No Comments

Cele mai notate patru tactici SEO

Pe lângă cele mai bune practici, experimentarea pentru a găsi noi aspecte are potențial în generarea de venituri mai mari. MArian Seo împărtășește patru astfel de tactici SEO.

Rezumat de 30 de secunde:

  • În iunie 2019, 50% din căutările Google nu au dus la niciun clic, conform Rand Fishkin din statisticile Sparktoro.
  • Pe lângă cele mai bune practici, experimentarea pentru a găsi noi aspecte are potențial în generarea de venituri mai mari.
  • A face lucrurile diferit în afacerile online înseamnă două lucruri care continuă să experimenteze și să implementeze tactici SEO subestimate.
  • Recent, Russ Jones, fostul om de știință principal al căutării la Moz, a întrebat pe Twitter: „Care crezi că este cea mai subestimată tactică SEO?” Iar răspunsurile sunt cele pe care nu-ți poți permite să le ratezi.

Majoritatea companiilor înțeleg valoarea căutării organice și în timp ce unele se bazează exclusiv pe „cele mai bune practici” populare, altele petrec mult timp experimentând pentru a afla acțiuni neobișnuite care generează profituri mai mari pentru afacerea lor.

Experimentarea devine un instrument critic pe care marketerii trebuie să-l folosească pentru a face față evoluției continue și modificărilor Google care afectează vizibilitatea organică a afacerilor și eforturile de achiziție. 

Potrivit lui Rand Fishkin, de la  statisticile Sparktoro, arată că peste 50% din căutările Google nu au făcut clicuri în iunie 2019, iar această tendință a fost o creștere constantă din 2016.  

Toată lumea știe că prosperul într-o industrie dinamică este greu, cu toate acestea, nu este imposibil.

Potrivit FastCompany :  „Întreprinderile trebuie să facă lucrurile diferit într-un mod care să creeze un avantaj competitiv”. 

Un avantaj competitiv care va permite companiei dvs. să ofere o valoare mai bună sau mai bună utilizatorilor de căutare organică decât oricare dintre concurenții dvs. 

A face lucrurile diferit în afacerile online înseamnă două lucruri care continuă să experimenteze și să implementeze tactici SEO subestimate.

Acest articol va acoperi cele mai subestimate tactici SEO.

Recent, Russ Jones, fostul om de știință principal al căutării la Moz, a întrebat pe Twitter: „Care crezi că este cea mai subestimată tactică SEO?”

Resurse

SEO SEO pentru reproiectarea și migrarea site-urilor

Analiza obiectivelor în schimbare permanentă – provocări SEO și cum să le depășim

Conținut 7 Strategii PPC + SEO neașteptate pentru marketingul pentru creștere

PPC Totul despre fraudă de clic și cum îl puteți bloca

Experții SEO au revenit la întrebarea lui Russ cu următoarele răspunsuri:

Grafic creat de Jeffrey Kranz 

Să săpăm mai adânc în cele mai subestimate tactici SEO pe care ar trebui să le luați în considerare pentru a face lucrurile diferit și pentru a obține un randament mai bun al eforturilor dvs. de achiziție organică.

Tactică SEO # 1: Actualizarea conținutului

„CTR-urile au dispărut. Nu se vor întoarce, dar implicarea pe social nu scade, deci schimbarea strategiei trebuie să fie în regulă, cum conduci implicarea în aceste platforme și cum crești o audiență în cadrul acestor platforme și, odată ce ai audiența respectivă, ce faci cu ea. ”

– Meghan Keaney Anderson vicepreședinte de marketing la HubSpot 

Majoritatea marketerilor își concentrează atenția asupra creării de conținut nou, fără a privi performanța și implicarea utilizatorilor în timp, trebuie să știți că conținutul vechi poate fi mai valoros decât conținutul nou, deoarece vă oferă o mai bună înțelegere a modului în care îl puteți îmbunătăți pentru utilizatori.

Este vital să vă reîmprospătați conținutul pe baza comportamentului utilizatorului, a feedback-ului și a noilor tehnologii (adică fragmente recomandate), odată ce acest lucru este realizat în mod corespunzător, vă puteți aștepta la o îmbunătățire a vizibilității și a traficului.

Oprire crearea de conținut ca majoritatea oamenilor fac o grămadă de cuvinte care vizează un subiect, în schimb, a crea un conținut care de fapt , educă sau de a distra publicul. 

Nu uitați că nu mai suntem în anii 90 și trebuie să creați ceva excepțional pentru a putea concura împotriva regilor de conținut precum Google sau Netflix. 

Cum să o facă:

Actualizarea conținutului necesită timp și efort, dar puteți lucra eficient, stimulând paginile vechi care încă se clasează bine. 

Auditul de conținut (nu este relevant pentru site-urile nou-nouț):  trebuie să faceți o analiză corectă a traficului și să aflați de unde provine traficul dvs. S-ar putea să fii surprins să vezi că o cantitate semnificativă din acestea provine din pagini vechi. Dacă acesta este cazul, nu trebuie să rescrieți întregul conținut.

Să vedem câteva sfaturi:

  • Puteți verifica ca acesta să fie actualizat și să schimbați piesele depășite
  • Adăugați câteva informații utile, poate câteva subpoziții sau alte cuvinte cheie relevante
  • Reorganizați informațiile pentru a fi mai ușor de utilizat
  • Adăugați multimedia
  • Remediați eventualele erori de ortografie sau de gramatică

Studiu de caz:

Pentru a înțelege mai bine puterea de a reîmprospăta conținut vechi, iată un scurt studiu de caz de la animalz.co : 

Postarea actualizată a primit 90.137 de vizualizări de pagină în timpul acordat, comparativ cu o estimare de 59.927 de pagini afișate. Aceasta este o diferență semnificativă de 30.000 de vizualizări de pagină în timpul observației, ceea ce ne arată potențialul de a reîmprospăta și de ce ar trebui să o luați în considerare.

Actualizarea conținutului vechi poate fi aur pur pentru tactica dvs. SEO. Este o strategie subestimată, deci trebuie să beneficiați de acest lucru și să o vedeți ca pe o oportunitate.

Tactică SEO # 2: interconectare internă

„Linkurile interne nu sunt doar pentru tine. Sunt pentru cititorii tăi. Așadar, asigurați-vă că fiecare link este util. “

– Jeffrey Kranz  Co-fondatorul Overthink Group.

Linkurile interne conectează conținutul din site-ul dvs., oferă asistență utilizatorilor utilizatorilor și oferă Google o idee despre structura site-ului dvs. web. Pe baza legăturii interne, Google poate stabili o ierarhie și poate oferi cea mai mare valoare a paginilor esențiale. 

Potrivit lui  Kevin Indig , structura corectă depinde de tipul de site, de afaceri. Fiecare site web are un alt tip de legătură internă și alegerea celui potrivit pentru afacerea dvs. vă poate stimula rezultatele SEO. 

Formular de raport pentru structura legăturii interne Screaming Frog

Cum să o facă:

  1. Definiți structura site-ului 
  2. Răsfoiți-vă site-ul
  3. Calculați PR și CR intern
  4. Adăugați backlinks pentru a obține „PR adevărat”
  5. Adăugați fișierele jurnalului de formulare de rată de accesare pentru a înțelege impactul (link-urile interne +) în timp
  6. Sortează și clasează valorile
  7. Optimizați seo pentru un echilibru optim / focalizare a legăturilor

Studiu de caz:

Oncrawl rulați un experiment care a dezvăluit următoarele:

  • 454 de pagini poziționate comparativ cu 161 înainte de conectare;
  • clasamente pentru 1900 de top 100 cuvinte cheie, comparativ cu 454 înainte;
  • volumul de cercetare din 388.190 pe cuvintele cheie clasate în top 100, comparativ cu 103.000 înainte de conectare.

Tactică SEO # 3: Branding

„Brandingul este singura noastră speranță de a realiza un SEO mai bun.” 

– Brad Smith  Fondator la Codeless. 

Toți marketerii știu cât de important este brandingul pentru companii. Un brand inspiră încredere, iar acest lucru crește rezultatele SEO, deoarece utilizatorii vor fi mai predispuși să facă clic pe site-ul dvs. web dacă știu despre compania dvs. Și acesta este un indiciu pentru algoritmii Google că site-ul dvs. are autoritate ridicată și îl recompensează cu un clasament bun. 

Google acordă prioritate rezultatelor căutării, ținând cont în principal de utilizator; motorul de căutare nu recunoaște mărci în sine.

Dacă un utilizator face clic pe linkurile site-ului dvs. web, acesta afișează motorul de căutare care are încredere în marca dvs. Este o situație câștig-câștig și ar trebui să profitați de această oportunitate, investind în branding. 

Cum să faca seo:

  1. Investiți pe canalele de descoperire
  2. Încurajați căutarea de marcă
  3. Creați ceva special

Studiu de caz:

Putem lua un exemplu practic. Cu siguranță sunteți familiarizați cu Uber, compania de călărit.

Această companie a avut cea mai mare conștientizare a mărcii în comparație cu concurenții, iar statisticile ne arată că au venituri mari online și, desigur, mulți clienți. 

Tactică SEO

Cerere de căutare pentru „Uber”

Chiar dacă compania se luptă cu unele probleme legale cu șoferii care ar fi comis infracțiuni violente grave împotriva clienților, iar cele referitoare la știri sunt afișate în fragmente, Uber primește încă multe clicuri.

Acest lucru este posibil datorită unui bun branding. Clienții cunosc această companie și chiar dacă văd veștile negative, încrederea lor rămâne. Este adevărat, deși Uber ar putea face o treabă mai bună la SEO, are totuși rezultate impresionante și poate viza mai mult.

Tactică SEO # 4: optimizare CTR

„Uită-te la un SERP pe care vrei să-l domini. Va arăta destul de asemănător (chiar plictisitor), așa că faceți ceva pentru a surprinde utilizatorul. Faceți oferta dvs. să pară interesantă și mai bună decât restul. ”

– Kirsty Finlayson  Content Strategist at Holded 

CTR reprezintă o rată de clic și este o valoare calculată care vă arată câți utilizatori au făcut clic pe linkul site-ului dvs. din numărul total de persoane care l-au văzut. CTR este o parte esențială a strategiilor SEO.

Dacă site-ul dvs. este clasat bine, să spunem că este afișat pe cele trei poziții din pagina motorului de căutare, dar doar câțiva utilizatori fac clic pe acesta, acesta este un semn că aveți nevoie de optimizarea CTR. 

Tactică SEO

Distribuție organică CTR – Sursa:  Backlinko

Ratele de clic vă vor ajuta să obțineți un clasament mai bun. Dacă site-ul dvs. web are un CTR mare, este un semn pentru Google că furnizați conținut relevant pentru utilizatori sau care se aliniază la interogare. 

Cum să o facă:

Puteți optimiza CTR-ul prin multe metode, cum ar fi optimizarea titlurilor, meta descrieri, URL-uri. 

  • Potrivirea intenției de cuvinte cheie
  • Optimizați-vă mesageria 
  • Îmbunătățește-ți SERP-ul

Studiu de caz:

Să vedem un exemplu pentru o mai bună înțelegere. Un experiment a fost realizat pe Pinterest. Conducătorii testului au observat că Pinterest este plin de pini care nu au descrieri.

T hei ales pinii specifice și descrieri îmbunătățite pentru ei, arătându – le în plus față de descrierea existentă. Rezultatele experimentului au fost neașteptate: traficul a crescut cu aproximativ 30%.

Acesta este un exemplu de ceea ce poate face o campanie CTR de optimizare bună pentru afacerea dvs.

Gânduri finale

Tehnologia se schimbă constant, motoarele de căutare nu fac excepție și poate fi dificil să derulezi o campanie de marketing de succes cu aceste condiții incerte.

Privește întotdeauna aceste tactici subestimate ca oportunități, acordă-le atenție adecvată și experimentează cu ele până găsești cea mai potrivită opțiune pentru afacerea ta.

Acum aș dori să vă transmit :  Care a fost tactica preferată sau studiul de caz din acest articol? Sau poate aveți un conținut excelent pe care credeți că ar trebui să îl adăugăm. 

Oricum, anunță-mă lăsând un comentariu mai jos.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment