Cum să îmbunătățiți performanța PPC cu vizarea publicului

No Comments

îmbunătățiți performanța PPC cu strategia de vizarea publicului

 conceput pentru a face o ocazie unică pentru agenții de publicitate de a ajunge la oamenii potriviți.

Direcționarea către public este esențială pentru orice afacere care folosește publicitate plătită, așa că haideți să analizăm modul în care îl puteți utiliza pentru a îmbunătăți performanța campaniei.

Cuprins

  • Ce vizează publicul?
  • Cum funcționează vizarea publicului?
  • Beneficiile vizării publicului
  • Maximizarea timpului și resurselor
  • Optimizarea pâlniei de vânzare
  • Îmbunătățirea păstrării clienților
  • Tipuri de direcționare
  • Cum să vizezi utilizatorii potriviți
  • Excluderi de public
  • Audiențe pe piață
  • Potrivirea clientului
  • remarketing
  • Liste de remarketing pentru anunțuri de căutare (RLSA)
  • RLSA cu reclame dinamice de căutare (RDSA)
  • Succesul PPC Google Adwords?

Ce vizează publicul?

Direcționarea către public este o metodă care implică consumatorii separați în diferite segmente în funcție de lucruri precum interesele și hobby-urile lor, cunoscute sub denumirea de date demografice. Cunoașterea audienței dvs. vă poate ajuta să formulați campanii PPC și să vă aliniați strategia cu stilul de viață și preferințele audienței dvs.

Datele demografice tipice pe care le doriți includ:

  • Vârstă
  • Venit mediu
  • Locație
  • Sex
  • interese

În ceea ce privește datele, cu atât este mai bine, dar asigurați-vă că alegeți date esențiale. De asemenea, doriți să vă gândiți la tipul de produs sau serviciu pe care îl vindeți și la ce va fi relevant.

Când vine vorba de vizarea publicului, vă ajută să înțelegeți călătoria cumpărătorului și ce caută atunci când sunt pe internet. Se asigură că utilizați resursele de marketing corect și în cel mai eficient mod.

Direcționarea către public are, de asemenea, utilizări în afara PPC. Companii precum Netflix folosesc datele utilizatorilor alături de AI pentru a-și îmbunătăți recomandările și a viza publicul cel mai probabil să vizioneze spectacole specifice. Așa stimulează numărul de spectatori.

Cum funcționează vizarea publicului PPC?

Direcționarea către public are două elemente principale din punct de vedere al datelor:

  • Datele de la prima parte includ tot ceea ce o companie a capturat direct interesele și comportamentele clienților săi. Acest lucru este colectat de obicei cu cookie-uri, bucăți mici de date trimise de pe site-uri către computerul utilizatorului și stocate de browserul lor.
  • Datele de la terți includ informațiile obținute de la o sursă externă. Întrucât aceasta nu a fost colectată de către compania care o obține, este posibil ca datele terților să fie nevoie să fie filtrate înainte de a putea fi utilizate pentru vizarea publicului.

Cu ambele forme de date, puteți apoi să le segmentați în funcție de obiectivele dvs. și de grupurile demografice în care se încadrează. De asemenea, le puteți atribui persoane cumpărătorului pentru a îmbunătăți personalizarea .

Ambele forme de date sunt necesare pentru a crea un anunț PPC eficient. Datele de la prima parte sunt ceva la care majoritatea întreprinderilor vor avea acces și vor folosi cel mai mult, deoarece este mai ieftin, dar datele terților pot aduce informații care poate nu au fost disponibile fără mai mulți bani, timp sau resurse.

Beneficiile vizării publicului

Cum să îmbunătățiți performanța PPC
Cum să îmbunătățiți performanța PPC

Publicarea de reclame fără luarea în considerare a potențialelor audiențe reprezintă o pierdere de bani. Ceea ce aveți nevoie sunt oportunități de înaltă calitate care mențin și cresc ROI (rentabilitatea investițiilor) pentru afacerea dvs. și care are nevoie de efort și analiză de date. Iată câteva dintre principalele beneficii ale vizării publicului.

Maximizarea timpului și resurselor

Concentrarea pe anumite grupuri de oameni vă ajută să economisiți timp și resurse pentru sarcini mai mari. Pentru gestionarea bugetului, acest lucru este esențial și consolidează strategiile pe termen lung. De asemenea, este posibil să aveți resurse limitate și, prin urmare, aveți nevoie de soluții rapide și eficiente. Odată cu direcționarea către public, ați avut ocazia să vă concentrați anunțurile pentru ca impresiile respective să conteze și să transforme browserele în clienți.

Optimizarea pâlniei de vânzare

Când vine vorba de canale de vânzare , orice puteți face pentru a vă crește șansele de a transforma un clic într-un obiectiv finalizat. Există o mulțime de puncte de atingere digitale pe care marketerii trebuie să le parcurgă până când ajung la etapa post-cumpărare .

Publicarea care vizează omite unele dintre aceste etape, făcând lucrările pentru cumpărătorul potențial. Când au ceva de care au nevoie sau vor să se afle în fața lor la momentul potrivit, ar putea sări direct la faza de achiziție a pâlniei.

Îmbunătățirea păstrării clienților

Repetarea personalizării este, probabil, mai importantă decât achiziționarea de noi clienți, deoarece poate conduce la loialitatea clienților și la promovarea gratuită a noilor clienți prin cuvânt. Având clienți care se potrivesc dincolo de acea tranzacție inițială, ei vor veni la tine pentru nevoile sau interesele lor și sunt mult mai probabil să se blocheze.

Direcționarea către public se referă la aceeași atenție asupra a ceea ce au nevoie de publicul dvs. și oferindu-le un produs sau serviciu adecvat.

Tipuri de direcționare

Există două tipuri principale de direcționare:

  • Direcționarea stocurilor – în care reclamele sunt plasate pe site-uri care oferă tipul specific de conținut care este frecvent vizitat de consumator.
  • Direcționarea către utilizator – în cazul în care anunțurile sunt difuzate celor care au afișat un anumit comportament sau interes.

Acestea pot fi defalcate în strategii de segmentare și împărțite în caracteristici măsurabile extern. Direcționarea comportamentală se concentrează pe modul în care și ce consumă utilizatorii pe internet, precum și pe modelele de comportament. De exemplu, asta ar putea implica achizițiile lor anterioare și istoricul de navigare.

Utilizarea unui instrument CRO precum Hotjar poate ajuta, de asemenea, la identificarea și colectarea unor date.

Cum să vizezi utilizatorii potriviți

Direcționarea către public poate dura timp. Adesea poate fi un caz de parcurs în fiecare campanie publicitară până la îmbunătățirea performanței tale. Există decizii pe care le poți lua ca afacere pentru a-ți îmbunătăți eforturile, cum ar fi efectuarea de sondaje sau analiza datelor tale. Cu toate acestea, există două metode care ar trebui să se afle în partea de sus a listei de priorități.

Excluderi de public

Excluderile de public elimină secțiuni din publicul țintă pentru a ajuta la crearea unui grup mai mic de persoane vizate, care sunt foarte relevante pentru ceea ce încercați să faceți publicitate. Făcând acest lucru înseamnă că veți putea să obțineți beneficii de calitate superioară, să creșteți conversiile, să reduceți costurile și să evitați problemele legate de livrările de anunțuri. Tipurile de excluderi de public pe care le puteți face sunt următoarele:

  • Eliminați-i pe clienții existenți care se află în prezent în publicul dvs. țintă.
  • Excludeți membrii publicului pe care l-ați fixat deja pentru o campanie publicitară diferită și care sunt mai relevanți pentru aceasta.
  • Eliminați acei vizitatori ai site-ului web care au efectuat deja o acțiune pe care ați dorit-o să o facă.

Audiențe pe piață

Un alt mod de vizare a utilizatorilor potriviți este prin audiențe pe piață, care conectează consumatorii care deja cercetează sau compară produse și servicii pe internet. Putând profita de date în timp real, vă ajută anunțul să apară la momentul potrivit.

Publicul din piață poate conduce conversii incrementale, ajutându-vă să vă conectați cu consumatorii ca ultim pas înainte de a lua o decizie de cumpărare. Utilizând date în timp real și un sistem puternic de clasificare bazat pe un comportament demonstrat pe piață, aceste segmente vă pot ajuta să prezentați oferta potrivită la momentul potrivit celor mai interesați de produsele și serviciile dvs. Utilizați audiențe pe piață în combinație cu remarketing pentru a conduce utilizatori de înaltă calificare pe site-ul dvs. și pentru a îmbunătăți eficiența generală de remarketing pentru campania dvs.

Google cu privire la avantajele publicului intern

Potrivirea clientului

Odată cu potrivirea clienților , vă permite să utilizați datele dvs. online și offline pentru a ajuta la atingerea și reangajarea cu publicul dvs. Utilizarea informațiilor pe care clienții le-au împărtășit vă poate ajuta Clientul să potrivească anunțuri către acei clienți care vor beneficia de acestea. Este un instrument util de publicitate pentru a ajuta la îmbunătățirea orientării publicului și a îmbunătățirii eforturilor dvs. de publicitate PPC.

Remarketing

Remarketingul vă poate permite să faceți publicitate persoanelor care v-au vizitat deja site-ul, aplicația mobilă sau bazele de date CRM. Prin faptul că puteți face remarket-uri către cei care sunt deja familiari cu afacerea sau marca dvs. vă poate ajuta să dați o mică apăsare pe care consumatorul ar putea avea nevoie să procedeze cu o achiziție.

Liste de remarketing pentru anunțuri de căutare (RLSA)

RSLA vă permit să vă adaptați campaniile de căutare plătite pe baza persoanelor care au vizionat anterior site-ul dvs. web sau au interacționat cu aplicația dvs. mobilă. Cu o campanie RLSA, puteți utiliza listele de audiențe pentru campania dvs. de căutare pentru a ajuta la licitarea pentru acele cuvinte cheie pe care nu le-ați licitat în mod normal.

RLSA cu reclame dinamice de căutare (RDSA)

Această formă de remarketing combină RLSAs cu reclame dinamice de căutare (DSAs). Campaniile DSA sunt cele care furnizează anunțuri Google cu pagina dvs. de pornire și Google ajută la crearea de categorii pe baza modului în care site-ul dvs. a fost indexat. Aceste categorii pot fi apoi direcționate și se pot crea linii de descriere pentru anunțul dvs. Google creează apoi cea mai bună pagină de destinație care se potrivește căutării unui utilizator cu un titlu dinamic pentru a ajuta la extragerea traficului.

Cum arată succesul?

Când vine cu succes în direcționarea către public, merită să vă uitați la ratele de conversie și cât de repede își consumă consumatorii dvs. prin pâlnie. Dacă publicul dvs. țintă se micșorează, dar implicarea dvs. crește, atunci aceasta poate fi o altă măsură a succesului și un semn că rentabilitatea dvs. va crește. Să fii mai în ton cu cine sunt clienții tăi și cu ceea ce le place, în cele din urmă, va obține mai mult succes atunci când țintești-i.

Direcționarea către public este doar una dintre numeroasele opțiuni care vă pot ajuta atunci când vine vorba de îmbunătățirea succesului și performanței reclamelor dvs. PPC. Poate avea o influență semnificativă asupra modului în care anunțurile vizate vin și pentru a vă ajuta să economisiți timp și bani pentru afaceri cu campanii mai eficiente.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment