No Comments

Cum să lansăm o campanie SEO

O să vă arăt exact cum să începeți o campanie SEO.

(Pas cu pas)

Cea mai bună parte?

Veți vedea o mulțime de exemple din viața reală a acestor pași în acțiune.

Hai să ne scufundăm chiar în …

În ultimii ani, am lansat zeci de campanii SEO de succes … ca aceasta care mi-a crescut traficul pe Google cu 20.43%:

Campania SEO - Creșterea traficului

De fapt, strategiile din acest ghid m-au ajutat să plasez locul 1 în Google pentru cuvinte cheie populare, cum ar fi „YouTube SEO”:

SERP-urile „YouTube SEO”

Și acum este timpul să vă arătăm exact cum am făcut-o, pas cu pas.

Pasul 1: Găsiți cuvinte cheie

Cercetarea cu cuvinte cheie este primul pas al oricărei campanii SEO de succes.

Mai exact, doriți să creați o listă cu 10 cuvinte cheie țintă .

Și vă voi arăta exact cum să faceți asta chiar acum.

1. Găsiți idei de cuvinte cheie cu ajutorul Planificatorului de cuvinte cheie Google

Planificatorul de cuvinte cheie Google este un instrument gratuit de cercetare a cuvintelor cheie de la Google.

Planificatorul de cuvinte cheie Google

Marele lucru despre Planificatorul de cuvinte cheie Google este acesta:

Toate datele provin direct de la Google.

Pentru ao utiliza, trebuie doar să introduceți un cuvânt sau o frază în câmpul „Găsiți cuvinte cheie noi”:

Planificatorul de cuvinte cheie Google - Introduceți o frază

Și veți primi o listă de idei de cuvinte cheie:

Planificatorul de cuvinte cheie Google - rezultate

Vă voi arăta cum să alegeți cele mai bune cuvinte cheie din această listă mai târziu.

Dar deocamdată notează cele 5-10 cuvinte cheie care sunt cele mai strâns legate de afacerea ta …

Cuvinte cheie în foaia Google

… și treceți la următoarea noastră strategie.

2. Încercați Keyworddit

Dacă doriți o modalitate de a găsi în afara casetei idei de cuvinte cheie, deconectați Keyworddit .

Keyworddit

Spre deosebire de majoritatea instrumentelor de cercetare a cuvintelor cheie, Keyworddit trage idei de cuvinte cheie direct de la Reddit.

Keyworddit - Rezultate

Pentru a fi clar: acest instrument nu funcționează pentru fiecare industrie.

(De exemplu, dacă vizați o mulțime mai veche, s-ar putea ca publicul dvs. să nu mai stea pe Reddit atât de mult)

Dar, în cele mai multe cazuri, îl puteți folosi pentru a găsi o mână de cuvinte cheie neexploatate care nu sunt super competitive.

3. Găsiți cuvinte cheie lungi cu KWFinder

KWFinder este conceput pentru a vă oferi o mulțime de idei de cuvinte cheie diferite.

KWFinder

Ceea ce înseamnă că este excelent pentru a descoperi cuvinte cheie cu concurență lungă , cu coadă lungă .

KWFinder - Rezultate

4. Furați-vă cuvintele cheie ale concurenților

Iată unde furați cuvintele cheie exacte pe care deja le clasează concurenții .

Pentru a face acest lucru, va trebui să utilizați un instrument, cum ar fi SEMRush sau Ahrefs .

SEMrush / Ahrefs

Indiferent de instrumentul pe care îl utilizați, procesul este exact același:

În primul rând, găsiți un concurent care se descurcă foarte bine cu SEO-ul lor.

Apoi, introduceți concurentul în instrument:

SEMrush - Backlinko

Și veți obține o listă completă de cuvinte cheie pentru care se află site-ul:

SEMrush - Cuvinte cheie Backlinko

#mina de aur

5. Alegeți-vă cele 10 cuvinte cheie

Acum că aveți o listă de cuvinte cheie, este timpul să alegeți cei mai buni 10 din listă.

Dar cum să alegeți cele mai bune cuvinte cheie?

E simplu. Alegeți cuvinte cheie care au cea mai bună combinație dintre acești 3 factori cheie:

1. Concurență scăzută: acest lucru este important mai ales dacă abia începeți. Dar chiar dacă site-ul dvs. este deja consacrat, doriți totuși să urmați cuvinte cheie care nu sunt super competitive.

Deci: cum știți dacă un cuvânt cheie este competitiv sau nu?

Prima dvs. opțiune este să analizați rezultatele căutării:

SEO în SERP-uri

Dacă observați că sunt pline de site-uri neautorizate, probabil că doriți să mergeți cu un alt cuvânt cheie.

Și dacă doriți un sistem mai precis, puteți utiliza un instrument de cercetare a cuvintelor cheie. Majoritatea instrumentelor au o caracteristică care vă arată cât de competitiv este un cuvânt cheie:

KWFinder - SEO

2. Volum de căutare ridicat: Acum este timpul să vedeți câți oameni caută cuvintele cheie din lista dvs.

Evident, cu cât volumul de căutare este mai mare, cu atât mai bine.

Asta a spus:

Cuvintele cheie populare tind, de asemenea, să fie mai competitive .

De exemplu, 368.000 de persoane caută în fiecare lună „dieta paleo”.

KWFinder - dieta Paleo

Dar, potrivit KWFinder, este, de asemenea, FOARTE competitiv.

KWFinder - dieta Paleo - dificultate de cuvinte cheie

Deci, ați dori să mergeți cu un cuvânt cheie mai puțin popular … ceea ce înseamnă că va fi și mai puțin competitiv:

KWFinder - Lista de alimente cu dieta Paleo - dificultate în cuvinte cheie

3. Potrivit clienților: Acum este timpul să răspundeți la întrebare:

Dacă vă clasificați pentru acest cuvânt cheie, veți câștiga de fapt bani?

Cu alte cuvinte:

Doriți să găsiți cuvinte cheie pe care clienții dvs. le caută efectiv.

Acestea fiind spuse, acest lucru nu înseamnă neapărat că trebuie să fie gata să cumpere ceva în acel moment.

De exemplu, luați-mi site-ul: Backlinko.com.

Backlinko este o companie de training SEO.

În cazul meu, persoanele care caută cele mai bune cursuri SEO ar avea o rată de conversie minunată pentru site-ul meu.

Din păcate, Foarte puțini oameni caută cuvinte cheie super specifice de genul:

KWFinder - Cele mai bune cursuri SEO

De aceea, vizez cuvintele cheie pe care le caută clienții mei atunci când NU caută cursuri.

(Cunoscut și sub numele de: cuvinte cheie „informaționale”)

În cazul meu, vizez termeni precum „factori de clasificare Google”, „strategii de creare de legături” și multe altele.

Factorii de clasare Google și crearea de linkuri

Asta a spus:

Încă doriți să vă asigurați că oamenii care caută cuvinte cheie vor deveni cumpărători la un moment dat.

Pentru a face acest lucru, consultați „Oferta de sus a paginii” din Planificatorul de cuvinte cheie Google:

Planificatorul de cuvinte cheie Google - sume licitate în partea de sus a paginii

Aceasta reprezintă costul PPC pentru un singur clic în Google Adwords.

Și dacă oamenii plătesc bani pentru a face reclamă pentru un cuvânt cheie, mai bine credeți că trebuie să se facă bani.

Pasul 2: Publicați conținut minunat

Acum că aveți o listă de 10 cuvinte cheie, este timpul să publicați conținut optimizat în acești termeni.

Întrebarea este:

Cum creezi conținut care este pregătit pentru a fi clasat?

Continua să citești…

1. Scrieți conținut lung, cuprinzător

În vremea publicării scurte postări pe bloguri de 500 de cuvinte au funcționat foarte bine.

Nu mai.

De fapt, un studiu al industriei a descoperit că conținutul mai lung se clasează cel mai bine în Google .

02_Contență Număr total de cuvinte

După cum puteți vedea în acest grafic, există o corelație clară între numărul de cuvinte și clasamentul motorului de căutare.

A fi clar:

Nu spun că ar trebui să scrii 3.000 de cuvinte pufos.

În schimb, obiectivul tău este să acoperi un subiect întreg pe o singură pagină .

(Și, de obicei, este nevoie de o mulțime de cuvinte pentru a face asta)

De exemplu…

La începutul acestui an am decis să scriu o postare despre Mobile SEO .

Ghid SEO mobil

În locul unei postări de genul „5 sfaturi pentru optimizarea site-ului dvs. pentru dispozitive mobile”, am scris un ghid complet:

Ghid SEO mobil - conținut

Și pentru că conținutul meu acoperă TOTUL, trebuie să știm despre optimizarea motoarelor de căutare mobile, acesta se află în top 3 al Google pentru cuvântul cheie vizat:

SEO mobil - SERP-uri

2. Creați conținut vizual

Nu există nicio îndoială în acest sens:

Conținutul vizual îl CRUZĂ chiar acum.

(Mai ales când vine vorba de obținerea de share- uri și backlinks de social media )

De exemplu, Mike Bonadio conduce o agenție de marketing digital în New York.

Mike Bonadio

Anul trecut, unul dintre clienții săi i-a cerut să își îmbunătățească SEO.

Problema a fost:

Clientul său se afla într-una dintre cele mai plictisitoare industrii imaginabile: combaterea dăunătorilor.

Ceea ce însemnau formate tradiționale de conținut (cum ar fi postările de pe blog).

În schimb, Mike a decis să creeze o bucată de conținut vizual : DIY Pest Control pentru Savvy Gardener.

gif animat infografic

Cum a făcut acest conținut?

Infografia pe care a creat-o pentru clientul său a generat peste 4.000 de acțiuni sociale:

Acțiuni infografice de control al dăunătorilor

Un flux de backlinks din 28 de domenii diferite.

Controlul dăunătorilor - Ahrefs

După cum vă așteptați, aceste legături și acțiuni au sporit traficul motorului de căutare al clientului său:

trafic infografic

3. Publicați conținut „autoritar”

BuzzSumo a analizat recent 100 de milioane de articole .

Și au descoperit două lucruri interesante:

În primul rând , majoritatea conținutului primesc legături „zero” sau partajări sociale.

În al doilea rând , conținutul „autoritar” este MARE pentru obținerea de legături.

Asa de:

Ce este conținutul „autoritar”?

Este conținut că:

  • Este scris de un expert legitim
  • Nu sunt informații regurgitate
  • Aduce ceva complet nou la masă

Permiteți-mi să ilustrez acest lucru cu un exemplu …

Anul trecut mi-am dat seama că căutarea vocală crește rapid.

Dar când am citit articole despre căutarea vocală, toți au repetat aceleași informații.

Așa că am decis să creez o bucată de conținut autoritar pe căutarea vocală SEO .

Studiu SEO căutare vocală

Și pentru că acel conținut conținea atât de multe lucruri originale (și a fost scris de o autoritate în domeniu), este generat peste 500 de backlink-uri:

Studiu SEO de căutare vocală - backlinks

Și trafic:

Studiu SEO căutare vocală - sesiuni

Pasul 3: Optimizarea la fața locului

Acum că ați creat o bucată de conținut de înaltă calitate, este timpul pentru următoarea fază a campaniei dvs. SEO: optimizarea conținutului.

După cum probabil știți, SEO a schimbat o mulțime în ultimii ani.

Și în acest pas vă voi arăta exact cum să vă optimizați site-ul corect.

1. URL-uri scurte, bogate în cuvinte cheie

Când vine vorba de SEO pe pagina , majoritatea oamenilor își subestimează adresele URL.

Dar, după cum se dovedește, adresele dvs. URL sunt într-adevăr importante.

URL Length_line

Mai exact, doriți ca adresele URL să fie scurte și bogate în cuvinte cheie .

De exemplu, luați această postare de pe site-ul meu despre redactarea SEO .

Post de redactare SEO

După cum puteți vedea, adresa URL este de numai două cuvinte … și conține cuvântul cheie principal.

Redactare SEO - URL

2. „Frontload” Cuvântul cheie țintă

Ori de câte ori este posibil, puneți cuvântul cheie la începutul etichetei tale.

(De ce? Motoarele de căutare pun mai multă greutate în termenii care apar mai devreme în meta titlul dvs.)

Revenind la postarea mea de redactare SEO, puteți vedea că am inclus acest cuvânt cheie încă din titlul meu:

Redactare SEO - Postare titlu etichetă - Cuvântul cheie apare mai devreme

(De fapt, titlul meu începe cu acel termen).

3. Utilizați cuvântul cheie în primele 150 de cuvinte

În continuare, utilizați cuvântul cheie țintă în primele 150 de cuvinte ale conținutului dvs.

De ce?

Atunci când Google vede un cuvânt cheie la începutul HTML-ului paginii tale, îi anunță că acest termen este important.

De exemplu, puteți vedea că îmi folosesc cuvântul cheie țintă în primele 20 de cuvinte ale acestui post:

Post Tehnici SEO - evidențierea cuvântului cheie

4. Legătură internă

Acum a sosit timpul să folosești legătura internă.

Mai exact, doriți să:

  1. Link de la noua ta postare la alte pagini de pe site-ul dvs.
  2. Link de la alte pagini la noul dvs. conținut

Aceste legături interne ajută Google să găsească și să indexeze toate paginile dvs. De asemenea, trimit autoritatea legăturilor în jurul site-ului dvs., care vă ajută toate paginile dvs. să se plaseze mai bine.

Clasificarea legăturilor interne crește

De exemplu, să ne uităm la această postare de pe site-ul meu.

Creșterea traficului de site-uri web

După cum vedeți, am inclus linkuri interne care indică alte pagini de pe site-ul meu:

Măriți traficul site-ului web - conectarea internă

Și fac legătura și din alte pagini către postul respectiv:

Hub - link de trafic YouTube

5. Stropiți în Sinonime

În sfârșit, includeți sinonime ale cuvântului cheie principal.

Acest lucru vă ajută să oferiți Google o mai bună înțelegere a conținutului dvs.

De exemplu, să ne uităm la postarea mea: 21 de tehnici SEO acționabile care funcționează excelent .

Postare tehnici SEO

Cuvântul cheie vizat pentru această pagină este „Tehnici SEO”.

Așa că m-am asigurat să optimizez conținutul meu folosind cele 4 sfaturi pe care vi le-am arătat deja.

Dar, de asemenea, am presărat în sinonime „Tehnici SEO”, cum ar fi „strategii de optimizare a motoarelor de căutare” …

Tehnici SEO - Simile, strategii de optimizare a motoarelor de căutare

… și „sfaturi SEO”:

Tehnici SEO - Simile, sfaturi SEO

Nicio campanie SEO nu ar fi finalizată fără crearea de link-uri .

Acest lucru se datorează faptului că legăturile sunt încă o parte foarte importantă a algoritmului Google.

08_Domain Link Authority (AHREFs Domain Rating) _line

Și în acest pas vă voi arăta cum puteți construi backlinks de calitate .

1. Serviciul de e-mail

Dacă sunteți serios în legătură cu crearea de linkuri, trebuie să utilizați asistența de e-mail.

Pentru că adevărul este acesta:

Dacă îți încrucișezi degetele și speră că oamenii leagă, te afli într-o lume a durerii.

(Aceasta este o lecție pe care a trebuit să o învăț greu)

Dar când promovați conținutul dvs. pentru persoane care au puterea de a-l împărtăși, puteți obține legături legitime de pe site-urile autorității.

De exemplu…

Îți aduci aminte de Mike Bonadio, tipul cu clientul de control al dăunătorilor despre care am vorbit mai devreme?

Ei bine, Mike nu și-a publicat doar infografia și spera la cele mai bune.

În schimb, el a promovat-o în mod activ cu ajutorul e-mail-ului:

Mike Bonadio - promovare prin email și promovare

Deoarece Mike nu era apăsător sau spammy, campania lui l-a atras înapoi de la Lifehacker …

Mike - linkul Lifehacker

… și un site popular al ziarului din Maine, numit The Bangor Daily News:

Mike - linkul Bangor Daily News

Destul de la moda.

2. Postarea oaspeților

Voi fi sincer cu tine:

Afișarea oaspeților nu funcționează la fel de bine ca în trecut.

Acestea fiind spuse, este încă o strategie solidă de construire a legăturilor.

(Când ați terminat corect)

Mai exact, pentru a beneficia la maxim de blogurile invitați, urmați aceste 2 reguli simple:

Regula nr. 1: Nu folosiți textul de ancoră corespunzător.

Google nu dorește ca link-urile dvs. de postare a oaspeților să utilizeze textul exact de ancorare a potrivirii, astfel:

Exact match guest post

În schimb, utilizați text de ancoră de marcă, astfel:

Text marca de ancoră

Regula nr. 2: Postare pe site-uri conexe.

Dacă site-ul dvs. este despre cafea, nu publicați pe un site despre marketing digital.

(Chiar dacă puteți găsi o modalitate de „a face să funcționeze”)

De ce? Postarea oaspeților pe site-uri care nu au legătură poate face ca site-ul dvs. să fie penalizat .

De exemplu, site-ul meu este despre SEO.

Așa că mă asigur să postez numai oaspeți pe site-uri care vizează SEO sau subiecte strâns legate, cum ar fi: social media, blogging și marketing de conținut.

Postări pentru invitați

3. Copiați linkurile concurentului dvs. (Inginerie inversă)

Ingineria inversă este o strategie încercată și adevărată de construire a legăturilor.

Tot ce trebuie să faceți este să folosiți un instrument precum Ahrefs , Majestic sau Moz Link Explorer pentru a găsi legăturile de intrare ale unui concurent.

Concurenții link-uri de intrare

De exemplu, site-ul meu are un link de pe această pagină.

Link de la site

Și să spunem că ești unul dintre concurenții mei.

Aveți o statistică SEO pe site-ul dvs. demnă de această listă? Ați putea găsi unul?

Dacă da, ai avea șanse mari să obții și un link de pe pagina respectivă.

Pasul 5: urmărirea rezultatelor

Ultimul pas este să vezi cum a evoluat campania ta SEO.

Pentru a face acest lucru, vom folosi două instrumente SEO (gratuite) excelente: Google Analytics și Google Search Console .

Hai să ne scufundăm chiar înăuntru.

1. Urmăriți traficul organic cu Google Analytics

Multa lume ma intreaba:

“Brian, de unde știi dacă funcționează sau nu SEO?”

Raspunsul meu? Verificați traficul organic în Google Analytics.

Google Analytics - trafic organic

Dacă a urcat, atunci sunteți pe calea cea bună.

Dacă a coborât? Atunci probabil că doriți să vă schimbați abordarea.

Notă: rezultatele SEO nu se petrec peste noapte. În funcție de nișă, este posibil să fie nevoie de câteva săptămâni sau luni pentru a vedea schimbările. Acestea sunt spuse, dacă ați respectat pașii de mai sus, ar trebui să vedeți Câteva mișcări pozitive în 4-6 săptămâni)

Și dacă vrei să sapi mai adânc …

2. Urmăriți clasarea cuvintelor cheie cu Consola de căutare Google

Google Analytics vă oferă o imagine de ansamblu la nivel înalt a modului în care se schimbă traficul motorului de căutare în timp.

Dar dacă doriți să săpați mai adânc, consultați Consola de căutare Google.

La fel ca în cazul Google Analytics, Google Search Console vă spune câți oameni au venit pe site-ul dvs. de pe Google:

Oameni care au venit pe site-ul dvs. de pe Google

Dar, de asemenea, vă spune exact cuvintele cheie folosite de oameni pentru a găsi site-ul dvs. …

Google Search Console - Cuvinte cheie exacte

… și paginile care aduc cel mai mult trafic organic:

Google Search Console - pagini cu cel mai mult trafic organic

Bonus Pasul 1: Prune „Pagini de zombie”

„Pagini de zombie” sunt pagini de pe site-ul dvs. care nu adaugă nicio valoare.

Cu alte cuvinte, sunt pagini care nu aduc trafic … sau vânzări.

Și atunci când ștergeți Pagini zombie, puteți găsi mai multe trafic cu motoarele de căutare.

(De ce? Actualizările Google precum Panda înseamnă că Google penalizează site-urile care au o mulțime de pagini de calitate scăzută)

De exemplu, Sean Falconer este un cititor Backlinko care a dorit să îmbunătățească SEO-ul site-ului său.

Și primul lucru pe care l-a făcut a fost să șteargă peste 10 pagini web de pe site-ul său.

Ștergerea acelor pagini de 10k este unul dintre motivele principale pentru care a îmbunătățit traficul organic al site-ului său cu aproape 90%:

creșterea traficului organic în Google Analytics, partea a 2-a

Sean nu este singur …

Bloggerul James Pearson a axat recent sute de postări de pe site-ul său … iar traficul său organic a crescut cu 30% :

James Pearson - Huffington Post

Bonus Pasul 2: Optimizați pentru RankBrain

Nu este un secret faptul că Google devine într-adevăr inteligent.

(Gândiți-vă doar la ultima dată când a trebuit să faceți clic pe a doua pagină a Google)

După cum se dovedește, un algoritm AI numit RankBrain este unul dintre secretele din spatele noului și îmbunătățitului algoritm de căutare al Google.

Articolul RankBrain

Întrebarea este:

Cum optimizați conținutul dvs. pentru algoritmul Google RankBrain?

Optimizați pentru „User Intent”.

Voi explica…

Google folosește RankBrain pentru a determina dacă cineva este mulțumit sau nu de rezultatele căutării.

Dacă unui căutător îi place o anumită pagină din SERP-uri, Google oferă acestei pagini un impuls:

Pogo stick efect 4

Dacă nu, îl lasă pe câteva locuri:

Pogo stick efect 3

De aceea, este SUPER important ca pagina dvs. să satisfacă „intenția utilizatorului”.

Cu alte cuvinte:

Conținutul tău oferă căutătorului ceea ce caută?

De exemplu, cu ceva timp în urmă am vrut să clasez cuvântul cheie „instrumente SEO”.

Dar înainte să scriu un singur cuvânt de conținut, m-am întrebat: „Ce vrea cineva care caută„ instrumente SEO ”de fapt” ?.

Și mi-am dat seama că răspunsul a fost: o listă detaliată a celor mai bune instrumente SEO de pe piață.

Așa că am creat o postare optimizată pentru acea intenție a utilizatorului: Instrumente SEO: Lista completă .

Instrumente SEO post - SeoAdwords.ro

Deoarece pagina este optimizată pentru User Intent, aceasta se află în top 3 pentru cuvântul meu cheie vizat:

SERP-uri „instrumente seo”

Acum e rândul tău

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment