Acțiunile Amazon pentru a ajuta angajații, comunitățile și clienții afectați de COVID-19

No Comments

Optimizare SEO Bucuresti

O serie de acțiuni pe care Amazon le-a întreprins pentru a reduce răspândirea coronavirusului, sprijinindu-le în același timp pe cele afectate direct și indirect de COVID-19.

Repere

1. Ce facem pentru angajați

  • Oferim un bonus special de mulțumire unic, în valoare totală de peste 500 de milioane de dolari, tuturor angajaților și partenerilor din prima linie care au fost alături de companie pe parcursul lunii iunie. Detalii aici .
  • Am deschis 15.000 de noi poziții cu normă întreagă și cu jumătate de normă și oportunități de șofer de livrare în Marea Britanie în centrele noastre de îndeplinire și în rețeaua logistică. Aflați mai multe despre unele dintre noile noastre angajări.
  • Preocuparea noastră principală este asigurarea sănătății și siguranței angajaților noștri și ne așteptăm să investim aproximativ 4 miliarde de dolari la nivel global, din aprilie până în iunie, în inițiativele legate de COVID pentru a furniza produse clienților și pentru a menține angajații în siguranță. Aceasta include cheltuirea a peste 800 de milioane de dolari în prima jumătate a anului pentru măsurile de siguranță COVID-19. Citiți mai multe aici .
  • Am crescut salariul medical pentru angajații Amazon diagnosticați cu COVID-19 sau plasați în carantină.
  • Angajații Amazon primesc beneficii complete pentru sănătate începând cu prima zi de angajare.
  • Am înființat Amazon Relief Fund cu o contribuție inițială de 25 de milioane de dolari, axată pe sprijinirea partenerilor noștri independenți de servicii de livrare și a conducătorilor auto, a participanților la Amazon Flex și a angajaților sezonieri.
  • Amazon și-a publicat scrisoarea anuală către acționari de la Jeff Bezos, fondator și CEO. Citiți scrisoarea aici.
  • Am spus: Mulțumim, echipelor Amazon într-un videoclip care se adresează angajaților de pe podea și de pe drum.

2. Ce facem pentru clienții noștri

3. Ce facem pentru comunități

  • Susținem lucrătorii din film, televiziune și cinematografie cu o donație de 1 milion de lire sterline de la Amazon Prime Video către Fondul de recuperare COVID-19 al The Film and TV Charity.
  • În Europa, am angajat 21 de milioane de euro pentru a sprijini pe cei mai afectați de pandemia COVID-19.
  • Oferim cursanților STEM online studenților defavorizați.
  • Susținem sălile de clasă virtuale cu resurse gratuite de la AWS și Amazon Future Engineer.
  • Furnizăm conținut gratuit clienților precum cărți, muzică și videoclipuri disponibile pe dispozitivele Amazon.
  • Ajutăm scriitorii contribuind la fondul de urgență al Societății autorilor. Pentru a ajuta librăriile independente, contribuim la fondul de ajutor al Book Trade Charity.
  • Am livrat mai mult de 1,4 m de mic dejun sănătos familiilor din Marea Britanie, datorită unui parteneriat extins între Magic Breakfast și Amazon.

4. Ce facem pentru a ajuta guvernul britanic și organizațiile de sănătate publică

  • Folosim rețeaua noastră logistică pentru a sprijini guvernul Regatului Unit , aderându-ne la o coaliție de companii, universități și instituții de cercetare pentru a spori capacitatea de testare pentru COVID-19. Suntem mândri că susținem această inițiativă, folosind rețeaua noastră logistică pentru a livra truse de testare în casele din întreaga țară.
  • Amazon Web Services (AWS) a investit 20 de milioane de dolari pentru a accelera cercetarea diagnostică, inovarea și dezvoltarea pentru a ajuta la detectarea COVID-19.
  • AWS sprijină Institutul Abdul Latif Jameel pentru analiza bolilor și urgențelor în activitatea de modelare a bolii COVID-19.
  • AWS colaborează îndeaproape cu Organizația Mondială a Sănătății (OMS) pentru a accelera eforturile de înțelegere a coronavirusului și pentru a conține mai bine răspândirea acestuia.
  • AWS a ajutat NHSX – o unitate comună între Departamentul de Sănătate și Asistență Socială, NHS Anglia și NHS Improvement – pentru a lansa platforma de răspuns COVID-19 pentru servicii publice critice.
  • AWS a creat o sursă publică pentru datele critice COVID-19 pentru a permite cercetarea virusurilor și pentru a ajuta la accelerarea dezvoltării vaccinului.
  • Ca parte a consorțiului COVID-19 HPC (High Performance Computing) , AWS contribuie la avansarea cercetărilor privind diagnosticarea, tratamentul și studiile de vaccin pentru a accelera înțelegerea noastră colectivă a noului coronavirus (COVID-19).
  • AWS și Amazon ajută Institutul de Cercetare în Biomedicină din Barcelona să dezvolte instrumente pentru a accelera căutarea de droguri împotriva COVID-19.

5. Ce facem pentru întreprinderile mici

Citiți mai multe despre modul în care AWS susține clienții în răspunsul lor la COVID-19 aici .

Citiți mai multe despre impactul nostru economic global în Marea Britanie .

Actualizări recente

Continuați să verificați aici pentru actualizări despre modul în care ne sprijinim angajații, ajutăm clienții, ajutăm ajutorarea comunității și continuăm cercetările în timpul pandemiei COVID-19.

27 th noiembrie

Optimizare SEO Bucuresti

Amazon recunoaște angajații din prima linie cu plata bonus suplimentar
Cu acest anunț de la SVP Worldwide Operations, Dave Clark, Amazon a oferit peste 2,5 miliarde $ în bonusuri și stimulente pentru echipele noastre la nivel global până în 2020.
Citește detaliile complet

21 st octombrie
Actualizat de orientare profesională și de la domiciliu
Sănătatea și siguranța angajaților noștri este prioritatea noastră, și va fi ceva timp înainte de a reveni lucrurile la normal. În consecință, munca care poate fi efectiv efectuată de acasă poate continua să se facă de acasă până la 30 iunie 2021.

6 – lea octombrie
Mai mult de 1,4 milioane de mic dejun sanatos livrate la doorsteps de mii de copii din Marea Britanie
Datorită unui parteneriat extins între Magic mic dejun și Amazon, mai mult de 1,4 milioane de pachete de mic dejun sănătos au fost livrate copiilor vulnerabili din Marea Britanie. Copiii care primesc aceste mese pot lua în mod normal un mic dejun gratuit la școală, oferit de Magic Breakfast, pentru a le oferi combustibilul de care au nevoie pentru lecțiile de dimineață. Citiți mai multe aici.

st octombrie
actualizare Amazon COVID-19 testarea
Citiți detaliile complete.

22 nd septembrie
Amazon sprijină de film, lucrătorii TV și cinema cu donație la Fondul de recuperare COVID-19 în Marea Britanie
Film and TV Charity a anunțat un nou fond de recuperare COVID-19 care va distribui până la 2 milioane GBP lucrătorilor britanici de film, televiziune și cinematografie care au fost cel mai puternic afectați de COVID-19, contribuind la susținerea lor și a carierei lor în timpul și dincolo de acesta pandemia. Noul Fond de recuperare, fondat cu o donație de 1 milion de lire sterline de la Amazon Prime Video, va încerca să protejeze diversele conducte de talente din industrie, concentrându-se pe sprijinirea celor care prezintă cel mai mare risc personal și profesional ca urmare a pandemiei. Cercetări recente comandate de organizația de caritate au avertizat cu privire la impactul disproporționat al pandemiei asupra unor grupuri, în special a celor care ar putea deja să se confrunte cu bariere în calea industriei, inclusiv a lucrătorilor etnici negri, asiatici și minoritari, a femeilor, a celor care locuiesc în afara Londrei și persoanele care trăiesc cu dizabilități. Citeste mai mult.

28 – lea august
rețeaua noastră de logistică, la dispoziția dumneavoastră
Cu țară care se confruntă cu provocări fără precedent în lupta împotriva COVID-19, suntem norocoși să ne fi găsit într – o poziție de a ajuta. De la livrarea gratuită a peste 2 milioane de truse de testare, până la donarea a peste 800.000 de micuri dejun sănătoase și 50.000 de pachete de îngrijire, punem rețeaua noastră logistică și expertiza în serviciul comunităților, familiilor și organizațiilor de asistență medicală. Iată câteva dintre modalitățile în care am intensificat pentru a vă ajuta .https://www.youtube-nocookie.com/embed/SrZjHNEb1XU?enablejsapi=1&rel=0

13 – lea august
Amazon Prime Video angajează £ 1.5 milioane pentru a sprijini recuperarea TV din Regatul Unit, film și comunitate de producție de teatru
Amazon Studios și Prime Video anunță un milion de £ 1.5 angajamentul de a sprijini comunitatea de creație în timpul COVID-19 pandemii prin donații pentru a Industriile TV, film și teatru din Marea Britanie. Aceasta face parte dintr-o donație de 6 milioane EUR în întreaga Europă pentru a sprijini comunitatea creativă, pe măsură ce producția TV și de film începe să repornească pe tot continentul. Citiți mai multe aici

21 st iulie
Hackney foloseste AWS pentru a sprijini la risc rezidenți
London Borough of Hackney, o autoritate publice locale din capitală, se utilizează AWS pentru a oferi sprijin cu risc sporit de locuitorii săi și de a îmbunătăți serviciile cetățenilor în timpul COVID- 19 pandemie. Consiliul a compilat date dintr-o gamă largă de surse, inclusiv statistici ale consiliului (de exemplu, beneficiile pentru locuință și impozitul consiliului), date privind locuințele și asistența socială. Din această analiză, a fost capabil să identifice persoanele locale cele mai vulnerabile la impactul crizei asupra sănătății și economiei și să se asigure că echipele consiliului pot lua măsurile necesare pentru a oferi sprijin acestor rezidenți prin intermediul liniei sale de asistență pentru coronavirus.. Consiliul găzduiește API-uri pe AWS, care pot fi folosite pentru a înțelege mai bine cum să ofere asistență rezidenților săi. Consiliul a creat, de asemenea, o hartă „ Găsiți servicii de asistență ” utilizând AWS pentru a sprijini linia de asistență. Harta, care este, de asemenea, listată pe pagina AWS Open Government Solutions , afișează organizații voluntare și comunitare care oferă ajutor diverselor comunități ale lui Hackney, în special celor afectați de coronavirus.

AWS asigură Zipabout pentru a gestiona capacitatea și fluxul rețelelor de transport din Marea Britanie în timpul COVID-19
Start-up-ul tehnologic britanic Zipabout a dezvoltat tabloul de bord „Passenger Connect” pentru a ajuta industria feroviară să prevadă și să gestioneze mai bine capacitatea în timpul COVID-19. Executat pe AWS și disponibil gratuit pentru toate companiile din Marea Britanie care operează trenuri, tabloul de bord prezintă hărți de căldură în timp real care oferă o reprezentare vizuală a cererii de pasageri din întreaga țară. Tabloul de bord este capabil în mod unic să prezică care rute ar putea fi mai aglomerate decât în ​​mod normal, pentru a ajuta la gestionarea mulțimii și la planificarea serviciilor. Zipabout a fost angajat de către Departamentul Transporturi să utilizeze Passenger Connect pentru a ajuta la reconstruirea încrederii pasagerilor. Pe lângă sfătuirea pasagerilor dacă întreruperea și supraaglomerarea le vor afecta călătoria, serviciul de mesagerie personalizată Passenger Connect oferă opțiuni de călătorie alternative,

15 – lea iulie
Amazon actualizări de orientare profesională și de la domiciliu
Deoarece pandemie COVID-19 continua, ne extindem intervalul de timp pentru cei care pot face treaba în mod eficient de la domiciliu la 8 ianuarie 2021. Între timp, clădirile companiei Amazon sunt deschise și disponibile tuturor angajaților. Continuăm să facem tot ce putem pentru a asigura un mediu de birou sigur, inclusiv verificări de temperatură la intrare, linii directoare de distanțare fizică, furnizarea de acoperiri pentru față și protocoale de curățare îmbunătățite.

13 – lea iulie
AWS sprijină Soul Masini de implementat la nivel global lucrator de sanatate digitale , ca parte a Inițiativei de acces Organizației Mondiale a Sănătății pentru renunțarea la tutun
Organizația Mondială a Sănătății (OMS) a colaborat cu Soul Machines, o companie de cercetare a Inteligenței Generale Artificiale, cu sprijinul AWS, pentru a dezvolta un lucrător digital din domeniul sănătății numit „Florența”. Florența este concepută pentru a ajuta peste un miliard de consumatori de tutun să renunțe, împărtășind în același timp informații de salvare a vieții de la OMS în timpul pandemiei COVID-19, pentru a combate dezinformarea și a reduce riscul de transmitere. Animația autonomă Soul Machines – cu „Digital Brain” patentat – permite Florenței să fie interactiv dinamic și receptiv emoțional, cu personalitate și caracter. Florența răspunde cu răspunsuri și îndrumări de la cele mai recente recomandări de sănătate de la OMS sub formă conversațională, și triază utilizatorii la linii regionale de sănătate pentru a le ajuta să dezvolte un plan de renunțare la consumul de tutun.

7 – lea iulie
Colegiul Imperial din Londra pentru lansarea COVID-19 platforme de cunoștințe „infodemic“ folosind AWS
Un nou proiect condus de Imperial College din Londra și activate de către AWS răspunde la COVID-19 „infodemic“ cu crearea unei platforme globale de cunoștințe. Cunoscută sub numele de REDASA (REaltime Data Analysis and Synthesis), platforma va reuni datele globale despre COVID-19 din peste o jumătate de milion de surse și va combina îngrijirea umană cu serviciile de învățare automată AWS, inclusiv căutarea limbajului natural și etichetarea datelor construite pe Amazon Kendra și Amazon SageMaker Ground Truth, pentru a efectua analize profunde ale datelor. Acest lucru va ajuta comunitatea medicală să găsească informații importante în timp real, să înțeleagă cantitățile mari de informații care se revarsă, să dezvolte planuri de tratament mai bune și să accelereze cercetarea și dezvoltarea.Citiți mai multe aici.

6 – lea iulie
Amazon se alătură UNESCO Global Coaliției Educație studenților de sprijin și profesori de tranziție la mediile de învățare la distanță
Pentru a ajuta la asigurarea studenților, oriunde s- ar afla în lume, continuă pentru a obține educația pe care o merită, Amazon este mândru să se alăture Global Coaliției Educație UNESCO. Experții în educație și tehnologie Amazon Web Services (AWS) și vasta noastră rețea de parteneri lucrează cu UNESCO într-o varietate de moduri pentru a oferi țărilor cele mai bune practici, resurse și asistență pentru a ajuta studenții și educatorii să treacă la medii de învățare la distanță. Pe măsură ce continuăm să ne dezvoltăm implicarea în UNESCO, vom sprijini programe suplimentare, precum formarea profesorilor și accesul la cărți, pentru a ajuta UNESCO să ajungă la peste 1,6 miliarde de studenți în peste 180 de țări.

Optimizare SEO Bucuresti

mulțumire din 29 iunie pentru angajații și partenerii Amazon din prima linie
Dave Clark, SVP Worldwide Operations, a anunțat astăzi un bonus special de mulțumire unic, în valoare totală de peste 500 de milioane de dolari. Toți angajații din prima linie și partenerii care au fost cu compania pe parcursul lunii iunie vor primi un bonus. Detalii aici .

Genomics England lansează o platformă de cercetare de nouă generație folosind AWS
Genomics Anglia, care a fost inițial înființată pentru a livra Proiectul 100.000 Genomi de către Departamentul de Sănătate și Asistență Socială, și se dezvoltă acum pentru a deveni o companie guvernamentală durabilă care furnizează servicii de date genomice către profesioniștii din domeniul sănătății și cercetători, folosește AWS pentru a-și livra platforma de cercetare a genomicii de nouă generație în lupta împotriva COVID-19. Noua platformă va oferi cercetătorilor acces la datele genomice colectate în legătură cu COVID-19, astfel încât să poată studia virusul pentru a-l înțelege mai bine și pentru a trata persoanele bolnave. Aceasta va include cercetătorii care explorează dacă există factori genetici care fac oamenii mai sensibili la obținerea COVID-19 și la eficacitatea diferitelor opțiuni de tratament. Deci, de exemplu, toate datele de genomică care au fost colectate ca parte a studiului GenOMICC vor fi stocate pe AWS. Citiți mai multe aici

22 nd iunie
Lansarea Acceleratorul Amazon Small Business – un impuls pentru întreprinderile mici în Marea Britanie
Enterprise Nation, mica retea de sprijin de afaceri, și Amazon au lansat Amazon Small Accelerator Business – un pachet de sprijin pentru mai mult de 200.000 de întreprinderi mici din Marea Britanie în răspuns la impactul pandemiei și blocare. Programul include suport pentru învățare online, un bootcamp intensiv de o săptămână pentru a ajuta 1.000 de companii offline să se conecteze la internet, plus acces la servicii gratuite, credite, instruire, asistență și multe altele. Companiile pot începe astăzi cu un test de diagnostic rapid online pentru a găsi și a se înscrie la calea de învățare care se potrivește cel mai bine etapei actuale a călătoriei lor – „Start”, „Grow” sau „Turbo”.

15 – lea iunie
partener AWS ajută autoritățile locale din Marea Britanie oferi asistență socială mai eficient și mai rapid
Un serviciu automatizat pentru a permite furnizarea de asistență socială la distanță va ajuta autoritățile locale să asigure siguranța și bunăstarea persoanelor protejate și vulnerabile din comunitățile lor. PA Consulting, partener AWS, a construit serviciul de contact automatizat Wellbeing (WACS) ca răspuns la criza COVID-19. A creat rapid o soluție care automatizează verificarea bunăstării și trierea nevoilor individuale printr-un simplu apel telefonic. Acesta este utilizat de o serie de autorități locale, inclusiv Consiliul județean Hampshire, care a reușit să ofere sprijin persoanelor vulnerabile de 12 ori mai rapid decât de obicei, reducând în același timp numărul de apeluri ale personalului către persoanele care necesită sprijin cu 92%. Acest lucru a eliberat ofițerii centrului de contact al consiliului să se concentreze asupra a 10% dintre persoanele de pe lista protejată care necesită sprijin suplimentar imediat. WACS evaluează dacă o persoană trebuie să fie pusă în legătură cu profesionistul consiliului relevant pentru a discuta în detaliu despre nevoile sale specifice sau dacă individul se simte singur, va fi programat să aibă apeluri regulate cu un voluntar. Dacă individul nu necesită niciunul dintre aceste servicii, instrumentul va oferi automatizarea și programarea unui check-in regulat cu ei săptămânal, în conformitate cu îndrumările guvernamentale.

29 – lea Mai
Amazon lanseaza film pentru a evidenția COVID-19 acțiuni angajaților de sprijin, clienții și comunitățile
arata un nou film de scurt modul în care Amazon continuă să livreze pentru clienții săi asigurând în același timp siguranța oamenilor săi . Acesta subliniază modul în care Amazon își folosește rețeaua logistică în sprijinul NHS și altor lucrători esențiali , precum și oferind platforme tehnologice care să permită colaborarea în ceea ce privește cercetarea virusurilor și accelerarea dezvoltării vaccinurilor . De asemenea, include o referință la alte priorități, cum ar fi continuarea progresului în ceea ce privește angajamentul privind clima.

Urmăriți videoclipul complet de mai sus.

26 – lea Mai
Amazon Web Services (AWS) competențe nou efort de la Airbnb pentru a păstra persoane conectate
cu Airbnb de suspendare Experiențe în persoană , în lumina COVID-19, compania a căutat modalități de a ajuta gazdele sale continuă să genereze venituri, permițând în același timp , de asemenea , oaspeții să înveți o nouă abilitate, să te conectezi în siguranță cu ceilalți sau să urmărești interese. Compania s-a bazat pe AWS pentru a crea Airbnb Online Experiences , oferind o serie de activități precum meditația cu călugări budiști, lecții de magie orientate spre familie și activități de legare a echipei, cum ar fi prepararea cafelei cu un degustator de cafea profesionist. Airbnb a colaborat, de asemenea, cu organizații locale din întreaga lume pentru a dezvolta experiențe care să îi ajute pe cei aflați în izolare, cum ar fi adulții în vârstă, să învețe gratuit o nouă abilitate.

22 nd Mai
O oportunitate de bun venit: noi angajari se întâlnesc Amazon
COVID-19 pandemie a perturbat viața oamenilor din întreaga țară și le -a lăsat fără surse regulate de venit. Aici, la Amazon, oamenii s-au orientat spre noi pentru a furniza produse și servicii esențiale în această perioadă și, la rândul nostru, aducem mai mulți oameni în echipele noastre pentru a satisface cererea. Oameni din tot felul de medii și roluri, care caută surse alternative de venit. Faceți cunoștință cu o mână de oameni noi uimitori pe care i-am întâmpinat echipei noastre în ultimele luni, de la scafandri de mare adâncime până la sportivi din echipa GB.

18 – lea mai
AWS susține Organizația Internațională pentru eforturile de migrare pentru migranți de ajutor rămâne în siguranță în timpul pandemie
Suntem furnizarea de către Organizația Internațională pentru Migrație (OIM) , cu tehnologii cloud avansate și expertiza tehnică pentru a accelera eforturile pentru migranți de ajutor în jurul seifului ședere mondial în timpul COVID -19 criză. Dezvoltăm un instrument de învățare automată pentru a ajuta OIM să colecteze și să analizeze volume mari de conținut COVID-19 din întreaga lume, pentru a oferi informații actualizate despre restricțiile de frontieră și de călătorie. De asemenea, ajutăm OIM să răspundă în mod proactiv la volumul tot mai mare de solicitări de migranți pentru informații și ajutor, îmbunătățind un nou site web prin integrarea acestuia cu un centru de apel cloud și chatbot în mai multe limbi.

AWS ajută Biroul Națiunilor Unite pentru Coordonarea Afacerilor Umanitare să răspundă la COVID-19
Furnizăm Biroul Națiunilor Unite pentru Coordonarea Afacerilor Umanitare (UN OCHA) cu tehnologii cloud avansate și expertiză tehnică pentru a accelera răspunsul umanitar la criza COVID-19. ONU OCHA administrează schimbul de date umanitare, care pune la dispoziție în mod deschis datele statistice esențiale pentru cetățeni și organizații care lucrează pentru a sprijini populațiile vulnerabile în timpul crizelor umanitare. Include seturi de date vitale care ajută la informarea răspunsului umanitar la coronavirus, variind de la cele referitoare la numărul de cazuri COVID-19 și decese, până la testare, restricții de călătorie și închiderea școlilor. O provocare cu care se confruntă ONU OCHA este aceea că comunitatea umanitară partajează date într-o gamă largă de formate care necesită mult timp pentru a aduna, curăța și standardiza. Ajutăm ONU OCHA să dezvolte un serviciu care să agregeze date de încredere de la furnizorii de date din întreaga lume, să le transforme în formate standard în timp real și să le facă disponibile într-un lac de date deschise. Acest lucru va permite în cele din urmă ONU OCHA să intensifice utilizarea analizelor pentru a răspunde mai eficient la viitoarele crize, făcând răspunsul umanitar mai rapid și mai bazat pe date.

15 – lea mai
AWS permite Comic Relief să ia sute de donații a doua din Marea Britanie în timpul evenimentului de strângere de fonduri
din Marea Britanie bazate pe caritate Comic Relief, BBC și copiilor care au nevoie, a lucrat cu radiodifuzorul BBC One la gazdă „Big noapte , în“ joi , 23 rdAprilie, pentru a strânge bani pentru persoanele vulnerabile din țară care sunt grav afectate de criza COVID-19. Noaptea specială de comedie, muzică și divertisment live a fost, de asemenea, concepută pentru a aduce un omagiu tuturor eroilor necunoscuți care fac un kilometru suplimentar pentru a-și sprijini comunitățile. Evenimentul a fost susținut de site-ul web existent al Comic Relief, sistemul de donații și analizele de afaceri, care rulează pe AWS. Utilizarea AWS permite Comic Relief să-și mărească aplicațiile atunci când numărul de persoane care fac donații crește rapid, permițându-i să tranzacționeze până la 350 de donații pe secundă. Pe parcursul evenimentului de trei ore, au fost primite peste 700.000 de donații, strângând peste 27,4 milioane de lire sterline – un total guvernul britanic a promis că va dubla. AWS a acordat credite Comic Relief pentru a acoperi costul serviciilor suplimentare utilizate în timpul evenimentului,

Noua platformă globală de mulțumire a lucrătorilor din domeniul sănătății, construită pe AWS
Workhuman, a lansat Thank You Healthcare , un spațiu global pentru care oamenii să mulțumească lucrătorilor din domeniul sănătății și să împărtășească povești ale umanității din întreaga lume în această perioadă de criză. Aplicația, care a fost construită în întregime pe AWS în doar câteva zile, își propune să ofere oamenilor posibilitatea de a-și exprima recunoștința, în timp ce le arată lucrătorilor din domeniul sănătății cât de importanți sunt. Peste cinci milioane de momente de recunoștință au fost deja împărtășite de la lansarea aplicației. Workhuman este cea mai rapidă creștere a platformei de recunoaștere socială și dezvoltare continuă din lume, care ajută companiile să își unească forța de muncă în jurul unui scop comun

12 – lea Mai
trei sferturi de milion de un mic dejun sănătos sunt stabilite pentru livrare la doorsteps de mii de copii din Marea Britanie
Datorită unui parteneriat extins între Magic mic dejun și Amazon. Pachetele de mic dejun care conțin produse alimentare de la Arla, Heinz, Kellogg’s, Morrisons, New York Bakery Co și Quaker Oats UK vor fi livrate gratuit direct la casele copiilor. Copiii care primesc aceste mese pot lua în mod normal un mic dejun gratuit la școală, oferit de Magic Breakfast, pentru a le oferi combustibilul de care au nevoie pentru lecțiile de dimineață. Cu toate acestea, de la închiderea școlilor din cauza Covid-19, organizația caritabilă și-a adaptat modelul de livrare, cu ajutorul Amazonului, pentru a se asigura că copiii din școlile partenere pot continua să se bucure de micul dejun magic acasă. Citiți mai multe aici

11 – lea Poate
Pacient platforma de monitorizare care rulează pe AWS permite spitale din Marea Britanie si SUA pentru a crește capacitatea de pat
Current Health permite spitalelor și facilităților de îngrijire temporară din Marea Britanie și SUA să crească capacitatea paturilor prin intermediul dispozitivului și platformei sale de monitorizare a pacienților, care rulează pe AWS. Clinicienii pot monitoriza continuu pacienții care riscă să se deterioreze printr-un singur dispozitiv medical, purtat pe braț. Dispozitivul măsoară, colectează și transmite datele semnelor vitale în timp real către o tabletă integrată cu software-ul Current Health, permițând triajul simptomelor (de exemplu – pacientul trebuie mutat la spital?) Și consultații video cu clinicienii. Prin intermediul dispozitivului de monitorizare și al software-ului, Current Health poate alerta medicii și asistentele medicale timpuriu, astfel încât să poată lua măsuri, salvând potențial viața pacientului, îmbunătățind rezultatele și permițându-le să se întoarcă mai repede acasă. Platforma este utilizată în Marea Britanie și SUA de peste 40 de spitale și facilități de îngrijire, de la NHS Trusts la Clinica Mayo și 1.000 de profesioniști din domeniul îngrijirii. Puteți afla mai multeaici .

HealthUnlocked construiește o nouă comunitate online pe AWS pentru a sprijini oamenii în mod izolat
HealthUnlocked – cea mai mare rețea socială din lume pentru sănătate – a creat o nouă comunitate online pentru a oferi sprijin de la egal la egal persoanelor care se autoizolează în timpul pandemiei. Comunitatea pozitivă în timpul autoizolării este un spațiu pentru oameni, în special membrii mai vulnerabili ai societății, pentru a se conecta cu ceilalți și pentru a găsi companie în aceste perioade de incertitudine. HealthUnlocked rulează în întregime pe AWS și folosește o gamă largă de servicii AWS, cum ar fi învățarea automată pentru a alimenta recomandările de pe site-ul său web.https://platform.twitter.com/embed/index.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-0&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1240966583792648192&lang=en&origin=https%3A%2F%2Fblog.aboutamazon.co.uk%2Famazons-actions-to-help-employees-communities-and-customers-affected-by-covid-19&siteScreenName=AmazonNewsUK&theme=light&widgetsVersion=ed20a2b%3A1601588405575&width=550px

Platforma de bunăstare a angajaților care rulează pe AWS este oferită gratuit întreprinderilor din Marea Britanie în timpul pandemiei
Pentru a sprijini companiile din Marea Britanie în timpul pandemiei COVID-19, Tictrac oferă gratuit soluția de bunăstare a angajaților până la sfârșitul lunii iulie. Construită pe AWS, Interactive Health Media Platform oferă conținut cu privire la modalități de a rămâne sănătos din punct de vedere mental și fizic și le permite utilizatorilor să preia un control mai bun asupra bunăstării lor. Platforma utilizează AWS pentru a scala și a crește în siguranță, pentru a satisface cererea. Tictrac a lansat recent o serie de noi campanii, care includ provocări de activitate pentru a încuraja team building-ul și a îmbunătăți spiritul de echipă atunci când lucrează de acasă. Din martie, peste 16 companii din Marea Britanie – cu dimensiuni cuprinse între 50 și 10.000 de angajați – s-au înscris la platformă.

7 – lea Mai
Amazon Muzica sprijină muzica Venue Trust #saveourvenues campanie
Amazon Muzica a contribuit la muzica Venue Trust #saveourvenues fond de criză , care a fost instigat răspuns la amenințarea economică a continuat la peste 500 de locuri de bază de muzică din Marea Britanie. Music Venue Trust este o organizație caritabilă înregistrată în Marea Britanie, care acționează pentru protejarea, securizarea și îmbunătățirea localurilor de muzică de bază. Citiți mai multe aici .

5 – lea mai
Amazon a donat mai multe organizații de caritate , inclusiv Invatati Prima și HomeInceput Marea Britanie
Amazon a donat 1.000 de dispozitive Fire HD 8 pentru Teach First – o organizație caritabilă care lucrează cu școlile care se confruntă cu cele mai mari provocări din Anglia și Țara Galilor și sprijină copiii din medii deosebit de dezavantajate. Tabletele Amazon Fire HD îi vor ajuta pe copiii care nu au acces la dispozitive precum tablete sau laptopuri să fie la curent cu activitatea lor școlară și să rămână în contact cu profesorii lor. Amazon a donat, de asemenea, 500 de dispozitive Kindle către Ark – o organizație care sprijină școlile din zonele defavorizate din Marea Britanie – pentru a ajuta elevii să țină pasul cu citirea și revizuirea lor, în timp ce accesul la școli și biblioteci rămâne limitat în timpul COVID-19. În plus, Amazon a donat 100 de tablete Fire HD către HomeStart Southwark pentru a ajuta organizația caritabilă să conecteze personalul și voluntarii la familiile vulnerabile, precum și o donație cu un card cadou de 20 GBP.

4 – lea mai
Cuvinte de mulțumire pe fondul COVID-19 pandemice
Oamenii din jurul mesajele Mondiale de trimitere mulțumim angajaților Amazon , care sunt de transport maritim și de livrare elemente mult-necesare în timpul acestei crize. „Sunt cu risc ridicat și am fost foarte neliniștit ori de câte ori soțul meu trebuie să iasă la cumpărături săptămânal. Un mare mulțumire tuturor celor de la Amazon care ne-au ajutat în acest sens ”, a scris un client din Marea Britanie.

30 mii aprilie
Asigurarea pentru clienți și protejarea angajaților
În al doilea trimestru al anului 2020, Amazon se așteaptă să investească aproximativ 4 miliarde $ pe cheltuielile COVID legate pentru a obține produse de către clienți și angajați păstra în siguranță. Aceasta include investiții în echipamente de protecție individuală, curățarea îmbunătățită a facilităților noastre, căi de proces mai puțin eficiente care permit o distanțare socială mai eficientă, salarii mai mari pentru echipele orare și dezvoltarea propriilor noastre capacități de testare COVID-19. În martie și aprilie , am anunțat planuri de angajare și, de atunci, am angajat 175.000 de persoane în rețeaua noastră de îndeplinire și livrare ca răspuns la cererea crescută a clienților și pentru a ajuta angajații existenți. Citeste mai mult despre munca noastră de a păstra angajații în siguranță.

Îndrumări actualizate de la domiciliu
Continuăm să acordăm prioritate sănătății angajaților noștri și urmăm îndrumările guvernului local. Angajații Amazon care lucrează într-un rol care poate fi realizat eficient de acasă sunt bineveniți să o facă până cel puțin pe 2 octombrie. Lucrăm din greu și investim fonduri semnificative pentru a-i păstra pe cei care aleg să vină la birou în condiții de siguranță prin distanțare fizică, curățare profundă, verificări ale temperaturii și disponibilitatea acoperirilor pentru față și a igienizatorului pentru mâini.

Amazon Web Services furnizează o bază de date gratuită pentru cercetarea și dezvoltarea vaccinului COVID-19
Cerner, o companie mondială de tehnologie medicală, a compilat date despre pacienți dezidentificate pentru a ajuta cercetătorii COVID-19 și a folosit AWS pentru a securiza și stoca informațiile critice. Datele vor sprijini cercetarea, dezvoltarea vaccinurilor și noi opțiuni de tratament – și sunt disponibile gratuit, creând o oportunitate pentru organizații de a împărtăși informații și de a accelera înțelegerea noastră asupra bolii. Obțineți mai multe detalii .

28 th aprilie
Amazon investește mai mult de 800 de milioane de $ pe COVID-19 măsuri de siguranță
Prin măsurile am lucrat rapid pentru a pune în aplicare, ne așteptăm să -și petreacă mai mult de 800 de milioane de $ în prima jumătate a anului privind COVID-19 măsuri de siguranță. Aceasta include achiziționarea de articole precum măști, igienizator pentru mâini, camere termice, termometre, șervețele igienice, mănuși și stații suplimentare de spălare a mâinilor, precum și utilizarea pulverizării dezinfectante în clădiri, achiziționarea de materiale de testare COVID-19 și angajarea mai multor personal de îngrijire. Unele numere specifice includ:

  • Implementarea a peste 100 de milioane de măști
  • Adăugarea a 2.298 stații de spălare a mâinilor
  • Adăugarea a 5.765 de angajați de curățenie la echipele noastre tipice
  • Implementarea a încă 34 de milioane de mănuși
  • Adăugarea a 48 de milioane de uncii de dezinfectant pentru mâini
  • Adăugarea a 93 de milioane de sticle și șervețele de igienizare
  • Implementarea a peste 31.000 de termometre și peste 1.115 camere termice

De asemenea, cheltuim peste 85 de milioane de dolari pentru redistribuirea membrilor echipei din rolurile lor tipice în realizarea sarcinilor și auditurilor legate de siguranță pe site-uri din întreaga lume. Aceasta include membrii echipei care sunt „ambasadori sociali distanțați” care ajută la verificarea temperaturii. Citiți mai multe despre cum avem grijă de angajați aici.

Start-up-ul din Marea Britanie folosește AWS pentru o abordare unică a descoperirii medicamentelor COVID-19
Peptona este un startup cu sediul în Marea Britanie care folosește calcule științifice de înaltă performanță, inteligență artificială (AI) și tehnici matematice statistice pentru a înțelege, a prezice și a atenua motivele care stau la baza „eșecurilor” proteinelor-medicamentelor în faza timpurie de descoperire a medicamentelor. Recent, compania a început să colaboreze cu companii care dezvoltă noi medicamente pe bază de proteine ​​împotriva noului coronavirus. Peptona folosește AWS Cloud pentru a executa milioane de simulări pentru a ajuta la identificarea celor mai potrivite proteine ​​pentru dezvoltarea de succes a medicamentelor și vaccinurilor în lupta împotriva COVID-19. Simulările sunt analizate folosind inteligența artificială, care construiește ipoteze cu privire la motivul și modul în care moleculele de proteine ​​vor eșua. Ca rezultat, Platforma Peptone poate identifica ce trebuie făcut pentru a evita aceste eșecuri și poate proiecta cu succes molecule care au șanse mari să intre în studii clinice. Platforma reduce timpul necesar pentru a proiecta așa-numiții „anticorpi monoclonali umani” – proteine ​​artificiale care acționează ca anticorpi umani în sistemul imunitar – de la aproximativ 1,5 ani, la puțin sub 10 zile.

Platforma de sănătate mintală care rulează pe AWS oferă 1,5 milioane de angajați NHS acces gratuit la serviciile sale
Unmind este o platformă de sănătate mintală la locul de muncă care împuternicește organizațiile și angajații să își îmbunătățească măsurabil bunăstarea mentală. În timpul pandemiei COVID-19, Unmind a deschis platforma, care rulează în întregime pe AWS, pentru a oferi 1,5 milioane de membri ai personalului NHS acces gratuitla programele sale sprijinite clinic și sprijin pentru gestionarea proactivă a sănătății mintale. Unmind a întâmpinat 25.000 de angajați NHS în primele două săptămâni și este disponibil oricând, oriunde și pe orice dispozitiv. Unmind a lucrat cu The Scale Factory, membru al rețelei de parteneri AWS, pentru a optimiza platforma utilizând o gamă largă de servicii AWS pentru aplicația sa mobilă și web. Unmind a reușit să escaladeze rapid și ușor, să creeze produse noi și să gestioneze sarcinile de lucru într-un mod sigur și flexibil.

Un spectacol de sprijin cu curcubee pe clădirile Amazonhttps://platform.twitter.com/embed/index.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-1&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1253653192417697793&lang=en&origin=https%3A%2F%2Fblog.aboutamazon.co.uk%2Famazons-actions-to-help-employees-communities-and-customers-affected-by-covid-19&siteScreenName=AmazonNewsUK&theme=light&widgetsVersion=ed20a2b%3A1601588405575&width=550px

Descoperiți de ce curcubeele apar pe ferestre, clădiri și trotuare din întreaga lume în această poveste.

24 th aprilie
Invatati Prima primeste 1.000 de foc HD 8 dispozitive de pe Amazon la școli de sprijin
Amazon a donat 1.000 de foc HD 8 dispozitive pentru a preda în primul rând – lucrările de caritate cu care se confruntă școlile cele mai mari provocări din Anglia și Țara Galilor și sprijină copiii care provin din medii dezavantajate , în special. Tabletele Fire HD îi vor ajuta pe copiii care nu au acces la dispozitive precum tablete sau laptopuri să fie la curent cu activitatea școlară și să rămână în contact cu profesorii lor.

21 st aprilie
Crop platforma de monitorizare care rulează pe AWS ajută la asigurarea securității alimentare din Marea Britanie în timpul pandemice
Labs Mantle, un lider de pornire agro-tech, lucrează cu Centrul Agri-epi pentru a oferi o soluție de monitorizare a culturilor de ultimă oră pentru securitatea alimentară Marea Britanieîn timpul pandemiei coronavirusului. Mantle Labs oferă platformei sale unice „Geobotanics”, care rulează pe AWS, retailerilor și altor persoane implicate în lanțul de aprovizionare, gratuit, pentru o perioadă de trei luni. Platforma bazată pe AI amestecă imagini de la mai mulți sateliți la evaluează condițiile agricole actuale și oferă avertizare timpurie cu privire la potențialele probleme de aprovizionare. Rularea pe AWS permite Mantle Labs să își scaleze platforma rapid și ușor pentru a analiza volume foarte mari de imagini de satelit de cultură de înaltă rezoluție pe suprafețe mari. Prin utilizarea AWS, Mantle Labs a reușit să reducă timpul total pentru procesarea imaginilor prin satelit care acoperă un întreg continent de la o săptămână la mai puțin de câteva ore.

20 th aprilie
partener AWS ajută consiliile din Marea Britanie gestiona apeluri a crescut de la rezidenți
În Marea Britanie, VoiceFoundry, care face parte din rețeaua de parteneri AWS, folosește AWS pentru a ajuta guvernul local să gestioneze volumul crescut de apeluri de la rezidenții locali în timpul pandemiei COVID-19. Două consilii londoneze, London Borough of Hounslow și London Borough of Waltham Forest, utilizează Amazon Connect – un centru de contact scalabil, ușor de gestionat, bazat pe cloud – pentru a le permite să opereze un serviciu complet de șapte zile pe săptămână și să asigure siguranța personalului, permițându-le să lucreze de la distanță. London Borough of Waltham Forest a desfășurat Amazon Connect în câteva zile și este acum capabil să gestioneze apelurile de la peste 3.000 de rezidenți și clienți pe zi, în timp ce London Borough of Hounslow a lansat un Community Support Hub pentru a ajuta cei mai expuși riscului și vulnerabililor rezidenții din comunitate să primească informații actualizate, alimente și provizii esențiale în timpul pandemiei.

17 th aprilie
Nye Sanatatii foloseste AWS pentru a scala platforma de consultare la distanță pentru a acoperi mai mult de 10 milioane de pacienti
Nye Health a construit o platformă compatibilă cu NHS pentru desktop și mobil, foarte scalabilă, care permite întregului personal NHS din Marea Britanie să ofere consultații pacienților prin apel video sau telefonic de pe orice dispozitiv, oriunde. Serviciul, care este gratuit pentru toți medicii NHS, medicii din spitale, asistenții medicali, fizicienii și personalul de serviciu, a fost conceput pentru a ajuta la reducerea numărului de pacienți care frecventează cabinetele medicale și spitalele în persoană și, de asemenea, pentru a permite medicilor să lucreze de la distanță necesar. Poate, de asemenea, ajuta la eliberarea capacității în perioadele de vârf, trijând pacienții, astfel încât cazurile mai urgente să fie prioritare pentru întâlnirile față în față. Nye Health folosește AWS pentru a scala rapid, ușor și în siguranță, pentru a satisface cererea crescută din partea clinicienilor și a pacienților în timpul crizei COVID-19.

AWS ajută Feedback Medical să își extindă platforma de comunicare pentru imagini medicale
Feedback Medical este o companie specializată în imagistică și tehnologie medicală care oferă o platformă software inovatoare, Bleepa, pentru a îmbunătăți partajarea și raportarea imaginilor radiologice. În timpul crizei COVID-19, compania furnizează gratuit Bleepa tuturor furnizorilor de NHS. Acesta este deja adoptat pe site-uri precum Pennine Acute Hospitals NHS Trust din Manchester. Platforma de comunicare securizată, criptată, bazată pe imagini, combină mesageria instantanee sigură cu capacitatea de a vedea imagini medicale de calitate clinică, inclusiv scanări cu raze X, CT și RMN direct dintr-un sistem de arhivare și comunicații de imagini (PACS), utilizând dispozitive portabile precum smartphone-urile. sau tablete. AWS furnizează infrastructura și asistența pentru a permite Bleepa să se extindă rapid, eficient din punct de vedere al costurilor și în siguranță pentru a satisface cererea așteptată.

Babylon Health folosește AWS pentru a ajuta la extinderea și distribuirea asistentului de îngrijire COVID-19 pentru a ușura povara asupra
companiei de tehnologie medicală din NHS din Londra Babylon a lansat un asistent de îngrijire COVID-19, conceput pentru a spori sprijinul și sfaturile pe care le poate oferi pacienților în timpul pandemiei. Pacienții pot folosi serviciul pentru a-și verifica simptomele, pentru a-și urmări boala, pentru a face față autoizolării, pentru a accesa informațiile, pentru a discuta cu personalul instruit și pentru a consulta medicii. Deja ameliorează povara clinicienilor NHS, trimițând și susținând marea majoritate a utilizatorilor cu simptome COVID-19 ușoare și cu risc scăzut. Compania folosește AI pe AWS pentru a oferi gratuit sfaturi medicale printr-un verificator de simptome pe web sau printr-o aplicație și oferă multe alte servicii bazate pe AI, inclusiv monitorizare, evaluare a stării de sănătate și consultații virtuale. Babylon utilizează AWS pentru a extinde și distribui acest serviciu la nivel global, sprijinind pacienții din Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, SUA și Canada.

13 – lea aprilie
Amazon de angajare pentru încă 75.000 de locuri de muncă după aducerea la 100.000 + asociați în ultimele patru săptămâni
La 16 martie, am anunțat Amazon va investi peste 350 de milioane $ la nivel global pentru a spori de plata pentru echipele noastre în timpul coronavirus pandemie și ar angaja o suplimentare de 100.000 de oameni în locuri de muncă cu normă întreagă și cu jumătate de normă în rețeaua noastră de operațiuni pentru a menține cât mai mulți oameni posibil să lucreze în timpul acestei crize. Astăzi, suntem mândri să anunțăm că promisiunea noastră inițială de 100.000 de locuri de muncă este îndeplinită și acei noi angajați lucrează la site-uri din SUA ajutând să deservească clienții. Vom continua să vedem o cerere crescută, pe măsură ce echipele noastre își sprijină comunitățile și vor continua să angajeze, creând 75.000 de locuri de muncă suplimentare pentru a ajuta clienții în acest moment fără precedent.

Candidații interesați pot aplica la www.amazon.com/jobsnow . Știm că mulți oameni au fost afectați din punct de vedere economic, deoarece locurile de muncă în domenii precum ospitalitatea, restaurantele și călătoriile sunt pierdute sau trimise ca parte a acestei crize și salutăm pe oricine care nu mai lucrează să se alăture la Amazon până când lucrurile vor reveni la normal și capabil să-i aducă înapoi. De asemenea, continuăm să investim în creșteri salariale și ne așteptam anterior să cheltuim 350 de milioane de dolari pentru creșterea salariilor în acest timp fără precedent – ne așteptăm acum să depășească 500 de milioane de dolari. Vom continua să investim în siguranță, plată și beneficii pentru echipele noastre care joacă un rol neprețuit în furnizarea articolelor către comunitățile din întreaga lume și puteți citi mai multe despre eforturile noastre de siguranță.

10 mii aprilie
Amazon a dona 5 milioane de $ în dispozitive la nivel global
Amazon este asociau cu spitale, școli și organizații comunitare din întreaga lume pentru a furniza 5 milioane de $ în dispozitivele Amazon (Kindle, tablete de foc, Echo, foc TV, și mai mult) celor afectate de COVID-19. Donațiile de dispozitive vor ajuta o varietate de persoane care au nevoie de asistență, inclusiv personalul medical din prima linie care trebuie să comunice în siguranță de la distanță cu pacienții, precum și copiii care au nevoie de resurse de învățare în timp ce școlile și bibliotecile sunt închise. Citiți mai multe despre donațiile noastre de dispozitive în curs aici. Aflați mai multe.

Salutăm o clasă virtuală de stagiari pentru vara 2020,
stagiarii Amazon joacă un rol în construirea viitorului pentru clienții noștri, iar în această vară, Amazon va găzdui peste 8.000 de stagiari din întreaga lume – cea mai mare clasă de stagiari a companiei până în prezent – oferind un sistem complet virtual experienţă. Împreună cu curriculum-ul virtual, stagiul va include mentorat cu amazonieni permanenți, discuții de grup moderate, oportunități de conectare cu alți stagiari, discuții săptămânale cu liderii superiori și o varietate de evenimente de rețea. Instrumente precum Amazon Chime vor ajuta stagiarii să se conecteze cu colegii de echipă, mentori, manageri și alți stagiari.

  • Amazon Future Engineer își va saluta, de asemenea, clasa de aproape 100 de stagiari, practic. Acești stagiari reprezintă primii noștri beneficiari ai bursei Amazon Future Engineer și primesc fiecare 40.000 USD de la Amazon pe parcursul experienței lor universitare de patru ani pentru a urma o diplomă în informatică.

Un mesaj de la Dave Clark, SVP Amazon World Wide Operations: Mulțumesc Eroilor Amazon
În acest moment, livrarea lucrurilor de care oamenii au nevoie nu a fost niciodată mai importantă. Toate echipele noastre Amazon de pe podea și de pe drum – mulțumesc.https://www.youtube-nocookie.com/embed/PA6H46BjLmM?enablejsapi=1&rel=0

6 – lea aprilie
AWS ajuta membrii vulnerabili ai comunității lor cu CoronaFriend
AWS susține un nou serviciu, înființat de un grup de antreprenori tehnologici din Marea Britanie, pentru a conecta oamenii care ar dori să ofere ajutor membrilor vulnerabili ai comunității lor, pentru a se asigura că nimeni nu este uitat în timpul crizei COVID-19. CoronaFriend este o platformă ușor de utilizat – creată de fondatorii start-up-urilor Kamma și Would You Rather Be – care permite voluntarilor să își caute strada și să afle dacă a fost deja marcată ca prospect. În caz contrar, pot imprima broșuri gata preparate, completați datele de contact și le pot posta în cartier pentru a verifica dacă oamenii din apropiere au acces la ajutorul de care au nevoie. Ordnance Survey of Great Britain oferă informații de cartografiere și localizare, în timp ce AWS a oferit asistență tehnică – permițând construirea, testarea și scalarea la nivel național a platformei și a aplicației însoțitoare,

AWS ajută Institutul Jameel de la Imperial College să accelereze modelarea bolii COVID-19
AWS ajută Institutul Abdul Latif Jameel pentru boli și analize de urgență (J-IDEA), la Imperial College din Londra, să-și accelereze activitatea de modelare a bolii COVID-19. Experții de la Imperial College London, inclusiv Institutul Jameel, furnizează agențiilor de sănătate publică și guvernelor din întreaga lume estimări în timp real pentru a informa răspunsul la focar COVID-19, utilizând o combinație de învățare automată și metode de știință a datelor.

Pentru a ține pasul cu răspândirea rapidă a COVID-19, este vital ca cercetătorii să investigheze datele din țări în timp real, să înțeleagă atât transmiterea și severitatea acesteia, cât și impactul diferitelor intervenții. AWS îi ajută să îndeplinească această activitate și mai rapid și mai eficient. Cu sprijinul nostru, echipa de răspuns COVID-19 a Colegiului Imperial poate acum stoca mai multe date în cloud. Ei pot împărtăși informații și pot experimenta diferite metode în moduri care nu erau posibile anterior, ceea ce le permite să-și accelereze munca. În timp ce echipa continuă să-și rafineze modelele, obiectivul final este de a ajuta liderii să ia decizii mai bine informate și să salveze mai multe vieți.

4 – lea aprilie să
le permită medicilor să -și continue consultările lor în condiții de siguranță, îngrijire Connect KRY
Pentru a ajuta pentru a încetini răspândirea COVID-19, și se adaugă capacitatea de a sistemelor de asistență medicală, start-up telehealth suedez KRY a lansat o platformă gratuită sigură, fiabilă și scalabilă pe AWS pentru profesioniștii din domeniul sănătății pentru a efectua întâlniri video cu pacienții. Noul serviciu, Care Connectde către KRY este disponibil gratuit pentru orice medic practicant sau profesionist din domeniul sănătății din Europa. În Marea Britanie și Franța, unde KRY funcționează ca LIVI, platforma se numește LIVI Connect. Platforma oferă un mod sigur și sigur pentru medici de a-și continua consultațiile și pentru ca pacienții să mențină accesul la servicii vitale de asistență medicală, în timpul pandemiei. Care Connect by KRY este disponibil în prezent în 10 limbi – engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, suedeză, norvegiană, daneză, olandeză și poloneză – și KRY intenționează să o lanseze în întreaga lume. Este unul dintre numeroasele servicii pe care KRY le dezvoltă pe AWS pentru a sprijini profesioniștii din domeniul sănătății și pacienții, inclusiv un verificator de simptome gratuit.

Oferirea de cursuri de codare gratuite profesorilor și studenților
Pe măsură ce școlile și studenții se confruntă cu probleme, Amazon Future Engineer contribuie la satisfacerea nevoilor lor prin lansarea unui program de codare virtual gratuit – în parteneriat cu FireTech. Programul de codare virtuală va fi disponibil timp de două luni, în perioada 3 aprilie – 3 iunie 2020, cu resurse destinate studenților cu vârste cuprinse între 12 și 17 ani.

Amazon donează 21 de milioane de euro pentru organizațiile de ajutor din întreaga Europă
În Europa, Amazon a angajat 21 de milioane de euro pentru a sprijini pe cei care sunt cei mai afectați de criza COVID-19. De asemenea, am ajuns la comunitățile noastre din întreaga lume și ne ajutăm. În China, de exemplu, ne-am folosit de rețeaua noastră de îndeplinire pentru a dona milioane de articole – cum ar fi costume de izolare medicală, măști de protecție, mănuși de unică folosință și alte consumabile medicale – către profesioniștii din domeniul sănătății din orașele afectate. Vom împărtăși mai multe actualizări în următoarele zile.

nd aprilie
AWS ajută la lansarea NHSX platforma COVID-19 de răspuns pentru serviciile publice critice
De asemenea, contribuim la furnizarea de infrastructură și tehnologie pentru a permite NHSX – o unitate comună între Departamentul de Sănătate și Asistență Socială, NHS Anglia și NHS Improvement – să lanseze rapid și în siguranță o platformă de răspuns Covid-19 pentru servicii publice critice. AWS furnizează tehnologia de bază a infrastructurii care va permite NHS să agregeze informații din NHS și din alte organizații partenere. NHSX conduce acest proiect pentru a oferi o vizibilitate mai precisă asupra factorilor, inclusiv vizibilitatea nivelurilor de ocupare a spitalului, a capacității camerei de urgență și a timpilor de așteptare a pacienților pentru a informa și coordona un răspuns național la Covid-19. Aceste informații vor conduce la o mai bună înțelegere a răspândirii coronavirusului, când și unde sistemul de sănătate se va confrunta cu cea mai mare tulpină,
Citiți mai multe .

31 st Martie
angajații Amazon a recomandat la locul de muncă de la domiciliu
În lumina în curs de desfășurare COVID-19 evoluțiile internaționale, ne extindem orientare Amazon la nivel global, cu excepția China continentală. Toți angajații de birouri corporative care lucrează într-un rol care poate fi îndeplinit de acasă li se recomandă să facă acest lucru până pe 24 aprilie 2020.

27 th martie
Amazon donează 3,2 milioane £ pentru organizațiile de ajutorare
In Marea Britanie, Amazon a angajat £ 3200000 pentru a sprijini pe cei care sunt cel mai afectate de COVID-19 criză, care include o donație la Crucea Roșie britanică și un fond pentru a sprijini locale organizații precum Mind, Women’s Aid, Refuge și Home-start în comunități în care locuiesc și lucrează angajații noștri. Citiți mai multe .https://platform.twitter.com/embed/index.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-2&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1245970816925347845&lang=en&origin=https%3A%2F%2Fblog.aboutamazon.co.uk%2Famazons-actions-to-help-employees-communities-and-customers-affected-by-covid-19&siteScreenName=AmazonNewsUK&theme=light&widgetsVersion=ed20a2b%3A1601588405575&width=550px

Prioritizați stocarea și livrarea articolelor care sunt o prioritate mai mare pentru clienții noștri
Credem că rolul nostru de a servi clienții și comunitatea în acest timp este unul critic. Pe măsură ce COVID-19 s-a răspândit, am văzut o creștere a numărului de persoane care cumpără online. Pentru a servi clienții noștri, contribuind în același timp la asigurarea siguranței asociaților noștri, ne-am schimbat procesele de logistică, transport, lanț de aprovizionare, achiziții și vânzări terți pentru a acorda prioritate stocării și livrării articolelor care sunt o prioritate mai mare pentru clienții noștri. Acest lucru a dus la faptul că unele dintre promisiunile noastre de livrare sunt mai lungi decât de obicei.

În timp ce Amazon va continua să preia comenzi și să livreze articole din magazinul nostru, clienții care comandă articole de care nu au nevoie au imediat posibilitatea de a-i ajuta pe ceilalți prin selectarea opțiunilor de livrare care ne permit să consolidăm comenzile și să facem mai puține opriri în cartiere pe parcursul săptămânii și cel mai important, deserviți mai întâi clienții cu cele mai critice nevoi.

Lucrăm energic pentru a combate scăderea prețurilor
. Clienții noștri se bazează pe noi ca niciodată. La fiecare nivel al companiei noastre, lucrăm pentru a furniza produsele și serviciile de care au nevoie clienții și comunitățile noastre în timp ce ne confruntăm cu o pandemie globală. Aceasta include luarea mai multor pași importanți pentru a menține prețurile corecte și a ne proteja clienții de cei care doresc să exploateze criza actuală. Amazon are toleranță zero pentru scăderea prețurilor și politici și sisteme de lungă durată pentru a preveni această practică dăunătoare. Lucrăm energic pentru a combate scăderea prețurilor.

Amazon își folosește rețeaua logistică pentru a sprijini guvernul britanic.
În Marea Britanie, ne-am alăturat unei coaliții de companii, universități și instituții de cercetare pentru a spori capacitatea de testare pentru COVID-19. Rețeaua noastră logistică, împreună cu Royal Mail, va livra truse de testare lucrătorilor critici și site-urilor de diagnosticare înființate în Marea Britanie. Personalul Serviciului Național de Sănătate din prima linie a pandemiei va fi printre primii care vor beneficia de capacitatea crescută de testare. Află mai multe

24 th martie
Amazon sprijină MusiCares COVID-19 Relief Fund pentru a ajuta muzicieni
Amazon muzica a contribuit la Muzicieni Ajutor coronavirus financiar Hardship Fondul pentru a ajuta la atenuarea unora dintre presiunile financiare pe care mulți muzicieni profesioniști pot fi cu care se confrunta in timpul pandemiei. Help Musicians este o organizație de caritate independentă din Marea Britanie pentru muzicieni profesioniști de toate genurile, de la început până la pensionare. Aflați mai multe .

20 th martie
AWS de investiții de 20 de milioane de $ pentru a accelera de cercetare de diagnostic, inovare
La AWS, o zonă în care am auzit o nevoie urgentă este în cercetarea și dezvoltarea de diagnosticare, care constau în detectarea rapidă, precisă și testarea COVID-19. Diagnosticarea mai bună va ajuta la accelerarea tratamentului și a izolare și, în timp, va scurta cursul acestei epidemii.

De aceea lansăm AWS Diagnostic Development Initiative – un program global pentru a sprijini clienții din SUA, Europa și restul lumii, care lucrează pentru a aduce soluții de diagnosticare mai bune, mai precise, pe piață mai rapid și pentru a promova o colaborare mai bună între organizațiile care lucrează la probleme similare.

Ca parte a acestui fapt, angajăm o investiție inițială de 20 de milioane de dolari pentru a accelera cercetarea, inovarea și dezvoltarea diagnosticului pentru a accelera înțelegerea și detectarea colectivă a COVID-19 și a altor soluții inovatoare de diagnostic pentru a atenua viitoarele focare de boli infecțioase. Citeste mai mult.

19 th martie
Reglarea magazin alimentar de ore pentru a ajuta cele mai vulnerabile
Whole Foods Market se adaptează temporar magazin de ore pentru a se potrivi cele identificate ca fiind printre cele mai vulnerabile la COVID-19, potrivit autorităților de sănătate. Clienții cu vârsta de peste 70 de ani în Marea Britanie și peste 60 de ani în SUA și Canada, sunt invitați să facă cumpărături începând cu o oră înainte ca magazinul să se deschidă pentru publicul larg în cadrul noului orar ajustat al magazinului (de exemplu: dacă un magazin este nou programul este 09:00 – 20:00, clienții cu vârsta peste 70 de ani pot face cumpărături începând cu ora 08:00). Ne lăsăm deoparte de această dată pentru a-i ajuta pe acești clienți să se simtă mai confortabil cumpărând magazinele noastre și pentru a ne asigura că sunt capabili să obțină articolele de care au nevoie într-un mediu mai puțin aglomerat.

18 th martie în
curs de curățare, îmbunătățită în magazinele noastre fizice
Pentru clienții protejari la cumpărături în magazinele de vânzare cu amănuntul noastre fizice, ne – am îmbunătățit procedurile de zi cu zi de curățare și de punere în aplicare sunt de curățare de noapte suplimentare. Continuăm să educăm angajații cu privire la îndrumările oficiale pentru menținerea obiceiurilor sănătoase și oferim flexibilitate angajaților care trebuie să rămână acasă, plus timp liber pentru cei cărora li se diagnosticează virusul.https://www.youtube-nocookie.com/embed/VxAGDRkApPM?enablejsapi=1&rel=0

15 th martie
Clienții pot selecta opțiuni de livrare nesupravegheate
pentru livrări Prime acum, am făcut câteva modificări pentru a minimiza contactul dintre partenerii noștri de livrare și clienții. Odată ce un șofer bate la ușă sau sună la sonerie, acesta va lăsa comanda pe prag și apoi va face un pas înapoi în timp ce așteaptă ca clienții să colecteze.

AWS colaborează cu organizații de sănătate publică, agenții guvernamentale și companii din întreaga lume
AWS colaborează cu organizații de sănătate publică, agenții guvernamentale și companii din întreaga lume pentru a-și sprijini eforturile rezultate din efectul ondulat al COVID-19. Aceasta include oferirea clienților din cele mai afectate regiuni de asistență tehnică și credite AWS care ajută la acoperirea costurilor, permițând în același timp organizațiilor să se ridice rapid și să își scaleze instrumentele și infrastructura pentru a menține afacerile în funcțiune și să accelereze proiectele de cercetare COVID-19. Mai multe detalii care vor fi distribuite în zilele următoare.

AWS oferă, de asemenea, servicii pentru multe companii din domeniul sănătății și științelor vieții care lucrează la cercetare, diagnostic, tratament și studiu de vaccinuri pentru a accelera înțelegerea noastră colectivă a COVID-19.

Optimizare SEO Bucuresti

Un mesaj al CEO-ului și fondatorului nostru,
Jeff Bezos, a trimis următorul e-mail către toți angajații Amazon: „Acest lucru nu este normal, și este un moment de mare stres și incertitudine. Este, de asemenea, un moment în care munca pe care o facem este cea mai critică. Ne-am schimbat procesele de logistică, transport, lanț de aprovizionare, cumpărare și vânzător terț pentru a acorda prioritate stocării și livrării articolelor esențiale, cum ar fi capse de uz casnic, produse igienice, formulă pentru bebeluși și consumabile medicale. Jucăm un rol esențial pentru oamenii de pretutindeni, în special pentru cei, cum ar fi vârstnicii, care sunt cei mai vulnerabili. Oamenii depind de noi. ” Citiți e-mailul complet.

16 th martie de
majorare a salariilor pentru angajații care joacă roluri esențiale
Ca pandemie COVID-19 continuă, Amazon și în rețeaua noastră de parteneri ajută comunitățile din întreaga lume într – un mod care foarte puțini pot – furnizarea de consumabile critice direct la praguri de oameni care au nevoie de ele . Vrem să recunoaștem angajații noștri care joacă un rol esențial pentru oameni într-un moment în care multe dintre serviciile care ar putea fi în mod normal pentru a le sprijini sunt închise. Pentru a recunoaște contribuția pe care o aduc angajații noștri din Marea Britanie, vom adăuga încă 2 GBP pe oră lucrată de acum până la sfârșitul lunii aprilie. Aceasta depășește rata actuală actuală de 10,50 GBP pentru zona londoneză și 9,50 GBP pentru restul Regatului Unit.

Optimizare SEO Bucuresti
Optimizare SEO Bucuresti

Optimizare SEO Bucuresti

Infografie

Optimizare SEO Timisoara

Angajarea de oameni pentru a răspunde cererii și a sprijini angajații existenți
Am deschis 15.000 de noi posturi full-time și part-time și oportunități de șofer de livrare în Marea Britanie în centrele noastre de satisfacție și în rețeaua logistică pentru a satisface creșterea cererii de la persoanele care utilizează serviciul Amazon în acest timp. Știm că mulți oameni au fost afectați economic, deoarece s-au pierdut locuri de muncă în domenii precum ospitalitatea, restaurantele și călătoriile ca parte a acestei crize. Vrem ca acei oameni să știe că îi întâmpinăm în echipele noastre până când lucrurile vor reveni la normal și angajatorul lor trecut va fi capabil să le aducă înapoi.

11 th martie
Sprijinirea angajaților afectați de COVID cu timpul plătit
Sănătatea oamenilor noștri este prioritatea noastră principală și este important pentru noi să rămână acasă dacă sunt bolnavi sau dacă ei sau cineva din casa lor a avut febră în ultimele 24 de ore. Pentru a ne sprijini oamenii în acest timp, am sporit dreptul la concediu plătit și le permitem oamenilor să ia concedii de absență, după caz. Pe măsură ce cererea continuă să crească, lucrăm pentru a ne asigura că putem continua să livrăm clienților cei mai afectați, păstrând în același timp oamenii noștri în siguranță. Toți angajații Amazon diagnosticați cu COVID-19 sau plasați în carantină vor primi până la două săptămâni de plată. Această plată suplimentară în timp ce este departe de serviciu este pentru a se asigura că angajații au timpul necesar pentru a reveni la o stare bună de sănătate, fără grija pierderii veniturilor. Aceasta se adaugă timpului liber nelimitat neplătit pentru toți angajații orari până la sfârșitul lunii aprilie.aici .

Înființarea fondului Amazon Relief de 25 de milioane de dolari Înființăm
Amazon Relief Fund, cu o contribuție inițială de 25 milioane dolari, axată pe sprijinirea partenerilor noștri independenți de servicii de livrare și a conducătorilor auto, a participanților la Amazon Flex și a angajaților sezonieri aflați în dificultăți financiare în acest moment dificil. Vom oferi tuturor acestor grupuri posibilitatea de a aplica pentru subvenții aproximativ egale cu până la două săptămâni de plată dacă sunt diagnosticați cu COVID-19 sau sunt puși în carantină. În viitor, acest fond îi va sprijini pe angajații și contractorii noștri din întreaga lume care se confruntă cu dificultăți financiare din alte evenimente de calificare, cum ar fi un dezastru natural, o urgență declarată federal sau o dificultate personală neprevăzută. Solicitanții pot aplica și primi o subvenție personală din fond, de la 400 USD la 5.000 USD de persoană.

Am întrerupt programul de tururi publice al centrului nostru de îndeplinire, am anulat evenimente mari și am schimbat majoritatea interviurilor noastre de locuri de muncă cu interviuri virtuale, mai degrabă decât interviuri în persoană, care deseori necesită călătorii. În același timp, ne-am mărit curățarea tuturor facilităților la nivel global, inclusiv igienizarea regulată a tuturor mânerelor ușilor, balustradelor scărilor, butoanelor de ridicare, dulapurilor și ecranelor tactile.

Optimizare SEO Cluj

Optimizare SEO Bucuresti
Optimizare SEO Bucuresti

Optimizare SEO Bucuresti

25 th martie
AWS și Organizația Mondială a Sănătății (OMS)
La nivel mondial, lucrăm îndeaproape cu Organizația Mondială a Sănătății (OMS) , pentru a accelera efortul de a urmări virusul, să înțeleagă focar său, și mai bine să conțină răspândirea ei. AWS furnizează OMS tehnologii cloud avansate și le susține cu expertiză tehnică. Aceasta variază de la construirea unor „lacuri de date” vaste, care agregă date epidemiologice de țară, până la traducerea rapidă a videoclipurilor de instruire medicală în diferite limbi și ajutarea lucrătorilor din domeniul sănătății la nivel mondial să trateze mai bine pacienții.

Oferirea cursurilor STEM online studenților defavorizați.
De asemenea, vom oferi resurse STEM online gratuite studenților din comunitățile cu venituri mai mici pentru a permite învățarea să continue în timpul închiderii școlii și lucrăm cu partenerul nostru caritabil existent Magic Breakfast pentru a ne asigura că pot continua să ofere gratuit asigurarea micului dejun copiilor din zonele defavorizate.

Rămâneți la curent și obțineți cele mai recente informații despre răspunsul Amazon la COVID-19 marcând această pagină și urmând @AmazonNewsUK pe Twitter.

Optimizare SEO Bucuresti,optimizare seo amazon,seo amazon,ppc amazon,optimizare seo timisoara,seo timisoara,ptimizare seo cluj,agentie seo timisoara, agentie seo bucuresti, agentie seo cluj.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts