Google Ads Campaign Types

No Comments

Setari Campanii Google Ads

Reclame Google: 13 tipuri de campanii și la ce să vă așteptați din reclamele Google

Google Ads (Adwords) Campaign Types

Tipuri de campanii Google Ads (Adwords)

Scris de Ryan pe20 februarie 2017. Publicat în publicitate online , blogul SEM .

Tipuri de campanii Google

(Actualizat pe 8 februarie 2019) Începând cu 2019, Google Ads (Adwords) vă permite să alegeți între cinci tipuri de campanii diferite. Acestea sunt: ​​Rețeaua de căutare, Rețeaua de afișare, video (YouTube), cumpărături și aplicații universale. Alegerea unui tip de campanie este primul tău pas în publicarea anunțurilor, deci studiați-vă. Fiecare tip de campanie are caracteristici secundare care extind și contractează funcționalitatea din campanie (de exemplu, Standard, Toate funcțiile, instalări de aplicații mobile, Anunțuri dinamice de căutare, numai apeluri, obiective de marketing etc.). Din fericire, aceste funcții se schimbă pe pagina, după cum selectați, pentru o vizualizare ușoară.

1) Rețea de căutare

Rețeaua de căutare (SN) Numai campaniile vă permit să afișați anunțuri text doar în paginile cu rezultatele motorului de căutare . Funcțiile campaniei sunt mai extinse decât SNDS, iar în afară de „Standard” și „Toate caracteristicile” includ instalări de aplicații mobile, implicare de aplicații mobile, reclame dinamice pentru căutare și numai apeluri. Funcțiile „standard” sunt un pariu bun și pentru noii utilizatori Google Ads în acest caz, deoarece funcțiile includ cinci extensii – două mai mult decât SNDS (Callout, Structurat-Snippets). Rețeaua de căutare este un loc minunat pentru a face reclamă pentru o gamă largă de companii și este deosebit de bună pentru întreprinderile locale.

Când ar trebui să folosiți SN?

  • Orice buget
  • Alegere potrivită pentru majoritatea întreprinderilor
  • Dacă doriți să faceți publicitate pe Google Maps
  • Dacă doriți să plătiți pentru a fi numărul 1 pe Google

Rețea de căutare cu afișare selectată (SNDS)

Conținând cea mai largă acoperire a tuturor tipurilor de campanii, SNDS plasează anunțuri text pe paginile cu rezultatele căutării ȘI pe site-urile web din Rețeaua de display Google (GDN). Cu alte cuvinte, SNDS re-scopuri anunțuri text în anunțuri banner banner și le plasează pe site-uri web. Nu este la fel de drăguț precum crearea propriilor dvs. anunțuri imagine, dar este un mod rapid și eficient de a scoate reclame acolo.

SNDS conține doar două selecții de caracteristici de tip campanie: „Standard” și „Toate funcțiile”. Setarea „Standard” va permite extensiile de anunțuri cele mai utilizate (sitelinkuri, locație, apel) și ascunde setări avansate (programare anunțuri, rotire anunțuri) , Anunțuri dinamice de căutare, Opțiuni URL pentru campanii). Vizualizarea caracteristicilor „Standard” în dungi este puțin mai puțin intimidantă și este o alegere bună pentru noii utilizatori AdWords.

Când ar trebui să utilizați SNDS?

  • Buget mediu-mare
  • Nișă de industrie mică
  • Zonă geografică mică
  • Dacă campania dvs. din Rețeaua de căutare nu atinge bugetul țintă și sunteți optimizați

2) Rețeaua de afișare

Cunoscut pentru afișarea anunțurilor imagine , Rețeaua de display (DN) conține peste un milion de site-uri web pentru a afișa anunțuri pe (destinații de plasare gestionate). Caracteristicile sunt ușor diferite pentru DN și încep cu „Obiectivele de marketing” sau „Niciun obiectiv de marketing”. Dacă selectați „Obiective de marketing”, veți putea să vă construiți campania bazată pe conștientizare (impresii), influență (vizite, implicare), sau acțiuni (cumpărare, apel, vizitare locație). Pe măsură ce selectați una dintre aceste trei căsuțe, veți modifica funcțiile din pagina care se referă cel mai bine la construirea acelui tip de campanie.

Când ar trebui să utilizați DN-ul?

  • Pentru crearea conștientizării mărcii
  • Dacă aveți un anumit site web pe care doriți să faceți publicitate
  • Pentru a crea campanii de remarketing
  • Dacă doriți să afișați anunțuri pe YouTube

3) Video (YouTube)

Publicitate pe YouTube cu campanii video pe Google Adwords. Puteți alege formate de anunțuri care servesc cu o opțiune pentru a sări peste anunț după cinci secunde sau ca un buffer de șase secunde între videoclipuri. Funcțiile campaniei vă permit să extindeți anunțurile cu campanii de cumpărături și cu instalări de aplicații mobile. Setarea campaniei este directă aici, dar există câteva opțiuni de selectat pentru a începe.

Când ar trebui să folosiți campanii video?

  • Pentru crearea plasării conținutului video comercial pe YouTube
  • Dacă aveți conținut video pe care doriți să îl promovați

4) Cumpărături

Anunțurile Cumpărături Google nu au prea multe configurații și nu există multe funcții de selectat. Dacă doriți să afișați produse din magazinul dvs. de comerț electronic în Google Shopping, atunci va trebui să configurați Google Merchant Center. Deși procesul nu este dificil, pot exista blocaje în funcție de modul în care este configurat magazinul dvs. de comerț electronic. Dacă Google Merchant Center este configurat și primește fluxul magazinului dvs., conectați-l la noua dvs. campanie de cumpărături și Google va face restul – nu este nevoie să vizați sau să creați reclame.

Când ar trebui să folosiți Google Shopping?

  • Dacă aveți un magazin de comerț electronic

5) Campania cu aplicații universale

Reclamă cu ușurință aplicația ta în Rețeaua de căutare, afișare și video cu Campania de aplicații universale. Acesta este cel mai bun loc pentru configurarea publicității pentru aplicația dvs., din cauza accesului Google. Configurarea este directă și în această campanie, deși va trebui să adăugați aplicația și să vă modificați obiectivele.

Când ar trebui să utilizați Campania pentru aplicații universale?

  • Dacă aveți o aplicație nouă sau existentă
  • Dacă doriți să conduceți vânzări de aplicații

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment