Posted on Leave a comment

21 de directoare web care încă au valoare în 2019

21 de directoare web care încă au valoare în 2019

[lbmn_commentscount]

21 de directoare web care încă au valoare în 2019

Atunci, algoritmul Google a fost mult mai ușor de jucat. Dacă site-ul dvs. a fost listat pe o mulțime de directoare online, acesta trebuie să fie destul de dang special – sau cel puțin, așa a văzut algoritmul.

Numărul de linkuri de directoare pe care le-ați influențat în mod pozitiv cât de bine a fost clasat site-ul dvs. în motoarele de căutare. Comercianții online capturați și programați să creeze pagini web cu listele de directoare ale site-ului lor web.

A fost un timp mai simplu.

Unde se fac directoarele web în ziua de azi?

Astăzi, algoritmul Google este mult mai complex . În timp ce link-urile sunt încă unul dintre semnalele de top , Google nu mai vizualizează în mod egal toate link-urile.

https://www.seoadwords.ro
directoarele web

Legăturile dintr-o listă de director web sunt mult mai puțin influențate decât o legătură contextuală super relevantă de la un site cu autoritate înaltă în nișă.

Asta nu înseamnă că directoarele web sunt complet lipsite de sens.

Potrivit cercetării Moz, directoarele web și citările locale par a fi un factor de clasificare mic, în  special pentru afacerile locale. Cu toate acestea, Google John Mueller însuși a spus că link-uri director “în general” nu ajuta cu SEO.

Ce trebuie să facă un marketer?

Deplasați-vă dincolo de vizualizarea directoarelor web ca sursă de link-uri .

În schimb, vizualizați directoarele ca sursă de trafic și încredere.

Orice afacere cu o prezență locală trebuie să își mențină citările locale cu un PNA consecvent , dar directoarele web nu vor ajuta cu SEO prea mult dincolo de asta. Avantajele reale vor rezulta din credibilitatea și traficul pe care îl conduc către site-ul dvs. de afaceri.

Pe măsură ce începeți căutarea directoarelor web, țineți cont de aceste două criterii.

Luați în considerare aceste întrebări înainte de a începe să completați înregistrarea:

  • Este un site reputat? Puneți altfel: dacă un client ma văzut pe acest site, s-ar vedea că afacerea mea este mai mult sau mai puțin legitimă?
  • Este posibil ca publicul țintă să viziteze acest site? Dacă nu, probabil că nu merită să vă înscrieți afacerea.

Acum, să intrăm în ceea ce ați venit aici: directoarele web care sunt încă relevante în 2019.

Directoare web care au valoare încă în 2019

Într-un efort de a rămâne relevante, multe directoare web de mai târziu au trecut dincolo de listele de bază către site-urile de revizuire detaliate. Multe dintre site-urile pe care le-am enumerat mai jos reflectă această tendință.

Aș putea include mult mai multe pe această listă, cum ar fi directorul Jasmine, directorul Aviva și bloggapedia, dar pe baza numerelor de trafic actuale (și a lipsei acestora), nu sunt sigur că merită efortul.

În schimb, am ales să mă concentrez numai pe acele site-uri care sunt mai mult decât o simplă oportunitate de citare pentru afacerea dvs. Acestea sunt toate directoarele web cu numere de trafic reale care se pot transforma în valoare reală pentru site-ul dvs. Web.

Notă: dacă nu se specifică altfel, toate estimările de trafic au fost luate de la SimilarWeb.com în decembrie 2018. De asemenea, cu excepția BOTW, Yahoo și BBB, toate aceste directoare web oferă liste gratuite.


Directoare Web utile pentru orice tip de site web

1. BOTW

cel mai bun director web

Începând cu anul 1994, Best of the Web (sau BOTW pe scurt) este încă un director online de încredere utilizat de peste 16 milioane de companii.

El primește 70.000 – 90.000 de vizite pe lună, 43% din trafic fiind bazată pe SUA.

Există, de asemenea, blgs.botw.org pentru bloguri și local.botw.org pentru afacerile locale.

O înregistrare pe viață (cu un link urmat) costă 299 USD.

2. Despre UU

despre noi director web

Formată inițial ca un director de domeniu de afaceri, Despre noi acum permite tuturor tipurilor de site-uri Web să fie prezentate și discutate.

Site-ul primește în medie 150.000 de vizitatori lunar.

3. Spoke.com

21 de directoare web care încă au valoare în 2019

Spoke este o comunitate online pentru găsirea și discutarea oamenilor de afaceri, a companiilor, a știrilor și multe altele.

Pe Spoke, puteți adăuga o înregistrare pe web pentru o companie sau o persoană. Primeste peste 80.000 de vizitatori lunari.


Numai pentru bloguri: un director web pentru a le conduce pe toți

4. Blogarama

blogarama

Blogarama oferă peste 143.000 de înregistrări de bloguri care sunt actualizate activ de administratorii de site-uri.

Din (foarte) multe site-uri blog pe care le-am adăugat propriul blog personal, acesta este singurul care continuă să-mi trimită trafic consistent.

Conectați-vă feedul RSS și Blogarama vă actualizează automat listarea cu cele mai recente postări.

Site-ul primește peste 230.000 de vizitatori lunar.


Directoare Web relevante pentru afacerile locale

5. Afacerea mea pe Google

Google afacerea mea

În unele privințe, Compania mea pe Google este acum bunicul directorilor web.

Dacă sunteți un profesionist în domeniul SEO, sunteți deja familiarizat cu avantajele enorme care fac înregistrarea afacerii dvs. pe Compania mea pe Google nu doar o idee bună, ci o cerință de bază a marketingului online.

Compania mea pe Google continuă să urce în relevanță ca factor de clasificare a căutării locale . În plus, Google este cel mai mare motor de căutare din lume.

A avea o înregistrare optimizată a Companiei mele pe Google reprezintă cea mai bună modalitate de a vă asigura că vă apar pentru majoritatea utilizatorilor de internet care caută ce oferă compania dvs.

6. Bing Places

bing locuri de afaceri

Următorul este Bing Places, echivalentul Companiei mele pe Google pentru cel de-al doilea motor de căutare din lume cel mai popular.

În timp ce mai puțin de 4% din lume utilizează Bing ca motor de căutare, este important să rețineți că este motorul de căutare prestabilit pentru Internet Explorer și Edge, iar Microsoft încă mai domină piața calculatoarelor desktop.

Asigurați-vă că ajungeți la acei utilizatori de PC-uri adăugând afacerea dvs. la Bing Places.

7. Yahoo

afaceri mici yahoo

Nu puteți vorbi despre ființă fără a menționa Yahoo, cel de-al treilea motor de căutare cel mai popular.

Adăugarea afacerii dvs. la Yahoo Local (și șase directoare fiice) începe de la 8,25 dolari pe lună.

8. Ajutor

pentru afaceri

Yelp încă domnește suprem ca site-ul de revizuire a afacerilor locale.

Dacă doriți ca clienții să vă găsească afacerea, trebuie să fiți pe Yelp – și trebuie să obțineți comentarii pozitive.

Începând cu septembrie 2018, site-ul revendică 171 de milioane de recenzii  și 69 de milioane de utilizatori de desktop lunar.

9. Foursquare

pătrat

Foursquare nu este la fel de popular ca Yelp, dar oferă oferte pentru toate tipurile de afaceri locale.

93%  din vitrinele locale reprezintă 2 milioane de întreprinderi care sunt deja listate la Foursquare, iar site-ul este vizitat de peste 50 de milioane de persoane.

Consultați contul Analytics al oricui, în timp real. 
Puteți vedea în realitate date comerciale și conversii în timp real pentru orice site web și care campanii au condus la acest trafic. Începeți încercarea gratuită astăzi.Incepe o probă gratuităPUBLICITATE

10. Pagini Aurii

yellowpages.com

Da, aceasta este cea a paginilor galbene.

Dacă vă întrebați ce sa întâmplat cu compania care a renunțat la casele galbene de pe ușa din față, au fost online.

Revendicarea afacerii dvs. este gratuită, deși vă puteți aștepta să fiți plictisit pentru a vă înscrie opțiunile de publicitate atunci când vă înscrieți.

Dincolo de o listă de afaceri, YP rămâne relevant prin oferirea cupoanelor, furnizarea de înregistrări pentru o mare varietate de industrii și postarea în mod regulat a conținutului blogului pentru a conduce capitalul intern înapoi spre paginile de directoare ale acestora.

În plus, acest site convertește. Când oamenii merg la YP.com, caută informații de contact. 60 de milioane de oameni vizitează YP.com în fiecare lună, dintre care 91 la sută contactează o afacere în decurs de 24 de ore.

11. Camera de Comerț

chamberofcommerce.com

ChamberOfCommerce.com este versiunea online a Camerei de Comerț locale (pe care ar trebui, de asemenea, să intenționați să o faceți în listă).

Începând cu anul 1998, acest site are scopul de a fi cea mai robustă listă a companiilor mici online.

De asemenea, servește un centru de resurse pentru proprietari de mici dimensiuni, prin listele gratuite, opțiunile de anunțuri plătite și articolele educaționale.

Site-ul are mai mult de 100.000 de membri, iar numerele de trafic lunare variază între 450.000 și 600.000.

12. HotFrog

hotfrog

În fiecare lună, 1,6 milioane de vizitatori caută cele 120.000 de companii listate la HotFrog.

Întreprinderile, practicienii individuali și toți cei care fac afaceri cu o adresă fizică pot adăuga lista lor gratuit.

13. Superpages

superpages

Superpages este un director de afaceri local cu peste 1,6 milioane de vizitatori lunar.

Întreprinderile pot adăuga informații de bază, recenzii, cupoane de fotografii și, bineînțeles, un link către site-ul lor web.

14. MerchantCircle

Merchantcircle

Premisa MerchantCircle este simplă: “găsiți cei mai buni comercianți locali”.

Site-ul include înregistrări pentru toți regii comercianților și contractorilor, de la avocați și notari la agenții imobiliari și agenții.

Peste 100 de milioane de consumatori au vizitat site-ul anul trecut pentru a căuta lista de 2 milioane de companii.

Site-ul primește în jur de 340.000 de vizite lunare.

15. Birou de afaceri mai bun

un birou de afaceri mai bun

A avea o listă pe BBB și puteți menționa că acreditarea pe site-ul dvs. rămâne un semnal important de încredere pentru consumatorii de astăzi.

Va trebui să aplicați pentru acreditare, dar odată ce sunteți aprobat, clienții pot vizita site-ul pentru a vă asigura că sunteți o afacere în care pot avea încredere.

BBB este unul dintre primele 1.000 de site-uri web din SUA și topul 4.000 la nivel global. Merită să ai o listă aici.

16. Pagini Aurii B2B

b2b pagini galbene

Acest site pare ca niciodata nu a parasit anii 1990, dar este inca un director web viabil de peste 16 milioane de companii.

Site-ul primește aproximativ 500.000 de vizite pe lună.

17. Brownbook

brownbook.net

Brownbook susține peste 38 de milioane de liste de afaceri globale în 200 de țări.

Primeste aproximativ 100.000 de vizite pe luna.

18. eLocal

elocal

Nu e de mirare că eLocal este un director de afaceri local.

Mai mult de 50.000 de vizitatori lunar utilizează eLocal pentru a găsi companii, medici, contractori și multe altele.

19. DexKnows

dexknows

DexKnows este un alt director de afaceri local, utilizat de aproape 600.000 de vizitatori lunari care caută companii și practicieni exclusivi în zona lor.

20. Alignabil

aliniabile

Alignable este mai întâi o rețea de afaceri mici și un al doilea director.

Este conceput pentru a ajuta proprietarii de afaceri locale să se conecteze și să colaboreze între ele.

Site-ul a înregistrat peste 3 milioane de membri în mai puțin de 5 ani de funcționare și primește aproape 3 milioane de vizite lunare.

Acesta poate fi un site valoros pentru generarea de noi afaceri prin recomandări, parteneriate și multe altele.

21. Local.com

local.com

Local.com afișează peste 100.000 de companii locale cu site-uri web și informații de contact.

Site-ul primește aproape 1.9 milioane de vizitatori lunar.

Ce altceva?

Dincolo de directoarele enumerate mai sus, pot exista și alte directoare de nișăcu trafic ridicat, care sunt pertinente pentru industria dvs., cum ar fi Avvo pentru avocați sau profesioniștii pentru îmbunătățirea acasă. Puteți găsi o listă excelentă a acestora, bine organizată de autoritatea de domeniu, pe BrightLocal.com .

Există, de asemenea, servicii online, în special Moz Local și Yext , care vor crea, actualiza și menține în alt fel citările dvs. locale în zeci de directoare online. O listă pe multe dintre aceste directoare va fi pur și simplu o referință pentru motivele citării, dar aceste servicii vor include pe lista noastră nume mari precum Yahoo, Yelp și altele.

Lucrul cu unul dintre aceste servicii poate accelera în mod semnificativ procesul de adăugare a site-ului dvs. (și de a lua locul de muncă de pe placa dvs.), motiv pentru care nu sunt gratuite. În funcție de numărul de site-uri web pe care le gestionați, cu toate acestea, acestea pot fi merita.

Linia de fund pe directoarele Web în 2019

În cele din urmă, listarea site-ului dvs. pe directoare în vârstă de astăzi de SEO depinde de două lucruri cheie.

  • Creșteți șansele ca site-ul dvs. să fie văzut de mai mulți clienți?
  • Mai bine, o înregistrare pe acest site va întări încrederea consumatorilor în afacerea dvs.?

Dacă răspundeți da la oricare dintre aceste întrebări (și, în mod ideal, răspundeți da la ambele), acel director web poate avea valoare pentru afacerea dvs.

Mai multe resurse:

[lbmn_postpagination]

[lbmn_authorbio]

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *