Creșterea veniturilor cu audiențe strategice în Google Analytics și Google AdWords

No Comments

Marketingul digital s-a optimizat in google Analytics si Tag Manager.

 În cazul în care o dată experiența de marketing și gândirea doritoare despre clienții ideali au condus cheltuielile, acum devine o practică mai ușoară și chiar standardă utilizarea datelor companiei dvs. pentru a îmbunătăți luarea deciziilor de marketing. Marketerii se ocupă de comportamentul specific al utilizatorului, testează paginile de destinație și obsedează rata de clic (CTR) și rentabilitatea cheltuielilor publicitare (ROAS).

Aceste procese sunt adesea discutate și publicate pe blog în vizualizarea micro: „Cum să obții mai mult din setările campaniei în AdWords”, „Două lucruri de căutat în rapoartele Google Analytics” etc., ca și cum ar fi toate subiecte separate. Ceea ce este ignorat prea des este strategia de înalt nivel.

Să examinăm modul în care să folosim efectiv datele existente în Google Analytics pentru a crește veniturile folosind Google AdWords. Acesta este un proces în patru părți care poate funcționa pentru orice industrie prin combinarea celor mai bune funcții ale Google Analytics și Google AdWords.

Blogul-collect

1. Colectați

Limitele etichetei de remarketing AW

AdWords oferă o etichetă de remarketing simplificată care poate fi implementată pe site-uri web. Am ajuns să ne gândim la această etichetă ca ultimă soluție. Aceasta a fost modalitatea inițială de a pompa comportamentul utilizatorilor în campaniile AdWords pentru a afișa reclame de banner de remarketing utilizatorilor care se potrivesc cu un anumit comportament.

Cu toate acestea, este incredibil de limitat din punct de vedere al culegerii de date. Opțiunile de audiență pentru etichetele AdWords sunt foarte simple (Exemplu:  Utilizatorii care au vizitat adresa URL „/ xyz”) . Funcționează într-un anumit punct, dar considerăm că aceasta este o abordare învechită pentru identificarea unor audiențe valoroase.

Iată Managerul de etichete Google și Google Analytics :

GTM salvează ziua / analiza universală

Cu Managerul de etichete Google instalat pe site-urile companiei dvs., potențialul de audiență crește enorm. Eticheta standard Google Analytics Pageview include un buton special pentru a permite colectarea de date pentru publicul de remarketing în AdWords sau DoubleClick.

Verificați butonul Activați funcțiile de publicitate afișate  pentru a începe colectarea.

Principalul-qimg-9400825457c842caf3ca78f796b847b0

Dacă nu aveți încă Manager de etichete, puteți activa remarketingul în Setările proprietății Google Analytics:

anonim

Urmărire avansată

Acum colectați comportamentul utilizatorului pentru remarketing. Hai să mergem mai departe. Urmărirea evenimentelor poate urmări interacțiunile utilizatorilor pe pagina dincolo de încărcarea paginii. (Aflați cum puteți configura dimensiunile personalizate )

  1. Împingeți datele din formularul trimis de utilizator  într-o dimensiune personalizată Google Analytics . Am făcut acest lucru recent într-un studiu de caz pentru Teach for America  pentru a crea audiențe la care să remarket.
  2. Colectarea User ID-ului din baza de date  și împingerea în Google Analytics ca dimensiune personalizată.
  3. Împingeți datele de pe o platformă de marketing precum Marketo sau Salesforce .

De exemplu, am lansat un pop-up pe blogul nostru pentru a încuraja abonamentele prin e-mail (metoda de trimitere a formularului # 1 de mai sus). Am cerut utilizatorilor să aleagă ce sfaturi ar dori să primească: GA, GTM sau SEO / SEM:

lm-modal

Dacă trageți un eveniment din nou în Google Analytics atunci când un utilizator selectează un subiect de interes, o dimensiune personalizată poate fi populată pe măsură ce utilizatorii noștri se autoidentifică și putem folosi aceste date mai târziu atunci când construim o audiență.

Fancy with It

Există o mulțime de moduri în care vă puteți salva cu acest lucru:

  • Găsiți publicul cel mai performant manual. Cine se convertește? Ce stii despre ei?
  • Dovedește-ți că Personasul tău de marketing este corect prin asocierea lor cu segmente de audiență (exemple de ziar: Heavy Readers, etc).
  • Folosiți R sau Big Query pentru a dezvolta audiențe prim-date bazate pe caracteristicile comportamentale.
blog-segmente

2. Segment

Segmentele sunt locurile în care Google Analytics strălucește cu adevărat. În loc de obiective simple de audiență precum ultima pagină pe care o vizitează cineva sau orice adresă URL care conține „SEO”, segmentele GA vă permit să alegeți aproape toate dimensiunile din Google Analytics pentru a crea manual o audiență. Acum că aveți unele date de la pasul 1, puteți crea segmente care reflectă publicul dvs. În orice raport Google Analytics, faceți clic pe  Adăugare segment în partea de sus a raportului și veți vedea un meniu minunat de opțiuni:

Google Analytics vine preopulat cu multe segmente utile, cum ar fi Utilizatori noi, convertitori și multe altele. În plus, vă puteți crea propriul dvs. combinând dimensiunile și valorile care vă interesează.

Creați Segment

Idei de segment:

  • Dispozitiv – Model de telefon, browser
  • Geografie – Utilizatori care vizitează anumite regiuni.
  • Sursa – Utilizatori care vizitează link-uri de pe Facebook sau de pe LinkedIn
  • Site Events – Utilizatorii care au urmărit un videoclip cheie sau au descărcat un PDF
  • Identificate de sine – Aceste câmpuri de formular se transferă în dimensiuni personalizate și ne permit să segmentăm după interese, dimensiunea companiei, bugetul lunar sau orice alte date de care are nevoie afacerea dvs. și le puteți colecta cu ușurință!

Vizitatorii web care au vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani folosind iPhone-uri în zone bogate, care au urmărit cel mai recent videoclip al dvs. pe blog și s-au identificat ca fiind afaceri mici pe un formular? Acum noi vorbim. Asta este o audiență!

Nu uitați să creați audiențe pe care le veți  exclude de asemenea. De exemplu, dacă construiți o audiență pentru a conduce utilizatorii site-ului general la un anumit videoclip, creați o altă listă de utilizatori care au  văzut deja videoclipul respectiv. Conduceți acei utilizatori la următorul pas din pâlnie

Urmați instrucțiunile Google pentru a segmenta datele dvs. Google Analytics .

În cele din urmă, utilizatorii de comerț electronic îmbunătățit și clienții Google Analytics 360 pot utiliza rapoarte de tip Shopping / Checkout Behavior Funnel sau rapoarte personalizate pentru a crea segmente de valoare. Odată configurat corect, acest lucru vă permite să identificați grupuri valoroase de utilizatori precum „Utilizatori care au adăugat ceva în coș, dar nu s-au convertit”.

funnelReport

Atunci când segmentați, este important să cunoașteți limitele publicității. Va trebui să aveți cel puțin 100 de utilizatori (sau cookie-uri) pe o listă de audiență de remarketing afișată și 1000 de utilizatori pe o listă de remarketing de căutare pentru Google AdWords, deci nu obțineți  prea  granule.

Segmentele sunt valoroase în Google Analytics pentru raportare și investigație ad-hoc. Din acest motiv, vă recomandăm să începeți cu un segment și să le găsiți pe cele care sunt cele mai valoroase. După ce ați creat un segment pe care doriți să îl remarcați, va trebui să transformați Segmentul într-un segment de public și să îl împărtășiți cu contul AdWords corect din Setările de proprietate din Google Analytics.

import-segment

Asigurați-vă că Google Analytics și Google AdWords sunt legate . Acesta este un pas important aici.

Blogul-import

3. Import

După ce va fi finalizat, veți putea vedea audiențele noastre GA în AdWords. În AdWords, utilizați navigarea din stânga și găsiți  Biblioteca comună> Publicuri. Aici veți vedea audiențe Google Analytics și unele audiențe AdWords generate automat (ale dvs. vor avea numere reale sub Căutare, YouTube, afișare ):

demo-segmente de public

Tu ai făcut-o! Ei bine, aproape că ai făcut-o. În continuare, trebuie să vă orientați către aceste publicuri cu campaniile noastre AdWords de căutare și afișare.

Înainte de a merge mai departe, ar trebui să știți că atunci când creați o audiență, AdWords creează o audiență asemănătoare, numită  Audiență similară a utilizatorilor care NU AU VIZIT site-ul dvs. web. Trebuia să strig asta. Acestea sunt utilizatorii care au un comportament de navigare și de căutare foarte asemănătoare ca și utilizatorii din listele de audiență, dar nu au fost încă pe site-ul dvs.

Acesta este un public incredibil de puternic! Putem comercializa în esență persoane noi, care sunt extrem de calificate și care caută aceleași lucruri ca și clienții dvs. și clienții. Acest lucru face toată diferența cu cheltuielile unui anunț Display, deoarece puteți reduce drastic impresiile utilizatorilor care nu sunt deloc interesați și să vă concentrați mesajul pe utilizatorii care sunt mai susceptibili să aibă nevoie de afacerea dvs.

Dacă nu este suficient, pe această pagină puteți încărca o listă de e-mailuri de la clienți actuali sau clienți actuali și puteți face o audiență de la ei! Aceasta se numește potrivire cu clienții . Și da, AdWords creează  audiențe similare și pentru acestea! Lasă asta să se scufunde o secundă.

Blogul-țintă

4. Tinta

Continuă cu sinele tău rău. După ce ați colectat date, segmentați și importați audiențe, distracția începe. Acum puteți licita pentru aceste categorii de publicitate în Google AdWords.

R emarketing L iști pentru S earch A DS pot fi trecutevederea în setulinstrumente Google AdWords. Să ne confruntăm, acronimul wonky nu ajută. Deci, să uităm numele pentru o secundă. Iată care este această caracteristică cu adevărat : Instrumentul de priorizare a publicului. Colectând, segmentând și importând grupuri de utilizatori în Google AdWords, acum putem atașa aceste audiențe la o campanie de rețea de căutare existentă sau nouă.

Ținte și ofertă
Declanșează un anunț numai atunci când cineva  care se află pe lista dvs. de audiență caută unul dintre cuvintele cheie din campania dvs. Aveți nevoie de un public mare aici, astfel încât segmentarea dvs. nu poate fi prea granulară, deoarece niciun alt trafic nu este atras de o campanie care utilizează această setare. Utilizați cu grijă în circumstanțe specifice în care publicul dvs. este definit pe scară largă.

Doar
suma licitată Această metodă permite ceva cu adevărat interesant, direcționarea dublă a utilizatorilor normali declanșați de cuvinte cheie despre care nu știm nimic  și vizarea publicului nostru identificat. Un mod inteligent de a pune în aplicare acest lucru ar fi:

  1. Reduceți sumele licitate implicite ale cuvintelor cheie (menținând în continuare o poziție de top 4 în licitație).
  2. Creați un modificator de sume licitate în  fila Audiență  a campaniei în AdWords pentru a crește cu 300%  dacă utilizatorul este membru al listei dvs. de audiență .

Așadar, vizitatorii cu care nu avem legătură pot încă să declanșeze reclame și să afle despre afacerea noastră, dar dacă știm că cineva se potrivește cu un profil comportamental specific, îi spunem AdWords să ridice AdRank-ul nostru în licitație și să ne plaseze cât mai sus. să apară cu nădejde în primul loc. Prioritizarea utilizatorilor importanți poate maximiza bugetele, reduce deșeurile și crește performanța. De fapt, spunem sistemului să  liciteze mult mai mult utilizatorilor de care ne pasă foarte mult .

Luați în considerare următoarele:

  • Adăugați audiențe la campaniile de marcă cu o ajustare a sumelor licitate de 300% pentru a vă asigura că utilizatorii văd anunțul atunci când cercetează compania dvs. Folosiți  oferta numai aici.
  • Creați campanii de concurenți cu cuvinte cheie pe care, în mod normal, nu le-ați rula niciodată și le-ați setat pe „ Target and Bid” . Iată un ghid pentru direcționarea agresivă a cuvintelor cheie ale concurentului cu audiențe de înaltă calificare folosind RLSA .
  • Mergeți și mai departe cu cele de mai sus și creați campanii generice de cuvinte cheie care utilizează țintă și licitație pentru a declanșa numai pentru publicul specificat. De exemplu, am putea licita pe un cuvânt cheie precum „crește veniturile digitale” pentru blogul nostru, chiar dacă acesta nu este un cuvânt cheie strâns. Un utilizator dintr-unul din publicurile noastre ar putea căuta asta, iar analiza digitală este ceva care i-ar putea ajuta să atingă acest obiectiv. Puteți arunca acum o plasă largă de pescuit, dar doar pentru un mic iaz de utilizatori.

Opțiunea B – canal de remarketing afișat

screenshot-2015-09-28-23-28-06

Gândiți-vă dincolo de remarketing-ul standard care dă peste un utilizator a doua zi. Cum puteți utiliza în mod creativ audiența dvs. pentru a-i ajuta să se deplaseze de-a lungul pâlniei? Serviți mesaje de afișare diferite pentru utilizatori extrem de motivați decât ai face publicului similar care nu știe încă despre marca dvs. Profitați-vă de audiențele GA și de potrivirile clientului aici. Audiențele similare Google vă vor ajuta să ajungeți la ochi noi, astfel încât să vă schimbați corect mesageria.

Opțiunea C – Optimizarea importului de audiență

Inca un lucru! Versiunea premium Google Optimize 360 vă permite să importați audiențe chiar în testele dvs. UX. Acest lucru economisește nu numai timpul, dar frustrarea care rezultă din utilizarea unei platforme de analiză separate și a unei platforme de testare separate care nu se integrează ușor între ele.

În timp ce multe dintre platformele de testare de pe piață fac o treabă excelentă în ceea ce privește designul și implementarea, niciuna nu permite într-adevăr importul de audiență / segment direct așa cum face Google Optimize. Acum, publicul extrem de calificat pe care l-am construit poate fi servit A / B sau teste multivariate sau experiențe personalizate pentru a crește rata de implicare sau de conversie.

concluzii

  • Nu uitați: Colectați, Segmentați, Importați, vizați .
  • Nicăieri nu am menționat publicitatea socială! Ce mod creativ te-ai extinde pe cele de mai sus pentru a răspândi această tactică pe mai multe canale? Utilizați metoda de mai sus pentru a testa Copia afișată la diferite audiențe, apoi luați câștigătorii și alergați la aceeași demografie pe social.
  • Da, acesta este un proces îndelungat. Merită totuși!
  • Acest proces necesită o colaborare strânsă și atentă între echipele tehnologice și echipele de marketing. Fii roata scârțâitoare din organizația ta pentru a obține rezultate de cumpărare și rezultate.

Urmărirea acestei descrieri va ajuta afacerea dvs. să reducă cheltuielile cu publicitatea irosită doar vizând segmente de audiență relevante sau de interes pentru păstrarea clientului, vânzarea încrucișată, convertirea utilizatorilor din fundul de pâlnie sau prin creșterea gradului de conștientizare pentru audiențe similare și evitarea plății pentru utilizatorii fly-by care nu sunt foarte interesați de produsul sau serviciul dvs. Faceți munca, optimizați-vă cheltuielile și creșteți-vă veniturile. Aveți vreun acces pentru vreunul dintre cei patru pași majori? Spuneți-ne mai jos.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment