No Comments

Ce este E-AT? De ce este important pentru SEO

Oamenii au început să vorbească despre E-AT în august 2018 și de atunci a fost menționat în sute de articole SEO .

1 explorator de conținut 1

Unele dintre aceste articole ne spun că este un factor important de clasificare …

3 mănâncă factorul de clasare

… în timp ce alții ne spun că nu este:

2 mâncați nu factorul de clasare

Deci care este adevărul?

În acest ghid, vom răspunde la următoarele întrebări:

Ce este E-AT?

E-AT- reprezintă expertiză, autoritate și încredere. Acesta provine din Ghidurile de evaluare a calității Google Search – un document de 168 de pagini utilizat de evaluatorii de calitate umană pentru a evalua calitatea rezultatelor căutării Google.

Google a publicat  acest document online în 2013 pentru a „ajuta webmasterii să înțeleagă ce caută Google într-o pagină web.”

Cât de important este EAT ?

E-AT este important pentru toate întrebările, dar unele mai mult decât altele.

Dacă căutați doar poze cu pisici drăguțe, atunci E-AT probabil nu contează atât de mult. Subiectul este subiectiv și nu este mare lucru dacă vezi o pisică pe care nu crezi că e drăguță.

Dacă sunteți în căutarea dozei corecte de aspirină atunci când sunteți însărcinată, atunci E-AT este, fără îndoială, important. Dacă Google ar fi prezentat conținut pe acest subiect scris de un scriitor neîncrezător, publicat pe un site web de încredere, lipsit de autoritate, atunci probabilitatea ca acel conținut să fie inexact sau înșelător este mare.

Având în vedere natura informațiilor căutate aici, aceasta nu este doar incomodă, ci poate pune viață în pericol.

E-AT este important și pentru întrebări precum „cum să îmbunătățiți scorul de credit”. Aici, este puțin probabil ca sfaturile necuprinzătoare și neautorizate să fie legitime și nu ar trebui să fie de încredere.

Google se referă la aceste tipuri de subiecte ca subiecte YMYL (banii tăi sau viața ta):

Unele tipuri de pagini sau subiecte ar putea avea un impact asupra fericirii, sănătății, stabilității financiare sau siguranței viitoare a unei persoane.

Numim astfel de pagini „Banii tăi sau viața ta” sau YMYL .

Dacă site-ul dvs. este construit în jurul unui subiect YMYL , atunci demonstrarea EAT este crucială.

Cum se evaluează EAT ?

Expertiza, autoritatea și încrederea sunt concepte similare, dar nu identice. Deci, fiecare este evaluat independent folosind un set diferit de criterii.

Expertiză

Expertiza înseamnă să ai un nivel ridicat de cunoștințe sau deprinderi într-un anumit domeniu. Este evaluat în principal la nivel de conținut, nu  la nivel de site sau organizațional. Google caută conținut creat de un expert în materie.

Pentru subiectele YMYL , este vorba despre expertiza formală, calificările și educația creatorului de conținut. De exemplu, un contabil autorizat este mai calificat pentru a scrie despre pregătirea impozitului decât cineva care a citit câteva postări la r / personalfinance .

Experiența formală este importantă pentru subiecte YMYL , precum consultanță medicală, financiară sau juridică.

Pentru subiecte non-YMYL, este vorba despre demonstrarea experienței de viață relevante și a „expertizei cotidiene”.

Unele subiecte necesită o expertiză mai puțin formală. […] Dacă se pare că persoana care creează conținutul are tipul și cantitatea de experiență de viață care să-l facă „expert” în temă, vom aprecia această „expertiză de zi cu zi” și nu vom penaliza persoana / pagina web / site web pentru a nu avea educație sau formare „formală” în domeniu.

De asemenea, Google spune că „expertiza de zi cu zi” este suficientă pentru unele subiecte YMYL . De exemplu, faceți o întrebare de genul „cum se simte că aveți cancer”. Cineva care trăiește cu boala este mai bine plasat pentru a răspunde la acest lucru decât un medic calificat cu ani de experiență.

Este chiar posibil să aveți experiență de zi cu zi în subiecte YMYL . De exemplu, există forumuri și pagini de asistență pentru persoanele cu anumite boli. Împărtășirea experienței personale este o formă de expertiză de zi cu zi.

autoritare

Autoritatea este despre reputație, în special în rândul altor experți și influenți din industrie. Pur și simplu, atunci când alții văd un individ sau un site web ca fiind o sursă de informații directă despre un subiect, aceasta este autoritatea.

Pentru a evalua autoritatea, evaluatorii caută pe internet informații despre reputația site-ului sau a persoanei fizice.

Folosiți cercetarea despre reputație pentru a afla ce gândesc utilizatorii reali, precum și experții despre un site web. Căutați recenzii, referințe, recomandări ale experților, articole de știri și alte informații credibile create / scrise de către persoane fizice despre site-ul web.

Pasagerilor li se spune să caute surse independente atunci când fac acest lucru.

Când căutați informații despre reputație, încercați să găsiți surse care nu au fost scrise sau create de site-ul web, compania în sine sau persoana fizică.

Wikipedia este o bună sursă de informații pe care Google o menționează.

Articolele Wikipedia vă pot ajuta să aflați despre o companie și pot include informații specifice reputației, precum premii și alte forme de recunoaștere, sau, de asemenea, controverse și probleme.

Este important să ne amintim că autoritatea este un concept relativ. În timp ce Elon Musk și Tesla sunt surse autoritare de informații despre vehiculele electrice, acestea nu au autoritate mică în ceea ce privește SEO .

Este, de asemenea, cazul în care unele persoane și site-uri web sunt unic autoritare atunci când vine vorba de anumite subiecte. De exemplu, cea mai autorizată sursă de versuri pentru cântece Coldplay este site-ul lor oficial. Și cea mai autoritară sursă de informații pentru clasele de vită din SUA este USDA .

De incredere

Încrederea se referă la legitimitatea, transparența și acuratețea site-ului și a conținutului acestuia.

Raterii caută o serie de lucruri pentru a evalua încrederea, inclusiv dacă site-ul web declară cine este responsabil pentru conținutul publicat. Acest lucru este deosebit de important pentru interogările YMYL , dar se aplică și în cazul interogărilor non-YMYL.

Site- urile YMYL cer un grad ridicat de încredere, de aceea au nevoie, în general, de informații satisfăcătoare despre cine este responsabil pentru conținutul site-ului.

A avea suficiente informații de contact este de asemenea important, în special pentru subiectele YMYL și magazinele online.

Dacă un site web al unui magazin sau al unei tranzacții financiare are doar o adresă de e-mail și o adresă fizică, poate fi dificil să obțineți ajutor dacă există probleme cu tranzacția. De asemenea, multe alte tipuri de site-uri web YMYL necesită, de asemenea, un grad ridicat de încredere a utilizatorilor.

Raterii iau în calcul, de asemenea, exactitatea conținutului.

Pentru articole de știri și pagini de informații, MC-ul de înaltă calitate trebuie să fie corect de fapt pentru subiect și trebuie să fie susținut de consensul experților acolo unde există un astfel de consens.

Citarea surselor de încredere face parte din acest aspect.[un articol] cu o cantitate satisfăcătoare de informații exacte și referințe externe de încredere pot fi de obicei evaluate în gama înaltă.

Amintiți-vă doar că încrederea, ca și autoritatea, este un concept relativ. Oamenii și site-urile web nu pot fi percepute ca demne de încredere în toate domeniile. Suntem o sursă de informații de încredere despre SEO , dar nu și culturism.

E-AT este un factor de clasare?

Danny Sullivan, cel puțin în conformitate cu legătura publică de căutare a Google:

Danny Sullivan@dannysullivanReplying to @dannysullivan and 5 others

Is E-A-T a ranking factor? Not if you mean there’s some technical thing like with speed that we can measure directly.

We do use a variety of signals as a proxy to tell if content seems to match E-A-T as humans would assess it.

In that regard, yeah, it’s a ranking factor.755:07 PM – Oct 11, 2019Twitter Ads info and privacy35 people are talking about this

Confuz? Lasă-mă să explic.

Vedeți, pentru ca ceva să fie un „factor de clasament”, trebuie să fie ceva tangibil pe care un computer îl poate înțelege și evalua.

Poate cel mai evident exemplu în acest sens este numărul de backlinkuri către o pagină.

Google accesează web-ul pe distanțe mari, astfel încât să știe câte linii de backlinks indică majoritatea paginilor. Acestea pot crea cu ușurință un program de calculator care clasează paginile cu cele mai bune backlink-uri de înaltă calitate.

Problema cu expertiza, autoritatea și încrederea este că, deși sunt calități de conținut dorite, sunt concepte fundamental umane. Nu puteți spune unui computer să plaseze paginile cu E-AT mai mare, deoarece înțelege doar biți și octeți.

Iată soluția Google la această problemă:

În primul rând , inginerii lor de căutare se gândesc la modificări ale algoritmului care ar putea îmbunătăți calitatea rezultatelor căutării.

În al doilea rând , acestea arată rezultatele căutării la Raterii de calitate cu și fără modificarea propusă implementată. Sarcina lor este de a oferi feedback Google, și nu li se spune care este setul de rezultate.

În al treilea rând , Google folosește feedback-ul pentru a decide dacă modificarea propusă a avut un impact pozitiv sau negativ asupra rezultatelor căutării. Dacă rezultatele sunt pozitive, modificarea este implementată.

Folosind acest proces, inginerii Google sunt capabili să înțeleagă semnalele tangibile care se aliniază cu E-AT și să regleze algoritmii de clasare în consecință.

Google explică mai multe despre acest proces aici și în acest videoclip:

Ben Gomes, vicepreședintele Căutării Google, a oferit un fantastic tldr; versiune a tuturor celor de mai sus într- un interviu acordat CNBC  în 2018:

Puteți vedea ghidurile de evaluare ca pe unde dorim să mergem algoritmul de căutare. Ei nu vă spun cum algoritmul obține rezultate, dar arată în mod fundamental ce ar trebui să facă algoritmul.

Site-urile web au un scor E-AT?

Nu (în sfârșit, o întrebare cu un răspuns definitiv).

Grant Simmons@simmonet

“EAT and YMYL are concepts introduced for Quality Raters to dumb down algorithm concepts. They are not ‘scores’ used by Google internally.“ #Pubcon @methode Followup: There is no EAT algorithm.85:20 PM – Oct 10, 2019 · Winchester, NVTwitter Ads info and privacySee Grant Simmons’s other Tweets

Acest răspuns este destul de evident atunci când înțelegeți cum Google evaluează E-AT și rolul Raterilor de calitate. Dar cu siguranță merită să reiterăm:

Google nu acordă site-ului dvs. web un scor E-AT.

Acestea fiind spuse, există în continuare modalități de a vă îmbunătăți expertiza, autoritatea și încrederea în ochii călăreților de calitate.

Cum să îmbunătățești și să demonstrezi E-AT

În primul rând, este important să înțelegem că demonstrarea și îmbunătățirea E-AT sunt două lucruri diferite.

Nu puteți demonstra E-AT dacă nu îl aveți – și acesta este primul obstacol care trebuie depășit.

Lipsa de E-AT se crede că este motivul pentru care multe site-uri YMYL au căzut ca o piatră în august 2018, când Google a lansat actuala lor infamă actualizare „medic”.

4 cădere de trafic 1
5 cădere de trafic 2

Deoarece multe dintre aceste site-uri nu aveau aproape niciun E-AT în primul rând, traficul a scăzut atunci când actualizarea principală a fost extinsă și capacitatea Google de a detecta algoritmic E-AT s-a îmbunătățit.

Dacă ați fost unul dintre aceste site-uri sau doriți doar să vă protejați pentru viitor, efortul de a vă îmbunătăți și de a demonstra mai bine E-AT-ul dvs. către Google este o mișcare înțeleaptă.

Iată câteva modalități de a face asta:

1. Construiți mai multe legături

În pofida faptului că nu se menționează legăturile din Ghidurile de evaluare a calității de căutare Google, Gary Illyes, un analist Google Tendințe web, a declarat că E-AT se bazează în mare parte pe linkuri și mențiuni de pe site-uri autorizate.

Marie Haynes@Marie_Haynes

I asked Gary about E-A-T. He said it’s largely based on links and mentions on authoritative sites. i.e. if the Washington post mentions you, that’s good.

He recommended reading the sections in the QRG on E-A-T as it outlines things well.@methode #Pubcon384:54 PM – Feb 21, 2018Twitter Ads info and privacySee Marie Haynes’s other Tweets

Potrivit lui Marie Haynes, el a mai spus că Google este într-adevăr priceput să înțeleagă ce link-uri contează, așa că asigurați-vă că acordați prioritate construirii de link-uri de calitate superioară celor de calitate scăzută.

Citiți mai multe despre asta aici sau vizionați acest videoclip :

2. Mențineți conținutul la zi

Dacă acoperiți subiecte YMYL precum sfatul medical sau financiar, atunci actualizarea conținutului este crucială pentru demonstrarea E-AT.

Consiliere financiară înaltă E-AT, consiliere juridică, consultanță fiscală etc., ar trebui să provină din surse de încredere și să fie întreținute și actualizate periodic.

Sfaturi sau informații medicale înalte E-AT ar trebui să fie scrise sau produse într-un stil profesionist și ar trebui să fie editate, revizuite și actualizate în mod regulat.

Dar despre subiectele care nu sunt YMYL?

QRG-urile nu vorbesc în special despre acest lucru, dar credem că este încă important. La urma urmei, cum poate o pagină să fie de încredere dacă induce în eroare cititorii cu informații învechite?

3. Verificați faptele

Îndrumările Google Rater de calitate spun că articolele de știri trebuie să fie exacte pentru a demonstra un nivel ridicat de E-AT.  

Articole de știri înalte E-AT ar trebui să fie produse cu profesionalism jurnalistic – ar trebui să conțină conținut real de exactitate  […]

Este aceeași poveste pentru conținutul științific; ar trebui să fie corectă de fapt și să se alinieze consensului comunității științifice.

Pagini de informare E-AT ridicate pe teme științifice ar trebui să fie produse de oameni sau organizații cu expertiză științifică adecvată și reprezintă un consens științific bine stabilit  asupra problemelor în care există un astfel de consens.

Dar din nou, ce zici de alte subiecte?

Deși QRG-urile nu vorbesc despre acuratețe în contextul E-AT, putem presupune că este important, deoarece documentul îl menționează de 50 de ori mai mult.

Așadar, sfatul nostru este să verificați conținutul, în mod ideal, împotriva surselor pe care Google are încredere precum Wikipedia și Wikidata.

De asemenea, trebuie să vă asigurați că citați resurse legitime.

4. Obțineți mai multe recenzii

Google spune Quality Raters să folosească recenziile online ca sursă de informații despre reputație despre companii, care se referă la încredere și autoritate.

Pentru companii, există multe surse de informații și recenzii despre reputație. […] Puteți încerca să căutați pe anumite site-uri pentru a găsi recenzii.

O mulțime de oameni se agăță de acesta și adesea încearcă să simplifice lucrurile, concentrându-se pe un site de revizuire special – și anume Better Business Bureau.

Este evident de ce se întâmplă acest lucru, deoarece ghidurile de evaluare spun lucruri precum:

Vă rugăm să considerați că evaluările foarte mici pe site-ul BBB sunt dovezi pentru o reputație negativă.

Cu toate acestea, noțiunea de recenzii BBB ca factor de clasare a fost destul de degajată

În schimb, concentrați-vă asupra obținerii de recenzii online mai pozitive, de pe forum, pe site-urile care contează – adică pe site-urile pe care oamenii le folosesc și au încredere în industria dvs. Pentru un restaurant, acesta ar putea fi TripAdvisor sau chiar un blog popular cu mâncare locală.

5. Angajați experți

Experții au o ofertă abundentă în toate industriile, așa că de ce să nu îi angajezi pentru a scrie pentru site-ul tău?

Aceasta este practic o cerință obligatorie dacă acoperiți subiecte YMYL .

Experiența formală este importantă pentru subiecte YMYL , precum consultanță medicală, financiară sau juridică.

Dar angajarea persoanelor cu expertiză formală nu este necesară pentru subiecte non-YMYL.

În schimb, puteți angaja persoane cu o experiență dovedită în industrie sau persoane care sunt deja cunoscute pentru crearea de conținut de înaltă calitate pe această temă.

Expertiza poate fi mai puțin formală pentru subiecte precum rețete sau umor. O pagină de experți despre gătit poate fi o pagină de pe site-ul unui bucătar profesionist sau poate fi un videoclip de la un creator de conținut expert care încarcă videoclipuri de gătit de foarte bună calitate pe YouTube și este unul dintre cei mai cunoscuți și populari creatori de conținut pentru rețete. în domeniul lor de expertiză.

Dacă nu vă puteți permite să angajați oameni, puteți oricând să intervievați un expert sau să-i puteți scrie pe o postare de oaspeți  pentru site-ul dvs.

Am făcut acest lucru pentru ghidul nostru privind penalitățile Google :

6 expert Google penalități

6. Flash-ți acreditările

Majoritatea oamenilor nu le place să se laude, dar când vine vorba de a demonstra E-AT către Google, tocmai asta ar trebui să faci. Dacă aveți un doctorat, ați vorbit la conferințe cunoscute din industrie sau ați câștigat premii prestigioase din industrie, anunțați lumea (și Google).

Puteți face acest lucru în două locuri evidente. Primul este autorul tău bio.

7 autor bio

Al doilea este pagina „Despre” sau „Echipa”:

8 despre pagina

Amintiți-vă, scopul acesta este să vă demonstrați expertiza, autoritatea și încrederea în Google. Nu exagerați și nu înfrumusețați adevărul.

De asemenea, poate doriți să luați în considerare utilizarea marcajului schemelor  pentru a oferi informații despre realizări și expertiză într-un mod mai structurat.

<script type = "application / ld + json"> 
{ 
"@context": "http://www.schema.org", 
"@type": "Persoană", 
"nume": "Mark Zuckerberg", 
"alumniOf" ": [ 
        { 
         " @type ":" CollegeOrUniversity ", 
         " nume ":" Universitatea Harvard ", 
         " sameAs ":" https://en.wikipedia.org/wiki/Harvard_University " 
        }, 
],

7. Arată datele de contact

Întreprinderile care nu reușesc să ofere vizitatorilor suficiente informații de contact și asistență pentru clienți pot fi percepute ca fiind de încredere. Acest lucru este important în special pentru paginile YMYL .

Pentru site-urile web cu pagini YMYL , cum ar fi băncile online, așteptăm să găsim o mulțime de informații despre site, inclusiv informații extinse despre serviciul clienților. […] Utilizatorii au nevoie de o modalitate de a pune întrebări sau de a primi ajutor atunci când apare o problemă.

Opinia noastră este că întreprinderile legitime ar trebui să prezinte cel puțin adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail și punctul de contact.

Dar, dacă ești blogger solo sau lucrezi de acasă?

Nu vă faceți griji, Raterii de calitate Google nu vă vor penaliza pentru că nu afișați adresa de domiciliu sau nu oferiți asistență 24/7. Ar fi lipsit de rezonabilitate. QRG-urile afirmă că nivelul de transparență așteptat depinde de site.

De exemplu, site-urile de umor pot să nu aibă nevoie de informațiile detaliate de contact pe care le-am aștepta de la site-urile web bancare online.

8. Obțineți o pagină Wikipedia

Wikipedia primește câteva mențiuni în QRG , iar Raterilor de calitate li se spune să se uite special la enciclopedie pentru a ajuta la evaluarea reputației.

Articole de știri și articole Wikipedia vă pot ajuta să aflați despre o companie și pot include informații specifice reputației, precum premii și alte forme de recunoaștere, sau, de asemenea, controverse și probleme.

Dar, există o problemă: Obținerea unei pagini Wikipedia este dificilă. Cu adevărat greu.

Cu excepția cazului în care sunteți deja o autoritate în industria dvs., ceea ce înseamnă că aveți o acoperire semnificativă în surse de încredere și independență , este posibil să obțineți o pagină Wikipedia. Nici măcar nu avem una.

9 wikipedia

Cu toate acestea, dacă simțiți că afacerea dvs. a obținut suficientă autoritate pentru a garanta o pagină Wikipedia și nu aveți încă una, cu siguranță merită să vă fotografiați pentru una.

Pentru ceilalți dintre noi, următorul lucru este să fie citat pe o pagină Wikipedia existentă.

Screenshot 2020 03 02 la 18.06.41 1

Din păcate, nici acest lucru nu este atât de ușor. Deși este posibil să editați pagini Wikipedia, sugestiile auto-promoționale sunt de obicei eliminate. Acestea fiind spuse, merită încercat dacă aveți o resursă cu adevărat utilă, care ar adăuga valoare unui anumit articol de pe Wikipedia.

9. Obțineți mai multe mențiuni

Mențiunile pe site-urile cunoscute ale industriei pot ajuta la îmbunătățirea autorității dvs., presupunând că sunt pozitive. Raterii de calitate li se spune să le caute atunci când evaluează reputația site-ului web și a autorului.

Căutați recenzii, referințe, recomandări ale experților, articole de știri și alte informații credibile create / scrise de către persoane fizice despre site-ul web.

De exemplu, atunci când numele meu este menționat editorial în Search Engine Journal, acest lucru poate ajuta la demonstrarea autorității mele pe tema SEO .

11 menționează misto

Problema este că obținerea de mențiuni autoritare este un pic de capturare 22. Mențiunile cresc autoritatea, dar ai nevoie de autoritate pentru a obține mențiuni.

Acestea fiind spuse, puteți face câteva lucruri.

Primul este să publicați informații și date unice pe care le vor face referință alții din industria dvs.

12 citare mișto

Al doilea este să folosiți un serviciu precum HARO  pentru a vă conecta cu jurnaliștii.

Gânduri finale

E-AT este important pentru SEO și este ceva pe care ar trebui să lucrezi pentru a-l îmbunătăți – mai ales dacă acoperiți subiecte YMYL .

A face acest lucru este un proces în două părți.

  1. Fii legitim. Angajați experți. Aveți grijă de clienții dvs. Faceți lucruri reale ale companiei. Au valori.
  2. Lucrează pentru a demonstra expertiza și valorile dvs. către Google.

Sună simplu și este; este nevoie doar de ceva timp și efort.

Dacă sună enervant, nu uitați că Google nu vă datorează viața. A avea un site web nu înseamnă neapărat că meritați să aveți un rang. Dacă există conținut mai bun, mai autorizat, sau concurenți cu produse sau servicii mai bune, atunci Google va încerca, pe bună dreptate, să trimită trafic pe calea lor – nu a ta.

De asemenea, de îndrumare morală potențial nedorită și patronantă, este de remarcat și faptul că Google își schimbă frecvent Orientările Rater, astfel încât criteriile E-AT sunt susceptibile să se schimbe și să evolueze în timp.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment