Campanii Google Adwords PPC

Campanii Google AdWords: configurați prima campanie 0725 763 311

Campanie Google Adwords CPC-PPC

Cat costa pretul campaniei google adwords

Google Adwords sau PPC(Pay Per Click) de management oferă o rentabilitate a investiţiei fantastica si poate fi folosit pentru a conduce trafic masiv orientat către site-ul tau. Publicitate în acest fel vă permite să plasaţi produsul sau chiar serviciul in punctul în care cineva este gata sa cumpere. Incepand cu 150 eur / luna
vezi detalii SERVICII PUBLICITATE GOOGLE ADWORDS
tags: Campanii Google Adwords,campanii PPC,campanii google,campanii adwords,campanii google ads,campanii google adwords,campanii google ads

Publicitate Google AdWords – Reclama ta pe prima pagină Google Atrageți clienți noi cu ajutorul Google.

Campanii Google AdWords: configurați prima campanie

Cu o cotă de piață de peste 90%, Google este cel mai utilizat motor de căutare din lumea vorbitorilor de limbă germană. Paginile cu rezultatele căutării Google sunt din ce în ce mai dominate de publicitate– anunțurile de text și de cumpărături din sistemul de publicitate Google AdWords .

Această dominare a publicității în paginile cu rezultatele căutării “obligă” multe companii să difuzeze anunțuri AdWords – ceea ce este mai ușor de zis decât de făcut economic. Această postare are scopul de a furniza informații valoroase pentru prima dvs. campanie AdWords profesionala din punct de vedere comercial !

Afișați-vă anunțurile pentru clienți exact în momentul în care aceștia caută pe Google produsele sau serviciile pe care le oferiți. Plătiți numai atunci când dau clic pentru a accesa site-ul sau vă apelează. 
De ce Google Ads?
Atrageți mai mulți clienți. 0725 763 311

Oricare ar fi obiectivul dvs., de la creșterea numărului de vizitatori pe site, a vânzărilor online, a numărului de apeluri telefonice, până la fidelizarea clienților, Google Ads vă poate ajuta.
Atrageți utilizatorii potriviți, la momentul potrivit.

Compania dvs. este găsită de utilizatorii Google exact atunci când aceștia caută produsele sau serviciile pe care le oferiți.
Faceți publicitate pe plan local sau global.

Direcționați-vă anunțurile către clienții din anumite țări, regiuni sau orașe ori către cei aflați pe o anumită rază în jurul companiei sau al magazinului dvs.

Plătiți numai pentru rezultate. 0725 763 311
Dacă nu primiți nicio vizită, nu aveți nimic de plată.

Înscrierea în programul Google Ads este gratuită. Plătiți numai atunci când un utilizator dă clic pe anunț pentru a accesa site-ul sau când vă apelează. Cu alte cuvinte, atunci când activitățile publicitare dau rezultate.
Începeți cu orice buget.

0725 763 311

Dvs. alegeți bugetul, deci costurile vor depinde de obiectivele activităților publicitare. Anumite companii cheltuiesc zeci de mii de dolari pe lună, în timp ce altele se mulțumesc cu o investiție de câteva sute de dolari. 

1. Puternic targetat: diferit de marketingul direct sau alte forme de publicitate, anuntul tau va fi oferit, va aparea atunci cand prospectul cauta tipul tau de business (aflat in preselectia ta de „cuvinte cheie” ).

2. Urmarirea: nu poti sa imbunatatesti ce nu poti cuantifica, iar Pay-Per-Click (PPC) este o metoda usoara de masurare prin care poti sa urmaresti fiecare aspect al cuvintelor cheie, grupuri de reclame, campanii etc. Cele patru mari motoare de cautare Google, Yahoo!, MSN, Ask.com furnizeaza o portiune de script pe care o poti pune pe website-ul tau care iti ofera informatii importante despre vizitatorii tai, disponibile intr-un raport.

Contact: 0725 763 311

Campanii Google Adwords PPC Bucuresti - imagine 1

Cum funcționează difuzarea anunțurilor în sistemul de publicitate Google AdWords?

Există până la 7 sloturi publicitare pe o pagină cu rezultatele căutării Google. Există până la 4 anunțuri deasupra rezultatelor căutării “normale” neachitate și cu până la 3 mai multe sub lista rezultatelor “ecologice” ale căutărilor. Ordinea este determinată prin intermediul unei proceduri de licitație .

Baza de livrare a anunțului sunt cuvintele cheie ( cuvintele cheie ), care sunt introduse de utilizatorii Google în timpul unei căutări. O potrivire între cuvintele cheie pe care le-ați selectat pentru anunțul AdWords și interogarea de căutare de la un utilizator Google duce la o difuzare a anunțurilor ( afișare ).

Livrarea unui anunț text nu costă nimic – doar clicul unui utilizator Google pe costurile de declanșare a anunțurilor. Acest sistem este numit “Cost pe clic” ( CPC ). Agentul de publicitate al agentului de publicitate stabilește cât de mult Google poate percepe un singur clic (costul maxim pe clic – CPC maxim ). În plus, agentul de publicitate determină, de asemenea, câte bani pot fi cheltuiți pe zi – acesta este bugetul dvs. zilnic AdWords .

Dacă există mai multe anunțuri potrivite pentru o interogare de căutare, atunci Google AdWords compară valoarea maximă. CPC ale agenților de publicitate împreună și stabilește – ca într-o licitație – cel mai mare ofertant din partea de sus a listei de anunțuri. Toate celelalte urmeaza in functie de max. CPC-urile.

Scorul de calitate in campanii AdWords ca o garanție a succesului pentru campaniile AdWords

0725 763 311

Deoarece calitatea publicității joacă un rol important în campania Google AdWords, este inclus peste tot un factor de calitate (QF – cunoscut și sub numele de scor de calitate [QS]).

Atât de puternic este acest factor de calitate încât chiar și un agent de publicitate de înaltă calitate poate ajunge în partea de sus a anunțurilor AdWords chiar dacă are o valoare semnificativ mai mică. CPC oferă ca alții a căror difuzare a anunțurilor are o calitate semnificativ mai scăzută.

Pentru fiecare cuvânt cheie pe care doriți să faceți publicitate, se va acorda un Scor de Calitate între 1 (rău) și 10 (foarte bun) . Puteți vedea acest QF în contul AdWords alături de fiecare cuvânt cheie. Pentru aceasta, trebuie să utilizați mai întâi funcția “Reglare coloane” pentru a insera factorul de calitate ca o coloană suplimentară în tabel.

Asigurați-vă că Scorul de calitate AdWords este vizibil în contul AdWords

ghid pentru Scor de Calitate campanii AdWords ridicat

Patru criterii contribuie la atingerea unui Scor de calitate AdWords ridicat:

  1. Rulați contul de campanii Google AdWords în contul Google existent. Cu siguranță aveți deja Google Analytics în uz și, posibil, Consola de căutare Google. Creați legături între cele trei servicii Google. Acest lucru vă va face mai inteligent în analizarea și optimizarea publicității AdWords.
  2. Faceți publicitate numai cuvintele cheie care sunt 100% pentru compania dvs., pentru serviciile și produsele dvs. – și numai în regiunea geografică corespunzătoare!
  3. Utilizați un text publicitar care îi face pe utilizatorii Google curioși și vă oferă un beneficiu real. Repetați cuvintele cheie pe care doriți să le faceți publicitate în textul publicitar.
  4. Legați întotdeauna anunțurile dvs. de subpaginile de potrivire de 100% ale site-ului dvs. – foarte rar, pagina de pornire a site-ului dvs. web este cea mai potrivită pagină de destinație!

Acest videoclip explicativ de la Google explică funcționarea de bază a licitației AdWords . Off max. CPC și Scorul de calitate vor calcula clasarea anunțului. Cu cât este mai mare clasarea anunțului, cu atât este mai mare destinația de plasare din lista de anunțuri AdWords!
 

Înscrierea pentru campanii Google AdWords

Înscrierea la Google AdWords este gratuită. Operatorul motorului de căutare îi place să recompenseze începutul cu Google AdWords cu un credit de pornire! Doriți să utilizați un credit promoțional Google AdWords ? Noi, la SEO SeoAdwords, păstrăm mereu coduri de cupoane în valoare de până la 200 EUR – contactează-ne !

Găsiți structura corectă a contului Google AdWords

Conturile de campanii Google AdWords au o structură destul de plat. Parintele este numit o campanie . O campanie de grupuri de anunțuri subordonate. Fiecare grup de anunțuri conține câteva cuvinte cheie și textul publicitar corespunzător .
 

Structura contului Google AdWords

Pentru a vă menține contul flexibil, este esențială o structură a campaniei google adwords adaptată afacerii dvs. Întreprinderile locale aleg adesea o singură campanie cu unul până la cinci grupuri de anunțuri.

Campanii Google Adwords pentru Întreprinderile mari desfășoară o campanie generală pentru termeni generali (Gym Bonn), o campanie de brand pentru publicitatea specială pentru propriul brand (Centrul de fitness Müller Bonn) și o campanie de oferte pentru oferte speciale (cursuri de aerobic Bonn) . Fiecare dintre aceste campanii va conține din nou unul până la cinci grupuri de anunțuri.

Companiile Google Adwords din filialele cu locații mai îndepărtate unul de celălalt sunt mai predispuse să participe la campaniile regionale (Campania Bonn, Campania Düsseldorf). Fiecare dintre aceste campanii conține una sau cinci grupuri de anunțuri identice.

Care structură de campanie are sens pentru compania dvs. este cel mai bine decisă într-o echipă!

Găsiți cuvintele cheie potrivite pentru publicitatea AdWords

Vă amintiți intrarea în acest articol? Principiul Google AdWords se bazează pe afișarea anunțurilor agenților de publicitate pe paginile cu rezultatele căutării Google pentru a se potrivi cu interogările de căutare Google. Baza pentru această livrare de anunțuri este cuvintele cheie pe care le plasează agentul de publicitate în sistemul AdWords.

Dacă interogarea de căutare a unui utilizator Google din Bonn se potrivește cu cuvintele cheie din campaniile AdWords ale Centrului de fitness Müller menționate mai sus, atunci cuvântul cheie al lui Miller declanșează plasarea uneia dintre anunțurile sale .

Cum ne caută un utilizator Google?

Ce ar putea intra un utilizator Google de la Bonn atunci când caută o sală de gimnastică în Bonn? Doar “fitness”? Sau “Studio în Bonn”? Sau chiar doar “Bonn”? Bineînțeles că nu! Cu toate acestea, mulți agenți de publicitate AdWords înregistrează cuvinte cheie prea generice în campaniile lor. Nu face asta!

Pentru că știi mai bine! Utilizatorii Google de la Bonn ar căuta, desigur, “sala de fitness din Bonn” sau “centru de fitness în Bonn”. Și exact acele cuvinte cheie precise ar trebui folosite exclusiv ! Nu este nevoie să utilizați cuvinte cheie nespecifice – deci nu puteți reuși!

Google Suggest - Sistemul de sugestii din Căutarea Google

Utilizați Google Tools pentru cercetarea cuvintelor cheie

Google vă ajută să găsiți aceste cuvinte cheie precise. Acordați atenție termenilor pe care motorul de căutare de pe google.de sugerează atunci când introduceți interogarea de căutare prin completarea automată ( Google Suggest ).

Aceste sugestii sunt cele mai populare interogări de căutare pentru subiectul “beleaguered”. Orice sugestii din aceste liste care se potrivesc publicității intenționate pot fi utilizate ca un cuvânt cheie AdWords. Instrumente gratuite online, cum ar fi Hyper suggest și Answer The Public work pe baza acestor liste de sugestii.

De asemenea, puteți găsi ajutor cu Google AdWords. Sub ” Instrumente ” , veți găsi Planificatorul de cuvinte cheie în sistemul AdWords . Cu ajutorul acestuia puteți căuta pe baza cuvintelor cheie determinate până în prezent ” idei pentru cuvinte cheie noi “.

Atenție: selectați numai acele idei de cuvinte cheie din Planificatorul de cuvinte cheie AdWords care se potrivesc cu anunțul AdWords dorit. Veți observa că instrumentul nu vă oferă nicio sugestie. Vă rugăm să ignorați aceste!

Reuniți o listă de cuvinte cheie și grup de anunțuri în MS Excel

Toate cuvintele cheie pentru publicitatea AdWords care sunt cercetate în detaliu sunt acum combinate într-un fișier Excel bine aranjat. Fișierul prezentat aici prezintă în mod clar o structură de campanie bine compilată a contului:

Structura exemplară a contului AdWords a centrului de fitness Müller din Bonn

Aruncați o privire la structura campaniei de cont a centrului de fitness Müller din Bonn. Vedeți cum au fost alese cuvintele-cheie centrate pe topic pentru fiecare grup de anunțuri ? Deci, trebuie să faceți și asta.

Când creați structura campaniei proprii, asigurați-vă că fiecare cuvânt cheie apare o singură dată în întregul arbore. Dacă structura este inteligent concepută, atunci fiecare cuvânt cheie se va potrivi într-un grup de anunțuri oricum!

OPTIMIZARE CAMPANII GOOGLE ADWORDS 0725 763 311💜💝

Să rămânem exemplar la centrul de fitness al domnului Müller din Bonn. Dl Müller a decis o structură de cont cu trei campanii și dorește acum să creeze prima campanie – “Campania generală” cu cuvinte cheie precum “Gym in Bonn”.

De-a lungul contului AdWords, există butoane roșii “+” care permit domnului Muller să creeze un element nou în contul Google AdWords. Faceți clic pe ” + Campanie ” pentru a deschide dialogul cu care își stabilește campania generală.

Configurarea campaniei AdWords

Există câteva capcane în setările unei campanii AdWords. Unele setări nu sunt ușor de înțeles pentru noii veniți. Altele pot fi cu adevărat contraproductive – selectate în mod greșit.

7 sfaturi pentru a evita capcanele din configurarea Campaniei AdWords:

  1. Pentru Campania “Tip”, selectați întotdeauna ” Numai Rețeaua de căutare – Toate funcțiile “! Evitați opțiunea “Rețeaua de căutare cu afișare”.
  2. Oferiți campaniei un nume ușor de înțeles pentru oricine.
  3. Pentru locații , căutați acum orașul, cartierul, statul sau – prin “Căutare avansată” – o “orientare perimetrică” (Marktstraße 1 în raza Bonn + 20 km). Reclamați numai în cazul în care plătește pentru compania dvs. De asemenea, pot fi definite aici excluderi (“NRW complet, dar nu și Köln”).
  4. Pentru limbi, selectați ” Toate limbile “, nu numai limba germană!
  5. Când decideți ulterior că anunțurile AdWords nu sunt ceea ce căutați, asigurați-vă că selectați ” Automat: Maximizați clicurile ” din secțiunea Strategie de licitare .
  6. Cu toate acestea, dacă sunteți angajat să vă mențineți publicitatea AdWords odată ce l-ați setat, ar trebui să optați pentru strategia de licitare CPC manuală . Pentru această variantă, trebuie să setați o sumă licitată CPC maximă în pasul următor .
  7. În buget , introduceți acum suma maximă pe care doriți să o cheltuiți pe zi pentru această campanie Google AdWords (bugetul dvs. lunar AdWords împărțit la 30). Rezervați un buget realist: bugetul zilnic de 10, 15 sau 20 EUR ar trebui să fie deja. Orice sub bugetul zilnic de 10 USD este prea mic pentru majoritatea campaniilor AdWords de astăzi!

Toate celelalte elemente din setările campaniei pot fi lăsate ca prestabilite și faceți clic pe “Salvați și continuați” în partea de jos a paginii.

Creare grup de anunțuri in campanii google AdWords cu text publicitar optim

Din nou înapoi la domnul Müller de la centrul de fitness Müller din Bonn, menționat mai sus. Acum trebuie să-și creeze primul grup de anunțuri AdWords după ce a trecut prin setările campaniei AdWords. El dă și acest nume un nume ușor de înțeles. Aceasta urmează intrarea primului text publicitar.

Este important să rețineți atunci când scrieți textele publicitare:

  1. La începutul fiecărei creații de anunțuri, trebuie introdus ” URL-ul final “. Atunci când faceți clic pe un anunț, utilizatorul Google ar trebui să fie direcționat către o pagină de pe site care să se potrivească exact cu conținutul anunțului . Dacă se promovează pregătirea de forță, un seminar AdWords sau o modă italiană de încălțăminte pentru bărbați, atunci utilizatorii Google trebuie să aterizeze pe o pagină dedicată pe site pentru formare de forță, seminarii sau moda pentru bărbați italieni. De la pagina de destinație depinde foarte mult. Deci, nu compromite aici!
  2. În titlul 1, utilizați cuvântul cheie de vârf al grupului de anunțuri (până la 30 de caractere).
  3. De anunțuri din titlu 2 utilizarea pentru publicitate consolida titlul anunțului , titlul 1 și titlul 2 Ad compus este (până la 30 de caractere)!
  4. În cele două câmpuri de traseu (fiecare cu maximum 15 caractere) se introduce cuvântul cheie superior al grupului de anunțuri, în celălalt cuvânt promoțional – de exemplu orașul în care se oferă produsul sau serviciul.
  5. Descrieți în max. 80 de caractere descriu lungă oferta invitantă și directă . Formați una, două beneficii pentru clienți și o chemare clară la acțiune . Referințele sezoniere lucrează de asemenea aici. Completați acest text cu un semn de exclamare!

Acest exemplu arată cât de bine face acest lucru domnul Müller! Mai târziu, chiar adaugă încă două sau trei texte publicitare în acest grup de anunțuri. Acest lucru oferă sistemului AdWords posibilitatea de a găsi anunțul cu cel mai bun clic și de al folosi mai des pentru anunțul dlui Muller.
CAMPANII GOOGLE ADWORDS 0725 763 311💜💝

Un anunț AdWords optim pentru centrul de fitness Müller din Bonn

Utilizați optim numărul de caractere din textele publicitare . Nu scrieți niciodată prea general – nu faceți fără limbajul clasic de vânzări. Fiți mereu concreți , întăriți cu oferte, lăudați produsele și serviciile. În exemplul de afișare acest lucru a avut succes:

  • Gym în Bonn
  • Fitness la cel mai înalt nivel
  • Cursuri de fitness, sănătate și spa
  • în centrul orașului Bonn
  • Invitație la cursurile de formare!

Acum, adăugați setul de cuvinte cheie cercetat anterior la acest grup de anunțuri . Efectuat este primul grup de anunțuri din prima campanie. Dacă totul se face corect, anunțul începe imediat!

Important: utilizați extensiile la anunțuri campanii AdWords

Deja în timpul setării campaniei, Google AdWords vă va avertiza asupra extensiilor la anunțuri . Acestea adaugă informații adiționale anunțurilor AdWords. Aceste informații suplimentare sunt afișate în linii suplimentare sub textul publicitar standard . Acest lucru mărește dimensiunea anunțurilor, făcându-le mai vizibile, sporind astfel probabilitatea unui clic pe anunțuri atractive.

Acesta este aspectul unui anunț AdWords cu extensii :

Extensiile de anunțuri fac anunțurile Google AdWords mai puternice


În momentul actualizării celei mai recente (august 2017), există 10 tipuri de extensii la anunțuri. Unele dintre aceste extensii sunt prezentate aici.

Extensie de apel pentru anunțurile campaniei AdWords

Extensia de apel adaugă numărul de telefon al companiei . Pe smartphone-uri, este afișat ca o pictogramă de telefon – cu un clic se declanșează un apel telefonic. Pe ecrane de pe ecran, este afișat numărul de telefon, inclusiv prefixul.

Două sfaturi importante pentru configurarea extensiei de apel AdWords: Verificați raportarea apelurilor , apoi Google AdWords va urmări fiecare apel. În acest fel, apelurile pot fi înregistrate ca o conversie. Cu excepția cazului în care sunteți disponibil non-stop, setați orele de disponibilitate a telefonului la facilitatea pentru numere de telefon sub “Advanced”> “Planificare” !

Extensie de locație pentru anunțurile din campania AdWords

Are magazinul dvs. o adresă “fizică” afișată în Google Maps? Apoi includeți adresa firmei în anunțurile dvs. AdWords . Dacă faceți clic pe adresă, utilizatorul Google va ajunge la Google Maps. Acolo el poate folosi planificarea rutei pentru a vizita magazinul.

Două sfaturi importante pentru configurarea extensiei de locație AdWords: verificați în prealabil exactitatea tuturor informațiilor despre companie din Compania mea pe Google (GMB) . Acest instrument va menține înregistrarea Google Maps a companiei dvs. Dacă există mai multe înregistrări ale companiei în contul My Business, atunci trebuie să filtrați numele companiei, a cărui adresă ar trebui să apară în textele publicitare atunci când conectați AdWords și GMB.

Extensie de sitelinkuri pentru anunțurile campaniei AdWords

Această extensie va include linkuri suplimentare către site-ul dvs. web sub textul anunțului în sine. Prezentarea acestor link-uri variază. Uneori, există trei, patru linkuri de text unul lângă celălalt pe o singură linie. Încă o dată, pot exista două coloane cu două sau trei linii de legături text între ele . Și apoi interogările de căutare pentru numele companiei chiar și sitelink-uri extinse cu descrieri scurte mici pe link-uri text sunt posibile.

Două sfaturi pentru configurarea extensiei de sitelinkuri AdWords: adăugați întotdeauna cele două linii de descriere sub textul linkului , chiar dacă descrierea este rar afișată. Pentru sitelinkuri care conțin conținut limitat în timp, vă rugăm să adăugați datele de început și de sfârșit sau un program ! tags: Campanii Google Adwords,campanii PPC,campanii google,campanii adwords,campanii google ads,campanii google adwords,campanii google ads

Extensie anunt in campanie AdWords cu informații suplimentare

În limba engleză, această extensie de anunț AdWords are un nume mai potrivit: descrieri . Cu extensia de informații suplimentare, agentul de publicitate ar trebui să “strige” ceea ce îl diferențiază de concurenții săi . Prin urmare, este important să formulați pe scurt USP-urile proprii ale afacerii dumneavoastră . O linie este disponibilă în acest scop, care poate apărea ca o linie suplimentară sub textul publicitar standard. tags: Campanii Google Adwords,campanii PPC,campanii google,campanii adwords,campanii google ads,campanii google adwords,campanii google ads

Două sugestii pentru stabilirea extensiilor cu informații suplimentare: În termeni simpli există condimentul , chiar dacă pe etichetă sunt disponibile maximum 25 de caractere. Cu cât indicația individuală este mai scurtă, cu atât mai mult poate fi afișată în linia extra. De asemenea, asigurați-vă că în descrieri nu se repetă niciun argument care se află deja în textul publicitar. Aceasta ar fi o pierdere de spațiu – fie în extensia cu informații suplimentare, fie în cele 140 de caractere ale afișajului standard.

Extensie de fragmente pentru anunțurile Campanii AdWords

Ca o indicație structurată, îmi place să mă refer la această extensie a anunțurilor AdWords, încă tânără. Extensia fragmentului vă solicită să selectați una sau mai multe categorii furnizate pentru a vă promova propria afacere. Dacă găsiți una sau mai multe categorii potrivite, atunci le completați cu detaliile companiei. Printre categoriile standard , includ: echipamente ( de exemplu , hoteluri), servicii, tarife ( de exemplu , pentru formare), marca, modelul, seria, tipuri și stiluri.

Ghid pentru configurarea extensiilor Google Ads pentru fragmente: selectați numai categoriile care sunt utile în ceea ce privește conținutul . Categoriile de “abuz”, întrucât nu există nimic care să se potrivească cu adevărat în listă, Google AdWords refuză să activeze extensia de anunțuri. Introduceți cel puțin la fel de multe “valori” în categoria selectată, astfel încât linia suplimentară generată pentru aceasta să fie utilizată la nivel maxim în anunțurile AdWords!

Extensii la anunțuri in Campanii Google AdWords PPC

  • puteți utiliza o oportunitate de publicitate suplimentară pentru aplicația dvs. pentru clienți smartphone,
  • permite clienților de afaceri mici să trimită mesaje text prin intermediul anunțurilor AdWords,
  • marii producători de mărci pot vedea toate magazinele unde se achiziționează produsele lor,
  • vă permite să vedeți prețurile anumitor produse direct în anunțurile AdWords
  • Utilizatorii Google pot citi recenziile despre produse și compania în mod direct.

Asigurați-vă că utilizați toate extensiile de anunțuri utile . Veți crește probabilitatea ca anunțurile dvs. să facă clic și succesul întregii dvs. publicități AdWords pe paginile cu rezultatele căutării Google. tags: Campanii Google Adwords,campanii PPC,campanii google,campanii adwords,campanii google ads,campanii google adwords,campanii google ads campanii Google Adwords,campanii PPC,campanii google,campanii adwords,campanii google ads,google adwords,campanii ppc,campanii google adwords pret https://www.seoadwords.ro