7 strategii în campanii PPC dentare

No Comments

7 lucruri de încercat în campaniile PPC google Ads cu Reclame cabinete stomatologice dentare

Marketingul pentru medicii stomatologi poate fi nesigur de competitiv, mai ales că există, de obicei, o abundență de birouri în majoritatea orașelor. Știu că conducând de la casa mea la liceul meu, treceam pe la trei cabinete de stomatologi diferite pe o ședință de cincisprezece minute și erau multe altele chiar în afara acelei căi directe.

Atunci când concurența este mare, publicitatea PPC este o alegere solidă. Posibilitatea de a afișa un nivel ridicat de căutări atunci când utilizatorii caută în mod activ un nou furnizor este nesăbuitor de valoroasă și vă poate ajuta să apucați potențialii pacienți chiar în timp ce încearcă să vă găsească.
În plus, opțiuni precum anunțurile de descoperire Facebook pot să creeze conștientizare și să vă permită să derulați proactiv campanii care promovează speciale și servicii noi.

Cu mai multe platforme din care să alegeți și un număr aparent nesfârșit de formate de anunțuri și opțiuni de direcționare, este important să vă concentrați pe strategii specifice care vă pot ajuta să vă aflați deasupra concurenței. Pentru a vă ajuta cu asta, am întocmit o listă cu cele 7 lucruri pe care ar trebui să le încercați în campaniile de PPC dentare

1. Concentrați-vă pe Cuvinte cheie de nișă

Uneori, oamenii vor căuta „Dentist în Orlando” (sau „dentistul mereu în creștere lângă mine”). Desfășurarea campaniilor pentru cuvinte cheie generale bazate pe locații este o opțiune excelentă și vă va ajuta să aterizați oameni care au nevoie de curățări standard și examene la fiecare 6 luni.

Unii pacienți ar putea însă să caute ceva diferit. Aceștia ar putea căuta „dentist pentru albirea dinților lângă mine” sau „practica stomatologică de familie Tampa”

În timp ce cuvintele cheie de nișă nu vor avea aproape niciodată același fel de volum ca și căutarea dvs. standard de „dentist lângă mine”, ele pot fi totuși valoroase în sine, mai ales dacă faceți publicitate PPC de servicii de înaltă valoare, cum ar fi procedurile cosmetice.

Și, ca bonus suplimentar, va exista o concurență mai mică pentru aceștia, deoarece majoritatea agenților de publicitate vor fi concentrați pe cuvintele cheie generale, lăsând aceste evidențe pentru dvs. Aceasta înseamnă că ai șanse mai mari să ai o cotă de impresii mai mare și la un cost mai mic.

O căutare rapidă cu orice instrument de cercetare a cuvintelor cheie vă poate ajuta să găsiți cele mai bune cuvinte cheie de nișă pe care să le utilizați și să determinați exact ce fraze utilizează oamenii pentru a face aceste căutări.

Campanii stomatologice PPC

Când vizați aceste cuvinte cheie cu platforme de căutare precum Google Ads și Bing Ads (și ar trebui să luați în considerare Bing Ads pentru un potențial de conversie mare la un cost semnificativ mai mic ), mențineți grupurile de cuvinte cheie strânse și restrânse. Acest lucru vă va permite să creați campanii de anunțuri hiper-direcționate, care sunt imediat relevante pentru cuvintele cheie disponibile, crescând probabilitatea de destinații de plasare și clicuri.

2. Luați în considerare derularea campaniilor PPC „de urgență”

Acest lucru se aplică numai dacă aveți orice fel de „servicii de apel” sau „servicii de urgență”, dar dacă faceți acest lucru, este un sfat excelent.

De obicei, oamenii nu vor avea o listă de „stomatologi de urgență” la îndemână înainte de a avea nevoie de el, astfel încât reclamele de căutare sunt o modalitate excelentă de a se conecta cu clienții care au scos un dinte sau de a elimina înțelepciunea dinților.

Campanii stomatologice PPC

Dacă oferiți orice fel de servicii de urgență, creați campanii pentru cuvinte cheie precum „servicii stomatologice de urgență” sau „reparația dinților de urgență”. Pentru cele mai bune rezultate, difuzați aceste anunțuri numai în orele în care sunteți deschis pentru serviciile de urgență, pentru a reduce clicurile irelevante și timpul pierdut pentru un pacient cu durere. Puteți, de asemenea, să luați în considerare utilizarea extensiilor Google Ad pentru a vă oferi un pic mai mult spațiu și să enumerați serviciile specifice de urgență pe care le oferiți pentru a crește relevanța potențială a clicurilor.

Nu uitați să utilizați întotdeauna direcționarea bazată pe locații pentru a vă restrânge publicul, afișând doar anunțuri celor care sunt capabili din punct de vedere geografic să vă ajungă rapid.

3. Găsiți-vă USP-ul

Când derulați campanii de descoperire – cum ar fi cele de pe Facebook, Instagram sau Anunțurile de afișare Google în care utilizatorii văd anunțuri de la dvs. fără să le caute – trebuie să găsiți modalități de a vă separa biroul.

Sunteți un specialist în pediatrie al cărui copil a fost îngrozit de dentist și de aceea ați intrat pe teren? Oferiți servicii reduse veteranilor militari pentru că tu însuți ai servit ca veterinar? Ești concentrat pe o abordare holistică a îngrijirii pacientului și ești fericit să găsești alternative naturale pentru cei cu alergii sau aversiuni la anumite proceduri? Sau poate aveți doar ani de pregătire cu experiență la una dintre școlile de vârf din țară și puteți aduce noi proceduri de ultimă oră în zona pe care nimeni nu o are încă.

Luați în considerare și transparența. Afișează imagini cu tine și personalul tău zâmbind, sau proprietarul practicii cu familia lor (inclusiv familia cu blană!) Poate crea încredere mai devreme.

Campanii stomatologice PPC

Fiecare birou are ceva care le face unice, chiar dacă sunt doar oamenii uimitori care lucrează pentru tine. Arătați asta în anunțurile dvs. de descoperire, deoarece așa puteți atrage potențiali pacienți care nu vă căutau de fapt și poate chiar să-i blocați din competiție.

4. Folosiți extensii la avantajul lor deplin

Spațiul publicitar este extrem de limitat și, în special, cu anunțurile de căutare PPC, aveți doar atât de multe caractere pentru a convinge cu adevărat utilizatorii că practica dvs. este cea pe care ar trebui să o aleagă (de urgență sau nu).

Orice lucru pe care îl puteți face pentru a adăuga câteva rânduri suplimentare despre ceea ce faceți și de ce pacienții ar trebui să vină să vă vadă este un avantaj uriaș, așa că luați în considerare utilizarea unor extensii în campaniile dvs. de PPC dentare.

Campanii stomatologice PPC

Extensiile vă permit să extindeți literalmente campaniile cu informații suplimentare care sunt relevante și valoroase pentru publicul țintă. Exemplul de mai sus folosește extensii care vă permit să prezentați numărul de telefon al biroului dvs., împreună cu link-uri către anumite pagini de pe site-ul lor cu fragmente de informații. Această din urmă opțiune facilitează potențialii pacienți să examineze diferite servicii sau pagini ale site-ului dvs., iar în exemplul pe care îl avem aici, au chiar și o opțiune legată pentru „a face o programare” pentru a-și crea rapid pacienții interesați.

5. Mărturii de pârghie

Mărturiile poartă o cantitate enormă de greutate atunci când oamenii decid cu ce furnizori de servicii medicale doresc să își facă o programare. Acest lucru are sens: nu vreau ca cineva să-mi înfigă gura în jurul gurii cu obiecte ascuțite dacă nu sunt cele mai bune pe care le pot găsi sau să ajungă la albirea neuniformă pe dinți.

Mărturii vă vor oferi un avantaj competitiv în timp ce, de asemenea, va crește încredere cu publicul țintă din prima secundă în care vă vor vedea campania publicitară. Așa puteți începe o relație potențială cu pacienții pe o notă bună, așa că luați în considerare încorporarea mai multor în toate tipurile de campanii PPC dentare, incluzând atât reclame de căutare, cât și reclame de descoperire.

Pentru a utiliza mărturii, aveți câteva opțiuni. Una dintre cele mai ușoare este să trageți citate de mărturii din recenziile pe care pacienții le-au lăsat pe site-ul dvs. și să le prezentați ca o copie în campaniile dvs. publicitare. Asigurați-vă că puneți întotdeauna ghilimele în jurul mărturiei pentru a-l identifica rapid pentru ceea ce este.

6. Promovarea serviciilor populare

Diferite proceduri și tratamente stomatologice cresc și scad popularitatea în timp. Este comun, la fel ca orice altceva. Tratamentele cu cărbune sunt în totalitate, de exemplu, și mai puține persoane își doresc bretele, deoarece mai multe persoane optează pentru opțiuni precum Invisalign.

Majoritatea medicilor stomatologi vor ști care sunt serviciile populare în prezent, deoarece vor veni oameni care vor veni și vor întreba despre ei în mod regulat.

După ce ai aceste servicii la cerere, mergi mai departe și derulează campanii publicitare dedicate special pentru acestea. Puteți rula absolut campanii de căutare, dar aceasta este o opțiune bună și pentru campaniile afișate. Probabil că publicul tău a auzit deja despre tratamentul și pur și simplu nu și-a dat seama că acesta era accesibil sau disponibil pentru ei.

Cu aceste campanii, promovați beneficiile fiecărui serviciu specific pe care îl oferiți și apoi explicați de ce sunteți cea mai bună persoană pentru a-l oferi. Dacă oferiți servicii Invisalign, de exemplu, reamintește-le utilizatorilor că pot primi un zâmbet superb, fără a mai fi nevoiți să folosească niște bretele voluminoase și incomode și că ai fost un furnizor certificat de mai bine de zece ani și ai ajutat sute de pacienți.

7. Obțineți un audit PPC de la o Agenție Reputabilă

Pe măsură ce testezi toate aceste strategii și îți dai seama ce platforme, opțiuni de direcționare a publicului și copie funcționează cel mai bine pentru tine, lucrurile pot deveni un pic haotice. Poate fi dificil să evaluezi ce funcționează și de ce și cum poate fi optimizat în continuare.

Acolo intervine un audit PPC de la o agenție de renume bazată pe date. Auditurile gratuite pe care le oferim aici la Disruptive ( faceți clic aici pentru a solicita unul pentru practica dvs.), de exemplu, vor pieptena fiecare detaliu al campaniilor dvs. Vom căuta bugetul irosit, vom oferi informații despre performanță pentru a vă ajuta să găsiți „fructele cu un nivel scăzut” și să vă ajutați să vă restructurați conturile pentru a vă maximiza performanțele pentru dvs.

În cele din urmă, dacă nu aveți campaniile auditate sau monitorizate de către o agenție profesională, există șanse mari ca cel puțin o bucată din anunțurile dvs. să coste prea mult și să funcționeze la niveluri slabe, cel puțin în comparație cu ceea ce ar putea fi. Luați în considerare configurarea unui audit pentru a vă asigura că anunțurile dvs. funcționează pentru dvs. în loc de dvs..

Gânduri finale

Industria stomatologică poate fi extrem de competitivă, iar campaniile PPC dentare pot fi, de asemenea, destul de competitive, de aceea este esențial să găsești noi tactici și strategii pe care le poți folosi pentru a crea campanii relevante, performante, care vor atrage publicul țintă. și maximizați cheltuielile dvs. publicitare. Acest lucru poate fi semnificativ mai eficient decât trimiterea de cărți poștale la poștă, care vor fi instantaneu aruncate ca junk, sau încercarea de a apela la rece și de a fi scrise ca spam.

Deoarece campaniile PPC reprezintă o investiție financiară, este crucial să vă asigurați că campaniile dvs. funcționează pentru dvs. și sunt cât mai rentabile. Acest lucru vă va oferi mai mult spațiu în bugetul dvs. publicitar pentru a derula campanii suplimentare, probabil că va aduce mai mulți pacienți prin ușile biroului dvs., astfel încât serviciile de audit și monitorizare merită ușor investiția.

Tu ce crezi? Ce strategii utilizați în campaniile dvs. de PPC dentare? Ce sfat sunteți cel mai încântat să încercați pentru practica dvs.? Împărtășiți gândurile și întrebările noastre în comentariile de mai jos! 

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment