Cum să obțineți mii de SEO conduce (10 Strategii Killer)

1 Comment

Cum să obțineți mii de SEO conduce (10 Strategii Killer)

Cum să obțineți SEO conduce

Acest articol AMAZING a fost contribuit la blogul nostru de comunitate SEO de către Marvin Russell de la MySiteAuditor Puteți obține o reducere masivă la software-ul său de generare de plumb prin verificarea paginii HOTH Partners .

Am vândut servicii SEO de peste zece ani în calitate de CEO al Agenției Oceaniere, agenția de marketing digital din Chicago, IL.

De-a lungul acestor zece ani, agenția mea a devenit atât de reușită încât a fost achiziționată cu succes la sfârșitul lui 2014.

Astăzi, ajută agențiile SEO din întreaga lume să genereze o cantitate uimitoare de conducători de calitate SEO și de vânzări prin noul meu startup.

În acest post exclusiv pe blog, vă voi arăta 10 moduri de minte pe care le-am generat 1.000 de clienți de calitate și vânzări de înaltă calitate la fosta mea agenție.

Înainte de a începe, este important să rețineți că plata pentru serviciile agenției noastre de SEO a fost o prioritate de vârf pentru multe dintre companiile și brandurile mari cu care am lucrat. Vânzările pe care le-am generat au fost extrem de înalte.

În ultimii 5 ani de CEO, clienții noștri, în medie, fiecare plăteau între 5.000 $ pe lună și 25.000 $ pe lună. Cel mai mic pe care l-am vândut a fost de 2.500 de dolari pe lună, dar a fost rar și pentru circumstanțe foarte specifice.

Agenția Oceanului

Agenția Oceanului de la Chicago, IL

Acum pentru lucrurile distractive. În acest post exclusiv pe care îl fac cu The HOTH , vă voi arăta cum am generat atât de multe conduceri care au dus la o achiziție imensă și de succes a agenției mele.

Click aici pentru a descărca PDF-ul

Doriți să externalizați SEO-ul dvs.?

Alăturați-vă programului Reseller SEO HOTH!Aflați mai multe

1. Obțineți Google Rankings pentru orașul + SEO

Înainte de a-ți suspin și gândește-te la tine, “duh”, lasă-mă să explic. Am luptat ca un nebun pentru a obține site-ul web al agenției mele, clasat pe pagina nr. 1 a Google, pe cea de-a treia piață din SUA, Chicago Illinois. Dar, am rămas mereu etic și nu am făcut niciodată tehnici de SEO neetice. Acest lucru este extrem de important pentru a nota, pentru că toată lumea de pe pagina # 1 a Google pentru cuvântul cheie de top, “chicago SEO” știau sau știau unul de celălalt.

CEO-ul unei companii particulare a fost un bun prieten al meu. A ajuns la pagina # 1 la câțiva ani după ce am făcut-o și chiar am ținut locul 1 pentru o vreme. Pentru cei doi ani de afaceri afacerea a fost în plină expansiune pentru prietenul meu și colegii CEO. Cu toate acestea, pentru a rămâne pe partea de sus a Google, el a recurs în curând la tehnicile de construire a link-urilor neetice, care l-au împins până la pagina # 3 și pagina 4 a Google. Pentru a face o scurtă poveste, el nu mai este în afaceri.

chicago SEO

Oceanul revine înainte și înapoi între # 1 și # 2

Deci, permiteți-mi să vă explic cum am obținut poziția de top pentru cel mai greu și mai competitiv cuvânt cheie din Chicago, “chicago SEO”.

  • Direcționarea specifică a paginilor
    În calitate de agenție de marketing digital, am oferit mai mult decât servicii de SEO. De asemenea, am oferit web design, dezvoltare, marketing social media, PPC și multe altele. Din acest motiv, este extrem de important să dedicați o pagină web de nivel superior fiecărui serviciu pe care încercați să-l clasați. Nu direcționați toate cuvintele cheie către pagina de pornire și nu vizați același cuvânt cheie pe mai multe pagini.Acest lucru confundă dracul de pe Google. 
    • Nu ai timp să citești întregul ghid chiar acum?Să vă trimitem versiunea descărcabilă, astfel încât să o puteți citi când este mai convenabilă pentru dvs.Descărcați Ghidul acum!
     De exemplu, pagina SEO a Oceanului este ocean19.com/chicago-seo. Pagina dvs. de SEO ar fi youragency.com/cityname-seo. Dacă trebuie să vă schimbați adresa URL după ce ați citit acest lucru, vă rugăm să o faceți, totuși, asigurați-vă că ați redirecționat pagina veche la pagina nouă.

  • Cuvânt exact în adresă URL Vă rugăm să rețineți cum ocean19.com/chicago-seo utilizează exact cuvântul cheie țintă în URL. Acest lucru ajută Google să înțeleagă în mod clar ce pagină să se conecteze cu utilizatorii, în cazul în care acestea vor căuta “chicago SEO”. Odată ce am făcut acest lucru, am văzut această pagină ridicându-se în vârf într-o chestiune de câteva zile.
  • 2.000+ cuvinte
    Acesta este un truc simplu pe care mulți experți SEO pur și simplu nu-l fac. Obiectivul pentru 2000 de cuvinte bine scrise și gândite pe pagina de destinație țintă. Acest lucru va oferi motoarelor de căutare o mulțime de citire, ajutându-le să înțeleagă mai bine pagina țintă. Nu doar să arunci conținut acolo. Asigurați-vă că scrieți conținut natural și organic. De asemenea, rupeți-l și faceți-l ușor de citit, astfel încât utilizatorii să rămână pe pagină mai mult timp.
  • Linkuri interne
    Am legat în mod natural de alte pagini din întregul conținut al site-ului nostru propriu spre pagina de destinație destinație utilizând cuvântul cheie țintă. În plus, nu am folosit cuvinte generice precum “servicii” în meniul principal sau în conținut. În schimb, am folosit în mod natural cuvinte cheie specifice direcționate care ar ajuta Google să înțeleagă mai bine pagina noastră țintă, cum ar fi “SEO” și “serviciile noastre de SEO”.
  • Sosul meu secret
    Este de fapt mult mai mult decât am făcut decât sarcinile super-importante de mai sus. Acestea sunt doar ingredientele cheie ale “sosului meu” secret. Ei bine, nu mai este un secret. Sosul meu secret poate fi găsit când faceți o pagină de destinație pe MySiteAuditor , pornirea mea pe care am menționat-o mai devreme în mesaj. Instrumentul nostru de audit auditează orice pagină de destinație și determină modul în care este optimizat acea pagină specifică pentru un cuvânt cheie sau o expresie țintă. Auditul nostru privește peste 60 de semnale pe care le-am determinat de-a lungul anilor, fiind semnalele cele mai importante pe care Google le utilizează pentru a indica relevanța și calitatea. Ar trebui să rețineți: actualizăm aceste semnale în mod regulat și ori de câte ori Google își actualizează algoritmul.

2. Oferiți un instrument gratuit de audit

Un lucru pe care l-am observat la Ocean, când ne-am revizuit analizele de trafic, a fost că am avut o tona de trafic și conversii relativ mici prin formularul nostru de contact și numărul de telefon.

Mii de potențiali clienți găsesc și intraseră pe site-ul nostru prin căutarea Google, dar noi primim doar câțiva clienți pe săptămână.

Acest lucru ma tulburat pentru o vreme. În medie, doar 1% dintre persoanele care au vizitat site-ul nostru ar contacta serviciile noastre.  1% este, de asemenea, rata medie de conversie pentru toate formele de contact, potrivit unui studiu realizat de Formstack . Restul de 99% dintre vizitatorii noștri ar pleca și nu ne-ar contacta deloc.

De ce a fost asta?

Am petrecut ore întregi pe creier pentru a putea obține mai mulți vizitatori, care erau deja pe site-ul nostru, să ne dea informațiile de contact înainte de plecarea lor. Atunci am venit cu ideea unui instrument gratuit de audit al site-ului în schimbul informațiilor de contact.

Așadar, am construit un instrument gratuit de audit al site-urilor SEO în jurul anului 2008. Vizitatorii noștri ar putea scana instantaneu site-ul lor și să vadă cât de optimizat a fost pentru motoarele de căutare; cu toate acestea, pentru a utiliza instrumentul nostru gratuit, vizitatorii ar trebui să introducă informațiile de contact.

Conducătorii au început să revină! A fost nebun!

Am petrecut inițial în jur de 5.000 de dolari construind un instrument de bază de audit care a căutat 15 steaguri roșii de SEO ca metadatele lipsă, fișierul robots.txt, eticheta H1 și alte câteva semnale.

Instrumentul nostru gratuit de audit al site-ului web a avut o rată de conversie de 10-15%, în timp ce formularul nostru de contact a primit doar 1% . Gandeste-te la asta. În loc de 1 din 100 de persoane care ne contactează pe site-ul nostru, acum primim 10-15 persoane.

După ce am experimentat câțiva ani de succes imens cu instrumentul nostru gratuit de audit al site-ului, am observat că aproximativ 99% dintre furnizorii de servicii de SEO nu aveau un instrument de audit pe site-ul lor.

Fiind antreprenorul, sunt doar golurile pe care le așteptam. Pentru a-mi ajuta colegii mei din industrie, am lansat un startup, MySiteAuditor.

MySiteAuditor este un instrument de audit generat de site-uri care poate fi ușor etichetat cu alb și încorporat în orice site SEO, web design sau agenție de marketing digital în 20 de limbi din întreaga lume.

De la lansare, MySiteAuditor a generat peste 180.000 de furnizori de servicii SEO din întreaga lume.

auditul seo

Vă rugăm să vizitați pagina partenerilor HOTH pentru reduceri pentru MySiteAuditor. (Numai timp limitat)

Puteți să convertiți în mod regulat 30% dintre vizitatorii dvs. dacă vă configurați corect pagina de plată.

3. Dați gratuit resursele gratuite

După succesul instrumentului nostru gratuit de audit SEO, am decis să oferim și alte resurse și instrumente gratuite.

Cu toate acestea, am luat timp să ne gândim la ceea ce ar fi cel mai util pentru piața noastră țintă exactă și dacă ar fi dispuși să ne dea informațiile de contact în schimbul acestor resurse gratuite.

Unii pe care i-am oferit gratuit, unii pe care i-am oferit în schimbul unei cote, iar alții le-am cerut informații de contact.

Iată ce am găsit:

Acestea sunt doar câteva dintre resursele gratuite pe care le-am oferit. Am obține atât de multe adrese de e-mail și informații de contact pe care nu le-am putut răspunde tuturor.

Am folosit în cele din urmă Constant Contact pentru a începe o listă de e-mailuri în care am trimis e-mailuri cu site-uri și sfaturi SEO. În mod regulat, persoanele de pe lista noastră de e-mail vor întreba serviciile noastre.

4. Faceți parteneriate strategice

Am apelat aproape la fiecare design web, PR online, social media și companie de IT pe care am găsit-o în zonă și le-a oferit 10% din orice afacere SEO pe care ne-ar trimite-o. A fost minunat.

Unele dintre aceste agenții de marketing digital nu au oferit servicii de SEO, dar au fost întrebați despre SEO tot timpul. Erau bani simpli pentru ei, pur și simplu prin trimiterea unui client.

Vom explica și arăta clar partenerilor noștri că am avut o reputație foarte bună și că le-am trimite imediat un cec pentru 10% din contractul inițial.

Acest lucru a funcționat atât de bine încât în ​​cele din urmă am început să trimitem partenerii noștri afaceri pentru servicii pe care nu le-am oferit, cum ar fi serviciile IT, și ne-ar trimite și 10% taxele de identificare. Cea mai ușoară bancă pe care am făcut-o vreodată!

Click aici pentru a descărca PDF-ul

5. Oferiți taxe de referință pentru clienți

Am creat, de asemenea, un document referitor la taxa de căutare de 10% pentru clienții noștri. Acest document a oferit clienților noștri o taxă de căutare de 10% dacă ne-au trimis o trimitere care sa transformat într-o vânzare.

Iată cum ne-am asigurat că clienții noștri au luat-o în serios. Am făcut-o să pară extrem de oficiale și de interesante, făcând două lucruri.

Am semnat personal fiecare document de sesizare pe care l-am dat. Acest lucru a făcut să pară mai oficial și legit.

De asemenea, am dat exemple cu privire la numărul de bani pe care ni le-a plătit taxa de trimitere dacă am vândut referire la diferitele noastre servicii. Cu alte cuvinte, am arătat în mod clar că semnarea unei sesizări de 20 000 USD ar determina o taxă de căutător de 2.000 de dolari atunci când am primit plata în avans.

6. Răspundeți la întrebări despre Quora

Îmi aduc aminte că am aterizat un client imens, mare de marcă care ne-a plătit 20.000 de dolari pe lună pentru serviciile noastre și a rezultat din răspunsul la o întrebare pe care au trimis-o la Linkedin Answers.

Am dat pur și simplu un răspuns util la o întrebare pe care au trimis-o și câteva zile mai târziu, ne-au atras spre noi pentru o propunere.

  • Nu ai timp să citești întregul ghid chiar acum?Să vă trimitem versiunea descărcabilă, astfel încât să o puteți citi când este mai convenabilă pentru dvs.Descărcați Ghidul acum!

Nu ne-am antrenat afacerea noastră în răspunsul: tocmai am încercat mereu să fim cât se poate de utile răspunzând la întrebarea lor, și asta a dus la 20.000 de dolari pe lună și a lucra cu un brand mare.

Desigur, răspunsurile LinkedIn nu mai există, dar puteți folosi în schimb Quora .

Amintiți-vă, fiți de ajutor răspunzând la întrebări. Nu vă faceți griji. Dacă un potențial client citește și urmează profilul dvs. pe site-ul dvs. web, minunat!

7. Etichetați site-urile pe care lucrați

Am adăugat o clauză contractelor noastre care ne-ar permite să adăugăm un link către site-ul agenției noastre în subsolul întregului site al clientului nostru în cazul în care oricare dintre vizitatorii clienților noștri au vrut să ne găsească. Acest lucru a lucrat excelent pentru câștigarea de noi clienți de web design și generarea de SEO conduce.

Iată un exemplu de modul în care am generat un avantaj SEO și o vânzare mare:

Una dintre cele mai mari agenții imobiliare din Chicago ne-a atras într-o zi să ne întrebăm despre serviciile SEO.

Ei au fost fascinați de modul în care am obținut un site web mic, privat al agentului imobiliar, în partea de sus a Google, pentru cuvântul cheie “condos Chicago”, cu siguranță cel mai greu cuvânt cheie pe care îl puteți viza pe piața imobiliară din Chicago.

Când i-am întrebat cum au auzit despre noi, ei au explicat cum au văzut un link către site-ul agenției noastre în subsolul site-ului micului agent imobiliar privat.

Conducerea și vânzarea imense au condus la câteva vânzări importante în domeniul imobiliar din Chicago și au dus la venituri pentru agenția noastră de sute de mii de dolari.

Disclaimer: Nu încercați să obțineți link-ul suc de la acest tip link; în caz contrar, aceasta ar putea afecta clasamentul dvs. cu multe link-uri de pe întregul site. Asigurați-vă că aceste linkuri sunt link-uri care nu urmează. Gândește-te așa; pur și simplu vă semnalizați munca dvs. de artă, astfel încât clienții noștri noi vă pot găsi, nu pentru a obține clasat înalt în motoarele de căutare.

8. Adăugați un chat live

Amintiți-vă cât de enervante au fost întâlnirile live din 2005? Ele ar apărea întotdeauna pe site-uri ca un țânțar enervant buzzing în ureche. În cele din urmă au dispărut împreună cu lucruri precum camere de chat.

Dar ghicește ce? Sunt înapoi și mai bine decât oricând.

Am folosit Olark pentru a trăi chat -ul cu vizitatorii site-ului nostru în timp real, pe măsură ce navigau pe site-ul nostru. Când l-am întrebat pe echipa mea de vânzări despre cum a lucrat Olark, îmi amintesc că un tip din echipa noastră spune în mod expres: “Oh, da, e de lucru!”

Ei au urmărit mai multe vânzări direct de la conduce pe care le-au generat prin Olark pe site-ul nostru.

9. Oferim servicii de Web Design

Avem atat de mult SEO de afaceri prin alte servicii pe care le oferim pe site-ul nostru, in special web design.

Imediat după ce am construit un site pentru o afacere sau un microsite pentru o marcă importantă, următorul pas logic a fost să le întrebăm despre serviciile de SEO.

Pentru majoritatea afacerilor, a avut sens să începeți imediat să faceți SEO. În caz contrar, ei ar avea un site de pornire și funcționare cu trafic zero.

Acestea erau cele mai ușoare posibilități de a deveni vânzări.

10. Contactați proprietarii de site-uri oribile

Iată un nou truc de generație care a combinat tehnicile de vânzare a școlilor vechi cu tactici de vânzări noi.

În timpul nefuncționării echipei noastre de vânzări, i-aș fi dorit să găsească și să trimită pe e-mail site-uri groaznice care au fost clasate pe paginile 2, 3 sau 4 ale Google în diferite industrii. Acest lucru a funcționat foarte bine.

Am explicat cât de aproape au fost pagina nr. 1 și am putea să-i ajutăm pe ei să ajungă acolo. Am făcut doar aproximativ 20 pe zi, totuși.

Iată un exemplu de e-mail pe care l-am trimite.

Concluzie

Potrivit statisticilor Internet Live Statistici,  3,5 miliarde de căutări se efectuează zilnic în Google , iar în prezent există aproape un miliard de site- uri web .

Acestea sunt sume nesfârșite de afaceri SEO.

Dacă vă concentrați pe aceste 10 sfaturi de conducere SEO conduce în anul următor, vă promit un impuls puternic în conduce și vânzări. Dumneavoastră și echipa de vânzări trebuie să vă angajați într-o schimbare reală.

Există atât de multe afaceri acolo și chiar sper că acest lucru vă ajută agenția dvs. dublu sau triplu în dimensiune.

Nu uitați să citiți următoarea mea postare unde discut 10 moduri fantastice pe care le puteți păstra clienții dvs. de SEO.

Click aici pentru a descărca PDF-ul

Editori Notă: Dacă vă place acest articol vă rugăm să-l împărtășiți! Ce ați găsit pentru generarea de plumb? Să-l auzim în comentariile!

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment