10 Tendințe SEO in 2020

1 Comment

10 Tendințe SEO importante pe 2020 pe care trebuie să le cunoașteți

Este timpul să aruncăm o privire anuală asupra a ceea ce urmează pentru profesioniștii SEO în 2020.

Ce strategii și tactici SEO vor funcționa și vă vor ajuta să dominați în SERP-uri și să obțineți mai multe venituri în 2020?

Aceasta este întrebarea pe care ne-o punem în fiecare an aici, în Journal Engine Search.

În acest an, am întrebat 58 de profesioniști de top SEO de astăzi pentru gândurile lor.

Iată primele 10 tendințe pe care trebuie să le cunoașteți în 2020, potrivit experților.

Doriți toate tendințele SEO acum? Descărcați noul nostru ebook: Cele mai mari tendințe SEO din 2020, conform 58 experți

Tendința nr. 1: optimizare bazată pe utilizator și OAR

În 2019, lansarea noului algoritm BERT de la Google a atras multă atenție. Desigur, fiecare profesionist SEO dorește să învețe cum să optimizeze BERT.

Ei bine, mai degrabă decât să vă concentrați asupra modului de optimizare pentru acel algoritm specific, luați o pagină de la Kelly Stanze , Search Strategist, Hallmark, care se va concentra pe optimizarea centrată pe utilizator și pe livrarea tehnică de conținut.

Pe scurt, asta înseamnă reevaluarea punctelor de acces ale utilizatorului pentru a căuta și alinia conținutul cu acesta.

„Privește mecanica modului în care ceva este scos, indexat și servit într-o varietate de setări de căutare diferite”, a spus Stanze. „Cu utilizatorii care au mai multe opțiuni ca niciodată în modul în care caută lucruri, va fi și mai important pentru SEO să țină cont de elementele fundamentale ale arhitecturii curate și de livrare a conținutului.”

Odată cu încorporarea BERT în acest an în clasament și în algoritmul de fragmente prezentate, Google a făcut un salt uriaș în fața căutării cu adevărat despre potrivirea de intenții, mai degrabă pură potrivire a șirurilor, potrivit Eli Schwartz , consultant pentru creștere și consilier.

„Conținutul va trebui să fie scris cu adevărat în intenția utilizatorului, mai degrabă decât doar șiruri pe care un utilizator le-ar putea căuta”, a spus Schwartz. „Instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie pot deveni chiar mai puțin relevante cu setul de date primar pentru crearea de conținut provenind din interogările sugerate. În 2020, SEO-urile cu adevărat inteligente se vor ridica de la birourile lor pentru a discuta cu clienții, astfel încât să poată afla ce vor cu adevărat publicul lor de la ei. “

Frédéric Dubut , managerul principal al programului, Bing, a menționat faptul că, observând că cercetarea prin cuvinte cheie, cel puțin așa o știm, va deveni învechită.

“Nu există niciun semn de [procesare a limbajului natural] NLP și cercetarea profundă a învățării să încetinească oricând în curând și puteți aștepta ca motoarele de căutare să se schimbe și mai departe de la cuvintele cheie la intenția din 2020”, a spus Dubut. „Atât practicienii, cât și furnizorii de instrumente vor trebui să își îndrepte eforturile către„ cercetarea intenționată ”și pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor.

După cum subliniază Jenn Mathews , Senior SEO Manager, Groupon, Google actualizează continuu pentru a optimiza rezultatele căutării bazate pe intenția utilizatorului, mai degrabă decât pe o concentrare pe conținut / pagină către potrivirea cuvintelor cheie.

„SEO-urile trebuie să înțeleagă nuanța a ceea ce înseamnă acest lucru cu conținutul lor, precum și să aibă o înțelegere fermă asupra actualizărilor anterioare ale Google care duc la această tendință.”

Cu toții ne-am dorit să ne concentrăm pe intenția din ultimii câțiva ani și să înțelegem mai bine cum arată călătoria clienților noștri, a spus Duane Forrester , VP, Industry Insights, Yext. Acum a devenit o parte atât de importantă a peisajului, este integrală pentru supraviețuirea și creșterea pentru majoritatea afacerilor online.

„Dacă vă concentrați asupra intenției clientului, veți înțelege clar unde vă încadrați pe această cale”, a spus Forrester. „Oferind cele mai bune răspunsuri pentru întrebări pe acea cale, puteți captura și converti clienții mai fiabil.”

Ce înseamnă asta pentru tine?

Concentrați-vă asupra modului în care utilizatorii noștri vorbesc despre problemele, problemele și nevoile lor la fiecare aspect al călătoriei cumpărătorului, în conformitate cu Keith Goode , Sr. SEO Strategist, IBM.

„În plus, va trebui să ne extindem eforturile mult dincolo de achiziție în această călătorie, pentru a include conținut care să răspundă nevoilor după vânzare – suport, oportunități de advocacy, construirea comunității și rămânerea relevantă pentru achizițiile viitoare”, a adăugat Goode.

Concentrați-vă întotdeauna pe clienții dvs., a declarat Sam Hollingsworth , directorul Căutării, Elevație Zece Mii

„Prea multe mărci uită sau nu reușesc să realizeze ceea ce este nevoie pentru a atrage și impresiona potențialii clienți. Ei doresc valoare reală, a spus Hollingsworth. „La fel ca într-o unitate de cărămidă și mortar, clienții vor să știe că sunteți de partea lor, că pot avea încredere în dvs. și că sunteți un partener de încredere în ceea ce va fi pe termen lung – sperăm să avem viață – relație. ”

Carolyn Lyden , Lead SEO / Owner, Search Hermit, speră ca 2020 să aducă o schimbare atunci când revenim la latura calitativă, umană a căutării.

“Atât de mulți marketeri își comercializează produsele și serviciile care nu au vorbit niciodată unu la unu pentru publicul lor țintă”, a spus Lyden.

Fără să vorbim cu clienții noștri și să înțelegem de ce se comportă așa cum sunt, ne limităm capacitatea de a crea o strategie inteligentă și holistică, potrivit Sarah Gurbach , Senior Account Manager, Search and Audience Insights, Seer Interactive.

„Așadar, în 2020, îți recomand să mergi și să stai cu clienții”, a spus Gurbach. „Vorbeste cu ei, roagă-i să-ți spună despre călătoria lor de cumpărare, cum au folosit căutarea, ce au crezut despre site-ul tău. Utilizați aceste date în fiecare decizie luată. “

Optimizarea orientată către utilizator poate fi realizată cu adevărat doar prin integrarea SEO într-o strategie holistică de marketing. Ryan Jones , directorul grupului SEO, Publicis Sapient, a declarat că aceasta va fi cea mai mare tendință din 2020.

„Acum, mai mult ca oricând, companiile vor trebui să înceteze să mai trateze SEO ca pe un condiment pe care doar îl adaugă strategiei lor digitale și, în schimb, îl vor trata ca un ingredient cheie al planului lor de afaceri”, a spus Jones. „SEO vor trebui să-și dezvolte competențele pentru a înțelege întregul set de marketing și digital. Va fi mai puțin despre soluționarea problemelor SEO și mai mult despre soluționarea problemelor de marketing și de afaceri. “

Trendul 2: Conținut optimizat de înaltă calitate

Anna Crowe , redactor asistent, Search Engine Journal, a spus că există un lucru care a fost și va continua să fie elementul de viață al SEO:

Conţinut.

„Conținutul afectează totul în SEO”, a spus Crowe. „De la structura site-ului și strategia de conectare internă la tipurile de legături pe care le creezi.”

Pentru a reuși în 2020, va trebui să scrieți ceva care este relevant și valoros, a declarat Tony Wright , CEO WrightIMC.

„Aceasta înseamnă că SEO trebuie să învețe cum să scrie sau să angajeze oameni care știu să scrie”, a spus Wright. „Discreția editorială a Google nu este încă perfectă – va rămâne totuși conținut care nu ar trebui. Dar va veni ziua în care va câștiga cel mai bun conținut. ”

Faceți ca obiectivul dvs. să aveți cel mai bun conținut pe web pentru subiectul dvs., sau cel puțin un subset important al subiectului dvs., a declarat Eric Enge , director general, Perficient Digital. Făcând acest lucru, veți dovedi afacerea dvs. în viitor.

„Acest lucru vă permite să concurați eficient pentru căutări cu coada lungă (care rămân în continuare aproximativ 70% din toate interogările de căutare), vă va ajuta să vă construiți autoritatea site-ului și să solicitați conținutul dvs. și pot fi realizate într-un mod direct ROI pozitiv”, Enge spus. „În plus, acest tip de abordare a conținutului este exact ceea ce Google caută pentru a satisface nevoile utilizatorilor și reprezintă tipul de investiții de piață pe care Google nu va face-o niciodată, deoarece Google are de gând să facă lucrurile cu algoritmi masivi scalabili.”

Jesse McDonald , Global SEO Strategist, IBM și Jessica Levenson , consultant SEO și Strategie de conținut, amândoi au spus că 2020 este momentul să vă îndepărtați de obsesia cuvinte cheie. Încetați să vizați cuvinte cheie individuale, să urmăriți afișările de pagini și să „pulverizați și să rugați” cu conținut.

McDonald a spus să se concentreze mai mult pe subiecte.

„Obiectivul de a trece mentalitatea la mai mult un subiect-focus este de a crea conținut care să abordeze o întreagă conversație în mod holistic, spre deosebire de a vă face doar griji pentru un singur cuvânt cheie pe care o pagină ar trebui să vizeze”, a spus McDonald.

Levenson a spus să adopte un grup de conținut deliberat și organizat metodic, care oferă experiențe topice cuprinzătoare și intuitive în timp ce îndeplinește obiectivele de afaceri.

„Știți ce răspunsuri are nevoie de utilizator”, a spus Levenson. “Redus la:

  • Înțelegeți cine este publicul dvs. și modul în care caută.
  • Înțelegeți intenția din spatele întrebărilor pe care le pun sau problemele pe care trebuie să le rezolve.
  • Oferați-le soluții sau răspunsuri în formatele pe care le preferă prin conținut on-line, de calitate și cu autoritate.
  • Executați în acest mod pentru fiecare etapă a călătoriei lor pentru a crea o experiență de actualitate satisfăcătoare, care le servește nevoile din nou și din nou.
  • Iterate pentru că doar pentru că o faci bine, odată nu înseamnă că intenția nu se va schimba sau altcineva nu va face ceva mai bun. “

Un alt lucru de care trebuie să aveți grijă, potrivit Aja Frost , șeful conținutului SEO, HubSpot: canibalizarea conținutului.

“V-aș recomanda să verificați tot conținutul dvs. pentru a se suprapune clasificări și contopire, redirecționare și arhivare, după cum este necesar, astfel încât fiecare pagină să fie pe un set unic de cuvinte cheie”, a spus Frost. „Dacă site-ul dvs. web acoperă din nou aceleași subiecte, chiar dacă acoperiți aceste subiecte din unghiuri diferite, paginile dvs. se vor dezlipi reciproc de rezultate.”

În 2020, a sosit momentul să aruncăm o privire grea asupra calității conținutului dvs. și să optimizăm acel conținut pentru utilizatori, mai degrabă decât motoarele de căutare, a declarat Michelle Robbins , VP Product & Innovation, Aimclear.

„Într-un fel, cheia pentru a avea succes în marketingul de căutare 2020 este aceeași ca până acum – scoateți conținut bun, cu mesagerie de marcă constantă pe toate canalele dvs.”, a spus Robbins. „Pe măsură ce motoarele de căutare devin tot mai adaptate la înțelegerea limbajului natural, conținutul cel mai bine scris – sub toate formele – va câștiga ziua”.

Și în lumea SEO internațională , a venit momentul să investim într-o localizare bună a conținutului, a declarat președintele AJPR, Motoko Hunt .

“Multe site-uri web au conținut slab tradus care nu a fost editat pentru limba locală”, a spus Hunt. „Nu este plasarea cuvintelor cheie, ci despre cât de bine este scris conținutul dvs. pentru publicul local.

Trendul 3: EAT & Avantajul tău nedrept

În 2020, Google va continua să analizeze reputația generală și EAT (expertiză, autoritate și încredere) a unei anumite companii și a persoanelor care publică conținut în numele acelei companii, a declarat Lily Ray , director SEO, Path Interactive.

„Companiile care se luptă cu o reputație slabă, cu probleme de servicii pentru clienți sau alte probleme de încredere vor avea mai mult timp în competiție”, a spus Ray. „Aceste probleme de încredere nu se manifestă doar ca recenzii și feedback despre marca dvs., dar iau și forme de probleme tehnice sau de securitate pe site-ul dvs.”

Ray se așteaptă că va deveni din ce în ce mai dificil să primești vizibilitate organică pentru interogările YMYL (banii tăi, viața ta) fără expertiza și acreditările corespunzătoare pentru a scrie pe acele subiecte.

Încrederea va fi foarte importantă pentru editori în 2020, a declarat Grace Kindred , analist tehnic SEO SEO, News UK.

„Se va concentra puternic asupra conținutului de calitate și lupta împotriva știrilor false”, a spus Kindred. „Va fi mai important ca niciodată să ne concentrăm asupra valorii de încredere a autorilor (verificarea autorilor și arătarea autorității lor pentru subiecte particulare) și a site-urilor în ansamblu.”

Potrivit lui Loren Baker , fondator, Search Engine Journal, deschiderea nofollow ca un indiciu a fost o încercare a Google de a înțelege mai bine sursele de știri, sursele și referințele din lucrările mari și studiul academic.

„Potrivim asta cu datele de acreditare ale autorului (care pot fi definite prin marcarea structurată a datelor) și cu orice schemă orientată spre verificarea faptelor și avem un mod mai ușor pentru Google de a cântări autoritatea și încrederea unei bucăți de conținut, fie că este o știre sau publicarea poveștii ”, a spus Baker.

Spune simplu: offline-ul vine online, a spus Jason Barnard , Owner, Kalicube.pro. Fiecare afacere trebuie să își găsească avantajul nedrept.

„Cu căutarea bazată pe entități, Graficul cunoștințelor și creșterea EAT, capacitatea noastră de a crea o reprezentare online precisă și convingătoare a lumii noastre offline va deveni un factor de diferențiere major”, a spus Barnard. „Toate acele evenimente offline, conferințe, premii, parteneriate etc., pe care Google nu le poate vedea, prind dintr-o dată o importanță enormă. Trageți-le online și împingeți-le către Google pentru a-și alimenta nevoia de înțelegere și credibilitate. “

Alexis Sanders , SEO Senior Manager, Merkle, a împărtășit câteva moduri de a avea un avantaj competitiv bazat digital:

  • Excelența lanțului de aprovizionare (de exemplu, livrarea în termen de 2 zile (sau mai puțin) cu actualizări relevante ale stării).
  • Serviciul clienți (de exemplu, capacitatea de a răspunde la întrebarea utilizatorului cu frecare minimă).
  • Carismă / branding digital (de ex., Utilizatorii care vă caută, pentru că vor să facă afaceri cu dvs.? Majoritatea recenziilor dvs. seamănă mai mult cu scrisori de dragoste?).
  • Experiența utilizatorului (de exemplu, experiența dvs. este mai convenabilă / utilă / simplă?).
  • Preț.
  • Produse de nișă.

Tendința # 4: UX și SEO tehnic

Cea mai mare tendință la care ar trebui să se concentreze profesioniștii inteligenți SEO în 2020 pentru un succes mai mare este UX – experiența utilizatorului, potrivit Brock Murray , co-fondator, seoplus +.

Vânzare SEO de Crăciun PowerSuite.
Obțineți cel mai eficient software SEO cu până la 70% reducere. 10-12 decembrie numai. Reducerile scad în fiecare zi.COMANDA ACUMPUBLICITATE

„Aceasta include experiența generală de la interacțiunea inițială în SERP-uri, până la experiența generală a paginii de destinație și chiar experiența după ce părăsesc site-ul dvs. (gândiți la remarketing, campanii de picurare, personalizare pentru utilizatorii care se întorc)”, a spus Murray. „Gândiți-vă cum puteți ajuta utilizatorii dvs. să aibă cea mai bună experiență posibilă, în timp ce reflectă cu adevărat ce valoare le puteți oferi în timpul vizitei. “

SEO este o piesă cheie a discuției UX, potrivit Goode.

„Deși cred că Google va face multe pentru a compensa bazele tehnice sărace ale site-ului nostru (de exemplu, corecții canonice, corecții hreflang etc.), va deveni din ce în ce mai important ca SEO-urile să se concentreze pe crearea bazelor tehnice ale acestora”, Spuse Goode. „Nu cred că este întâmplător faptul că Martin Splitt petrece atât timp cât promovează bune practici tehnice bune din perspectiva Google. Ar trebui să considerăm că un semnal în sine și în sine. ”

Când vorbim despre SEO tehnic și UX, trebuie să vorbiți despre viteza site-ului și viteza paginii.

Dan Taylor , directorul contului SEO, SALT.agency, a menționat că Google a revigorat discuțiile și s-a concentrat în jurul vitezei site-ului, cu noile „insigne de avertizare lentă” Chrome și rapoartele de viteză din Google Search Console.

„Pentru mulți vor reintâlni conversațiile cu dezvoltatorii și, în unele cazuri, vor conduce la sisteme care necesită o reproiectare aproape completă a șabloanelor de pagini și o reinginerie a modului de încărcare a activelor”, a spus Taylor.

Mergând mai departe pe tărâmul tehnic, Aleyda Solis , International SEO Consultant & Founder, Orainti, se așteaptă să vadă o schimbare suplimentară către un ecosistem SEO mai tehnic, alimentat de mai multe utilizări de cadre JavaScript, PWA și o nevoie de automatizare SEO pentru site-uri web mai mari.

“Acest lucru a început deja cu câțiva ani în urmă, dar a devenit mult mai evident anul acesta”, a spus Solis. „În 2020, va crește doar odată cu popularizarea cadrelor JS, primele companii de aplicații care se vor deplasa și mai puternic pe web, datorită beneficiilor PWA-urilor și nevoii de automatizare a sarcinilor SEO pentru site-uri mai mari unde învățarea mașinii cu Python poate oferi o soluție. “

Trendul 5: SEO mobil

Ați surprins să vedeți SEO mobil ca o tendință importantă în 2020? Nu fi. După cum a spus Wright:

„Aproape fiecare perspectivă în magazinul nostru are un site mobil care este o mizerie”, a spus Wright. „Pentru a supraviețui în 2020, trebuie să implementați tactici 2017 și să vă reparați telefonul mobil.”

Ce înseamnă asta?

„Creează site-uri pentru mobil-mai întâi, apoi face-le compatibile pentru desktop”, a spus Kindred. „Astfel, aceste site-uri nu trebuie optimizate pentru viteză după lansare.

Kris Jones , fondator / CEO, LSEO.com, a spus că dacă nu aveți un site web mobil și optimizat pentru mobil, trebuie să luați măsuri imediat. Nu mai poți aștepta.

„Toate raportările online trebuie să reflecte cu prioritate ideile privind performanța mobilă”, a spus Jones. „În loc să vizualizezi o persoană care stă la un computer desktop, trebuie să realizezi că de cele mai multe ori oamenii îți vor găsi site-ul prin intermediul unui dispozitiv mobil.”

Dar SEO mobil nu se oprește aici. Studiați SERP-urile mobile.

„SEO-urile trebuie să se uite la rezultatele căutării reale, mobile, să știe cu ce se confruntă, ce fel de trafic se pot aștepta și ce fel de optimizare va avea de fapt un impact în linia de jos”, a spus Cindy Krum , CEO , MobileMoxie

Trend # 6: Date structurate

Știm că conținutul de înaltă calitate va fi important în 2020. Cu toate acestea, algoritmii încă nu înțeleg complet contextul.

Așadar, trebuie să oferim „indicii” motoarelor de căutare pentru a înțelege și a furniza mai bine rezultatele, pe baza intenției căutătorului, a declarat Jeremy Knauff , CEO, Spartan Media.

„Aceasta înseamnă  structurarea datelor într-un mod care ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine nu numai ce se află pe o pagină, ci și modul în care fiecare element se raportează la alte elemente din pagină și modul în care pagina respectivă se raportează la alte pagini din cadrul site-ului web,” Spuse Knauff.

În cele din urmă, vrei să fii înțeles, găsit de clienții tăi prin orice canal și să fii bine poziționat pentru a profita de funcțiile viitoare de la Google și alți consumatori de date structurate precum Amazon, Facebook, Microsoft și AI Chatbots, a declarat Martha van Berkel , CEO , Aplicația Schema.

“Datele corecte, structurate devin stratul dvs. de marketing”, a spus Van Berkel. „Vă va permite să publicați conținutul dvs. pentru orice mașină / motor de căutare / asistent vocal / chatbot cu context, pentru a oferi servicii clienților dvs. pe orice suprafață și în orice moment de interacțiune.

„Smart SEO-urile vor începe să-și folosească datele structurate pentru a-și îmbunătăți analitica, astfel încât să poată evalua ce parte din conținutul lor conduce rezultatele și să utilizeze aceste date pentru a influența strategia de conținut, strategia de marketing, caracteristicile produsului și multe altele, între companiile lor”, a adăugat ea. .

De asemenea, nu presupuneți că, deoarece ați marcat toate cele mai comune date la începutul anului 2019, sunteți bine, a spus Shelly Fagin , SEO, High Searched / Brand Ambassador, SEMrush.

„Noi tipuri de marcaj sunt adăugate sau îmbunătățite continuu”, a spus Fagin. „De asemenea, mă aștept să văd mult mai multe sancțiuni manuale legate de implementările slabe ale datelor structurate. Nu aveți încredere automată în unele pluginuri instalate pentru a vă structura corect datele. “

Trend # 7: Optimizarea graficului de entități și cunoștințe

Căutarea viitorului se referă tot mai mult la obiecte din lumea reală, a declarat Bill Slawski , directorul SEO Research, Go Fish Digital.

„Google găsește modalități de a include informații legate de entitate în rezultatele căutării prin lucruri precum întrebări de majorare”, a spus Slawski. „Puteți optimiza entitățile despre care este vorba site-ul dvs., făcând lucruri precum optimizarea celor pentru Graficul de cunoștințe Google și asigurați-vă că acestea apar în Panourile de cunoștințe.”

Așa cum a subliniat Greg Gifford , VP al căutării, SearchLab Chicago, căutarea locală este fruntașul căutării bazate pe entități, așa că toată lumea ar trebui să acorde atenție la ceea ce se întâmplă în acest spațiu.

„SEO local a fost bazat pe entități de ani de zile – ați fost întotdeauna capabil să clasificați întreprinderile locale chiar dacă nu au un site web”, a spus Gifford. „Google urmărește deja vizitele din lumea reală și a primit recent un brevet pentru utilizarea„ vizite de calitate ”ca semnal de clasament.”

Dixon Jones , fondator, DHJ Ventures, a spus că trebuie să legați cantități mari din conținutul dvs. de piatră de temelie la entități definite, pe care Google le recunoaște sau nu. Scrierea în jurul unor entități apropiate semantic contribuie la o mai bună răspundere la călătoriile utilizatorilor nu doar printr-un conținut mai bun, ci și conținut pe care Google îl poate vedea va fi un rezultat bun.

“Cred că în 2020, legătura internă va veni în prim plan, dar din nou bazată pe lucruri, nu pe șiruri”, a spus Jones. „Înțelegerea graficului unic de cunoștințe pe care îl face prezența noastră pe web ne va permite să putem conecta mai bine aceste concepte în cadrul conținutului de sub controlul nostru, în beneficiul utilizatorilor și al crawler-urilor deopotrivă.”

Doriți ca brandul sau afacerea dvs. să fie privită ca o entitate? Iată câteva sfaturi de la Alina Benny , SEO & Content Lead, Nextiva:

„Dacă publicați rapoarte originale ale industriei, alcătuiți noi sfaturi despre experți și sunteți printre una dintre vocile dominante pe piață, Google va începe să vă vadă ca o entitate”, a spus Benny. „Aceste semnale legate de entitate te vor ajuta să păstrezi clasamentul.”

Trend # 8: Link Building și Brand Building

Doriți să achiziționați link-uri de top în 2020? Shannon McGuirk , șeful PR și Conținut, Aira Digital, a spus că este timpul să mutați construirea legăturilor din vârstele întunecate într-o primă abordare pentru consumatori pentru 2020.

Asta înseamnă să vă concentrați pe trei tipuri de scriere jurnalistică:

  • Redacție planificată : Subiecte care sunt acoperite de jurnaliști în fiecare an la un moment dat (de exemplu, Black Friday, Valentine’s Day).
  • Redacție reactivă planificată : Caracteristici scrise de jurnaliști pe un subiect care se leagă de un eveniment sau temă sezonieră pe care știm că este acoperită datorită intervalului de timp, dar nu știm exact povestea până când editorii sau jurnaliștii o scriu în dimineața zilei lor reuniune editorială.
  • Redacție editorială : Funcții scrise aici și acum, care nu sunt planificate și nu pot fi prezise și sunt dictate din cauza unei povești de știri.

Carrie Rose , co-fondator / director de creație, Rise at Seven, a spus că link building va avea mai multe despre brand building în 2020.

“Responsabilitatea va cădea pe SEO-uri pentru a construi link-uri și destinații de plasare media care conduc traficul și împing brandul, nu doar link-uri care ajută la clasamentele de căutare”, a spus Rose. „Acum activitatea noastră de link building trebuie să fie on-brand, sau există o șansă realistă să nu mai existe nicio activitate de construire a mărcilor.”

Construirea unui brand în care oamenii au încredere și doresc să facă afaceri cu acesta este esențială, potrivit Casie Gillette , director principal de marketing digital, KoMarketing.

„Clienții devin mai deștepți și se așteaptă mai mult când vine vorba de marketing”, a spus Gillette. „Cu cât au mai multă încredere în tine, cu atât sunt mai dispuși să împărtășească conținutul tău (link-uri), să vorbească despre tine (valoare) și să-ți cumpere produsele (venituri).”

Tendința # 9: Concentrați-vă pe vizibilitate, nu doar pe linkurile albastre

Căutările cu clicuri zero au fost o realitate mare în 2019. SEO on-SERP va continua să crească în importanță doar în 2020.

Astfel, adaptarea la căutările cu clic zero va fi cheie, potrivit lui Cyrus Shepard , fondator, Zyppy.

„Tot mai multe marketing-uri de brand se întâmplă pe Google în sine, și nu neapărat pe site-ul dvs. web”, a spus Shepard. „Comercianții inteligenți vor trebui să învețe cum să se adapteze și să profite de acest lucru, obținând mai multe strategii cu privire la informațiile afișate în fragmentele de căutare.

Shepard a spus că aceasta include tactici de bază pentru creșterea clicurilor reale peste afișări, cum ar fi optimizarea fragmentelor, folosind scheme mai noi (de exemplu, FAQ și HowTo), direcționarea imaginilor și optimizarea favicon.

Dar este mai mult decât căutări cu clic zero pe care trebuie să le planificăm pentru 2020. Trebuie să optimizăm mult mai mult decât link-uri albastre, a spus Krum.

„Clasarea numărului 1 în baza unui grafic de cunoștințe, găsit pe web sau a unui fragment recomandat este diferit de clasamentul numărul 1 fără aceste lucruri”, a spus Krum. „În mod similar, chiar dacă nu sunteți în Poziția 1, clasându-vă chiar sub un rezultat Oameni de asemenea solicitați sau Căutări interesante nu vor primi atât de mult trafic, deoarece aceste lucruri arată mai bine și, astfel, conduceți mai multe clicuri în rezultatul căutării.

„Mai departe, cred că vom continua să vedem mai multă localizare în rezultatele căutării, cu mai multe pachete de hartă, știri și evenimente și luând clicuri din clasamentele organice tradiționale”, a adăugat ea.

Trend # 10: Programare

În 2020, ar trebui să folosiți limbaje de programare precum Python și R pentru a elimina sarcinile cele mai consumatoare de timp și redundante, potrivit Britney Muller , Senior SEO Scientist, Moz.

Automatizarea SEO vă va elibera pentru a valorifica fundamentele fundamentelor de marketing:

  • Branding.
  • Crearea de experiențe excelente pentru clienți.
  • Storytelling.
  • Vorbind limba clientului.
  • Ascultați piața dvs. țintă și oferiți răspunsuri atent / la timp.
  • Furnizarea de conținut ușor de consumat (în modul în care utilizatorii îl doresc).
  • A fi om.

După cum a spus Paul Shapiro , șeful SEO, Catalyst: Programarea face SEO-uri mai bune SEO. Și începem să vedem cu adevărat adopția crescută.

„Există avantaje reale de a trece dincolo de Excel pentru analiză. Permite o analiză mai sofisticată a propriilor date, precum și capacitatea de:

  • Încorporați alte surse de date pentru informații.
  • Aplicați învățarea automată pentru a rezolva probleme complexe.
  • Luă decizii care, în mod normal, ar fi dificile și ar necesita o contribuție umană (pentru care există un timp limitat pentru a furniza contribuții umane). “

Doriți mai multe tendințe și perspective SEO pentru 2020?

Acest lucru zgârie doar suprafața a ceea ce veți găsi în noul nostru ebook, cele mai mari tendințe SEO din 2020, conform 58 experți. Gata pentru mai mult?

Faceți clic aici pentru a descărca Cele mai mari tendințe SEO din 2020, conform 58 experți

Veți obține mai multe informații și sfaturi necenzurate și nefiltrate direct de la acești experți SEO despre cum să reușiți la SEO în 2020:

  • Areej AbuAli
  • Loren Baker
  • Jason Barnard
  • Alina Benny
  • Taylor Berg
  • Ashley Berman Hale
  • Andy Betts
  • Fabrice Canel
  • Claire Carlile
  • Jackie Chu
  • Brodie Clark
  • Anna Crowe
  • Dave Davies
  • Frédéric Dubut
  • Eric Enge
  • Shelly Fagin
  • Duane Forrester
  • Aja Frost
  • Greg Gifford
  • Casie Gillette
  • Keith Goode
  • Sarah Gurbach
  • Brian Harnish
  • Sam Hollingsworth
  • Vânătoarea Motoko
  • Kameron Jenkins
  • Dixon Jones
  • Kristopher Jones
  • Ryan Jones
  • Grace Kindred
  • Jeremy Knauff
  • Cindy Krum
  • Jessica Levenson
  • Carolyn Lyden
  • Jenn Mathews
  • Jesse McDonald
  • Brian McDowell
  • Shannon McGuirk
  • Corey Morris
  • Britney Muller
  • Brock Murray
  • Helen Pollitt
  • Lily Ray
  • Michelle Robbins
  • Carrie Rose
  • Alexis Sanders
  • Jes Scholz
  • Paul Shapiro
  • Cyrus Shepard
  • Eli Schwartz
  • Dan Shure
  • Grant Simmons
  • Bill Slawski
  • Aleyda Solis
  • Kelly Stanze
  • Dan Taylor
  • Martha van Berkel
  • Tony Wright

În plus, de la sponsorii noștri:

  • Marketingul de căutare de bază
  • Internet marketing Ninjas

Ediții anterioare ale Tendințelor SEO:

10-important-2020-seo-trends-you-need-to-know-10 Tendințe SEO importante pe 2020 pe care trebuie să le cunoașteți - SeoAdWords.ro - 0725 763 311 https://www.seoadwords.ro/10-tendinte-seo-importante-pe-2020-pe-care-trebuie-sa-le-cunoasteti/
10-important-2020-seo-trends-you-need-to-know-10 Tendințe SEO importante pe 2020 pe care trebuie să le cunoașteți – SeoAdWords.ro – 0725 763 311 https://www.seoadwords.ro/10-tendinte-seo-importante-pe-2020-pe-care-trebuie-sa-le-cunoasteti/

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment