială sau clară trebuie să blocheze acel conținut rescris din Știri Google. Aceasta include, dar nu se limitează la rescrieri care fac doar modificări foarte ușoare sau cele care fac multe înlocuitori de cuvinte, dar păstrează totuși sensul general al articolului inițial.

Pe lângă aceasta, Modurile de a reuși în Google News evidențiază, de asemenea, câteva bune practici pe care editorii de știri trebuie să le țină cont înainte de a publica o poveste.

  • Titluri descriptive și clare
  • Afișarea datei și orei exacte folosind date structurate
  • Evitați conținutul duplicat, rescris sau razuit
  • Utilizarea HTTPS pentru toate postările și paginile

Sfaturile și sfaturile oferite în document pot ajuta site-urile de știri afectate de ultima actualizare a algoritmului Google să se recupereze.

De asemenea, Google a pus un impuls transparenței Editorului de știri, care are de a face mai mult cu Ghidurile EAT ale gigantului motorului de căutare .

Noile orientări Google News solicită editorilor să fie transparente, făcând cunoscut cititorilor cine a publicat conținutul.

Sfaturile pe care Google le oferă este să includă o linie simplă, o scurtă descriere a autorului și datele de contact ale publicației.

Potrivit Google, furnizarea acestor detalii cititorilor și bot-ului Google poate ajuta la filtrarea „site-urilor sau a conturilor care implică orice persoană sau organizație, sau care reprezintă o reprezentare greșită sau care ascunde proprietatea lor sau scopul principal”.

De asemenea, Google avertizează editorii de știri să nu se angajeze în scheme de legături care sunt destinate să manipuleze PageRank de alte site-uri web.

Actualizare Google Algoritm – 16 ianuarie 2019

Se pare că Google și-a lansat prima actualizare semnificativă a algoritmului pentru 2019. De această dată, ținta pare să fie site-uri de știri și bloguri!

Datele de la SEMrush Sensor sugerează că „Google Newsgate Algorithm Update” a atins miercuri o zonă cu temperaturi ridicate de 9,4.

Speculațiile despre o actualizare au fost în aer în ultimele zile. Acum, se pare că gigantul motorului de căutare a ieșit cu o actualizare incrementală miercuri seara.

Printre site-urile care s-au lovit cel mai rău sunt, WBBJTV-ul ABC , KTVU-ul lui FOX și CBS17 .

SEMrush Tracker 9 ian

Google a anunțat mai devreme că, în fiecare an, este prezentat aproximativ 500–600 de actualizări ale algoritmului de bază. Pe lângă acest lucru, există actualizări ale algoritmului de bază, pe care Google le lansează de trei până la patru ori pe an.

Aceste actualizări vin cu o schimbare majoră a rangului în SERP, cu câteva site-uri web care înregistrează un vârf în clasamentele organice, în timp ce altele experimentează o scufundare.

Google nu a confirmat încă dacă actualizarea algoritmului lansată în a doua săptămână a lunii ianuarie este un nucleu sau o actualizare generală. Cu toate acestea, actualizarea pare să fi făcut modificări drastice la rezultatele afișate în fragmentele prezentate.

Pe lângă site-urile de știri, „Google Newsgate Algorithm Update 2019” a afectat și blogurile în nișe precum sporturi, educație, călătorii, guvern și site-uri auto.

Conform raportului meteo Google Algorithm de MozCast , climatul a fost dur în perioada 9 și 10, ceea ce sugerează o actualizare a algoritmului.

19 ianuarie 2019 Google Algorithm Update - MozCast Algorithm Tracker

Graficul a arătat fluctuații semnificative ale vremii, în special în perioada 5 și 6 ianuarie. După câteva zile obișnuite, vremea s-a deteriorat în continuare, ceea ce poate fi un semnal al două actualizări Google Algorithm separate în aceeași săptămână.

Comunitățile SEO sunt pline de discuții despre actualizare, deoarece multe site-uri web au fost afectate de actualizarea algoritmului în ultimele zile.

„Călătorie – tot whitehat, link-uri bune, conținut proaspăt, domeniu îmbătrânit și toate lucrurile bune. S-a dansat în jurul lui Dec și apoi, wham, pagina a 3-a ”, a declarat joi un membru al Forumului Black Hat .

„Schimbări mari se petrec în serpe începând de vineri pentru noi. Vreți cineva să observați o alunecare ascendentă sau descendentă a recomandărilor cu coada lungă? Prima dată am văzut multe de la marile schimbări din august / septembrie ”, a întrebat un utilizator SnowMan68 prin Webmaster World .

“Da! Astăzi, semnalele sunt destul de intense. Probabil că se întâmplă în ultimele 4 zile, nu au fost observate modificări pe site-uri ”, a răspuns un utilizator Webmaster World care arunpalsingh la una dintre întrebările adresate pe forum.

Pe lângă aceasta, Instrumentul Google Grump de la AccuRanker a sugerat și un „furios” în ultimele două zile. Aceasta poate fi o indicație că actualizarea algoritmului a fost desfășurată în faze.

19 ianuarie 2019 Google Algorithm Update - AccuRanker Algorithm Tracker

Conform analizei noastre timpurii, site-urile care au fost afectate de prima actualizare a algoritmului Google din 2019 sunt cele care publică știri discutabile.

De asemenea, am observat o problemă în traficul site-urilor de știri care rescrieu conținut fără a include valori adăugate recent.

actualizare algoritm Google pentru statistici 2019

Algoroo , un alt tracker Google Algorithm, a adăugat TechCrunch și CNBC pe lista celor mai buni ratanți. Acest lucru, încă o dată, este o dovadă a înțelegerii noastre că actualizarea este destinată site-urilor de știri și blogurilor de diferite nișe din industrie.Anul trecut, Google a lansat infamul Medic Update care vizează wellness și site-urile YMYL. Impactul a fost uriaș și multe site-uri web afectate sunt încă în acord cu pierderea traficului.

Am constatat că site-urile afectate de actualizarea medicamentelor nu aveau semnalele de calitate ale EAT (expertiză, autoritate, încredere). La câteva zile după aceasta, Google a confirmat același lucru spunând că actualizarea nu are nicio legătură cu experiența utilizatorului.

Unele site-uri web lovite de Medic Update au făcut reveniri remarcabile după actualizarea algoritmului din noiembrie . Site-urile care s-au recuperat din Actualizarea Medic au creat conținut de calitate pe baza orientărilor Google EAT.

Lansarea actualizării a fost finalizată duminică, deoarece toți senzorii s-au răcit până luni. Vom face în curând o analiză detaliată a site-urilor care au fost afectate de „Google Newsgate Algorithm”.

Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți de ce site-urile au fost afectate și cum se pot recupera din ultima actualizare Google Algorithm.

Actualizare Macabei

Maccabees este actualizarea care a cuprins oamenii între 12 și 14 decembrie 2017. Au fost discuții considerabile pe forumurile Twitter, Facebook și SEO cu privire la pierderea traficului cu până la 30% din unele site-uri web.

Dacă s-a întâmplat să fiți proprietarul unui astfel de site web, este posibil să fi fost victima „Google Maccabees Update”.

Această actualizare a lovit sute de site-uri web, iar motivul din spatele ei a fost faptul că aceste site-uri web aveau mai multe pagini pline cu uriașe permutări de cuvinte cheie. Actualizarea a fost încadrată pentru a prinde cuvintele cheie cu coadă lungă utilizate cu permutări, deoarece rezultatele căutării preferă paginile cu cuvinte cheie cu coadă lungă. Majoritatea site-urilor lovite de Maccabees provin din comerț electronic, site-uri de afiliere, călătorii și site-uri imobiliare.

De exemplu, o agenție de turism are mai multe cuvinte cheie, iar câteva dintre acestea au fost semnalizate sunt următoarele:

  1. Pachet de vacanță cu costuri reduse către Elveția.
  2. Pachet de călătorie ieftin în Elveția
  3. Bilete low cost către Elveția.

În mod similar, un site web afiliat are mai multe pagini care conțin următoarele:

  1. Evitați țânțarii acasă.
  2. Scapa de tantari.
  3. Țânțari de ștergere.
  4. Șterge rapid țânțarii.

Poți ghici de ce vizau cuvintele cheie cu coadă lungă și de ce SEO avea ochii atât de duri pentru acele cuvinte cheie. Pentru că, deși par similare, toate cuvintele cheie sunt șoferi de trafic uriași.

Nu există un nume oficial pentru această actualizare. Cu toate acestea, în mod informal, în amintirea Hanukkah și a comunității de căutare, Barry Schwartz din SERoundtable, a numit-o „Macabei”.

Un purtător de cuvânt Google a declarat că modificările algoritmului sunt menite să facă rezultatele căutării mai relevante. Relevanța poate veni din conținutul de pe pagină sau din afara paginii sau, uneori, din ambele.

9 Actualizări majore ale algoritmului Google înainte de 2018

Ori de câte ori apare o nouă actualizare de la Google, site-urile web sunt fie afectate pozitiv, fie negativ. Mai jos sunt prezentate principalele actualizări ale algoritmului de către Google înainte de 2018. 

  1. urs panda
  2. Pinguin
  3. pasărea Colibri
  4. Porumbel
  5. Mobil
  6. RankBrain
  7. Possum
  8. Fred

Ce este Google Panda Update?

Actualizarea Google Panda a fost lansată în februarie 2011, care avea drept scop scăderea clasamentelor site-urilor web cu conținut subțire sau de calitate slabă și aduce site-uri cu conținut de înaltă calitate în partea de sus a SERP-urilor. Filtrul de căutare Panda continuă să se actualizeze din când în când, iar site-urile evadează din penalizare odată ce fac modificări corespunzătoare site-ului.

Iată un rezumat al pericolelor sale și cum vă puteți adapta la actualizarea Panda:

Obiectivele Panda

  • Conținut plagiat sau subțire
  • Conținut duplicat
  • Umplerea cuvinte cheie
  • Spam generat de utilizator

Fluxul de lucru al lui Panda

Panda alocă scoruri de calitate paginilor pe baza calității conținutului și le clasează în SERP. Actualizările Panda sunt mai frecvente; prin urmare, și penalitățile și recuperările.

Cum să te adaptezi

Urmăriți regulat paginile web pentru a verifica dacă există conținut plagiat și conținut subțire sau umplutură de cuvinte cheie. Puteți face acest lucru folosind anumite instrumente de verificare a calității, cum ar fi Siteliner, Copyscape.

 Ce este Google Penguin Update?

Actualizarea Google Penguin a fost lansată în aprilie 2012. Acesta urmărește să filtreze site-urile web care stimulează clasarea în SERP-uri prin link-uri spammy, adică au achiziționat link-uri de calitate scăzută pentru a stimula clasarea Google.

Țintele pinguinului

  • Legături cu text supra-optimizat
  • Legături spam
  • Legături irelevante

Fluxul de lucru al lui Penguin

Funcționează prin scăderea rangurilor de site-uri cu legături manipulative. Verifică calitatea backlink-urilor și degradează site-urile cu link-uri de calitate scăzută.

Cum să te adaptezi

Urmăriți creșterea profilului dvs. prin link-uri și efectuați verificări periodice pe backlink-uri pentru a verifica calitatea linkurilor. Puteți utiliza anumite instrumente precum SEO SpyGlass pentru a vă analiza site-urile și, în cele din urmă, vă vor ajuta să vă adaptați la actualizarea Penguin.

Ce este Google Hummingbird Update?

Este considerat a fi cea mai semnificativă actualizare a algoritmului cu care a apărut Google de la Penguin. Actualizarea a fost introdusă pentru a pune accentul pe interogările de limbaj natural, preferând contextul decât cuvintele cheie individuale. 

Deși cuvintele cheie sunt încă vitale, Hummingbird ajută o pagină să se plaseze bine chiar dacă interogarea nu conține termeni exacti în propoziție.

Tinte ale colibrelor

  • Conținut de calitate scăzută
  • Umplerea cuvinte cheie

Fluxul de lucru al Hummingbird

Ajută Google să aducă paginile web conform interogării complete solicitate de utilizator în loc să caute termeni individuali în interogare. Cu toate acestea, se bazează pe importanța cuvintelor cheie, în timp ce se clasează o pagină web în SERP-uri.

Cum să te adaptezi

Verificați conținutul dvs. pentru a crește cercetarea cuvinte cheie și concentrați-vă pe interogări conceptuale. În plus, căutați interogări conexe, interogări sinonimice și cuvinte sau termeni care apar simultan. Puteți obține cu ușurință aceste idei din Completarea automată Google sau din Căutările conexe Google.

Ce este Google Pigeon Update? 

Este actualizarea Google lansată pe 24 iulie 2014, pentru SUA și extinsă în Marea Britanie, Canada și Australia pe 22 decembrie 2014. Acesta are ca scop îmbunătățirea clasamentelor din listările locale pentru o interogare de căutare. Modificările afectează, de asemenea, rezultatele căutării Google Maps, împreună cu rezultatele obișnuite ale căutării Google.

Țintele Porumbelului

  • Optimizare periculoasă pe pagină
  • Optimizare slabă în afara paginii

Fluxul de lucru al porumbeilor

Porumbelul lucrează pentru a clasifica rezultatele locale în funcție de locația utilizatorului. Actualizarea a dezvoltat unele legături între algoritmul de bază tradițional și algoritmul local.

Cum să te adaptezi

Depune eforturi grele atunci când vine vorba de off-page și pe pagina SEO. Cel mai bine este să începeți cu unele SEO pe pagină, iar mai târziu puteți adopta cele mai bune tehnici SEO off-page pentru a se clasifica în SERP-urile Google. Una dintre cele mai bune metode de a te înscrie în listă în afara paginii este în listele locale.

Citiți, de asemenea, Citiți >> Cum să vă clasificați Topul afacerii pe rezultatele căutării Google Maps

Ce este Google Mobile-friendly Update?

Actualizarea algoritmului Google Mobile-Friendly (numit Mobilegeddon) a fost lansată pe 21 aprilie 2015. Acesta a fost conceput pentru a oferi un impuls impulsionării paginilor mobile în rezultatele căutării mobile a Google, în timp ce filtrează pagini care nu sunt mobile sau optimizate pentru vizualizarea mobilă .

Ținte de actualizare mobilă

  • Interfața de utilizator mobil slabă
  • Lipsa unei pagini web optimizate pentru mobil

Flux de lucru pentru actualizare mobilă

Actualizarea prietenoasă cu Google își propune să clasifice paginile web din partea de sus a SERP care acceptă pagini web de vizualizare mobilă și downgrade care nu răspund sau nu susțin pe dispozitivele mobile.  

Cum să te adaptezi

Tweak design web pentru a oferi o mai bună utilizare mobilă și reduce timpul de încărcare. Testul prietenos pentru Google vă va ajuta să identificați modificările pentru a face față diverselor versiuni ale software-ului mobil.

Citiți, de asemenea, Citește >> 6 greșeli comune de web design care afectează optimizarea motorului de căutare a site-ului dvs. web

Ce este Google RankBrain Update?

După cum au raportat Bloomberg și Google, RankBrain este o actualizare a algoritmilor, care este un sistem de inteligență artificială de învățare automată lansat pentru a procesa rezultatele motorului de căutare în mod eficient. A fost lansat pe 26 octombrie 2015.

Ținta RankBrain

  • Interfață de utilizator slabă
  • Conținut nesubstanțial
  • Funcții irelevante pe pagina web

Flux de lucru RankBrain

RankBrain este un sistem de învățare automată lansat pentru a înțelege mai bine sensul interogărilor și pentru a oferi conținut relevant pentru public.

Este o parte a algoritmului Google Hummingbird. Clasează paginile web pe baza funcțiilor specifice interogării și relevanța unui site web.

Cum să te adaptezi

Efectuând analize competitive, optimizați pagina web pentru o exhaustivitate și relevanță a conținutului. Puteți utiliza instrumente precum SEMRush , Spyfu pentru a analiza conceptul, termenii și subiectele utilizate de paginile web ale competitorilor de rang înalt. Acesta este un mod perfect de a-ți întrece concurenții.

Ce este Google Possum Update?

Posum a fost actualizarea algoritmului Google lansată la 1 septembrie 2016. Este considerată cea mai semnificativă actualizare a algoritmului după actualizarea Pigeon, 2014. Actualizarea s-a concentrat pe îmbunătățirea clasamentelor de afaceri care nu se încadrează în limitele orașelor fizice și filtrarea listărilor de afaceri bazate pe adresă și afilieri. 

Obiectivele lui Possum

  • Concurență dură în locația dvs. vizată

Fluxul de lucru al lui Possum

Rezultatele căutării sunt furnizate în funcție de locația căutătorului. Cu cât sunteți mai aproape de o anumită afacere, este mai probabil să o vedeți în partea de sus a rezultatelor căutării locale. Fascinant, Possum a furnizat, de asemenea, rezultatele unor companii cunoscute, situate în afara zonei orașului fizic.

Cum să te adaptezi

Măriți lista de cuvinte cheie și efectuați urmărirea rangurilor specifice locației. Afacerile locale ar trebui să se concentreze pe mai multe cuvinte cheie, din cauza volatilității Posum introdus în SERP.

Ce este Google Fred Update?

Fred este actualizarea algoritmului Google lansată pe 8 martie 2017.

Obiectivele actualizării Fred

  • Afiliere cu conținut greu
  • Conținut centrat pe anunțuri sau
  • Conținut subțire

Fluxul de lucru al lui Fred

Această actualizare vizează paginile web care încalcă liniile directoare ale webmaster-ului Google. Principalele pagini web afectate de acestea sunt blogurile care conțin conținut de calitate scăzută și care vizează în principal audiența pentru a obține venituri prin conducerea traficului.

Cum să te adaptezi

Eliminați conținutul subțire analizându-l prin Orientările privind calitatea Căutării Google. Dacă permiteți reclame pe paginile dvs., asigurați-vă că acestea sunt pe pagini cu conținut de înaltă calitate și util pentru utilizatori. Vă rugăm să nu încercați să manipulați Google pentru a crede că pagina dvs. este conținut de înaltă calitate, atunci când este, în schimb, plină de link-uri de afiliere.

FILED UNDER: ALGORITMUL GOOGLE ACTUALIZAREETICHETATE CU: ALGORITMUL GOOGLE , GOOGLE ANAMNEZA , GOOGLE ALGORITM DE ACTUALIZARE , ACTUALIZĂRI ALGORITMUL GOOGLE , GOOGLE CEA MAI RECENTĂ ACTUALIZARE ALGORITM , GOOGLE NOUĂ ACTUALIZARE , GOOGLE UPDATE CĂUTARE , GOOGLE UPDATE SEO , GOOGLE UPDATE 2019 , CELE MAI RECENTE GOOGLE ALGORITM DE ACTUALIZARE , ACTUALIZARE NOUĂ A ALGORITMULUI GOOGLE

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment