Este necesară prezenta in motorul de căutare?

No Comments

Răspunsul simplu este: NU – trimiterea indexarii motorului de căutare nu este necesară. Majoritatea motoarelor de căutare din zilele noastre (în special Google) accesează paginile cu crawlere și indexare urmând link-uri. Folosind această logică, o singură legătură de intrare din orice pagină deja indexată va identifica pagina dvs. către motor. Ulterior, dacă pagina respectivă leagă către alte pagini din site-ul dvs., acestea vor fi, de asemenea, indexate … și așa mai departe.

Din acest motiv, legătura de intrare este foarte importantă. De fapt, achiziționarea de back-link-uri poate fi cea mai importantă dintre SEO. În teorie, totuși, proprietarul unui site web nu ar trebui să „cerceteze” sau „să vâneze” pentru link-uri. Dacă conținutul prezentat este de interes, util și / sau important, există o tendință naturală în rândul utilizatorilor de web de a face legătura cu informațiile. Aceasta este baza algoritmului Google PageRank.

Cu tot respectul, trimiterea site-ului dvs. către motoarele de căutare nu vă poate răni. În plus, aceasta implică doar aproximativ 5 minute de muncă adăugată, presupunând că le supuneți doar băieților mari. Și o dată este suficient … nu trebuie să vă trimiteți site-ul de mai multe ori. Nu ajută și nu face ca site-ul dvs. să fie târât mai repede sau mai des.

Trebuie menționat că trimiterea site-ului dvs. către Google, Yahoo, MSN și multe altele nu costă nicio taxă. Multe companii SEO afirmă că trebuie să plătiți pentru a fi indexat. Nu este cazul și aș rămâne departe de aceste companii. Au foame de bani și nu așteaptă interesul dvs.

V-ați gândi vreodată să mergeți într-o vacanță în toată țara fără a aduce o hartă? Este destul de greu să îți găsești drumul în anumite locuri cu o hartă. Cât de greu ar fi dacă ai încerca această aventură fără una? Cu toate acestea, acest lucru este exact ceea ce fac oamenii în fiecare zi în lumea online. Au încercat să-și construiască propriile afaceri online fără să aibă o foaie de parcurs către succes. Apoi, după câteva luni sau ani de rătăcire doar online, renunță la frustrare și renunță. Se îndepărtează spunând că internetul nu funcționează pentru ei. Motivul pentru care nu a funcționat este că nu au ridicat o hartă și au urmat-o!

Nu trebuie să sfârșești pierdut în schimbarea online. Mai jos vă voi oferi zece pași care să vă ajute să vă planificați cursul și să vă începeți în direcția corectă. Nu este tot ceea ce trebuie să știi prin orice întindere a imaginației, dar îți va oferi o bază de bază pe care să te bazezi.

Luați în considerare harta începătorului dvs. pentru profiturile de marketing pe Internet.

1. Alegeți o piață vizată

Cea mai mare greșeală pe care o fac majoritatea oamenilor atunci când începe o afacere este că aleg un produs și apoi încearcă să găsească oameni care vor să-l cumpere. Dacă aceasta este direcția de la care porniți în călătorie, atunci mergeți în direcția opusă de la destinație. Întreprinderile înțelepte operează dintr-un concept diferit. Mai întâi aleg o piață și apoi aleg un produs pe care oamenii îl caută. Cu alte cuvinte, în loc să încerce să găsească produse de vânzare pentru a-și vinde produsul, ei găsesc oportunități vizate și apoi îi întreabă ce doresc să cumpere.

Nici nu vă gândiți să începeți o afacere până nu știți exact de unde aveți de gând să vă conduceți. Gândiți-vă mai întâi către clienți vizați. Apoi, puteți veni cu un produs pentru persoanele respective. Aș dori mai degrabă să aveți 1.000 de accesări pe zi pe site-ul dvs. pentru o audiență generală SAU 10 accesări pe zi de oameni disperați și dispuși să plătească orice preț pentru a vă cumpăra produsele? Dacă sunteți inteligent, veți alege persoanele care sunt gata să cumpere!

2. Dezvoltați un produs

În continuare, trebuie să dezvolți un produs sau serviciu pentru această piață. Nu sari doar pe banda de programe de afiliere când ajungi la acest pas. Există trei moduri majore de a vinde un produs online:

A. Vă creați propriul dvs. produs exclusiv.
Aceasta este cea mai bună oportunitate pe care o aveți. Dacă vă dezvoltați propriul produs, puteți alege prețul acestuia, puteți vinde drepturi de reimprimare altora, puteți configura un program de afiliere etc. Nu îmi spuneți că nu puteți face acest lucru. Zeci de mii de antreprenori inovatori și-au folosit propriile produse informaționale pentru a începe cariera. Puteți.

De-a lungul vieții tale, sunt sigur că există ceva ce ai învățat pe care îl poți partaja într-un produs How-To. Poate cunoașteți pe altcineva care are cunoștințele potrivite pentru un produs How-To și pe care le-ați putea ajuta să creeze un produs dacă amândoi împărtășiți drepturile asupra acestuia. Nu treceți doar de această oportunitate și spuneți că nu se poate face.

b. Cumpărați drepturile asupra unui produs sau JV pentru un produs offline.
Puteți cumpăra drepturile asupra produselor de succes pentru 500 – 20.000 USD. Dacă altcineva a creat un produs de care știți că este interesată piața dvs. vizată, oferiți-i o taxă mare pentru drepturile asupra acesteia. Astfel puteți obține propriul dvs. produs și nu trebuie să plătiți niciodată un ban în redevențe. De asemenea, puteți căuta prin reviste pe care piața dvs. vizată citește și să caute produse pe care oamenii le vând. Apoi, dă-le un apel și solicită drepturile exclusive de internet asupra produsului lor pentru un anumit procent din profituri sau o taxă anticipată.

c. Vă alăturați unui program de afiliere.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment