De ce ar trebui să începeți un magazin online

No Comments

Un butic online este o afacere de comerț electronic care vinde o linie de produse organizată, orientată către un public bine definit. Un butic poate vinde produse create de proprietarul afacerii sau provenite de la un furnizor. Majoritatea buticurilor online se vor concentra pe linii de produse orientate spre modă și, în multe cazuri, vor avea un public țintă în mare parte feminin.

Dacă sunteți interesat să vă începeți propriul butic online, continuați să citiți. Acest articol va discuta de ce este o idee minunată, apoi vă va oferi un ghid în 10 pași despre cum să începeți un boutique online. Există, de asemenea, o secțiune despre cum să conduceți un boutique online de succes, adoptând o abordare orientată spre creștere. Vom încheia cu câteva sfaturi specifice buticurilor de îmbrăcăminte și bijuterii.

Să începem! 

De ce ar trebui să începeți un magazin online

Stil – unii oameni îl au, iar alții nu. Din fericire, pentru cei care au nevoie, există o sursă de stil care le este întotdeauna la dispoziție – buticurile online!

O persoană creativă cu un fler de modă își poate valorifica talentul împărtășind stilul lor cu alții. Aplicând sensibilitățile dvs. unice la selecția produselor și la asamblarea ținutelor, veți putea oferi vizitatorilor site-ului dvs. acces la un stil nou pe care și-l pot face propriu.

Apoi, există și banii, desigur. Buticul dvs. poate fi o sursă constantă de venit. Este nevoie de un efort continuu pentru a menține publicul țintă angajat și pentru a atrage noi clienți, dar lucruri minunate se pot întâmpla dacă o faci. De exemplu, puteți atrage o bază de clienți suficient de loială și activă pentru a face veniturile previzibile și durabile. Folosind rețelele de socializare, puteți atinge doar publicul potrivit în momentul potrivit și puteți vedea cum explodează afacerea dvs. – atenția virală pentru magazinul dvs. poate însemna o creștere masivă a vânzărilor.

Odată ce sunteți deschis pentru afaceri, cu o muncă sârguincioasă și concentrându-vă continuu pe angajamentul clienților, puteți duce buticul dvs. la cele mai înalte niveluri de succes.

Un ghid în 10 pași pentru lansarea unui magazin online

Este de făcut o planificare înainte de a lansa un magazin online și multe decizii importante de luat. Dacă întreprindeți acțiunile necesare în ordinea corectă, veți simplifica procesul și veți lansa magazinul mai repede. Această secțiune va acoperi modul de pornire a unui butic online, prezentând în detaliu cei zece pași necesari.

Pasul 1. Blochează-ți aspectul și publicul țintă

Ce fel de articole veți vinde? Ar trebui să aveți o definiție destul de restrânsă a stilului dvs. – un concept central de proiectare din care vă puteți extinde în accesorii complementare.

Stabilind un aspect unic și coeziv pentru linia dvs. de produse, veți putea să vă diferențiați marca oferind vizitatorilor un stil pe care nimeni altcineva nu îl are.

Cu aspectul definit, este timpul să vă adânciți în publicul țintă. Cine va fi interesat de produsele dvs.? Este demografia demografică de bază pe care trebuie să o decideți mai întâi: sex, vârstă și nivel de venit. Apoi, explorați personalitatea oamenilor pe care îi vedeți drept clienți. Folosiți toate aceste informații pentru a crea un profil de client. Poate fi util să vă imaginați un singur client țintă care îndeplinește toate criteriile pe care le-ați venit.

Pasul 2. Denumiți magazinul dvs. online

Puteți numi afacerea dvs. o singură dată.

Serios. Reîncepând după câteva luni cu un nou nume ar costa o grămadă de bani și ar fi un obstacol major pentru succes.

Gândiți-vă cu atenție la numele buticului dvs., concentrându-vă pe cuvintele care reprezintă cu exactitate ceea ce veți vinde și proiectați identitatea dorită pentru marca dvs.

Pasul 3. Securizați-vă domeniul și rețelele sociale

Odată cu numele buticului online determinat, puteți achiziționa numele dvs. de domeniu, care ar trebui să fie numele dvs. de nume de comert .com. Folosirea unei extensii de domeniu alternative precum .biz sau .shop este o opțiune; ia în considerare imaginea de marcă pentru a decide dacă aceasta este mișcarea potrivită pentru afacerea ta.

Creați un cont Instagram utilizând numele buticului dvs., la fel pentru Twitter, Facebook și toate canalele de socializare pe care intenționați să le utilizați în scopuri de marketing.

cum-începe-statisticile-boutique-online

Pasul 4. Înregistrează-ți afacerea

Statul din care vă conduceți buticul va avea legi cu privire la înregistrarea afacerii dvs. Puteți alege să operați ca proprietar unic , caz în care veți fi răspunzător personal pentru datoriile companiei sau ca societate cu răspundere limitată (LLC), o clasificare care oferă companiei dvs. o protecție mai mare și ajută la separarea finanțelor sale de a ta. Va trebui să depuneți documente la statul dvs. și să plătiți o taxă de depunere.

Pasul 5. Decideți despre inventar și transport

Vă veți conduce buticul folosind modelul de stoc, sau vă veți baza pe livrare? Dacă veți depozita produse până când vor fi vândute, aveți spațiul necesar?

Dacă vindeți articole lucrate manual, acestea vor fi făcute la comandă sau veți păstra unele în stoc?

Pe de altă parte, dacă veți lucra cu unul sau mai mulți furnizori, aceste companii pot satisface nevoile dvs. în ceea ce privește livrarea produsului?

Acestea sunt întrebări la care ar trebui să răspundeți devreme, deoarece se referă la funcționarea zilnică a buticului. Deciziile pe care le luați cu privire la aceste subiecte ar trebui să facă parte din planul dvs. general de afaceri. 

Pasul 6. Proiectați un site de boutique online

Veți avea nevoie de un magazin online care să atragă atenția și să atragă vizitatorii, promovându-i să exploreze întreaga linie de produse.

Dacă aveți în vedere o platformă de cumpărături precum Shopify sau Etsy, nu o faceți. Veți ajunge cu un control mai mic asupra magazinului dvs. online și veți renunța la profituri prețioase pentru un serviciu care nu adaugă nici o valoare.

Folosind un constructor de site-uri web sau lucrând cu sutele de teme WordPress disponibile pentru magazinele online, puteți crea un site web captivant care să vă prezinte produsele în cel mai bun mod și să faciliteze cumpărarea articolelor de către clienți.

Fotografiile și descrierile produselor vor cuprinde cea mai mare parte a conținutului dvs., dar aveți nevoie și de o pagină web care să vă explice politicile de expediere și returnare. Veți avea nevoie de un formular de contact și, dacă vindeți haine, un ghid de dimensiuni.

În ceea ce privește găzduirea site-urilor web, puteți găsi găzduire partajată la prețuri accesibile, care va satisface toate nevoile dvs., inclusiv accesul la cheie la WordPress și funcționalitatea integrată de comerț electronic ca caracteristici standard. Planul nostru de găzduire WordPress vine cu funcții esențiale WordPress integrate și înregistrare gratuită a domeniului, pentru a facilita întregul proces.

Pasul 7. Sursă și comandă stocul

Cu excepția cazului în care vindeți articole artizanale pe care le fabricați singur, trebuie să decideți asupra etichetelor independente sau a angrosistilor cu care intenționați să lucrați.

Găsirea furnizorilor care se potrivesc mărcii dvs. va necesita multă muncă, dar cercetarea necesară are o asemănare izbitoare cu cumpărăturile, așa că probabil nu vă va deranja deloc!

Utilizați rezultatele căutării Google și Instagram pentru a găsi produse care se aliniază perfect cu marca dvs. și stilul unic.

Dacă veți urmări modelul de stoc, aveți aliniat spațiul de depozitare adecvat, apoi comandați stocul inițial. Limitați-vă comanda până când ați confirmat că clienții vor cumpăra produsul.

Dacă sunteți livrat, trebuie să testați fiecare produs înainte de a-l vinde în magazinul dvs. Asta e important. Este crucial să inspectați mărfurile pe care le vindeți; este singurul mod prin care vă puteți asigura că oferiți produse de înaltă calitate și știți ce vor fi livrate clienților.

Pasul 8. Configurați-vă conturile de afaceri

Este important să utilizați un cont bancar separat pentru buticul dvs. – scopul este să păstrați finanțele afacerii separate de finanțele personale. De asemenea, veți avea nevoie de o cutie poștală, deoarece nu este înțelept să vă folosiți adresa personală pentru afaceri de tip boutique. 

Pasul 9. Fotografiați articole și scrieți descrieri interesante

Oamenii vor cumpăra articole din buticul dvs. numai pe baza fotografiilor. Descrierile produselor dvs. vor completa spațiile libere și vor ajuta la sigilarea tranzacției, dar imaginile vor atrage interesul unui vizitator.

Folosiți fotografii care arată că au fost făcute profesional, chiar dacă trebuie să angajați un profesionist pentru a realiza acest lucru.

Atunci când vindeți haine și bijuterii, imaginile unui produs care se așează plat sunt OK, dar majoritatea imaginilor dvs. ar trebui să arate produsul pe un model. Clienții trebuie să vadă cum arată produsul pe corpul unei persoane.

Pasul 10. Testați, apoi lansați

Aveți grijă de ultimele câteva sarcini care trebuie efectuate înainte de lansare. Mai exact, ar trebui să aveți la îndemână toate materialele de ambalare și de expediere, inclusiv o carte de vizită promoțională pentru a fi adăugată la fiecare pachet. Testați-vă site-ul și, atunci când totul este gata de funcționare, faceți un anunț de mare deschidere pe care publicul țintă nu îl poate rata, utilizând accesul prin e-mail și toate canalele dvs. de socializare.

Cum să obțineți o creștere nelimitată pentru magazinul dvs. online

cum-să-rulați-boutique-online de succes

O abordare orientată spre creștere este ceea ce separă buticurile online de succes de cele care se prăbușesc. Nu vă puteți scoate niciodată piciorul de pe pedala de gaz – stagnarea în contactul cu clienții dvs. sau o linie de produse învechită va avea un impact negativ pentru afacerea dvs.

Iată câțiva pași pe care îi puteți face pentru a vă asigura că baza de clienți și veniturile dvs. continuă o traiectorie nesfârșită și ascendentă.

  • Furnizați un serviciu uimitor – Fii minunat pentru clienții tăi. Când oamenii primesc servicii pentru clienți atât de bune încât trebuie să le spună prietenilor despre asta, vei fi pe drumul cel bun pentru a câștiga noi clienți.
  • Țineți pasul cu Social Media Engagement – Afișați în mod regulat pe toate canalele dvs. sociale și răspundeți întotdeauna clienților care contactează prin intermediul social media. Partajarea socială între clienți și crearea unui sentiment de comunitate sunt ceea ce îți construiește publicul la cel mai rapid ritm.
  • Nu uitați de marketing prin e-mail – Un buletin informativ prin e-mail este un instrument puternic de marketing care vă permite să anunțați vânzări și să evidențiați produsele fierbinți. Colectați adresele de e-mail ale clienților cu concursuri, încurajând abonamentele prin intermediul rețelelor sociale și ca parte a tranzacțiilor de vânzare.
  • Luați în considerare anunțurile PPC – Deși anunțurile costisitoare, plătite pe clic, pot fi o modalitate excelentă pentru o nouă afacere de a începe să funcționeze. Reclamele de pe Facebook și Google sunt deosebit de eficiente și au un ROI incredibil. Puteți vedea în medie venituri de 2 USD pentru fiecare 1 USD cheltuit pe Google Ads!

Considerații speciale pentru vânzătorii de îmbrăcăminte și bijuterii

Dacă buticul dvs. online va vinde îmbrăcăminte, bijuterii sau ambele, vă alăturați unei piețe aglomerate, dar nu vă faceți griji, există întotdeauna spațiu pentru un alt stilist inovator cu o idee de afaceri inteligentă.

Țineți cont de următorii factori și veți descurca minunat!

  • Este vorba despre marca ta. Trebuie să vă diferențiați de alte buticuri, astfel încât marca dvs. va trebui să fie incontestabil unică. Stabiliți o voce care să vă reprezinte personalitatea și valorile. Proiectează un logo care să rămână în mintea oamenilor. Afișați în mod constant încredere – vizați o satisfacție de 100% atunci când gestionați returnările, răspundeți rapid la recenziile negative și fiți transparent cu privire la prețurile dvs.
  • Pentru control total, nu renunțați, folosiți în schimb un angrosist. Pentru a lucra cu un angrosist, este necesar să depozitați și să expediați totul singur, dar acesta este cel mai bun mod de a menține controlul asupra operațiunilor dvs. comerciale și de a asigura o calitate consecventă a produsului.
  • Alegeți doar furnizori calificați . Procesul dvs. de verificare pentru furnizori ar trebui să fie strict. Ar trebui să solicitați mostre, să vă asigurați că veți avea un punct de contact fiabil și să examinați reputația furnizorului.
  • Limitați comenzile inițiale. Lăsați clienții să vă spună cu ce să vă aprovizionați. Până când începeți să vedeți dovezi că un anumit articol se va vinde bine, mențineți-vă stocul la minimum.
  • Pe site-ul dvs., nu arătați doar produsele dvs., vindeți- le Utilizați imagini care evidențiază cele mai bune caracteristici ale produselor dvs. Modelele ar trebui să arate exact ca publicul dvs. țintă. În descrierile de produse, utilizați scrierea creativă pentru a crea emoție cu privire la produs și pentru a obliga vizitatorii să cumpere.
  • Găsiți un ambasador de marcă – Cel mai bun mod de a vă comercializa buticul online folosind rețelele sociale este de a obține un influencer la bord. Adresați-vă bloggerilor axați pe nișa dvs. și încercați să câștigați o mențiune de la ei în conținutul lor. Este posibil să puteți unge roțile trimițând persoanei un eșantion de produs.

Începeți-vă boutique online astăzi!

Deținerea unui boutique online care reflectă perfect stilul lor – acesta este visul multor oameni la modă, pricepuți în afaceri. Dacă sunteți unul dintre acei oameni, ar trebui să știți că visul este bine la îndemână.

În acest articol, obiectivul nostru a fost să vă ajutăm să învățați cum să începeți un boutique online. Procesul poate fi intimidant, dar dacă îl împărțiți în pași și realizați acești pași în ordinea corectă, buticul dvs. online va funcționa în cel mai scurt timp!

Summary

De ce ar trebui să începeți un magazin online

Sending
User Review
0 (0 votes)

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment