3 Instrumente gratuite pentru a ajuta la investigarea și remedierea modificărilor de performanță a contului PPC

No Comments

3 Instrumente gratuite pentru optimizarea de performanță a contului PPC 0725 763 311

Înțelegerea motivului pentru care s-a modificat performanța unui cont PPC poate fi una dintre cele mai consumatoare de timp din PPC.

Nu numai că este o scurgere de timp mare, dar este adesea asociată cu un exercițiu de incendiu, efectuat la cererea urgentă a unui șef sau a unui client care solicită răspunsuri după ce ceva nu a mers așa cum a fost planificat.

Voi acoperi cum se face o investigație tipică și voi împărtăși instrumente și scripturi gratuite care pot ajuta la accelerarea acestui proces.

Un interes deosebit este tocmai anunțată funcția „Explicații” Google , care poate fi de mare ajutor atunci când încercați să găsiți vinovatul atunci când lucrurile nu merg așa cum a fost planificat.

Cum să investighezi modificările de performanță a contului

O investigație tipică poate consuma ore întregi dacă este făcută manual și, de obicei, urmează acești pași:

  • Aflând că aveți o problemă.
  • Determinarea dacă modificarea s-a făcut pe întregul cont sau în principal din cauza unor articole necinstite, cum ar fi unele cuvinte cheie excesiv de largi.
  • Perforarea mai profundă a entităților responsabile.
  • Adunați valori din diverse surse pentru a înțelege dacă modificarea sa datorată unei modificări pe care ați făcut-o, unei modificări în comportamentul utilizatorului sau unei modificări ale concurenților.
  • Soluționarea problemei.

Pasul 1: Știți că aveți o problemă

Cu toții avem multe pe farfurii noastre. Așadar, șansele sunt, nu te conectezi la toate conturile la fiecare oră.

De aceea este atât de important să aveți o monitorizare bună în loc, încât să primiți o alertă dacă se întâmplă ceva cu un cont PPC.

Dacă nu aveți o monitorizare bună, asigurați-vă că clientul dvs. va monitoriza lucrurile pentru dvs.

Dar asta vine cu un dezavantaj: te vor striga

De asemenea, până la acel moment, lucrurile ar fi putut fi departe.

Așa că stabiliți câteva alerte bune și salvați-vă acea problemă.

Veți părea ca rockstar-ul PPC pe care îl aveți dacă încercați o problemă înainte de a se îndepărta.

Pasul 2: Găsiți cel mai bun loc pentru a începe investigația

După ce știi că este nevoie de o investigație, este timpul să aflați de unde să începeți.

O schimbare mare a performanței poate veni din combinarea multor mici schimbări sau a unor modificări mai mari izolate.

1 + 2 + 1 și 0 + 0 + 4 sunt ambele 4

Vă ajută să vă concentrați efortul atunci când știți unde apar cele mai mari schimbări.

Observați că folosesc cuvântul „apare”, deoarece este posibil ca o campanie fără nicio schimbare de nivel superior să aibă de fapt multe schimbări pozitive și negative care s-au anulat reciproc.

Cel mai simplu mod de a parcurge acest pas este clasarea campaniilor prin cea mai mare modificare netă.

Acest lucru este simplu de făcut.

Activați funcția de comparare a intervalului de date în Anunțurile Google. Apoi filtrați doar campaniile cu un nivel minim de date și apoi sortați-le de la cea mai mare la cea mai mică schimbare.

Pasul 3: Perforați cu anunțuri de impact

După ce ați identificat campaniile cele mai responsabile pentru modificare, repetați pasul 2, dar acum, analizând grupurile de anunțuri cu cea mai mare schimbare în fiecare campanie afectată, la rând.

Apoi repetați din nou pentru cuvinte cheie, interogări, anunțuri etc. După ce faceți acest lucru, aveți o listă de lucruri individuale pe care s-ar putea să le remediați.

De exemplu, veți ști ce cuvânt cheie a avut cea mai mare scădere a conversiilor și veți putea rezolva problema acestuia.

Această ilustrație arată analiza pe care o puteți face pentru a găsi problema principală atunci când un cont nu realizează modul în care obișnuia. Prin identificarea componentelor cu cele mai mari schimbări, agenții de publicitate își pot concentra eforturile în locul cel mai important.

Sau puteți afla că o campanie afectată nu are cuvinte cheie cu o notă specială și totul a refuzat în mod egal, ceea ce indică faptul că problema se poate datora unei setări la nivel de campanie, cum ar fi o modificare a bugetului.

După cum vedeți, acest pas recursiv poate dura mult timp pentru conturi mai mari.

Pasul 4: Perforați-vă în metrici

Când ați găsit entitățile cele mai responsabile pentru o schimbare, fie că sunt campanii, interogări sau altceva, este timpul să cercetați cauza care stă la baza acestora.

Analizarea numerelor vă va ajuta să accesați cauza principală.

Pentru a afla de ce ceva din contul dvs. de reclame are performanțe diferite, trebuie să trageți date dintr-o varietate de surse pentru a ajunge la o concluzie dacă cauza a fost o schimbare pe care ați făcut-o, ceva pe care a făcut-o un concurent sau o schimbare în comportamentul utilizatorului. Această ilustrație arată cât de complex poate fi obținut acest tip de investigație atunci când este făcută manual.

Acest lucru nu este ușor și necesită descărcarea multor date (chiar și date din reclame externe, cum ar fi Google Trends) și combinarea acestora în foi de calcul.

În timp ce interfața Google Ads arată valori într-un tabel, există relații care sunt mai ușor de observat într-un grafic de cauză, care este ilustrat atât în ​​imaginea de mai sus de la Google, cât și în cea de mai jos de la Optmyzr (compania mea).

Această analiză de arbore de cauză arată relațiile dintre metrici și poate ajuta la focalizarea unei investigații asupra motivului pentru care performanța PPC s-a modificat.

De exemplu, o conversie se poate întâmpla numai dacă primiți un clic. Și un clic se poate întâmpla numai dacă primiți o impresie, iar o impresie se poate întâmpla doar dacă un utilizator caută cuvântul dvs. cheie.

Înțelegerea în ce etapă a acestor metrici conectate s-au descoperit lucrurile va ajuta la identificarea corecției probabile.

Un agent de publicitate ale cărui conversii au scăzut ar trebui să analizeze clicuri, afișări, CPC mediu, cota de impresii etc. pentru a determina ce a provocat modificarea.

După ce cunoașteți cea mai mică valoare a nivelului care a fost afectat, puteți corela asta cu o cauză probabilă și știți dacă motivul se datorează unui lucru pe care l-ați schimbat, a schimbat ceva unui concurent sau a unei schimbări în comportamentul utilizatorului.

Spune „creșterea cotei de impresii pierdute din cauza rangului”, poate fi că:

  • Ați redus sumele licitate, caz în care este o problemă de gestionare a ofertelor.
  • Nu ați redus sumele licitate, astfel încât un concurent poate să fi crescut și este o problemă de gestionare a ofertelor și, de asemenea, o problemă de monitorizare, deoarece chiar și atunci când nu gestionați ofertele în mod activ, ar trebui să monitorizați mai îndeaproape performanța.

Soluția, în orice caz, poate fi creșterea ofertelor sau îmbunătățirea scorului de calitate.

Dar să înțelegeți ce semnal ați ratat vă poate informa, de asemenea, strategia pentru a evita aceeași greșeală în viitor.

Instrumente pentru investigarea modificărilor contului

Etapele de mai sus sunt manuale și consumă timp. Mai ales când este posibil să fiți nevoit să repetați câteva dintre etapele procesului de mai multe ori și să grupați o multitudine de rapoarte pentru a face analiza.

Dar, din fericire, există instrumente gratuite care pot accelera acest tip de investigații.

Să începem cu cea mai nouă dintre Google.

Explicații Google Ads

Google a introdus „Explicații” care ajută la sensul schimbărilor în performanță. Detaliile sunt bine acoperite în anunțul lor .

Instrumentul este excelent pentru a face o investigație rapidă când știți că ceva s-a schimbat.

Rețineți că nu spune în mod proactiv agenților de publicitate ce este important și nu trimite nicio alertă. Voi acoperi un instrument gratuit care vă ajută cu asta.

Ceea ce este impresionant este faptul că Explicațiile sunt capabile să tragă date din unele surse, care sunt în mod obișnuit pentru instrumente terțe sau pentru agenții de publicitate să le poată folosi singure folosind scripturi, de exemplu.

Mai exact, în analiză sunt incluse interesele de căutare, activitatea de licitație și istoricul modificărilor.

Explicațiile Google Ads consideră mai mulți factori care determină motivele cele mai importante pentru care s-au schimbat performanțele.

Acesta este un excelent exemplu al puterii de utilizare a instrumentelor în PPC, mai degrabă decât de a face lucrurile manual. Puteți face în câteva secunde ceea ce durează cei mai experimentați agenți de publicitate aproximativ 30 până la 60 de minute.

Deocamdată, funcționează numai pentru campanii cu sume licitate manuale sau cu ofertele ECPC. Dar nu am nicio îndoială că, dacă beta-ul este un succes, capabilitățile vor fi extinse la mai multe tipuri de campanie.

Scripturi publicitare – Detector de anomalii granulare

Dezavantajul Explicațiilor Google este că trebuie să căutați în mod activ explicații.

Nu vă va oferi doar o listă cu toate lucrurile la care ar trebui să fiți atenți.

Acolo un script Google Ads poate veni la îndemână, deoarece poate monitoriza modificările neobișnuite și trimite automat o alertă prin e-mail, dacă ceva pare să aibă nevoie de o privire mai atentă.

Google are propriul script Anomaly Detector, care este deosebit de util cu pasul 1 al analizei: aflați că aveți o problemă.

Dar dacă doriți ceva care să integreze și pașii 2 și 3 și vă spune unde să începeți ancheta, încercați un scenariu pe care l-am scris în urmă cu câțiva ani, Granular Anomaly Detector .

Se bazează pe codul Google, dar adaugă câteva setări suplimentare care ar trebui să fie utile pentru rockstars PPC.

De exemplu, puteți ruga scriptul să se uite la campanii, cuvinte cheie etc., cu schimbări mari, în loc să alertați doar dacă întregul cont vede o anomalie.

Amazon Alexa Skill

O abordare complet diferită pentru a afla de ce se schimbă un cont este cu o abilitate Alexa pe care am publicat-o anul trecut.

Este nevoie de ideea unui grafic de cauze și îl transformă într-o capacitate de conversație pentru dispozitivele Amazon Echo.

Abilitatea poate răspunde la întrebări de genul „Câte conversii am avut săptămâna trecută?” Și apoi urmăriți atunci când o întrebați „De ce s-a modificat” cu un răspuns care evaluează valorile care stau la baza conversiilor.

Așadar, de exemplu, dacă conversiile sunt reduse, analizează clicurile și ratele de conversie și vă poate spune că motivul principal pentru scăderea conversiilor este o scădere a clicurilor.

Întrucât este conversațional, puteți pune întrebări de urmărire care săpate mai adânc, cum ar fi „de ce sunt clicurile mele în jos?” Pentru a obține un răspuns despre nivelul următor de valori corelate, cum ar fi afișările și CTR.

Deoarece abilitatea nu poate accesa toate aceleași date Google ca explicațiile, aceasta este mai limitată și nu va putea să vă spun ce fac concurenții anumiți, dar în schimb ar putea să sugereze faptul că există o presiune mai competitivă asupra contul tău.

Concluzie – factori care se ocupă cu difuzarea anunțurilor de căutare

Cu atât de mulți factori care se ocupă cu difuzarea anunțurilor de căutare, pentru a afla când și de ce nu se realizează brusc un cont ca înainte, poate necesita o investigație consumatoare de timp și obositoare.

Chiar dacă nu vă confruntați cu această problemă acum, este înțelept să cunoașteți instrumentele pentru a eficientiza acest proces, deoarece atunci când apare problema nu veți avea timp să învățați un instrument nou, iar șeful dvs. va solicita răspunsuri rapide și corecții rapide.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment