Affiliate Marketing

Afiliere Marketing Made Simple: Un ghid pas cu pas

De la lansarea săptămânii de lucru de 4 ore, toată lumea pare să aibă același obiectiv.

Pentru a vă trezi dimineața, deschideți laptopul și căutați ceva de genul:

image26

(Sursa imaginii: Top 5 SEO )

Venit pasiv.

Acesta este visul, nu?

Faceți bani în timp ce dormiți.

Pentru 99% dintre oameni, marketingul afiliat este modul în care au început.

Ideea din spatele ei este că promovați produsele altor persoane, adesea printr-o rețea afiliată, câștigând o comisie dacă oamenii devin efectiv cumpărați datorită marketingului.

Se bazează pe partajarea veniturilor . Dacă aveți un produs și doriți să vindeți mai mult, puteți oferi promotorilor un stimulent financiar prin intermediul unui program de afiliere. Dacă nu aveți niciun produs și doriți să câștigați bani, atunci puteți promova un produs pe care credeți că-l are valoare și care câștigă un venit din acesta ca marketer afiliat.

Am vorbit puțin despre asta înainte , dar astăzi vreau să mă arunc mai adânc în ceea ce este afiliatul de marketing , de ce părți sunt pentru el și cum să începi. Deci, să ne aruncăm cu capul în ghidul meu de marketing afiliat. Gata?

Definiții

Cea mai bună definiție a marketingului afiliat poate fi găsită pe venitul pasiv inteligent al lui Pat Flynn :

Afilierea pe piață este procesul de obținere a unei comisioane prin promovarea produselor altor persoane (sau ale companiei). Puteți găsi un produs pe care îl doriți, promovați-l altora și câștigați o parte din profit pentru fiecare vânzare pe care o faceți.

Cu toate acestea, Wikipedia vorbește despre 4 partide diferite care  sunt implicate: comerciantului, rețeaua, editor, și client.

Alte definiții vorbesc despre 3 părți în loc de 4.

image30

(Imagine sursă: CJ )

Voi explica toate cele 4 partide intr-o secunda. Dar, atunci când se ajunge la comercializarea efectivă, există 2 părți ale unei ecuații afiliat: creatorul produsului și vânzător  și marketing afiliat .

Prin urmare, marketingul afiliat poate fi văzut ca procesul de răspândire a creării de produse și marketingului de produse între diferite părți, în care fiecare parte primește o parte din venituri în funcție de contribuția lor .

Nu este doar promovarea sau doar crearea de produse care definește cine sunteți ca un afiliat marketing.

Puteți fi atât creatorul, cât și comerciantul și profitați în continuare de ideea de a împărți veniturile.

Acum, să ne uităm la toate părțile unui sistem de marketing afiliat de succes.

Comerciantul: Uneori cunoscut și ca creatorul, vânzătorul, marca, comerciantul cu amănuntul sau vânzătorul. Aceasta este partea care creează produsul. Poate fi o companie mare, ca Dyson, care produce aspiratoare.

Sau poate fi o singură persoană, cum ar fi Mariah Coz, care vinde cursuri online pentru femeile antreprenor .

De la antreprenori soloși la startupuri la companii Fortune 500 masive, oricine ar putea fi comerciantul în spatele unui program de marketing afiliat. Nici măcar nu trebuie să se implice activ. Trebuie să aibă un produs de vânzare.

Afiliere: această parte este uneori cunoscută și ca editor. Afiliații pot, de asemenea, variază de la persoane individuale la întreaga companie. O afacere de marketing poate produce câteva sute de dolari în comisioane în fiecare lună sau zeci de milioane de dolari.

Aici se petrece marketingul. Un afiliat promovează unul sau mai multe produse afiliate și încearcă să atragă și să convingă potențialii clienți de valoarea produsului comerciantului,  astfel încât să ajungă să-l cumpere.

Acest lucru se poate realiza prin rularea unui blog de revizuire a produselor comerciantului . De exemplu:

image22

Ar putea fi , de asemenea , un întreg site  care este  dedicat pentru a găsi produse se răcească legate de anumit subiect și promovarea acestor produse afiliat.

image35

Acesta este motivul pentru care sunt rupt este una dintre cele mai populare site-uri de rețea afiliate)

Consumatorul: clientul sau consumatorul face ca sistemul de afiliere să meargă “rotund”. Fără vânzări, nu există comisioane de distribuire și nu se distribuie venituri.

Afilierea va încerca să comercializeze consumatorul pe orice canal pe care îl consideră potrivit, indiferent dacă este vorba de o rețea socială , de panouri digitale sau de un motor de căutare care utilizează  marketingul de conținut pe un blog .

Indiferent dacă consumatorul știe că face parte dintr-un sistem de marketing afiliat sau nu, este în cea mai mare parte afiliatul.

Unii aleg să-i lase pe consumatori să știe și tot mai mulți afiliați tind să fie transparenți în legătură cu faptul că marketingul lor este stimulat financiar, dar alții nu.

Ei au lăsat sistemul de urmărire să funcționeze în fundal, unde clientul poate urmări procesul de cumpărare la fel ca de obicei, iar afiliatul se termină cu plata comisionului.

Consumatorul nu plătește în mod obișnuit un preț mai mare pentru comerciantul afiliat, deoarece costul rețelei afiliate este deja inclus în prețul cu amănuntul.

Rețeaua: Doar unii iau în considerare partea de rețea a ecuației de marketing afiliat.Dar, cred că un ghid de marketing afiliat trebuie să includă rețele, deoarece, în multe cazuri, o rețea funcționează ca intermediar între afiliat și comerciant.

În timp ce ați putea promova din punct de vedere tehnic un curs online pe care cineva la creat și doar aranjat o cotă directă a veniturilor cu aceștia, permițând o rețea cum ar fi ClickBank sau Google Junction să se ocupe de plata și livrarea de produse pune o notă mai serioasă în marketingul dvs. afiliat.

Uneori, afiliații trebuie să treacă printr-o rețea de afiliați  pentru a putea chiar să promoveze produsul. De exemplu, acest lucru se întâmplă dacă comerciantul își gestionează numai programul de afiliere în acea rețea.

Rețeaua de afiliați servește apoi și ca bază de date pentru o mulțime de produse , din care afiliatul poate alege ce să promoveze.

image11

Clickbank este un exemplu de rețea)

În cazul promovării produselor de consum, cum ar fi unelte, cărți, jucării și obiecte de uz casnic, cea mai mare rețea de afiliați este, de departe, Amazon. Lor Amazon Associates  program de afiliere vă permite să promoveze orice element care este vândut pe platforma lor.

image15

Oricine se poate înscrie și poate genera un link afiliat personalizat la produsele Amazon. Dacă cineva achiziționează prin linkul dvs., câștigați o mică comision.

Cu termenii de bază clarificați, să luăm o privire de ansamblu asupra modului în care puteți începe cel mai bine să vă construiți afacerea de marketing afiliat.

Prezentare generală

După cum am spus, există în principiu două părți ale ecuației de marketing afiliat pe care le puteți alege, presupunând că nu veți construi o rețea de afiliați cum ar fi Comisia Junction.

Puteți deveni un comerciant și puteți să- i promovați pe alții produsul, în schimbul acordării unei comisioane de la vânzările pe care le fac.

Sau puteți deveni un marketing afiliat pentru unul sau mai multe produse pe care doriți să le promovați și să le comercializați către consumatori, pentru a câștiga bani.

În timp ce majoritatea oamenilor încep prin a lua traseul afiliat și cu siguranta este calea cea mai ușoară de a face, construirea unui trafic suficient pentru a face un venit semnificativ doar din vânzările afiliate nu este rapid sau ușor.

De aceea vă voi trece prin cei 4 pași de bază pe care îi puteți lua pentru a începe pe ambele părți ale industriei de marketing afiliat.

Cum să deveniți comerciant în 4 pași

Dacă doriți să deveniți un comerciant de programe afiliate și apoi să câștigați bani prin faptul că afiliații vând produsul dvs., există 4 pași simpli, dar nu ușor de făcut, pe care le puteți lua.

În primul rând, trebuie să aveți o idee despre produs . Vă voi arăta câteva modalități prin care puteți genera acele idei, bazate pe ceea ce este deja popular, în secțiunea următoare.

În al doilea rând, trebuie să vă validați ideea . Ai putea să mergi și să-ți construiești ideea. Dar dacă oamenii nu o vor chiar? O idee este bună numai dacă oamenii doresc să vină la viață.

În al treilea rând, trebuie să creați produsul . Deoarece crearea unui produs fizic vine de obicei cu investiții și riscuri uriașe, vă voi arăta doar modalități de a crea produse digitale. Acestea sunt cel mai bun loc pentru a începe, deoarece acestea necesită doar timpul și banii puțini sau lipsiți.

De asemenea, odată ce produsul dvs. este creat și lansat, trebuie să găsiți în continuare afiliate pentru a vă promova produsul și aceasta este locul în care rețelele afiliate vă pot ajuta .

Sa mergem!

Pasul 1: Începeți cu o idee despre produs

Oamenii spun mereu că este greu să vină cu o idee. Nu este. Ideile sunt ușoare.

Dar dacă credeți că ideea dvs. trebuie să fie super originală și să se nască din geniul pur al creierului, este greu.

Dacă vrei să faci bani cu o afacere de marketing de afaceri, nu poți fi atașat romantic la ideea ta .

În schimb, uita-te doar la ce produse și servicii sunt deja acolo. Luați în considerare modul în care puteți să le îmbunătățiți, oferind ceva care rezolvă problemele cu aceste produse.

Puteți, bineînțeles, întotdeauna, alegeți un subiect despre care sunteți interesat sau implicat.

Imaginați-vă că sunteți o gospodină sau un tată șezut la domiciliu, pentru o secundă.

Poate doriți să creați un produs care să facă mai ușor treburile casnice. De exemplu, ați putea căuta un robot de vid pentru a obține niște idei.

Acesta este primul rezultat Google, un site de revizuire pentru aspiratoarele robot :

image37

Perfect!

Doar dacă vă uitați la revizuirile individuale, puteți vedea instantaneu ce este rău în legătură cu aceste roboți și despre ce ați putea îmbunătăți.

image38

Nu există pereți virtuali care să spună robotului unde să meargă și unde să nu meargă este o problemă obișnuită, menționată în 6 din cele 10 recenzii ale produselor de top!

image06

Lipsa unei telecomenzi a fost, de asemenea, un “con” comun.

Cu toate acestea, zidul virtual a venit din nou și din nou.

image16

Prin urmare, o idee minunată ar putea fi dezvoltarea unui perete virtual care să funcționeze pentru toate roboții de vid.

Îmi imaginez că puteai vinde oricui deține un robot de vid un sistem care funcționează ca un zid virtual, astfel încât robotul lor curăță doar un spațiu predefinit.

Acum este o idee valabilă!

Acest lucru funcționează pentru orice, vă voi arăta.

O altă modalitate prin care puteți face cercetare este să utilizați un instrument numitBuzzsumo , care vă arată ceea ce este popular, bazat pe acțiuni sociale .

Chiar dacă sunteți în clădirea sandcastles, puteți vedea instantaneu ce conținut a fost recent popular .

image23

Oamenii iubesc cu adevărat nisipurile de nisip ca acesta:

image10

(Imagine sursă: Aceasta este colosală )

Dacă te duci pe YouTube și căutați “construi un sandcastle”, veți găsi mii de rezultate.

image07

Aparent, oamenii doresc cu adevărat să știe cum să construiască nisip rece. Deci, ce ai putea face?

Înregistrează o serie de videoclipuri în care îi arăți oamenilor, pas cu pas, cum se construiesc 5 sandcastle-uri epice foarte specifice .

Sau, puteți face o scriere a tuturor instrumentelor de  care aveți nevoie pentru a construi nisipurile epice.

Ați putea chiar să veniți cu niște forme sau șabloane pe  care oamenii le pot folosi pentru a face construcția de nisipuri epice foarte ușoare.

Întrebarea este … vor plăti oamenii pentru asta?

Pasul 2: Validarea ideii tale

Pentru a nu ajunge să faci o mare serie de videoclipuri de tip sandcastle pe care nimeni nu vrea să le cumpere, trebuie să-ți validezi prima idee.

Cum faci asta?

Simplu: cereți oamenilor să vă plătească pentru asta.

Cum îi găsiți pe acești oameni? Uşor.

Luați URL-ul de la unul din posturile sandcastle de pe Buzzsumo și conectați-l într-un instrument numit Topsy .

image39

Topsy vă arată apoi o listă a tuturor persoanelor care au tweeted această legătură.

image03

Apoi le puteți spune direct despre ideea dvs., apăsând butonul de răspuns …

image13

Asigurați – vă că vă întrebați dacă sunt sau nu le – ar cumpara ideea ta –  n ot doar dacă le place.

Oricine va spune că le place ceva doar pentru a fi frumos.

Dacă aceștia răspund cu un răspuns da, trebuie să urmați în mod direct un solicitant de a cumpăra.

Spunând că vor cheltui bani, nu este același lucru cu cel al cheltuielilor.

Când oamenii sunt interesați de produsul dvs., dați-le șansa de a cumpăra. Puteți pur și simplu să utilizați PayPal și să spuneți că o veți construi dacă primiți o anumită cantitate de comenzi.

image29

Odată ce depășiți pragul și asigurați-vă că oamenii doresc acest lucru, puteți începe să creați produsul.

Pasul 3: Crearea produsului

Există o tona de pași pe care trebuie să îi urmați pentru a crea un produs și acesta nu este un ghid pentru antreprenoriat, dar vreau să vă îndrept privirea spre niște demaroare bune.

Vă dau doar resurse pentru pornirea produselor digitale, pentru că nu vreau să pierdeți timp și bani prețioase pentru crearea unui produs fizic la prima încercare 🙂

Cursuri online:

ebooks:

Podcast / Audio:

Acestea sunt puncte de plecare bune. Crearea de produse digitale este mult mai ușoară, deoarece este nevoie doar de timp și uneori de o investiție financiară mică, dar de obicei nu mai mult decât o taxă de serviciu sau un preț unic pentru software.

Odată ce produsul a fost creat și livrat cumpărătorilor dvs. inițial, este timpul să deschideți rețeaua de afiliați.

Pasul 4: Găsirea partenerilor programului de afiliere

Partea tehnică este un lucru ușor aici.

Cu instrumente cum ar fi Gumroad sau livrarea produselor digitale , puteți stabili cu ușurință parteneri de program afiliat și le puteți permite să colectați comisioane.

image33

(Sursa imaginii: Gumroad )

Partea dificilă constă în găsirea de parteneri care de fapt au o audiență care este interesată de ceea ce trebuie să vinzi.

Să rămânem cu exemplul ghidului de nisip.

Crezi că există cineva acolo care vinde ceva de la distanță?

De fapt, există.

Când intri în “învăța să construiești sandcastle”, într-un motor de căutare, apar mai multe site-uri care  vând material educațional despre el .

Ca și Sand Sculpt USA , care oferă lecții de construcție pentru sandcastle …

image00

sau Lecții SandCastle , care oferă o clasă pe același subiect.

image27

Contactarea acestora și obținerea lor de a coopera în cadrul unei vânzări împreună ar fi un pas ușor pentru că este o potrivire perfectă.

Cu cât este mai multă nișă produsul dvs., cu atât va fi mai ușor să-l împărțiți pe alți comercianți.

Puteți să le trimiteți un e-mail, să vă prezentați-vă și produsul dvs. și să-i întrebați dacă doresc să colaboreze la o vânzare împreună, unde veți distribui venituri.

Sfat tip: C ommissions de afiliat de 50% sau mai mare sunt foarte frecvente cu produsele digitale, deoarece nu aveți nici un cost de replicare. Nu fiți lacomi aici, împărțiți oala în mod egal și toată lumea câștigă.

Googling “blog revizuire jucărie” oferă, de asemenea, o mulțime de rezultate, în cazul în care oamenii scriu recenzii jucărie.

image12

În plus, o mulțime de canale YouTube revizuiesc anumite categorii de jucării. Dacă găsiți unul care revizuiește jucăriile pentru copii, acestea ar fi, de asemenea, potrivite pentru produsul dvs. afiliat.

image01

Încearcă să găsești o persoană cu care să îți asiste partenerul și să începi prima promovare afiliată. Puteți ajusta mai târziu comisioanele și detaliile, partea importantă este să începeți.

Cu toate acestea, puteți începe, de asemenea, călătoria pe cealaltă parte a gardului și deveniți doar un afiliat.

4 pasi pentru a deveni un marketer online afiliat

În mod similar, pentru a deveni un comerciant, există, de asemenea, 4 pași pe care îi puteți lua pentru a începe călătoria dvs. ca marketer afiliat.

În primul rând, trebuie să începeți revizuirea produselor în nișă . Acest lucru se poate face pe un canal YouTube, pe un blog sau chiar folosind doar fluxuri live pePeriscope .

În al doilea rând, trebuie să colectezi e-mailuri, astfel încât să te poți conecta cu publicul tău oricând vrei și nu trebuie să speri să vadă conținutul tău.

În al treilea rând, puteți utiliza seminariile de joint venture pentru a face o mulțime de vânzări într-o perioadă scurtă de timp, în timp ce creșterea simultan lista de e-mail și crearea de conținut nou.

În cele din urmă, odată ce afacerea dvs. de marketing afacere începe să câștigați bani, puteți scala dvs. de creștere cu plata pe clic de publicitate .

Pasul 1: Revizuirea produselor în nișă

Este mai ușor să începi ca un afiliat pentru că esti sărind ideile “au o idee” și “a crea o idee” de a deveni comerciant.

Tu utilizați deja și ca o multime de produse , astfel încât tot ceea ce trebuie să faci a începe este de a vorbi public despre ele.

Începeți să căutați partenerii de la pasul 4 pentru a deveni comerciant, pentru că asta încercați să începeți în acest pas.

Orice produs funcționează.

Într-adevăr.

Aruncati o privire la acest tip care revizuieste piesele si masinile Hot Wheels :

image24

Peste 300.000 de abonați pentru Hot Wheels? Sunt sigur că orice este nișa ta, e mai puțin specifică.

Dacă vă place să citiți, să revizuiți cărți :

image18

Notă: Un tip special de revizuire, care de obicei se comportă foarte bine, estecomparația cu un concurent direct.

image02

Veți găsi în curând o mulțime de oameni care fac deja acest lucru. Doar căutați “cel mai bun îndreptător de păr” și aruncați o privire:

image40

Acest blog revizuiește fierul plat pentru îndreptarea părului (pentru femei). Cât de specific este un blog?

Ea se poate referi la produs, deoarece are nevoie să-și îndrepte propriul păr. Și dacă își face bine cercetarea, blogul nu se situează numai în motoarele de căutare, ci ajută femeile să găsească cel mai bun instrument pentru această slujbă .

Indiferent ce revizuiți, asigurați-vă că faceți același lucru.

Dacă comentariile dvs. nu sunt cu adevărat utile, oamenii vor simți imediat că încercați doar să faceți un buletin rapid.

După cum subliniază Pat Flynn , în ghidul său de marketing afiliat,  marketingul afiliat implicat este de departe cel mai profitabil, deoarece vă puteți referi de fapt la produs, în loc să promovați doar ceva care ar putea să vă aducă o mulțime de bani.

Când nici măcar nu cunoașteți produsul, cum îl puteți promova în mod credibil?

Notă: Acest lucru este puțin diferit pentru produsele de consum decât pentru cursurile online sau cărțile create de persoane fizice. Dacă ați cunoscut o persoană pentru o lungă perioadă de timp și aveți încredere în ei și știți că munca lor este minunată, atunci este altceva.

Când scrieți recenzii pe blogul dvs., puteți utiliza un  link afiliat  pentru a vă conecta la produsele pe care le promovați.

Le puteți recunoaște pe alte bloguri de coada lungă “/ ref …”, la sfârșitul legăturii regulate.

image17

(cum știți că este un link afiliat)

Acesta este, de obicei, primul pas pentru a începe să faceți comisioane.

Înscrieți-vă pur și simplu la Amazon Associates și puteți continua să obțineți propriul dvs. afiliat link către orice produs pe Amazon.

image25

Mergeți la pagina produsului și faceți clic pe “Link scurt la această pagină”. Veți obține un link care vă va oferi o comisie dacă oamenii achiziționează prin intermediul acesteia.

image04

Cu toate acestea, dacă vă bazați doar pe utilizatorii care utilizează link-urile afiliate în recenziile dvs., înseamnă că aveți nevoie de o mulțime de trafic pentru a începe efectiv să faceți bani serioși.

Dar, dacă găsiți o modalitate de a vă contacta direct publicul, puteți să le comercializați ori de câte ori doriți, nu doar atunci când vin pe site-ul dvs. web.

Aici intră pasul 2.

Pasul 2: Creați o listă de e-mail cu prospectele dvs. pe ea

Emailul este încă unul dintre cele mai bune canale de marketing de astăzi , deci nu ratați.

Vă voi arăta 3 modalități super simple de a colecta adrese de e-mail de la vizitatorii site-ului dvs.

Numărul 1: Bună ziua

Hello Bar face apel la acțiune pe site-ul dvs. Ori de câte ori cineva vizitează site-ul dvs., acesta va vedea acest bar în partea de sus.

Puteți să le oferiți o carte electronică (poate să vă alăturați cele 3 recenzii ale celor mai bune produse) sau un videoclip de recenzie specială.

image20

După ce dau clic pe bara de clienți Hello, poți să direcționezi persoanele către pagina unde își pot introduce e-mailurile în schimbul conținutului.

Numărul 2: Poarta de ieșire

De asemenea, puteți utiliza Hello Bar pentru a crea o poartă de ieșire . Acesta este un pop-up care va apărea pe ecran atunci când vizitatorii sunt pe punctul de a părăsi site-ul dvs. Web.

Aceasta este declanșată de mutarea mouse-ului în zona de sus a browserului.

Îl folosesc pentru a obține mai mult pe Facebook pe Quick Sprout:

image05

Dar, puteți redirecționa oamenii la magnetul dvs.  și puteți obține adresa lor de e-mail în acest fel.

Numărul 3: Widget lateral Widget

Multe bloguri își agită complet bara laterală.

image09

(prea multe lucruri de făcut aici )

Nu o faceți.

Dacă îi oferiți vizitatorilor 20 de lucruri, este puțin probabil că vor face totul.

Trebuie doar să faceți un apel la acțiune în bara laterală. Din nou, ar trebui să ofere oamenilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail.

La Sprout rapid, oferim cursul “Dublu trafic” și a funcționat bine.

image41

Deoarece colectați adrese de e-mail în jurul unui subiect foarte specific, cum ar fi găsirea celui mai bun fier de îndreptare, a aparatului de suc, a mini-cuptorului etc., nu aveți nevoie de mulți dintre ei pentru a face ca lista de e-mail să fie în valoare de timpul acordat.

Chiar și cu mai puțin de 500 de persoane din lista dvs. , puteți crea vânzări semnificative.

Doar asigurați-vă că vă păstrați publicul angajat, trimițându-le actualizări regulate, înmod ideal o dată pe săptămână.

Nu face toate vânzările. Doar spuneți-le când aveți o nouă recenzie.

De exemplu, trimiteți prin e-mail toate postările pe care le facem despre Quick Sprout cu o descriere foarte simplă a ceea ce este vorba:

image21

Din când în când, trimiteți-i un apel specific la acțiune pentru a cumpăra un produs.Poate că tocmai ați găsit un nou favorit în ultima recenzie și credeți că este foarte grozav.

Puteți să vă actualizați publicul pe schimbarea minții dvs., motivele pentru care vă recomandăm să treacă la acel produs, de asemenea .

Dar sunt mai multe. După ce aveți câteva contacte pe lista de e-mailuri, puteți face acest lucru.

Pasul 3: educați-vă publicul prin intermediul seminariilor web live

Webinarii sunt minunate.

Imaginați-vă că doriți să cumpărați un nou frigider.

Ce vă face să doriți să cumpărați mai mult un frigider:

  1. Citirea unei recenzii pe un blog
  2. Văzând o prezentare live a unui frigider în acțiune

Numarul 2 desigur!

Folosind un instrument, cum ar fi LeadPages , puteți crea o pagină de destinație simplă în care oamenii se pot înscrie pentru webinar.

image31

(Eu folosesc LeadPages pentru webinarii mele, de asemenea)

Promovați-vă webinar-ul pe social media pentru o săptămână în avans și îi atrageți pe oameni să se înscrie.

Apoi, puteți foarte ușor găzdui un Hangout Google,  care  este complet gratuit, pentru a vă difuza webinarul live în publicul dvs.

image08

(Sursa imaginii: Youtube )

Webinarurile sunt excelente pentru a se angaja unul pe altul cu audiența dvs., pentru a le arăta produsul pe care îl promovați în direct  și pentru a răspunde întrebărilor pe care le-ar putea avea.

Poti:

  • prezintă caracteristicile produsului
  • arată diferite cazuri de utilizare a produsului
  • vorbi despre beneficiile și dezavantajele sale
  • spuneți-i oamenilor istoria dvs. personală cu produsul
  • ajutați publicul să profite cât mai mult de el

și mult mai mult.

Sfat: învățarea modului de găzduire a unui webinar cu un Hangout Google durează mai puțin de 10 minute. Dovada? Acest videoclip îl explică bine .

Imaginați-vă cât de mult ar putea să vă facă publicul atunci când văd toate lucrurile reci pe care le va permite produsul dvs. să le facă.

Afișarea link-ului dvs. de afiliere și împărtășirea acestuia la sfârșitul webinarului este ovânzare moale și vine în mod natural din moment ce tocmai ați petrecut o oră vorbind despre produs.

Nu se va simți forțat, iar consumatorii dvs. pot să-și ia tot timpul dorința de a-și hotărî dacă vor cumpăra efectiv.

Sfat Pro: puteți obține comerciantului dvs. pentru a vă oferi o afacere specială pentru publicul dvs. ? Dacă promiteți să obțineți produsul în fața a câteva sute de persoane, vă vor oferi de multe ori cu plăcere o reducere sau pachet special pentru a stimula în continuare persoanele să cumpere.

Pasul 4: Dezvoltați-vă afacerea cu publicitatea PPC

Odată ce afacerea dvs. de marketing afacerea începe să preia aburi, puteți începe să vă gândiți la publicitatea plătită.

Nu vă voi arăta cum să faceți acest lucru, deoarece am publicat recent un ghid atât pentru  anunțurile Facebook , cât și pentru anunțurile Google , dar amintiți-vă: faceți acest lucru numai după ce ați reușit să vă recuperați banii.

Conversiile sunt tot ce contează aici.

Puteți utiliza publicitatea PPC pentru a:

  • a face oamenii să se înscrie pentru webinar
  • să vă dezvoltați lista de e-mailuri
  • face mai multe vânzări

De exemplu, dacă Google “aflați pagini de plumb”, puteți vedea că site-urile LeadPages în sine fac publicitate pentru acest cuvânt cheie, difuzând anunțuri Google , promovându-le săptămânal live webinar.

image36

Deci,  cuvintele cheie legate de învățarea despre produsul sau subiectul dvs. ar fi un început bun.

De asemenea, puteți viza concurența . De exemplu, chiar în anunțul LeadPages, există un anunț de la Deblocare.

image19

Acești tipi oferă, de asemenea, un software pentru crearea paginilor de destinație, deci este o modalitate ușoară de a ajunge în fața publicului altcuiva.

Acum, în timp ce ați putea încerca să vizați oameni care încearcă doar să găsească o revizuire a produsului dvs., probabil că ar fi mai bine să vă îmbunătățiți SEO .

Procentul de persoane care cumpără direct prin link-ul dvs. după ce ați citit o recenzie este în mod natural scăzut, așa că imaginați-vă că plătiți pentru aceste citește. În funcție de prețul produsului, obțineți doar câțiva dolari sau chiar centi pe vânzare, astfel încât marja pe care o puteți cheltui pe anunțuri nu este foarte mare.

În cele mai multe cazuri, cel mai bine vă promovați înscrierile în lista dvs. de e-mail.

De fapt, a face oamenii să se înscrie pentru un webinar cu anunțuri este cel mai bun mod de a merge.

image28

(ce poate arata un anunț de anunțuri webinar Facebook )

Veți câștiga în 3 moduri:

  1. Vor fi pe lista de e-mailuri și le puteți contacta din nou oricând
  2. Există o șansă ca ei să participe la webinarul vostru și să cumpere produsul
  3. Puteți să le puneți pe o succesiune de e-mailuri autoresponder  care îi încurajează să le cumpere

De exemplu, John Lee Dumas, de la Entrepreneur On Fire, de multe ori rulează webinarii și le pune direct pe pagina sa de pornire .

De îndată ce vă înscrieți în webinar, va începe să vă trimită o serie de e-mailuri automate.

image34

Pe aceste e-mailuri, el vă oferă alte cursuri și instrumente gratuite, cum ar fi un curs webinar, unde veți învăța cum să faceți webinarii pentru a face vânzări.

Dacă vă înscrieți în acestea, veți primi 10 lecții de e-mail pe parcursul mai multor zile.În cele din urmă, el vă invită să cumpărați un curs mai larg pe webinarii.

image14

După ce ați învățat multe despre webinarii, sunteți prezentat cursului său mai detaliat și mai detaliat, care vă va învăța și mai mult.

El arată chiar și în spatele scenei trecerea cursului, astfel încât să obțineți o privire furioasă.

image32

Odată ce știe câți oameni vor ajunge să cumpere cursul complet de la seria autoresponder, el poate să calculeze cu ușurință cât de mult poate cheltui pe anunțuri pentru a face pe oameni să se înscrie pentru cursul webinar sau webinar.

Deci, cu această strategie, aveți mai multe șanse de a vă face consumatorii să vă cumpere produsul.

Ei au șansa de a cumpăra după seria autoresponder, pe webinar și din viitoarele e-mailuri.

Când vânzările încep să vină de la acele surse și încep să crească, atunci vă puteți arunca într-adevăr afacerea dvs. cu publicitate plătită prin simpla direcționare a traficului către mecanismele de vânzare care deja funcționează.

Concluzie

E timpul să recapitulăm. Deci, există două moduri de a începe cu marketingul afiliat.

Puteți deveni un comerciant sau un afiliat.

Cele 4 etape ale devenirii unui comerciant sunt:

  1. Veniți cu o idee de produs valabilă.
  2. Validând această idee prin a-i face pe oameni să vă plătească în avans pentru produs.
  3. Crearea acelui produs.
  4. Găsirea afiliaților, probabil printr-o rețea de afiliați, pentru a colabora cu cine vă va promova produsul.

Traseul mai comun și ușor mai ușor devine un afiliat. Există, de asemenea, 4 pași pe care îi puteți urma:

  1. Începând să revizuiți produsele în nișă
  2. Construirea unei liste de e-mailuri
  3. Utilizarea webinarelor live pentru a educa publicul și pentru a face vânzări
  4. Dezvoltarea afacerii dvs. afiliate cu publicitatea PPC