Cum să optimizați Facebook Pixel

No Comments

Cum să optimizați Facebook Pixel, astfel încât să nu pierdeți tone de bani

În cadrul pixelului Facebook, există o linie de cod care acționează ca un pixel diferit. Această linie de cod urmărește utilizatorii care au javascript dezactivat. Dar dacă nu îl personalizați, acesta va înregistra atât cumpărătorii cât și vizitatorii simpli ca: PageView:

Asta înseamnă că :

Vor avea cumpărători și vizitatori combinați în audiențele dvs. de remarketing. Ceea ce va risipi bani, va reduce scorul de relevanță pentru anunțuri, va micșora ROI-ul, va corupe datele din audiențele dvs. similare.

Asa de. Aceasta a fost acum teoria practică:

Cum se rezolvă problema:

Creați un nou pixel Facebook de dragul de a începe curat la înregistrarea datelor.

Vă adăugați pixelul în magazinul dvs. Shopify manual. Modificați parametrii liniei de cod care acționează ca un pixel secundar pentru nonjavascript de la PageView la orice eveniment pe care îl puteți conecta cu o adresă URL

„Adăugați-l la tema dvs. adăugându-l în fișierele .liquid relevante. Deoarece fiecare temă este diferită, nu îți pot spune ce fișiere, dar o vei dori pe index, produse, bloguri, cărucior și pagina de urmărire / confirmare. Din nou, schimbați „ev = PageView” în codul pixelului <noscript> pentru a reflecta evenimentul potrivit. ”- în cuvintele lui Joseph Lazukin

2.

Apoi, aveți metoda de a evita respingerile, traficul de roboți, spam-urile de spam și greșelile din audiențele dvs. de remarketing.

De ce conteaza:

Dacă le scoateți din audiențele dvs. de remarketing, veți economisi bani de la pierderea unor persoane neinteresate și le veți investi în perspective reale.

Cum se rezolvă problema:

Există două căi.

1. Întârzie Pixel-ul să declanșeze, poți face asta adăugând următorul cod în Pixel:

* setTimeout (funcție () {* introduceți codul pixelurilor Facebook aici *}, 3000); *

2. Creați conversii personalizate care se vor lansa la fiecare 10 secunde – acesta este modul profesionist și de a face bani

în acest fel veți avea mai multe informații despre traficul dvs. Cu ajutorul sinergiei aplicațiilor de urmărire a comportamentului, veți putea să identificați noi „comportamente de cumpărare” și veți putea remarket în moduri noi. Faceți ca algoritmul de pe facebook să caute persoanele care au cel mai probabil să producă comportamentul pe care cumpărătorii îl au pe site-ul dvs. web.

Sper că acest lucru vă ajută!

Cum să optimizați Facebook Pixel, astfel încât să nu pierdeți tone de bani

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment