Cum să scrieți postări de blog mai bune: 5 sfaturi de putere care transformă!

No Comments

Aici stai, scanând un alt articol despre cum să scrii postări de blog mai bune. Acesta este primul articol de blog pe care l-ați studiat sau ați disecat numeroase postări de blog pufoase?

Nu verificați încă!

Pentru blogger, marketer de conținut sau manager de conținut, un blog bun care atrage cititorii este dincolo de satisfacție.

Cum să faci un blog eficient este „inelul de alamă”.

Când scrieți postări pe blog, planificați să vă petreceți 20% din timp realizând un titlu convingător. M-ai auzit bine. Având în vedere acest lucru, vom dedica acum 40% din timpul nostru săpând adânc în titluri.

Deci, să ne scufundăm în câteva sfaturi pentru postări de blog! 

1. Postările de blog bune oferă titluri irezistibile 

Titlurile clare și cuprinzătoare conduc la scrierea eficientă a blogului. Postările minunate pe blog examinează fiecare aspect al  titlurilor competitive . Rețineți intenția de căutare, utilizarea numerelor și a caracterelor speciale, formatul scris și rezonanța cu articole competitive.

Titlurile atrag cititorul prin surprindere, curiozitate, emoție și personalitate. Modul în care manipulați aceste caracteristici influențează puterea mesajului dvs.

Vă rugăm să păstrați titlurile scrise de blog cât mai concis posibil. Majoritatea motoarelor de căutare se concentrează pe primele 65 de caractere ale titlului dvs. Sfat: utilizați un  simulator SERP  pentru a vizualiza modul în care titlul și meta descrierea se afișează pe Google.

Cele mai bune postări pe blog ale SERP dezvăluie un scriitor de postări pe blog care știe valoarea titlurilor.

Cum puteți stăpâni scrierea titlului?

Formulele de studiu pentru scrierea titlului

  • Găsiți ingredientele potrivite pentru atragerea optimă a atenției. Cele mai bune postări pe blog folosesc liste, instrucțiuni, studiu de caz și ghiduri finale. Scrieți o postare care să corespundă intenției de căutare.
  • Scrieți mai multe titluri de practică, apoi schimbați-le. Rulați titlul de lucru prin mai multe dintre aceste șabloane.
  • Ceea ce nu funcționează ca titlu al listei de postări pe blog ar putea forma un articol minunat de instruire. Multe șabloane se vor potrivi cu aceeași matriță. Explorează perspective diferite asupra subiectului tău.
  • Scrierea unui blog bun necesită titluri care să le spună cititorilor la ce să se aștepte de la postarea dvs. Titlurile vibrante răspund la întrebarea: „de ce să-mi pese?”

Scrierea pentru bloguri necesită practică, practică și mai multă practică

  • Luați o foaie goală de hârtie, deschideți o pagină nouă pe dispozitivul dvs. portabil și compuneți titluri alternative.
  • Sculați timpul de antrenament în fiecare zi. Practica de scriere pe blog este dificilă, dar merită efortul. Vă rugăm să vă marcați calendarul și programați o practică zilnică de scriere.
  • Brainstorm 50–100 titluri la un moment dat. Nu te cenzura. Scrierea unui blog este plictisitoare, dar cu practică, foarte satisfăcătoare.
  • Ce funcționează? Ce nu? Titlul țipă „acesta este un post bun? Trebuie să citesc mai multe. ”
  • Continuați să practicați aceste sfaturi de scriere pe bloguri și veți fi pe cale să vă conectați la acei clienți.

Titlul dvs. le atrage atenția cu așteptarea informațiilor dinamice. Ce urmează?

2. Stăpânește arta de a crea o postare pe blog

Ați ales un subiect și ați decis un titlu de lucru. Acum vei construi pe acea bază. Să vă înaintăm cu o foaie de parcurs până la finalizarea postării.

Cum se scrie o schiță de postare pe blog

Exprimați creativitatea pentru a planifica un contur clar. Brainstorm pentru a descoperi conținut unic. Cartografierea vizuală a minții vă va dezlănțui potențialul creativ. Cum funcționează asta?

  • Înregistrați gândurile despre semințe pe o foaie de hârtie. Nu vă preocupați de plasare, corelații sau modele.
  • Tacă-ți cenzorul interior. Nu judecați nicio intrare ca fiind bună sau rea.
  • Utilizați linii pentru a conecta intrări corelate – grupați cercuri de notații asociate.
  • Câte grupări ați descoperit? Sunt suficiente pentru o schiță completă și completă a blogului? Ți-a scăpat vreun subiect esențial?
  • Aceste grupări formează acum subpoziții principale. Dați fiecăruia dintre ei o etichetă provizorie. Pe măsură ce postarea dvs. se extinde și se completează, acestea se pot schimba.
  • Stabiliți cea mai bună comandă pentru subpozițiile dvs.
  • Acum aveți un schelet de blog schelet pe care îl puteți extinde.
  • Schițele blogului se îmbunătățesc odată cu vârsta. Lasă-le să se marineze și revizuiește-le mai târziu.
  • Arata bine? Acum puteți căuta și compune proiectul dvs.

Creați un titlu convingător

  • Arătați că ați mers pe aceeași cale pe care se află ei. Cititorii pot acum să vă urmeze urmele și să evite obstacolele ascunse.
  • Anunțați-vă cititorii că vă puteți ajuta. Empatizezi cu preocupările lor. Și aveți soluții la problemele care le afectează.
  • Scrierea blogului dă speranță! Speranța este adezivul care leagă cititorii de tine.

Compuneți o concluzie care înconjoară vagoanele

  • Sumați principalele puncte și plătirea principală pentru cititori. Oferiți un plan clar de atac.
  • Exprimă speranța că punctele tale rezonează cu cititorii și clarifică o anumită frustrare.
  • Luați în considerare oferirea unei consultații, produse sau descărcări pentru a vă ajuta cu problema.

Descarcă conținutul postării pe blog

  • Asigurați-vă că fiecare punct este complet, dezvoltat la perfecțiune.
  • Citiți-l cu voce tare. Debitul este coeziv și neted?
  • Viața și vitalitatea ar trebui să izvorăscă din pagină. Puteți face ceva pentru a adăuga vibrație?

Știi cum să scrii postări  grozave pe blog  . Acest lucru este clar după ce ați urmat aceste sfaturi pentru scrierea de bloguri. Dar nu fi prea rapid pentru a apăsa butonul „publică”!

 Este timpul să efectuați diligența și să vă corectați lucrările.

3. Ce face mai bună o postare bună pe blog? Dovadă înainte de a publica

Corectarea contează. Vă diferențiază de marketerii de tipul „click-and-click” dornici să-și facă cuvintele tipărite. De ce este importantă corectura?

Scrierea unei postări bune pe blog necesită o editare radicală

Străduiți-vă pentru claritate. Scrierea dvs. este mai ușor de citit dacă:

  • Mergeți ușor la adverbe. Scrierea ta este mai directă fără ele.
  • Minimizează vocea pasivă.
  • Folosiți propoziții și fraze scurte pentru a accelera fluxul.
  • Căutați propoziții ușor de citit. Scopul tău este citirea unei secțiuni dintr-o singură trecere.
  • Evitați greșelile de ortografie și gramatică pentru începători. Vor reflecta asupra modului în care cititorii vă privesc.
  • Prindeți erorile înainte ca cititorii dvs. să o facă. Când îți alunecă degetele, credibilitatea îți alunecă.

Cele mai importante postări de pe blog se bazează pe instrumente de corectură editorială 

Instrumentele de scriere ieftine sau gratuite sunt esențiale. Utilizați-le pentru o prezentare mai completă și mai abundentă în scrierea blogului.

  • Hemingway App  caută multe erori de scriere. Costul redus îl face neprețuit în reglarea fină a documentului.
  • Gramatic  oferă servicii gratuite și de abonament, care surprind greșelile gramaticale obișnuite. Puteți chiar să vă protejați e-mailul și rețelele sociale.
  • Majoritatea procesorelor de text includ verificări ortografice și gramaticale. Folosiți-le ca o verificare a sănătății.

Apoi, trebuie să înțelegeți valoarea experienței utilizatorului. Cum implică cititorul „sentimentul” scrisului tău?

4. Blogging eficient optimizează experiența utilizatorului

Experiența utilizatorului  descrie interacțiunea cititorului cu conținutul dvs. Le alimentează răspunsurile, reacțiile și deciziile finale.

Ar trebui să știi cum să scrii o postare bună pe blog – să creezi un articol care se încorporează în mintea cititorului tău. 

Folosiți o listă de verificare a realității în zbor. Satisfacerea intenției de căutare

  • Respectați promisiunea făcută în titlu. Titlul postării pe blog a atras cititorul către tine. Acum trebuie să încheiați afacerea.
  • Scrieți o postare pe blog care să abordeze fiecare întrebare a cititorului dvs.
  • Amintiți-vă – postarea dvs. este despre cititor și nevoile sale. Adresați-vă cititorilor ca „dumneavoastră”. Vedeți ca simpatic și personal.
  • Prezentarea paginii de postare pe blog este plăcută. Optimizați spațiul alb, contururile, anteturile descriptive, sub-antetele și fotografiile.
  • Păstrați limba dvs. simplă. Ușor de înțeles.
  • Faceți un îndemn direct la acțiune. Unul singur. Nu vă confundați cititorii cu multe puncte de decizie.
  • Faceți conținutul dvs. atractiv și ușor de căutat online.
  • Mai presus de toate, trebuie să mergi întotdeauna în timp cu cititorii tăi. Rezonează cu ei prin cunoașterea aprofundată a acestora.

5. Scrierea pentru un blog presupune intimitate cu cititorii

Vrei să scrii postări de blog mai bune. Reflectă pentru o clipă asupra relațiilor tale personale. Cum te-ai familiarizat cu ei?

Scrierea unei postări pe blog necesită cunoștințe aprofundate similare. Din fericire, puteți accesa instrumente online robuste care stimulează scrierea convingătoare a postărilor de blog. 

Instrumentele de cercetare îmbunătățesc scrierea postărilor pe blog

Ahrefs , SemRush și Moz oferă toate o gamă largă de instrumente pentru a vă descoperi interesele de nișă.

  • Cercetarea cuvintelor cheie primare și secundare ajută la scrierea unui blog minunat. Google indexează căutările și acordă prioritate postării pe blog în funcție de cât de strâns se potrivește intenției de căutare.
  • Concentrați-vă pe cuvinte cheie ideale legate de nișa unui client sau de interese conexe.
  • Identificați-vă influențatorii – acei alții consideră experți – și studiați-le blogurile. Echipați-vă pentru a crea o postare pe blog pe care influențatorii o împărtășesc. Creșteți-vă prezența online.
  • Permiteți competiției să vă proiecteze postările – scrieți un post de blog care să reflecte articole de blog competitive.

Ce scrieți într-un blog? Interogați-vă publicul 

  • Trimiteți un buletin informativ? Rugați cititorii blogului să identifice unul sau două lucruri pe care nu le pot controla. Răspundeți la întrebările lor într-o postare viitoare.
  • Știați că multe platforme de socializare oferă o opțiune pentru sondaje? Rugați-vă cititorii să clasifice între trei și patru domenii de interes. Interacțiunea cititorului este actuală. Obțineți o imagine utilizabilă a ceea ce gândesc ei ACUM. Completați calendarul editorial al postărilor de blog și începeți să lucrați la mai multe schițe ale postărilor de blog.
  • Urmăriți surse de rețele sociale de nișă. Subiectele cititorilor de pe Facebook și Twitter pot descoperi zone de nemulțumire. Din nou, cititorii vă vor indica în direcția corectă dacă știți unde să căutați.

Scrierea unei postări de blog este un proiect comunitar. Verifică-ți vecinii.

  • Respectați tiparele. Căutați tipuri de postări. Cât durează postările de pe blog? Urmează un format sau mai multe? Există materiale „veșnic verzi” – lucruri care sunt întotdeauna populare?
  • Puteți afla cum să scrieți o postare eficientă pe blog. Articolele competitive dezvăluie multe despre intenția de căutare. O analiză a decalajului de conținut  va  identifica subiecte despre care alții NU scriu? Expuneți punctele slabe ale articolelor de blog de top și îmbunătățiți-vă jocul!
  • Căutați conținut pe care îl puteți îmbunătăți! Scrie-l în propriile tale cuvinte, toarnă-ți personalitatea în ea și pune-o înapoi acolo.

Știi să scrii postări de blog mai bune! Ce te reține?

Ați venit aici pentru a găsi sfaturi pentru scrierea postărilor de pe blog: fără puf, fără exces, doar informații fiabile despre cum să scrieți conținut de pe blog.

Sfaturi radicale despre postarea de noi bloguri stau deoparte, gata să vă propulseze. Acum puteți începe cu primul articol de pe blog.

Vă rugăm să lăsați comentarii mai jos și să împărtășiți modul în care ați utilizat aceste informații.

Acum, mai departe cu scrierea blogului tău!

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment