7 avantaje puternice ale utilizării publicității PPC

No Comments

Avantaje convingătoare ale publicității PPC . 

Incepeti cu campanii de publicitate Google Adwords . Incercați să vă convingeți șeful sau un client despre valoarea Google Ads (sau Bing Ads).

Pentru început, PPC:

  • Oferă acces rapid.
  • Rezultatele sunt ușor de măsurat și urmărite.
  • Funcționează bine cu alte canale de marketing.
  • Oferă o mulțime de date utile

PPC poate avea un impact major – și pozitiv – asupra majorității întreprinderilor și mărcilor. Dacă nu efectuați niciun marketing PPC, probabil că veți pierde din traficul și veniturile valoroase.

Trebuie să faceți cazul pentru publicitate PPC? Iată doar șapte beneficii puternice ale utilizării PPC.

1. Google adwords PPC contribuie la obiectivele de afaceri

Acesta este adesea cel mai convingător motiv pentru a utiliza publicitatea PPC. PPC vă poate ajuta să atingeți un număr mare de obiective de afaceri și de marketing. Aceste obiective variază de la expunerea la nivel înalt a brandului și conducerea gândirii până la o prezentare la plumb la cald sau vânzare de comerț electronic.

Aproape orice tip de obiectiv de conversie poate fi urmărit. PPC este un instrument puternic pentru alinierea șoferilor de trafic de site-uri la obiectivele finale.

În epoca marketingului de conținut și a leadershipului de gândire, PPC poate favoriza terenul central al alimentării și servirii mijlocului pâlniei prin descărcări de conținut publicitar, căutarea de înscrieri la newsletter, înscrieri la concurs și presiune pentru descărcări de aplicații.

PPC poate sprijini multe părți ale pâlniei de vânzare și calea pe care perspectivele dvs. o iau de la conștientizare până la a deveni client. Indiferent de setul de obiective identificate, campaniile PPC pot fi stabilite eficient.

2. Publicitatea google adwords PPC – Măsurare și urmărire

Un avantaj major al publicității PPC difuzate prin intermediul Google Ads este că este ușor de măsurat și de urmărit. Pur și simplu folosiți instrumentul Google Ads în combinație cu Google Analytics.

Veți vedea detalii despre performanțe la nivel înalt, inclusiv afișări, clicuri și conversii (în funcție de obiectivele de afaceri definite).

Nu există niciun mister pentru performanțele dvs. PPC. Statisticile sunt ușor disponibile și arată performanța campaniilor dvs. și ce fel de trafic și rezultate conduc pentru bugetul dvs.

În alte canale de publicitate și marketing, imaginea nu este la fel de clară pentru atribuirea bugetului rezultatelor directe.

Când trimiteți traficul dvs. PPC către pagini de destinație dedicate și îl urmăriți până la conversie utilizând Google Analytics, puteți vedea clar ce ați cheltuit și ce a condus în ceea ce privește obiectivele dvs. finale. Niciun anunț publicitar sau revistă nu poate atribui vânzări de genul acesta.

3. Pozitii de Top Google cu publicitate google adwords

Chiar dacă sunteți în urmă cu un deceniu în spatele concurenților dvs. în ceea ce privește saltul în marketingul PPC, puteți să vă ridicați și să derulați rapid cu un pic de optimizare. Acesta este adesea un contrast mare cu începerea eforturilor SEO , care deseori necesită mult timp și atenție pentru a obține același tip de poziționare și trafic pe care Google Ads îl oferă în câteva minute de la lansare.

În comparație cu alte canale precum e-mailul și organizația socială, aveți avantajul de a viza persoane în afara celor care sunt deja conștienți de marca dvs. și nu vă limitați la următorii sau listele de clienți existenți.

PPC vă permite să aruncați rapid o plasă largă pentru a găsi noi clienți și clienți.

În plus, cea mai mare parte a lucrărilor se realizează în cadrul platformei de publicitate PPC – de la cercetare la construirea campaniilor, până la scrierea de reclame. Vă puteți ridica și funcționa rapid, cu implicare minimă a echipelor de dezvoltare, în afară de ajutor pentru configurarea urmăririi conversiilor și a oricărei pagini de destinație dorite.

4. Analiza si raportare Publicitate Google Adwords

Deși există mai multe nuanțe cu privire la setările implicite ale campaniei, în cele din urmă, aveți controlul asupra unei game largi de opțiuni pentru modul în care ajungeți la potențiali clienți. Aceasta începe cu cuvintele cheie sau destinațiile de plasare pe care alegeți să le vizați și cât de restrictiv doriți să fiți.

De asemenea, aveți multă flexibilitate bugetară dacă doriți să începeți de mici. Puteți seta bugetul și sumele licitate proprii și alegeți ceea ce doriți să cheltuiți (deși trebuie să plătiți cel puțin aproape de o rată de piață pentru a juca în majoritatea cazurilor).

Dacă vedeți rezultate pozitive, puteți face scară imediată. Și dacă doriți să faceți o pauză, puteți oricând să vă întrerupeți și să vă opriți cheltuielile publicitare imediat. Acest lucru este greu de făcut cu alte campanii de marketing în curs, oferindu-vă avantajul și flexibilitatea bugetară pentru a vă deplasa rapid atunci când este necesar sau dorit.

Licitația publicitatii Google Ads și algoritmul implicat au susținut în final locul în care vor fi poziționate anunțurile și ce veți cheltui în comparație cu concurenții. Alinierea relevanței dintre paginile dvs. de destinație și cuvintele cheie și copia anunțurilor vă poate răni sau vă poate ajuta.

Vestea bună este că aveți flexibilitatea de a efectua modificări rapide și de a optimiza în timp ce difuzați anunțurile dvs. și de a încerca noi teste în fiecare zi, dacă doriți. Nu există un ciclu lung de la editare la implementare, pe care îl vedeți în alte suporturi și, dacă un anunț rămâne încetinit, îl puteți trage fără a fi necesar să îl lăsați să termine un ciclu media contractat.

5. Google Adwords PPC funcționează bine cu alte canale de marketing

Marketingul de conținut a preluat lumea marketingului digital, iar planurile și calendarele de conținut sunt norma în majoritatea afacerilor acum. Odată cu investiția în producerea de conținut original și unic pentru a sprijini ciclul de cumpărare al clienților și pentru a stabili poziționarea gândirii, Google Ads este un motor care poate conduce vizitatorii să conțină mai rapid și să îmbunătățească rentabilitatea investiției în conținut.

Blocați clicurile frauduloase pe anunțurile Google. 
Protejați-vă automat anunțurile de concurenți, roboți, ferme de clicuri și alte forme de fraudă. Configurare simplă. Începeți procesul dvs. gratuit astăzi.Incepe o probă gratuităPUBLICITATE

PPC și SEO funcționează bine împreună, deoarece impresiile și oportunitățile pentru trafic sunt adesea aceleași audiențe – persoanele care folosesc Google pentru a găsi informații, servicii sau produse. Datele de performanță ale afișărilor, clicurilor și conversiilor din anunțurile Google pot oferi informații și direcții deosebite pe baza cuvântului cheie cu cuvânt cheie pentru a da prioritate eforturilor SEO.

Pe partea de flip, datele privind performanța organică a traficului și strategia SEO pot, de asemenea, să sfătuiască PPC dacă datele sunt disponibile. Toate acestea ajută la alinierea la marketingul de conținut și asigură obținerea eficienței și obținerea obiectivelor finale ale afacerii.

Remarketingul Google Ads este o modalitate excelentă de a menține vizitatorii site-ului angajați, indiferent de modul în care au găsit site-ul dvs. Anunțurile de remarketing sunt afișate persoanelor care au vizitat și părăsit site-ul dvs. și se bazează pe reguli sau audiențe specifice pe care le selectați.

Există și alte cazuri în care PPC poate ajuta la furnizarea de date sau o alternativă la activitățile tradiționale de marketing direct. De asemenea, PPC poate fi comparat direct cu poșta tradițională, cu costuri pe impresie și conversie. Dacă vă puteți îndepărta de la o comercializare tradițională mai scumpă la metode care oferă date în timp real și au o urmărire mai bună, poate fi un câștig important.

6. Opțiuni de direcționare incredibile in publicitatea google adwords

Mulți agenți de publicitate adoptă o abordare pe mai multe straturi în Google Ads pentru a testa și asigura acoperirea completă a rețelelor și a tipurilor de direcționare care pot avea o expunere la marcă.

Aceasta variază de la direcționarea cuvintelor cheie prin anunțuri text, la difuzarea de reclame prin remarketing bazate pe comportamentele lor anterioare sau concentrarea pe demografii specifice de audiență în rețeaua de afișare.

Încercând și încercând un mix, puteți să vă asigurați că întreaga gamă de anunțuri Google este exploatată și că veți primi cât mai multe impresii în timp ce rămâneți vizați de persoanele din publicul dvs. potențial.

Revenind la conversația privind obiectivele de afaceri, puteți vedea, de asemenea, ce este cel mai bun performanță și puteți stabili așteptări cu privire la toleranța pentru cost pe clic și cost pe achiziție pentru a compara diferitele metode de direcționare unele cu altele.

În cele din urmă, cel mai mare beneficiu al opțiunilor de direcționare publicitate google adwords PPC disponibile este faptul că puteți ajunge la persoane care nu sunt deja în audiența dvs., precum și la cele care au fost expuse mărcii dvs. Aveți multe opțiuni pentru cât de largă o rețea doriți să aruncați.

7. Raport cu datelor de marketing din Publicitate Google Adwords

Deși există o mulțime de date și informații despre performanță disponibile direct în Google Ads, valoarea informațiilor obținute depășește doar performanța PPC.

Datele de afișare, clicuri și conversii pentru fiecare cuvânt cheie pot fi utilizate pentru a sfătui strategiile SEO și eforturile de marketing de conținut.

Dincolo de asta, puteți utiliza planificatorul de cuvinte cheie încorporat și instrumente pentru planificatorul de afișare pentru a afla unde se află publicul dvs.

De asemenea, puteți face referință încrucișată unde concurența dvs. se face prin instrumente ale unor terțe părți precum SpyFu, KeywordSpy și iSpionage pentru a crea un profil solid despre ceea ce sunteți împotriva și ce cotă de piață puteți câștiga.

Performante Publicitate Google Adwords ppc?

Rulează-ți propria proiecție pentru a arăta riscul anunțurilor Google în comparație cu alte surse de trafic organice și plătite pe care le folosești în prezent. De exemplu:

https://www.seoadwords.ro/publicitate-google-adwords

Analizând care va fi costul pentru mass-media, gestionarea campaniei și orice conținut care trebuie creat, puteți compensa acest cost cu privire la ceea ce cheltuiți în prezent pentru activități similare de gestionare și dezvoltare în căutare organică, e-mail, social și canale de marketing offline.

În plus, puteți lua câteva intrări simple, inclusiv rata de conversie actuală sau proiectată și proiectați cu instrumentele de cuvinte cheie și planificator de afișare pentru a vedea ce trafic există. De acolo, puteți privi care este proiecția dacă ați crește cu anumite cantități de trafic, punând costul respectivului trafic față de investiția necesară pentru a obține.

rezumat

Publicitatea PPC s-a dovedit a fi un canal fiabil și profitabil pentru tone de B2B, B2C, nonprofit și alte companii care caută trafic rapid și de calitate și conversii.

Având în vedere toate avantajele oferite de PPC, există un risc redus în testarea acestuia pentru a vedea unde poate muta acul și pentru a obține o mulțime de date valoroase pe care le puteți utiliza pentru a informa celelalte eforturi de marketing și optimizare. tags: 7 avantaje publicitate PPC,publicitate google adwords avantaje

7 avantaje puternice ale utilizării publicității PPC

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment