Google ADS

Google ADS – Publicitate online PPC pentru a vă atinge obiectivele de marketing

Anunțuri Google – Publicitate online PPC Obiectivele de marketing – Google AdWords

Dezvoltați-vă compania cu Google Ads

Adresați-vă clienților când aceștia caută companii ca a dvs. în Căutarea Google și pe Google Maps. Plătiți numai pentru rezultate, cum ar fi clicuri pe site-ul dvs. sau apeluri către companie.

Afișați anunțul atunci când utilizatorii caută ceea ce oferiți

Google este platforma unde utilizatorii caută ce să facă, unde să meargă și ce să cumpere. Anunțul dvs. se poate afișa oricând pe Google, chiar în momentul în care un utilizator caută produse sau servicii similare celor pe care le oferiți.

https://www.seoadwords.ro
Google ADS - Publicitate online PPC pentru a vă atinge obiectivele de marketingAnunțuri Google - Publicitate online PPC  Obiectivele de marketing - Google AdWordsDezvoltați-vă compania cu Google Ads

Fie că sunt pe computer, fie că sunt pe dispozitivul mobil, utilizatorii pot fi transformați în clienți valoroși cu ajutorul unui anunț afișat la momentul potrivit.

Obțineți rezultatele care contează pentru dvs.

SPORIȚI NUMĂRUL DE VIZITE PE SITE

Sporiți numărul vânzărilor online, rezervărilor sau înscrierilor în listele de distribuție prin e-mail cu ajutorul anunțurilor online care direcționează utilizatorii către site.

OBȚINEȚI MAI MULTE APELURI TELEFONICE

Sporiți numărul apelurilor de la clienți cu ajutorul anunțurilor care conțin numărul dvs. de telefon și un buton de apelare.

SPORIȚI NUMĂRUL VIZITELOR ÎN MAGAZIN

Atrageți mai mulți clienți cu ajutorul anunțurilor comerciale care ajută utilizatorii să vă găsească compania pe hartă.

Setați un buget convenabil pentru companie

Google Ads poate funcționa cu aproape orice buget publicitar. Stabiliți o limită a bugetului lunar, iar aceasta nu va fi depășită niciodată. În plus, puteți întrerupe sau ajusta oricând cheltuielile.

Colaborați cu Google pentru a găsi clienții potriviți

Cu ajutorul anunțurilor inteligente și ușor de folosit, vă puteți adresa mai multor clienți relevanți, în limitele bugetului. În plus, vă vom ajuta să vă îmbunătățiți anunțurile de-a lungul timpului, pentru a obține mai multe rezultate importante pentru companie.Aflați cum funcționează Google Ads 

VEDEȚI REZULTATE REALE

“Promovarea pe Google ne-a ajutat să ne dezvoltăm compania și mi-a oferit șansa să fac ceea ce îmi place.”

 Urmăriți povestea companiei Ascendance Studio

Obțineți mai mulți clienți cu Google Ads

Începeți acum

Sau sunați-ne pentru a vă ajuta să vă creați un cont. 0725 763 311*

De luni până vineri, 09:00-18:00

Ce este Google AdWords? Cum funcționează licitația AdWords

© 2011 WordStream, Inc.

Acest Infographic este proprietatea WordStream, Inc.

WordStream este un furnizor de software de gestionare a PPC , instrumente PPC , și un GRATUIT instrument de cercetare de cuvinte cheie .

Ce sunt anunțurile Google (cunoscute anterior ca Google AdWords)?

Ce este AdWords? Anunțurile Google, AKA Google AdWords, reprezintă sistemul de publicitate Google în care agenții de publicitate licitează pentru anumite cuvinte cheie pentru ca anunțurile pe care le pot face clic să apară în rezultatele căutării Google. Din moment ce agenții de publicitate trebuie să plătească pentru aceste clicuri, Google face bani din căutare. Această infogramă vă va ajuta să înțelegeți modul în care funcționează AdWords, detaliind licitația AdWords, procesul de licitare și explicând factori importanți, cum ar fi Scorul de calitate și costul-pe-clic. Dacă întrebați “Cum funcționează AdWords?” acest infographic este pentru tine!

Funcționează AdWords?

Funcționează Google AdWords? În funcție de competitivitatea cuvintelor cheie pe care le licitați și de relevanța respectivului cuvânt cheie pentru conversiile reale pentru compania dvs., AdWords poate sau nu poate să funcționeze pentru compania dvs. În cea mai mare parte, am constatat că Google AdWords este extrem de eficient pentru multe tipuri de afaceri, atâta timp cât acestea nu își pierd banii pe cuvinte cheie greșite sau scriu anunțuri slabe, reduse de CTR.

Cât costă Google AdWords?

Mulți factori pot afecta costurile publicității AdWords pentru compania dvs. Aflați totul despre aceste costuri, cum funcționează licitarea și costul mediu pe clic pentru agenții de publicitate din ghidul nostru ” Cât costă AdWords ?”

Cum să faceți publicitate prin intermediul anunțurilor Google

Întreprinderile pot face publicitate pe Google deschizând un cont Google AdWords . Aflați mai multe despre cum puteți profita la maximum de Google AdWords aici . Sau urmați calea dovedită pentru succesul AdWords în infografiul nostru “Cum să utilizați Google AdWords” .

Cum funcționează anunțurile Google sau licitarea AdWords?

Poziția reală a anunțului dvs. este determinată de clasarea anunțului dvs. (Scorul de calitate maxim al sumei licitate). Cea mai înaltă clasă de anunț primește prima poziție a anunțului. Suma CPC reală va fi determinată de gradul de anunț al celui mai mare anunț de mai jos, împărțit la Scorul de calitate. Singura excepție a acestei reguli este când sunteți singurul ofertant sau cea mai mică ofertă din licitația AdWords; atunci plătiți suma licitată maximă pe clic! Licitarea AdWords afectează foarte mult agenții de publicitate care licitează cu scoruri de calitate scăzută. În schimb, cei cu scoruri de calitate ridicate obțin un rang mai ridicat în rândul anunțurilor și un CPC mai mic.

De câte ori funcționează o licitație Google?

Licitația se execută de miliarde de ori în fiecare lună. Rezultatele sunt de așa natură încât utilizatorii găsesc anunțuri care sunt relevante pentru ceea ce caută, agenții de publicitate se conectează cu potențialii clienți la cele mai mici prețuri posibile și agenții Google cu venituri de miliarde de dolari.

Cum funcționează licitația Google?

După efectuarea unei interogări pe Google, motorul de căutare procesează cererea și execută licitația, care va determina apoi pozițiile anunțurilor și CPC-ul fiecărui agent de publicitate.

Cum intri intr-o licitatie Google?

Anunțurile dvs. Google sunt eligibile pentru a fi introduse într-o licitație de fiecare dată când licitați pentru cuvinte cheie relevante pentru interogarea de căutare a utilizatorului. Sumele licitate, Scorul de calitate și relevanța vor intra în joc pentru a determina dacă anunțul dvs. se califică să fie afișat pe SERP.

Ce intră într-o licitație Google?

După identificarea cuvintelor cheie de la advertiseri pe care doresc să liciteze, Google introduce apoi cuvântul cheie din contul pe care îl consideră cel mai relevant în licitație cu suma licitată maximă pe care ați specificat-o și anunțul asociat.

Ce este CPC ?

CPC sau costul pe clic reprezintă suma pe care un agent de publicitate o plătește de fiecare dată când cineva face clic pe anunțul AdWords.

Cum funcționează CPC-ul?

CPC-ul dvs. este determinat de competitivitatea cuvintelor dvs. cheie , a sumelor licitate maxime și a Scorurilor de calitate. Aflați cele mai scumpe cuvinte cheie din Google AdWords .

Care este costul mediu pe clic pentru anunțurile Google?

Costul mediu pe clic pe AdWords variază în funcție de cuvinte cheie și de industrie, dar este de aproximativ 2,32 USD în rețeaua de căutare și de 0,58 RON în rețeaua de display. Obțineți mai multe valori medii AdWords aici .

Ce este Scorul de calitate Google?

Aceasta este o metrică pe care Google o folosește pentru a determina cât de relevantă și utilă este anunțul dvs. pentru utilizator, bazat în primul rând pe valoarea CTR a anunțului, relevanța cuvântului cheie și calitatea paginii dvs. de destinație. Cu cât Scorul dvs. de calitate este mai ridicat, cu atât mai bine: cuvintele cheie cu Scor de calitate ridicat vă vor economisi bani și vă vor câștiga o clasare mai bună a anunțurilor.

Cum determină Google ce plătiți?

Costurile sunt determinate de suma licitată maximă, de Scorul dvs. de calitate și de competitivitatea cuvântului dvs. cheie.

Ce este rangul de anunțuri Google?

Clasarea anunțului Google este poziția publicității companiei pe pagina motorului de căutare, pe baza unei combinații între scorul maxim al ofertei și scorul de calitate al companiei.

Clasamentul anunțului vs. Scorul de calitate

Clasamentul anunțului este cât de mare pe pagină va fi afișată anunțul. Scorul de calitate pe de altă parte este determinat de relevanța și utilitatea căutătorului și este doar o parte a procesului de poziționare a anunțurilor. Începând cu anul 2013, Scorul de calitate Google a devenit din ce în ce mai valabil, deoarece scorul mediu de calitate sa schimbat de la 7 la 5.

Care este poziția anunțului în AdWords?

Poziția anunțului este poziția pe rezultatele paginii motorului de căutare, în care anunțul apare în raport cu toate celelalte anunțuri.

Ce este CPC real?

Suma CPC reală reprezintă suma pe care un agent de publicitate o plătește de fiecare dată când un căutător dă clic pe anunțul său; acest număr variază în funcție de ceilalți agenți de publicitate din licitație și este întotdeauna mai mic decât prețul maxim al licitației.

Cum calculează Google suma CPC reală?

Valoarea CPC reală este determinată prin împărțirea rangului de anunțuri al concurentului sub ele (rangul anunțului la lovit) de scorul de calitate plus $ .01.

Care sunt metodele alternative de licitare?

Metodele alternative de licitare includ CPM și CPA .

Ce este licitarea CPM?

Licitarea CPM se bazează pe afișări și poate fi utilizată alături de licitarea CPC.

CPC vs. CPM

CPC reprezintă costul pentru o reclamă bazată pe numărul de clicuri primite, iar CPM reprezintă costul unei reclame bazat pe numărul de afișări pe care le primește. Ambele metode pot fi utilizate simultan.

Ce sunt cuvintele cheie Google pentru anunțuri?

Cuvintele cheie din AdWords sunt cuvintele și expresiile pe care le oferă agenții de publicitate, sperând că anunțurile lor vor apărea pe pagina rezultatelor motorului de căutare (SERP) când oamenii caută acele produse sau servicii. De exemplu, dacă vindeți pantofi online, puteți licita pentru cuvinte cheie cum ar fi “adidași Nike” și “loafers penny”. Cercetarea prin cuvinte cheie este procesul de utilizare a instrumentelor și a datelor pentru a determina care dintre cuvintele cheie sunt cel mai probabil să conducă un trafic relevant la anunțurile dvs. și la site-ul dvs.

Ce este optimizarea motorului de căutare?

Optimizarea motoarelor de căutare este un act de îmbunătățire a vizibilității site-ului sau a paginii dvs. în cadrul unei pagini cu rezultatele motorului de căutare prin metode organice. Acest lucru se poate face folosind cuvinte cheie de căutare în conținutul dvs., astfel încât un motor de căutare să poată găsi și afișa site-ul dvs. mai repede și cu mai multă acuratețe. Autoritatea site-ului și profilul dvs. de legătură joacă, de asemenea, un rol în clasamentul motorului dvs. de căutare.

Cum funcționează rețeaua de display Google?

Rețeaua de display Google sau GDN este o rețea foarte mare de site – uri care permit Google să plaseze anunțuri grafice, care ajunge la peste 90% din totalul utilizatorilor de Internet! În general, agenții de publicitate constată că clicurile din Rețeaua de display sunt mai puțin costisitoare decât cele din rețeaua de căutare. În funcție de metodele de direcționare, CTR-urile pot fi ridicate, iar CPA-ul este scăzut. Încercați să creați anunțuri inteligente în întregime gratuite și ușor de utilizat dacă doriți să vă grăbiți să vă grăbiți în rețeaua de display. 

Ce este un grup de anunțuri în Google AdWords? Cum funcționează grupurile de anunțuri?

Un grup de anunțuri este un container pentru anunțurile dvs. AdWords , cuvintele cheie și paginile de destinație. Google tinde să recompenseze agenții de publicitate care creează campanii AdWords cu grupuri de anunțuri bine structurate. Este important să nu aruncați toate cuvintele dvs. cheie în același grup de anunțuri, ci să vă organizați cuvintele cheie în teme.

Ce este relevanța anunțului în AdWords?

Relevanța anunțurilor este o măsură a modului în care cuvântul cheie pe care îl licitați este pentru anunțurile dvs., precum și cât de mult se potrivesc cuvintele dvs. cheie cu mesajul anunțurilor și paginilor de destinație. O mai mare relevanță a anunțurilor și a cuvintelor cheie poate îmbunătăți ratele de clic și scorurile de calitate.

Cum funcționează Optimizatorul de conversii?

Instrumentul de optimizare a conversiilor din Google AdWords este un instrument de manipulare a sumei licitate care gestionează sumele licitate la nivel de cuvânt cheie, cu scopul de a încerca să conducă cât mai multe conversii, la sau sub costul specificat de un agent de publicitate pe clic (CPA).

Am publicitate pe Google. Cum fac?

La Seoadwords.ro, am analizat zeci de mii de conturi Google AdWords din toate colțurile lumii, în diverse industrii. Cea mai ușoară modalitate de a vedea cum faci la Google PPC este de a compara performanța PPC cu agenții de publicitate din industrie și de a cheltui. Din fericire, WordStream are un instrument gratuit pentru asta. Faceți clic mai jos pentru a oferi Google Grader un drum liber!