Digital Marketing Specialist

DIGITAL MARKETING SPECIALIST ONLINE

Ce face un specialist în marketing digital?

Ce este un specialist în marketing digital?

Publicitatea tradițională nu mai este la fel de eficientă pe cât era. Companiile trebuie să furnizeze acum conținut semnificativ consumatorilor și să își permită găsirea online rapid și ușor. Un specialist în marketing digital este cineva care lucrează alături de echipa de marketing a unei companii pentru a identifica o piață țintă, a crea o imagine de marcă și a crea și a menține o campanie de marketing pentru internet și pentru tehnologiile digitale.

Specialiștii în marketing pot alege să se specializeze în anumite domenii, cum ar fi optimizarea motoarelor de căutare (SEO), căutarea cu plată (PPC), media de afișare, social media și fluxuri de cumpărături. În plus, aceștia pot avea o expertiză de marketing digital mai generală și mai pot fi denumiți ca specialiști în marketing digital.

În acest articol:

  1. Ce este un specialist în marketing digital?
  2. Ce face un specialist în marketing digital?
  3. Cum este locul de muncă al unui specialist în marketing digital?

Ce face un specialist în marketing digital?

Un specialist în marketing digital lucrează alături de echipa de marketing a unei companii pentru a identifica o piață țintă, a crea o imagine de marcă și a crea și a menține o campanie de marketing pentru internet și pentru tehnologiile digitale.

Rolul specialistului în marketing digital are obiective și obiective similare ca un profesionist în marketing – creșterea gradului de conștientizare a mărcii, promovarea produselor sau serviciilor companiei și crearea de perspective către conversii. Spre deosebire de utilizarea canalelor de marketing mai tradiționale, marketerii digitali comunică eficient prin intermediul platformelor tehnologice adecvate.

Specialiștii în marketing digital lucrează pentru inițierea campaniilor eficiente de marketing online și pentru a transpune obiectivele de afaceri în campanii de marketing de succes. Aceștia sunt abili să evalueze nevoile pieței de consum și vor înțelege cum și de unde să dobândească cunoștințe despre tendințele și cerințele consumatorilor.

Specialiștii în marketing digital sunt responsabili de dezvoltarea strategiei utilizate în marketingul online al produsului unei companii. Acest lucru se realizează prin realizarea diferitelor promoții online și campanii de e-mail pentru a primi mesajul companiei lor, precum și prin efectuarea de cercetări ale consumatorilor pentru a descoperi alte modalități de a ajunge la clienți prin intermediul internetului.

Lista competențelor cheie necesare pentru a fi specialist în marketing digital:

  • Cunoașterea elementelor de bază ale marketingului
  • Știind să planifici și să ai capacitatea de a gestiona timpul
  • Având abilități creative și bune de prezentare
  • Cunoștințe în domenii cheie de marketing (SEO, social media, marketing de conținut, email marketing, PPC și SEM)
  • Știi să planifici, să creezi și să implementezi o strategie de marketing
  • Înțelegeți instrumentele de măsurare cheie disponibile
  • Dezvoltarea prezenței sociale și promovarea eficientă a mărcilor
  • Fii la curent cu tendințele de marketing și știri, de exemplu, actualizări Google și modificări în algoritmi

Ești potrivit să fii specialist în marketing digital?

Specialiștii în marketing digital au personalități distincte . Acestea tind să fie indivizi investigatori, ceea ce înseamnă că sunt intelectuali, introspectivi și inquisitivi. Sunt curioși, metodici, raționali, analitici și logici. Unele dintre ele sunt de asemenea artistice, ceea ce înseamnă că sunt creative, intuitive, sensibile, articulate și expresive.

Vi se pare asta? Faceți testul nostru gratuit de carieră pentru a afla dacă specialistul în marketing digital este unul dintre meciurile dvs. de top din carieră.Faceți testul gratuit acumAflați mai multe

Cum este locul de muncă al unui specialist în marketing digital?

Specialiștii în marketing digital pot alege să lucreze pentru o agenție, cu o echipă internă sau să înceapă propria firmă. Aceste persoane pot lucra ca directori de vânzări digitale , specialiști în marketing pe Internet, specialiști în marketing de optimizare a motoarelor de căutare (SEO) sau directori de marketing digital, printre alte opțiuni.

Specialiști în marketing digital sunt cunoscuți și ca: 
Specialist în cercetarea pieței digitale Specialist în comunicații digitale Specialist în marketing pe internet

Salariu specialist în marketing digital

Salariul mediu pentru un specialist în marketing digital în Statele Unite este de aproximativ 39.281 USD pe an. aproximativ 18,88 USD pe oră.

de 29 % , submedia națională.● Actualizat în 2018 .32.422 USD JOS 20%39.281 USD MEDIANĂ66.814 USD TOP 20%

Specialiștii în marketing digital obțin un salariu mediu anual de 39.281 dolari . Salariile încep de obicei de la 32.422 USD și ajung la 66.814 dolari .

În acest articol:

  1. Cât costă un specialist în marketing digital în Statele Unite?
  2. Cum se pot compara salariile specialiștilor în marketing digital cu cariere similare

Câștiguri de specialitate în marketing digital pe vechime

Valori aproximative bazate pe segmentele cu câștiguri cele mai mari și cele mai mici.

Salariu de specialitate în marketing digital după stat

46,65246,65248,27748,277

Numele statuluiSalariu mediu
Illinois$ 48.277
Pennsylvania$ 46.652

Cum se pot compara salariile specialiștilor în marketing digital cu cariere similare?

Specialiștii în marketing digital câștigă aproximativ același lucru cu carierele conexe din Statele Unite. În medie, aceștia fac mai puțin decât publiciști, dar mai mult decâtvânzătorii de mașini.

CarierăSalariu mediu
Salariu publicist$ 40K
Salariu de designer web$ 37K
Salariu specializat în optimizarea motoarelor de căutare$ 39K
Salariu recruiter$ 43K
Salariul analistului asigurării calității$ 41K
Salariu specializat în marketing digital$ 39K
Salariul inginerului de înregistrare$ 34K
Salariu de specialitate în relații publice$ 40K
Salariu reprezentativ pentru vânzări$ 37K