Campanii Google Adwords PPC

Campanie Google Adwords CPC-PPC

https://www.seoadwords.ro
Google Adwords sau PPC(Pay Per Click) de management oferă o rentabilitate a investiţiei fantastica si poate fi folosit pentru a conduce trafic masiv orientat către site-ul tau. Publicitate în acest fel vă permite să plasaţi produsul sau chiar serviciul in punctul în care cineva este gata sa cumpere.
vezi detalii SERVICII PUBLICITATE GOOGLE ADWORDS
https://www.seoadwords.ro/publicitate-google-adwords

Publicitate Google AdWords – Reclama ta pe prima pagină Google Atrageți clienți noi cu ajutorul Google.

Afișați-vă anunțurile pentru clienți exact în momentul în care aceștia caută pe Google produsele sau serviciile pe care le oferiți. Plătiți numai atunci când dau clic pentru a accesa site-ul sau vă apelează. 
De ce Google Ads?
Atrageți mai mulți clienți.

Oricare ar fi obiectivul dvs., de la creșterea numărului de vizitatori pe site, a vânzărilor online, a numărului de apeluri telefonice, până la fidelizarea clienților, Google Ads vă poate ajuta.
Atrageți utilizatorii potriviți, la momentul potrivit.

Compania dvs. este găsită de utilizatorii Google exact atunci când aceștia caută produsele sau serviciile pe care le oferiți.
Faceți publicitate pe plan local sau global.

Direcționați-vă anunțurile către clienții din anumite țări, regiuni sau orașe ori către cei aflați pe o anumită rază în jurul companiei sau al magazinului dvs.

Plătiți numai pentru rezultate.
Dacă nu primiți nicio vizită, nu aveți nimic de plată.

Înscrierea în programul Google Ads este gratuită. Plătiți numai atunci când un utilizator dă clic pe anunț pentru a accesa site-ul sau când vă apelează. Cu alte cuvinte, atunci când activitățile publicitare dau rezultate.
Începeți cu orice buget.

Dvs. alegeți bugetul, deci costurile vor depinde de obiectivele activităților publicitare. Anumite companii cheltuiesc zeci de mii de dolari pe lună, în timp ce altele se mulțumesc cu o investiție de câteva sute de dolari. 

1. Puternic targetat: diferit de marketingul direct sau alte forme de publicitate, anuntul tau va fi oferit, va aparea atunci cand prospectul cauta tipul tau de business (aflat in preselectia ta de „cuvinte cheie” ).

2. Urmarirea: nu poti sa imbunatatesti ce nu poti cuantifica, iar Pay-Per-Click (PPC) este o metoda usoara de masurare prin care poti sa urmaresti fiecare aspect al cuvintelor cheie, grupuri de reclame, campanii etc. Cele patru mari motoare de cautare Google, Yahoo!, MSN, Ask.com furnizeaza o portiune de script pe care o poti pune pe website-ul tau care iti ofera informatii importante despre vizitatorii tai, disponibile intr-un raport.

Contact: https://www.seoadwords.ro

Campanii Google Adwords PPC Bucuresti - imagine 1