Cum să scalați traficul organic (fără a scrie postări pe blog)

No Comments

Cum să scalați traficul organic

SEO și consultanții interni sunt de obicei provocați să găsească noi oportunități de extindere a traficului organic. Dar abordarea clasică a cercetării cuvintelor cheie noi, apoi scrierea articolelor pentru cele care se potrivesc cu puterea domeniului dvs., nu funcționează pentru toate site-urile.

Luați Quora, de exemplu. Este una dintre cele mai mari platforme sociale, cu peste 300 de milioane de utilizatori activi lunar și aproape 54 de milioane de pagini în indexul Google. Chiar și cu o echipă de scriitori, nu ați putea crea suficient conținut de înaltă calitate pentru a obține rezultate mari.

În schimb, trebuie să identificați soluții scalabile care generează trafic organic – noi tipuri de informații sau șabloane de pagini. Cu alte cuvinte, caracteristici noi!

Quora a făcut exact asta. La mijlocul anului 2019, au lansat o nouă funcție numită „spații”, care permite utilizatorilor să creeze conținut în jurul subiectelor în loc de întrebări. Subiectele sunt o caracteristică importantă pentru rețelele sociale, la fel ca genurile pentru muzică sau categoriile pentru site-urile de comerț electronic. (Și Twitter a introdus recent subiecte .)

Quora Spaces câștigă deja aderență în căutarea organică. Este un exemplu excelent al modului în care caracteristicile produsului pot genera trafic organic. De fapt, noile caracteristici ale produsului sunt cel mai subevaluat factor de creștere a SEO pentru site-urile mari.

În acest articol, vă arăt:

  • Cum vă poate ajuta intenția utilizatorului să identificați caracteristicile produsului;
  • Procesul pas cu pas pentru a vă restrânge lista de caracteristici potențiale;
  • Cheile pentru implementarea acelor noi caracteristici într-un mod SEO-friendly.

De ce sunt diferite oportunitățile pentru site-urile web bazate pe inventar

Creșterea SEO funcționează diferit pentru site-urile care cresc cu conținut (de exemplu, postări pe blog) în comparație cu site-urile care cresc cu inventar (de exemplu, filme, melodii, produse, profiluri etc.). Denumesc tipul ulterior „bazat pe inventar”.

Ca atare, oportunitățile SEO pentru site-urile care cresc cu conținut („conținut orientat”) sunt în principal subiecte noi și cuvinte cheie pentru alimentarea creației articolelor, în timp ce site-urile bazate pe inventar cresc cu noi caracteristici ale produsului.

Pentru site-urile bazate pe inventar, site-ul web reprezintă o mare parte a produsului. Este mai mult decât un simplu canal de distribuție. Oferă platforma pe care acționează utilizatorii și o soluție la una sau mai multe probleme.

Pentru ca o caracteristică să aibă valoare SEO, desigur, trebuie expusă public. Orice lucru din spatele unei autentificări sau dintr-o aplicație nativă nu funcționează. Funcția trebuie să răspundă, de asemenea, unei nevoi pe care oamenii o caută.

Indiferent dacă îmbunătățește calitatea unei pagini existente (și, prin urmare, clasamentele pentru cuvintele cheie pe care le abordați deja) sau justifică crearea de pagini noi (pentru a fi clasate pentru cuvinte cheie noi), trebuie să existe cerere.

Să vedem câteva exemple de caracteristici ale produselor axate pe SEO:

  • Spații Quora;
  • Hashtaguri Youtube;
  • Momente Twitter;
  • Subiecte Pinterest;
  • Analiza competitivă a lui Owler a adepților Twitter;
  • Crunchbase care arată date SimilarWeb;
  • Întrebări și răspunsuri Amazon;
  • Șabloane Trello;
  • Șabloane Databox.

Aceste funcții ajută site-urile să se claseze pentru mii, chiar milioane, de cuvinte cheie.

Spații Quora

subiecte quora creșterea organică a cuvintelor cheie.

Momente Twitter

momente twitter creșterea organică a cuvintelor cheie.

În fiecare caz, o extensie a soluției existente a fost livrată într-un mod prietenos cu motorul de căutare și acum generează o mulțime de trafic organic, îmbunătățind în același timp produsul.

Uită-te la Amazon. Au lansat un Q&A indexabil din motive evidente – utilizatorii au tot felul de întrebări despre produse.

creșterea produsului amazon Q & un cuvânt cheie.

Adăugarea de pagini de întrebări și răspunsuri nu numai că face vizitarea Amazonului mai atractivă (deoarece primiți răspunsuri la întrebările dvs.), dar se adresează și întrebărilor pe care oamenii le pot introduce în căutarea Google. În schimb, clienții ar putea ajunge mai întâi la Amazon printr-o căutare în afara site-ului, apoi să cumpere produsul acolo.

Dar dacă caracteristica cu potențial ridicat nu este evidentă? Cum faceți ca noile idei de caracteristici să fie altele decât speculative?

Intenția utilizatorului + Jobs-to-be-done = o potrivire făcută în cer

Noile caracteristici ale produsului sunt construite cu o varietate de metode:

  • Senzatie de intestin (de exemplu, Steve Jobs);
  • Brainstorming / stup de minte;
  • Cercetări cantitative (adică ce fac clienții);
  • Cercetare calitativă (adică vorbind cu clienții);
  • Cererile clientului;
  • Strategic, pentru a ataca o piață.

Nicio conversație din SEO nu poate exclude intenția utilizatorului . Dacă nu îndepliniți intenția utilizatorului, nu vă veți clasa. Acest lucru îl face mai mult un factor de clasificare decât un factor de clasificare – chiar mai mult, deoarece tehnologiile de învățare automată precum BERT ajută Google să înțeleagă mai bine intenția.

Cadrul Jobs-to-be-done (JTBD) a fost inventat de economistul Clayton Christensen și este o modalitate excelentă de a identifica intenția utilizatorului pentru un subiect și de a defini caracteristicile corecte. Un „job”, în acest caz, este o micro sarcină conectată la context – circumstanțele în care utilizatorul încearcă să-și facă o treabă. Scopul principal este de a avea o listă de locuri de muncă pentru care puteți construi noi caracteristici.

JTBD urmează 5 pași:

  1. Identificați piața de concentrare;
  2. Găsiți locuri de muncă de bază și secundare pe care clienții încearcă să le facă;
  3. Clasificați locurile de muncă;
  4. Creați declarații de locuri de muncă;
  5. Prioritizați oportunitățile în funcție de cât de bine sunt servite în acest moment (supraservite, deservite corect, slab deservite).

Pentru multe site-uri bazate pe inventar, cadrul JTBD este o alternativă mai bună la persoanele . Este dificil să vizați persoanele atunci când este posibil să aveți sute de sub-segmente de public. În schimb, privirea la joburile pe care publicul dvs. încearcă să le facă – și în ce context – este mai fructuoasă. Locurile de muncă sunt agnostice față de personalitate sau preferințe.

Să trecem printr-un exemplu ipotetic cu Spotify. 

  1. Putem întoarce „focus market” la „target topic” – spațiul actual în care produsul dvs. oferă valoare. Pentru Spotify, subiectul țintă ar fi „muzica”, deoarece este esențial pentru produsul Spotify.
  2. Definiți joburi: „ascultați muzică”, „împărtășiți muzică prietenilor”, „explorați noi genuri” etc. (există probabil sute sau mii de joburi). Descrieți pur și simplu interacțiunile pe care publicul țintă le are cu produsul dvs.
  3. Grupați-vă lucrările în grupuri precum „ascultați”, „împărtășiți” sau „explorați”. Gândiți-vă la acțiunea pe care o iau utilizatorii.
  4. Scrieți enunțuri de muncă constând dintr-un obiect, un verb și context. De exemplu, „ascultați muzică într-un avion”; „Partajați muzică cu prietenii în timp ce trimiteți mesaje text pe WhatsApp”; sau „explorează noi genuri când mă plictisesc la serviciu” (ceea ce nu se întâmplă niciodată, desigur).
  5. Prioritizați joburile în funcție de valoarea de bază a produsului dvs. – principalul lucru pe care utilizatorii îl elimină din soluția dvs. Acesta este momentul în care priviți importanța fiecărui loc de muncă pentru afacerea dvs. și le clasificați ca „locuri de muncă principale” sau „locuri de muncă secundare”, în funcție de cât de importante sunt pentru client .

Rezultatul final este o listă prioritară a problemelor importante pe care publicul dvs. încearcă să le rezolve.

Pentru Spotify, noua funcție ar putea fi un set de pagini pentru cele mai comune melodii din fiecare gen sau topuri săptămânale pe gen. Ele deja scalează SEO cu pagini de artist, album și gen. Pentru a merge mai departe, ar putea intra în jocul de versuri și să publice versuri pe paginile melodiilor (doar o idee).

localizați paginile artistului cuvinte cheie organice.
Paginile de artiști Spotify se clasează pe pagina 1 pentru mai mult de 800.000 de cuvinte cheie.

Nu neglijați contextul emoțional

Partea emoțională a unui loc de muncă, oferită prin contextul său, este crucială. Amintiți-vă, aproape întotdeauna facem alegeri emoționale, nu raționale . Chiar și Google recomandă examinarea contextelor emoționale în care utilizatorii caută, definindu-i drept „nevoi”.

Au identificat șase nevoi :

  1. Surprinde-ma;
  2. Emoționează-mă;
  3. Impresionează-mă;
  4. Educă-mă;
  5. Linisteste-ma;
  6. Ajuta-ma.

Pentru a îmbina acest context emoțional cu cadrul JTBD, utilizați nevoile ca filtre. Fiecare loc de muncă ar trebui să satisfacă cel puțin o nevoie.

nevoile emoționale ale căutătorilor.
Nevoile de căutare, definite de Google.

Empatia este esențială pentru obținerea corectă a intenției utilizatorului. După cum afirmă Google : 

Fiecare stare de nevoie este alcătuită dintr-o combinație de nevoi emoționale, sociale și funcționale. Emoțiile sunt bazele stărilor de nevoie. Adevărul este că luarea deciziilor nu este un proces rațional, ci unul condus în principal de modul în care se simt oamenii. Straturile raționale ale creierului pe motivele alegerilor noastre numai după ce sunt făcute.

Până în prezent, am trecut prin jumătate din proces:

  1. Utilizați cadrul JTBD pentru a identifica problemele utilizatorului.
  2. Verificați lucrările cu nevoi emoționale.

Acum, este timpul pentru pașii rămași:

  1. Alimentează idei de locuri de muncă cu date SEO, cum ar fi volumul căutărilor.
  2. Implementați caracteristica într-un mod SEO-friendly.

5 moduri de a asocia joburile cu cercetarea SEO

Oamenii caută cu interogări. În timp ce analiza clasică a oportunității SEO se concentrează pe găsirea de noi cuvinte cheie, caracteristicile ar trebui să se concentreze pe tipare – solicitări cu o sintaxă comună.

Sintaxa descrie ordinea sau aranjamentul cuvintelor. Prin urmare, sintaxa interogării înseamnă cum sunt structurate tiparele de interogare. Când găsiți interogări cu aceeași sintaxă pe care nu o clasați, puteți crea o nouă funcție pentru a le aborda.

Ideea nu este să găsiți câteva interogări cu volum mare de căutare. Este să găsești un șablon de interogare sau șablon care să se întindă pe mii de căutări, care – în rezumă – adună mult trafic. 

Să luăm în considerare câteva exemple:

  • Imaginați-vă că utilizatorii YouTube căutau „[titlul videoclipului] subtitrări în engleză” pe Google. Acest lucru ar indica faptul că utilizatorii vor să vadă subtitrări în engleză pentru videoclipuri. YouTube ar putea crea o funcție care să afișeze automat subtitrările în limba engleză. Pentru a face mai ușor căutarea, transcrierea ar putea fi adăugată pe pagină și să ofere conținut suplimentar pentru Google.
  • Să presupunem că ați găsit că interogările cu tiparul „investitori ai [companiei]” au un volum mare de căutări. Acest lucru ar indica un site precum Crunchbase că ar putea dori să construiască o caracteristică pentru a permite utilizatorilor să vadă investitorii oricărei companii (dacă informațiile sunt disponibile) pe pagina companiei.
  • O sintaxă de interogare, cum ar fi „[tip de afacere] șablon de raportare”, ar indica unei companii precum Google că ar trebui să creeze șabloane standardizate, specifice industriei, pentru Google Data Studio.

În fiecare caz, cererea identificată poate fi abordată și poate duce la un trafic mai organic (și, desigur, la clienți mai fericiți). Pur și simplu modificați metodele standard de cercetare a cuvintelor cheie pentru a descoperi interogări cu o sintaxă partajată.

Iată cinci moduri de a face acest lucru.

Cum să descoperiți interogări cu o sintaxă partajată

1. Analiza concurentului

Utilizați o caracteristică precum „Content Gap” a lui Ahrefs sau „Keyword Gap” a SEMrush pentru a descoperi cuvinte cheie pe care concurenții dvs. le clasifică, dar nu le faceți.

analiza decalajului de conținut în ahrefs.
Instrumentul Ahrefs ‘Content Gap.

Doriți să identificați tiparele de interogare la fel cum ați căuta noi oportunități de cuvinte cheie, dar la scară și cu aceeași sintaxă. Cel mai simplu mod de a găsi noi oportunități este printre cuvintele cheie cu coadă lungă, așa că setați „Număr de cuvinte” la minimum 3 cuvinte.

raport de lacune de conținut pentru eBay și Amazon de la ahrefs.

Exemplul de mai sus compară cuvintele cheie eBay cu cele ale Amazonului, cu un număr minim de cuvinte de 3. Arată rapid că „[articol] de vânzare” este o sintaxă de interogare pentru eBay, dar Amazon nu.

Ca urmare, o oportunitate (teoretică) pentru Amazon ar fi să adauge o caracteristică care listează categoriile de articole „de vânzare” pe piața sa.

2. Pietre ascunse

Uneori, site-urile stabilite se clasează pentru interogări cu o anumită sintaxă – dar nu suficient de ridicate pe SERP pentru a câștiga multe clicuri.

În funcție de cât de bine îndeplinesc intențiile utilizatorului pentru aceste interogări, puteți îmbunătăți conținutul existent sau puteți crea pagini noi. Luarea a ceea ce aveți la nivelul următor este o strategie viabilă și adesea mai prietenoasă cu resursele decât construirea de lucruri noi.

Le puteți găsi cu instrumente de urmărire a rangului. În Ahrefs, filtrați cuvintele cheie ale domeniului dvs. pentru un număr mai mare de cuvinte și o poziție inferioară:

  1. Conectați-vă domeniul în câmpul de căutare.
  2. Accesați raportul „Cuvinte cheie organice”.
  3. Filtru pentru poziții inferioare (de exemplu, 20-40).
  4. Filtru pentru un număr mai mare de cuvinte (de exemplu, 5+).
cuvinte cheie crunchbase cu coadă lungă în ahrefs.

În cazul de mai sus, am folosit Ahrefs pentru a găsi o nouă oportunitate (ipotetică) pentru Crunchbase: valoarea netă a companiilor și a oamenilor.

De aici, folosiți-vă ochiul pentru a identifica tiparele sau exportați lista de interogări într-o foaie de calcul și clasificați fiecare dintre ele până când începeți să vedeți modelul. De asemenea, jucați-vă cu opțiunile de filtrare. Unele site-uri au nevoie de un număr mai mare de cuvinte, altele încep să afișeze modele cu mai puține cuvinte.

3. Căutare internă

Privirea la cuvinte cheie de căutare interne în instrumente precum Google Analytics, Algolia sau Looker are multe avantaje. Una dintre ele este înțelegerea caracteristicilor pe care le caută utilizatorii sau nevoile informaționale pe care le-ați putea transforma într-o caracteristică.

Pentru a găsi date de căutare interne în Google Analytics, accesați:

  1. Comportament;
  2. Cautare site;
  3. Termeni de căutare;
  4. Uită-te la coloana „Termen de căutare”.
cum să găsiți termeni de căutare interni în Google Analytics.

Ca și în cazul metodelor anterioare de cercetare a cuvintelor cheie, obiectivul este să căutăm interogări cu aceeași sintaxă și să identificăm modele. (Instrumentele de analiză a textului ca acesta pot ajuta la escaladarea procesului.)

4. Folosiți instrumente pentru a descoperi noi subiecte

Anumite instrumente, cum ar fi Subiecte explozive , Exploratorul de conținut Ahrefs , Google Trends , Alexa Content Exploration sau Buzzsumo vă pot ajuta să descoperiți subiecte care câștigă aderență pe web.

subiecte care explodează.
Subiecte explodante vă arată cum evoluează subiectele pe o perioadă de timp.
instrumentul de explorare a conținutului lui Alexa.
Instrumentul de explorare a conținutului Alexa prezintă tendințe pentru numărul de articole publicate și implicarea în rețelele sociale.

Aceste subiecte pot fi traduse în funcții noi, dar trebuie să începeți cu o „idee de semințe” – o presimțire (bazată pe cercetarea dvs. JTBD) pentru ceea ce ar putea dori utilizatorii care se referă la produsul dvs.

descoperirea subiectului buzzsumo.
Pe baza unui subiect introdus, Buzzsumo oferă subteme, întrebări și cuvinte cheie.

Aceste instrumente vă pot valida ideile și pot explora subiectul în continuare. Găsiți problemele și nevoile publicului dvs. și traduceți-le în funcții noi.

5. Întrebați-vă clienții

Una dintre cele mai bune modalități de a informa noi funcții este să vă adresați direct grupului dvs. țintă! Dacă nu puteți invita oamenii în biroul dvs. și să scoateți o nouă caracteristică din acestea, aveți două opțiuni: Utilizați rețelele sociale sau o platformă de testare a utilizatorilor .

Pur și simplu întrebând „Ce caracteristică ar trebui să construim?” pe Twitter sau Facebook poate duce la conversații interesante. De asemenea, puteți extrage sau monitoriza mențiuni pe rețelele de socializare și căuta reclamații sau cereri de caracteristici. Același lucru este valabil și pentru asistența pentru clienți: despre ce caracteristici se plâng sau solicită în mod regulat clienții?

Cu toate acestea, uneori aveți nevoie de mai mult, cum ar fi ceea ce obțineți de la testarea de la distanță a utilizatorilor. Platformele precum Userlytics , UserTesting sau Lookback vă permit să înregistrați sau să examinați utilizatorii și să aflați ce funcționalitate le lipsește.

Cum să faci noi caracteristici ale produsului SEO friendly

Acum că ați identificat o lucrare și sintaxa de interogare asociată, întrebarea este dacă puteți (sau ar trebui) să creați un șablon de pagină nou sau să adăugați la paginile existente. Răspunsul este dat de intenția utilizatorului:

  • Dacă paginile dvs. existente vizează deja o intenție clară și noua funcție ar dilua-o, creați o nouă pagină pentru aceasta.
  • Dacă noua caracteristică este aditivă sau complementară, integrează-o în paginile existente.

Nu există niciun răspuns de tăiere a cookie-urilor care să fie adevărat în fiecare caz, așa că folosiți-vă cea mai bună judecată. Implementați caracteristica la scară mică pentru a testa cât de bine funcționează pentru utilizatori și dacă noua caracteristică vă ajută să vă clasificați pentru un model de interogare pentru care ați clasat deja sau unul nou.

La G2 , de exemplu, am aflat că o sintaxă de interogare precum „free [software name]” nu poate fi rezolvată cu un filtru pe o pagină de categorie. Pentru a fi ușor de căutat și pentru a oferi cel mai bun răspuns, are nevoie de un nou șablon de pagină. Utilizatorii nu vor să acceseze o pagină și să facă clic pe un filtru pentru a vedea software-ul gratuit; vor acces doar la soluții gratuite atunci când le caută.

Când creați pagini noi sau actualizați paginile existente, iată lucruri de reținut.

Chei pentru adăugarea de funcții SEO-friendly

Funcțiile prietenoase cu SEO se reduc în principal la furnizarea de informații, crearea tipurilor de pagini, integrarea UGC și furnizarea de șabloane pe paginile de produse sau categorii. Când le dezvoltați și le expediați, trebuie să țineți cont de trei factori pentru a obține cel mai mare trafic organic din ele.

1. Accesibilitate

În primul rând, acestea trebuie să fie accesibile publicului pentru utilizatori și motoare de căutare. Asta înseamnă că motoarele de căutare trebuie să poată reda orice scripturi sau cadre cu care sunt construite și să analizeze conținutul.

O mare parte din aceasta este viteza și prietenia mobilă . Testați noi funcții cu instrumentul de redare Google în Search Console, PageSpeed ​​Insights și testul lor pentru dispozitive mobile:

Consola de căutare Google

  1. Accesați Inspecția URL;
  2. Introduceți adresa URL în câmpul de căutare;
  3. Faceți clic pe „Test live”;
  4. Faceți clic pe „Captură de ecran”;
  5. Asigurați-vă că adresa URL nu are probleme.
inspecție URL în consola de căutare Google.

Google PageSpeed ​​Insights

statistici pe Google Pagespeed.

Test Google Mobile-Friendly

test pentru dispozitive mobile de la google.

2. Descoperibilitate

În al doilea rând, aceste pagini trebuie să poată fi descoperite pentru motoarele de căutare, ceea ce se reduce la link-uri interne și sitemap-uri XML.

Asigurați-vă că paginile noi nu sunt orfane sau ancorate prea puțin în adâncimea de accesare cu crawlere. Accesați cu crawlere site-ul dvs. într-un mediu intermediar cu funcții proaspăt implementate și comparați valori precum adâncimea de accesare cu crawlere și linkuri interne către pagini similare din versiunea live a site-ului dvs.

raport de adâncime cu crawlere de la broasca țipătoare.
Un raport de adâncime a accesului cu crawlere în Screaming Frog.

Desfășurarea câtorva mii de pagini simultan fără conectarea corectă la ele poate face mai mult decât să scadă succesul unei noi funcții – poate duce și la probleme de buget.

O modalitate de a evita această problemă este de a adăuga un modul de pagină de pornire care leagă pagini hub (adesea pagini de categorii) pe care sunt legate noile pagini cu caracteristici. De asemenea, asigurați-vă că faceți legătura între noile pagini cu funcții pentru a facilita:

  • Google să le înțeleagă relația;
  • Utilizatorii să navigheze între ei;
  • Conectați echitatea pentru a transmite noul șablon de pagină.

3. Relevanță

În al treilea rând, caracteristicile trebuie să abordeze intenția unui nou utilizator sau sarcina de făcut (adică să ofere valoare). Examinați interogările pe care le vizați cu noua funcție și asigurați-vă că informațiile și valoarea pe care le furnizați sunt suficiente pentru ca utilizatorii să obțină ceva din ea. Optimizarea pentru căutare fără optimizarea pentru utilizatorii, marca etc. nu are viitor.

În plus față de monitorizarea clasamentelor pentru tiparele de interogare vizate, analizați valorile de satisfacție ale utilizatorilor , care depind de intenția inițială a interogării. În majoritatea cazurilor, este oră pe pagină, adâncime de derulare sau un eveniment de clic declanșat. Vă recomand un amestec din toate trei, dacă este posibil.

Crearea unui argument pentru caracteristicile produselor noi

Cu excepția cazului în care sunteți un startup mic și agil, livrarea de noi funcții nu este atât de simplă pe cât pare. Probabil va trebui să faceți un caz pentru a obține resurse pentru dezvoltatori și designeri și pentru a aduce cererile dvs. în formatele potrivite pentru ca echipele de produse să le împingă înainte.

Trei lucruri te vor ajuta cu pitch-ul tău.

1. Cunoașteți procesul

Dacă nu ați mai auzit niciodată termenul scrum sau agil , sunteți în urmă. Funcții noi trebuie scrise în poveștile utilizatorilor pentru a se potrivi cu cadrul scrum .

Modelul urmează: „În calitate de utilizator, aș vrea să…” și descrie rezultatul final pentru utilizatori. Apoi, dezvoltatorii pot crea bilete pentru fiecare piesă care duce la rezultat.

De asemenea, rețineți că dezvoltatorii lucrează în sprinturi, de obicei peste două săptămâni, cu o sesiune de planificare și retro. Dacă puteți, fiți prezenți în ambele pentru a evalua dacă caracteristica este construită așa cum vă imaginați.

2. Definiți valoarea

Liderii de produse doresc adesea să vadă o estimare a rentabilităților. Resursele sunt rare și trebuie prioritizate în funcție de impactul potențial. Cu cuvinte simple, nu este suficient să ceri unei echipe să construiască ceva „doar pentru că”. Trebuie să aduceți numere.

Din fericire, ar trebui să fie relativ simplu să estimați traficul din interogările pe care le-ați identificat în timpul cercetării sintaxei interogărilor. Sarcina dvs. este să conectați traficul potențial la un număr care reflectă impactul afacerii – în mod ideal, dolari.

3. Începeți mic

Lansați Produse Minime Viabile (MVP) când puteți. Fie lansați o funcție nouă pe un subset de pagini, fie cu funcționalitate limitată. MVP-urile vă permit să demonstrați impactul rapid, să obțineți mai multe resurse și să faceți backup pentru foaia de parcurs.

Asigurați-vă că evaluați performanța înainte de a lansa o funcție MVP. Aveți un plan pentru măsurarea succesului și documentați-vă concluziile.

Concluzie

SEO-urile sunt adesea îndeplinite obiective înalte și funcționează sub presiune ridicată. Ei trebuie să-și prioritizeze eforturile într-un mod care să arate rezultate; în caz contrar, riscă să piardă credibilitatea și resursele.

Companiile care escalează traficul organic cu inventarul lor rareori au nevoie de backlink-uri. Mai des, au nevoie de SEO tehnic. Cu toate acestea, chiar și cel mai bun SEO tehnic atinge un punct în care 90% din oportunități sunt maximizate, iar creșterea încetinește. În acest caz, sunt esențiale noile caracteristici ale produsului sub formă de noi șabloane de pagini sau tipuri de informații.

Dacă are succes, oportunitățile SEO bazate pe funcții pot ajuta o companie să se extindă pe verticală, vizând mai multe verticale sau orizontal, oferind noi servicii. SEO este un canal de atracție, iar volumul căutărilor indică cererea.

Cea mai mare provocare este de a obține finanțarea necesară pentru a merge după astfel de oportunități, iar modalitatea de a o depăși este de a face un caz puternic, bazat pe date.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment