Backlinks de înaltă calitate

No Comments

Cum să obțineți backlinks de înaltă calitate

28 de experți SEO împărtășesc sfaturile lor – cum sa obtii link de calitate in SEO

Dacă doriți să clasificați un site, una dintre cele mai dificile probleme este cum să obțineți backlinks de înaltă calitate. Deși unii oameni spun că pot clasifica un site fără legături, acest lucru nu este chiar adevărat. Puteți clasifica pagini noi ale unui site fără a căuta în mod activ link-uri, dacă aveți deja o marcă uriașă, stabilită și primiți link-uri fără efort. Dacă acesta este cazul tău, este minunat.

Dacă nu aveți o afacere faimoasă la nivel global, atunci ar trebui să încercați să câștigați backlinks pentru site-ul dvs. Cele mai valoroase link-uri sunt link-uri de pe site-urile autorității în aceeași nișă ca a ta. Link-urile de pe site-uri mai mici nu vor fi aruncate, dar nici nu vor avea un impact mare.

Ca orice altceva în viață și afaceri, ceva foarte valoros este, de asemenea, greu de obținut. Site-urile influente sunt foarte stricte atunci când aleg cu cine se leagă.

Acesta este motivul pentru care am angajat Minuca Elena să contacteze 28 de experți SEO și să le punem următoarea întrebare:

CARE ESTE CEL MAI BUN SFAT PENTRU A OBȚINE BACKLINKS DE ÎNALTĂ CALITATE DE PE SITE-URILE AUTORITĂȚII?

Fără o introducere suplimentară, să vedem ce au spus experții SEO

BILL SEBALD – GREENLANE

BILL SEBALD - imagine

Sunt un constructor de legături de multă vreme. A fost un canal dependent de tactici – uneori foarte ieftine. Dar am descoperit că multe dintre tactici își pierd eficacitatea (atât în ​​achiziție, cât și în influență).

Văd că o strategie SEO mai mare concepută pentru achiziționarea de legături este aproape întotdeauna o campanie mai reușită. Aceasta înseamnă a determina obiectivul (obiectivele), a gândi prin campania, a face un pic de cercetare, apoi a cheltui bani pentru construirea activului.

Un atu poate fi multe lucruri – conținut, instrumente, videoclipuri, îl numești. Dar este posibil să nu fie ceva care există deja pe site-ul dvs. De exemplu, dacă lucrați într-un spațiu în care există o nevoie clară de instrument digital, nu ați ști asta fără cercetare.

Dacă un public larg poate folosi acel instrument, atunci veți obține branding și trafic calificat prin dezvoltarea acestui instrument.

Observați că nu am spus doar PageRank (sau ceea ce Google îl numește intern în aceste zile).

După ce știți ce doriți să creați, cheltuiți banii pentru a vă asigura că este cea mai bună versiune a instrumentului. Da, cheltuiți bani. Văd prea multe reduceri de calitate pentru a economisi bani. Concurenți să fiți numărul 1 pe web, deci găsiți bugetul adecvat.BONUS: ghid gratuit: Cum să achiziționezi Link-uri de înaltă calitate

După ce instrumentul este construit, promovați-l peste tot. Buletin informativ, reclame sociale, precum și informare. (Da, din nou cheltuiți mai mulți bani).

Tactica vă poate oferi legături mai mici unice, dar aceste programe mai mari pot fi precum aruncarea unui bolovan într-un lac. Cu siguranță Google SEO va observa și puteți vedea rezultate care compensează cu siguranță tot timpul și costurile. Dacă vă aflați într-o nișă competitivă, acest lucru este și mai important.


CHRIS DREYER – CLASAMENT.IO

Cel mai bun mod de a obține legături autoritare este de a construi și de a cultiva relații din lumea reală. În primele zile ale SEO, era că puteți obține un site pentru a se clasifica bine fără să vorbiți sau chiar să trimiteți prin e-mail un alt suflet viu.

Asta pur și simplu nu mai este cazul, întrucât Google ignoră în mare parte linkurile cu valoare scăzută pe care le poate obține oricine prin crearea unui profil, trimiterea unui formular, partajarea unei legături pe o rețea socială, crearea de citări sau trimiterea site-urilor către directoare.

Aceste tipuri de legături sunt încă importante pentru un profil de legătură generală, însă obținerea domeniilor de referință care vor mișca acul necesită perseverență, timp, abilități sociale … și puțină vânzare.

Vorbesc despre lucruri precum dezvoltarea relațiilor de trimitere, colaborarea cu alți proprietari de site-uri la producția de conținut, construirea și promovarea de conținut demn de știri și trimiterea prin e-mail sau apelarea editorilor marilor publicații pentru a afla preferințele de conținut ale publicului lor. Aceste tactici duc la link-uri de înaltă valoare, autoritare și plasate optim, care vor îmbunătăți Evaluarea domeniului unui site.


GLEN ALLSOPP – DETALIAT.COM

GLEN ALLSOPP - imagine

Concentrați-vă mult mai mult pe cealaltă persoană decât vă concentrați asupra dvs.

În unele industrii, aveți doar numărul X de site-uri web excelente care se conectează constant. Dacă începeți relația cu un e-mail clar automat, scriind numele lor complet al site-ului în mod nefiresc și doar cereți direct un link, s-ar putea să ardeți poduri și oportunități pentru totdeauna.

Ai putea fi mereu amintit ca tipul sau fata care a trimis acel email spam și asta e șansa ta.

Cu toate acestea, dacă începeți interacțiunea concentrându-vă pe cealaltă persoană și pe ceea ce pot obține din afacerea dvs. împreună, nu veți avea doar o șansă mai bună de a alege primul link de pe site, dar și multe altele care vor merge mai departe.


STEVE TOTH – CAIET SEO

Steve-Toth-imagine


Construiește relații cu scriitori consacrați în nișa ta. Scurtați un grup de scriitori și căutați indicații cărora le place să se conecteze. Puneți un Google Alert pe fiecare dintre numele lor și asigurați-vă că citiți fiecare articol pe care îl scriu – faceți acest lucru cel puțin o lună.

Familiarizați-vă cu subiecte și teme comune și adaptați-vă bunurile de conținut din jurul lor. Ai putea chiar să mergi până să ceri unui scriitor să contribuie cu un citat la articolul tău. Acest lucru ar putea crește probabilitatea ca aceștia să vrea să se conecteze la acesta (YMMV).

Înainte de a trimite un e-mail sau de a merge „drept pentru omor”. Conectați-vă cu ei pe locuri precum LinkedIn sau chiar pe unele grupuri comune de Facebook. Evitați să faceți e-mailul vânzărilor pentru prima dată când au auzit despre voi. Fii persistent și fă-o despre relație, nu despre o legătură unică. Mult noroc!


MARK WEBSTER – AUTORITATEA HACKERULUI

Mark-Webster-image

În ultimul timp am avut mult succes folosind platforma HARO pentru a construi legături contextuale de înaltă calitate și autoritate.

Platforma este gratuită și este relativ ușor de început. Pur și simplu vă înregistrați, căutați e-mailurile zilnice pentru întrebări ale reporterilor și răspundeți la întrebările la care sunteți mai calificat să răspundeți. Dacă trimiterea dvs. are succes, veți primi un link. Și uneori vorbim de site-uri UITĂ aici – unele dintre cele mai recente succese ale noastre cu DR90 + includ genul Forbes și American Express fără să plătească un ban.

Ca și în majoritatea lucrurilor, optimizarea este esențială aici. Cu cât trimiteți mai multe răspunsuri care bifează casetele corecte, cu atât veți primi mai multe linkuri. În prezent, un membru al echipei monitorizează e-mailul solicitat zilnic, care va începe să scrie un răspuns la întrebările relevante în momentul în care vin. De-a lungul timpului, au perfecționat cum să se asigure că spun lucrurile corecte, fără a cheltui o cantitate excesivă de timp pentru răspunsuri.

Drept urmare, această metodă de construire a legăturilor produce în prezent o rată de succes de aproximativ 15-20%, ceea ce, atunci când se ia în considerare calitatea legăturilor, o face o investiție de timp.

Este gratuit să începeți și să funcționeze pentru aproape orice nișă – dacă sunteți în căutarea unui nou mod de a obține backlinks de înaltă autoritate, acest lucru merită să îl verificați!


DIXON JONES

Dixon-Jones-image

O mare greșeală pe care constructorii de legături o fac este să nu decidă cum arată un „site de autoritate” pentru un destinatar. Pentru mine, autoritatea paginii este mult mai importantă decât site-ul, dar chiar și așa … autoritatea unei persoane este „cina de câine” a altei persoane.

Acest lucru duce la sfat … găsiți o „potrivire naturală”. Adică, subiectul trebuie să fie atât de aproape, încât autorii se cunosc probabil în persoană!

Aproape toate cele mai bune link-uri ale mele vin din cunoașterea personală a site-urilor care fac link către produsul meu. Dacă acest sfat primește un link, va fi foarte mult excepția, pentru mine!

Sfatul meu: creează legăturile personale și nu greșești deloc … poate costa câteva beri pentru influenți pe parcurs!


JULIE JOYCE – LINK FISH MEDIA

Julie-Joyce-imagine

Cel mai bun mod de a genera un backlink excelent de pe un site de înaltă autoritate este de a avea conținut care nu este deja acoperit pe acel site.

Acesta este un concept atât de simplu, dar atât de ușor de uitat.

Puteți avea un conținut uimitor în cel mai tare format din toate timpurile, dar dacă site-ul pe care îl jucați are o resursă concurentă, șansele dvs. de a obține propriul link sunt diminuate.


CHRIS LABBATE – BANCA SEO

Chris-Labbate-imagine

Sfatul meu de expert: LinkedIn LinkBuilding

Oamenii s-au săturat să primească e-mailuri de informare (chiar dacă sunt personalizate) da, știu că funcționează până la un punct. Și eu le-am folosit în trecut, dar în loc să pescuiesc oportunități de postare pentru un singur oaspete, în fragmentele de e-mail în vrac, folosesc căutarea avansată a LinkedIn pentru a găsi editori ai site-urilor de autoritate pe care le urmez.

Este posibil ca acești editori să scrie pentru mai mult de câteva site-uri High DA, deci vorbești deja cu influențarii, nu cu proprietarii de bloguri unice. Sclipitor!

Iată cum puteți face căutări personalizate în LinkedIn pentru Influenți:
În primul rând, trebuie să dezvoltați un șir de căutare care să corespundă cel mai bine criteriilor pieței dvs. de influencer. LinkedIn înțelege Boolean, astfel încât să vă puteți crea șirurile de căutare în jurul acestor operatori:

  • SAU – Editor OR Editor – Această combinație va efectua o căutare cuprinzătoare care include toate profilurile LinkedIn care au cuvintele cheie autor sau editor.
  • ȘI – Autor ȘI Personal – Este mult mai limitativ, deoarece profilul trebuie să includă atât termenii de autor, cât și personalul.
  • NU – Autorul NU personalul – va livra o căutare de profiluri care includ cuvântul autor și nu cuvântul personal.
  • ”” – „Vicepreședinte de marketing” – este utilizat atunci când există mai mult de un cuvânt, titlul sau expresia.
  • () – Este folosit pentru a grupa frazele împreună. („Personal” SAU Director) ȘI (Autor SAU Editor) vor face o căutare a tuturor directorilor și personalului care sunt autori sau editori.

BONUS: Puteți combina șiruri de căutare sau adăugați un nume de companie la interogare.
(Editor SAU editor) ȘI (SEJ)
Apoi, lipiți șirul de căutare în bara de căutare.

ȘI BOOM! Aveți 222 de autori experți în nișa dvs., efectuând 1 căutare, sub 3 secunde:

Rata de succes de a ajunge la un post de invitat, sau chiar o oportunitate de a fi scriitor, este mult mai mare pe LinkedIn, deoarece există o frecvență mai mică decât cu tradiționalul ton de e-mail înapoi și înapoi. Conversațiile pe LinkedIn se pot întâmpla live și în timp real.


ALLAN POLLETT

Allan-Token-imagine

O problemă pe care constructorii de legături o au continuu este găsirea de noi locuri pentru a obține legături. Una dintre strategiile puternice pe care le folosește echipa mea este de a găsi bloguri de autoritate pentru a pune link-uri.

Efectuarea unei căutări simple pentru „cuvânt cheie + blog” este o modalitate rapidă de a găsi potențialele bloguri de abordare. Întrucât site-urile de top clasate, în general, nu sunt doar tematice corect, ci au de obicei autoritatea asociată acestora, puteți avea încredere că sunt o sursă bună de legături.

Următorul pas este să verificați rapid datele postării blogurilor. Dacă blogul este în prezent publicat rar, s-ar putea să fie deschisi să aibă un articol scris pentru ei. Adesea sunt dornici să aibă conținut proaspăt, deoarece conținutul poate fi costisitor sau consumă mult timp.

Acești proprietari de bloguri vor să păstreze aspectul de a avea conținut proaspăt. Așa că, de multe ori, aceștia vor primi ideea de a scrie un blog pentru ei și în schimb trebuie doar să acorde credit scriitorului, care este linkul către site-ul tău.BONUS: ghid gratuit de pe Cum să achiziționeze de înaltă calitate Link – uri

Adesea puteți adăuga un slogan sau o expresie de cuvinte cheie în textul legăturii, ceea ce poate face ca legătura să fie mai puternică. Așadar, aceasta este o metodă simplă, dar foarte eficientă pentru construirea de backlinkuri de pe site-urile autorității.


BRIAN SWANSON –  MARKETING FLASHPOINT

Brian-Swanson-imagine

Dacă aveți de gând să obțineți un backlink autoritar, atunci trebuie să vă gândiți în afara casetei. Ce unghi poți lua pe un subiect care nu a fost deja luat?

Am găsit cu clienții noștri cea mai bună abordare este să abordăm un subiect specific care să conțină o parte din cunoștințele lor, dar și să includă perspective și comentarii ale altor persoane din industrie (care pot oferi un backlink de înaltă calitate).

Este natura umană să promoveze conținut care le promovează, deci poziționarea este importantă.

Anunțați toți experții pe care îi includeți în coletul de conținut, că ați publicat blogul, cereți-le să partajeze linkul pe rețelele de socializare și să se conecteze înapoi de pe site-ul lor web. Chiar dacă primiți un link fără urmărire dintr-o sursă autoritară, acesta va avea în continuare valoare pentru site.

Nu uitați, Google evaluează un site web cu privire la expertiza, autoritatea și încrederea sa (EAT). Backlink-urile de pe site-uri autorizate vă vor ajuta compania să-și creeze site-ul în aceste zone, în ochii Google.

Așadar, luați o nouă abordare în perspectivă asupra unui subiect, căutați informații ale experților, prezentați aceste informații și cereți-le să se conecteze la conținut și să îl promovați pe social media.


MARCO BENAVIDES FERLINI – MĂIESTRIE SEMANTICĂ

Marco-Benavides-Ferlini-image

Cel mai bun sfat pe care îl am pentru backlink-urile de pe site-urile autorității este să vă creați propriile site-uri de încredere / autoritate.

Brevetul original Distanța grafică a fost acordat în 2015 și actualizat în 2018. Informațiile din brevete ne spun cum să ne creăm propriile site-uri de încredere / autoritate. Deoarece ne spun ce caută Google, putem oferi Google exact ceea ce dorește.

Brevetul privește site-uri de încredere / autoritate. În baza de date relațională Google, site-urile sunt grupate în jurul relevanței, încrederii și autorității. Dacă un site web a acumulat suficientă încredere și autoritate, acesta devine un site de semințe și orice site la care face legătura face parte dintr-un set de semințe.

Gândul meu este: De ce să merg și să încerc să obțin o legătură dintr-un sit de semințe sau set de semințe într-o nișă dată, dacă pot crea propriile mele site-uri de semințe și seturi de semințe în nișă? Am văzut prin testări nesfârșite că link-urile nu trebuie să fie numai de încredere și de autoritate, ci trebuie să fie, de asemenea, legate de nișă. Acesta este unul dintre motivele pentru care prefer să-mi construiesc linkurile proprii.

Ceea ce se reduce pentru mine este controlul. Mai degrabă aș controla legătura primită decât nu.


GABRIELLA SANNINO – NIVEL 343

Gabriella-Sannino-imagine

Sfatul meu de top este utilizarea HARO sau Help a Reporter Out și diverse site-uri de genul acesta. Jurnaliștii au nevoie de citate, iar dvs. – în calitate de expert – aveți capacitatea de a da aceste citate. Este unul dintre puținele moduri în care mă pot gândi pentru o afacere nouă sau pentru orice afacere în acest sens, pentru a obține backlinks de pe un site web de înaltă autoritate, cum ar fi Forbes, The Daily Mail, Fortune etc.

#journorequest este similar cu HARO. Adăugați specialitatea la o căutare pe Twitter (exemplu: #journorequest #marketing) și veți găsi cereri de cotații deschise de la jurnaliști. Puteți renunța la hashtag-ul de specialitate dacă nu returnează suficiente rezultate și aveți timp să încercați solicitările.

După ce v-ați înscris pe aceste site-uri, va trebui să rămâneți în topul e-mailurilor dvs. și să vizitați site-urile frecvent. Solicitările de ofertă răspund rapid, astfel încât să puteți rămâne fără posibilități înainte de a se termina ziua.

Asigurați-vă că ghilimelele dvs. se referă mai mult la ajutorul oamenilor decât la vânzarea dvs. Jurnaliștii nu sunt interesați să vă vândă produsul; sunt interesați să le citească articolul.

De asemenea, nu uitați că nu este vorba doar de construirea de backlinkuri. Este, de asemenea, despre construirea de tine și compania ta ca autorități pentru nișa ta.


JAMES DOOLEY – FAT RANK

James-Dooley-imagine

Cel mai bun sfat pentru a reda Backlinks de înaltă autoritate este citirea ultimelor câteva bloguri pe care un autor le-a scris și a vedea dacă există subiecte în care provoacă un conflict între cititori.

Creăm apoi un blog care susține opinia autorului și încercăm să obținem statistici în acest sens pentru a-i susține gândurile împărtășite. Faceți legătura cu autorul și iubește backup-ul, astfel încât link-urile către blogul nostru să-și consolideze opinia cu privire la un anumit subiect.

Dacă nu suntem de acord cu tot ceea ce spune autorul în articolul său, așteptăm 2-3 luni și apoi ștergem blogul nostru și 301 din pagina de bani cea mai relevantă de pe site-ul nostru.


KRIS GUNNARS – FAPTE DE CĂUTARE

Kris-Gunnar-imagine

Cea mai bună modalitate de a obține backlinks naturale de înaltă calitate este să ai un conținut util, autoritar, care să conțină informații pe care oamenii le consideră convingătoare.

De obicei, puteți începe clasamentul undeva fără multe link-uri, dar pe măsură ce oamenii găsesc conținutul, atunci un procent mic se va lega în mod natural de acesta, fără să ceară.

Cu cât se întâmplă mai mult, cu atât site-ul dvs. crește mai mult în Google, ceea ce duce la un ciclu virtuos. Acest lucru nu funcționează pentru fiecare articol în parte, dar poate fi un mod eficient de a construi autoritatea domeniului pentru un site web.


FLOYD BUENAVENTE – SEO FILIPINE

Floyd-Buenavente-imagine

În primul rând în lumea SEO există mai multe tipuri de „site-uri de autoritate”, dar dacă printr-un site de autoritate vă referiți la un site care are o autoritate de domeniu ridicată, cu mare relevanță, trafic organic și factor de încredere, atunci trebuie să îndepliniți încă o cerință și asta în cazul în care site-ul web permite postarea gratuită a oaspeților în paginile lor.

În mod realist, aceste site-uri web sunt FOARTE rare de găsit, cu excepția cazului în care aveți la dispoziție aceste resurse.

Acestea sunt următoarele:

1. Buget
2. Instrumente SEO, cum ar fi Ahrefs, Hunter, G Suite, Mailshake și Buzzstream
3. Mult și mult timp
4. Conținut excelent

Linkbuilding-ul din zilele noastre nu este o plimbare în parc, pentru că să fim sinceri aici, o mulțime de site-uri web solicită astăzi plata în schimbul unui link care este excelent în ochii Google.

Cele libere sunt încă acolo, deși sunt foarte rare și foarte puține.

În cele din urmă, se reduce numărul de e-mailuri de informare pe care le puteți trimite și numărul de site-uri web pe care puteți să le recoltați. În această privință, ajutorul instrumentelor menționate mai sus este esențial pentru atingerea obiectivelor tale.

Cu toate acestea, nu lăsați acest lucru să vă dea jos, există încă alte modalități GRATUITE de a obține legături de pe site-urile web ale autorității.

Tehnica este simplă, accesați Google și căutați (CUVINTE CHEIE) „scrieți pentru noi”

Și acolo unde te duci, vei avea o listă disponibilă, acum tot ce trebuie să faci este să le aduni pe toate de pe Google și să fii creativ cu cuvintele cheie pe care le folosești atunci când cauți în Google.

BTW: Puteți utiliza această tehnică folosind instrumentele de mai sus.

Doar o avertizare, deoarece aceasta este o oportunitate gratuită, ar trebui să vă așteptați ca aceste site-uri să fie bătute cu alte link-uri de la concurenți și alte site-uri web.


HAZEL JARRETT – SEO +

Hazel-Jarrett-image

Bine făcut, postarea oaspeților este strălucitoare pentru a câștiga backlinkuri de înaltă autoritate.

Google adoră conținut excelent, publicul adoră conținutul care rezolvă o problemă pentru ei sau le oferă informații relevante, iar site-urile de înaltă autoritate iubesc și conținut uimitor.

Afișarea oaspeților este o modalitate excelentă de a ajunge la o nouă audiență, de a construi cunoștințe de brand, de a-ți crește autoritatea ca expert și, de asemenea, de a retrage link-uri de pe site-urile autorității.

Pentru a fi acceptate de site-uri de înaltă autoritate, articolele dvs. pentru invitați ar trebui să:

  • Fiți clar direcționat publicului gazdelor
  • Includeți o tonă de valoare printr-un conținut extrem de relevant și unic
  • Oferiți informații profunde și detaliate care acoperă subiectul dintr-un unghi diferit față de ceea ce există deja pe site-ul gazdă
  • Includeți câteva link-uri interne către alt conținut de pe site-ul blogului gazdă
  • Fii promovat de tine atât de publicul tău, cât și de gazda blogului invitat
  • Prezentați un bio invitat puternic, care include un link către site-ul dvs.
  • Apariți pe site-uri relevante și de înaltă autoritate care vă împărtășesc o audiență similară cu dvs. (utilizați Google și verificați autoritatea domeniului folosind browserul Open Site Explorer)

Și nu uitați că a fi inclus în roundup-uri de experți ca acesta poate să vă ofere un backlink de pe site-urile autorității și durează mult mai puțin timp decât scrierea unui articol întreg!


DOMINIC WELLS – ONFOLIO.CO

Dominic-Wells-imagine

Faceți timp pentru a construi o relație cu proprietarul sau scriitorii site-ului autorității. În mod evident, acest lucru nu se poate face la scară super eficient sau dacă rulați o grămadă de site-uri, dar este cu ușurință cel mai sigur mod de a conecta legăturile. De asemenea, sunt legături la care este posibil ca alții să nu poată avea acces, întrucât nu s-au deranjat să își facă timp pentru a face rețea și a construi încredere și prietenie.

Trebuie să o abordați și dintr-un unghi autentic, oamenii pot observa nesimțirea, chiar și prin e-mail. Este unul dintre acele lucruri în care lucrezi mult înainte să devii cunoscut în spațiu și nu primești prea mult profit, dar pe termen lung plătește dividende și îți construiești o autoritate reală, de lungă durată.


ALEKS SHKLYAR – IPULLRANK

Aleks-Shklyar-imagine

Scrieți pentru o nișă – Doar nu este a ta

Dacă doriți să câștigați legături în mod natural, este imperativ să o faceți prin conținut excelent. Dar conținutul mare nu este suficient. În schimb, gândiți-vă la site-uri unde doriți să fiți prezentate și cine este publicul lor.

De exemplu, dacă sunteți o companie care oferă ajutor pentru depunerea impozitelor, scrierea despre ceea ce faceți se poate aplica oricui care depune impozite. Conținutul dvs. nu va oferi o valoare adăugată mică sau nicio în comparație cu H&R Block, TurboTax etc.

Cu toate acestea, dacă vă angajați sfatul de pregătire fiscală față de pensionarii care trăiesc în statul frumos din Florida, deodată vorbești cu un demografic vizat de tone de publicații online.

Acest tip de abordare personală este apreciată atât de cititorii, cât și de publicațiile însărcinate cărora le veți dedica.

Un excelent exemplu al strategiei de lucru este unul dintre site-urile noastre de comparare a asigurărilor auto. În timp ce fac o treabă uimitoare care acoperă toate bazele lor de construire a conținutului pentru utilizatorii lor, își folosesc conținutul blogului pentru construirea de link-uri.

O postare care s-a descurcat neașteptat de bine pentru ei a fost în călătoria familiei atunci când un membru al familiei are autism. Acest post în profunzime a atins în mod clar acordurile pentru multe publicații axate pe această tulburare de dezvoltare și familii care se ocupă de efectele sale asupra vieții de zi cu zi, cum ar fi călătoriile în familie.


CHRISTINA NICHOLSON – MEDIA MAVEN

Christina-Nicholson-image

Cea mai bună modalitate de a genera un backlink de pe un site de autoritate este furnizarea de informații care au valoare. Când sunteți citat în articolul respectiv, puteți partaja un link de pe site-ul dvs. web care duce la o postare pe blog care împărtășește o privire mai detaliată și aprofundată asupra subiectului pe care l-ați distribuit în articol.

Într-un articol, puteți spune atât de multe datorită numărării cuvintelor. Este posibil ca oamenii să dorească să afle mai multe, ceea ce vă lasă posibilitatea de a face legătura înapoi la informațiile de pe site-ul dvs. Acest lucru nu numai că vă ajută să obțineți backlink-ul, dar vă ajută să obțineți clicuri care joacă un rol și mai mare în SEO.

Acesta este, de asemenea, un memento important pentru actualizarea constantă a site-ului dvs. web cu informații relevante prin bloguri. Nu este nimic mai rău decât obținerea unei oportunități de a împărtăși un citat , dar să nu ai nimic util de legat dacă oamenii doresc să învețe mai multe.

De multe ori, punctele de desfacere nu se vor conecta la pagina principală a site-ului dvs. Poate apărea promoțional și nu adaugă nicio valoare suplimentară, așa că asigurați-vă că actualizați site-ul dvs. în mod regulat pentru a vă crește șansele de a câștiga backlinks ca expert în industria dvs.


ISAAC HAMMELBURGER – CĂUTARE PROFESIONIȘTI

Isaac-Hammelburger-imagine

Folosesc HARO de ani buni și am considerat că este cel mai bun mod de a obține mențiuni pe site-uri de nivel superior. Iată cele mai bune 3 sfaturi ale mele, care m-au ajutat să obțin peste 100 de link-uri în ultimul an:

1. Folosiți o formatare bună în răspunsurile dvs. Dacă întrebarea are mai multe întrebări, repetați întrebarea cu caractere aldine și introduceți răspunsul mai jos.

2. Obțineți-vă o semnătură , acest lucru face ca e-mailurile dvs. să arate mult mai bine decât oricare altă persoană care o trimite și să vă faceți să pară credibilă este unul dintre cele mai importante lucruri de făcut

3. Schimbă-ți identitatea de expediere – Acesta este unul dintre sfaturile mele secrete, dar o voi împărtăși aici. Când răspundeți la un HARO, de cele mai multe ori oamenii văd doar numele dvs. de e-mail. De cele mai multe ori acesta este doar numele tău obișnuit – ceea ce este plictisitor și nu atrage pe cineva să facă clic pe profilul tău.

În schimb, adăugați-vă profesia la numele dvs. astfel încât să se citească „nume – profesie”, ceea ce oferă scriitorilor un motiv pentru a face clic pe numele dvs.


PIERRE DE BRAUX – SPIRALYTICS

Pierre-de-Braux-imagine

Sfatul meu întâi pentru ateriza link-uri autorizate ar fi să construiești o relație cu perspectiva.

Pune-te în pantofii webmaster-ului la care ajungi.

Când primiți un e-mail de informare de la cineva despre care nu ați auzit niciodată, probabil că îl veți percepe ca spam. Cu toate acestea, atunci când primiți un e-mail de informare de la cineva cu care ați comunicat până acum, sunteți mai receptiv în mod natural. Acest lucru se aplică atunci când se construiește link-uri, postează invitații sau faci orice altă strategie de informare în colaborare.

Construirea unei relații cu cineva nu trebuie să fie dificilă. Trebuie doar să faci lucruri care să te facă mai vizibil pentru acea perspectivă. Poate fi la fel de simplu precum comentarea postărilor de pe blogul lor sau participarea la una dintre discuțiile lor pe social media. Puteți face, de asemenea, lucruri pentru a ajuta expunerea lor, precum partajarea și conectarea la conținutul lor pentru a vă înscrie pe radar.

Link-urile de pe site-urile web lider au cantități uriașe de valoare SEO și PR, așa că ia-ți timpul necesar pentru a nutri aceste relații pentru a avea cele mai mari șanse de succes. Amintiți-vă că site-urile autorizate primesc tot timpul e-mailuri de informare nesolicitate, așa că faceți un pas înaintea mulțimii făcându-vă cunoscut. După ce ai avut câteva interacțiuni bidirecționale cu ele, numai atunci ar trebui să ceri ceva semnificativ, cum ar fi un link, un post sau o postare de invitat.


JULIANA WEISS-ROESSLER – MARKETING DIGITAL WR

Juliana-Weiss-Roessler-imagine

Puteți obține backlinks de înaltă calitate, răspunzând în mod constant la solicitările HARO. HARO înseamnă „Ajutor un reporter”. Este un serviciu care leagă jurnaliștii cu surse pentru poveștile lor. Vă puteți înscrie pentru a primi interviul și cererile de ofertă prin e-mail. Acestea sunt organizate în funcție de subiect, astfel încât este ușor să detectați solicitările care sunt relevante pentru dvs. și industria dvs.

Faceți un punct pentru a le verifica în fiecare zi și răspundeți la cel puțin unul. De obicei, ei vor doar un paragraf sau două, așa că nu durează mult timp.

Asigurați-vă că oferiți un răspuns original care se adresează în mod specific solicitării din partea reporterului. Și nu fiți prea promoțional, sau este puțin probabil să fiți prezentat. Scopul este pur și simplu să vă arătați cunoștințele – nu să vă promovați direct serviciile.

Pentru a economisi timp, vă recomand să păstrați un document cu link-ul dvs. bio, site-ul web, link-urile de socializare și un link către capul dvs. În acest fel, puteți copia / insera cu ușurință la sfârșitul răspunsului dvs. pentru a oferi reporterului toate informațiile dvs. relevante.

Nu toate răspunsurile dvs. vor ajunge să fie utilizate. Dar, în timp, rezultatele sunt mai mult decât compensează timpul investit.


SAMEER SOMAL – BLUE OCEAN GLOBAL TECHNOLOGY

Sameer-Somal-imagine

Calitatea și relevanța unui site web, atât pentru o tematică specifică, fie pentru demografia industriei, poate fi atribuită Autorității sale de domeniu. Cu cât autoritatea domeniului este mai mare, cu atât este mai mare șansa de a se clasifica în topul rezultatelor căutării. Algoritmii pentru motoarele de căutare au încredere și prioritizează conținutul de pe site-urile web care au o înaltă autoritate de domeniu Ca atare, primirea unui backlink de urmărire de pe un astfel de site vă va îmbunătăți vizibilitatea pe internet. Mai jos sunt câteva sfaturi acționabile pe care le puteți utiliza pentru a crea backlinks pe site-ul dvs. web.

Clădire de legături rupte

Linkurile sparte duc utilizatorii la 404 pagini de eroare, deoarece paginile la care au fost inițial direcționate nu mai sunt valabile sau active. Acestea afectează credibilitatea unui site web și compromit experiența utilizatorului. Bots Google accesează sistematic internetul și contul pentru toate linkurile stricate.

O strategie pentru primirea unui backlink de pe un site web cu DA ridicat este de a identifica legăturile sparte și de a oferi o alternativă de înaltă calitate pentru a o înlocui. Astfel de colaborări oferă avantaje reciproce.

Blogging pentru oaspeți

Aceasta este o practică obișnuită pentru câștigarea unui backlink. Există mai multe platforme viabile de blog pentru invitați pe care se pot crea articole care conțin un link pentru redirecționarea utilizatorului către site-ul dvs. web. Outbrain, Mashable, The Muse, Medium reprezintă unele dintre cele mai principale platforme de blogging pentru oaspeți.

Construiți relații reale

Dacă doriți să reușiți la SEO și să atrageți oamenii potriviți pentru afacerea dvs. pe internet, creați prietenii autentice cu alții din și din rețeaua dvs. Relațiile se bazează pe o bază de încredere și înțelegere reciprocă (de exemplu) vor susține oportunitățile de interviu cu reviste online. De asemenea, vor crea o cerere de opinie și de conducere de gândire de către alte site-uri web ale companiei. Când se realizează cu scop și intenție autentică, această practică va fi eficientă și pentru generarea de backlink-uri.

Folosiți site-uri de marcaje sociale

Site-urile de marcare socială precum Reddit, Dribble, Pinterest etc. sunt importante, deoarece vă vor îmbunătăți DA-ul și vor genera trafic semnificativ pentru site-ul dvs. Puteți utiliza, de asemenea, platforme de întrebări și răspunsuri precum Quora; postarea regulată pe astfel de site-uri web open source este cu siguranță o modalitate excelentă de a obține backlinks.


MĂTUȘA RAVEN – MĂTUȘA BUZZ

Bibi-Raven-image

HA! Sfatul meu cel mai bun nu este ceea ce vei dori să auzi. Dacă sunteți în căutarea de la MIND BLOWING KNOWLEDGE BOMB sau super-secret-salsa-effortless-links-forever sos de la mine, veți fi foarte dezamăgit #sorrynotsorry:

După cum le spun tuturor, mă consult sau mă antrenez: nu mai gândiți ca un link builder. Asta înseamnă:

  1. Întrerupeți așteptările oamenilor cu privire la cum arată sunetul de creare a legăturilor
  2. Te gândești ca un scriitor și ești centrat pe conținut în abordarea ta

Acest lucru funcționează cu toate site-urile, cu dimensiunea autorității sau cu dimensiunea de mazăre.

Prima parte a abordării mele în domeniul sensibilizării constă în evitarea a tot ceea ce te face să sune ca un zillion al altor constructori de legături. Solicitarea legăturii de bază rămâne aceeași, dar cuvântați lucrurile într-un mod nou, neașteptat.

Așa că opriți-vă flatarea falsă, cerșitul voalat și toate astea. Fii surprinzător, onest și responsabil. Redactorii și proprietarii site-urilor de autoritate primesc mii de e-mailuri – sunt atât de bolnavi de „iubesc blogul tău yada yada gimme linky linky”. Dacă puteți sări cu o copie neașteptată, originală, le perturbați ipotezele cu privire la constructorii de legături și le captați atenția.

Te văd cu ochii – pentru că ai știut asta deja, dar nu poți fi incurcat să încerci. Știi ce? Nu te. Mai multă putere pentru puținii care de fapt fac efortul (și culeg tot winz-ul!).

Inca aici? ADEVĂRAT CĂTRE CINCI.BONUS: ghid gratuit de pe Cum să achiziționeze de înaltă calitate Link – uri

Despre cel de-al doilea aspect: în majoritatea cazurilor, un site devine autoritate datorită conținutului său de înaltă calitate, specializat, controversat sau implicat în alt mod. Când doriți backlinkuri gratuite, vă sporiți șansele intrând în capul editorilor lor. Conținutul trebuie să fie în minte, iar link-ul să dureze. Pentru că pe asta se concentrează.

Cum pui primul conținut? De exemplu, când efectuați un ton de post invitat, petreceți mai mult timp decât de obicei pe ideea de conținut.

Una dintre metodele mele favorabile la începutul sau sfârșitul anului este:

  1. Căutați „<nișa legăturii de perspectivă> tendințe <anul>” (Exemplu: tendințe de lux 2020)
  2. Aruncați o privire la listele, alegeți un singur trend (Exemplu: lux existențial)
  3. Cercetează ce conținut există deja. Puteți utiliza acest lucru pentru inspirație pentru titlu, pentru a crea propriul unghi, etc. Puteți, de asemenea, să inversați inginerul care a funcționat bine în jurul acestui subiect și subiecte similare.
  4. Generați 5 titluri inspirate de ceea ce ați găsit. Formatați-le în diferite moduri (liste, narațiuni, cum să faceți, etc.).
  5. Clătiți și repetați până când aveți o listă frumoasă de diverse subiecte și formate de titlu
  6. Alege unul sau mai multe titluri despre care crezi că vor funcționa cel mai bine pentru anumite site-uri de autoritate (uită-te la conținutul existent pentru a verifica)
  7. Faceți-le și, dacă doriți, explicați-i de ce credeți că această piesă ar funcționa bine pentru publicul lor. Puteți chiar să vă referiți la conținutul lor existent și să indicați cum s-ar lega acest lucru.

Există multe alte modalități de a face ideea de conținut ca aceasta. Însă ideea mea este: dați oarecare dragoste conținutului pe care îl jucați (indiferent de tipul campaniei). Merită cu totul.

În experiența mea, editorii nu mai au nevoie de atât de convingător, deoarece conținutul vorbește de la sine.


MANDY MCEWEN – MOD GIRL MARKETING

Mandy-McEwen-image

Cel mai bun sfat pentru ateriza link-uri de pe site-urile web ale autorității este crearea de relații! Urmați site-urile autorității de pe toate proprietățile lor de social media și găsiți angajați-cheie care ar fi implicați în colaborari. Implicați-vă cu ei pe rețelele de socializare – lăsați comentarii, împărtășiți-le postările etc. Twitter este preferatul meu pentru asta.

Când sunteți consecvent în retușarea conținutului și când menționați persoanele din tweet-urile dvs., veți ieși în evidență. Acum, faceți un pas mai departe după ce v-ați implicat pe social media și le-ați trimis un mesaj direct ȘI un e-mail.

În e-mail, asigurați-vă că este personalizat și menționați cum le-ați urmărit pe Twitter și le-ați împărtășit conținutul. Complimentează-le.

Apoi puteți găsi un articol care este relevant pentru conținutul dvs. pe care încercați să îl promovați și să menționați cum ar fi un plus minunat la articolul lor și să explicați de ce. Încercați să mențineți acest e-mail scurt, dulce și personalizat.

Este un joc de numere, deci cu cât faci mai mult acest lucru, cu atât mai multe oportunități vor apărea pentru tine.


SERVANDO SILVA – SEO STREAM

Servando-Silva-imagine

Obținerea unui link de pe un site de înaltă autoritate nu este la fel de dificil pe cât de mulți cred, în special din ambele site-uri (site-ul dvs. și cel din care doriți să obțineți un link) participă la aceeași nișă.

Site-urile autorității iubesc conținutul deosebit și, de obicei, proprietarii / proprietarii site-ului sunt foarte pasionați de subiectele din jurul acelei nișe și speră mereu să citească și să afle mai multe despre el. Un sfat grozav care funcționează pentru a-i face să se conecteze la tine este să creezi o postare super drăguță, în care scrii un tutorial sau poate un studiu de caz cu o tonă de date și statistici pe care le pot cita sau le pot lega.

Acest lucru este mai ușor spus decât făcut, desigur. Articolul trebuie să fie bogat în conținut, imagini și videoclipuri și ușor de înțeles pentru public. Dacă este posibil, trebuie să se conecteze la alte site-uri ale autorității sau poate chiar să citeze ceva ce site-ul autorității a spus sau a făcut anterior. Acest lucru crește foarte mult șansele de a vă lega înapoi.

În ceea ce privește scalarea acestei strategii, problema este că nu puteți crea conținut super grozav pentru a obține legături tot timpul. Așadar, pentru bloggerii care încep, ar putea fi „ușor”, deoarece au multe de discutat și cam fiecare site este o oportunitate, dar dacă primiți link-uri lunar sau primiți-le ca agenție. sigilează serviciile care creează acest tip de conținut poate fi foarte dificil sau foarte scump.

O altă problemă este că s-ar putea să doriți ca link-ul să indice spre o altă postare și nu tutorialul sau studiul de caz minunat, dar puteți, de asemenea, să vă îmbinați legătura dintre sucul și autoritatea prin SEO pe pagina dvs. și să o utilizați ca conținut de susținere în timp ce dezvoltați mai mult relația cu proprietarul site-ului de înaltă autoritate.

Rețineți că multe site-uri de înaltă autoritate primesc cereri pentru link-uri sau postări ale oaspeților zilnic sau săptămânal. Pentru a ieși în evidență de ceilalți, trebuie să arătați că sunteți într-adevăr interesat să împărtășiți ceva special cu publicul lor și nu doar un clickbaity sau o postare generică cu 5 sfaturi pentru a atinge lucrurile X așa cum vor vedea prin intențiile voastre.


JOHNNY BASKIN – PUBLICITATE NOMADĂ

Johnny-Baskin-imagine

Există câteva metode diferite populare în comunitatea SEO pentru a genera backlinks de pe site-urile autorității.

La sfârșitul zilei, cele mai multe dintre aceste metode se reduc până la crearea de valoare pentru site-ul web pe care încercați să obțineți un link fie prin conținut excelent, infografie sau greșeli de identificare (cum ar fi link-uri sparte).

Atunci când încercați să obțineți backlinkuri, majoritatea site-urilor de autoritate vor fi mai stricte cu cine leagă site-urile decât site-urile mai puțin autorizate. Aceasta înseamnă că dacă încercați să obțineți un link de la ele, va necesita deseori mai multă lucrare inițială.

Luați timp pentru a cerceta site-ul și publicul pe care îl vizați. Doriți să vă asigurați că, când accesați site-ul web, contactați persoana potrivită și mesajul dvs. răsună cu publicul lor.

Dacă site-ul web pe care îl accesați are o comunitate, este întotdeauna cel mai bine să încercați și să interacționați cu comunitatea în prealabil pentru a vă face o idee mai bună despre cine sunt utilizatorii și ce fel de conținut ar fi interesat. Acest lucru va face mai ușor să dă-le un motiv convingător pentru a vă lega.

De exemplu, dacă aș avea un magazin de comerț electronic care vinde articole de bucătărie și aș încerca să obțin un link de pe un site web de gătit, aș încerca să găsesc o modalitate de a atrage publicul respectiv, menționând și produsele mele.

Este important să accesați site-ul pentru a le informa despre ei și nu despre voi. Aș putea să vă adresez site-ul și să mă ofer să fac o infografie care să cuprindă toate cele mai bune rețete „one-pan” prezentate pe site-ul lor web.

Acest lucru este foarte relevant pentru ei, îmi oferă o șansă să interacționez cu utilizatorii existenți și, în același timp, să furnizeze un link către tigaia mea preferată cu care să gătesc de pe site-ul meu


JEREMY SKILLINGS – POȚI FI GĂSIT

Jeremy-Skillings-imagine

De multe ori ne dorim ca internetul și tehnologia să ne facă munca pentru noi, iar mulți oameni din SEO sunt niște geekuri de date care caută instrumente excelente pentru a săpa în munca noastră. Eu sunt unul dintre ei, așa că nu mă uit în jos la asta.

Cu toate acestea, link-building-ul este construirea relațiilor, iar pentru oamenii de date, uneori acesta este cel mai greu lucru. Ieșirea din shell-urile noastre și crearea de relații offline care se transformă în link-uri online. Atingeți și interacționați cu oameni din lumea dvs. sau din lumea dvs. de clienți. Încă ai de-a face cu ființe umane.

Creați conținut util care merită să vă conectați și apoi creați relații reale în industrie, care pot obține informațiile respective. Există instrumente precum HARO care vă pot ajuta în acest sens, dar uneori trebuie să fiți creativi și să vă adresați oamenilor și să le arătați valoarea pe care le oferă utilizatorilor lor.

Nu este ușor, dar uneori greu este cum și de ce te diferențiezi și îți depășești concurența. Începeți cu crearea de conținut unic, diferit și util, care merită trimis utilizatorilor. Fără asta, restul nu contează.


Mulțumesc foarte mult tuturor experților care au contribuit la acest program de expertiză! Spuneți-ne în comentariile de mai jos care este metoda dvs. preferată de construire a linkurilor.

Amintiți-vă că împărtășirea este grijă. Partajează această postare pe social media cu prietenii și urmăritorii tăi.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment